Jump to content

Hangisi daha kötüdür veya iyidir? Niçin?


Recommended Posts

Can06 dikkatini çekti mi bilmiyorum ama

"Pekii benzer bir mantığı, kişi üvey kızı ve üvey annesi için yürütse yine "VARDIR HER ŞEYDE BİR SEBEP" diyebilecek misin? Bu yazdığın gibi makul ve şirin gösterebilecek misin?" soruma cevap veremedin ve veremeyeceğini de biliyordum.

Hadi bunu yapamadın, ilk iletideki sorularıma yanıt vermekten niye çekiniyorsun?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 51
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Can06 dikkatini çekti mi bilmiyorum ama

"Pekii benzer bir mantığı, kişi üvey kızı ve üvey annesi için yürütse yine "VARDIR HER ŞEYDE BİR SEBEP" diyebilecek misin? Bu yazdığın gibi makul ve şirin gösterebilecek misin?" soruma cevap veremedin ve veremeyeceğini de biliyordum.

Hadi bunu yapamadın, ilk iletideki sorularıma yanıt vermekten niye çekiniyorsun?

Verdim ya hoca, örnekte verdim torunu ile evlendi adam...

Sen neden Kuran-ı kötülersin. Bunlar olan olaylar.

Şimdi ben müslümanım gidip akrabam veya akrabağımın akrabasıyla mı evlendim hayır.

Peki Kuran bunu dedi ben yapmadım günahamı girdim, bence hayır...

Peki hastam günahamı girdi, işte İlahi katta verilen kanuna göre hayır. Zorunluluk yok ama olduysa günahı yok. Yok adam gidip kızıyla evlenirse öz... Bununda cevabı belli zaten...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Verdim ya hoca, örnekte verdim torunu ile evlendi adam...

Sen neden Kuran-ı kötülersin. Bunlar olan olaylar.

Şimdi ben müslümanım gidip akrabam veya akrabağımın akrabasıyla mı evlendim hayır.

Peki Kuran bunu dedi ben yapmadım günahamı girdim, bence hayır...

Peki hastam günahamı girdi, işte İlahi katta verilen kanuna göre hayır. Zorunluluk yok ama olduysa günahı yok. Yok adam gidip kızıyla evlenirse öz... Bununda cevabı belli zaten...

Adamın evlenmesi başka bir ilahi kitabın senin normalde kabul etmeyeceğin birşeyi helal kılması başka.

Bunu anlaman bu kadar zor mu? İnan anlayamıyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Adamın evlenmesi başka bir ilahi kitabın senin normalde kabul etmeyeceğin birşeyi helal kılması başka.

Bunu anlaman bu kadar zor mu? İnan anlayamıyorum.

Bende seni anlamıyorum.

Bak işte senin kabul etmiyeceğin bir şey dediğin anda, burda sanki Kuran'ın zoraki yapılması gerektiğini söylermiş gbi olursun.

Sende beni anlamıyorsun, sırf soru sormak için soru sorma bana. Sağduyu 2, burdan da ona laf çarpıtıyım bari...

Ben istemiyorum ama başkası istiyor. Olayın güzelliği, Allah'ın büyüklüğü burda zaten. İnsanına zorluk yok. Ben istemedim günah yok. O evlendi günah yok. İster severek ister mecburiyetlerden. Ama zorla olursa bu günahtır. Allah katında da yeri yoktur...

Siz Kuran'ı Kerim-i anlamak için değil, nasıl kötüleyip, çarğıtıp yalan yanlış tevsirler sunarız diye yarışa girmişsiniz.

Başarılımısınız kesinlikle hayır.

tarihinde CaN06 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bende seni anlamıyorum.

Bak işte senin kabul etmiyeceğin bir şey dediğin anda, burda sanki Kuran'ın zoraki yapılması gerektiğini söylermiş gbi olursun.

Sende beni anlamıyorsun, sırf soru sormak için soru sorma bana. Sağduyu 2, burdan da ona laf çarpıtıyım bari...

Ben istemiyorum ama başkası istiyor. Olayın güzelliği, Allah'ın büyüklüğü burda zaten. İnsanına zorluk yok. Ben istemedim günah yok. O evlendi günah yok. İster severek ister mecburiyetlerden. Ama zorla olursa bu günahtır. Allah katında da yeri yoktur...

Siz Kuran'ı Kerim-i anlamak için değil, nasıl kötüleyip, çarğıtıp yalan yanlış tevsirler sunarız diye yarışa girmişsiniz.

Başarılımısınız kesinlikle hayır.

Bana burada bir tane yalan yazılan ayet getirir misin? Gerçekten merak ettim.

Yazdığın öyle değil, bak Allah bazı evlilikleri İĞRENÇ olarak nitelemiş ve haram kılmış ama bakıyoruz ki aynı türde olan bazı evlilikleri de helal kılmış.

Bu durum benim dikkatimi çekiyor, bunda ne tuhaflık var. Ben bu çelişkiyi görünce Kuran'ı birileri baştan savma yazmış diye düşünüyorum, bunda haksız mıyım?

"Önüme ilahi diye konan kitaplar, en azından 2 kelimeyi bir araya getirmeyi bilmeli" diyorum, buna hakkım yok mu?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bana burada bir tane yalan yazılan ayet getirir misin? Gerçekten merak ettim.

Yazdığın öyle değil, bak Allah bazı evlilikleri İĞRENÇ olarak nitelemiş ve haram kılmış ama bakıyoruz ki aynı türde olan bazı evlilikleri de helal kılmış.

Bu durum benim dikkatimi çekiyor, bunda ne tuhaflık var. Ben bu çelişkiyi görünce Kuran'ı birileri baştan savma yazmış diye düşünüyorum, bunda haksız mıyım?

"Önüme ilahi diye konan kitaplar, en azından 2 kelimeyi bir araya getirmeyi bilmeli" diyorum, buna hakkım yok mu?

Şimdi çelişki yok, çelişki olması için aynı öğenin ayrı şekilde değerlendirilmesi çelişki oluşturabilir.

Burda ki öğeler aynı değil. Farketmişsindir. Onun içinde çelişki arayamayız, sen hala çelişki dersen art niyet olur.

Sana bir soru kendi kızına aşık olabilirmisin?

Kendi annene?

Oldun diyelim bunu kuran nassıl karşılıyor. Kuran' daki cevap belli. Sen?

Ama Üvey olanla, olabilir. Senin kardeşin olsa, senin eşinin kardeşine aşık olup evlenmesi doğal gibi değilmi. O zaman Kuran daki helal- haram durumlarıda gayet doğal...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi çelişki yok, çelişki olması için aynı öğenin ayrı şekilde değerlendirilmesi çelişki oluşturabilir.

Burda ki öğeler aynı değil. Farketmişsindir. Onun içinde çelişki arayamayız, sen hala çelişki dersen art niyet olur.

Sana bir soru kendi kızına aşık olabilirmisin?

Kendi annene?

Oldun diyelim bunu kuran nassıl karşılıyor. Kuran' daki cevap belli. Sen?

Ama Üvey olanla, olabilir. Senin kardeşin olsa, senin eşinin kardeşine aşık olup evlenmesi doğal gibi değilmi. O zaman Kuran daki helal- haram durumlarıda gayet doğal...

Yazdığımı da anlamamışsın, ayeti de.

Kan bağı olmayan bazı evlilikleri İĞRENÇ buluyor ayet sonra başka ayet de kan bağı olmayan bazı evlilikleri helal kılıyor.

Aynı tür yani. Dolayısıyla verdiğin örnek doğru değil. İstersen ilk iletideki ilişkilere cevap ver daha da net görürsün.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yazdığımı da anlamamışsın, ayeti de.

Kan bağı olmayan bazı evlilikleri İĞRENÇ buluyor ayet sonra başka ayet de kan bağı olmayan bazı evlilikleri helal kılıyor.

Aynı tür yani. Dolayısıyla verdiğin örnek doğru değil. İstersen ilk iletideki ilişkilere cevap ver daha da net görürsün.

Bana biraz da cevap yazsan. Ben nasıl yazıyorsam. Tipik ateistler cevap yok soru çok.

Getir ayeti öyle tartışalım. Bazı hangi iğrençliklermiş görelim...?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bende seni anlamıyorum.

Bak işte senin kabul etmiyeceğin bir şey dediğin anda, burda sanki Kuran'ın zoraki yapılması gerektiğini söylermiş gbi olursun.

Sende beni anlamıyorsun, sırf soru sormak için soru sorma bana. Sağduyu 2, burdan da ona laf çarpıtıyım bari...

Ben istemiyorum ama başkası istiyor. Olayın güzelliği, Allah'ın büyüklüğü burda zaten. İnsanına zorluk yok. Ben istemedim günah yok. O evlendi günah yok. İster severek ister mecburiyetlerden. Ama zorla olursa bu günahtır. Allah katında da yeri yoktur...

Siz Kuran'ı Kerim-i anlamak için değil, nasıl kötüleyip, çarğıtıp yalan yanlış tevsirler sunarız diye yarışa girmişsiniz.

Başarılımısınız kesinlikle hayır.

Sen zaten ancak laf çarpıtabilirsin, tek marifetin o, kendi ağzınla da itiraf etmişsin zaten.

Bir müslümanın ahlak anlayışı çarpıktır zaten. İki yetişkin insanın kendi rızasıyla birlikte olmasına ifrit olurlar ama bir müslümanın üvey kızıyla evlenmesine, cariyeleri kullanmalarına, esir düştü diye evli kadınlarla evlenmeye, evlatlığın karısına göz koyulmasına tek laf etmezler.

Zina onlara göre büyük günahtır ama 4 şahit şartının zinaya teşvik olduğunu farkedemezler, parasını verip kadınlarla evlenmeye sonra da 3 kelimeyle boşamasına, bir erkeğin bir sürü kadınla evlenmesine ses çıkarmazlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bana biraz da cevap yazsan. Ben nasıl yazıyorsam. Tipik ateistler cevap yok soru çok.

Getir ayeti öyle tartışalım. Bazı hangi iğrençliklermiş görelim...?

Ayet aşağıda, Allah kişinin üvey annesi ile evlenmesini İĞRENÇ buluyor ve haram kılıyor. Daha başlığı okumadan ne cevap yazıyorsun anlamadım. Bu ayet başlıkta var. Bu arada istediğini sor, hatta numaralı sor tek tek cevap veririm. Benim tarzım değildir. Yalnız numaralı sor ki atlamadan cevap verdiğim görülsün.

Buyur görelim.

Bu ada ayet

Bir de babalarınızın nikâhı geçmiş kadınları nikâhlamayın, geçen geçti, şüphe yok ki o pek çirkindi, iğrenç idi, o ne fena âdetti

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sen zaten ancak laf çarpıtabilirsin, tek marifetin o, kendi ağzınla da itiraf etmişsin zaten.

Bir müslümanın ahlak anlayışı çarpıktır zaten. İki yetişkin insanın kendi rızasıyla birlikte olmasına ifrit olurlar ama bir müslümanın üvey kızıyla evlenmesine, cariyeleri kullanmalarına, esir düştü diye evli kadınlarla evlenmeye, evlatlığın karısına göz koyulmasına tek laf etmezler.

Zina onlara göre büyük günahtır ama 4 şahit şartının zinaya teşvik olduğunu farkedemezler, parasını verip kadınlarla evlenmeye sonra da 3 kelimeyle boşamasına, bir erkeğin bir sürü kadınla evlenmesine ses çıkarmazlar.

Hop hop sakin!

Sen ayeti getir tartışalım dedim.

4 şahit sen, geç müslümanları, eki kanunlardan haberin yok veya senin eski batı kanunlarından.

En güzeli müslümanlık kanunlarıydı. 4 şahit getir demesiyle burda zinaya teşvik yok. -Ki zaten zinanın ne denli yasaklanmış olduğunuda söylemem gerek yok.

Çelişki Kuran değil senin beynin yaratıyor. Neden 4 şahit bir çalıştır kafanı. 1 şahitle masum birini zanlı haline getirsin.2 de de... Ama 4 de zor o. Yapmışsa zaten Allah katında hesabı verilir kaçıy yok. Ama insanların vereceği cezadan kurtulur.

Yani yapan insan pişmanlık duymazsa zaten o onun cezasını kabullenmiştir. Çevredi insanların onu suçlaması iiçin 4 kişilik göze ihtiyacı vardır ki karşı tarafı sırf boşanmasını kolaylaştırsın diye iftirada bulunmasın diyedir.

Senin tek eşin var ama onu aldatıyorsun. Gidip başka kadınlarla da birlikte oluyorsun. Bunun ahlakı nerde. Burda Kuran,2lık bir durum yok. ama ssenin çarpıklığında burda ortaya çıkar.

Yineliyorum Kuran' da zorlama yok. Razıysa olur. Zorla olan birşeyin Allah katında kabulu yok. Bunu bir kere idrak etmek gerek. Bunu ayırt edemiyorsan -ki edemiyorsunuz. Onun için bizim konuşma boş plaka döner...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayet aşağıda, Allah kişinin üvey annesi ile evlenmesini İĞRENÇ buluyor ve haram kılıyor. Daha başlığı okumadan ne cevap yazıyorsun anlamadım. Bu ayet başlıkta var. Bu arada istediğini sor, hatta numaralı sor tek tek cevap veririm. Benim tarzım değildir. Yalnız numaralı sor ki atlamadan cevap verdiğim görülsün.

Buyur görelim.

Bu ada ayet

Bir de babalarınızın nikâhı geçmiş kadınları nikâhlamayın, geçen geçti, şüphe yok ki o pek çirkindi, iğrenç idi, o ne fena âdetti

Babanın nikahı senin annendir, veya üvey annedir. ama bir şekilde anne kavramıdır ve kesinlikle yasaktır. Burda yanlış birşey yok.

"Size şunları nikahlamak haram kılındı: Anneleriniz, kızlarınız, kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek ve kız kardeşlerinizin kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kızkardeşleriniz ve karılarınızın anneleri ve kendileri ile zifafa girdiğiniz kadınlarınızdan olan ve evlerinizde bulunan üvey kızlarınız. Eğer üvey kızlarınızın anneleri ile zifafa girmemişseniz onlarla evlenmenizde size bir günah yoktur. Sulbünüzden gelen (öz) oğullarınızın hanımları ile evlenmeniz ve iki kız kardeşi birlikte nikahlamanız da haramdır. Ancak cahiliyyet devrinde geçen geçmiştir. Şüphesiz ki Allah gafur (çok bağışlayıcı) ve çok merhamet edicidir."

Burda da gayet açık şekilde yasaklamış. Anneler olmaz. Ama senin konunda bahsettiklerin bu kavramda değil. Yanından bile geçmez.

Onun için çelişki arama bence... Saçma oluyor.

tarihinde CaN06 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Hop hop sakin!

Sen ayeti getir tartışalım dedim.

4 şahit sen, geç müslümanları, eki kanunlardan haberin yok veya senin eski batı kanunlarından.

En güzeli müslümanlık kanunlarıydı. 4 şahit getir demesiyle burda zinaya teşvik yok. -Ki zaten zinanın ne denli yasaklanmış olduğunuda söylemem gerek yok.

Çelişki Kuran değil senin beynin yaratıyor. Neden 4 şahit bir çalıştır kafanı. 1 şahitle masum birini zanlı haline getirsin.2 de de... Ama 4 de zor o. Yapmışsa zaten Allah katında hesabı verilir kaçıy yok. Ama insanların vereceği cezadan kurtulur.

Yani yapan insan pişmanlık duymazsa zaten o onun cezasını kabullenmiştir. Çevredi insanların onu suçlaması iiçin 4 kişilik göze ihtiyacı vardır ki karşı tarafı sırf boşanmasını kolaylaştırsın diye iftirada bulunmasın diyedir.

Asıl sen sakin ol. Ayeti getir diye koltuk'a dedin, o da ayeti getirdi.

Gelelim 4 şahit olayına, hadi 1 şahit de kıvırma payını kullandın, 2 ve 3 şahit de kıvıracak yer kalmadı. Allah katını falan boşver, madem cezası Allah katında, o zaman 100 sopa ne oluyor? Şu saçmalıkları inanarak mı yazıyorsun yoksa şey korkusundan mı? Ulan ben bu Allah'la ters gidersem beni kebap yapar korkusuyla mı?

Senin tek eşin var ama onu aldatıyorsun. Gidip başka kadınlarla da birlikte oluyorsun. Bunun ahlakı nerde. Burda Kuran,2lık bir durum yok. ama ssenin çarpıklığında burda ortaya çıkar.

Yineliyorum Kuran' da zorlama yok. Razıysa olur. Zorla olan birşeyin Allah katında kabulu yok. Bunu bir kere idrak etmek gerek. Bunu ayırt edemiyorsan -ki edemiyorsunuz. Onun için bizim konuşma boş plaka döner...

Ben burada aldatma ahlaklı bir şey mi dedim de kendi kendine gelin güvey oluyorsun? Adama bak ya, hem benim adıma karar veriyor hem de benim adıma verdiği karara dayanarak beni itham ediyor. Tipik şark kurnazlığı işte.

tarihinde sağduyu tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran'daki zina ayetleri tam bir faciadır. Her yönüyle hukuk bilmez, hak bilmez, medeniyet bilmez, bilim bilmez birileri tarafından yazılmıştır. Zina konusunu ele alalım diyoruz ama müslüman arkadaşlar bize zina ayetlerindeki mükemmelliği bir türlü göstermiyor, naz yapıyorlar.

Tabii ayetlerin mükemmelliğini görmek için örnek olaylar ortaya koyuyoruz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Babanın nikahı senin annendir, veya üvey annedir. ama bir şekilde anne kavramıdır ve kesinlikle yasaktır. Burda yanlış birşey yok.

"Size şunları nikahlamak haram kılındı: Anneleriniz, kızlarınız, kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek ve kız kardeşlerinizin kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kızkardeşleriniz ve karılarınızın anneleri ve kendileri ile zifafa girdiğiniz kadınlarınızdan olan ve evlerinizde bulunan üvey kızlarınız. Eğer üvey kızlarınızın anneleri ile zifafa girmemişseniz onlarla evlenmenizde size bir günah yoktur. Sulbünüzden gelen (öz) oğullarınızın hanımları ile evlenmeniz ve iki kız kardeşi birlikte nikahlamanız da haramdır. Ancak cahiliyyet devrinde geçen geçmiştir. Şüphesiz ki Allah gafur (çok bağışlayıcı) ve çok merhamet edicidir."

Burda da gayet açık şekilde yasaklamış. Anneler olmaz. Ama senin konunda bahsettiklerin bu kavramda değil. Yanından bile geçmez.

Onun için çelişki arama bence... Saçma oluyor.

Can06,

Sen neye cevap verdiğinden emin misin? Ben senin ne yazdığını anlamadım. Yani aslında anladığım; benim ne bahsettiğimden anlamadığın. Aslında daha zeki olduğunu sanıyorum ama konuyu çorba yapmaya çalışmak için sanırım böyle yapıyorsun. Ama bu iyi taktik değil çünkü müslüman imajını zedeliyorsun.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran'daki zina ayetleri tam bir faciadır. Her yönüyle hukuk bilmez, hak bilmez, medeniyet bilmez, bilim bilmez birileri tarafından yazılmıştır. Zina konusunu ele alalım diyoruz ama müslüman arkadaşlar bize zina ayetlerindeki mükemmelliği bir türlü göstermiyor, naz yapıyorlar.

Tabii ayetlerin mükemmelliğini görmek için örnek olaylar ortaya koyuyoruz.

Medeniyetmi. Sen müslümanlıktan önce ki zamanı bu zamanla karıştırıyorsun galiba ki, müslümanlık hepsi bu dille yazdı.

Göz açılmamış bir haber insanları bilgilendirmek, hayatlarını düzeltmek zorunluğu elçilere verilmiştir.

Kölelik vardı müslümanlıkta değil, bu romada, bizans da, diğerlerinde de vardı.

Ve ne için kullanıldıklarını tarihsel olarak ta biliyoruz. Kuran geldi, onlarada hakları olduğunu bildirdi...Birkez yazmıştım bir daha yazıyorum. Hz. PEygamber devrimci değil, düzenleyicidir. Bir şeyi kaldırmaz, sadece olurunu anlatır vede öyle yaptı. Şimdi sen bizim kölelerimizin olduğunuda düşünüyorsundur. :) Ev köleden geçilmiyor ^_^

Şimdi köle varsa, nasıl kullanıldığını bilmem ama Kuran'ı uygulayan nasıl kullanıldığını veya kullanılanın nasıl kullanılması gerektiğini bilir. Zaten de kalmadı onun için bir sıkıntı yok.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Asıl sen sakin ol. Ayeti getir diye koltuk'a dedin, o da ayeti getirdi.

Gelelim 4 şahit olayına, hadi 1 şahit de kıvırma payını kullandın, 2 ve 3 şahit de kıvıracak yer kalmadı. Allah katını falan boşver, madem cezası Allah katında, o zaman 100 sopa ne oluyor? Şu saçmalıkları inanarak mı yazıyorsun yoksa şey korkusundan mı? Ulan ben bu Allah'la ters gidersem beni kebap yapar korkusuyla mı?

Ben burada aldatma ahlaklı bir şey mi dedim de kendi kendine gelin güvey oluyorsun? Adama bak ya, hem benim adıma karar veriyor hem de benim adıma verdiği karara dayanarak beni itham ediyor. Tipik şark kurnazlığı işte.

Ben de diyorum ne zaman yazar.Ben gayet sakinim sağduyu. Ayet te ayet te diyen kendisi, o zamn getirecek ve onun üzerinden konuşacağız.

4 şahit getirirse cezası kanunlara göre verilir sağduyu, anlama noksanlığın var - ki Kuran'ı anlamak noksanlığınız olduğundan hiç bir şüpeye yer yokta. Neyse,

Sizin marjinalliğinizi unuttuğum için, aldatırsa şerihat kanunu hükmü geçiyorsa cezasını yer. Bu zamanda cezası varmı?Yok. anlaşılırsa, gururuda varsa boşanır. Tazminatmış, nafakaymış verir...

Şimdi seni eşin aldatsa, çokta seviyorsun. Ne olur sağduyu. Boşanırsın. Oha onunda canına minnet belki. Sende kaldığınla kalırsın. Ve ya kadın pişman belki de bilemeyiz. veya tam tersi işte...

Bunu yapmaya teşvikmi iyi caydırmak mı onu bir düşünmek gerekli.

Neyse yoruldum ve ayrın iş var.

Türkiye cumhuriyeti kanunlarına veya diğer ülkelerin kanunalrına uymadığın ve çiğnedişğin zaman bir cezan varaki bu ölüme kadar olabilir idam yani. Allah katında onun kanununa uymuyorsan cezası var sağduyu. Cezalr düzenin gereği. Allah ta istiyorki kulları düzen içinde olsun.

Sen sabah akşam haşa Allah'a küfür et. Sonra beni tehdit ediyor de. Sana bunun, akibetini bildirmeseydi dahamı iyi olacaktı. Bildirmiş uymuyormusun senin sorunun. Burda bir zalimlik yok.

Sen çocuklara tecavüz et, sabilerin ırzına geç Allah ceza vermesin. Hak, Hakta yerini bulur...

Bunu tabi sizinle ilişkilendirmiyorum ama herkezin suçunun cezası derecesine göredir.

Ama her ikiside Allah kanunalrında suçtur...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Can06,

Yazdığım iletide köle falan yok. İyice komikleşiyorsunuz. Zina ayetleriydi alıntıladığın yazım. Neyse sana iyi geceler, kafayı toplayınca gel

Hoca pratik zeka sıfır...

Medeniyet demişsin, bende örnek verdim. Zormu anlamak. Zormuş belli.

Sonrasında da nasıl tamamladığımı anlasan köleliğinde bir örenk olduğunu anlardın. Yani Kuranın amacını zina için olsun diğerleri içinde olsun amaç belli. Amacı anlamak sizzde...

İyi geceler...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...