eyvahcubbeli 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Ateistler gene iyiymiş diyecemde, gene osuruktan teyyare olarak kıçından salladığın için diyemiyorum maalesef. Herkes iyiliği bir tek sebeple yapar: Sen benim sırtımı kaşı, ben de seninkini, Adamım benim, seni tek geçerim bu alemde... Link to post Sitelerde Paylaş
kaşif 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Peki ya sen iyiliği ne için yaparsın cübbeli? Sırtının ahirette kaşınması için mi? Link to post Sitelerde Paylaş
eyvahcubbeli 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Peki ya sen iyiliği ne için yaparsın cübbeli? Sırtının ahirette kaşınması için mi? Allah emretti diye yaparım. Link to post Sitelerde Paylaş
BABAYARO 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi peki allaha inanmak neden sizin ahlakınızı rasyonel yapıyor? onu açıkla bakalım.. allah ve rasyonnelik arasında ne alaka var, buyur... Link to post Sitelerde Paylaş
eyvahcubbeli 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi peki allaha inanmak neden sizin ahlakınızı rasyonel yapıyor? onu açıkla bakalım.. allah ve rasyonnelik arasında ne alaka var, buyur... Allah'a inanmakla kendini bir kalıba sokmaya başlıyorsun. Kuranı kendine bir yaşam olarak uyguluyorsun. İnsan nefsi hayvan gibidir. Hep hayvani istekleri arzular. Onu frenlemenin tek yolu inançtır. Link to post Sitelerde Paylaş
BABAYARO 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi ahlakın rasyonel temelini daha önce açıklamıştım.. iki insan arasındaki karşılıklı onaylama olarak rasyonellik.. ama aslında ahlakın rasyonel olması gerekmiyor. çünkü ahlak üst-yapısal bir kavram. insanın soyut düşünme yetisiyle ortaya çıkan birşey. üst-yapısal kurum ve değerler kabullere dayanır. ortak veya bireysel kabullere. bir yerde insanlar birşeyi doğru veya yanlış, iyi veya kötü olarak değerlendirip böyle kabul ediyorsa, burda tartışılacak birşey yoktur.. ahlak oluşmuştur ve önemli olan da budur.. tanrı ve din konuları da tamamen kabule dayanan şeyler. bir takım kabullerden oluşan tanrı ve dine dayanarak ahlakı rasyonelleştirdiğini söylemek ne dediğini bilmemektir. laf kalabalığıdır, gevezeliktir.. tanrı subjektif bir düşünce, subjektif bir şeye dayanarak ahlakı rasyonelleştirdiğini sanmak bir yanılsamadır. sizde rasyonel ahlak yanılsaması var.. önce kendinize bakın siz.. oysa ateistler ahlak anlayışının kabullere dayandığını bilir ve ona göre hareket eder.. olmayan bir kaynağa gönderme yaparak yanılsamaya başvurmaz, kendini kandırmaz.. Link to post Sitelerde Paylaş
BABAYARO 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi (düzenlendi) Allah'a inanmakla kendini bir kalıba sokmaya başlıyorsun. Kuranı kendine bir yaşam olarak uyguluyorsun. İnsan nefsi hayvan gibidir. Hep hayvani istekleri arzular. Onu frenlemenin tek yolu inançtır. iyi de bu seni rasyonel yapmaz.. bir takım kabullere dayanarak hareket ediyorsun yalnızca.. rasyonellik iddiası nerden geliyor peki, nerede?? Ekim 1, 2012 tarihinde BABAYARO tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
eyvahcubbeli 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi iyi de bu seni rasyonel yapmaz.. bir takım kabullere dayanarak hareket ediyorsun yalnızca.. rasyonellik iddiası nerden geliyor peki, nerede?? Benim rasyonellik iddam yok. Link to post Sitelerde Paylaş
kaşif 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Ateistlerin iyilik yapma sebepleri: 1- Sen benim sırtımı kaşı, ben de seninkini, 2- Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez, 3- Mahalle baskısı, 4- Reklam için, 5- Vergi kaçırmak için, 6- Toplumda düzen bozulmasın, 7- Kanuni zorlamalar.. Bu sebeplerin dışında bir ateist iyilik yapmaz. Yukarıdaki sebeplerden dolayı bir ateist iyilik yapar diyorsun. Sonra da Allah emretti diye yaparım. Böyle diyorsun. Ne farkı kaldı o zaman? Sen de iyiliği Allah seni zorladığı için ve cennette sırtını kaşıyacağı için yapmış oluyorsun. Link to post Sitelerde Paylaş
gerçekçi53 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Sevgi iki türlüdür:1-Karşılıklı 2- karşılıksız Karşılıksız seven bir şey beklemez .sadece sevgisini yaşar. Link to post Sitelerde Paylaş
eyvahcubbeli 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Yukarıdaki sebeplerden dolayı bir ateist iyilik yapar diyorsun. Sonra da Böyle diyorsun. Ne farkı kaldı o zaman? Sen de iyiliği Allah seni zorladığı için ve cennette sırtını kaşıyacağı için yapmış oluyorsun. Evet, mesele budur. Bu konuda kavga etmemiz anlamsızdır. Ahlakı kimseye mal edemeyiz. Ama ahlaksızlığı ateistlere mal ederiz. Çünkü Kitaba harfiyen uyan müslüman kendini frenleyecek bir nokta bulacaktır. (cehennem korkusu) Ama ipini koparmış bir ateisti frenleyecek bir düzen koyamayız. Ormanda yolunu kaybetmiş bir kıza tecavüz etmesine engel olamayız. Link to post Sitelerde Paylaş
eyvahcubbeli 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Sevgi iki türlüdür:1-Karşılıklı 2- karşılıksız Karşılıksız seven bir şey beklemez .sadece sevgisini yaşar. Karşılıksız sevmek diye birşey yoktur. Bilimsel değildir. Link to post Sitelerde Paylaş
gerçekçi53 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Evet, mesele budur. Bu konuda kavga etmemiz anlamsızdır. Ahlakı kimseye mal edemeyiz. Ama ahlaksızlığı ateistlere mal ederiz. Çünkü Kitaba harfiyen uyan müslüman kendini frenleyecek bir nokta bulacaktır. (cehennem korkusu) Ama ipini koparmış bir ateisti frenleyecek bir düzen koyamayız. Ormanda yolunu kaybetmiş bir kıza tecavüz etmesine engel olamayız. Niye onuda yasaların verdiği cezalar,Toplumda göreceği utanç,Şerefinin kirlenmesi,Ve Ruhu varsa şayet ruhunda duıyacağı azap ve elem.dolayısıyla Ruhtaki bozukluğun Beyindeki dengesini bozacağı.,Bu dengesizliğin onu yaşamda kayba uğratacağı bunlar yetmezmi hocam? Link to post Sitelerde Paylaş
eyvahcubbeli 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi 1. Niye onuda yasaların verdiği cezalar, 2. Toplumda göreceği utanç,Şerefinin kirlenmesi, 3. Ve Ruhu varsa şayet ruhunda duıyacağı azap ve elem. 1. Ormandasın, etrafta kimse yok, tecavüz edersin sonra öldürürsün. Seni o anda kanun durdurmaz. 2. Kimse bilmeyeceği için bu da seni durdurmaz. 3. Ateler ruha inanmaz. Onlar için herşey maddedir. Link to post Sitelerde Paylaş
gerçekçi53 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi 1. Ormandasın, etrafta kimse yok, tecavüz edersin sonra öldürürsün. Seni o anda kanun durdurmaz. 2. Kimse bilmeyeceği için bu da seni durdurmaz. 3. Ateler ruha inanmaz. Onlar için herşey maddedir. Hoca Katillerin çoğu iz bırakır hemde hiç ummadığı yerden.Zaten bak ne dedin Tecavüz değilmi ?akan meni var yahu hocam! Ateistlerde ruha inanır ama Diride olana Morttan sonrasına inanmazlar.Hadi diridekine söz ile inanmadı.Ama ya adamın ruhu varsa? söz ile bin kerre inkar etsin değişen hiç bir şey olmayacaktır.Ve O ruhta bulunan Şeytan bir savcı gibi onu itham edecektir. Muhammediyetide onu kurtaramaz. Ve Sonuç İntihar! yada Suçunu gidip ikrar edecektir.Ama Dindar ne yapacak karısıda olsa gidip o beğendiğine nikah kıyacaktır. Toplum aldanırda yaşam aldanmaz. Bak seyreyle o zaman gümbürtüleri! Link to post Sitelerde Paylaş
eyvahcubbeli 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Hoca Katillerin çoğu iz bırakır hemde hiç ummadığı yerden.Zaten bak ne dedin Tecavüz değilmi ?akan meni var yahu hocam! Prezervatif takar. Link to post Sitelerde Paylaş
gerçekçi53 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Prezervatif takar. Taksın hocam hiçmi boğuşma olmayacak? Bir damladan ufak salyası bile ele verir! Link to post Sitelerde Paylaş
eyvahcubbeli 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Taksın hocam hiçmi boğuşma olmayacak? Bir damladan ufak salyası bile ele verir! Kafasına sert bir cisimle vurup bayıltır. Link to post Sitelerde Paylaş
gerçekçi53 0 Ekim 1, 2012 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2012 gönderildi Kafasına sert bir cisimle vurup bayıltır. Hocam bunlar anlık olaylar. Prezerfatifi olmayabilir.bir ihtimal.kafasına vurmaya kalkar kaşısındaki farkede kaçmaya kalkar .Bu seferde boğuşma olur.Ha yokmu hiç yakalanmayan katiller? var tabiki.Hele hele ruhsuzsa ortada delil melilde bırakmaz .Çünkü yaptığından teredddüt etmez. Yani Vesvese duymaz. Şeytanı yokturda kendi şeytan olmuştur artık .Ama bu bir dindarda olabilir.Ve Şeytanı olmadığı için(Çünkü Şeytan aynı zamanda İnsanın içindeki Ruhundaki savcıdır.) yaptığı hareketin haklılığına inanır.Şu kadar namaz vede oruçta tuttumuda Allah afeder der vede yapar!Bak Ne diyordu Cübbeli Ahmet Anasına tecavüz etse İnanıyorsa şayet Müslümanlıktan çıkmaz! eh o zaman güzel amelleri tartılır. Kötü ameline üstün gelirse aftan yararlanır. Ama Bir ateist bunlara inanmaz işte hocam. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts