Jump to content

Sağ elime Güneş�i, sol elime de Ay�ı koysalar, ben yine görevimi bırakmam!


Recommended Posts

Müslümanlar olaylara hep tek açıdan bakıyorlar, halbuki bir de madalyonun diğer yüzü var.

Muhammed, kendisini peygamber ilan etmekle zaten geri dönüşü olmayan bir yola girmiş oldu.

Muhammed bu iddiasından dönse ne olur, bir de bu tarafı düşünmek lazım.

O zaman Muhammed'in ne itibarı kalırdı ne de onuru. Artık kimse Muhammed'i adam yerine bile koymazdı, herkesin alay konusu olurdu.

Tarihteki bir çok kötü şöhretli insanı da yolundan kimse çevirememiş. Zirveye gözünü diken tehlikeleri de gözüne almıştır.

Peki Hz.Muhammed (senin görüşüne göre) bu planını uygulayıncaya(ilk vahye kadar ve ondan sonra) kadar dürüstlük ve iyilik numarası mı yapmıştır?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 175
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Peki Hz.Muhammed (senin görüşüne göre) bu planını uygulayıncaya(ilk vahye kadar ve ondan sonra) kadar dürüstlük ve iyilik numarası mı yapmıştır?

Öyle olduğu söyleniyor msülümanlar tarafından. Karşı taraftan daha görüş alamadık çünkü müslümanlar karşı tarafı ya sürmüşler ya katletmişler ya da kendilerine katmışlar.

Tek taraflı yazılara hiç bir zaman itibar etmem.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Başlık konusuna inanan aşağıdakilere de inanıyor mu?

Muhammed'in idrarı, kanı ve yıkandığı suyla ilgili hadisler;

34-Ibni Cüreyc (Radiyu Anh) dan rivayet edildigine göre,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) bir kaba idrarini yapar sonra o, seririnin altina konurdu.Bir kere geldiginde kabi bos bulunca,Habesistan'dan Ümmü Habibe (Radiyallahu Ahha validemiz) ile beraber gelip ona hizmette bulunan Bereke isimli kadina:

"Bu kaptaki idrar nerede?" diye sordu.O:"Ictim onu ya Resul!" deyince,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem):"Ey Ümmü Yusuf!(o ictigin sana) Sihhat olsun.!"buyurdu.Bu kadinin künyesi Ümmü Yusuftu.Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)in bu duasi bereketiyle ölüm hastaligi disinda hic hastalanmadi.(Ibni Hacer-i Askalani,Telhisu'l-Habir,No:20,1/31,Beyhaki,Sünen-i Kübra,Nikah:49,No:13406,7/106)

35-Ümmü Eymen ( R.Anha) söyle buyurmustur:Bir gece Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) kalkip evin kenarindaki bir cömlege idrarini yapti,ben de gece susamis olarak kalkip bilmeden o cömlekteki idrari ictim.Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) sabah kalktiginda:

"Ya Ümmü Eymen! Kalk o cömlektekini dök." buyurdu.Ben:"Vi onda olan seyi ictim." deyince,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) disleri cikincaya kadar güldü,sonra:"Sen varya!Bundan sonra ebediyyen karnin agrimaz."buyurdu.(Taberani,Mu'cem-i Kebir,No:230,25/89,Hakim,Müstedrek,No:6912,4/70,Ebu Nuaym,Hilye:2/67,Delailü'n-Nübüvve,No:365,2/444)

:;

Hadis-i Serifin ravisi Ümmü Eymen (Radiyallahu Anha) Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)e annesinden kalma cariyesi idi.Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) Hatice validemizle evlendiginde onu azad etti.

O,Haris ibni Hazrec ogullarindan Ubeyd ibni Zeyd (Radiyallahu Anh) ile evlenip,ondan Eymen isimli cocugu dogurdu.O da Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) in sohbetinde bulundu ve Hayber günü sehit oldu.

Zeyd ibni Harise (Radiyallahu Anh) Hatice (Radiyallahu Anha) validemizin kölesiydi,onu Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)e bagisladi,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) de onu azad ederek Nübüvvetten sonra Ümmü Eymenle evlendirdi.Ümmü Eymen (Radiyallahu Anha)ondan Üsame (Radiyu Anh)i dogurdu.

Ümmü Eymen(Radiyallahu Anha) Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) i kücüklügünden büyüttügü icin Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) onun hakkinda:

36-"Ümmü Eymen annemden sonra annemdir."buyururdu.(Suyuti,Camiu'l-Ehadis,No:4528,2/154,Ibni Hacer,El Isabe,No:1139,8/212,Ali el Müttaki,Kenzü'l Ummal,No:34417,12/146)

37-Hakime binti Ümeyme (Radiyallahu Anha),Annesi Ümeyme (Radiyu Anha)nin söyle buyurdugunu rivayet etmistir:Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) in icine idrar yaptigi agactan bir kabi vardi ki onu seririn altina koyardi.Bir kere kalkip o kabi aradiginda bulamayinca:"Kap nerdedir?"diye sordu.

Buna cevaben "Habesistandan Ümmü Seleme ile beraber gelen hizmetcisi Berre onu icti "dediklerinde,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem):"Muhakkak ki o,atesten büyük bir korunma ile korunmustur."buyurdu.(Taberani,Mu'cem-i Kebir,No:527,24/205,Heysemi,Mecmeu'z-Zevahid,No:14014,8/484)

38-Ebu Rafi' in hanimi Selma(Radiyallahu Anha) söyle buyurmustur:Bir kere Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) evin üstünde otururken:"Ey SElma"Bana yikanma suyu getir."buyurdu.

Bunun üzerine ben gidip icinde Sidr (temizlemede kullanilan Arabistan kirazi denilen bir agacin )suyu bulunan bir kap getirdim ve Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) ici lif (Hurmaagacinin kabugu) dolu olan bir minder üzerine diz üstü cöktü,ben onun basina su düktüm oda basini yikadi.

Süphesiz ki ben,basindan kaba damlayan her bir damlaya bakiyordum sanki onlar parlayan icilerdi.Sonra ona bir su getirdim basini yikadi (duruladi).Yikamayi bitirince:"Ey Selma! Kaptaki suyu kimsenin basmayavcagi bir yere dök" buyurdu.Bunun üzerine ben kabi alip icindekinin bir kismini ictim digerini döktüm.Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem):

"Kaptaki suyu ne yaptin? diye sorunca,ben "Ya Resulullah! Topragi kiskandim da bir kismini ictim,sonra kalanini yere döktüm." dedim.O zaman Resulullah (Sallallhu Aleyhi Vesellem) :"Git Muhakkak ki bu sebeple ALLAH seni atese haram kilmistir."buyurdu.(Taberani,Mu'cem-i Evsad,No:9217,10/103)

Hadis-i Serifin raviyesi Selma (Radiyu Anha),Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)in halasi Abdülmuttalib kizi Safiyye (Radiyallahu Anha) nin azatlisidir,ayni zamanda kendisine Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) in azatlisi ve hizmetcisi de denirdi.O Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem)in oglu Ibrahim (Aleyhisselam)in ve Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)in kizi Fatima (Radiyallahu Anha) validemizin ogullarinin ebesiydi.Selma( Radiyallahu Anha) Hazreti Ali (Radiyu Anh) ile beraber Hazret-i Fatima (Radiyallahu Anha) anamizin yikanmasinda da bulunmustur.

Bu validemiz Hazreti Hamza (Radiyallahu Anh) in avdan dönerken önüne cikip Ebu Cehilin Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)e yaptiklarini haber vererek,Ebu Cehilin kafasinin yarilmasina ve Hazreti Hamza (Radiyallahu Anh)in müslüman olmasina sebep olmustur.(Ibni Abdilberr,El Istiab fi ma'rifet'l-Ashab,No:3417,4/418,Ibni Hacer,El Isabe,No:571,8/112)

Link to post
Sitelerde Paylaş

....

Hz.Muhammed'e iftira atanlar bunları iyi okusunlar.Unutmayın ki iftira sadece şerefli müslümanlar arasında değil dinsizler arasında da kötü sayılan iğrenç bir davranıştır..

Bu muslumanlar niye geri kalmis, niye hep geri kalacak ben sana anlatayim. Sizin kafa neden sonuc iliskisini kuramiyor. Bugun hava 10 derece, demekki GS sampiyon olacak gibi bir cumle kurup, bundaki anormalligi cozemiyorsunuz.

Senin ispatlamaya calistigin sey ne? Muhammedin duzgun insan oldugu, ama bu forumda ona iftira atildigi.

Verdigin ornek neyi gosteriyor? Muhammedin gozupek oldugu.

Yani diyorsunku Muhammed gozupektir, onun icin duzgun insandir, iftira atmayin. Bunlarin arasinda baglanti yok. Senin beyin gozupeklilik ile duzgun insan olmak arasinda birebir bir iliski var saniyor, ikisi arasinda baglanti olmadigini cozemiyor, illa gozunuze sokmak lazim. Mantik hatasi yapiyorsun.

Uzun lafin kisasi Muhammed'in yasarken yaptigi iyi seylerden bahsedeceksin, ondan sonra iftira atmayin diyeceksinki argumanin kendi icinde tutarli olacak. Yoksa ibrahim tatliseste gozupek, yapmadigi yamuk is yok.

Ayrica iftira kelimesinin anlamini bilmedigini dusunuyorum. Iftira demek kasitli ve asilsiz suc yuklemek demektir. Mesela biri cikip Muhammed 2 milyar insani oldurdu derse bu iftira olur, cunku asilsiz suc yukluyor adamin ustune. Ama biri cikip Muhammedin 9 yasindaki cocukla evlendigini soylerse iftira atmaz. Cunku iddia asilsiz degil. Anladin mi? Anlamadiysan ornekleri cogaltayim, anlayabilegin basitlige getireyim.

tarihinde skander tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Sağ elimize.güneş,sol elimize ay konulsa da Allahın sözünden vazgeçmemeliyiz.Allahın sözünden ve hz Muhammedin sözünden. Allahın sözü bellidir o Kurandır.Koruyucusu Allahtır. Hz muhammedin sözü korunmuşmudur.Tüm islam aleminin sahih saydığı ve saymadığı hadisler vardır. Allah rızası için bunu dikkat den kaçırmayalım.Hz muhammedin elçi olduğunu, Kuranı öğretmek le görevlendirildiğinide unutmayalım.Onun öğrettiği Kurandır.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Konunun sonunda iftira atmayın yazdım.İstiyorsan sen at iftiranı.Aile terbiyen müsaittir buna.

Hala isin gucun insanlarin ailesiyle, akrabasiyla. Sen ne ahlaksiz bir insansin...

Birde bize ahlak dersi vermeye kalkiyor kus kadar akliyla, zibidi seni.

Edep ya hu!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayır bir kaynaktan yazı koyup sonra terse gelmemek için o kaynağı hakkıyla doğru kabul etmemek nedir? madem ordan ters düşeceğin bir konudan çekiniyorsun o zaman bunuda güvenip koyma komik duruma düşüyorsunuz...

Kime hitap ediyorsun, belli değil.

Ortaya bir kaynaktan yazı o koymak için o kaynağı ille de doğru kabul etmeye gerek yok. Yorum yapmak ve değişik açılardan bakmak için de o kaynaktan yazı konur, o kaynağın kendi içindeki çelişkilerini ortaya koymak için de.

Mesela Kuran'ı eleştirmek için ille de onu doğru mu kabul etmek gerekir? Birisi "Kuran böyle söylüyor." dediğinde, öyle demediğini göstermek için Kuran'dan ayet koymak veya bir ayetin iddiasının başka bir ayetle çeliştiğini göstermek için başka bir ayet koymak o ayeti doğru kabul etmek demek midir?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu muslumanlar niye geri kalmis, niye hep geri kalacak ben sana anlatayim. Sizin kafa neden sonuc iliskisini kuramiyor. Bugun hava 10 derece, demekki GS sampiyon olacak gibi bir cumle kurup, bundaki anormalligi cozemiyorsunuz.

Senin ispatlamaya calistigin sey ne? Muhammedin duzgun insan oldugu, ama bu forumda ona iftira atildigi.

Verdigin ornek neyi gosteriyor? Muhammedin gozupek oldugu.

Yani diyorsunku Muhammed gozupektir, onun icin duzgun insandir, iftira atmayin. Bunlarin arasinda baglanti yok. Senin beyin gozupeklilik ile duzgun insan olmak arasinda birebir bir iliski var saniyor, ikisi arasinda baglanti olmadigini cozemiyor, illa gozunuze sokmak lazim. Mantik hatasi yapiyorsun.

Uzun lafin kisasi Muhammed'in yasarken yaptigi iyi seylerden bahsedeceksin, ondan sonra iftira atmayin diyeceksinki argumanin kendi icinde tutarli olacak. Yoksa ibrahim tatliseste gozupek, yapmadigi yamuk is yok.

Ayrica iftira kelimesinin anlamini bilmedigini dusunuyorum. Iftira demek kasitli ve asilsiz suc yuklemek demektir. Mesela biri cikip Muhammed 2 milyar insani oldurdu derse bu iftira olur, cunku asilsiz suc yukluyor adamin ustune. Ama biri cikip Muhammedin 9 yasindaki cocukla evlendigini soylerse iftira atmaz. Cunku iddia asilsiz degil. Anladin mi? Anlamadiysan ornekleri cogaltayim, anlayabilegin basitlige getireyim.

:D

Asıl sen anlamamışsın.Vurgu yaptığım nokta Hz.Muhammed'in parayı ve kadını reddedip davasına devam etmesi idi.Siz ise Hz.Muhammed'e kadın düşkünü diye iftira atıyorsunuz.Tamam mı?

Hala isin gucun insanlarin ailesiyle, akrabasiyla. Sen ne ahlaksiz bir insansin...

Birde bize ahlak dersi vermeye kalkiyor kus kadar akliyla, zibidi seni.

Edep ya hu!

Biri iftira atıyorrsa bunun en büyük nedeni ailesinden (ailesi yoksa da yetiştiren kişiden) aldığı terbiye seviyesidir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

:D

Asıl sen anlamamışsın.Vurgu yaptığım nokta Hz.Muhammed'in parayı ve kadını reddedip davasına devam etmesi idi.Siz ise Hz.Muhammed'e kadın düşkünü diye iftira atıyorsunuz.Tamam mı?

Cok zayif arguman. Daha oncede soyledim, bu muslumanlar bu kafayla devam ettigi surece, kafaya bombayi devamli yer. Kadin duskunu ne demek? 10-15 kadinla evlenen biri kadin duskunu degilse, kim kadin duskunudur?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Başlık konusuna inanan aşağıdakilere de inanıyor mu?

Muhammed'in idrarı, kanı ve yıkandığı suyla ilgili hadisler;

34-Ibni Cüreyc (Radiyu Anh) dan rivayet edildigine göre,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) bir kaba idrarini yapar sonra o, seririnin altina konurdu.Bir kere geldiginde kabi bos bulunca,Habesistan'dan Ümmü Habibe (Radiyallahu Ahha validemiz) ile beraber gelip ona hizmette bulunan Bereke isimli kadina:

"Bu kaptaki idrar nerede?" diye sordu.O:"Ictim onu ya Resul!" deyince,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem):"Ey Ümmü Yusuf!(o ictigin sana) Sihhat olsun.!"buyurdu.Bu kadinin künyesi Ümmü Yusuftu.Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)in bu duasi bereketiyle ölüm hastaligi disinda hic hastalanmadi.(Ibni Hacer-i Askalani,Telhisu'l-Habir,No:20,1/31,Beyhaki,Sünen-i Kübra,Nikah:49,No:13406,7/106)

35-Ümmü Eymen ( R.Anha) söyle buyurmustur:Bir gece Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) kalkip evin kenarindaki bir cömlege idrarini yapti,ben de gece susamis olarak kalkip bilmeden o cömlekteki idrari ictim.Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) sabah kalktiginda:

"Ya Ümmü Eymen! Kalk o cömlektekini dök." buyurdu.Ben:"Vi onda olan seyi ictim." deyince,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) disleri cikincaya kadar güldü,sonra:"Sen varya!Bundan sonra ebediyyen karnin agrimaz."buyurdu.(Taberani,Mu'cem-i Kebir,No:230,25/89,Hakim,Müstedrek,No:6912,4/70,Ebu Nuaym,Hilye:2/67,Delailü'n-Nübüvve,No:365,2/444)

:;

Hadis-i Serifin ravisi Ümmü Eymen (Radiyallahu Anha) Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)e annesinden kalma cariyesi idi.Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) Hatice validemizle evlendiginde onu azad etti.

O,Haris ibni Hazrec ogullarindan Ubeyd ibni Zeyd (Radiyallahu Anh) ile evlenip,ondan Eymen isimli cocugu dogurdu.O da Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) in sohbetinde bulundu ve Hayber günü sehit oldu.

Zeyd ibni Harise (Radiyallahu Anh) Hatice (Radiyallahu Anha) validemizin kölesiydi,onu Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)e bagisladi,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) de onu azad ederek Nübüvvetten sonra Ümmü Eymenle evlendirdi.Ümmü Eymen (Radiyallahu Anha)ondan Üsame (Radiyu Anh)i dogurdu.

Ümmü Eymen(Radiyallahu Anha) Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) i kücüklügünden büyüttügü icin Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) onun hakkinda:

36-"Ümmü Eymen annemden sonra annemdir."buyururdu.(Suyuti,Camiu'l-Ehadis,No:4528,2/154,Ibni Hacer,El Isabe,No:1139,8/212,Ali el Müttaki,Kenzü'l Ummal,No:34417,12/146)

37-Hakime binti Ümeyme (Radiyallahu Anha),Annesi Ümeyme (Radiyu Anha)nin söyle buyurdugunu rivayet etmistir:Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) in icine idrar yaptigi agactan bir kabi vardi ki onu seririn altina koyardi.Bir kere kalkip o kabi aradiginda bulamayinca:"Kap nerdedir?"diye sordu.

Buna cevaben "Habesistandan Ümmü Seleme ile beraber gelen hizmetcisi Berre onu icti "dediklerinde,Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem):"Muhakkak ki o,atesten büyük bir korunma ile korunmustur."buyurdu.(Taberani,Mu'cem-i Kebir,No:527,24/205,Heysemi,Mecmeu'z-Zevahid,No:14014,8/484)

38-Ebu Rafi' in hanimi Selma(Radiyallahu Anha) söyle buyurmustur:Bir kere Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem) evin üstünde otururken:"Ey SElma"Bana yikanma suyu getir."buyurdu.

Bunun üzerine ben gidip icinde Sidr (temizlemede kullanilan Arabistan kirazi denilen bir agacin )suyu bulunan bir kap getirdim ve Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) ici lif (Hurmaagacinin kabugu) dolu olan bir minder üzerine diz üstü cöktü,ben onun basina su düktüm oda basini yikadi.

Süphesiz ki ben,basindan kaba damlayan her bir damlaya bakiyordum sanki onlar parlayan icilerdi.Sonra ona bir su getirdim basini yikadi (duruladi).Yikamayi bitirince:"Ey Selma! Kaptaki suyu kimsenin basmayavcagi bir yere dök" buyurdu.Bunun üzerine ben kabi alip icindekinin bir kismini ictim digerini döktüm.Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem):

"Kaptaki suyu ne yaptin? diye sorunca,ben "Ya Resulullah! Topragi kiskandim da bir kismini ictim,sonra kalanini yere döktüm." dedim.O zaman Resulullah (Sallallhu Aleyhi Vesellem) :"Git Muhakkak ki bu sebeple ALLAH seni atese haram kilmistir."buyurdu.(Taberani,Mu'cem-i Evsad,No:9217,10/103)

Hadis-i Serifin raviyesi Selma (Radiyu Anha),Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)in halasi Abdülmuttalib kizi Safiyye (Radiyallahu Anha) nin azatlisidir,ayni zamanda kendisine Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem) in azatlisi ve hizmetcisi de denirdi.O Resulullah (Sallu Aleyhi Vesellem)in oglu Ibrahim (Aleyhisselam)in ve Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)in kizi Fatima (Radiyallahu Anha) validemizin ogullarinin ebesiydi.Selma( Radiyallahu Anha) Hazreti Ali (Radiyu Anh) ile beraber Hazret-i Fatima (Radiyallahu Anha) anamizin yikanmasinda da bulunmustur.

Bu validemiz Hazreti Hamza (Radiyallahu Anh) in avdan dönerken önüne cikip Ebu Cehilin Resulullah (Sallallahu Aleyhi Vesellem)e yaptiklarini haber vererek,Ebu Cehilin kafasinin yarilmasina ve Hazreti Hamza (Radiyallahu Anh)in müslüman olmasina sebep olmustur.(Ibni Abdilberr,El Istiab fi ma'rifet'l-Ashab,No:3417,4/418,Ibni Hacer,El Isabe,No:571,8/112)

1-Bu hadislerin sahih olup olmadığı belli değil.

2-Gerçekse bile bu tür olaylar nadirdir.Hz.Muhammed kimseye idrarımı,yıkanma suyumu iç dememiştir.Onu içenler de genelde çocuk yaştadır ve belli ki Hz.Muhammed' derin bir saygı içerisindedir.Ayrıca Hz.Muhammed'in de olay karşısında azı dişleri görünecek kadar güldüğü rivayet edilir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

SAD SURESİ

765 - İbnu Abbâs (radıyallahu anhümâ) anlatıyor: "Ebü Tâlib hastalanınca Kureyş de Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm) da yanına geldiler.Ebu Tâlib'in yanında bir kişilik yer vardı. Ebu Cehil oraya Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ın oturmasını önlemek için hemen kalktı. Kureyşliler Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ı Ebü Tâlib'e şikayet ettiler. Ebu Talib:

"- Ey kardeşimin oğlu! Kavminden ne istiyorsun?" dedi. Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm):

" Kendilerinden bir kelime istiyorum. Eğer söylerlerse, bütün Araplar o kelime sayesinde kendilerine uyacak bütün Acem o kelime sâyesinde cizye ödeyecek" dedi. Ebu Tâlib atılarak:

"- Yani tek bir kelime mi?" diye sordu. Resüllullah (aleyhissalâtu vesselâm):

" Evet amcacığım tek bir kelime! Lâilâhe İllallah (Allah'tan başka ilâh yoktur!) diyecekler."

"- Tek Allah mı? Biz son dinde bunu işitmedik, bu bir uydurmadır!" dediler. Bunun üzerine şu âyetler indi:

"Sâd. O şanlı, şerefli Kur'ân'a yemin ederim ki, (gerçek), inkâr edenler(in iddia ettikleri gibi değildir). Bilâkis (onların dışı boş) bir onur, (içi ise tam) bir tefrika içindedir. Biz kendilerinden evvel nice ümmetleri helâk ettik. O zaman ne çığlıklar kopardılar. Halbuki (o vakit, azabtaıı kaçıp) kurtulma vakti değildi. O kâfirler içlerinden (kendilerinin başına çökecek) tehlikeleri bildiren (bir peygamber) geldiğ'ine şaştılar. "Bu, dediler, bir büyücü, bir yalancıdır. O bütün tanrıları bir tek Tanrı mı yapmış. Bu cidden acayip bir şey!" Onların elebaşlarından bir güruh (birbirine): "Yürüyün, mâbudlarınıza (ibadette) sebât edin. Şüphesiz ki, arzu edilecek olan budur" diyerek kalkıp gitmişti. Biz bunu diğer dinde işitmedik. Bu, uydurmadan başka bir şey değildir. O Kur'ân aranızdan ona mı indirilmiş? dedi." (Sâd,1-8).

Tirmizî, Tefsir, Sa'd, (3230).

Muhammed'in niyeti belli, bütün arapları tek bir çatı altında birleştirmek ve arap olmayanlardan haraç almak. Bu ayetler yazıldığı zaman daha cizye ayeti ortalarda yoktu.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Muhammed'in niyeti belli, bütün arapları tek bir çatı altında birleştirmek ve arap olmayanlardan haraç almak. Bu ayetler yazıldığı zaman daha cizye ayeti ortalarda yoktu.

Amaç arapları birleştirmek, bu kötü mü?

Peygamberin çıkarı ne olabilir?

Link to post
Sitelerde Paylaş

SAD SURESİ

765 - İbnu Abbâs (radıyallahu anhümâ) anlatıyor: "Ebü Tâlib hastalanınca Kureyş de Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm) da yanına geldiler.Ebu Tâlib'in yanında bir kişilik yer vardı. Ebu Cehil oraya Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ın oturmasını önlemek için hemen kalktı. Kureyşliler Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ı Ebü Tâlib'e şikayet ettiler. Ebu Talib:

"- Ey kardeşimin oğlu! Kavminden ne istiyorsun?" dedi. Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm):

" Kendilerinden bir kelime istiyorum. Eğer söylerlerse, bütün Araplar o kelime sayesinde kendilerine uyacak bütün Acem o kelime sâyesinde cizye ödeyecek" dedi. Ebu Tâlib atılarak:

"- Yani tek bir kelime mi?" diye sordu. Resüllullah (aleyhissalâtu vesselâm):

" Evet amcacığım tek bir kelime! Lâilâhe İllallah (Allah'tan başka ilâh yoktur!) diyecekler."

"- Tek Allah mı? Biz son dinde bunu işitmedik, bu bir uydurmadır!" dediler. Bunun üzerine şu âyetler indi:

"Sâd. O şanlı, şerefli Kur'ân'a yemin ederim ki, (gerçek), inkâr edenler(in iddia ettikleri gibi değildir). Bilâkis (onların dışı boş) bir onur, (içi ise tam) bir tefrika içindedir. Biz kendilerinden evvel nice ümmetleri helâk ettik. O zaman ne çığlıklar kopardılar. Halbuki (o vakit, azabtaıı kaçıp) kurtulma vakti değildi. O kâfirler içlerinden (kendilerinin başına çökecek) tehlikeleri bildiren (bir peygamber) geldiğ'ine şaştılar. "Bu, dediler, bir büyücü, bir yalancıdır. O bütün tanrıları bir tek Tanrı mı yapmış. Bu cidden acayip bir şey!" Onların elebaşlarından bir güruh (birbirine): "Yürüyün, mâbudlarınıza (ibadette) sebât edin. Şüphesiz ki, arzu edilecek olan budur" diyerek kalkıp gitmişti. Biz bunu diğer dinde işitmedik. Bu, uydurmadan başka bir şey değildir. O Kur'ân aranızdan ona mı indirilmiş? dedi." (Sâd,1-8).

Tirmizî, Tefsir, Sa'd, (3230).

Muhammed'in niyeti belli, bütün arapları tek bir çatı altında birleştirmek ve arap olmayanlardan haraç almak. Bu ayetler yazıldığı zaman daha cizye ayeti ortalarda yoktu.

Al sen de şu hadisi oku:

Ebu Cahine anlatıyor:

Hz.Muhammed bir gün evime geldi.Bana ateistforumda kullanıcı adı sağduyu olan zatın ne yaparsa yapsın cennete gireceğini buyurdu.Ne olduğunu anlamadım ama bunu bir kenara yazdım ki gelecek nesiller haberdar olsun. Kirmizi,Muhterem Zatlar,syf 53

HER ŞEYE İNANMA.Hz.Muhammed'in hayatını iyi öğren ki neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlaman kolaylaşsın.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Al sen de şu hadisi oku:

Ebu Cahine anlatıyor:

Hz.Muhammed bir gün evime geldi.Bana ateistforumda kullanıcı adı sağduyu olan zatın ne yaparsa yapsın cennete gireceğini buyurdu.Ne olduğunu anlamadım ama bunu bir kenara yazdım ki gelecek nesiller haberdar olsun. Kirmizi,Muhterem Zatlar,syf 53

HER ŞEYE İNANMA.Hz.Muhammed'in hayatını iyi öğren ki neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlaman kolaylaşsın.

Hadise inanıp inanmaman senin sorunun, Kuran'ın çıktığı kaynaklar da bu kaynaklar. Sonuçta ben inandığın kaynaklardan sana örnek veriyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Biri iftira atıyorrsa bunun en büyük nedeni ailesinden (ailesi yoksa da yetiştiren kişiden) aldığı terbiye seviyesidir.

Iste size tipik bir dinci. Insanlarin kendileriyle ugrasmazlar, isleri gucleri aileye dil uzatmak. Mumkun mertebe bel alti calismak.

Islamin insan psikolojisine etkisini gostermesi bakimindan ibretlik. Islam iste insani boyle asagilik bir hale getiriyor, insanliktan cikariyor, bocege, suluge ceviriyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Iste size tipik bir dinci. Insanlarin kendileriyle ugrasmazlar, isleri gucleri aileye dil uzatmak. Mumkun mertebe bel alti calismak.

Islamin insan psikolojisine etkisini gostermesi bakimindan ibretlik. Islam iste insani boyle asagilik bir hale getiriyor, insanliktan cikariyor, bocege, suluge ceviriyor.

Terbiye konusunda aile önemli olduğu için değindim.Sen bel altı söylemleri anibal 'den öğren.Ona neden kimse karşı çıkmıyor?Yemiyor mmu?

Yanlış düşünüyorsun kardeşim.Sen Mevlanaya,Ulubatlı Hasana,Malcom xe,Atatürke,Yunus emreye,sultan süleyman'a..... insan değil mi diyorsun?!

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...