Jump to content

Müslümanlar Alkol İçebilirler!


Recommended Posts

Alkol icmeyi yasaklayan bir ayet yoktur,.. Bir ayett "pisliktir" denilir diger ayette "sarhosluk gecince namazinizi kilin" baska bir ayette "cahiliyye devrinde gecen gecmistir" denilir. En sonunda da "allah cok bagislayicidir" denilip temizlenilir.

Kuranin allahi gibi ne dedigini bilmeyen kafasi kirik bir soytari yoktur.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 103
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Alkolden kasıt bakkalda satılan Mayalanmış üzüm yada Hurma suyu değildir.Teist Müslüman arkadaşlar kabul etmeselerde değineceğim yinede.İslam tasavvufunda Meyhane demek Celal demektir.Yani Öfkedir.Hakikatende biraz fazla öfkelendiğinizde kendinizi kontrol ederseniz tıpkı içki içmiş gibi başınızın döndüğünü sonrada yavaş yavaş vücudunuzu bir rehavetin kapladığını görürsünüz.Zaten bu öfke hali şarabın oluşumundada mevcuttur.Hamr hali yani mayalanma :Temiz bir yerde karanlığa kapatılan üzüm suyu mayalanmaya başladığında fokur fokur kaynar.Üzüm suyuna bir ateş yada Kıvılcım düşmüştür adeta.İşte bu Öfke benzetmesi İbrahimi Din kitaplarında Şaraba benzetilmiştir.Keza Torada şarabın yanında birde mayasız ekmek vardır.İşte bu öfke aynı zamanda DÜŞÜNMENİN başlangıcıdır.Öfke tıpkı bir yeraltı suyunun kayaları parçalalayarak dışarı çıkması gibidir.Ama Dışarı çıkan o su Başlangıçta çamurlu akar.Düşüncenin iptidası olması yönüyle Mushaf onun faydalarının olduğundan bahsederken zararlarınında faydalarından çok olduğunu bahsetmeden geçemez.

Şimdi gelelim Şeytan pisliği benzetmesine.Teist arkadaşlar! yahuuu Şeytan İÇKİ FABRİKASIMI YOKSA!:)))

Hayır değilmi? O zaman Şeytan nedir?Şeytan manevi bir mefhumdur .İlim Şeytandadır dersiniz değilmi?Evet ama Hangi ilim? İlmi LEDÜNDÜR. Aşk ilmidir o. Onun içinde Kendi beynimizdeki Taş ve kayaların (tabular,fanatizim,manevi putlaşmalar)yıkılması gerekirki O İlim ortaya çıksın.İşte Onuda yapan o kötülediğiniz ŞEYTAN PİSLİĞİ yani Öfkedir.Öfke hakikatte nereden çıkar pekiyi? AKILDAN değilmi? O zaman Şeytan= AKILDIR akıl

Sonuç:Bakkalda satılan içkinin İlahi kitaplarda bahsedilen içkiyle alakası yoktur.sadece bir benzetme vardır.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ey sofi şaraba eyle ihtiram

Müslüman ol terk et bu kıylu kali

Ehline helaldir na ehle haram

Biz içeriz bize yoktur vebali

Sevap almak için içeriz şarap

Eğer içmez isek oluruz harap

Senin aklın ermez bu başka hesap

Meyhanede bulduk biz bu kemali

Kandil geceleri kandil oluruz

Kandilin içinde fitil oluruz

Hakkı göstermeye delil oluruz

Fakat kör olanlar bilmez bu hali

Sen münkirsin sana haramdır bade

Bekleki içersin öbür dünyada

Gel saçma HARABİ bundan ziyade

Çünkü bilmez haram ile helali

Link to post
Sitelerde Paylaş

Nisa/43. Ey iman edenler! Sarhoş iken ne söylediğinizi bilinceye kadar, bir de -yolcu olmanız durumu müstesna- cünüp iken yıkanıncaya kadar namaza yaklaşmayın.

Ne söylediğinizi bildiğiniz sürece içki içebilirsiniz bu ayete göre, hatta namaz bile kılabilirsiniz yeter ki zom olmayın.

Link to post
Sitelerde Paylaş

kuran düşünenler için apaçık bir kitaptır.kuranın bir ayetini okuyupta hiç düşünmeden hüküm verenler hüsran içindedir.

Mâide 91

(Medenî 112) Şeytan içki ve kumar yoluyla ancak aranıza düşmanlık ve kin sokmak; sizi, Allah'ı anmaktan ve namazdan alıkoymak ister. Artık (bunlardan) vazgeçtiniz değil mi?

allah içki ile şeytan bağlantısını kurmuştur.artık bundan vaz geçtiniz değilmi diye sorar kuluna.çünkü bazı akı evveller içki haram değildir iç ama sarhoş olma moduna geçebilirler.

Tûr 23

(Mekkî 76) Orada karşılıklı kadeh tokuştururlar, ama burada (içki yüzünden) ne saçmalama vardır ne de günaha girme.

cennet tasvirinde içki vardır,bu içki saçmalattırmaz, ve günaha girdirmez.allah bir yanda cennet tasviri yaparken içkinin neden sakıncalı olduğunuda anlatmaktadır.içki insanı saçmalattırır,aklını başından alır,aklı başında olmayan ne yapacağını bilemez.ne kadar içeceğini bile.içkili birisi her türlü günahı hiç farkında olmadan işler.

anlıyoruz ki inançlı biri için içki haramdır.girilmemesi gereken bir yoldur.herkim derse ben içerim sarhoş olmam,kendini bağlar.bu içkinin haram olmasını değiştirmez.

tarihinde atılan2 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Nisa/43. Ey iman edenler! Sarhoş iken ne söylediğinizi bilinceye kadar, bir de -yolcu olmanız durumu müstesna- cünüp iken yıkanıncaya kadar namaza yaklaşmayın.

Ne söylediğinizi bildiğiniz sürece içki içebilirsiniz bu ayete göre, hatta namaz bile kılabilirsiniz yeter ki zom olmayın.

Atılan2 baksana ayet ne diyor, sen ne diyorsun. Bu ayete göre ne söylediğini bildiğin sürece istediğin kadar içebilirsin. Allah helal kılmış sen hala sana anlatılan masalların etkisiyle Allah'a isyan etmeye kalkıyorsun.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Cennette huriler varmis, kara gözlü;

içkinin de ordaymis en güzeli.

Desene biz çoktan cennetlik olmusuz:

Bak, bir yanda sarap, bir yanda sevgili.

Ömer Hayyam

Alkollü icki icip sarhos olmanin tamamen yasaklandigi bir tane ayet yoktur...

Doya doya icsinler fakat müslümanlar icince cok kötü fena sapitmaktalar... Sarhosluk gectikten sonra affedilme oldugundan mi nedir?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Atılan2 baksana ayet ne diyor, sen ne diyorsun. Bu ayete göre ne söylediğini bildiğin sürece istediğin kadar içebilirsin. Allah helal kılmış sen hala sana anlatılan masalların etkisiyle Allah'a isyan etmeye kalkıyorsun.

sana serbest istediğinkadar iç.istersen banyo yap.
Link to post
Sitelerde Paylaş

Müslümanlar kuran ayetlerinden bir haber kulaktan dolma abuk subuk sacmaliklara inanmaktadirlar... Kuranda alkol icmenin kesinlikle yasak oldugunu yazan bir tane ayet bulamazlar... Burasi bir tartisma platformudur ve ateistler tartismalarda kuran ayetlerini baz alirlar.

Kimseye alkol özendirilip icki icilmesi söylenmemekte kuran ayetlerinde ise icki icip sarhos olanlar affedilip yasaklanmadiginin alti cizilmektedir... Müslümanlar icki icmenin yasak oldugu ayeti bulmalari gerekir yoksa kurani bilmeyen cakma müslümanlardir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Müslümanlar kuran ayetlerinden bir haber kulaktan dolma abuk subuk sacmaliklara inanmaktadirlar... Kuranda alkol icmenin kesinlikle yasak oldugunu yazan bir tane ayet bulamazlar... Burasi bir tartisma platformudur ve ateistler tartismalarda kuran ayetlerini baz alirlar.

Kimseye alkol özendirilip icki icilmesi söylenmemekte kuran ayetlerinde ise icki icip sarhos olanlar affedilip yasaklanmadiginin alti cizilmektedir... Müslümanlar icki icmenin yasak oldugu ayeti bulmalari gerekir yoksa kurani bilmeyen cakma müslümanlardir.

evet sarhoş etmiyorsa içki haram değildir.
Link to post
Sitelerde Paylaş

evet sarhoş etmiyorsa içki haram değildir.

Ayet öyle demiyor. Sarhoş olana kadar haram değildir diyor. Ama kendini Allah'tan akıllı sandığın için lafı eğip büküyorsun.

Nisa/43. Ey iman edenler! Sarhoş iken ne söylediğinizi bilinceye kadar, bir de -yolcu olmanız durumu müstesna- cünüp iken yıkanıncaya kadar namaza yaklaşmayın.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Alkol icmeyi yasaklayan bir ayet yoktur,.. Bir ayett "pisliktir" denilir diger ayette "sarhosluk gecince namazinizi kilin" baska bir ayette "cahiliyye devrinde gecen gecmistir" denilir. En sonunda da "allah cok bagislayicidir" denilip temizlenilir.

Kuranin allahi gibi ne dedigini bilmeyen kafasi kirik bir soytari yoktur.

Nahl:67'deki şarhoş edici içki ifadesinin geçtiği ayet, içkinin haram kabul edildiği Maide:90:91'den sanırım 10 yıl önce yazılmış. Nisa:43 ise bu yasaklamanın kısmen yapıldığı bir dönemi belirtiyormuş, ara bir dönemi. Yani müslümanlara göre içkiden uzaklaşma devre devre gerçekleşmiş ve Maide:90:91 ile resmen yasaklanmış.

Maide:90:91 "Ey iman edenler, içki, kumar, putlar ve kısmet çekilen zarlar, hep şeytan işi, murdar bir şeydir. Onun için siz ondan kaçın ki yakayı kurtarasınız. Şeytan, içki ve kumarla sadece aranıza düşmanlık ve kin sokmak ve sizi Allah'ı anmaktan ve namazı kılmaktan alıkoymak ister. Artık vazgeçiyorsunuz değil mi?"

Ama cümle Türkçe okununca edebi olarak sanki yasak değil de tavsiye edilmeyen birşeymiş gibi algılanıyor. Ben içki içince kimseyle arama düşmanlık girmezse, namazdan da geri kalmazsam o zaman yine de vazgeçmem gerekecek mi? Net olarak cevabı yok gibi duruyor. Sanırım "artık vazgeçiyorsunuz değil mi?" sorusu vazgeçmenin gerekliliğinin vurgulandığı bir metin olarak algılandığı için içki yasağı bu ayetlere dayandırılıyor.

Müslüman üyeler polemik yapmaktan kendilerini ifade edemediklerinden içki ayetlerine İslam dünyasında nasıl yorum getiriliyor diye bir özet geçmek istedim. Belki tartışmanın ilerlemesine faydası olur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran ayetlerinin her biri basli basina allah sözüdür ve tek baslarina uyulmalari gereken allahin emirleridir. Bu ilkeyi kabul etmeyen kurani allahi inkar etmis olur. Maide 90, 91 ayetlerinde "yahu ne olur lütfen bu kadar icip azmayin iciyorsaniz adabinizla icin" ifadesi bulunmaktadir.

Ayni sex kölelignini, fuhususun, sübyanciligin, üvey evladini, gelinini düzmenin kesinlikle yasaklanmadigi gibi alkol icmeninde kesinlikle yasakladigi bir ayet yoktur.

Kuranin icini her türlü ahlaksizliklarla dolduran bedeviler alkol icmeden fuhus yapmadan duramamislardir...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran ayetlerinin her biri basli basina allah sözüdür ve tek baslarina uyulmalari gereken allahin emirleridir. Bu ilkeyi kabul etmeyen kurani allahi inkar etmis olur. Maide 90, 91 ayetlerinde "yahu ne olur lütfen bu kadar icip azmayin iciyorsaniz adabinizla icin" ifadesi bulunmaktadir.

Ayni sex kölelignini, fuhususun, sübyanciligin, üvey evladini, gelinini düzmenin kesinlikle yasaklanmadigi gibi alkol icmeninde kesinlikle yasakladigi bir ayet yoktur.

Kuranin icini her türlü ahlaksizliklarla dolduran bedeviler alkol icmeden fuhus yapmadan duramamislardir...

Kuran'daki Tanrı kavramıyla bağdaşmaz yalnız bu. Bağışlayıcı olduğunu söyler ama çoğu yerde emirleri yasakları nettir, eser, gürler. Dolayısıyla lütfen, içeceksiniz de adapla için tarzı bir üslüp Kuran'dan anlatılan Tanrı mizacına ters düşer. Anlatmak istediğim de buydu zaten Kuran'daki Tanrı bağışlayıcı olduğu kadar yerine göre sert de olduğundan İslamiyet'te "artık vazgeçiyorsunuz değil mi?" sorusu vazgeçmenin gerekliliğinin vurgulandığı bir metin olarak algılanmış olabilir. Senin çıkardığın üslüp bence kafadan hatalı onu söyleyeyim.
Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuranin allahinin tanri kavrami ile yakindan uzaktan ilgisi yoktur... Kuran ayetlerini benimle tartisacaklar önce kuranin nasil bir kitap olduguna karar verip öyle tartismalidirlar.

1- Kuran ayetlerinin her biri basli basina allah sözüdür ve tek baslarina uyulmalari gereken allahin emirleridir.

2- Kuran bir bütündür ayetler sureler birbirleri ile ilintilidirler.

3-Kuran evrensel bir kitapdir bütün zamanlara hitab eder.

4-Kuran ayni bir yemek tarifi kitabi gibidir hosa giden tarife kisisel katkilar yapilabilir.

Yukarida ki secenekler müslümanlar icindir, cakma dindar ateistlerin, uyduruk allahi gercekten bir tanriymis, kuran ayetlerini ise gökten inmis gibi kabul etmeleri ateistligin ne oldugunu bilmemelerinden kaynaklanir.... Üstelik müslümanlardan daha cok islama prim yaptirirlar.

Yukarida ki seceneklerden hangisini secip tartismak isteyen varsa buyursun düsüncelerini yazsin... Her halikarda kurana ve ayetlerine nasil güvercin taklasi attirildigini okuyanlar keyif alacaklardir diye düsünüyorum.

Var mi kendine güvenen ve hangi secenek?

tarihinde cigi tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayet öyle demiyor. Sarhoş olana kadar haram değildir diyor. Ama kendini Allah'tan akıllı sandığın için lafı eğip büküyorsun.

Nisa/43. Ey iman edenler! Sarhoş iken ne söylediğinizi bilinceye kadar, bir de -yolcu olmanız durumu müstesna- cünüp iken yıkanıncaya kadar namaza yaklaşmayın.

müslüman olduğum için,kuranda işime daha çok gelen ayeti seçmek gibi bir lüksüm yok.müslüman kuranın bütünü ile müslümandır.ama sen sarhoş oluncaya kadar içebilirsin.istediğin ayeti baz al.
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...