Jump to content

Hepimiz Ademden geldiysek..


Recommended Posts

  • İleti 308
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

1) kavimler olarak yaratıldığımızla çelişmiyormu?

2) zenciler nerden geldi?

3) peygamberler soyu nerden çıktı?

1)kavimler olarak yaratılmadık kavimlere bölündük

2)beyazlar nereden geldiyse zenciler de oradan geldi

3)adem a.s in soyundan çıktı :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

1)kavimler olarak yaratılmadık kavimlere bölündük

2)beyazlar nereden geldiyse zenciler de oradan geldi

3)adem a.s in soyundan çıktı :)

öncelikle cevap verdiğin için teşekkürler..

kavimlere bölündük kısmını mantıklı bulabilirim hadi öyle olsun ama beyazlar nerden geldiyse zenciler de ordan geldi çok mantıksız.. ha belki adem zenciydi onu bilemem..

peygamberler soyu adem in soyundan demişsin onu anladık da sen de ademin soyundan değilmisin? sen niye peygamber değilsin? ya da ben? neden hep illa aynı soydan?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah Ademi ve karisini dunyaya yolladi, sonra bunlarin cocuklari cinsel iliskiler sonucu cogaldi . Daha sonra ne olduysa oldu ve bir grup tuttu Afrikaya gitt orda kaldi ve siyahlasti, sonra bir kismi Japonya, Cin e gitt ve gozleri cekik oldu vs.

Yani bu Adem hikayesi anca boyle aciklanir, yerseniz tabii. Gerci yiyenler var.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hepimiz Ademden geldiysek:

1) kavimler olarak yaratıldığımızla çelişmiyormu?

Daha bolca çelişki bulunabilir. Şimdi Adem'den öncesine de bakalım mesela;

Evrim karşıtlığında inadı bırakan Vatikan: "Evrimi kabul ederiz ama Adem-Havva da doğru kabul edilmek şartıyla."

Bir biyolog (sanırım Dawkins): "İlk cinsel birleşme Adem-Havva ile başladıysa onlardan önceki atalarımız bölünerek mi çoğaldı?"

:lol:

Link to post
Sitelerde Paylaş
kavimlere bölündük kısmını mantıklı bulabilirim hadi öyle olsun ama beyazlar nerden geldiyse zenciler de ordan geldi çok mantıksız.. ha belki adem zenciydi onu bilemem..

düz- kırışık bezelye meselesi

peygamberler soyu adem in soyundan demişsin onu anladık da sen de ademin soyundan değilmisin? sen niye peygamber değilsin? ya da ben? neden hep illa aynı soydan?

(Roma kralı Ebu Sufyana soruyor) Ondan sonra bana ilk sorduğu şu oldu: "Sizin içinizde nesebi nasıldır?" "Onun içimizde nesebi pek büyüktür." dedim. "Sizden bu sözü, ondan evvel söylemiş (yâni ondan evvel da'vây-ı nübüvvet etmiş) hiç kimse var mıydı?" dedi. "Yoktu." dedim. "Âbâ ve ecdâdı içinde hiçbir melik gelmiş midir?" dedi. "Hayır." dedim. "Ona tâbi' olanlar halkın eşrâfı mı, yoksa zuafâsı mıdır?" dedi. "Halkın (eşrâfı değil) zuafâsıdır." dedim. "Ona tâbi' olanlar artıyor mu, yoksa eksiliyor mu?" dedi. "Artıyorlar. (eksilmiyorlar)" dedim. İçlerinde onun dînine girdikten sonra beğenmemezlikten dolayı irtidâd eden var mıdır?" dedi. "Yoktur." dedim. "Şu dediğini demezden (yâni da'vetden) evvel hiç yalan ile ittihâm ettiğiniz var mıydı?" dedi. "Hayır." dedim. "Hiç gadreder mi?" (yâni nakz-ı ahd eder mi?)" dedi. "Hayır gadretmez, ancak biz şimdi onunla bir müddete kadar mütâreke hâlindeyiz. Bu müddet içinde ne yapacağını bilmiyoruz" dedim. Ebû Süfyân der ki bana (kendiliğimden) bir şey katmağa imkân verecek bu sözden başkasını bulamadım. "Onunla hiç mukâtele ettiniz mi?" dedi. "Evet ettik." dedim. "Onunla mukâtelâtınız (ın netâyici) nasıldır?" dedi. "Aramızda (tâli-i) harb nöbet iledir. Kâh o bizi izrâr eder, kâh biz onu izrâr ederiz." dedim. "Peki, size ne emrediyor?" dedi. "Bize yalnız Allâh'a ibâdet ediniz, hiçbir şeyi O'na şerîk etmeyiniz. Dedelerinizin ibâdet ettiğini terkediniz diyor. Bize namazı, (sadakayı, yâni zekâtı), sıdk ve afâfı, sıla-i rahmi emrediyor." dedim. Bunun üzerine tercümâna dedi ki ona söyle, nesebini sordum. İçinizde âlî neseb olduğunu beyân etsin. Peygamberler de (zâten) böyle kavimlerinin (Ashâb-ı) nesebi içinden ba's olunur. İçinizden bu sözü ondan evvel söylemiş hiçbir kimse varmıydı? diye sordum. Hayır dedin. Ondan evvel bu sözü söylemiş bir kimse olaydı bu da kendisinden evvel söylenmiş bir söze peyrev ol(mak iste)muş bir kimsedir diyebilirdim diye düşünüyorum. Âbâ ve ecdâdı içinde hiç bir melik gelmiş midir? diye sordum. Hayır dedin. Âbâ ve ecdâdından bir melik olaydı bu da babasının mülkünü istirdâda çalışır bir kimsedir diye hükmederdim diyorum. Bu da'vâsına kıyâm etmeden evvel onun bir yalanını tutmuş mu idiniz? diye sordum. Hayır dedin. Ben ise muhakkak bilirim ki (önceden) halka karşı yalan söylemeye cür'et edemezdi. Ona tâbi' olanlar halkın eşrâfı mı, yoksa zuafâsı mıdır? diye sordum. Ona tebaiyyet edenlerin zuafâ-yı nâs olduğunu söyledin. Etbâ-ı rusul de (zâten) onlardır. Ona tâbi' olanlar artıyor mu, yoksa eksiliyor mu? diye sordum. Artıyorlar dedin. İmân keyfiyeti (ahkâmı) de tamâm oluncaya kadar hep bu minvâl üzere gider. İçlerinde onun dînine girdikten sonra beğenmemezlikten dolayı irtidâd eden var mıdır? diye sordum. Hayır dedin. Îmân da mûcib olduğu inşirâh, kalbe karışıp kökleşince böyle olur. Hiç gadreder mi? diye sordum. Hayır dedin. Peygamberler de böyledir. Gadretmezler. Size ne emrediyor? diye sordum. Yalnız Allâh'a ibâdet edip O'na hiçbir şeyi şerîk etmemeği size emrettiğini, ibâdet-i evsândan sizi nehyettiğini, kezâlik namaz (ve sadaka, zekât) ile, sıdk ve afâf ile emrettiğini söyledim. Eğer bu dediklerin doğru ise şu ayaklarımın bastığı yerlere yakında (O Zât-ı Kerîm) mâlik olacaktır.

tarihinde muadh tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

bunu imparatormu diyor kim diyor..

Ebu Süfyan kervanını suriyeye götürmüş O sırada Doğu Roma İmparatoru da oradaymış .Arabistanda olup bitenler öğrenmek için Ebu Süfyanı çağırıyor onunla konuşuyor.Hadisin tamamı aşağıda en uzun olan..

http://muhaddis.org/cgi-bin/dbman/db.cgi?db=hadis&uid=default&view_records=1&SNo=*

Link to post
Sitelerde Paylaş

imparator dediyse sorun yok o zaman..

hani şu makamın babadan oğla geçtiği için imparator olan.. onun için böyle şeyler gayet normal iyi de..

avare filmini bildinmi genç orda da aynısını der.. bir avukatın oğlu avukat olur bir hırsızın oğlu da hırsız..

bezelyeyi de tam anlamadım bu arada..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Önce hikayeyi ele alalım.

Bizim tanrının canı sıkılmış, Adem kulunu yaratmış. Sonra bu elemanın kaburga kemiğinden Havva anneciğimizi yaratmış. Bu güzel çiftin 2 adette oğlu olmuş. Habil ve Kabil. Kabil kardeşimiz Habil kardeşimizi şeytan aracılığıyla katletmiş. Sonrası ergenekon destanımıdır artık bilemem. Tek başına ne yapmış yavrucak bilinmez.

Link to post
Sitelerde Paylaş

--Hepimiz Ademden geldiysek...--

Günümüz insanının neanderthal geni taşıdığı kanıtlanmış durumda.

http://www.ntvmsnbc.com/id/25091674/

Bu ortak genetik bilgi, sadece neanderthallerde ve şimdiki insanlarda

tesbit edilen bir bilgi.

Yani bu durumun, genetik benzerlik oranıyla bir ilgisi yok.

Madem şu anda yaşayan bütün insanlar Adem'in soyundan geliyor

ve dinlere göre, Adem bundan 6 ila 7 bin yıl önce yaratılmış.

Bundan 30 bin yıl önce nesli tükenmiş olan neanderthallerin yapısında bulunan

bir genetik bilgi, şu anki insanlarda nasıl bulunabiliyor ?

tarihinde Calculus tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

--Hepimiz Ademden geldiysek...--

Günümüz insanının neanderthal geni taşıdığı kanıtlanmış durumda.

http://www.ntvmsnbc.com/id/25091674/

Bu ortak genetik bilgi, sadece neanderthallerde ve şimdiki insanlarda

tesbit edilen bir bilgi.

Yani bu durumun, genetik benzerlik oranıyla bir ilgisi yok.

Madem şu anda yaşayan bütün insanlar Adem'in soyundan geliyor

ve dinlere göre, Adem bundan 6 ila 7 bin yıl önce yaratılmış.

Bundan 30 bin yıl önce nesli tükenmiş olan neanderthallerin yapısında bulunan

bir genetik bilgi, şu anki insanlarda nasıl bulunabiliyor ?

Bence bu açıklama dinin,insanoğlunun tekelinde olduğunu ve aslında bir mucizenin olmadığını yeterince özetliyor.
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...