Jump to content

Bu insanları sevmiyor musunuz?


Recommended Posts

Kopyacı seni..

Sözsel kopya başka ( her şekilde her amaçla kullanılır çünkü, senin teraneciliğin mesela, terane yazdıkların somut delillerle ıspatlanınca baktın yan yatıyorsun teraneci meraneci diyip sıvışman gibi) o kopyaya somut delil olarak yazılanlara cevap veremeyerek kendi kendini ıspatlayan sen Serdaaaarrr başka. Bak burdada bahaneci mahaneci vede teraneciliğini ıspatladın :)
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 133
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haklısın da! kalp sadece et parçası değil..

Et parçası olarak düşünürsen senin dediğim garabet ortaya çıkar..

Her şeyi madde de araya araya maneviyat gözünüz kör olmuş ne yapalım...

Niyette olmayınca ne konuşsan abesiyete gidiyor işte..

En karlısı bize bakan yönüdür...Onun da çok yararı var..

ben de senin kurduğun mantıkla söylüyorum zaten.

kalp et parçası değil.beynin komutanı.

adama başkasının kalbini taktılar. ne olacak?

Link to post
Sitelerde Paylaş

ben de senin kurduğun mantıkla söylüyorum zaten.

kalp et parçası değil.beynin komutanı.

adama başkasının kalbini taktılar. ne olacak?

Taksınlar bir sakıncası yok zaten fetvası verilmiş...

İnsanın istek ve arzuları ve niyeti kalbini teşkil eder...

Maddi kalp değil...

Kalbden maksad; sanevberî (çam kozalağı gibi) bir et parçası değildir.

İşarat-ül İ'caz ( 77 )

Ancak bir latife-i Rabbaniyedir ki, mazhar-ı hissiyatı, vicdan; ma'kes-i efkârı, dimağdır. Binaenaleyh o latife-i Rabbaniyeyi tazammun eden o et parçasına kalb tabirinden şöyle bir letafet çıkıyor ki; o latife-i Rabbaniyenin insanın maneviyatına yaptığı hizmet, cism-i sanevberînin cesede yaptığı hizmet gibidir.

İşarat-ül İ'caz ( 77 )

Link to post
Sitelerde Paylaş

Taksınlar bir sakıncası yok zaten fetvası verilmiş...

İnsanın istek ve arzuları ve niyeti kalbini teşkil eder...

Maddi kalp değil...

Kalbden maksad; sanevberî (çam kozalağı gibi) bir et parçası değildir.

İşarat-ül İ'caz ( 77 )

Ancak bir latife-i Rabbaniyedir ki, mazhar-ı hissiyatı, vicdan; ma'kes-i efkârı, dimağdır. Binaenaleyh o latife-i Rabbaniyeyi tazammun eden o et parçasına kalb tabirinden şöyle bir letafet çıkıyor ki; o latife-i Rabbaniyenin insanın maneviyatına yaptığı hizmet, cism-i sanevberînin cesede yaptığı hizmet gibidir.

İşarat-ül İ'caz ( 77 )

istek,arsu ve niyetler nerede oluşuyor?

kalple alakasí yoksa ne anlatiyorsun?

ne maddi ne manevi kalbin olaylara dahli yok işte.

kendin de belirtmişsin.konu kapanmış.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sevmek ve nefret etmek merkezi kalptir...

Soru ve ve cevap merkezi de akıldır..

İkisi bir kuşun iki kanadı gibidirler..

Biribirisiz olmazlar....

Abe kalbi olmayanları astık buraya, şimdi onlarda nefret ve sevgi yok mu? Bilime sevgi besledikleri kesindir ama, bilim olmasa yaşayamazlardı, allahın bu gibi rahatsızlığı olanların canını alıyor malum, bilimse onun gibi boş duracağına senin gibi terane atacağına onları yaşatıyor. Komiksin...
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir insanın beyni gelişmemişse, beynin yapacağı şeyleri başka organları yapar. Beyni gelişmiş biri, kalbin kan pompalamaktan başka bir görevi olmadığını bilir. Kısacası, beynin görevlerini, kalp yapıyor diyenleri normal karşılamak gerekir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir insanın beyni gelişmemişse, beynin yapacağı şeyleri başka organları yapar. Beyni gelişmiş biri, kalbin kan pompalamaktan başka bir görevi olmadığını bilir. Kısacası, beynin görevlerini, kalp yapıyor diyenleri normal karşılamak gerekir.

Marsta mı öyle?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...