Jump to content

ahanda müslüman ikiyüzlülüğü


Recommended Posts

Feyk bir yazışmaya gerçekmiş gibi yorum yazan ateistler :)

Fake bile olsa gerçekte asla olmayacak bişey değil. Karikatürler de gerçek değildir ama gerçiği yansıtır.

Onun gibi.

Evet müslüman ikiyüzlülüğüne iyi bir örnek yada iyi bir taşlama...

Sonuçta gerçek olan müslümanların ikiyüzlü olması.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Feyk bir yazışmaya gerçekmiş gibi yorum yazan ateistler :)

Gerçekte böyle bişey yok zaten.Hep ateyizlerin uydurması.:) İş ortamında ve arkadaş ortamında ne kadar tanıdığım varsa hepsi Müslüman ama yemedikleri halt yok.Bir tane imam hatip mezunu hırsızlık yaparken yakalandı.Yine bir tane imam mezunu votkanın vişne suyuyla çok hoş gittiğini ballandıra ballandıra anlatıyor.Bir tane dindar kardeşim evlenmeden önce her hafta hayat kadınlarına takılırdı ama şimdi facebookundan ahlâk dersi veriyor.Evli olan iki iş arkadaşım,iş yerinde gördükleri her kızla seks fantazisi kuruyorlar...ve dahası

İslâm dini bazı milyonlara gerekiyor.Yoksa yaptıkları ahlâksızlıkları neyle örtecekler ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

zan demek az kalır , yağmur yapsa nezle olsalar , Allaha suçu atacaklar , yolda arabaları çukara girse müslümanlara laf atacaklar. adamların zihniyeti siyasi bir örümcek le kaplı, bütün anti tezleri islam ve müslümanlara karşı hazırlanır. alternatifleri yok.

böyleleri , sinek vızıltısı gibidir , sürekli vız vızzz eder durur , kendi haline bırakacaksın.

tarihinde Bersan tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya..boşverin ama harbiden seks güzeldir, dünya onu üstünde dönüyor..Seks olmasa nasıl yazacaktık burada..Şaka bir yana seks neden ayıplanmış,saklanmış üstü örtülmüş.. Peygamberinden tut başbakanına,en ruhani liderine kadar herkesin yaptığı bir şey neden ...Bill Clinton'u bu yüzden sempatik bulurum..ABD başkanı ol ve stajyer Monika yüzünden sarsılma. En çok ta Deniz Baykal'a kızarım(Gerçek olsun olmasın) neden bir görüntü yüzünden koptun siyasetten Ayıp bir şeymi yaptın yapmadın,seni o duruma düşürenler suçlu sen değilsin ki..Normal seks neden ayıplanır,neden utanılır..Gerçekten merak ediyorum.En doğal fizyolojik bir eylem toplumlara göre değişse bile yine İnsan sosyolojisinde gizlenmek ihtiyacı hissediliyor.Bundan nemalanan kim elbette porno sektörü..Porno izlemedim,görmedim diyen yalan konuşur..

Evet nedir bu insan ilişkisi...Adem ve Havva nın sırf bu yüzden cennetten kovulması yüzündenmi acaba seks yaparken ayıp bir şey duygusuna kapılıyoruz..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya..boşverin ama harbiden seks güzeldir, dünya onu üstünde dönüyor..Seks olmasa nasıl yazacaktık burada..Şaka bir yana seks neden ayıplanmış,saklanmış üstü örtülmüş.. Peygamberinden tut başbakanına,en ruhani liderine kadar herkesin yaptığı bir şey neden ...Bill Clinton'u bu yüzden sempatik bulurum..ABD başkanı ol ve stajyer Monika yüzünden sarsılma. En çok ta Deniz Baykal'a kızarım(Gerçek olsun olmasın) neden bir görüntü yüzünden koptun siyasetten Ayıp bir şeymi yaptın yapmadın,seni o duruma düşürenler suçlu sen değilsin ki..Normal seks neden ayıplanır,neden utanılır..Gerçekten merak ediyorum.En doğal fizyolojik bir eylem toplumlara göre değişse bile yine İnsan sosyolojisinde gizlenmek ihtiyacı hissediliyor.Bundan nemalanan kim elbette porno sektörü..Porno izlemedim,görmedim diyen yalan konuşur..

Evet nedir bu insan ilişkisi...Adem ve Havva nın sırf bu yüzden cennetten kovulması yüzündenmi acaba seks yaparken ayıp bir şey duygusuna kapılıyoruz..

Sen sexle devam et, bilmediğin konulara bulaşma bence, bu kafayla herşeye o yönden bakıyorsun.
Link to post
Sitelerde Paylaş

Onlarda insan ama, hayvandan geldiklerine inansalarda insan kardeşlerimiz,insaca bir yaşamı hakediyorlar, kendi hallerine bırakamıyorum o yüzden.tabi son karar kendilerine ait.Yaratan bu hakkı herkeze vermiş.

abi , keşke herkes senin gibi düşünceli olsa , takdir ediyorum seni , düşünceli, ılımlı ve hoşgörülüsün , herkes senin gibi olsa zaten ne sorun kalır ne kavga ne öfke , bunların düşünce yapısı bir tuhaf, ne yapmışlarsa kendilerine , bir savaş açmış gidiyorlar, bilmiyorlarki, ateş olsalar kaç yazar , kaldırıp kafalarını baksalar , şu alemde ne kadarcık kütleye sahipler.

ama küçük dağları ben büyükleri babadan miras diyerek, sazı eline alan , türküsünü söylüyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş

abi , keşke herkes senin gibi düşünceli olsa , takdir ediyorum seni , düşünceli, ılımlı ve hoşgörülüsün , herkes senin gibi olsa zaten ne sorun kalır ne kavga ne öfke , bunların düşünce yapısı bir tuhaf, ne yapmışlarsa kendilerine , bir savaş açmış gidiyorlar, bilmiyorlarki, ateş olsalar kaç yazar , kaldırıp kafalarını baksalar , şu alemde ne kadarcık kütleye sahipler.

ama küçük dağları ben büyükleri babadan miras diyerek, sazı eline alan , türküsünü söylüyor.

Ateistlerin haklı yanlarıda çok vardır fakat, inkar yolunda gitmekteki kararlılıkları onları mahveden şey.Bu kararlılık bütün amellerini, yavaş yavaş çürütüyor.Oysa sadece yapmaları gereken önyargısız şekilde düşünmek.Yanlış olanı kendilerine delil ediyorlar.Nedense çok kullandıklarını iddia ettikleri akıllarını , yaratanı bulmak konusunda kulanmamayı tercih ediyorlar.Ateistleri kafir olarak tanımlayamayız, ancak ümmi olarak tanımlayabiliriz, Kitabı bildiklerini sanıyorlar ama bilmiyorlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...