Jump to content

KURAN DEĞİŞTİRİLİMİŞ SONRADAN İLAVELER YAPILMIŞTIR


Recommended Posts

KURANIN TAHRİF EDİLDİĞİ VE KURANA EKLEMELER YAPILDIĞININ KESİN KANITI.

Kuranın Allah yapısı olmadığının ve Allahın kelamı olmadığının en büyük kanıtları Kurandadır.

ALİ İMRAN-7.O, sana Kitab’ı indirendir. Onun bazı âyetleri muhkemdir, onlar kitabın anasıdır. Diğerleri de müteşabihtir.Kalplerinde bir eğrilik olanlar, fitne çıkarmak ve onun olmadık yorumlarını yapmak için müteşabih âyetlerinin ardına düşerler.Oysa onun gerçek manasını ancak Allah bilir. İlimde derinleşmiş olanlar, “Ona inandık, hepsi Rabbimiz katındandır” derler.ancak akıl sahipleri düşünüp anlar.

Bu ayetin kurana daha sonra sokulduğu ve Kuran’a yakın bir yüzyılda monte edildiği açıkça anlaşılmaktadır.

Bu ayettekilerin söylenebilmesi için Kuranın yazılmış ve kullanılabiliyor olması gerekir.

Ayette Ayeti indiren değil Kitabı indiren yazmaktadır.

Kuran tamamlanmış olmalı ki kitap diye yazıyor.

Kuran yazılmış ve okunuyor olmasa nasıl kitap denebilir?

İnsanlar okurken Kuranda sorunlu ve çelişkili ayetler olduğunu fark ediyorlar. Kitap tamamlanmamış olsa yazılı olarak okunamasa muteşabih ayetler olduğunu nereden bilecekler.

Bu sorunlu ayetlerin tesbit edilmesi oldukça zaman sonra olmuş olmalıdır.

O devrin zekasındaki insanların bunları tesbit etmesi mümkün değildir.Okuma yazma bilen insanların sayısı çok azdır.

İnsanların üzerine düşünmedikleri ve okumadıkları bir konuda yanlışlıklar bulmaları mümkün değildir.

O devrin insanının eğitimi ve zekası çok da ileri değildir.

İnsanların aksaklığını ve yanlışlığını tesbit ettikleri ayetleri eleştirebilmeleri içinde oldukça bir zaman geçmelidir.

Bu eleştiriler karşısında daha sonra sıra bu ayetteki açıklamayı yapmaya gelebilsin.

Kuran Muhammed zamanında yazılı olmadığı için bu ayeti Muhammed’in bana vahiy geldi diye yazdırmış olması mümkün değildir.

Muhammed’in ayetlerdeki çelişkilerin tesbit edileceği zamana kadar yaşayabilmiş olması mümkün olmadığı gibi

Eleştirilerin başlayabildiği zamana kadar yaşamış olmasıda mümkün değildir.

Sonuç olarak Muhammed!in ölümüne kadar ayetler geldiği söylenmektedir.Öyleyse Kuran Muhammedin ölümünden sonra bittiğine göre eleştiriler kuranın bitimiyle başlamak zorundadır.Aksini düşünemezsiniz.

Bu ayetin Muhammed tarafından Kurana yazdırıldığının mantıklı açıklamasını yapabilecek var mıdır?

Buradaki “O” denilen Allahtır.“O, sana Kitab’ı indirendir ”diye Allah kendi kendine söyleyecek değildir.

“Sana” sözü Muhammed’e söyleniyor.Dilbilgisi kurallarıyla düzenlersek Ayet şu şekilde başlamış olacaktır.

ALİ İMRAN-7.Allah,Muhammed’e kitabı indirendir.Bu şekilde ancak ikisinin dışındaki kişiler hitap ederler.

Bunu söyleyenin Allah ve Muhammed dışında bir kişi olduğu açık olarak anlaşılıyor.

Ali İmran 7 ayetinin Allahtan gelme olduğunu iddia edilemez.Bu ayet Kuran’da bir sürü çelişki bulan insanlara cevap olması düşüncesiyle konulmuştur.Bu ayetin çok sonradan kurana yazıldığı açık olarak ortadadır.

Okuma oranı arttıkça insanlar Kuranda bir yaratıcıya ait olamayacak olur olmaz ayetler tesbit etmişlerdir.

Kuranda Allahın kelamı olamayacak çokça ayet olduğu anlaşılınca bunların tartışılır olması ve ortaya dökülmesi Din adamlarını rahatsız etmeye başlanmıştır.Sonuçta Ali İmran-7 gibi ayete ihtiyaç olmuştur.

Bu ayetleri yıllardır gizlemeyi başaran Din adamları şu şekilde:“Müteşabih âyetler, manasını sadece Allah’ın bildiği âyetlerdir. Bunların insan tarafından tümüyle kavranması imkânı yoktur.İnsan ne kadar akıllı olursa olsun,bu âyetleri bütün yönleriyle anlaması mümkün değildir.” Diyerek Kuranı savunmaya çalışmışlardır.

Bu İnsanlarla dalga geçmektir.Allah anlaşılır olmayan bir ayeti neden göndersin?Allah Şaka yapar mı?

Allahın siz asla anlayamazsınız ama ben bu ayetleri gönderiyorum demesinin ne mantığı olabilir?

Kimsenin okuyup kavrayamayacağı ayetleri göndermek yerine hiç göndermemesi gerekmez mi?

Müteşabih ayetler Kuranın bir tanrının eseri olamayacağını anlatan ve ipucu veren ayetlerdir.

Bu ayet kendiside mütesabih tir.Çünkü ayet te yanlışlık vardır.Allah benden başkası anlamaz dedikten sonra akıllılar anlar diyerek kendiyle çelişmiş oluyor.Ayetin başında söylenenin sonunda tam tersi söyleniyor.

Ayetin başlangıcı…ALİ İMRAN-7. Oysa onun gerçek manasını ancak Allah bilir.

Ayetin sonu..ALİ İMRAN-7 ancak akıl sahipleri düşünüp anlar.

Gerçek manasını Allah bilir demek Allahtan başkası anlamaz demektir.Akıl sahipleri nasıl anlayabilirler ?

Biz bu çelişkiyi bulduktan sonra Muteşabih i anlatan Ali İmran-7 ayeti Müteşabih duruma düşmüş oluyor.

Bu ayet Müteşabih duruma düşünce Allahın anlaşılmaz ayetler gönderdiği yalanı savunmasız kalıyor.

Bu nasıl bir çelişkidir.Allah böyle anlamsız yanlış bir ayeti gönderecek kadar bilgisiz midir.Allahtan başka kimsenin anlamayacağını iddia eden ayette Akıl sahipleri anlayabilir diye bir cümleyi Tanrı nasıl söyler.

Bu ayetin Allah tarafından gönderildiğini ve çelişkili olmadığını savunabilecek akıl sahibi bulunabilecekmidir?

Anlattığı devirden çok sonra yazılabilen Kuranın tahrif edildiği ayan beyan ortada değimlidir?

Kuranı oluşturanların bilgi düzeylerinin düşüklüğü çok kolay anlaşılmaktadır.Yazılı olması gereken zamandan yüzyıllar sonra düzenlendiği halde Kuranı hatasız yapamamışlardır.Bilgi ve becerileri son derece yetersizmiş. İstenildiği zamanda istenildiği şekilde yazıldı ama yinede başarısız oldukları ortada.

Kuranın bazı ayetlerinde hitab eden Muhammed’dir.Ayetlerde ”Ben ondan gelen elçiyim” diye yazar.

Bazı ayetlerde hitab eden Allah’dır ”ey İsrail oğulları Sizi alemlere üstün kıldığımı hatırlayın” diye yazar.

Başkaları da hitab eder.ENFAL-30.Hani kâfirler seni öldürmek için tuzak kuruyorlardı.Allah da tuzak kuruyordu.

Kuran Allah kelamıdır.Muhammed’in beyanıdır diye iddia edenler olsa da bu asla doğru değildir.

Normal bir hikaye kitabında bile böyle yanlışlıklar bulunmaz.Böyle kitapları kitabevleri yayınlamazlar.

EN’AM SURESİ-38 AYET.."Kitapta biz, hiçbir şeyi eksik bırakmadık..."

NUR SURESİ-46AYET"Andolsun ki, biz, bilmediklerinizi size açık seçik bildiren ayetler indirdik."

BAKARA-159- apaçık ayetleri Kitap’ta açıklamamızdan sonra onları anlamazsınız diyenler var ya,

Bu ayetlerden sonra hala kuranı anlamazsınız diyenler varya Allaha karşı gelip islamı inkar ederler.

Ne müteşabih ayet vardır.Nede insanlar anlamasın diye gönderilen ayetler.İnsanlar okuduklarını pekala anlayabilirler.Allahları Bakara 159 da Kuranı anlayamazsınız diyenlere lanet etmektedir.

tarihinde abdullahabdal tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 172
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

KURANIN TAHRİF EDİLDİĞİ VE KURANA EKLEMELER YAPILDIĞININ KESİN KANITI.

Kuranın Allah yapısı olmadığının ve Allahın kelamı olmadığının en büyük kanıtları Kurandadır.

ALİ İMRAN-7.O, sana Kitab’ı indirendir. Onun bazı âyetleri muhkemdir, onlar kitabın anasıdır. Diğerleri de müteşabihtir.Kalplerinde bir eğrilik olanlar, fitne çıkarmak ve onun olmadık yorumlarını yapmak için müteşabih âyetlerinin ardına düşerler.Oysa onun gerçek manasını ancak Allah bilir. İlimde derinleşmiş olanlar, “Ona inandık, hepsi Rabbimiz katındandır” derler.ancak akıl sahipleri düşünüp anlar.

Bu ayetin kurana daha sonra sokulduğu ve Kuran’a yakın bir yüzyılda monte edildiği açıkça anlaşılmaktadır.

Bu ayettekilerin söylenebilmesi için Kuranın yazılmış ve kullanılabiliyor olması gerekir.

Ayette Ayeti indiren değil Kitabı indiren yazmaktadır.

Hangi kitap?

Kuran-ı Kerim diye belitmiş mi?

Yoksa diğer indirilen kitaplardan bahsetmiş olabilirmi?

Tamam bu yüzeysel bir soru oldu.

Peki kim neden yazdı.? O zamanlar sizin öne sürdğünüz bilim yok, çelişkiyi nasıl gördüler de yazdılar bu ayeti? Oturup bak dünya ya düzmü demişki burda, yok yuvarlak ya, dur hemen ayet yazalım. Biraz daha gayret.

tarihinde CaN06 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Hangi kitap?

Kuran-ı Kerim diye belitmiş mi?

Yoksa diğer indirilen kitaplardan bahsetmiş olabilirmi?

Tamam bu yüzeysel bir soru oldu.

Peki kim neden yazdı.? O zamanlar sizin öne sürdğünüz bilim yok, çelişkiyi nasıl gördüler de yazdılar bu ayeti? Oturup bak dünya ya düzmü demişki burda, yok yuvarlak ya, dur hemen ayet yazalım. Biraz daha gayret.

Beyin terk.

Link to post
Sitelerde Paylaş

peki madem ilaveler yapıldığına ve değiştirildiğine inanıyorsunuz...

sizce kötü ve yanlış olan ayetlerin ilave edilmiş yada değiştirilmiş olması durumunda ne yaparsınız...

yani aslında eleştirdiğiniz ayetlerin sonradan ilave yada değişime uğradığı için sizin eleştirlierinize sebeb olduğunu öğrenseniz...

sizin için değişen ne olurdu...

Link to post
Sitelerde Paylaş

KURANIN TAHRİF EDİLDİĞİ VE KURANA EKLEMELER YAPILDIĞININ KESİN KANITI.

Kuranın Allah yapısı olmadığının ve Allahın kelamı olmadığının en büyük kanıtları Kurandadır.

ALİ İMRAN-7.O, sana Kitab’ı indirendir. Onun bazı âyetleri muhkemdir, onlar kitabın anasıdır. Diğerleri de müteşabihtir.Kalplerinde bir eğrilik olanlar, fitne çıkarmak ve onun olmadık yorumlarını yapmak için müteşabih âyetlerinin ardına düşerler.Oysa onun gerçek manasını ancak Allah bilir. İlimde derinleşmiş olanlar, “Ona inandık, hepsi Rabbimiz katındandır” derler.ancak akıl sahipleri düşünüp anlar.

Bu ayetin kurana daha sonra sokulduğu ve Kuran’a yakın bir yüzyılda monte edildiği açıkça anlaşılmaktadır.

Bu ayettekilerin söylenebilmesi için Kuranın yazılmış ve kullanılabiliyor olması gerekir.

Ayette Ayeti indiren değil Kitabı indiren yazmaktadır.

Kuran tamamlanmış olmalı ki kitap diye yazıyor.

Kuran yazılmış ve okunuyor olmasa nasıl kitap denebilir?

İnsanlar okurken Kuranda sorunlu ve çelişkili ayetler olduğunu fark ediyorlar. Kitap tamamlanmamış olsa yazılı olarak okunamasa muteşabih ayetler olduğunu nereden bilecekler.

Bu sorunlu ayetlerin tesbit edilmesi oldukça zaman sonra olmuş olmalıdır.

O devrin zekasındaki insanların bunları tesbit etmesi mümkün değildir.Okuma yazma bilen insanların sayısı çok azdır.

İnsanların üzerine düşünmedikleri ve okumadıkları bir konuda yanlışlıklar bulmaları mümkün değildir.

O devrin insanının eğitimi ve zekası çok da ileri değildir.

İnsanların aksaklığını ve yanlışlığını tesbit ettikleri ayetleri eleştirebilmeleri içinde oldukça bir zaman geçmelidir.

Bu eleştiriler karşısında daha sonra sıra bu ayetteki açıklamayı yapmaya gelebilsin.

Kuran Muhammed zamanında yazılı olmadığı için bu ayeti Muhammed’in bana vahiy geldi diye yazdırmış olması mümkün değildir.

Muhammed’in ayetlerdeki çelişkilerin tesbit edileceği zamana kadar yaşayabilmiş olması mümkün olmadığı gibi

Eleştirilerin başlayabildiği zamana kadar yaşamış olmasıda mümkün değildir.

Sonuç olarak Muhammed!in ölümüne kadar ayetler geldiği söylenmektedir.Öyleyse Kuran Muhammedin ölümünden sonra bittiğine göre eleştiriler kuranın bitimiyle başlamak zorundadır.Aksini düşünemezsiniz.

Bu ayetin Muhammed tarafından Kurana yazdırıldığının mantıklı açıklamasını yapabilecek var mıdır?

Buradaki “O” denilen Allahtır.“O, sana Kitab’ı indirendir ”diye Allah kendi kendine söyleyecek değildir.

“Sana” sözü Muhammed’e söyleniyor.Dilbilgisi kurallarıyla düzenlersek Ayet şu şekilde başlamış olacaktır.

ALİ İMRAN-7.Allah,Muhammed’e kitabı indirendir.Bu şekilde ancak ikisinin dışındaki kişiler hitap ederler.

Bunu söyleyenin Allah ve Muhammed dışında bir kişi olduğu açık olarak anlaşılıyor.

Ali İmran 7 ayetinin Allahtan gelme olduğunu iddia edilemez.Bu ayet Kuran’da bir sürü çelişki bulan insanlara cevap olması düşüncesiyle konulmuştur.Bu ayetin çok sonradan kurana yazıldığı açık olarak ortadadır.

Okuma oranı arttıkça insanlar Kuranda bir yaratıcıya ait olamayacak olur olmaz ayetler tesbit etmişlerdir.

Kuranda Allahın kelamı olamayacak çokça ayet olduğu anlaşılınca bunların tartışılır olması ve ortaya dökülmesi Din adamlarını rahatsız etmeye başlanmıştır.Sonuçta Ali İmran-7 gibi ayete ihtiyaç olmuştur.

Bu ayetleri yıllardır gizlemeyi başaran Din adamları şu şekilde:“Müteşabih âyetler, manasını sadece Allah’ın bildiği âyetlerdir. Bunların insan tarafından tümüyle kavranması imkânı yoktur.İnsan ne kadar akıllı olursa olsun,bu âyetleri bütün yönleriyle anlaması mümkün değildir.” Diyerek Kuranı savunmaya çalışmışlardır.

Bu İnsanlarla dalga geçmektir.Allah anlaşılır olmayan bir ayeti neden göndersin?Allah Şaka yapar mı?

Allahın siz asla anlayamazsınız ama ben bu ayetleri gönderiyorum demesinin ne mantığı olabilir?

Kimsenin okuyup kavrayamayacağı ayetleri göndermek yerine hiç göndermemesi gerekmez mi?

Müteşabih ayetler Kuranın bir tanrının eseri olamayacağını anlatan ve ipucu veren ayetlerdir.

Bu ayet kendiside mütesabih tir.Çünkü ayet te yanlışlık vardır.Allah benden başkası anlamaz dedikten sonra akıllılar anlar diyerek kendiyle çelişmiş oluyor.Ayetin başında söylenenin sonunda tam tersi söyleniyor.

Ayetin başlangıcı…ALİ İMRAN-7. Oysa onun gerçek manasını ancak Allah bilir.

Ayetin sonu..ALİ İMRAN-7 ancak akıl sahipleri düşünüp anlar.

Gerçek manasını Allah bilir demek Allahtan başkası anlamaz demektir.Akıl sahipleri nasıl anlayabilirler ?

Biz bu çelişkiyi bulduktan sonra Muteşabih i anlatan Ali İmran-7 ayeti Müteşabih duruma düşmüş oluyor.

Bu ayet Müteşabih duruma düşünce Allahın anlaşılmaz ayetler gönderdiği yalanı savunmasız kalıyor.

Bu nasıl bir çelişkidir.Allah böyle anlamsız yanlış bir ayeti gönderecek kadar bilgisiz midir.Allahtan başka kimsenin anlamayacağını iddia eden ayette Akıl sahipleri anlayabilir diye bir cümleyi Tanrı nasıl söyler.

Bu ayetin Allah tarafından gönderildiğini ve çelişkili olmadığını savunabilecek akıl sahibi bulunabilecekmidir?

Anlattığı devirden çok sonra yazılabilen Kuranın tahrif edildiği ayan beyan ortada değimlidir?

Kuranı oluşturanların bilgi düzeylerinin düşüklüğü çok kolay anlaşılmaktadır.Yazılı olması gereken zamandan yüzyıllar sonra düzenlendiği halde Kuranı hatasız yapamamışlardır.Bilgi ve becerileri son derece yetersizmiş. İstenildiği zamanda istenildiği şekilde yazıldı ama yinede başarısız oldukları ortada.

Kuranın bazı ayetlerinde hitab eden Muhammed’dir.Ayetlerde ”Ben ondan gelen elçiyim” diye yazar.

Bazı ayetlerde hitab eden Allah’dır ”ey İsrail oğulları Sizi alemlere üstün kıldığımı hatırlayın” diye yazar.

Başkaları da hitab eder.ENFAL-30.Hani kâfirler seni öldürmek için tuzak kuruyorlardı.Allah da tuzak kuruyordu.

Kuran Allah kelamıdır.Muhammed’in beyanıdır diye iddia edenler olsa da bu asla doğru değildir.

Normal bir hikaye kitabında bile böyle yanlışlıklar bulunmaz.Böyle kitapları kitabevleri yayınlamazlar.

EN’AM SURESİ-38 AYET.."Kitapta biz, hiçbir şeyi eksik bırakmadık..."

NUR SURESİ-46AYET"Andolsun ki, biz, bilmediklerinizi size açık seçik bildiren ayetler indirdik."

BAKARA-159- apaçık ayetleri Kitap’ta açıklamamızdan sonra onları anlamazsınız diyenler var ya,

Bu ayetlerden sonra hala kuranı anlamazsınız diyenler varya Allaha karşı gelip islamı inkar ederler.

Ne müteşabih ayet vardır.Nede insanlar anlamasın diye gönderilen ayetler.İnsanlar okuduklarını pekala anlayabilirler.Allahları Bakara 159 da Kuranı anlayamazsınız diyenlere lanet etmektedir.

"And olsun o Kuran'a biz onu mubarek bir gecede indirdik" deniyor mesela ama kuran değil mi 23 yılda tamamlanan nasıl bir gecede iniyormuş

Link to post
Sitelerde Paylaş

peki madem ilaveler yapıldığına ve değiştirildiğine inanıyorsunuz...

sizce kötü ve yanlış olan ayetlerin ilave edilmiş yada değiştirilmiş olması durumunda ne yaparsınız...

yani aslında eleştirdiğiniz ayetlerin sonradan ilave yada değişime uğradığı için sizin eleştirlierinize sebeb olduğunu öğrenseniz...

sizin için değişen ne olurdu...

İlaveler yapıldığına inanmıyor onu görüyoruz hepbirlikte...

Sorduğun soruya gelince

tamamen hepsinin ilave olduğunu biliyoruz.

Tanrının kitaplarını koruyamadığını ve aciz bir tanrı olduğu nu düşüneceksiniz..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hangi kitap?

Kuran-ı Kerim diye belitmiş mi?

Yoksa diğer indirilen kitaplardan bahsetmiş olabilirmi?

Tamam bu yüzeysel bir soru oldu.

Peki kim neden yazdı.? O zamanlar sizin öne sürdğünüz bilim yok, çelişkiyi nasıl gördüler de yazdılar bu ayeti? Oturup bak dünya ya düzmü demişki burda, yok yuvarlak ya, dur hemen ayet yazalım. Biraz daha gayret.

Kuranı kerim olduğunu biliyorsun..

Bilmiyorsan diğer tanrıların isimlerinin rab ve allah olmaması nedeniyle kuran olduğunu anlayacaksın..

Nedenine gelince

saf ve IQ su yüksek olmayan topluluklara çelişkili ve kötü ayetleri açıklama nedeniyle

Bu ayetle uyutabileceklerini düşünmüşler

Mesela talak 4 e Müteşabih ayet diyorlar..

Nisa 16 yı da..

Bu ayet sayesinde bunları anlaşılmaz göndermiş der yırtarım diye düşünmüşler

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dostum abdulahabdal, bir çok ayette apaçık indiği iddiası olan bu kitapta birde zümer 23 aynı şekilde siz anlamazsınız hikayesiyle ortaya çıkar. Aynen dediğin gibi, herkese, apaçık indiği iddiasını yalanlayan ,çelişkileri örteyim derken yeni çelişkiler yaratan ekleme bu iki ayet. Sonradan sokulma olduğu konusuda doğrusu oldukça akla yatkın bir iddia.

Saygılar...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuranı kerim olduğunu biliyorsun..

Bilmiyorsan diğer tanrıların isimlerinin rab ve allah olmaması nedeniyle kuran olduğunu anlayacaksın..

Nedenine gelince

saf ve IQ su yüksek olmayan topluluklara çelişkili ve kötü ayetleri açıklama nedeniyle

Bu ayetle uyutabileceklerini düşünmüşler

Mesela talak 4 e Müteşabih ayet diyorlar..

Nisa 16 yı da..

Bu ayet sayesinde bunları anlaşılmaz göndermiş der yırtarım diye düşünmüşler

Arkadaş konunun uzmanı olmuş. Kitap yazman gerek senin, tüm Türkiye öğrensin gerçekleri.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran Ebubekir döneminde kitap haline gelmemiş miydi ? Yani Muhammede vahiy gelmeye başladığında henüz kimsenin kafasında ''kitaba dönüştürme'' düşüncesi olması mümkün değil. Sonuçta gelen vahiyleri kağıdımsı şeylere not ettiriyor ve hafızası kuvvetli olanlara ezberletiyordu yani ayetler bir noktada toplanmamıştı henüz. O, sana Kitab’ı indirendir şeklinde bir cümlenin geçmesi oldukça anlamsız. Güzel bir detayı yakalamışsın.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuranı kerim olduğunu biliyorsun..

Bilmiyorsan diğer tanrıların isimlerinin rab ve allah olmaması nedeniyle kuran olduğunu anlayacaksın..

Nedenine gelince

saf ve IQ su yüksek olmayan topluluklara çelişkili ve kötü ayetleri açıklama nedeniyle

Bu ayetle uyutabileceklerini düşünmüşler

Mesela talak 4 e Müteşabih ayet diyorlar..

Nisa 16 yı da..

Bu ayet sayesinde bunları anlaşılmaz göndermiş der yırtarım diye düşünmüşler

Senden de din öğrenmeye kalkıyorum yaa.

Talat-4'e kim müteşabir diyor?

Kimse inkar etmiyor.

O ayette açık şekilde adet görmeyen kızlarda evelenebilir diyor. Burda hem fikirmiyiz, hem fikirizdir.

Bizim ayrı düştüğümüz siz bunu sapıklığa vurmanız. Şimdi sen burdan ne anlayacaksın biliyormusun, eğer sapık değilseniz ki hep o yönde düşünüyorsunuz onun için nasıl bir kafa yapısına sahip olduğunuzu kestiremiyorum. Bazı bayanlar adet olmaz veya çok geç olur, o zamankiler öyle kızlara ucebe yakıştırması bileyapabilirlerdi.

Onun içinde bu ayette adetleri geçmiş veya oluşmayan kişilerlede evlenebileceği açıklanmıştır. Veya sen sapık değilsen anlaman gereken budur, yok o öyle değil ben 4 yaşındaki kızda bana helal olmuş diye düşünürsen senin ne denli sapık olduğunun kanıtıtı olur bu.

Ne denmiş Allah size düşünmeniz için kitap gönderdi. Sen ne düşünürsen düşün, bu kitabın ayıbı değil senin sapıklığındır.

Siz dersinizki ee kuran kızların adetinemi kaldı diyerek bir sapık düşünce daha gerçekleştirisiniz. İnsanın düzeni için. Bunlar olmuş ve Hz Peygambere sorulmuş Allahta ayetini göndermiş Hz Peygamberde ayeti usulünce anlatmış. İster inan ister inanma ama sapkınlığınızı kimseye yedirtmeyin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran Ebubekir döneminde kitap haline gelmemiş miydi ? Yani Muhammede vahiy gelmeye başladığında henüz kimsenin kafasında ''kitaba dönüştürme'' düşüncesi olması mümkün değil. Sonuçta gelen vahiyleri kağıdımsı şeylere not ettiriyor ve hafızası kuvvetli olanlara ezberletiyordu yani ayetler bir noktada toplanmamıştı henüz. O, sana Kitab’ı indirendir şeklinde bir cümlenin geçmesi oldukça anlamsız. Güzel bir detayı yakalamışsın.

Allah kitap indireceğini bilmiyormuydu? gibi benden sana bir soru sorabilirm veya kitap haline geleceğini. Onun için hiçte güzel bir soru değil. Veya vahileri kimsenin kitaba dönüştürmeme düşüncesi bence senin düşüncen. Ancak konuşun.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran Ebubekir döneminde kitap haline gelmemiş miydi ? Yani Muhammede vahiy gelmeye başladığında henüz kimsenin kafasında ''kitaba dönüştürme'' düşüncesi olması mümkün değil. Sonuçta gelen vahiyleri kağıdımsı şeylere not ettiriyor ve hafızası kuvvetli olanlara ezberletiyordu yani ayetler bir noktada toplanmamıştı henüz. O, sana Kitab’ı indirendir şeklinde bir cümlenin geçmesi oldukça anlamsız. Güzel bir detayı yakalamışsın.

kitap nedir...

iki karton kapağın arasında sayfalardan oluşan yazılı metin...

ama sanırım bunun ozaman başka bir şeyi kasdettiği başka bir kavramın adı olduğu seziliyor...

acaba bu kitap denilen şey vicdan olabilir mi...

Link to post
Sitelerde Paylaş

kitap nedir...

iki karton kapağın arasında sayfalardan oluşan yazılı metin...

ama sanırım bunun ozaman başka bir şeyi kasdettiği başka bir kavramın adı olduğu seziliyor...

acaba bu kitap denilen şey vicdan olabilir mi...

Olamaz, o zaman herkes aklına yatmayan her kelimeye kafasına göre anlam verir aynen senin yaptığın gibi. O dönemin arapçasında vicdan denen bir kelime yok muydu kitap denmiş?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah kitap indireceğini bilmiyormuydu? gibi benden sana bir soru sorabilirm veya kitap haline geleceğini. Onun için hiçte güzel bir soru değil. Veya vahileri kimsenin kitaba dönüştürmeme düşüncesi bence senin düşüncen. Ancak konuşun.

Önce şu uslubunu düzelt. Bu forum konuşmak için var elbette konuşacağız.

Allah muhammede '' sana yolladığım ayetleri cilt cilt bastırıp dağıt '' şeklinde bir ayet yolladı mı ? Ebubekir dönemine kadar kimsenin aklında kitap haline getirelmesi yoktu. İstediğin kadar araştır. Muhammed gelen vahiyleri kağıdımsı şeylere yazdırırdı ve hafızası güçlü kişilere ezberletirdi.

tarihinde Hall Of Fame tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Sen hiç akıllanmayacak mısın ?

En ucuz bir olayda bir açık buldum diye yırtınacak mısın ?

Bulduğun açık kendi açığından başka birşey değildir.

Ayette O, sana Kitab’ı indirendir. buyrulmuş...

O sana kitabı indirdi. Ya da indirmiştir diye bir tabir gördün mü ?

Hala kitabı indirmeye devam etmekte anlamı çıktığını da şimdi çok iyi anladın oysa...

Bakalım daha ne yazacaksın.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Olamaz, o zaman herkes aklına yatmayan her kelimeye kafasına göre anlam verir aynen senin yaptığın gibi. O dönemin arapçasında vicdan denen bir kelime yok muydu kitap denmiş?

akla yatmamaktan daha fazlası var...

hz muhammed hiç elinde bir kitapla dolaşmadı ki yahut bu kitap işte bana indirilen ikitaptır deyip kimseye bir kitap filan gstermedi...

çünkü onun söyledikleri ondan sonra kitap haline getirildi...

ee ozaman indirilen kitap değiği şey anladığımız anlamda kitap değil bir düşünce sistemi yada işte vicdani adalet duygusu gibi bişey olamaz mı...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...