Jump to content

Göğüsleri yeni tomurcuklanmış bir kız kaç yaşındadır.


Recommended Posts

  • İleti 400
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Çok özel durumlardan mı bahsediyor ayette, yoksa adet görmemiş kızlardan genel olarak mı bahsediyor? 3-5 tane adet görmemiş ve yaşı büyük olandan mı bahsediyor, yoksa kız çocuklarından mı?

Bir kız kaç yaşına kadar adet görmeyebilir.

evrensel bir kitapta yaşı geldiği halde adet görmeyenlerden bahsedilmezse ne düşünürsün.

tarihinde atılan2 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir kız kaç yaşına kadar adet görmeyebilir.

evrensel bir kitapta yaşı geldiği halde adet görmeyenlerden bahsedilmezse ne düşünürsün.

O kitapta bahsedilmeyen birçok konu var.

Henüz adet görmemiş kelimesinden ne anlaşılıyor, adet görmemiş dense durum ayrı.

Henüz diyor ayette. Daha çocuk oluyor...

Link to post
Sitelerde Paylaş

O kitapta bahsedilmeyen birçok konu var.

Henüz adet görmemiş kelimesinden ne anlaşılıyor, adet görmemiş dense durum ayrı.

Henüz diyor ayette. Daha çocuk oluyor...

evet kitapta bahsedilmeyen birçok konu var, Adet görme konusu bahsedilmiş bir konu.Bu durumda yaratanı, adaet konusundan bahsederken yaşı geçtiği halde adet görmeyenlerden niye bahsediyorsun diyemi suçlayalım.

henüz adet görmedim diyen 20 yaşındaki bir kız çocukmudur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Henüz adet görmemiş insanlardan bahsediyor.

Ayetin arapça metninde henüz kelimesi yoktur.

11. ve ellâî : ve olanlar 12. lem yahıdne : hayız görmeyen 13. ve ulâtu : ve onlar (kadınlar)

http://www.kurantefsiri.com/kuran_tefsiri/talak/talak_suresi_tefsiri.aspx?ayet=4

artı olduğunu varsayalım.henüz adet görmedim diyen bir kız, yaşı kaç olursa olsun çocuk mudur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Müslümanlar bu ayete dayanarak 1400 yıl küçük kızlarla evlenmişler mi, evlenmemişler mi?

İnsanlar binlerce yıl dünyanın düz olduğuna inanmışlar, sen onlara bakarak dünyanın düz olduğuna inanırmısın.

Ayet adet görmeyen derken, bunu adet görmemiş 16 yaşa kadar olan kızlar olarak anlamamızın gerekçesi nedir. Daha sonraki yaşlarda adet görmeyenler olamaz mı, yokmudur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

evet kitapta bahsedilmeyen birçok konu var, Adet görme konusu bahsedilmiş bir konu.Bu durumda yaratanı, adaet konusundan bahsederken yaşı geçtiği halde adet görmeyenlerden niye bahsediyorsun diyemi suçlayalım.

henüz adet görmedim diyen 20 yaşındaki bir kız çocukmudur.

O kadar özel bir durumdan bahsedildiğini nerden çıkartıyorsunuz? Benim sorumda bu. Bugüne kadar kimse (belkide çok nadir az insan yapmıştır bilinmez) bu özel durumdan bahsetmişmidir? Yoksa çocuklarla evlenilmiş midir?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayetin arapça metninde henüz kelimesi yoktur.

11. ve ellâî : ve olanlar 12. lem yahıdne : hayız görmeyen 13. ve ulâtu : ve onlar (kadınlar)

http://www.kurantefs...iri.aspx?ayet=4

artı olduğunu varsayalım.henüz adet görmedim diyen bir kız, yaşı kaç olursa olsun çocuk mudur.

Özel durumu geçersek, dünya çapında %99'u çocuktur. Bu kadar özel durumlardan bahsedecektide bu mu kaldı Allah'a konuşacak mevzu?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayetin arapça metninde henüz kelimesi yoktur.

11. ve ellâî : ve olanlar 12. lem yahıdne : hayız görmeyen 13. ve ulâtu : ve onlar (kadınlar)

http://www.kurantefs...iri.aspx?ayet=4

artı olduğunu varsayalım.henüz adet görmedim diyen bir kız, yaşı kaç olursa olsun çocuk mudur.

12 yaşında olup henüz adet görmedim diyen bir kıza çocuk değil mi diyeceksin? Mantığa bak ya.

İnsanlar binlerce yıl dünyanın düz olduğuna inanmışlar, sen onlara bakarak dünyanın düz olduğuna inanırmısın.

Ayet adet görmeyen derken, bunu adet görmemiş 16 yaşa kadar olan kızlar olarak anlamamızın gerekçesi nedir. Daha sonraki yaşlarda adet görmeyenler olamaz mı, yokmudur.

Bu konu dünyanın düz olmasına inanmaya benzemez.

1400 yıldır bu ayet bu şekilde uygulanmışsa adamlar ya doğru anlamışlardır ya da anlatan (Allah=Muhammed) ne dediğini anlatamayacak kadar cahildir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

evet kitapta bahsedilmeyen birçok konu var, Adet görme konusu bahsedilmiş bir konu.Bu durumda yaratanı, adaet konusundan bahsederken yaşı geçtiği halde adet görmeyenlerden niye bahsediyorsun diyemi suçlayalım.

henüz adet görmedim diyen 20 yaşındaki bir kız çocukmudur.

Çocuklarla evlilik meselesinde arkadaşların getirdiği bu ayete karşı savunma, hiç adet görmeyen kadınların da olabildiği ve ayetin aslında onlardan sözettiği savunması.

İğrenç bir yalana başvuruyorsunuz. İşte böyle zamanlarda İslam'dan da siz savunurlarından da insan iyice tiksiniyor.

Bilmediğiniz konular hakkında yorum yapmayı da aşıyor, resmen yalan söylüyorsunuz.

Adet görememek durumunun adı amenore dir, premier ve seconder olarak ikiye ayrılır. Premiere amenore, hiç adet görememe halidir, seconder ise önce adet görmeye başlama ama sonra bir nedenle kesilmesi durumudur, yani burada konuşulan premiere amenore dir.

Bu durum, yani amenore, popülasyonun sadece %0,1-2,5 unda görülür. Oranı görebiliyor musun?

Peki çocuklarla evlenmek Arap toplumunun kaçta kaçında görülür? Yaygın, geleneksel bir davranış mıdır, yoksa tıpkı amenore gibi binde bir görülen bir sorun mudur?

Toplumun geneli dururken, rastlanmamış olması bile gayet mümkün bir sorundan sözederek "İşte Allah bunu kastediyor" demek yalancılıktır, sahtekarlıktır, yüzsüzlüktür, acizliktir. Kimse de inanmıyor zaten.

Eşek kadar adamlara çatır çatır sunulan milyonlarca çocuk dururken kalkıp da "Allah o ayette amenore den sözediyor" deyip Kur'an'ın ne kadar gereksiz, saçma ve gerçekten uzak olduğunu dile getiriyorsunuz ayrıca.

Her yanınız çöp işte.. İşin gücünüz yalan, çarpıtma, sahtekarlık.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Her yanınız çöp işte.. İşin gücünüz yalan, çarpıtma, sahtekarlık.

Kusura bakmayın ama bir tane ayet gösterebilirmisiniz çocuk yaşta biriyle evlenmeye izin veren ?

talak 4. ayet boşanmadan bahseder.

Ey Peygamber! Kadınları boşadığınız zaman, iddetleri süresinde (temizlendiklerinde) boşayın ve iddeti sayın. Rabbiniz Allah'tan korkun. Onları evlerinden çıkarmayın, onlar da çıkmasınlar; ancak açık 'çirkin bir hayasızlık' göstermeleri durumu başka. Bunlar Allah'ın sınırlarıdır. Kim Allah'ın sınırlarını çiğnerse, gerçekte o, kendi nefsine zulmetmiş olur. Sen bilmezsin; olabilir ki Allah, bunun arkasından bir iş (durum) oluşturur

Sonra (üç iddet bekleme) sürelerine ulaştıkları zaman, artık onları maruf (bilinen güzel bir tarz) üzere tutun, ya da maruf üzere onlardan ayrılın. İçinizden adalet sahibi iki kişiyi de şahid tutun. Şahidliği Allah için dosdoğru yerine getirin. İşte bununla, Allah'a ve ahiret gününe iman edenlere öğüt verilir. Kim Allah'tan korkup sakınırsa, (Allah) ona bir çıkış yolu gösterir;

Ve onu hesaba katmadığı bir yönden rızıklandırır. Kim de Allah'a tevekkül ederse, O, ona yeter. Elbette Allah, kendi emrini yerine getirip gerçekleştirendir. Allah, her şey için bir ölçü kılmıştır

Kadınlarınızdan artık adetten kesilmiş olanlarla henüz adet görmemiş bulunanların iddet (bekleme süre)leri, -eğer şüpheye düşecek olursanız (bilin ki)- üç aydır. Hamile kadınların bekleme süresi ise, yüklerini bırakmaları (ile biter). Kim Allah'tan korkup sakınırsa (Allah) ona işinde bir kolaylık gösterir.

boşanacağınız kadınların adette kesilmiş(menopoz) olanlar ile henüz adet görmemiş (aybaşı gelmemiş bunu bir bayan sor henüz adet görmedim normalde görmem gerekirdi galiba geçikti yada henüz adet görmeye günüm var der) buradaki maksat kandınların

hamile kalmış olma ihtimalini değerlendirerek beklemeleri için bir süre tayin ediliyor.

Nereden çıkıyor bu çocuklar :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

Çocuklarla evlilik meselesinde arkadaşların getirdiği bu ayete karşı savunma, hiç adet görmeyen kadınların da olabildiği ve ayetin aslında onlardan sözettiği savunması.

İğrenç bir yalana başvuruyorsunuz. İşte böyle zamanlarda İslam'dan da siz savunurlarından da insan iyice tiksiniyor.

Bilmediğiniz konular hakkında yorum yapmayı da aşıyor, resmen yalan söylüyorsunuz.

Adet görememek durumunun adı amenore dir, premier ve seconder olarak ikiye ayrılır. Premiere amenore, hiç adet görememe halidir, seconder ise önce adet görmeye başlama ama sonra bir nedenle kesilmesi durumudur, yani burada konuşulan premiere amenore dir.

Bu durum, yani amenore, popülasyonun sadece %0,1-2,5 unda görülür. Oranı görebiliyor musun?

Peki çocuklarla evlenmek Arap toplumunun kaçta kaçında görülür? Yaygın, geleneksel bir davranış mıdır, yoksa tıpkı amenore gibi binde bir görülen bir sorun mudur?

Toplumun geneli dururken, rastlanmamış olması bile gayet mümkün bir sorundan sözederek "İşte Allah bunu kastediyor" demek yalancılıktır, sahtekarlıktır, yüzsüzlüktür, acizliktir. Kimse de inanmıyor zaten.

Eşek kadar adamlara çatır çatır sunulan milyonlarca çocuk dururken kalkıp da "Allah o ayette amenore den sözediyor" deyip Kur'an'ın ne kadar gereksiz, saçma ve gerçekten uzak olduğunu dile getiriyorsunuz ayrıca.

Her yanınız çöp işte.. İşin gücünüz yalan, çarpıtma, sahtekarlık.

Ortada 1400 yıllık uygulanan bir durum varken bunu gözardı edip Allah aslında çok nadir olan biyolojik durumu kastetmiş demekle kendi ilahlarına hakaret ettiklerinin farkında bile değiller, ilahlarını ne demek istediğini bile anlatamayan aciz bir varlık konumuna indiriyorlar.

Varsayalım ki, Allah adet bozukluğu durumunu kastetmiş olsun, peki, 1400 yıldır bu insanların o şekilde değil de küçük kızları anlayacağını düşünemeyecek kadar dar görüşlü mü bu tanrı?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...