Jump to content

allahı kim yarattı...


Recommended Posts

  • İleti 303
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Allahı ABD yarattı.

Müslümanlar MC Donalds ve Coca Colaya pek rağbet etmiyordu.

Bu nedenle Amerikalılar Allah diye bir marka yarattılar.

Dikkat ederseniz yanınca iki tane (cc) harfleri vardır.

Allah (cc)nin anlamı,

Allah aslında Coca Cola demektir.

Allah markasının Coca Cola ve Mc Donalds markaısndan farkı ise şişeleme veya paketlemeye gerek olmaması.

Normal miktarda Allah satışı küçük çaplı camilerden yapılırken, büyük miktarlardaki satışlar büyük camiler, kuruluşlar ve siyaset aracılığıyla yapılır.

Kısaca Allahın hikayesi budur.

Allah Amerikalıların ve Yahudilerin ürettiği görünmez bir üründür.

tarihinde Sarı ve Kırmızı tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

ateşten :)

Ateş, yanma olayı sonucu ortaya çıkan oksitli gaz molekülleri ve iyonların ısısal ışıma nedeniyle görünür olmasıdır.

Nur derseniz o da kütlesiz fotonlardır.

Sorun neyden yapıldığıyla da bitmiyor. Allah homojen bir varlık mıdır yoksa heretojen bir varlık mı? Şekli nasıl? Küresel? geoid, küp? Sicim gibi mi?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sn Ad Hominen

Evrenin varlığı kesin elbette. Lakin, evrenin varlık nedeni, ve varlığının nasıl ortaya çıktığı kesinlikle biliniyor mu?

Esen Kalın

Bilimde neden, niçin, kim soruları olmaz.

Ne, Nasıl, ne şekilde soruları olur.

Neden ve niçin dinci mentalitesidir.

Evren neden var oldu?

Evren eksikliği çekiyormuş insanlar ondan var oldu :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

allahı kim yarattı...

kimse yaratmadı o kendiliğinden vardır...

olur mu öyle şey...

olmaz mı ...

olmaz...

ee öyleyse bu evreni kim yarattı...

kimse yaratmadı o kendiliğinden vardır...

ee hani böyle şey olmaz diyordun...

evren kendiliğinden olabiliyorsa allah niye olamasın...

ikise de kendiliğinden olmuştur sonra allah evreni ele geçirip hükmü altına almıştır ...

olamaz mı...

olamaz ...

niye çünkü evren kendiliğinden oluşabildiyse yani bir yaratıcıya gerek yoksa allahın olmasına da gerek yoktur...

iyide evreninde var olması için bir gerekçe yoktu niye var oldu ki...

demek ki var olmak için bir gereklilik gerekmiyormuş kendiliğinden de var olunabiliniyormuş...

yani allahtan kaçış yok...

Hiçbir şey yoktan var olmaz, var olan bir şey de yok olmaz. Her şeyin temeli enerjidir, madde enerjinin bir formudur. Maddi/fiziki evreni açıklayan bilimsel temel gerçek budur. Allah'ı bu evrenin dışındaki boşlukta, ki Allah, melek, kelek, cin min gibi metafizik varlıksız varlıkların alemidir, arayabilirsiniz. Bulursanız bize de haber verin de sayelerinizde cehennemden kurtulabiliriz bel ki...

Bilimin "B"sinin olmadığı zamanlarda, ilkel atalarımızın içinde bulundukları evreni açıklamak adına getirdikleri ruh, Tanrı, inanç-din vb. metafizik argümanlar, zamanlarına göre saygıdeğer düşünce üretimleridir. Günümüzde, yani bu bilim-teknoloji, uzay-zaman çağında bunlara yer kalmamışken bunlardan birini veya birkaçını savunmak/savunabilmek ne anlama gelir, nasıl değerlendirilmelidir? Üstelik bunu yaparken; yaratıcıyı ve dinlerini temellerinden sarsan bilimin verilerinden yararlanarak çağ dışı kalmış argümanları çağdaşlaştırmaya çalışmak saygın bir davranış olamayacağına göre...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dikkatli seyret kendi cümlelerin seni nasıl köşeye sıkıştırıp çelişkler içinde boğuyor gör.

allah kendi kendine olabiliyorsa onu yaratan diye bir şey olmaz ki...

zaten kendi kendine olmuş yani yaratansız var olmuş diyorsun sonra onu yaratan da kendi kendine var olabilir diyorsun...

ne dediğinden haberin yok...

Şunu yazan sensin:

evren kendiliğinden olabiliyorsa allah niye olamasın...

Kimin ne söylediğinden haberi yok?

Bu salak çıkarımı yapan sensin, benim yazdıklarım onun benzerleri.Sana saçmalığını göstermek için daha açıkca yazılmış olanları.

Ve işe yaradı ne kadar saçma olduğunu gördün.

Yani kendi yazdıklarının ne kadar saçma olduğunu gördün.

Başta yazdığım gibi, tartışacak bir şey yok.Sadece senin aklın ne söyleydip ne işittiğinin farkında değil.

tarihinde ad hominem tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah için böyle konuşamazsın arkadaşım.Pişman olacak sensin.Allah hiçbirşeyden pişman olmaz sen sadece kendini kandır bu konuşmalarla.Çarpılırsan şaşırmam ;)

İyi Müslüman olmaya çalışan bir Müslüman olarak, Allah'a, otuz yıl boyunca çarpılmamak için dualar, ibadetler ettim, beni duyduğunu sanıyordum, ki sanmak-inanmak zorundaydım.

Yorumlarımdan da anlaşıldığı üzere, otuz beş yıldır da isyan ediyorum; varsan çarp beni de, şu zavallı kulunu cehennemden kurtar, diyorum ama bir türlü duyuramadım ve duyuramıyorum. Allah'tan umut kesilmezmiş :)

Son umudum sizlersiniz ey Müslümanlar! Nefesi kuvvetli hacılarınız-hocalarınız eşliğinde hep beraber Allah'a benim için beddualar etmenizi ve çarpılmamı sağlamanızı rica ediyorum, lütfen...

Link to post
Sitelerde Paylaş

allahı kim yarattı...

kimse yaratmadı o kendiliğinden vardır...

olur mu öyle şey...

olmaz mı ...

olmaz...

ee öyleyse bu evreni kim yarattı...

kimse yaratmadı o kendiliğinden vardır...

ee hani böyle şey olmaz diyordun...

evren kendiliğinden olabiliyorsa allah niye olamasın...

ikise de kendiliğinden olmuştur sonra allah evreni ele geçirip hükmü altına almıştır ...

olamaz mı...

olamaz ...

niye çünkü evren kendiliğinden oluşabildiyse yani bir yaratıcıya gerek yoksa allahın olmasına da gerek yoktur...

iyide evreninde var olması için bir gerekçe yoktu niye var oldu ki...

demek ki var olmak için bir gereklilik gerekmiyormuş kendiliğinden de var olunabiliniyormuş...

yani allahtan kaçış yok...

Evren de allah da kendiliğinden var olduysa allaha ne gerek vardı?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah maddeyi yarattı öyle mi?

O zaman maddeyi neden yok edemiyor?

Öyle ki fizik kurallarınada birebir uymuş, bakınız kuranda insanın yoktan var edildiği yazmaz, insanın balçıktan yaratıldığı yazar. Fizik kuralları tanrıya uymamış ancak tanrı fizik kurallarına uymuştur.

Tanrı var ise, o kesinlikle insanların bildiği ve duyduğu tanrı değildir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


×
×
  • Yeni Oluştur...