Jump to content

Gerçek Müslüman Ateistforumu asla tıklamaz!


Recommended Posts

böyle bişi yok,kaç yıldır burdayım sürekli aktif olmasamda uzaktanda olsa takibim sürdü,kuşkunun emaresini görmedim hissetmedim aksine perçinlendim çok yerde,boşlukta kalmış hezeyan halleri gördükçe iman nimetini tattırana şükrettim,buraya müslüman olarak gelmek ayrıdır kafası karışık müslüman olarak gelmek ayrı

Senin yerin de bu forum için ayrıdır herhalde mechuleciğim.

Hiç kıvırmayan, "dinim diyorsa kocam dört kadın da alabilir, kadın hakettiğinde dövülebilir, tesettür şarttır" vs vs diyebilen bir müslümansın sen.

Bütün müslüman kadınlar kıvırdı bu forumda, bir sen gerçeği kabul ettin. Hatta kabul etmeyi de geçip savundun..

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 278
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Yani bu dinlere inanıyorsun genel tabloyla, en basitini söyleyeyim mesela, kuranda yarattığını ateşe atma tehdidi yokmu ? Kainatın yaratıcısı bu dine bu vahşeti niye koymuş?Sen bir insan olarak başkasını yakabilirmisin mesela, sırf durduk yere kendine söz verdin diye, yakamazsan sende olan o vicdan niye allahta yokta sende var?

Tebbet/Mesed/Leheb Suresi:

Tebbet yedâ ebî lehebin ve tebb.

Mâ agnâ anhu mâluhu ve mâ keseb

Se yaslâ nâren zâte leheb

Ve imreetu-h, hammâletel hatab

Fî cîdi-hâ hablun min mesed

Alevin Babası'nın elleri kurumalık, kuruda da

Mali nasıl bollaştı, ya ne kazandı?

Alevin ta kendisi olan od'a yaslanacak

Eşi de odunu yüklenici

Urgandan bir ip boynunda olarak

Ebu Leheb'in karısı odunları taşır. Bu da, basbayağı gösteriyor ki, cehennemde alevini yakan, yakıtını götüren kişinin kendisidir. Allah Kuran'da insanları yakmaklar tehdit etmiyor; olacakları bildiriyor. Sünnetullah denen değişmez kanunlar; doğa kanunu gibi, başka türlüsü olamıyor. Sizler, "İyiler iyisi fakat din, Tanrı tanımaz birini Allah niye cehennemde yakmakla tehdit ediyor" diye celalleniyorsunuz. Oysa, oraya yakıtını götürmeyen yanmaz, yahut az götürdüyse az yanar. Kuran'da böyle.

Nerede yazıyor? Kuran'da. Kuran'ı kim yazmış? Muhammed. Şıracının şahidi yine şıracı. Bir de bunu kaynak diye yazıyorsun. Hadi bunu kendi aranızda yapın da, böyle forumlarda çok komik duruyor.

Bu benim kendi kendime bütüncül olarak araştırıp, verileri bütün olarak düşünüp ortaya çıkardığım sonuç. Sizi bağlamaz; ben kendimi anlattım sadece.

tarihinde Temple Grandin tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu benim kendi kendime bütüncül olarak araştırıp, verileri bütün olarak düşünüp ortaya çıkardığım sonuç. Sizi bağlamaz; ben kendimi anlattım sadece.

O zaman benim yazdıklarım da seni bağlamaz. Ben sadece ortaya attığın iddianın yanlışlığını ortaya koyuyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tebbet/Mesed/Leheb Suresi:

Tebbet yedâ ebî lehebin ve tebb.

Mâ agnâ anhu mâluhu ve mâ keseb

Se yaslâ nâren zâte leheb

Ve imreetu-h, hammâletel hatab

Fî cîdi-hâ hablun min mesed

Alevin Babası'nın elleri kurumalık, kuruda da

Mali nasıl bollaştı, ya ne kazandı?

Alevin ta kendisi olan od'a yaslanacak

Eşi de odunu yüklenici

Urgandan bir ip boynunda olarak

Ebu Leheb'in karısı odunları taşır. Bu da, basbayağı gösteriyor ki, cehennemde alevini yakan, yakıtını götüren kişinin kendisidir. Allah Kuran'da insanları yakmaklar tehdit etmiyor; olacakları bildiriyor. Sünnetullah denen değişmez kanunlar; doğa kanunu gibi, başka türlüsü olamıyor. Sizler, "İyiler iyisi fakat din, Tanrı tanımaz birini Allah niye cehennemde yakmakla tehdit ediyor" diye celalleniyorsunuz. Oysa, oraya yakıtını götürmeyen yanmaz, yahut az götürdüyse az yanar. Kuran'da böyle.

Bumudur yani? İlla etinin yanışını görmek ve kafanda tasavvur etmek nasıl bir sadistliktir, bu gibi düşünceyle çiçek kelebekmi oluyor o inanç, sende tipik kendince dini yorumlayan ve ona sımsıkı bağlanan aklı kilitlenmişlerdensin anca bu yorumunla, müslümanların hepsi olmasada çoğunluğu aynı senin gibi o kitaptaki mantıksızlıkları guyya mantık çerçevesine oturttuğunu sanıp olmayan o sapık allahın ap açık ayetlerini ne hikmetse sokmadıkları şekil ve kılık kalmıyor,allahın sözlerini düzeltmek size kalmış belliki, koskoca kainatı yaratan allahın kırdığı potları bu aciz kulları düzeltirdi anca.Allahınıza hakaret ediyorsunuz haberiniz yok, sizemi kaldı kuranda ap açık yazanları kendi çerçevenizde görmek? O ne yazıyorsa odur kuranda, ve hiçbir kelimesine tasavvufi yorum koyamazsınız kardeşim, birde ilk iletilerinden birinde siz islamı hacılardan hocalardan gördüklrinize göre görüyorsunuz diyorsun, sen ne görmüş oldun o zaman bu yorumunla.?
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ebu Leheb'in karısı odunları taşır. Bu da, basbayağı gösteriyor ki, cehennemde alevini yakan, yakıtını götüren kişinin kendisidir. Allah Kuran'da insanları yakmaklar tehdit etmiyor; olacakları bildiriyor. Sünnetullah denen değişmez kanunlar; doğa kanunu gibi, başka türlüsü olamıyor. Sizler, "İyiler iyisi fakat din, Tanrı tanımaz birini Allah niye cehennemde yakmakla tehdit ediyor" diye celalleniyorsunuz. Oysa, oraya yakıtını götürmeyen yanmaz, yahut az götürdüyse az yanar. Kuran'da böyle.

Kendini böyle mi kandırıyorsun?

Allah Kuran'da insanları yakmaklar tehdit etmiyor; olacakları bildiriyor.

Desene put sadece seyirci, o da öyle tatmin oluyor demek ki.

Link to post
Sitelerde Paylaş

genelde ezik ateistlerin ego tatmini için mesaj kastığı bi yer burası. müslümanlar hiç girmeseler keşke bi görsek ne üretebiliyolar müslümanlar olmadan. birbirlerini yemektan başka bi bok yapamazlar.

bu ne perhiz bu ne lahana tursusu :D

müslümanlik zor zanaat zor. zalakliklarinin sonu yok yazik.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kendini böyle mi kandırıyorsun?

he... evet

Desene put sadece seyirci, o da öyle tatmin oluyor demek ki.

Put seyirci. Öyle tatmin olmaktadır kendisi. Fakat bu sizi ilgilendirmez. Siz sadece Kuran'a inanan insanların bunu Kuran'da dayalı tutarlı sebeplerden yapıp yapmadıklarını bilmek için Kuran'ı doğru okumak yahut doğru okuyan birine kulak vermekle mükellefsiniz. Literal bir tartışma yapıyorsanız en azından bunu yapın, yoksa tartışma yapmayık.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bumudur yani? İlla etinin yanışını görmek ve kafanda tasavvur etmek nasıl bir sadistliktir, bu gibi düşünceyle çiçek kelebekmi oluyor o inanç, sende tipik kendince dini yorumlayan ve ona sımsıkı bağlanan aklı kilitlenmişlerdensin anca bu yorumunla, müslümanların hepsi olmasada çoğunluğu aynı senin gibi o kitaptaki mantıksızlıkları guyya mantık çerçevesine oturttuğunu sanıp olmayan o sapık allahın ap açık ayetlerini ne hikmetse sokmadıkları şekil ve kılık kalmıyor,allahın sözlerini düzeltmek size kalmış belliki, koskoca kainatı yaratan allahın kırdığı potları bu aciz kulları düzeltirdi anca.Allahınıza hakaret ediyorsunuz haberiniz yok, sizemi kaldı kuranda ap açık yazanları kendi çerçevenizde görmek? O ne yazıyorsa odur kuranda, ve hiçbir kelimesine tasavvufi yorum koyamazsınız kardeşim, birde ilk iletilerinden birinde siz islamı hacılardan hocalardan gördüklrinize göre görüyorsunuz diyorsun, sen ne görmüş oldun o zaman bu yorumunla.?

Ben direkt Kuran'ı yazdım. Sen ne diyorsun? "Eşi de, odun taşıyan." Sen nasıl anıyorsun? Ben, hiç bir tasavvufi yorumda bulunmadığım için "eşinin odun taşıdığını" anlıyorum. "Günahkarlar cehenneme odununu kendi götürür" diye tasavvufi bir laf varsa ne yapayım. Demek ki bütün tasavvufçular romantik şair değilmiş, aralarında Kuran'ı okuyanlar da varmış. Ebu Leheb'in (Abdulluzza) eşi (günahkar) cehenneme odununu kendi taşıyor. Burada değişik şairane tasavvufi bir durum yok.

tarihinde Temple Grandin tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben direkt Kuran'ı yazdım. Sen ne diyorsun? "Eşi de, odun taşıyan." Sen nasıl anıyorsun? Ben, hiç bir tasavvufi yorumda bulunmadığım için "eşinin odun taşıdığını" anlıyorum.

Koymadın diyelim, senin inandığın allah neden böylesi bir sadistliği sırf kendine inanmıyor diye insanları yakarak yapıyor bunu izah ediver, bu nasıl bir bencillik böyle, madem yaratıyorsun neden borçlu kılıyorsun, senin aciz kullarının sana inanıp inanmamasını neden böyle takmış allah, sonuçta hem yaratıyor hem insansı egolarını tatmin etmiyormu burda?, yakışıyormu hem aciz yarattım diyip hem suçlu çıkarması, bu ne lahana bu ne turşu.
Link to post
Sitelerde Paylaş

bence de kuranın davası sadece çiçek böcek edebiyatı değildir. muhammed, ahmed, müjdelenen kişi her kimse; civardaki bütün felsefelerden haberdar olan bir filozoftur. onun bir din yada devlet kurduğuna inanmıyorum. o kadar sorguladı ve düşündü ki, sonunda evren, tanrı, sitem, onu bir makamı mahmuda yöneltti. o da bütün müşahade edenler gibi şahit oldu. perde arkasını gören bütün 'farklı'lar gibi yandı ve gitti. onun yatağında ölmüş bir kimse olduğunu düşünmüyorum tabi eğer gerçekten yaşadıysa. olsa olsa bir anarşistti. tek kişilik anlamlı hayatını yaşadı ve ardında bir efsane bıraktı. ardından gelenler de onun adına bir din uydurdular.

muhammed her kimse ezoterik bir gnostiktir.

biliyorum çünkü; ben ona şahidim..benimki bir rüyanın eseridir tıpkı ibrahim gibi..

evet temple grandinciğim, sen çok aklı başında bir yorumcusun. ben sen gerçekten çok faydalanır ve takip ederim . aklı başında birisi olarak senin dayanağın nedir öğrenmek isterim.

Ezoterizmle eskiden ilgileniyordum. Gnostik öğretiye ise geçenlerde rastlayıp az biraz vakıf oldum. Zerdüşt, mani dialektiği ile ilişkisini, hristiyanlık ve islamı ne olarak gördüğünü kavrayınca küçük çaplı bir dehşete düştüm. Daha önce pek küçüksemişim kendisini. Panteizm'e duyduğum sempatim hayranlığa dönüştü. Daha önce Ateizmde yaptığım gibi kendimi sınadım ve "ı ıh", İbrahimi dinden ve Kuran'dan daha iyi değil. Ateizm gibi, Panteizm red. Panenteizm'e ise hala sempati duyuyorum. Evvela O'ndan geldiğimize inanıyorum. Fakat "Ona döneceğimiz" panteistlerin hüsnükuruntusu. O'na dönüp, "O" olup da neyapacağız. Hallac'ı Mansur gibi bunu kavrayamadığım anaşılabilir. Yunus'un ne olduğundan emin değilim; "Bana seni gerek seni" derken Allah'ın cemaline ulaşmak istiyorsa bizden. Yok "O" olmak istiyorsa, değil. Kuran'da Allah'ın samed ismi var. Kendinden verir, geri almaz. Geri istemez, buna ihtiyacı yok. Bizi "verdi"; bizi geri almaya, bizim onda birleşmemize ihtiyacı yok, bizim de yok. O Bitmez, sonsuz kudret sahibi. Allahın kavranılamazlığıdır bu. Bilgi, bilinç dersen; işte onda birleşebiliriz, istediğimiz zaman. Ama birleşip de "O" olmayacağız. Bence, Mısır ezoterizmi, uzakdoğu felsefesi, zerdüştilik, tasavvuf, gnostisizm; bunlar nice doğrular barındırsa da panteizme saptığı için yanlış. Kuran olmasa belki ben de direkt bu şekilde inanıyor olacaktım.

Kuran'ın, bu "bire dönmeyi" kavrayan bir ya da çok filozofun ilhamları olduğunu düşünmüyorum (yani değil). Kuran'ı okudum; bunu çıkardım. Senin dediğin gibi anlamlar çkartmaya çalıştığım ezoterizm hayranı zamanlarım da oldu. Onlar zorlamaydı, bir şey çıkmadı. Bence, Kuran gayet pozitif fen kurallarının uç şekillerinde Muhammed ss'in zihnine, kabine(?!) indi.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Koymadın diyelim, senin inandığın allah neden böylesi bir sadistliği sırf kendine inanmıyor diye insanları yakarak yapıyor bunu izah ediver, bu nasıl bir bencillik böyle, madem yaratıyorsun neden borçlu kılıyorsun, senin aciz kullarının sana inanıp inanmamasını neden böyle takmış allah, sonuçta hem yaratıyor hem insansı egolarını tatmin etmiyormu burda?, yakışıyormu hem aciz yarattım diyip hem suçlu çıkarması, bu ne lahana bu ne turşu.

Bunu Kuran'ı okumuş biri olarak izah edeyim.

Kuran'da var: hatta bütün mitolojilerde "bozulmuş" yahut ezoterik deyimle asıl anlamı saklanmış olarak var:

Önce O vardı; "suyun üzerindeydi."

Evvelki yaratılanlar "su" gibiydi, birbirinden ve O'ndan kopuk parçalar, bireyler değildiler (bütün mitolojilerde var)

Onu bilen varlıklar yoktu; kendini biliyor gibiydi. Sonra "istedi ki bilineyim" (tasavvufta var bu)

Kendinden kopuk parçayı yarattı. İslam buna nefs der.

Bunlar parçalara fırkalara ayrılır. Daha da ayrılmak ister. Özgür iradesi ancak böyle olabilir. Toparlarsam, ateş, yanmak, ödül, ceza kavramları bu parçalanmanın doğal sonucudur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bunu Kuran'ı okumuş biri olarak izah edeyim.

Kuran'da var: hatta bütün mitolojilerde "bozulmuş" yahut ezoterik deyimle asıl anlamı saklanmış olarak var:

Önce O vardı; "suyun üzerindeydi."

Evvelki yaratılanlar "su" gibiydi, birbirinden ve O'ndan kopuk parçalar, bireyler değildiler (bütün mitolojilerde var)

Onu bilen varlıklar yoktu; kendini biliyor gibiydi. Sonra "istedi ki bilineyim" (tasavvufta var bu)

Kendinden kopuk parçayı yarattı. İslam buna nefs der.

Bunlar parçalara fırkalara ayrılır. Daha da ayrılmak ister. Özgür iradesi ancak böyle olabilir. Toparlarsam, ateş, yanmak, ödül, ceza kavramları bu parçalanmanın doğal sonucudur.

Yani bugüne kadar süregelen saçma sapır dinlerin sentezinden yanmanın mantığını bulmuşsun, ne diyeyim, yanmanın mantığını bir çocuk bile bilir, çocuğa bu senin allahının bir hükmüdür eğer inanmazsan desen, o çocuk bile allaha kafa tutar, böyle allahın dediğini yapacağıma ateşine razıyım çünkü bendeki adalet duygusu onda yok der anladın? Özgür irade mirade saçmalıklarıda başka komedi, yaratan herşeyi bilenken özgür irademin olup olmayacağınıda biliyordur, çocuklar anlar ama sizler anlamazsınız o allah denen putun saçma bir mantıksızlıktan başka birşey olmadığını.
Link to post
Sitelerde Paylaş

Put seyirci. Öyle tatmin olmaktadır kendisi. Fakat bu sizi ilgilendirmez. Siz sadece Kuran'a inanan insanların bunu Kuran'da dayalı tutarlı sebeplerden yapıp yapmadıklarını bilmek için Kuran'ı doğru okumak yahut doğru okuyan birine kulak vermekle mükellefsiniz. Literal bir tartışma yapıyorsanız en azından bunu yapın, yoksa tartışma yapmayık.

Put beni ilgilendirmiyor da, ona inananlar ilgilendiriyor. Adamların kendileri 7. yy'a dönmek istemeleri yetmezmiş gibi, başkaları da dönsün istiyorlar. Bak, o puta inananlar yüzünden şu anda dünyada neler oluyor? Bir filmi protesto edeceğiz diye ortalığı savaş alanına çevirdiler, insanlar ölüyor.

O Kuran'ı doğru okumak safsatasını da külahıma anlat. Ne biçim bir kitapsa, herkes kafasına göre bir anlam uyduruyor. Sanki şeriat ülkelerindeki insanlar Kuran'ı doğru okumayı bilmiyorlar, sadece kerameti kendinden menkul senin gibiler doğru okuyor. Ha bir de bu çağda İslami bisiklet tartışması yapan salaklar var, onlarda Kuran'ı doğru okumuyordur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

köyün birinde "ördek ahmet" lakablı bir vatandaşımız yaşarmış. herkes, bu ahmet'e ,"ördek" dediği için ahmet bu lafı sevmez, kendisine ördek diyenle de epey kavga edermiş.

ahmet adlı bu vatandaş, köyde bir komsusuna oturmaya gider.

bu ikisi otururken sohbet ederler.. gel gör ki, bir süre sonra sohbet edilecek konular tükenir....

ikisi sessiz sessiz havaya bakarken, komşusu , ahmet'e,

"yav ahmet bak, havalar da epey bozdu"

der.

ahmet bir anda celallenir.. öfkelenir bağırıp cağırmaya baslar..

"sen bana ördek dedin ben gidiyorum evinden."

komsusu şaşkındır.

"ulan ahmet ben sana nerde ördek dedim?? "

"dedin" der ahmet..

"nasıl dedim ulan?"

"sen demin, havalar da epey bozdu demedin mi??

"ee dedim??"

"havalar bozunca ne olur?"

"ne olur?"

"yağmur yağmaz mı??"

"yağar.. ee"

"yağmur yağında her taraf gölet olmaz mı?"

"olur .. ee"

"o göletlere , ördekler gelip yüzmez mi? sen bana ördek dedin."

Kuran'dan bir takım gizli bilgiler veya anlamlar çıkaran kişiler de fıkradaki "Ördek Ahmet" adlı şahsa benziyorlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

köyün birinde "ördek ahmet" lakablı bir vatandaşımız yaşarmış. herkes, bu ahmet'e ,"ördek" dediği için ahmet bu lafı sevmez, kendisine ördek diyenle de epey kavga edermiş.

ahmet adlı bu vatandaş, köyde bir komsusuna oturmaya gider.

bu ikisi otururken sohbet ederler.. gel gör ki, bir süre sonra sohbet edilecek konular tükenir....

ikisi sessiz sessiz havaya bakarken, komşusu , ahmet'e,

"yav ahmet bak, havalar da epey bozdu"

der.

ahmet bir anda celallenir.. öfkelenir bağırıp cağırmaya baslar..

"sen bana ördek dedin ben gidiyorum evinden."

komsusu şaşkındır.

"ulan ahmet ben sana nerde ördek dedim?? "

"dedin" der ahmet..

"nasıl dedim ulan?"

"sen demin, havalar da epey bozdu demedin mi??

"ee dedim??"

"havalar bozunca ne olur?"

"ne olur?"

"yağmur yağmaz mı??"

"yağar.. ee"

"yağmur yağında her taraf gölet olmaz mı?"

"olur .. ee"

"o göletlere , ördekler gelip yüzmez mi? sen bana ördek dedin."

Kuran'dan bir takım gizli bilgiler veya anlamlar çıkaran kişiler de fıkradaki "Ördek Ahmet" adlı şahsa benziyorlar.

:lol: :lol: tam hakiki yobaz müslümanın psikolojisini tarif etmiş :D :D
Link to post
Sitelerde Paylaş

Araştırmakla olmuyor o işler ne yazık ki.

Bazılarına kurandaki o saçmalıklar bile mantıklı geliyor.

Ya da yapılan o zulümler,şeriat kuralları hepsini mantıklı buluyor ve bu çağa uydurmak istiyor.Bazı şeyler karakter ile alakalı.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Araştırmakla olmuyor o işler ne yazık ki.

Bazılarına kurandaki o saçmalıklar bile mantıklı geliyor.

Ya da yapılan o zulümler,şeriat kuralları hepsini mantıklı buluyor ve bu çağa uydurmak istiyor.Bazı şeyler karakter ile alakalı.

Onun adına korumacılık denir.Sahiplenmişler bir kere.Çalınan minarenin kılıfına illaki bir kılıf bulunur.Karakter olayından ziyade,kişinin sonsuz yaşam isteğinin ağır bastığını düşünüyorum.Kurandaki birçok ayetin saçma olduğunu bilinçaltı biliyordur.Ama yine aynı bilinçaltı sonsuz yaşam isteğinin ağır basması sonucu görmezden geliyor.Yada ona uygun senaryolar üretiyor.Karakter dediğimiz şey bu noktada oluşabilir.Karakteri oluşturan neticede tercihlerdir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Put beni ilgilendirmiyor da, ona inananlar ilgilendiriyor. Adamların kendileri 7. yy'a dönmek istemeleri yetmezmiş gibi, başkaları da dönsün istiyorlar. Bak, o puta inananlar yüzünden şu anda dünyada neler oluyor? Bir filmi protesto edeceğiz diye ortalığı savaş alanına çevirdiler, insanlar ölüyor.

O Kuran'ı doğru okumak safsatasını da külahıma anlat. Ne biçim bir kitapsa, herkes kafasına göre bir anlam uyduruyor. Sanki şeriat ülkelerindeki insanlar Kuran'ı doğru okumayı bilmiyorlar, sadece kerameti kendinden menkul senin gibiler doğru okuyor. Ha bir de bu çağda İslami bisiklet tartışması yapan salaklar var, onlarda Kuran'ı doğru okumuyordur.

Bold yaptığım yerleri doğru demişsin.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...