Jump to content

ALLAH YOKTUR. ÇÜNKÜ ALLAH'A GEREKSİNİM YOKTUR.


Recommended Posts

erkekler niçin memelidir. bu bir "evrimsel artık" değil mi.

Onu maymunlara sor. İlk insan Adem'in eğe kemiğinden Havva yaratılmıştır. Kadınlar çocuk emzireceği için Ademde de meme olması lazımdı.

Bu meme meselesi zaten sizi batırır. Erkekte meme lazım değildiyse niye çıktı?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 529
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

erkekler niçin memelidir. bu bir "evrimsel artık" değil mi.

Erkekler neden memelidir; cevap veriyorum:

Göğüs kafesinde çok kritik organ olan kalp var. Ek olarak; göğüs kafesinde ruhumuzun merkezi olan kalp var. Ruhun merkezi kalple; etten, kan pompalayan kalp farklı.

Dolayısıyla dışarıdan gelecek fiziksel darbelerle bu bölgenin korunması esastır. Onun için erkeklerdeki meme, kas kütlesi olarak darbe koruyucudur.

Sen arabalardaki airbag nedir bilir misin???

Link to post
Sitelerde Paylaş

Onu maymunlara sor. İlk insan Adem'in eğe kemiğinden Havva yaratılmıştır. Kadınlar çocuk emzireceği için Ademde de meme olması lazımdı.

Bu meme meselesi zaten sizi batırır. Erkekte meme lazım değildiyse niye çıktı?

o zaman adem de rahim ve kadınlık organı da vardır! bu nasıl çuvallama cübbeli. günümüzde erkeklerde meme var da rahim neden yok. hıı?
Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok yorulan ateistler gece yatağa yatarken bütün güçleri tükenmiş olurlar..Mutlak uyumalılar ki kendilerine gelsinler...

Allah (haşa), yorulsaydı, dünya duracak, güneş sönecek, insanlar yattığında bir daha kalkmayacaklardı...

Herkes muhtaç ama yaratıcı asla..Çünkü O'nun dengi yok...Kainat O'nunla var ve devam ediyor..

İşte evren ortada...Nihayetsiz ,ilim,irade ve kudret olmadan bu işler tesadüfle olacak şeyler değil..

Anlamak isteyene..

Evreni söndüremeyecek bir kudret O'na karışamaz..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Teistler evrim teorisini kabul edecekler, etmek zorundalar. Zaten simdiden ikiye uce dorde bolunmus vaziyettler. Kimi diyor bilmem su ayet evrimi anlatiyor, kimi diyor bilmem su hadis evrim ile alakali, kimide diyorki "efendim Peygamberimiz Hz.Muhammed SAV demiski ilim Cinde dahi olsa git al" Ne derse desinler ne uydururlarsa uydursunlar eninde sonunda bunlar evrim teorisini kabul edecek.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Teistler evrim teorisini kabul edecekler, etmek zorundalar. Zaten simdiden ikiye uce dorde bolunmus vaziyettler. Kimi diyor bilmem su ayet evrimi anlatiyor, kimi diyor bilmem su hadis evrim ile alakali, kimide diyorki "efendim Peygamberimiz Hz.Muhammed SAV demiski ilim Cinde dahi olsa git al" Ne derse desinler ne uydururlarsa uydursunlar eninde sonunda bunlar evrim teorisini kabul edecek.

Yavrucuğum sen ilk önce Allahın, yaratan , biçim veren ve düzen koyan olduğunu kabul et orasını hallederiz kolay.

Furkân 2

(Mekkî 42) Göklerin ve yerin mülkü O'nundur.O bir çocuk edinmemiştir,mülkünde ortağı yoktur .Her şeyi yaratmış, ona ölçü , biçim ve düzen vermiştir.

tarihinde atılan2 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

merhaba arkadaşlar, ben sitenizin yeni üyesiyim, öncelikle herkesin görüşlerine saygı duyuyorum, yeter ki,

kasti bilerek bir saldırı politikası güdülmesin,

mümkün oldukça , zaman buldukça açılan konularda nacizane fikir paylaşımı yapacağım.

bu konu ve diğer her konuda allah ın varlığını yok edecek yada kabul etmeyen, yada yoktur diyenlerin fikirlerini asla kabul etmesemde, saygı duyarak,

şu sözleri eklemek istiyorum.

allah c.c vardır, veya yoktur derken, kime göre var kime göre yok, buna bakmak gerekir,

ispat konusuna gelince i ben herkese varlığını her zaman ispat ederim,

yeter ki, karşımdaki gözleri ile görmeyi bilsin.

aksi halde kör olmuş bir göze güzel olanı nasıl gösteremeyiz.

arayan bulur , görmek isteyen her yerde rabbini görür.

saygılarımla...

Link to post
Sitelerde Paylaş
Karınca sorusuyla ilgili olarak. Sanırım iyice yakından baktıkça tanrıyı görebiliriz demek istemişsin. Bilim buna karşı bir sav ortaya koymuyor. Karıncayı göremezsem görmeye çalışırım. Bilim insanları doğaya baktıklarında tanrıyı göremiyorlar çünkü tanrı materyalist anlamlar yüklendiğinde anlamsızlaşıyor. Materyalizme girince teizmin inandırıcılığı azalıyor hatta çoğu bilim insanı için tamamen yok oluyor. Belki de o karıncaya sadece manevi anlamlar yüklemek lazım.
Bir yangına bir hortumdan su sıkıldığını görüyorsun. Fakat hortumu tutan eli görmüyorsun. Ne kadar uğraşsan da bunu göremiyorsun. Yangını hortum söndürüyor diyebilir misin? Evet zahiren yangını hortum söndürüyor. Görünüşe göre bu yargı doğru. Fakat mantık, hortumun yangını söndürme işini kendi kendine yaptığını kabul etmez. Çünkü yangını söndürme fiilinin yapılması için ilk önce yangın olduğunun görülmesi gerekir. Sonra bunun tehlikeli olduğunun ve söndürülmesi gerektiğinin bilinmesi gerekir. Hatta bu yangının su ile söndürülebileceğinin de bilinmesi gerekir. Bu fiiller iradeli, bilgili, kudretli (söndürme için kuvvet gereklidir), merhametli (yangının başka canlılara zarar verebileceğini düşündüğü için) bir akıl sahibini iktiza eder. Bu işler bilgisiz, iradesiz, akılsız, kudretsiz, merhametsiz cansız varlıklara istinat edilemez.Hal böyle iken bilgisiz, iradesiz, akılsız, kudretsiz, merhametsiz cansız parçacıkların kendi kendilerine yoktan var olup, sonra biraraya gelip canlılar gibi karmaşık sistemler oluşturmasının beklenmesi ne kadar mantıksız bir düşüncedir. Nasıl ki, sudaki balık ne içinde yüzdüğünü ve dışarıda neler olup bittiğini bilmiyor aynen öyle de biz insanlar da Allah’ın büyüklüğünden ötürü onu gözlerimizle göremiyoruz, olayları nasıl yönettiğini bilemiyoruz. Balık ömrü boyunca yüzdüğü suyun formülünü bilmediği gibi biz de olayların iç yüzünü bilemiyoruz. tarihinde merakeden tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

merhaba arkadaşlar, ben sitenizin yeni üyesiyim, öncelikle herkesin görüşlerine saygı duyuyorum, yeter ki,

kasti bilerek bir saldırı politikası güdülmesin,

mümkün oldukça , zaman buldukça açılan konularda nacizane fikir paylaşımı yapacağım.

Hoş geldin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

merhaba arkadaşlar, ben sitenizin yeni üyesiyim, öncelikle herkesin görüşlerine saygı duyuyorum, yeter ki,

kasti bilerek bir saldırı politikası güdülmesin,

mümkün oldukça , zaman buldukça açılan konularda nacizane fikir paylaşımı yapacağım.

bu konu ve diğer her konuda allah ın varlığını yok edecek yada kabul etmeyen, yada yoktur diyenlerin fikirlerini asla kabul etmesemde, saygı duyarak,

şu sözleri eklemek istiyorum.

allah c.c vardır, veya yoktur derken, kime göre var kime göre yok, buna bakmak gerekir,

ispat konusuna gelince i ben herkese varlığını her zaman ispat ederim,

yeter ki, karşımdaki gözleri ile görmeyi bilsin.

aksi halde kör olmuş bir göze güzel olanı nasıl gösteremeyiz.

arayan bulur , görmek isteyen her yerde rabbini görür.

saygılarımla...

Hoşgeldiniz kardeşim.

Burası herkese açık özgür bir forumdur.

Kişilere kasten yönelik bir saldırı politikası gütmek kurallarımıza aykırıdır.

Ama düşünce ve inançlarınızın bazı durumlarda şiddetle eleştirileceği bir platformda olduğunuzu unutmamalısınız.

İnsan görmek istediklerini görür elbette.

Aramızda Allah'ı gören Müslümanların olduğuna eminim.

Ama bu Allah'ın varlığına işaret etmez.

Gördüğünüz Allah'ı bize göstermeden O'nun varlığını kanıtlayamazsınız.

Bunu şimdiye kadar kimse başaramadı.. Çünkü Allah'ı görenler nedense O'nu bize gösteremedi.

Umarım Allah'ın varlığını siz bize gösterir ve bu önemli sorunumuzu halledersiniz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir yangına bir hortumdan su sıkıldığını görüyorsun. Fakat hortumu tutan eli görmüyorsun. Ne kadar uğraşsan da bunu göremiyorsun. Yangını hortum söndürüyor diyebilir misin? Evet zahiren yangını hortum söndürüyor. Görünüşe göre bu yargı doğru. Fakat mantık, hortumun yangını söndürme işini kendi kendine yaptığını kabul etmez. Çünkü yangını söndürme fiilinin yapılması için ilk önce yangın olduğunun görülmesi gerekir. Sonra bunun tehlikeli olduğunun ve söndürülmesi gerektiğinin bilinmesi gerekir. Hatta bu yangının su ile söndürülebileceğinin de bilinmesi gerekir. Bu fiiller iradeli, bilgili, kudretli (söndürme için kuvvet gereklidir), merhametli (yangının başka canlılara zarar verebileceğini düşündüğü için) bir akıl sahibini iktiza eder. Bu işler bilgisiz, iradesiz, akılsız, kudretsiz, merhametsiz cansız varlıklara istinat edilemez.Hal böyle iken bilgisiz, iradesiz, akılsız, kudretsiz, merhametsiz cansız parçacıkların kendi kendilerine yoktan var olup, sonra biraraya gelip canlılar gibi karmaşık sistemler oluşturmasının beklenmesi ne kadar mantıksız bir düşüncedir. Nasıl ki, sudaki balık ne içinde yüzdüğünü ve dışarıda neler olup bittiğini bilmiyor aynen öyle de biz insanlar da Allah’ın büyüklüğünden ötürü onu gözlerimizle göremiyoruz, olayları nasıl yönettiğini bilemiyoruz. Balık ömrü boyunca yüzdüğü suyun formülünü bilmediği gibi biz de olayların iç yüzünü bilemiyoruz.

Anladığım kadarıyla akılsız sistemlerin akıllı mekanizmalar oluşturamayacağını anlatıyorsun. Bu hem deizm hem de teizmin önemli argümanlarından birisi. Yukarıda matematiksel olarak çalışılabilecek bir model sunmuşsun. Tarihte ve günümüzde teistik matematik örnekleri var. Dünya görüşü ne olursa olsun çoğu bilim insanı bu tür yaklaşımları ciddiye alır. Getirilen modelin teistik bir motivasyonu olup olmadığına bakmaz. Sonuçta matematik matematiktir. Biz ateistler olarak teistlerin ne demek istediğini anla(ya)mıyoruz. Sebebi söylediklerinizden matematiksel bir model çıkaramayışımız. Bizde o modelleri ortaya koyacak motivasyon yok. Doğal olarak modelleri sizden bekliyoruz. Newton, bilim tarihinin belki en büyük dehasıydı. Hayatını deistik matematiğe adadı. Siz de uğraşın. Mantık ve matematikte süreli yayınlarında yayınlayın, biz de okuyalım. Bu bir meydan okuma değil samimi bir çağrı.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Allak si sis ye inanip vardir diyenler allak si si nin kac beden kilot giydigini, string mi, tanga dan mi ve hangi renkten hoslandigini söylerlerse, ateistler olarak bir hediye paketi hazirlamak isteriz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

biz insanlar da Allah’ın büyüklüğünden ötürü onu gözlerimizle göremiyoruz, olayları nasıl yönettiğini bilemiyoruz. Balık ömrü boyunca yüzdüğü suyun formülünü bilmediği gibi biz de olayların iç yüzünü bilemiyoruz.

yahu küçüklüğünden ötürü, ya da uzaklığından ötürü göremiyoruz desen

hadi yine bi derece diycem de,

"büyüklüğünden ötürü göremiyoruz" diyince, komik oluyor yani (:

bi de anlatmışsın o kadar yangın, hortum, su falan.. güzel de,

bi yangın var madem, neden biz insanlar söndürüyoruz o yangını

senin allahın ne iş yapar peki biz söndüreceksek ?

senin örneğinden yola çıkarsak,

o yangını fark edemeyen, tehlikeli olabilceğine hiç ihtimal bile vermeyen,

söndürülmesi gerektiğini düşünmeyen,

bunun suyla söndürüleceğini bile bilmeyen

gayet cahil, üşengeç hatta zalim bir allahın var senin..

şimdi yine senin sözlerine bakalım bi daha..

"Hal böyle iken bilgisiz, iradesiz, akılsız, kudretsiz, merhametsiz cansız parçacıkların kendi kendilerine yoktan var olup, sonra biraraya gelip canlılar gibi karmaşık sistemler oluşturmasının beklenmesi ne kadar mantıksız bir düşüncedir"

"bilgisiz, iradesiz, akılsız, kudretsiz, merhametsiz" olan ve "kendi kendini yoktan var eden" senin allahın değilse kimdir ?

"

tarihinde murat-tlv tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

serdaar dinleri yaratanlar trans'a girdikleri zaman ne görüyorlarsa onu söylüyorlar.

trans için de uyuşturucu kullanıyorlar.

örn.yarı insan-yarı hayvan yaratıklar görüyorlar..

ve ayetlerde kafirleri hayvana benzetiyorlar.

altı parmaklı saydam devler görüyorlar.

onlara cin-şeytan diyorlar.

kanatlı-kanatsız insansı varlıklar görüyorlar.

onlara melek-tanrı diyorlar..

bunlar hep sinirsel şeyler.

din bir akıl hastalığıdır.

dinlerin olduğu yerde akıl olmaz..

tarihinde cehane27 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Sahip köle ilişkisi hiç sempatik değil. Daha yumuşak bir versiyon yok mu?

Ara bulabilrrsin?

Ateistlerde bu konularda herhangi bir niyet yok..

Zaten niyetlerinin yokluğundan bu çukura düşmüşler....

Niyet bilgi ve irade demektir...

Bunların yokluğunda devreyi dolduran malum şeytan olmaktadır..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuranda ki örneklere göre imansızlar dünyada da cezalandırılır. Yani başımıza gelen felaketlerin kötü olayların sebebi allahı kızdırmış olmamız olarak gösterilir... Tabi gerçekten kuranın anlattığı gibi bir allah varsa böyle olmalı..

Ammaaaa

Yoksa sadece bir palavra ve subjektif bir aldatma mı?

Bu yaklaşım rasyonel mi? İnsanların başlarına gelen işlerde allahın kızmasıyla alakalı rasyonel bi bağ kurabilen var mı?

İmanın ne faydası var bu dünyada başımıza gelen somut olaylarda?

tarihinde mahmud571 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ateiste sordum.

Allah'ı aklınla mı görmek istiyorsun, gözünle mi?

Dedi: Gözümle görüp, aklımla anlamak istiyorum...

Dedim gerçekten istiyor musun?

Dedi : Evet.

Dedim: Tekrar sordum gerçekten istiyor musun?

Dedi : Evet.

Dedim: Gerçekten isteseydin O'nun yanına giderdin..

Halbuki sen Allahın yanına gelmesini istiyorsun...

Bu kibir sen de varken, sen Onu ebediyen göreyemecek ve anlayamayacaksın?..

Peki şimdi yaratıcısını tanımak isteyen varsa biz buralardayız...

Yeter ki gerçekten istesin.

Evet bu bir temel teşkil eder...Çünkü ateist bahane arar gerçek,

Bahane ise gerçeklerden daha çoktur...Çünkü hayal dünyasıdır...

Ateizmi tasdik eden evrenden tek bir örnek getirilemedi..

Bunu görmeyen kör değil de nedir? Siz söyleyin..

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...