Jump to content

Bu Nasıl Bir Tanrıdır?!?!


Recommended Posts

komşumuzun 22 yaşındaki gencecik, pırıl pırıl oğlu suda boğulup öldü.annesi babası şu an yarı delirmiş durumdalar..amcasının oğlu tanrıya küfrediyordu.sen yoksun sen zalimsin sen yoksun olsan öyle yapmazsın diyordu, kulaklarımla duydum.yani gerçekten bu nasıl bir tanrıdır bu nasıl zalimlikdir?o anayı babayı ağlattın da mutlu mu oldun tanrı?mani dini daha mantıklı..hiç değilse tanrı tertemizdir, kötülük etmez kötülüğü karanlık güçler yapar diyor.suçu karanlık güçlere yüklüyor.islam dini ise hayır da şer de tanrıdan diyor.eğer islamın tanrısı buysa yazıklar olsun diyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tarihinde rembrandt tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 54
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Onlar da senin gibi ölümün ebedi bir idam olduğunu ve mülkün sahibinin kendileri olduğunu zannediyorlardı..Bu itikadlarının cezasını bu dünyada da çekiyorlar..Zarara kendi rızasıyla girene acınmaz ve merhamet edilmez.

Ayrıca, sen cenneti istiyorsun..Çünkü, ebediyet, sevdiklerinden ayrılmama oradadır..Fakat, oraya hayatın sırrını anlayıp, hayatını su-i istimal etmeyenler girecek..

Meselâ: Bir adam, güzel bir bahçede, ahbablarının ortasında, yaz mevsiminde hoş bir ziyafetteki keyfe kanaat etmeyip kendini pis müskirlerle sarhoş edip; kendisini kış ortasında, canavarlar içinde aç, çıplak tahayyül edip bağırmaya ve ağlamaya başlasa, nasıl şefkate lâyık değil, kendi kendine zulmediyor.

tarihinde İLİMCİK tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

sen kimden bahsetiğini bilmiyor musun?

kardeşim o zavallı anne babadan ne istiyorsun sen?onların günahı ne?onlar sadece oğullarının ölümüne üzüldüler bundan doğal ne var. tarihinde rembrandt tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

kardeşim o zavallı anne babadan ne istiyorsun sen?onların günahı ne?onlar sadece oğullarının ölümüne üzüldüler bundan doğal ne var.

Arkadaşım, üzülmek başkadır..Ölümün hakikatini anlamayıp ve ölümü veren zatı tanımayıp feryad etmek farklı şeyler..

YANİ, GEÇİCİ BİR AYRILIKTAN DOLAYI ÜZÜLMEK BAŞKADIR..EBEDİ BİR AYRILIKTAN DOLAYI ÜZÜLMEK BAŞKADIR.

Onların gühahı, sonsuz hikmet ve şefkat ve merhamet sahibi bir zatı tanımamaları ve ölümün hakikatini bilmemeleri ve kendilerini mülkün sahibi zannetmeleri..İşte bu itikadlarından dolayı bu dünyada da yokluk ve hiçlik ve ayrılıktan gelen azaplar çekiyorlar..

Biz müslümanlar ise, elbette üzülürüz..Fakat, ölümün hakikatini bildiğimiz için, bizimki geçici bir ayrılıktan gelen bir hüzün olur..(aynı oğlunu askere veya okula gönderen anne gibi)..Fakat, Allahı tanımayan ve ahireti bilmeyen ve ölümün hakikatini öğrenmemiş bazı zavallılar işte senin söylediğin gibi feryad ederler ve isyan ederler..

Link to post
Sitelerde Paylaş

çok beklersin sen, geçici tabii.geçiciymiş.öyle bir geçer ki size..

baştan beri diyoruz ya bu dünya senin ve sevdiklerin için bir idamhanedir..Ecel ise, hem kendini hem de bütün sevdiklerini parçalayıp, kabir ejderhasının ağzına atacak bir canavardır...

Yani, Allahı tanımayan ve ahireti bilmeyen biri bu dünyada da ayrılık ve yokluk ve hiçlikten gelen azaplar çekiyor..daha cehenneme gitmeden cehenneme gidiyor..

Fakat, burada suçlu sensin..Çünkü, Cenab-ı Hak, bir hadis-i kudsi de ferman etmiş..KULUM BENİ NASIL TANIRSA ONA ÖYLE MUAMELE EDERİM..İşte sen de "seni ve sevdiklerini yok edecek bir ilah" olarak tanıdığın için, hem bu dünyada bu itikadının cezasını çekiyorsun, hem de ahirette çekeceksin..(tövbe etmemek şartıyla)..

Elhasıl, niçin seni bu dünyada da lezzet cihetinde hayvanlardan daha aşağı düşüren bir yoldan gidiyorsun..

Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte sen de "seni ve sevdiklerini yok edecek bir ilah" olarak tanıdığın için, hem bu dünyada bu itikadının cezasını çekiyorsun, hem de ahirette çekeceksin..

öncelikle imla kurallarına uyup baş harfleri büyük yazmana gerek yok.gereksiz bir eylem.mi soru ekini, -de ve -ki bağlaçlarını ayrı yaz yeter.tanrıya gelince tanrının mahiyeti hakkında bilgimiz yoktur.islam dininin başka bir tanrı algısı var, mani dininin başka bir tanrı algısı var, zerdüştlerin tanrısı keza daha farklı.ama mani dini ve zerdüştlerin tanrısı bence islamın tanrısından daha saf ve lekesizdir daha gerçekçidir daha mantıklıdır.manilere göre tanrı saf ve lekesizdir kötülük etmez kötülükleri karanlıklar yapar.Mani dini'nin dünyayı görüşünde tanrısal aydınlık ile karanlık iki rakip olarak karşı karşıya durur.bu bence daha mantıklı.dünyadaki kötülük sorununu çözüyor siz müslümanlar gibi şer de allahtandır kötülük de tanrıdandır demiyor.zerdüştlere göre ise kötülük ve iyilik tanrısı var ve sürekli savaşıyorlar.kötülük tanrısı galip gelince yeryüzüne kötülük, iyilik tanrısı galip gelince iyilik hakim oluyor.islam ise öyle demiyor hayır da şer de tanrıdandır diyor.yani 6 yaşında çocuğa tecavüz edilmesine göz yuman da islamın allahı, 22 yaşındaki gencecik canı suda boğduran da, ana babasını üzüntüden yarı deli eden de islamın allahı.bence sizin islamın tanrı algılayışı sakat.dininizi yeniden gözden geçirin.tabii ben islamı, maniliği ve zerdüştlüğü ve bunların tanrı anlayışlarını karşılaştırdım yoksa belki de tanrı diye bir şey yoktur. tarihinde rembrandt tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

komşumuzun 22 yaşındaki gencecik, pırıl pırıl oğlu suda boğulup öldü.annesi babası şu an yarı delirmiş durumdalar..amcasının oğlu tanrıya küfrediyordu.sen yoksun sen zalimsin sen yoksun olsan öyle yapmazsın diyordu, kulaklarımla duydum.yani gerçekten bu nasıl bir tanrıdır bu nasıl zalimlikdir?o anayı babayı ağlattın da mutlu mu oldun tanrı?mani dini daha mantıklı..hiç değilse tanrı tertemizdir, kötülük etmez kötülüğü karanlık güçler yapar diyor.suçu karanlık güçlere yüklüyor.islam dini ise hayır da şer de tanrıdan diyor.eğer islamın tanrısı buysa yazıklar olsun diyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!

böyle tanrı eleştirisi olmaz, komik oluyorsunuz..

ölümün bir son olmadığını, aksine tanrı katında sonsuz bir huzura açılan geçit olduğunu düşünen kişiye ''niye 22 yaşında canını aldı bu zalim tanrın'' diye serzenişte bulunuyorsun!

bunun kötülük olduğunu nerden çıkarıyorsun, belkide daha fazla yaşasaydı cehennemlik olacaktı, bu şekilde erkenden canını alarak iyilik ediyor, olamaz mı?

Link to post
Sitelerde Paylaş

.ama mani dini ve zerdüştlerin tanrısı bence islamın tanrısından daha saf ve lekesizdir daha gerçekçidir daha mantıklıdır.manilere göre tanrı saf ve lekesizdir kötülük etmez kötülükleri karanlıklar yapar.Mani dini'nin dünyayı görüşünde tanrısal aydınlık ile karanlık iki rakip olarak karşı karşıya durur..

Arkadaşım, yani onların ilahı bu dünyadaki kötülükleri engelleyemeyecek kadar güçsüz ve aciz ve hatta başka bir tanrı ile savaşıyor ve gücü onu yenmeye yetmiyor...Sen de buna mantık diyorsun öyle mi?

Ayrıca, "karanlıklar" dediğin nedir? Niçin onların ilahı "kötük yapacak karanlıklar" yaratmış..Bunların kötülük yapacağını bilmeyen bir tanrı mı?

Ayrıca, kendini diğer insanlara niçin tanıtmıyor? Niçin insanları ve kainatı yaratmasındaki hikmet ve gayeleri bildirmiyor? Niçin "ölüm" ü yaratmış?

Arkadaşım, aciz, güçsüz, cahil ve kendini biz insanlara tanıtmayan bir ilahı sen nasıl mantıklı görebilirsin..Asıl kötülük problemini Kur'an halletmiştir..Kur'ana göre, kötülüğü kendine verilen cüz-i irade ile kesbeden insandır..Fakat, o fiili yaratan Allahtır..Allah, kötülükleri "neticesindeki büyük ve külli hayırlar için" yaratıyor ve kötülüklere izin veriyor..Fakat, o zalimlere de layık olduğu cezayı verecek..bu kadar basit..Kur'anın indiren ilah "kötülükleri engeleyememek" gibi bir acizlikten münezzeh olduğu gibi "isteyen istediği kötülüğü yapar" gibi bir acizlikten de müberradır..BÜTÜN KAİNAT ŞU ANDA ALLAHIN İSTEDİĞİ GİBİDİR..O kötülüklere çok büyük hikmetler ve hayırlar için izin veren Allahtır..Bütün kainat, zerrelerden yıldızlara kadar Allahın kudretiyle idare edilir..Bir zalimin ruhu, hayatı, zerreleri ve nefsi doğrudan doğruya Allahın elindedir. Bir an o zalimde kudretini çekse, o zalim yokluğa gider..Bütün kainatı kabzasından tutup çeviren ve bazı hikmetler için zalimin zulmüne izin veren bir Allah fikri sana mantıksız geliyor.. Fakat, kötülükleri engellemek istediği halde engelleyemeyen ve hatta bunun için başkalarıyla savaşan bir ilah mantıklı geliyor öyle mi..Kusura bakma ama onların "şer ilahı" diye isimlendirdiği şey, icada kabiliyeti olmayan ve bütün zerreleri ve hayatı Allahın elinde olan ve kendisine bazı hikmetler için izin verilmiş olan şeytandan başkası değil..

Son olarak, ahireti yaratıp, orada sonsuz hikmet ve adalet ve rahmetini tecelli ettirecek olan Allah fikri sana mantıksız geliyor ama ahireti getirmeyerek nihayetsiz bir hikmetsizlik ve adaletsizlik ve merhametsizlik yapan bir ilah fikri sana daha mantıklı geliyor öyle mi..Yani, sana göre seni sevdiklerinle beraber idam eden bir ilah daha safi öyle mi...Yani, o 22 yaşındaki çocuğu öldürüp, sonra da tekrar diriltip, ona ebedi bir hayat veren bir Allahı kabul etmiyorsun..Fakat, mani ve zerdüştlerin zannettiği gibi, o çocuğu öldürüp, sonra da onu ebedi olarak yok edecek bir ilah sana göre daha saf ve lekesiz öyle mi...bence mantığını gözden geçirmen lazım.

Elhasıl, senin bu sözlerin İslamiyetin ancak ve ancak bu kainatın sahibinin gönderdiği bir din olduğunu ispat ediyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşım, yani onların ilahı bu dünyadaki kötülükleri engelleyemeyecek kadar güçsüz ve aciz ve hatta başka bir tanrı ile savaşıyor ve gücü onu yenmeye yetmiyor...Sen de buna mantık diyorsun öyle mi?

Ayrıca, "karanlıklar" dediğin nedir? Niçin onların ilahı "kötük yapacak karanlıklar" yaratmış..Bunların kötülük yapacağını bilmeyen bir tanrı mı?

Ayrıca, kendini diğer insanlara niçin tanıtmıyor? Niçin insanları ve kainatı yaratmasındaki hikmet ve gayeleri bildirmiyor? Niçin "ölüm" ü yaratmış?

Konu kendi putlarından başka bir put olunca sorular nasıl da yağmur gibi geliyor. Aynı soruları kendi putun hakkında da sorsana.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Konu kendi putlarından başka bir put olunca sorular nasıl da yağmur gibi geliyor. Aynı soruları kendi putun hakkında da sorsana.

Yukarıda sormuşum ve cevabını vermişim..Okumadan elbette anlamazsın..Bak tekrar oku:

Arkadaşım, yani onların ilahı bu dünyadaki kötülükleri engelleyemeyecek kadar güçsüz ve aciz ve hatta başka bir tanrı ile savaşıyor ve gücü onu yenmeye yetmiyor...Sen de buna mantık diyorsun öyle mi?

Ayrıca, "karanlıklar" dediğin nedir? Niçin onların ilahı "kötük yapacak karanlıklar" yaratmış..Bunların kötülük yapacağını bilmeyen bir tanrı mı?

Ayrıca, kendini diğer insanlara niçin tanıtmıyor? Niçin insanları ve kainatı yaratmasındaki hikmet ve gayeleri bildirmiyor? Niçin "ölüm" ü yaratmış?

Arkadaşım, aciz, güçsüz, cahil ve kendini biz insanlara tanıtmayan bir ilahı sen nasıl mantıklı görebilirsin..Asıl kötülük problemini Kur'an halletmiştir..Kur'ana göre, kötülüğü kendine verilen cüz-i irade ile kesbeden insandır..Fakat, o fiili yaratan Allahtır..Allah, kötülükleri "neticesindeki büyük ve külli hayırlar için" yaratıyor ve kötülüklere izin veriyor..Fakat, o zalimlere de layık olduğu cezayı verecek..bu kadar basit..Kur'anın indiren ilah "kötülükleri engeleyememek" gibi bir acizlikten münezzeh olduğu gibi "isteyen istediği kötülüğü yapar" gibi bir acizlikten de müberradır..BÜTÜN KAİNAT ŞU ANDA ALLAHIN İSTEDİĞİ GİBİDİR..O kötülüklere çok büyük hikmetler ve hayırlar için izin veren Allahtır..Bütün kainat, zerrelerden yıldızlara kadar Allahın kudretiyle idare edilir..Bir zalimin ruhu, hayatı, zerreleri ve nefsi doğrudan doğruya Allahın elindedir. Bir an o zalimde kudretini çekse, o zalim yokluğa gider..Bütün kainatı kabzasından tutup çeviren ve bazı hikmetler için zalimin zulmüne izin veren bir Allah fikri sana mantıksız geliyor.. Fakat, kötülükleri engellemek istediği halde engelleyemeyen ve hatta bunun için başkalarıyla savaşan bir ilah mantıklı geliyor öyle mi..Kusura bakma ama onların "şer ilahı" diye isimlendirdiği şey, icada kabiliyeti olmayan ve bütün zerreleri ve hayatı Allahın elinde olan ve kendisine bazı hikmetler için izin verilmiş olan şeytandan başkası değil..

Son olarak, ahireti yaratıp, orada sonsuz hikmet ve adalet ve rahmetini tecelli ettirecek olan Allah fikri sana mantıksız geliyor ama ahireti getirmeyerek nihayetsiz bir hikmetsizlik ve adaletsizlik ve merhametsizlik yapan bir ilah fikri sana daha mantıklı geliyor öyle mi..Yani, sana göre seni sevdiklerinle beraber idam eden bir ilah daha safi öyle mi...Yani, o 22 yaşındaki çocuğu öldürüp, sonra da tekrar diriltip, ona ebedi bir hayat veren bir Allahı kabul etmiyorsun..Fakat, mani ve zerdüştlerin zannettiği gibi, o çocuğu öldürüp, sonra da onu ebedi olarak yok edecek bir ilah sana göre daha saf ve lekesiz öyle mi...bence mantığını gözden geçirmen lazım.

Ayrıca, daha önce yazdığım yazı da bu sorulara cevap veriyor:

Şerri ve kötülüğü yaratmak, şer ve kötü değil, şerri işlemek şerdir.. Çünki yaratmak ve icad etmek, bütün neticelere bakar; insanın kesbiyle meydana gelen kötülük, hususî bir bir temas olduğu için, hususî neticelere bakar. Meselâ: Yağmurun yağmasının binlerce neticeleri var ve yağmurun yağması güzeldir. Kötü iradesiyle bazıları yağmurdan zarar görse, "Yağmurun icadı rahmet değildir" diyemez; "Yağmurun yaratılması kötüdür" diye hükmedemez. Belki kendi kötü iradesiyle ve kesbiyle onun hakkında şer ve kötü oldu. Hem ateşin yaratılmasında çok faydalar var. Fakat bazılar kötü iradesiyle ve kötü kesbiyle, sû'-i istimaliyle ateşten zarar görse, "Ateşin yaratılması şerdir" diyemez. Çünki ateş yalnız onu yakmak için yaratılmamış; tam tersine o, iradesini kötü kullanarak, yemeğini pişiren ateşe elini soktu ve o hizmetkârını kendine düşman etti.

Elhasıl: Büyük ve çok hayırlar için, küçük ve az şerler kabul edilir. Eğer o az şer olmaması için, büyük hayırları netice veren bir şer terkedilse; o vakit büyük şerler kabul edilmiş olur. Meselâ: Cihada asker sevketmekte elbette bazı cüz'î ve maddî ve bedenî zarar ve şer olur. Fakat o cihadda büyük bir hayır var ki, İslâm küffarın istilasından kurtulur. Eğer o az şer için cihad terkedilse, o vakit büyük bir hayır gittikten sonra büyük bir şer gelir. O da zulmün kendisi olur.. Hem meselâ: Gangren olmuş ve kesilmesi lâzım gelen bir parmağın kesilmesi hayırdır, iyidir; halbuki görünüşte bir şerdir. Parmak kesilmezse, el kesilir; büyük bir şer olur...

İşte kâinattaki şerlerin, belaların ve şeytanların ve zararlı şeylerin yaratılması ve icad edilmesi, şer ve çirkin değildir; çünki çok ehemmiyetli neticeler için yaratılmışlardır.. Meselâ: Meleklere şeytanlar musallat olmadıkları için, terakkileri yoktur; makamları sabittir, değişmez. Keza hayvanların da, şeytanlar musallat olmadıkları için, mertebeleri sabittir, noksandır.. İnsaniyet aleminde ise terakki ve tedenni mertebeleri nihayetsizdir. Nemrudlardan, firavunlardan tut, tâ sıddıkînlere ve evliya ve enbiyaya kadar gayet uzun bir terakki mesafesi var.

İşte kömür gibi olan ruhları elmas gibi olan yüksek ruhlardan ayırmak için, şeytanlar yaratılmış ve teklif sırrı ile ve peygamberlerin gönderilmesi ile, bir imtihan ve tecrübe ve müsabaka ve cihad meydanı açılmış. Eğer mücahede ve müsabaka olmasaydı, insaniyet madenindeki elmas ve kömür hükmünde olan istidadlar, beraber kalacaktı. A'lâ-yı illiyyîndeki Ebu Bekr-i Sıddık'ın ruhu, esfel-i safilîndeki Ebu Cehl'in ruhuyla bir seviyede kalacaktı. Demek şeytanların ve şerlerin yaratılması, büyük ve küllî neticeye baktığı için icad edilmeleri şer değil, çirkin değildir..

Link to post
Sitelerde Paylaş

bazı hikmetler için zalimin zulmüne izin veren bir Allah fikri sana mantıksız geliyor..

evet bana mantıksız geliyor.6 yaşındaki çocuğun tecavüzüne göz yuman bir tanrı olur mu?bu saçmalık.maniheizm çok mantıklı.bu şerefsizliği ancak manilerin karanlık dediği şey yapar.ışık ve aydınlık gücü bunu yapmaz.sana saçma gelebilir ama bana mantıklı geliyor mani dini.mani dini bu nedenle zamanında olağanüstü bir hızla yayılmıştır.maniler hayvan kesilmesine karşı.burda da 10 puan aldılar benden.ben de karşıyım hayvan kesimine.manilerin ahret inancı olup olmadığını tam bilmiyorum ama sanırım reenkarnasyona inanıyorlar.ne demek kötülüğü yaratan tanrı?mani dininde tanrılardan çok ışık aydınlık güçler ve karanlık güçlerin savaşı var.mani dini düalizme yani aydınlık ve karanlık güçlerin savaşına dayanır.o 6 yaşında çocuğa tecavüzü izleyen ve göz yuman senin arap allahın değil bizzat karanlık güçler.ve aydınlıklar bunu önlemek için savaşıyor.neyse mani dini hakkında daha derin bilgi edindikten sonra sana dönerim.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Mani_dini

tarihinde rembrandt tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Yukarıda sormuşum ve cevabını vermişim..Okumadan elbette anlamazsın..Bak tekrar oku:

Arkadaşım, yani onların ilahı bu dünyadaki kötülükleri engelleyemeyecek kadar güçsüz ve aciz ve hatta başka bir tanrı ile savaşıyor ve gücü onu yenmeye yetmiyor...Sen de buna mantık diyorsun öyle mi?

Ayrıca, "karanlıklar" dediğin nedir? Niçin onların ilahı "kötük yapacak karanlıklar" yaratmış..Bunların kötülük yapacağını bilmeyen bir tanrı mı?

Ayrıca, kendini diğer insanlara niçin tanıtmıyor? Niçin insanları ve kainatı yaratmasındaki hikmet ve gayeleri bildirmiyor? Niçin "ölüm" ü yaratmış?

Arkadaşım, aciz, güçsüz, cahil ve kendini biz insanlara tanıtmayan bir ilahı sen nasıl mantıklı görebilirsin..Asıl kötülük problemini Kur'an halletmiştir..Kur'ana göre, kötülüğü kendine verilen cüz-i irade ile kesbeden insandır..Fakat, o fiili yaratan Allahtır..Allah, kötülükleri "neticesindeki büyük ve külli hayırlar için" yaratıyor ve kötülüklere izin veriyor..Fakat, o zalimlere de layık olduğu cezayı verecek..bu kadar basit..Kur'anın indiren ilah "kötülükleri engeleyememek" gibi bir acizlikten münezzeh olduğu gibi "isteyen istediği kötülüğü yapar" gibi bir acizlikten de müberradır..BÜTÜN KAİNAT ŞU ANDA ALLAHIN İSTEDİĞİ GİBİDİR..O kötülüklere çok büyük hikmetler ve hayırlar için izin veren Allahtır..Bütün kainat, zerrelerden yıldızlara kadar Allahın kudretiyle idare edilir..Bir zalimin ruhu, hayatı, zerreleri ve nefsi doğrudan doğruya Allahın elindedir. Bir an o zalimde kudretini çekse, o zalim yokluğa gider..Bütün kainatı kabzasından tutup çeviren ve bazı hikmetler için zalimin zulmüne izin veren bir Allah fikri sana mantıksız geliyor.. Fakat, kötülükleri engellemek istediği halde engelleyemeyen ve hatta bunun için başkalarıyla savaşan bir ilah mantıklı geliyor öyle mi..Kusura bakma ama onların "şer ilahı" diye isimlendirdiği şey, icada kabiliyeti olmayan ve bütün zerreleri ve hayatı Allahın elinde olan ve kendisine bazı hikmetler için izin verilmiş olan şeytandan başkası değil..

Son olarak, ahireti yaratıp, orada sonsuz hikmet ve adalet ve rahmetini tecelli ettirecek olan Allah fikri sana mantıksız geliyor ama ahireti getirmeyerek nihayetsiz bir hikmetsizlik ve adaletsizlik ve merhametsizlik yapan bir ilah fikri sana daha mantıklı geliyor öyle mi..Yani, sana göre seni sevdiklerinle beraber idam eden bir ilah daha safi öyle mi...Yani, o 22 yaşındaki çocuğu öldürüp, sonra da tekrar diriltip, ona ebedi bir hayat veren bir Allahı kabul etmiyorsun..Fakat, mani ve zerdüştlerin zannettiği gibi, o çocuğu öldürüp, sonra da onu ebedi olarak yok edecek bir ilah sana göre daha saf ve lekesiz öyle mi...bence mantığını gözden geçirmen lazım.

Sanki senin putun tanıtmış insanlara kendini? Ne zaman hangi toplantıda tanıttı? Bana niye davetiye gelmedi? Senin putun neden insanlara kendini tanımıyor? Neden ölümü yaratmış?

Sen hiç önce ölüp de sonra dirilen birisi gördün mü de putunun insanları dirittiğini idddia ediyorsun?

Senin putun neden kötülük yapacak olan şeytanı yaratmış? Bilmiyor mu kötülük yapacağını?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...