Jump to content

Haydi eleştirin Kur'an'ı


Recommended Posts

9. Tevbe /31.. Yahudiler Allah’ı bırakıp bilginlerini, Hristiyanlar’da rahiplerini ve Meryem oğlu İsa’yı rabler edindiler.. Halbuki onlara ancak tek ilaha kulluk etmeleri emrolundu...

Yukarıdaki ayette Hristiyanların isa'yı Rab olarak kabullendiklerinden bahs etmektedir. Ama Enbiya 98,99 da ise tapılanlarında cehenneme gideceklerinden bahs eder. (Burada akla putperezlerin taptıkaları putun cehennemde ne işi var çünki onlar zaten cansızler diye bir soru gelebilir ama bunun konumuz ile ilgisi yok.)

21-Enbiya

98. Siz ve Allah'ın dışında taptığınız şeyler cehennem yakıtısınız. Siz oraya gireceksiniz.

99. Eğer onlar birer Tanrı olsalardı oraya (cehenneme) girmezlerdi. Halbuki hepsi (tapanlar da tapılanlar da) orada ebedî kalacaklardır.

Bu anlatımla Kuran, tapılan konumunda olmasından dolayı, "Siz ve Allah'ın dışında taptığınız şeyler cehennem yakıtısınız" diyerek, İsa'yı da farkında olmadan cehenneme koyar... Peygamber olarak ilan ettiği kişiyi cehenneme koymak nasıl bir durum olabilir?

Allahın peygamberi olan isa nerededir cennetemi cehennemdemi?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 219
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Zekat kötüdür. cünkü, zekat zenginin fakire, allah korkusu ve cennet umudu ile verdigidir. fakiride, toplumuda oldugundan daha iyi duruma getirmez. zekat, 1500 yil önce cahil cühela bir bedevinin siyasi ve toplumsal anlayisini yansitan yanlistir.

sadakadan farki yoktur. insani ve insan onurunu asagilayici bir edimdir. düsünene...

tolumun refahi icin. zenginin vijdanina degil, sosyal kanunlara ve esit gelir dagilima gerek vardir.

ana babayi secmek, sadece müslümanlara has bir seymis gibi, buraya soru olarak eklemekde, sadede baska iyi bir sey bulamadigindan, caresizlikden dogan zalaklik halidir.

Kur'an-ı kerimdeki ayetler inanların arasında tartışmaya mevzu bahis olacak bir konudur.İnanmayanların doğruyu tartacak bir terazileri olmadığı için anlayamazlar.Bundan dolayı ayetler ancak hristiyan ve yahudiler gibi inanç sistemi olanlar ile tartışılabilir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tahrim

1. Ey peygamber! Eşlerinin rızasını arayarak, Allah'ın sana helâl kıldığı şeyi niçin sen kendine haram ediyorsun? Allah çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.

2. Allah yeminlerinizi bozmayı size meşru kılmıştır. Allah sizin yardımcınızdır. O, hakkıyla bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.

3. Hani peygamber eşlerinden birine, gizli bir söz söylemişti. Fakat eşi o sözü (başkasına) haber verip Allah da bunu peygambere bildirince, peygamber bunun bir kısmını bildirmiş, bir kısmından da vazgeçmişti. Peygamber bunu ona (sırrı açıklayan eşine) haber verince o, "Bunu sana kim bildirdi?" dedi. Peygamber, "Bunu bana, hakkıyla bilen ve hakkıyla haberdar olan Allah haber verdi" dedi.

4. (Ey peygamber'in eşleri!) Eğer siz ikiniz Allah'a tövbe ederseniz, ne iyi. Çünkü kalpleriniz kaydı. Eğer Peygamber'e karşı birbirinize arka çıkarsanız bilin ki Allah onun yardımcısıdır, Cebrail de, salih mü'minler de. Bunlardan sonra melekler de ona arka çıkarlar.

5. Eğer o sizi boşarsa Rabbi ona, sizden daha hayırlı, müslüman, inanan, sebatla itaat eden, tövbe eden, ibadet eden, oruç tutan, dul ve bakire eşler verebilir.

Hafsa Muhammed'i Mariya ile kendi yataginda yakalar. Durum karsisinda yaygara yapinca Muhammed tirsar ve "kimseye soyleme" diye tembih eder. Bunun karsiliginda Babasinin kendi olumunden sonra Halife olacagini ve Mariya ile bir daha yatmayacagi uzerine yemin eder. Fakat Hafsa'nin agzi gevsektir, olayi diger karilarina da soyler. Karilarinin hep birlikte sitem etmesi uzerine karilariyla bir ay iliskiye girmeyecegini soyler. Ama bu sure icinde de kadinsiz kalacaktir. Mariya ile yatmayacagi uzerine de yemis ettiginden, elinde kadin kalmamistir. O nedenle 1. Ayette Allahin sana helal kildigini sen kendine niye yasakliyorsun der ve 2. Ayette yemin bozmanizda sakinca yoktur denir. Allah Muhammed'in uckuru icin hazir ve nazir olarak devreye girmis, kadinsiz kalma sorununu cozuvermistir. Evreni yaratan koskoca tanrinin baska isi yoktur, muhammedin duzecegi kadinlar konusunda evrensel(!) ve tum zamanlara hitap ediyor(!) denilen kitaba boylesi yararli ve kiymetli Ayet'ler sokuverir.. 5. Ayette ise Allah (dogrusu Muhammed) karilarini; sizi bosar acikta kalirsiniz, o ise caninin istedigi citiri yine koynuna alir, ayaginizi denk alin diye acikca tehdit etmektedir.

Bu sekilde yazilmis, Muhammed'in uckuru ve keyfiyetiyle orulmus boyle bir kitaba ise Muslumanlar sorgusuz taparlar..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tahrim ne muhteşem suredir. Bir insanın karılarını tırsıtmak için yazdığı net olarak belli olan ayetlerden oluşur. Kadınlar buna rağmen inanmamış gibi duruyor. Şimdikilerden akıllılarmış

Evet bazı ayet surelerde ve hadislerdeki kadınların bakış açısı gerçektende bu çağdaki müslüman kadınlardan daha net ve sorgulayıcı, ilginç olansa bunu göremeyen kadınlar parmağına sürülen balı yalayıp arka planda insanlığına tecavüz edildiğini görmek ne kelime zevk alıyor gibiler..
Link to post
Sitelerde Paylaş

Kur'an-ı kerimdeki ayetler inanların arasında tartışmaya mevzu bahis olacak bir konudur.İnanmayanların doğruyu tartacak bir terazileri olmadığı için anlayamazlar.Bundan dolayı ayetler ancak hristiyan ve yahudiler gibi inanç sistemi olanlar ile tartışılabilir.

müslümanlar kivirmayi tevrat ve incilden ögrendikleindendir belki :D

adalet terazisi antik caglarin ilkel inanislarinda degil! modern hukuk sisteminin ve medeni kanunlarin elinde dogru yerdedir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sebe:

40. Allah’ın, onları hep birden toplayacağı, sonra da meleklere, “Bunlar mı size ibadet ediyorlardı?” diyeceği günü bir hatırla!

41. (Melekler) derler ki: “Seni eksikliklerden uzak tutarız. Onlar değil, sen bizim dostumuzsun. Hayır, onlar cinlere ibadet ediyorlardı. Onların çoğu cinlere inanıyordu.”

Allah, insanların neye ibadet ettiğini bilmiyor meleklere soruyor, melekler Allah'dan daha cahil, onlar da insanların cinlere ibadet ettiğini sanıyorlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Maymundan geldiğine inananlar maymundan gelirken akıllarını yitirmişler.Aptal ,edepsiz kural tanımaz insan dışı varlıklar muhatabımız değildir.Bulunduğun bataklıkta yuvarlan.

Fatih bilgisizliğini aptallıkla birleştirme cevabın varsa yaz yoksa sus.

Bir insan nasıl olurda kardeş kardeşe ilişkiden çoğaldığına inanırken başkasını eleştirir.

Adamın inancına bakın adem ile havva dünyaya gelirler birleşirler çocukları olur eeee sonra insanlar nasıl çoğaldı?

Kardeş kardeşe yatarak. Bu insanımsı hem buna inanıyor hemde maymundan falan bahsediyor.

İşin daha da garibi birde akıllarını yitirmişler diyebiliyor. Yani gerçektende çüüüüşşş.

Link to post
Sitelerde Paylaş

evrenin buyuklugunu dusunursek.. insan-virus arasindaki buyukluk iliskisi bile aciklamaya yetmez yaratici ile insan arasindaki buyukluk farkini.

boyle bir yaratici insanliga kitap gonderdi dimi?

kitabin icerigi;

muhammedin karilari, seks yasami.

hatali bir matematik ile duzenlenmis miras kanunu.

savas sonrasi ganimetler, cariyeler, cariyelerin nasil sikilecegini anlatan kanunlar.

venus gezegeninin bir yildiz oldugu.

ya arkadas uyan artik. beynin yikanmis oldugu icin goremiyorsun bunlari. allahin aslinda varolmadigini dusunemiyorsun. sen daha ufacik tatli bir bebekken kulagina okudular o sacma sozleri. iste ogun basladi beyin yikama operasyonu. uyan artik. ac su kurani bir kere daha oku, okurken bunlarin hepsinin bir insan tarafindan yazilip yazilamayacagini dusun. dinlerin tek amaci vardir. seni kole yapmak ve kullanmak. UYAN ARTIK UYAN.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tahrim

1. Ey peygamber! Eşlerinin rızasını arayarak, Allah'ın sana helâl kıldığı şeyi niçin sen kendine haram ediyorsun? Allah çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.

2. Allah yeminlerinizi bozmayı size meşru kılmıştır. Allah sizin yardımcınızdır. O, hakkıyla bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.

3. Hani peygamber eşlerinden birine, gizli bir söz söylemişti. Fakat eşi o sözü (başkasına) haber verip Allah da bunu peygambere bildirince, peygamber bunun bir kısmını bildirmiş, bir kısmından da vazgeçmişti. Peygamber bunu ona (sırrı açıklayan eşine) haber verince o, "Bunu sana kim bildirdi?" dedi. Peygamber, "Bunu bana, hakkıyla bilen ve hakkıyla haberdar olan Allah haber verdi" dedi.

4. (Ey peygamber'in eşleri!) Eğer siz ikiniz Allah'a tövbe ederseniz, ne iyi. Çünkü kalpleriniz kaydı. Eğer Peygamber'e karşı birbirinize arka çıkarsanız bilin ki Allah onun yardımcısıdır, Cebrail de, salih mü'minler de. Bunlardan sonra melekler de ona arka çıkarlar.

5. Eğer o sizi boşarsa Rabbi ona, sizden daha hayırlı, müslüman, inanan, sebatla itaat eden, tövbe eden, ibadet eden, oruç tutan, dul ve bakire eşler verebilir.

Hafsa Muhammed'i Mariya ile kendi yataginda yakalar. Durum karsisinda yaygara yapinca Muhammed tirsar ve "kimseye soyleme" diye tembih eder. Bunun karsiliginda Babasinin kendi olumunden sonra Halife olacagini ve Mariya ile bir daha yatmayacagi uzerine yemin eder. Fakat Hafsa'nin agzi gevsektir, olayi diger karilarina da soyler. Karilarinin hep birlikte sitem etmesi uzerine karilariyla bir ay iliskiye girmeyecegini soyler. Ama bu sure icinde de kadinsiz kalacaktir. Mariya ile yatmayacagi uzerine de yemis ettiginden, elinde kadin kalmamistir. O nedenle 1. Ayette Allahin sana helal kildigini sen kendine niye yasakliyorsun der ve 2. Ayette yemin bozmanizda sakinca yoktur denir. Allah Muhammed'in uckuru icin hazir ve nazir olarak devreye girmis, kadinsiz kalma sorununu cozuvermistir. Evreni yaratan koskoca tanrinin baska isi yoktur, muhammedin duzecegi kadinlar konusunda evrensel(!) ve tum zamanlara hitap ediyor(!) denilen kitaba boylesi yararli ve kiymetli Ayet'ler sokuverir.. 5. Ayette ise Allah (dogrusu Muhammed) karilarini; sizi bosar acikta kalirsiniz, o ise caninin istedigi citiri yine koynuna alir, ayaginizi denk alin diye acikca tehdit etmektedir.

Bu sekilde yazilmis, Muhammed'in uckuru ve keyfiyetiyle orulmus boyle bir kitaba ise Muslumanlar sorgusuz taparlar..

Kara cahil araştır öyle yorum yap bak bunlarıda oku Ozaman sonuna kadar oku

HZ.RESUL EFENDİMİZ NEDEN ÇOK EVLİLİK YAPMIŞTIR

Hz. Resul Efendimiz isteseydi daha gençliğinde iken ; genç , zengin bir çok kızla evlenebilirdi. Bu imkanı vardı fakat evlenmemişlerdir:

Peygamber efendimiz kendi döneminde ‘Muhammedü’l-emin ‘ (güvenilir Muhammed ) olarak adlandırılmış ,sadece zenginlerin üye olabildiği ‘Hılfu’l-fudul’ derneğine zengin olmadığı halde kabul edilmiş ,çevresince kendine güvenilen ,genç,ahlaklı ve yakışıklı bir insandı.Kabeyi su bastığı zaman ‘ Haceru’l –esved ‘ taşını , kabile reisleri arasında tek reis olmayan peygamberimiz yerine koymuştur.Peygamber efendimiz peygamberliğini ilan ettiği zaman Mekkeli müşrikler peygamberimize şu teklifte bulunurlar : ‘Ey Muhammed eğer sen para istiyorsan sana para verelim, başımıza başkan olmak istiyorsan seni başkan yapalım, eğer istiyorsan seni kabilemizin güzel kızlarıyla evlendirelim.Yeter ki sen bu davadan yani islamı anlatmaktan vazgeç. ‘

Peygamberimiz onlara şu cevabı verir: ‘Bir elime ayı , bir elime güneşi koysanız ben bu davadan vazgeçmem.’

Görüldüğü gibi Peygamberimizin dünya malına düşkün olması veya benzeri bir iddia gerçek olsa idi , daha genç iken tüm bu imkânları elinin tersi ile bir kenara itmemesi gerekirdi!Ama O Yüce insan , insanları battığı ahlaksızlık ve kötülük batağından kurtarmak için mücadele ve iftiralara muhatap olma pahasına iyiliği tebliğ ve yayama yolunu tercih etmişlerdir...

Peygamberimiz 25 yaşına kadar evlenmemiş , ibadetle meşgul olmuştur.

Peygamber efendimiz 25 yaşında iken 40 yaşında ve dul olan Hz. Hatice ile evlenir.Hz. Resul Hatice annemizle zenginliği için evlenmemiştir.Çünkü Hz. Resul , Hz. Hatice’nin tüm malını Allah yolunda dağıtmıştır(Hz. Resul daha sonra kendisine gönderilen hediye ve altınları da fakirlere dağıtacaktır.) Hz. Hatice ile peygamberimiz 25 sene evli kalırlar.Hz. Hatice , peygamberimize :’Ey Muhammed ben yaşlandım , artık başka hanımla evlen ‘ deyince peygamberimiz şu cevabı verir: ‘ Böyle söyleme Hatice , üzülürüm.’Hz. Hatice 65 yayında vefat eder. Hz. Resul 2-3 sene daha kimse ile evlenmez , 53 yaşına gelir.

Not : O dönemde ‘sahabi’ ( Peygamber Efendimizin arkadaşları) savaşlarda şehit oluyor, eşleri dul, çocukları yetim kalıyordu. Peygamberimiz sahabiye bu dul hanımlar ile evlenmelerini, onları evsiz, çocuklarını bakımsız bırakmamalarını tavsiye ediyor, kendisi de bu dul hanımlar ile 53 yaşından sonra evleniyorlar.

Hz. Sevde: 53 yaşında, dul.

Hz. Aişe: Peygamberimizin dul olmayan tek eşidir. Peygamberimiz genç yaşta olan (17-18 yaşlarında : Hz. Aişe’nin ablası Esma hicrette 27 yaşındaydı. Hz. Aişe ablasından 10 yaş küçük olduğuna göre onun da hicrette tam 17 yaşında olması gerekir. Ayrıca Hz. Aişe peygamberimizden önce Cübeyr’le nişanlanmış, daha sonra dini nedenlerle ayrılmışlardı. Demek ki evlenecek çağda bir kızdı, nişanlanmış, nişan bozulmuş sonra peygamberimizle evlenmiştir-) Hz. Aişe ile evlenir. Müslüman hanımların sormaya utandığı sorulara cevap vermesi için peygamberimiz Hz. Aişe ile evlenmiş ve onu öğretmen olarak yetiştirmiştir. Hz. Aişe peygamberimizden 2000 hadis rivayet etmiş, Müslüman kadın ve erkeklere öğretmenlik yapmış, hatta Müslüman orduların komutanlığını dahi üstlenmiştir.

Hz. Hafsa: Dul,

Huzeyfe kızı Zeynep: 60 yaşında dul,

Ümmü Seleme: 65 yaşında 4 çocuklu dul,

Cahş kızı Zeynep: Dul,

Ümmü Habibe: 55 yaşında dul,

Cüveyriye, Safiye: Esir (esir ve cariyelerle evlenmek âdet değil iken peygamberimiz onlar ile evlenerek onların da aile kurma haklarının olduğunu , onlarında insan olduğunu çevresindekilere ispat eder .)

Meymune: 2 çocuklu dul,

Mısırlı Mariye: Cariye

Hz. Resul 50 küsür yaşına kadar tek eşle evli kalıyor ,her türlü dünyevi teklifleri reddediyor ve 50 yaşından sonra genç ve zengin bir çok kız yerine koruma ve tebliğ amacını güden , karşılıklı rızaya dayanan evliliklerini objektif olarak inceleyen herkes evliliklerin hiç birinde dünyevi bir amaç olmadığını görebilirler yeterki tarafsız olarak olayları inceleyebilelim.

Bazılarının aklına şu soru takılabilir, evlenmeden o kadınlara yardım yapılamaz mı idi ?

NE KADAR IYI BILINIRSE BILINSIN BIR ERKEK DUL BIR KADININ EVINE ARADA BiR BILE OLSA VE KADINLAR 50-55-65 YASLARINDA BILE OLSA UGRARSA DEDIKODU KAÇINILMAZ OLUR! ÖZELLIKLE BÜTÜN PROJEKTÖRLER ÜZERINE ÇEVRILI VE DEVAMLI HATASI ARANAN BİR UYARICI VE “REJİM DÜŞMANI “ ( ! ) OLURSAN... HZ. MUHAMMAD’E DÜŞMANLARI (HAŞA ) “ DELİ, CİNLENMİŞ , YALANCI... “ DEDİLER AMA HİÇ BİR DÜŞMANI ONA " ŞEHVET DÜŞKÜNÜ , ÇIKARCI, RÜŞVETÇİ , ..." DİYEMEMİŞTİR. ÖZELLİKLE BU KONULARDA DÜŞMANDAN DAHA İYİ ŞAHİT Mİ OLUR.. AYRICA EFENDİMİZİN OLAYA CİNSEL AÇIDAN YAKLAŞMADIĞININ BİR DİĞER DELİLİ BAZI " ANNELERIMIZIN" YASLARINDAN DOLAYI O TÜR IHTIYAÇ DÖNEMINI ÇOKTAN GEÇTİKLERİDİR HELE YAS 50 -65 ARASI İSE VE ÜLKE INSANLARIN ERKEN OLGUNLASIP YASLANDIGI SICAK BIR ÜLKEDE YAŞANILIYORSA ... YAZI BÜTÜNÜ İLE OKUNUNCA ZATEN HZ. MUHAMMED'IN DÜNYA ZEVKINE DÜSKÜN OLMADIGININ ÖRNEKLERI ILE DOLU OLDUĞU GÖRÜLECEKTİR.

NE MUTLU O’NA VE O’NUN İZİNDEN GİDEBİLENLERE !

Bazı ön yargılı çevreler Hz. Zeynep annemiz ile Hz. Resul’ün evliliklerine dillerine dolarlar. Güya Hz. Zeynep’ten hoşlanan Hz. Resul onun eşinden boşanmasını bekleyip onunla evlenir. Halbuki Hz. Zeynep Hz. Resul’ün akrabasıdır ve daha onu kız iken tanımaktadır. İstese onunla kız iken evlenebilirdi. Halbuki evlenmedi ve kendi eli ile Zeynep’i evlatlığı olan kölesi ile evlendirir. Ailenin devamı için huzursuzluk baş gösterip, boşanma talepleri gelince Hz. Resul hep bunlara engel olur. Fakat aile kendiliğinden dağılıp boşanma vuku bulunca her konuda, her türlü tapuyu yıkmakla görevlendirilen Hz. Resul, evlâtlıkta evlât gibidir. Evlenince hanımı kızın gibi olur türünden ön yargıları yıkmak için Allah’ın ayeti ile emretmesi üzerine Hz. Zeynep ile evlenir. Tapu dolayısıyla dedikodular çıkacağını bile bile, çünkü Hz. Resul insâni olmayan tüm tapu-taassuplara savaş açmıştı: Kadın savaşmıyor, miras alamaz, kız çocuğu uğursuzdur, namusumuza leke getirebilir, diri diri gömülmelidir. Soy erkek çocuktan devam eder, kız çocuk soyun kesilmesine neden olur...gibi bir çok günah – zararlı ön yargıları, yaşayarak, hayatıyla peygamber efendimiz yıkmış, yok etmiştir.

Hz. Muhammed’e atılan bir diğer iftira ‘da HZ. Safiye ile evlenmeleri olayıdır : Güya Hz. Resul esir olan Safiye annemize “ benimle evlenirsen seni serbest bırakırım , “ diye bir teklifte bulunmuştur. Halbuki olay şöyle gelişmiştir:

...Savaşta esir olan yahudilerden olan Hz. Safiye ‘ye Hz. Resul “ sana bir teklifim var , istersen serbestsin mallarını al ve git , istersen sana evlenme tekif ediyorum ,müslüman ol , yanımda kal “ teklifini özgür ve hür iradesiyle değerlendiren Hz. Safiye annemiz , kendi isteği ile teklifi kabul eder ve Hz. Muhammed’in yanında kalır. Bunun üzerine Müslümanlar “ biz annemizin akrabalarını esir etmeyiz , “ diyerek esir edilen tüm yahudileri serbest bırakırlar... yahudilerde bu gelişmeler üzerine islama girerler...

Peygamber Efendimiz bir günde iki öğün sıcak yemek yememiştir. Bazen aylarca evinde sıcak yemek bulunmazdı. Sirke ile kuru ekmek yer ve “Ne güzel nimet” buyururdu. Hasır üzerinde yatar, uyandığı zaman vücudunda hasırın izleri belli olurdu. Müslümanlar uyurken gece yarısı kalkıp namaz kılmak kendisine farzdı. Kendisine iftar etmeden birkaç gün üst üste oruç tutmasına izin verilmiştir.

Hz. Resul insanlara karşı merhametli idi. Kendisini her türlü kötülükten koruyan amcası Hamza’yı öldürüp ciğerlerini yiyen Hint’i ve katili Vahşi'yi affetmiş, kendine hakaret edip, Müslümanları öldürüp aç ve susuz yurtlarından kovan Mekke Müşriklerini,Hayber'li yahudilerin hidayet bulmaları için onlara dua etmiştir.Kendisini zehirlemeye çalışan Yahudi kadını afetmiş , bir topluluk içinde kendisine karşı ağzı bozuk ve saygıdan uzak bir şekilde konuşan kadına karşı takındığı yumuşak ve seviyeli tutumu ile kadının hal ve hareketlerinin değişmesine sahip olmuş , çevresine gerektiğinde nükteler yapan , Nisa suresini dinlerken gözyaşlarını tutamayan ," insanlara hizmet eden insanların efendisidir" buyurup ,halka gerektiğinde eliyle su dağıtan , kibirleden uzakişleri paylaşmayı seven ,evinde iken herkes gibi " ayakkabılarını tamir edip,elbiselerini dikip temizleyen kendi işini kendi gören ,koyunları sağan b.r insan olan Hz. resul çocukları da çok severdi : Onları bir sıraya dizer karşılarına geçer “ bana ilk gelene hediye vereceğim” derdi, çocuklar sevinç içinde O’na koşar çevresini sararlardı. Torunlarını sırtına alır , namazda iken onların kendi sırtlarına çıkmalarına izin verirdi.Bayram günü ağlayan ,aç bir çocuğu temizleyip doyurmuş ,ona bayram sevincini tattırmış , her çocuğa yetişkin gibi selam verip, onlarla şakalaşır ,namaz esnasında ağlayan bir çocuk sesi üzerine , çocuğun ailesinin cemaat içinde olabileceğini düşünüp namazı hızla bitirmiş , kendisine 9 sene hizmet eden Enes'i bir defa bile azarlamamış ... bir insandı.

Hz. Resul hayvanlara ve bitkilere de merhametli idi. Yere uzanmış iken elbisesinin üzerine yatan kediyi uyandırmamak için elbisesini keserek ayağa kalkar, islâm ordusunun yolu üzerine çıkan bir köpek ve yavrusunu rahatsız etmemek için ordunun yolunu değiştiren , susuz bir deve görünce eli ile ona su veren peygamberimiz , savaş vakti bitkilerin kesimini yasaklamış, “yarın kıyamet kopacağını bilseniz ağaç dikin” buyurarak insanları ağaç dikmeye davet etmiştir.

Peygamberimiz evlilikleri ile büyük bir merhamet örneği göstermiş, hayatının son senelerinde karşılıklı rıza ile fedakârlık göstererek Müslüman hanımlara kol kanat germiştir. Ayrıca bu evlilikler Peygamber Efendimizin hanımlarının kabilelerini de etkilemiş, onların kendiliğinden İslâm’a ısınıp kabul etmelerine vesile olmuştur...alıntı..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ahzap suresiyle karılarıyla cinsel ilişki sırasını kendisi düzenlemeye hak kazanan tek insanoğludur (Bu da mı tesadüf)

Ayrıca cariyeleriyle gireceği ilişkilerden ise kınanmaz statüdedir gerçi bu bütün müslümanların hakkıdır.

Bir de bu ayetler varken korumak için evlendi masallarını burada anlatacak kadar komik arkadaşlar var

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...