xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi İnkar ettiklerinizi yukarıda yazdım. Neyi inkar ettiğiniz açıkken ve size sorulan sorular veya yorumlarınıza getirilen eleştiriler belliyken niçin bunları açıklığa kavuşturmaya çalışmıyorsunuz? Üstelik daha kritik konulara da girmedik, hak bilmezliğin, hukuk bilmezliğin zirve yaptığı örnek olaylarla zina ayetlerini ele aldığımda ne yapacaksınız? Yine kendinizi tanrınızdan akıllı konuma getirip ayetleri yok mu sayacaksınız? Anlamıyorsun galiba.İnkar ettiğim bir ayet yok. Allah bilerek sahaya yabancı cisim atmanın cezasını yazmamış o halde bizim bu cezayı vermemiz ayetleri inkardır.Bununla aynı mantık senin dediğin şey. Link to post Sitelerde Paylaş
Guest kafa Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Tanrın sahaya yabancı madde atıldığında verilecek cezayı net olarak yazmış ama sen ceza verilebilir de verilmeyebilir de diyerek apaçık gerçeği inkar edince tartışmanın da anlamı kalmıyor. Verdiğin örnek ancak sokaktaki çocuklar için anlamlı olabilir ama burada komik kaçıyor. Hala bu inkarcı yaklaşımını sürdürürsen konunun çok ufak detayını buraya teferruatlı olarak yazarım ve konuyu boğuntuya getirme çabaların bir işe yaramaz. Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Ben tevbe edilirse BELKİ ceza verilmeyebilir dedim.Benim ortaya attığım bir fikir.Allah böyle emrediyor demedim.Tamam lafımı geri alayım da diyecek bir şeyin kalmasın.Tevbe etsede ceza verilir(zaten normali de bu). Link to post Sitelerde Paylaş
Guest kafa Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Tespit 3 : Eşlerden biri zina ederse evlilikleri düşer yani evli kalmaları taraflar rıza gösterse de mümkün değildir. Katılıyor musunuz? 24:3 - Zina eden erkek, zina eden veya müşrik olan bir kadından başkası ile evlenemez; zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya müşrik olan erkek evlenebilir. Bu, müminlere haram kılınmıştır. Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Tespit 3 : Eşlerden biri zina ederse evlilikleri düşer yani evli kalmaları taraflar rıza gösterse de mümkün değildir. Katılıyor musunuz? 24:3 - Zina eden erkek, zina eden veya müşrik olan bir kadından başkası ile evlenemez; zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya müşrik olan erkek evlenebilir. Bu, müminlere haram kılınmıştır. Gayet tabi bu bir boşanma sebebidir.Fakat zina işleyen kişi tevbe eder,kendini düzeltirse ve eşi de onu affederse evli kalmalarında bir sakınca görmüyorum. Link to post Sitelerde Paylaş
Guest kafa Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Düşüncelerinizi ayetlerle desteklerseniz veya ayetin içeriğine bakarsanız daha memnun olacağım. Diyelim ki bekar bir kadının mı zina yapması kötüdür yoksa evli bir kadının mı? Buna karşı konulmaz şekilde herkes evli kadının yapması daha kötüdür diye cevap verecektir. Pekii ayete göre bekar bir kadın zina yaparsa isterse ondan (zinadan) sonra ağzıyla kuş tutsa (kendini ne kadar düzeltirse düzeltsin) ancak zinacı bir erkekle veya putperestle evlenmesine izin verilirken, siz nasıl olur da evliyken zina yapmış birine kendini düzeltme şansı verebiliyorsunuz? Tanrınıza göre çok daha hoşgörülüsünüz Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Fıkıhçıların da bu tür yorumları var.Siz çok dar bir görüşle bakmaya çalıştığınız için sağlıklı yorum yapamıyorsunuz. Link to post Sitelerde Paylaş
Guest kafa Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Sorularıma cevap alamadım, sorularıma cevap verirseniz dar açıyı geniş açıyı görürüz. Lütfen 46 nolu iletide soru işareti ile biten cümlelerime cevap verin Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Düşüncelerinizi ayetlerle desteklerseniz veya ayetin içeriğine bakarsanız daha memnun olacağım. Diyelim ki bekar bir kadının mı zina yapması kötüdür yoksa evli bir kadının mı? Buna karşı konulmaz şekilde herkes evli kadının yapması daha kötüdür diye cevap verecektir. Pekii ayete göre bekar bir kadın zina yaparsa isterse ondan (zinadan) sonra ağzıyla kuş tutsa (kendini ne kadar düzeltirse düzeltsin) ancak zinacı bir erkekle veya putperestle evlenmesine izin verilirken, siz nasıl olur da evliyken zina yapmış birine kendini düzeltme şansı verebiliyorsunuz? Tanrınıza göre çok daha hoşgörülüsünüz Evli kadınınki daha kötü görünüyor evet. Tevbe sistemini ve Allah'ın bağışlayan olduğunu düşünmediğiniz(belki de inanmadığınız içindir) için o geniş açıya geçiş yapamayacağız gibi görünüyor. Link to post Sitelerde Paylaş
Guest kafa Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Evli kadınınki daha kötü görünüyor evet. Tevbe sistemini ve Allah'ın bağışlayan olduğunu düşünmediğiniz(belki de inanmadığınız içindir) için o geniş açıya geçiş yapamayacağız gibi görünüyor. Çok güldüm Laf olsun diye yazıyorsunuz bakın aşağıda bağışlayıcı tanrınız geniş açı bırakmış mı? Ne tevbesi ne bağışlaması, evlenemez demiş ve noktayı koymuş. Bunu da bekar olana yapmış evli olanı var sen düşün 24:3 - Zina eden erkek, zina eden veya müşrik olan bir kadından başkası ile evlenemez; zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya müşrik olan erkek evlenebilir. Bu, müminlere haram kılınmıştır. Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Çok güldüm Laf olsun diye yazıyorsunuz bakın aşağıda bağışlayıcı tanrınız geniş açı bırakmış mı? Ne tevbesi ne bağışlaması, evlenemez demiş ve noktayı koymuş. Bunu da bekar olana yapmış evli olanı var sen düşün 24:3 - Zina eden erkek, zina eden veya müşrik olan bir kadından başkası ile evlenemez; zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya müşrik olan erkek evlenebilir. Bu, müminlere haram kılınmıştır. Bana inamıyorsun.Belki şu adamı dinlersin: Zina etmiş olsa bile tövbe etmiş, nefsini ıslah etmiş bulunan bir mümine zinakâr (zânî) denmez ve bunlarla evlenmekte bir sakınca yoktur. Âyette zânî dendiğine göre bundan maksat zinaya devam edenlerdir veya zina ettikten sonra âdet görüp temizlenmemiş kadınlardır. Bunlarla evlenmek haramdır, çirkindir, sâlih bir mümine yakışmaz, bunu yapsa yapsa zinakârlarla müşrikler yapar (Ebû Bekir İbnü’l-Arabî, III, 1329-1332). Link to post Sitelerde Paylaş
Guest kafa Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Daha neler göreceğiz bakalım... Allah'ınız apaçık sözlerini, bir kulun sözleriyle ortadan mı kaldırıyorsunuz? Allah zina etmiş kadın veya erkekle evlenemezsin diyor senin amca evlenebilirsin diyor. Sen de bunu bana delil olarak getiriyorsun Pes diyorum. Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Muhammed'in 6 yaşında kızla evlendiğini kulaktan kulağa anlatan adamlara sorgusuz sualsiz inanan kafa,ayete mantıklı bir yorum yapan adama inanmıyor. Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Tipik ateist Link to post Sitelerde Paylaş
Guest kafa Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Masalı bırak senin amca bunamış. Amcanın sözleri ile gelirsen ben sana hadisleri getiririm ve o zaman senin tevbe ettirip affettiğin evli kadını nasıl taşlayarak öldürdüklerini görürsün ama değil yaşlı bir amcanın yorumu hadisleri bile önüne koymayı haksızlık olarak görürüm. Hala senin amcanın yorumunun Allah'ının sözlerini hükümsüz kıldığını iddia ediyor musun? Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Söylenilenleri çarptırmakta üzerine yokmuş kafa.Bir daha tanımadığım insanlarla hodrimeydan yapmayacağım. Link to post Sitelerde Paylaş
Guest kafa Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Söz çarpıtan bir kişi var o da sensin hem de tanrınız sözlerini çarpıtıyorsun. Gitmeden önce sana son bir ileti asacağım, o iletiye cevap verme cesareti gösterirsen gerçeği sen de göreceksin Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Ooo çok iddialısın.Sor bakalım. Link to post Sitelerde Paylaş
Guest kafa Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi Aşağıdaki 2 olaya ayrı ayrı cevap verdiğinde Kuran'ı yazanların basit anlamda bile hukuk bilmediğini, bırakın evrensel olmayı, 1400 yıl önce yerel bir kitap bile olamayacağını, hükümlerini uygulamanın akıllara zarar sonuçlar doğuracağını, kolaylıkla anlarsın. Sn xseddx lütfen net cevap alayım. Örnek olay A (Kısaca zina suçlaması iftiradır) Hasan, Hüseyin ve Remzi kötü adamlardır. Bulundukları ilçede görev yapan dürüst ve güvenilir iman Süleyman'ı yıpratmak için iftira atmaya karar verirler ve çevrelerinde İmam Süleyman'ı camii avlusunda tanımadıkları bir kadınla zina halinde gördüklerini yaymaya başlarlar. İlçe çalkalanmaktadır. Zor durumda kalan ve açığa alınan İmam Süleyman konuyu mahkemeye götürerek kendisine Hasan, Hüseyin ve Remzi tarafından haksız zina suçlaması yapıldığını, söyleyerek şikayetçi olur. Nedir Kuran'a göre verilecek hüküm? Örnek olay B (Kısaca zina suçlaması doğrudur) Yahya, Kemal ve Serdar, İmam Süleyman'ın karısı Şebnem'i tanımadıkları bir adamla zina yaparken görürler. İyi bir insan olan Süleyman'ın maruz kaldığı ahlaksızlığa üzülen 3 şahıs durumu Süleyman'a dikkatli olması için bildirirler. Süleyman'da olayı karısı Şebnem'e sorar. Şebnem kendisine haksız zina suçlaması yapıldığını söyleyerek, hakkını aramak için mahkemeye başvurur. Nedir Kuran'a göre verilecek hüküm? Link to post Sitelerde Paylaş
xseddx 0 Mayıs 26, 2013 gönderildi Raporla Share Mayıs 26, 2013 gönderildi A Bu 3 kişi iddiasını kanıtlayamazsa bu kişilerin iftira attığı kabul edilir ve cezası verilir. B Olaya tanık olan bu 3 kişi zina olayının gerçekleştiğini kanıtlayamazsa iftira atmış sayılırlar.Cezası ne ise verilir.Eğer kadının zina yapıldığı kanıtlanırsa kadın 100 celde cezası alır. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts