FREE MAN 0 Oluşturuldu: Temmuz 11, 2013 Raporla Share Oluşturuldu: Temmuz 11, 2013 (düzenlendi) NAHL75 - Allah, hiçbir şeye gücü yetmeyen, başkasının malı olmuş bir köle ile, kendisine güzel bir rızık verilen ve o rızıkdan gizli ve açık olarak harcayan hür bir insanı misal verdi. Hiç bunlar eşit olur mu? Bütün hamd Allah'a mahsustur. Doğrusu insanların çoğu bilmezler. NAHL76 - Allah şu iki adamı da misal verdi: Bunlardan biri dilsizdir, hiçbir şeye gücü yetmez; efendisine bir yüktür. Onu nereye göndersebir hayır getiremez. Şimdi, bu adamla, adaletle emreden ve doğru yolda bulunan adam eşit olur mu Allah insanları köle ve sahip olarak ayırıyor hic bunlar eşit olurmu diyor.hic bir ayette köleliği kaldırdım demediği gibi onları aşağılıyor da Temmuz 11, 2013 tarihinde FREE MAN tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
tanri tanimaz 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi NAHL75 - Allah, hiçbir şeye gücü yetmeyen, başkasının malı olmuş bir köle ile, kendisine güzel bir rızık verilen ve o rızıkdan gizli ve açık olarak harcayan hür bir insanı misal verdi. Hiç bunlar eşit olur mu? Bütün hamd Allah'a mahsustur. Doğrusu insanların çoğu bilmezler. NAHL76 - Allah şu iki adamı da misal verdi: Bunlardan biri dilsizdir, hiçbir şeye gücü yetmez; efendisine bir yüktür. Onu nereye göndersebir hayır getiremez. Şimdi, bu adamla, adaletle emreden ve doğru yolda bulunan adam eşit olur mu Allah insanları köle ve sahip olarak ayırıyor hic bunlar eşit olurmu diyor.hic bir ayette köleliği kaldırdım demediği gibi onları aşağılıyor da Köllegi kaldirmaya gucu yetmez !!!!!!!!!!!! Kulluk denen bir kavram var... Link to post Sitelerde Paylaş
FREE MAN 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Yazar Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi Evet köleliği kaldırmaya gücü yetmiyor çünkü zengin arap lobisi var onlarla ters düşerse din yayılamaz aynı şekilde cariyeliğide kaldıramıyor eger köleliği ve cariyeliği kaldırsaydi anında adamı hoplatırlardı peygamber falan dinlemezlerdi islam başlamadan biterdi uyanık muhammed bu handikapları avantaja çevirdi kölelere ve cariyelere iyi davranın diyerek hem cariyelerinin gönlünü almış oldu hemde köle baronlarını kizdırmamış oldu Kuran grrçekten tanrı sözü olsaydı köleliği ve cariyeliği anında kaldırır insanın insana kulluk etmesini yasaklardı Link to post Sitelerde Paylaş
FREE MAN 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Yazar Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi Ama bu ayetlerde asil dikkat ceken kölelere bakiş açisi onlari ikinci sinif insanlar olarak görmesi bütün insanlari mevkiilerine ve zenginliklerine gore ayirmasi Link to post Sitelerde Paylaş
güven 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi Utanmaz kendi yaratığı dilsiizi hor görüyor ve küçümsüyor ikinci sınıf mumelesi yapıyor ulan sen yaratmadınmı bu dilsizizi yartamsaydın elini kolunu bağlayanmı var salak. Link to post Sitelerde Paylaş
FREE MAN 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Yazar Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi NAHL76 - Allah şu iki adamı da misal verdi: Bunlardan biri dilsizdir, hiçbir şeye gücü yetmez; efendisine bir yüktür. Onu nereye göndersebir hayır getiremez. Şimdi, bu adamla, adaletle emreden ve doğru yolda bulunan adam eşit olur mu Eğer kuranı allah getirseydi kula kulluk etmeyi yasaklardı ama tam tersi bu ayette köleyi aşagılıyor efendiliği yükseltiyor bu ayette kuranın insan yapımı olduğunu kanıtlıyor Link to post Sitelerde Paylaş
FREE MAN 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Yazar Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi Utanmaz kendi yaratığı dilsiizi hor görüyor ve küçümsüyor ikinci sınıf mumelesi yapıyor ulan sen yaratmadınmı bu dilsizizi yartamsaydın elini kolunu bağlayanmı var salak. evet dilsiz diye hor görüyo sanki başkası yarattı Link to post Sitelerde Paylaş
İmanlı 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi NAHL75 - Allah, hiçbir şeye gücü yetmeyen, başkasının malı olmuş bir köle ile, kendisine güzel bir rızık verilen ve o rızıkdan gizli ve açık olarak harcayan hür bir insanı misal verdi. Hiç bunlar eşit olur mu? Bütün hamd Allah'a mahsustur. Doğrusu insanların çoğu bilmezler. NAHL76 - Allah şu iki adamı da misal verdi: Bunlardan biri dilsizdir, hiçbir şeye gücü yetmez; efendisine bir yüktür. Onu nereye göndersebir hayır getiremez. Şimdi, bu adamla, adaletle emreden ve doğru yolda bulunan adam eşit olur mu Allah insanları köle ve sahip olarak ayırıyor hic bunlar eşit olurmu diyor.hic bir ayette köleliği kaldırdım demediği gibi onları aşağılıyor da İşte ateist mantığı. Üç gram bilgisiyle ayet yorumluyor. Bir kimse, kendi görüşüne göre Kur'an-ı kerime mana verse, verdiği mana doğru olsa da, meşru yoldan çıkarmadığı için, hata etmiş olur. Verdiği mana yanlış ise kâfir olur. (Berika) Muhammed Hadimi hazretleri buyuruyor ki: Dindeki dört delil, müctehid âlimler içindir. Bizim için delil, mezhebimizin bildirdiği hükümdür; çünkü biz, âyetten ve hadisten hüküm çıkaramayız. Bunun için, mezhebimizin bir hükmü, nassa yani âyet veya hadise uymuyor gibi görünse de, mezhebimizin hükmüne uyarız. Çünkü nass, ictihad isteyebilir, tevil edilmesi gerekebilir, nesh edilmiş olabilir. Bunları da ancak müctehid âlimler anlar. Bunun için tefsir ve hadis değil, nakli esas alan fıkıh kitaplarını okumak gerekir. (Berika s.94) Hazret-i Ebu Bekr-i Sıddık, (Kur'anı kendi görüşümle tefsire kalkarsam, beni hangi toprak kabul eder, hangi gök gölgeler?) buyurdu. (Şira) Günümüzde kimsenin bir ayeti yorumlamaya yetkisi yoktur.Sadece Kur'an diyenler de yanılıyorlar. Kur'an' ın muhatabı Peygamber Efendimiz (SAV)dır, insanlar değil. Link to post Sitelerde Paylaş
FREE MAN 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Yazar Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi İşte ateist mantığı. Üç gram bilgisiyle ayet yorumluyor. Bir kimse, kendi görüşüne göre Kur'an-ı kerime mana verse, verdiği mana doğru olsa da, meşru yoldan çıkarmadığı için, hata etmiş olur. Verdiği mana yanlış ise kâfir olur. (Berika) Muhammed Hadimi hazretleri buyuruyor ki: Dindeki dört delil, müctehid âlimler içindir. Bizim için delil, mezhebimizin bildirdiği hükümdür; çünkü biz, âyetten ve hadisten hüküm çıkaramayız. Bunun için, mezhebimizin bir hükmü, nassa yani âyet veya hadise uymuyor gibi görünse de, mezhebimizin hükmüne uyarız. Çünkü nass, ictihad isteyebilir, tevil edilmesi gerekebilir, nesh edilmiş olabilir. Bunları da ancak müctehid âlimler anlar. Bunun için tefsir ve hadis değil, nakli esas alan fıkıh kitaplarını okumak gerekir. (Berika s.94) Hazret-i Ebu Bekr-i Sıddık, (Kur'anı kendi görüşümle tefsire kalkarsam, beni hangi toprak kabul eder, hangi gök gölgeler?) buyurdu. (Şira) Günümüzde kimsenin bir ayeti yorumlamaya yetkisi yoktur.Sadece Kur'an diyenler de yanılıyorlar. Kur'an' ın muhatabı Peygamber Efendimiz (SAV)dır, insanlar değil. şimdiye kadar cok yobaz gördüm ama böylesi zor görülür sen hangi şeyhin malısın kim bilir mal seni istediğim ayeti yorumlarım zorunamı gitti ayette yazanlar beyinsiz istediğim sacma salak ayeti cıkarır gözünüze sokarım kim bilir hangi yeşil sermayenin malısın siz yobazlar kuranda yazan sacmalıkları inkar etmeye devam edin biz kuranı okur hataları celişkileri ahlaksızlıkları cıkarır gözünüze sokarız Link to post Sitelerde Paylaş
Teblig 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi NAHL75 - Allah, hiçbir şeye gücü yetmeyen, başkasının malı olmuş bir köle ile, kendisine güzel bir rızık verilen ve o rızıkdan gizli ve açık olarak harcayan hür bir insanı misal verdi. Hiç bunlar eşit olur mu? Bütün hamd Allah'a mahsustur. Doğrusu insanların çoğu bilmezler. NAHL76 - Allah şu iki adamı da misal verdi: Bunlardan biri dilsizdir, hiçbir şeye gücü yetmez; efendisine bir yüktür. Onu nereye göndersebir hayır getiremez. Şimdi, bu adamla, adaletle emreden ve doğru yolda bulunan adam eşit olur mu Allah insanları köle ve sahip olarak ayırıyor hic bunlar eşit olurmu diyor.hic bir ayette köleliği kaldırdım demediği gibi onları aşağılıyor da Allahü teala burda misal vermiş bunu bu kadar uzatacak ne vardır acep özgür insan ? Link to post Sitelerde Paylaş
katalan 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi 1) Kuran da köleliği kaldıran ayet yoktur. 2) Kuran'da köleliği meşrulaştıran ayet çoktur. 3) İlk 2 maddeyi inkar eden hem kafir hem de zihinsel özürlüdür. 4) İtirazı olan ayet getirsin. 5) İtirazı olan ayet istesin önüne yığalım. Not: İyi okuyun Link to post Sitelerde Paylaş
İmanlı 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi 1) Kuran da köleliği kaldıran ayet yoktur. 2) Kuran'da köleliği meşrulaştıran ayet çoktur. 3) İlk 2 maddeyi inkar eden hem kafir hem de zihinsel özürlüdür. 4) İtirazı olan ayet getirsin. 5) İtirazı olan ayet istesin önüne yığalım. Not: İyi okuyun Doğru ama eksik. İslam kölelere çok şerefli bir biçimde davranır. Link to post Sitelerde Paylaş
FREE MAN 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Yazar Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi Allahü teala burda misal vermiş bunu bu kadar uzatacak ne vardır acep özgür insan ? NAHL76 - Allah şu iki adamı da misal verdi: Bunlardan biri dilsizdir, hiçbir şeye gücü yetmez; efendisine bir yüktür. Onu nereye gönderse bir hayır getiremez. Şimdi, bu adamla, adaletle emreden ve doğru yolda bulunan adam eşit olur mu kul tebliğ bak şimdi neden köleyle efendisini örnek gösterdiğini anlatayım sana 1-köleliği meşru görüyor 2-köleyi aşağılıyor 3-kula kulluk etmeyi meşru görüyor 4-dilsiz bir insanı hor görüyor (sanki başkası yarattı) 5-insanları eşit görmüyor bütün bunlarıda bir misal vererek anlatıyor ama verdiği bu misal gercekte olan birşey değil kendi kurgusu bunları anlamak cok mu zorunuza gidiyor öyleki allah neden köle ve cariye edinmek haramdır yasaktır vede bütün insanlar eşittir kimse hor görülemez diye bir ayet yazamıyor cevap verin Link to post Sitelerde Paylaş
Teblig 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi öyleki allah neden köle ve cariye edinmek haramdır yasaktır vede bütün insanlar eşittir kimse hor görülemez diye bir ayet yazamıyor cevap verin Öldükden sonra sorarsın Link to post Sitelerde Paylaş
FREE MAN 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Yazar Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi Öldükden sonra sorarsın cevap veremeyeceğin belliydi madem ölünce allaha kavuşacağınıza inanıyorsunuz neden ölmeyi dilemiyosunuz bak ne güzel ölüp cennette şarap icip sex partilerine katılacaksınız allahta sizi izleyecek :lol: Link to post Sitelerde Paylaş
Teblig 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi (düzenlendi) cevap veremeyeceğin belliydi madem ölünce allaha kavuşacağınıza inanıyorsunuz neden ölmeyi dilemiyosunuz bak ne güzel ölüp cennette şarap icip sex partilerine katılacaksınız allahta sizi izleyecek :lol: Aynen öyle peygamber efendimiz bir hadisde şöyle dua etmiştir "Allahım! Bana yaşamak hayırlı ise hayat ver, ölüm hayırlı ise canımı al" (Müslim, Zikr, 10) . Bizde Allahtan hayırlısını istiyoruz..zira hadisde "Kim, Allah'a kavuşmak isterse, Allah da ona kavuşmak ister. Kim de Allah ile karşılaşmak istemezse, Allah da onunla karşılaşmak istemez" Temmuz 12, 2013 tarihinde Teblig tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
İmanlı 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi Öldükden sonra sorarsın Bu sorunun cevabı bu değildir. Böyle dersen adam bu soru cevapsız sanır.Bu sorunun cevabı şudur: Her şeyi yoktan yaratan Allahü teâlâ, hâkimler hâkimi, her şeyin asıl sahibi ve tek yaratıcısıdır. Üstünde bir âmiri, sahibi yoktur ki, Onu bir kanun altında bulundursun. Bundan dolayı, (Allah’ın yaptığı şu iş, adalete uymuyor) denilemez. (Alıntıdır) Link to post Sitelerde Paylaş
FREE MAN 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Yazar Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi Bu sorunun cevabı bu değildir. Böyle dersen adam bu soru cevapsız sanır.Bu sorunun cevabı şudur: Her şeyi yoktan yaratan Allahü teâlâ, hâkimler hâkimi, her şeyin asıl sahibi ve tek yaratıcısıdır. Üstünde bir âmiri, sahibi yoktur ki, Onu bir kanun altında bulundursun. Bundan dolayı, (Allah’ın yaptığı şu iş, adalete uymuyor) denilemez. (Alıntıdır) cevaba bak ya sen sakızdanmı cıktın şakamısın nesin kuranda hergün kendi ananızı becerin deseydi ne yapacaktın gerizekalı hergün ananı becerecekmiydin gerci muhammede bütün sülalesi helal kılınmış Link to post Sitelerde Paylaş
FREE MAN 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Yazar Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi Aynen öyle peygamber efendimiz bir hadisde şöyle dua etmiştir "Allahım! Bana yaşamak hayırlı ise hayat ver, ölüm hayırlı ise canımı al" (Müslim, Zikr, 10) . Bizde Allahtan hayırlısını istiyoruz..zira hadisde "Kim, Allah'a kavuşmak isterse, Allah da ona kavuşmak ister. Kim de Allah ile karşılaşmak istemezse, Allah da onunla karşılaşmak istemez" umarım tez zamanda kavuşursunuz Link to post Sitelerde Paylaş
iruni 0 Temmuz 12, 2013 gönderildi Raporla Share Temmuz 12, 2013 gönderildi kölelik ve benzeri sınıflandırmalara müsamaha gösteren bir din tanrı dini değil, çok açık delil itibariyle çıkar dinidir. Yaratıcı, yarattığı kulunu, yarattığına kul ( köle ) ederse Tanrılık sıfatını kaybetmiş olur. iruni Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts