Jump to content

PEYGAMBER EĞER GERÇEKTEN PEYGAMBER DEĞİLSE NASIL GELECEĞİ BİLİYOR?


Recommended Posts

PEYGAMBER EĞER GERÇEKTEN PEYGAMBER DEĞİLSE NASIL GELECEĞİ BİLİYOR?

PEYGAMBER(SAV)ın gelecekten verdiği doğru haberler. delilli isbatlı

"Şu benim oğlum Hasan, seyyiddir. Allah onun vasıtasıyla Müslümanların iki büyük ordusunu barıştıracaktır." Buharî, Fiten: 20; Sulh: 9; Fedâilu Ashâbi'n-Nebî: 22; Menâkıb: 25; Dârîmî, Sünnet: 12; Tirmizî, Menâkıb: 25; Nesâî, Cum'a: 27; Müsned, 5:38, 44, 49, 51.

İşte, kırk sene sonra İslâmın en büyük iki ordusu karşı karşıya geldiği vakit, Hazret-i Hasan Radıyallahü Anh, Hazret-i Muaviye (r.a.) ile musalâha edip, cedd-i emcedinin mucize-i gaybiyesini tasdik etmiştir.

İkincisi: Nakl-i sahihle, Hazret-i Ali'ye demiş:

"Sen, biatını bozan, hak ve adaletten sapan ve dinden çıkan kimselerle savaşacaksın." el-Hâkim, el-Müstedrek, 3:139, 140; el-Heysemî, Mecmeu'z-Zevâid, 7:138; Beyhakî, Delâilü'n-Nübüvve: 6:414.

Hem vak'a-i Cemel, hem vak'a-i Sıffin, hem vak'a-i Havâriç hadiselerini haber vermiş.

Hem Hazret-i Ali (r.a.) Hazret-i Zübeyir ile seviştiği bir zaman dedi:

"Bu sana karşı muharebe edecek. Fakat haksızdır."(İbni Kesîr, el-Bidâye ve'n-Nihâye, 6:213; el-Hâkim, el-Müstedrek, 3:366, 367; Ali el-Kari, Şerhü'ş-Şifâ, 1:686, 687.)

Hem ezvâc-ı tâhirâtına demiş:

"İçinizden birisi, mühim bir fitnenin başına geçecek ve etrafında çoklar katledilecek."(el-Askalânî, Fethü'l-Bârî, 13:45.)

"Sana Hav'eb köpekleri havlayacak." Müsned, 6:52, 97; İbni Hibban, Sahih, 8:258, no: 6697; el-Hâkim, el-Müstedrek, 3:120.

İşte şu sahih, kat'î hadisler, otuz sene sonra Hazret-i Ali'nin Hazret-i Aişe ve Zübeyir ve Talha'ya karşı vak'a-i Cemel'de; ve Muaviye'ye karşı Sıffin'de; ve Havârice karşı Harûra'da ve Nehruvan'da muharebesi, o ihbar-ı gaybiyenin bir tasdik-i fiilîsidir.

Hem Hazret-i Ali'ye,

"senin sakalını senin başının kanıyla ıslattıracak bir adamı" (el-Hâkim, el-Müstedrek, 3:113; Müsned, 1:102, 103, 148, 156.) ihbar etmiş. Hazret-i Ali o adamı tanırmış; o da Abdurrahman ibni Mülcemü'l-Hâricîdir.

Hem, nakl-i sahih-i kat'î ile,

"İstanbul fethedilecektir. Onu fethedecek olan kumandan ne güzel kumandan ve onun ordusu ne güzel ordudur." el-Hâkim, el-Müstedrek, 4:422; Buharî, Târihü's-Sağîr, no. 139; Müsned, 4:335; el-Heysemî, Mecmeu'z-Zevâid, 6:218.

deyip, İstanbul'un İslâm eliyle fetholacağını ve Hazret-i Sultan Mehmed Fatih'in yüksek bir mertebe sahibi olduğunu haber vermiş. Haber verdiği gibi zuhur etmiş.

Hem, nakl-i sahih-i kat'î ile, İmam-ı Ali'ye (r.a.) demiş: "Sende, Hazret-i İsâ (a.s.) gibi, iki kısım insan helâkete gider: Birisi ifrat-ı muhabbet, diğeri ifrat-ı adâvetle. Hazret-i İsâ'ya, Nasrânî, muhabbetinden, hadd-i meşrudan tecavüzle-hâşâ'ibnullah' dediler. Yahudi, adâvetinden çok tecavüz ettiler, nübüvvetini ve kemâlini inkâr ettiler. Senin hakkında da, bir kısım, hadd-i meşrudan tecavüz edecek, muhabbetinden helâkete gidecektir."

"Onların bir lâkabı vardır ki, onlara Rafizî denir." Müsned, 1:103.

demiş. "Bir kısmı, senin adâvetinden çok ileri gidecekler. Onlar da Havâriçtir ve Emevîlerin müfrit bir kısım taraftarlarıdır ki, onlara 'Nâsibe' denilir."

daha örnekler çok bir kaçını aldım

Bu konuda yorumlarınız nedir?

Eğer Peygamber sav. değilse nasıl geleceği en ince ayrıntısına kadar bilebilir?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 75
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Bunlar bildikleri hadi diyelim. Söyleyip de çıkmayanlar neler?

Teknoloji çağındayız ama hala yalanlarla dolu bir dünyadayız. Ortaçağda birileri olaylardan 200 yıl sonra kitap yazıyor ve siz buna inanıyorsunuz.

Peygamber diye biri yaşamadı, insanlar sonradan pembe diziler yazdılar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte, nakl-i sahih-i kati ile, Ashabına haber vermiş ki:

"Siz umum düşmanlarınıza galebe edeceksiniz. Hem feth-i Mekke, hem feth-i Hayber, hem feth-i Şam, hem feth-i Irak, hem feth-i İran, hem feth-i Beytü'l-Makdise muvaffak olacaksınız.

Hem o zamanın en büyük devletleri olan İran ve Rum padişahlarının hazinelerini beyninizde taksim edeceksiniz." -(Buharî, Cihad:157, Menâkıb:25, İman: 3; Müslim, Fiten: 75, 76; Tirmizî, Fiten: 41.)- Haber vermiş.

Hem "Tahminim böyle" veya "Zannederim" dememiş.

Belki, görür gibi kati ihbar etmiş, haber verdiği gibi çıkmış.

Halbuki haber verdiği vakit, hicrete mecbur olmuş, Sahabeleri az, Medine etrafı ve bütün dünya düşmandı.

gelelim mevzuya itirazlar gayet cılız ve mantıksız

Peygamber sav. binlerce haber vermiş de tutan tutmuş değil

spesifik kişi yer zaman göstererek haber vermiş haber verdiği gibi çıkmış

---

2.si buraya aldığım birkaç haber yanında 10-15 tane daha var bakınız okuyunuz:

http://www.risaleara.com/oku.asp?id=806

3.sü Peygamber sav. ın mucizeleri 300 den fazladır

gelecekten verdiği haberlerin doğru çıkması 25-30 konu başlığından biri

diğerleri hastaları iyileştirmesi

ağaç taş kurt vb lerinin konuşması kendisine biat etmesi

bir miktar yiyecekle suyla sütle veya hurmayla 1000lerce kişinin doyması

diğer konu başlıkları için okuyunuz

http://www.risaleara.com/oku.asp?id=793

Link to post
Sitelerde Paylaş

3.sü Peygamber sav. ın mucizeleri 300 den fazladır

gelecekten verdiği haberlerin doğru çıkması 25-30 konu başlığından biri

diğerleri hastaları iyileştirmesi

ağaç taş kurt vb lerinin konuşması kendisine biat etmesi

bir miktar yiyecekle suyla sütle veya hurmayla 1000lerce kişinin doyması

diğer konu başlıkları için okuyunuz

Diğerleri neyse bu akılalmaz bir durum. Hemen müftülüğe gidip kelime-i şehadet getirelim.

Sünnet düğünü yapıyorsun düğünde takılan çeyrekleri bir çıkına koyuyorsun.

Sonra bir gün açıp bu altınlarla evler, dükkanlar, fabrikalar, gemiler alıyorsun binlerce kişiyi iş ve aş sahibi yapıyorsun.

Sistem aynı sistem sadece sürüm numarası farklı.

tarihinde anarkom tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

PEYGAMBER EĞER GERÇEKTEN PEYGAMBER DEĞİLSE NASIL GELECEĞİ BİLİYOR?

PEYGAMBER(SAV)ın gelecekten verdiği doğru haberler. delilli isbatlı

"Şu benim oğlum Hasan, seyyiddir. Allah onun vasıtasıyla Müslümanların iki büyük ordusunu barıştıracaktır." Buharî, Fiten: 20; Sulh: 9; Fedâilu Ashâbi'n-Nebî: 22; Menâkıb: 25; Dârîmî, Sünnet: 12; Tirmizî, Menâkıb: 25; Nesâî, Cum'a: 27; Müsned, 5:38, 44, 49, 51.

İşte, kırk sene sonra İslâmın en büyük iki ordusu karşı karşıya geldiği vakit, Hazret-i Hasan Radıyallahü Anh, Hazret-i Muaviye (r.a.) ile musalâha edip, cedd-i emcedinin mucize-i gaybiyesini tasdik etmiştir.

İkincisi: Nakl-i sahihle, Hazret-i Ali'ye demiş:

"Sen, biatını bozan, hak ve adaletten sapan ve dinden çıkan kimselerle savaşacaksın." el-Hâkim, el-Müstedrek, 3:139, 140; el-Heysemî, Mecmeu'z-Zevâid, 7:138; Beyhakî, Delâilü'n-Nübüvve: 6:414.

Hem vak'a-i Cemel, hem vak'a-i Sıffin, hem vak'a-i Havâriç hadiselerini haber vermiş.

Hem Hazret-i Ali (r.a.) Hazret-i Zübeyir ile seviştiği bir zaman dedi:

"Bu sana karşı muharebe edecek. Fakat haksızdır."(İbni Kesîr, el-Bidâye ve'n-Nihâye, 6:213; el-Hâkim, el-Müstedrek, 3:366, 367; Ali el-Kari, Şerhü'ş-Şifâ, 1:686, 687.)

Hem ezvâc-ı tâhirâtına demiş:

"İçinizden birisi, mühim bir fitnenin başına geçecek ve etrafında çoklar katledilecek."(el-Askalânî, Fethü'l-Bârî, 13:45.)

"Sana Hav'eb köpekleri havlayacak." Müsned, 6:52, 97; İbni Hibban, Sahih, 8:258, no: 6697; el-Hâkim, el-Müstedrek, 3:120.

İşte şu sahih, kat'î hadisler, otuz sene sonra Hazret-i Ali'nin Hazret-i Aişe ve Zübeyir ve Talha'ya karşı vak'a-i Cemel'de; ve Muaviye'ye karşı Sıffin'de; ve Havârice karşı Harûra'da ve Nehruvan'da muharebesi, o ihbar-ı gaybiyenin bir tasdik-i fiilîsidir.

Hem Hazret-i Ali'ye,

"senin sakalını senin başının kanıyla ıslattıracak bir adamı" (el-Hâkim, el-Müstedrek, 3:113; Müsned, 1:102, 103, 148, 156.) ihbar etmiş. Hazret-i Ali o adamı tanırmış; o da Abdurrahman ibni Mülcemü'l-Hâricîdir.

Hem, nakl-i sahih-i kat'î ile,

"İstanbul fethedilecektir. Onu fethedecek olan kumandan ne güzel kumandan ve onun ordusu ne güzel ordudur." el-Hâkim, el-Müstedrek, 4:422; Buharî, Târihü's-Sağîr, no. 139; Müsned, 4:335; el-Heysemî, Mecmeu'z-Zevâid, 6:218.

deyip, İstanbul'un İslâm eliyle fetholacağını ve Hazret-i Sultan Mehmed Fatih'in yüksek bir mertebe sahibi olduğunu haber vermiş. Haber verdiği gibi zuhur etmiş.

Hem, nakl-i sahih-i kat'î ile, İmam-ı Ali'ye (r.a.) demiş: "Sende, Hazret-i İsâ (a.s.) gibi, iki kısım insan helâkete gider: Birisi ifrat-ı muhabbet, diğeri ifrat-ı adâvetle. Hazret-i İsâ'ya, Nasrânî, muhabbetinden, hadd-i meşrudan tecavüzle-hâşâ'ibnullah' dediler. Yahudi, adâvetinden çok tecavüz ettiler, nübüvvetini ve kemâlini inkâr ettiler. Senin hakkında da, bir kısım, hadd-i meşrudan tecavüz edecek, muhabbetinden helâkete gidecektir."

"Onların bir lâkabı vardır ki, onlara Rafizî denir." Müsned, 1:103.

demiş. "Bir kısmı, senin adâvetinden çok ileri gidecekler. Onlar da Havâriçtir ve Emevîlerin müfrit bir kısım taraftarlarıdır ki, onlara 'Nâsibe' denilir."

daha örnekler çok bir kaçını aldım

Bu konuda yorumlarınız nedir?

Eğer Peygamber sav. değilse nasıl geleceği en ince ayrıntısına kadar bilebilir?

Ne kadar biliyormuş gör bakalım:

Ravi : Rafi İbnu Hadic

Hadis : Resulullah (sa) Medine`ye geldiğinde Medineliler hurma telkih ediyorlardı: "Ne yapıyorsunuz?" diye onlara sordu. Medineliler: "Bu, eskiden beri yapmakta olduğumuz bir şey!" deyip (açıkladılar). Aleyhissalatu vesselam da: "Eğer bunu yapmasanız belki de sizin için daha iyi olur!" buyurdular. Bunun üzerine Medineliler o işi bıraktılar. hurma ağaçları (o yıl çağla) döktü (ve meyve tutmadı). Durum Aleyhissalatu vesselam`a haber verilince şöyle buyurdular: "Bilin ki, ben bir beşerim. Size dininizle ilgili bir emirde bulunursam onu derhal alın. Eğer kendi re`yime dayanan bir şey emredersem, bilin ki ben bir insanım!"

Aişe (Radiyallâhü anhâ) Şöyle demiştir:

peygamber (Sallallahü Aleyhi ve Sellem) (bir gün) bâzı sesler işitti ve :

«Bu ses nedir?» buyurdu. (O'nun yanında) olanlar: Hurma ağaçları (sesi)dir. Bunları döllendiriyorlar, diye cevab verdiler. Bunun üzerine Resûl-i Ekrem (Sallallahü Aleyhi ve Sel­lem) :

«(Bunu) yapmasaydılar (kanımca meyvasi) iyi olurdu.» buyur­du. Bunun üzerine (ilgililer) o yıl döllendirme işini yapmadılar. (Fa­kat ağaçların verdiği) mahsûl şıys (yâni çekirdeği pekişmemiş, âdi

hurma) oldu. Sahâbiler (bu durumu) Peygamber (Sallallahü Aley­hi ve Sellem)'e anlattılar. Resûl-i Ekrem (Sallallahü Aleyhi ve Sel­lem) de:

«(Yapmak istediğiniz) bir şey dünyanız işinden olursa onunla il­gili bilginiz (esas) dır. O şey dininizin işlerinden olursa (onun hük­mü) bana âiddir. [40]

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mucizeler Allah katında olur.Allah katı ise tabiatta olmayıp insanın aklı gönlündedir.Yani Mucize olarak anlatılanlar İnsan ruhunda(Düşüncesinde) oluşan subjektif hadiselerdir.İncildede Hz İsa Balık ve ekmekle binlerce kişiyi doyurur.Bunlar hep müteşabih anlatımlardır.Kuru Hurma kütüğü canlanır.Ve Meryeme gıda olur.Hurma tek çekirdekli tatlı bir meyvadır.Tek Çekirdekliliği Dişiliği ,Dişilik ise İnsanda oluşan Düşünceyi temsil eder.Tatlı olmak ise Pozitifliktir.Meryem ise akıldır.Yani akılda her türlü olumsuzluğa rağmen Pozitif düşüncenin oluşumu Ruhi bir mucizedir.Bunların başka türlü mantıksal izahı olamaz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mucizeler Allah katında olur.Allah katı ise tabiatta olmayıp insanın aklı gönlündedir.Yani Mucize olarak anlatılanlar İnsan ruhunda(Düşüncesinde) oluşan subjektif hadiselerdir.İncildede Hz İsa Balık ve ekmekle binlerce kişiyi doyurur.Bunlar hep müteşabih anlatımlardır.Kuru Hurma kütüğü canlanır.Ve Meryeme gıda olur.Hurma tek çekirdekli tatlı bir meyvadır.Tek Çekirdekliliği Dişiliği ,Dişilik ise İnsanda oluşan Düşünceyi temsil eder.Tatlı olmak ise Pozitifliktir.Meryem ise akıldır.Yani akılda her türlü olumsuzluğa rağmen Pozitif düşüncenin oluşumu Ruhi bir mucizedir.Bunların başka türlü mantıksal izahı olamaz.

He canım... ağızlardaki 20 yaş dişi de mucize demi ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Peygamberin gerçeği olmaz. Yani şu gerçek peygamber ,bu sahte peygamber diye adlandırılamaz.

Allah veya tanrı vb. kanıtlanmadığı sürece, insanları kandıranlar da, kandırmayanlar da sahtekardır.

Olmayan bir şeyin elçisiyim demek sahtekarlıktır.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Peygamberin gerçeği olmaz. Yani şu gerçek peygamber ,bu sahte peygamber diye adlandırılamaz.

Allah veya tanrı vb. kanıtlanmadığı sürece, insanları kandıranlar da, kandırmayanlar da sahtekardır.

Olmayan bir şeyin elçisiyim demek sahtekarlıktır.

Gaipten sesler duyup, peygamber olduğunu zannediyorsa nedir?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ahmetbaba sen ne dediğinin farkındamısın?

Sen bu İslam dinini bu gidişle batıracaksın :))

Bak şu ayete: (De ki: Eğer ben gaybı bilseydim elbette daha çok hayır yapmak isterdim.) [Araf 188]

Ayet var Muhammet geleceği bilmez diye sen kalmışsın Kuran'ı hiçe saymışsın bir kaç kıçı kırık laf getirmişsin aha bakın Muhammet gaybı biliyor diye iddia ediyorsun.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Aşağıdaki ayetlerde bazı peygamberlere gaybı bilmesi için yetki verilmiş ise de bu ancak belirli bir amaç içindir, öyle benim torun şunu yapacak, kızım bunu yapacak diye değil.

ALİ İMRAN SURESİ

178. İnkâr edenler sanmasınlar ki, kendilerine mühlet vermemiz onlar için daha hayırlıdır. Onlara ancak günahlarını arttırmaları için fırsat veriyoruz. Onlar için alçaltıcı bir azap vardır.

179. Allah, müminleri (şu) bulunduğunuz durumda bırakacak değildir; sonunda murdarı temizden ayıracaktır. Bununla beraber Allah, size gaybı da bildirecek değildir. Fakat Allah, elçilerinden dilediğini ayırdeder. O halde Allah'a ve peygamberlerine iman edin. Eğer iman eder, takvâ sahibi olursanız sizin için de çok büyük bir ecir vardır.

CİN SÜRESİ

25. De ki: Tehdit edilegeldiğiniz (azap), yakın mıdır, yoksa Rabbim onun için uzun bir süre mi koyar, ben bilmem.

26. O bütün görülmeyenleri bilir. Sırlarına kimseyi muttali kılmaz;

27. Ancak, (bildirmeyi) dilediği peygamber bunun dışındadır. Çünkü O, bunun önünden ve ardından gözcüler salar,

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi bu başlığı açan adam gerçekten bir tane ne olduğunu bilmediği varlığın başka bir tane ne olduğu bilinmeyen adamla konuştuğunu sanıyor :)

Ve normalim diye ortalıkta geziyor.

Dünyada sorumluluk üstleniyorlar.

Doktorluk, polislik, pilotluk gibi.

Düşünün bir durumun vehametini.

Sadece tanrı sanrısıyla kalsa iyi,

Melekler ve Cinler denilen tuhaf yaratıkları da var sanıyor bu :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi bu başlığı açan adam gerçekten bir tane ne olduğunu bilmediği varlığın başka bir tane ne olduğu bilinmeyen adamla konuştuğunu sanıyor :)

Ve normalim diye ortalıkta geziyor.

Dünyada sorumluluk üstleniyorlar.

Doktorluk, polislik, pilotluk gibi.

Düşünün bir durumun vehametini.

Sadece tanrı sanrısıyla kalsa iyi,

Melekler ve Cinler denilen tuhaf yaratıkları da var sanıyor bu :)

Evet biraz uzerine gidilse inancin dinin bir psikolojik bozukluk oldugunu bile cikarabilir psikologlar , ama bunu da biraz zor yayinlarlar sanirim. Dindar iken bende hayata oyle bakardim herseyde bir hikmet bir sebep filan , batil inanclar hep ayni, hatta hayvanlarda bile batil inanclar var deneylerini yapmislar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...