Jump to content

Adet görmeye başlamamış ''çocuk'' karılarınızı boşama hükmü TALÂK - 4


Recommended Posts

Beyinsiz ateistler ve onlardan aşağı mahluklar olan yobazların en takıldığı ayetler bunlar. O kadar açık ve net ki aslında. Boşanmak isteyen kadınlar adeti düzenli ise hemen boşanabilirler. Ama eğer hamilelik şüphesi varsa ve adet görmemişse boşanmak ve yeni bir eşle evlenmek için 3 ay beklesinler diyor Allah.

Kesinlikle ilk regl bile olmamış küçük kızlarla ilgisi yok. İftiracıların Allah belasını versin...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 314
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

arap kültüründe kizlarin yaşı ergenlik yasindan sonra sayilir yani ergenlige kadar 0 yaşında dir Hz. aysede 12 yasinda ergenlige girdigini kabul ediliyor ve 12 den sonra yaşı sayılıyor yani 9 yaşında evlenildi diyor 12 yil da önce den vardi 12+9=21 yaşında evlenmiş tir

Yani sizin yüce (!) dîniiniz, kadınların bacak aralarına odaklıdır! Ne yüce bir dîn bu yahu!

Peki, senin yaptığın hesaba göre, Hatice'nin evlilik yaşı 50 iâ 52'dir.

Ulan, bir kadın, 52 yaşından sonra nasıl 6 (!) çocuk doğurabilir????????

Link to post
Sitelerde Paylaş
gönderildi (düzenlendi)

Beyinsiz ateistler ve onlardan aşağı mahluklar olan yobazların en takıldığı ayetler bunlar. O kadar açık ve net ki aslında. Boşanmak isteyen kadınlar adeti düzenli ise hemen boşanabilirler. Ama eğer hamilelik şüphesi varsa ve adet görmemişse boşanmak ve yeni bir eşle evlenmek için 3 ay beklesinler diyor Allah.

Kesinlikle ilk regl bile olmamış küçük kızlarla ilgisi yok. İftiracıların Allah belasını versin...

Gerçeği sürekli ters yüz eden, günaha düşkün olan herkesin vay haline. (45/7) Casiye

Beyinsiz olanlar kurana göre müslümanlar, siz kalbinizle düşünmüyor muydunuz ?

tarihinde Bağbozan tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Beyinsiz ateistler ve onlardan aşağı mahluklar olan yobazların en takıldığı ayetler bunlar. O kadar açık ve net ki aslında. Boşanmak isteyen kadınlar adeti düzenli ise hemen boşanabilirler. Ama eğer hamilelik şüphesi varsa ve adet görmemişse boşanmak ve yeni bir eşle evlenmek için 3 ay beklesinler diyor Allah.

Kesinlikle ilk regl bile olmamış küçük kızlarla ilgisi yok. İftiracıların Allah belasını versin...

Bir insan nasil bu kadar aptal olabilir sizlere soruyorum?

Okudugunu anlamayan bir budala demekden baska bir kelime bulamiyorum...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Beyinsiz ateistler ve onlardan aşağı mahluklar olan yobazların en takıldığı ayetler bunlar. O kadar açık ve net ki aslında. Boşanmak isteyen kadınlar adeti düzenli ise hemen boşanabilirler. Ama eğer hamilelik şüphesi varsa ve adet görmemişse boşanmak ve yeni bir eşle evlenmek için 3 ay beklesinler diyor Allah.

Kesinlikle ilk regl bile olmamış küçük kızlarla ilgisi yok. İftiracıların Allah belasını versin...

Versin valla kardeş.

Konuya yazılanları ve açıklamaları okumayanların, en iyi ihtimalle üstünkörü okuduğu için anlamayanların da elleri gözleri kurusun, ışıklara kör baksın; varsa eşleri, cehenneme odun olsun.

XUser

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ek olarak eğer bir erkek karısından boşanmak isterse boşandıktan sonra kendisinden hamile kalmadığını garantilemesi, aynı zamanda nesebin karışması veya dedikodu çıkma tehlikesi söz konusu olmaması için boşamak istediği kadının 3 ay dışarıya çıkmasını yasaklayabilir ve onu evde kalmaya zorlayabilir.

"Ey Peygamber, kadınları boşadığınız zaman, iddetleri süresinde (temizlendiklerinde) boşayın ve iddeti sayın. Rabbiniz Allah'tan korkun. Onları evlerinden çıkarmayın, onlar da çıkmasınlar" Talak 1

Daha önce yukarıda Tefsir kaynaklarına bakmıştık. Şimdi de Fıkıh kaynaklarına bakalım.

-Eğer kadın bulûğa ermemiş veya hayızdan kesilmiş ise onun iddeti kocasından ayrıldıktan sonra üç aydır. Bunun delili Talâk/4′tür.

Camisab Özbek, Dört Mezhebe Göre İslam Fıkhı, Ravza Yayınları, (4. Cilt, 3. Bölüm), 62. Bölüm, İddet, Ayrılma İddeti

-Hayız görmemiş hür olan küçük yaştaki kadın ile hayız halinden tamamen kesilmiş kadının iddeti hilâl ayı ile üç aydır.

İmam Nevevi, Minhac, Kahraman Yayınevi, Nikah, İddet

-Küçüklükten veya yaşlılıktan dolayı hayz görmeyen veya bulûğuna yaş ile hükmedilip hayz görmeyen hür kadın hakkında talâkta iddet üç aydır.

Molla Hüsrev, Gurer ve Dürer, 2. Cilt, 3. Bölüm, İddet Babı

-Adet görmeyen kadınlar da ya küçüktürler, ya da yaşlı oldukları için artık âdetten kesilmişlerdir. Adet görenler de ya gebedirler, ya normal âdetleri devam eder, ya herhangi bir sebeble kanları kesilmiştir, ya da müstehazedirier.

İbn Rüşd Kadı Ebu’l-Velid Muhammed b. Ahmed b. Muhammed b. Rüşd El-Hafîd, Bidayetü’l-Müctehid ve Nihayetü’l-Muktesid, Beyan Yayınları: 3/75 – Talak, İddetin Çeşitleri

Fıkıh hocaları hakkında ek bilgiler:

MOLLA HÜSREV KİMDİR?

Fatih Sultan Mehmed’in hocası, Türk-Osmanlı İslam Fıkıhı’nda büyük etkisi olan, Hanefi alim Molla Hüsrev‘in Gurer ve Dürer olarak kısaltılan fıkıh eseri yüzyıllar boyunca Türk-Osmanlı Medreseleri’nde ders kitabı gibi takip edilmiştir

İMAM NEVEVİ KİMDİR?

Hicri yedinci asrın Hadis bilginlerinden ve ünlü islam hukukçularındandır. 1233 (h. 631) yılında Şam'ın güneyinde Neva kasabasında doğdu. Doğduğu yere nispetle Nevalı anlamına gelen, Nevevi olarak tanılır. İlim tahsiline Kuranı Kerim ile başlayan Nevevi, Hadis, İslam Hukuku, Ahlak, Dil ve Edebiyat alanlarında eserler vermiştir. Özellikle İslam Hukuku ve Hadis alanlarında zamanın ender şahsiyetlerinden olmuştur. Günümüzün özel Hadis fakültesi diyebileceğimiz, Şam'daki Eşrefiye Darül-Hadisi'nin hocalığını yapmıştır. Kırkdört yıllık hayatında, kırkın üzerinde eser veren Nevevi, özel yaşantısıyla da örnek şahsiyetlerden olmuştur. Bunların tümü önemli eserler olmakla birlikte Rizayüs Salihin, Kırk Hadis ve Sahihi Müslim Şerhi oldukça meşhur olmuş ve Nevevi'nin ismiyle özdeşleşmiş eserlerdir. İmam Nevevi'nin yaşadığı dönemde İslam Dünyası büyük bir sıkıntı ve çalkantı içerisinde bulunuyordu. Bir taraftan Haçlı Seferleri diğer taraftan Moğol istilası yüzünden İslam coğrafyası büyük bir sıkıntı yaşamakta idi.Yaşadığı çağın insanlarını aydınlatma ve doğru yola iletme hususunda önemli gayretleri olan İmam Nevevi, 1277 (h. 676) yılında, kırkdört yaşında bu dünyadan ayrılmıştır.

İBN RÜŞD KİMDİR?

İbn-i Rüşd ( Arapça: ابن رشد; Künyesi Ebū 'l-Velīd Muḥammed ibn Aḥmed ibn Muḥammed ibn Rüşd ابوالوليد محمد بن احمد بن محمد بن رشد; Latince: Averroes, d.14 Nisan 1126 - ö. 10 Aralık 1198), Endülüslü-Arap felsefeci, hekim, fıkıhcı, matematikçi ve tıpçı. Kurtuba'da doğdu ve Marakeş, Fas'ta öldü. İbn-i Rüşd'e göre biricik filozof Aristo'ydu. İbn-i Rüşd en çok Aristo'nun eserlerinden yaptığı, bugün Batı'da pek çoğu unutulmuş, tercüme ve şerhleriyle ünlüdür. 1150'den önce Avrupa'da Aristo'nun eserlerinin birkaç tercümesinden başkası yoktu ve bunlar da din adamlarınca rağbet görüp, incelenmiyorlardı. Batı'da Aristo'nun mirasının yeniden keşfedilmesi, İbn-i Rüşd'ün eserlerinin 12. yüzyıl başlarında Latince'ye tercümesiyle başlamıştır.

Beyinsiz ateistler ve onlardan aşağı mahluklar olan yobazların en takıldığı ayetler bunlar. O kadar açık ve net ki aslında. Boşanmak isteyen kadınlar adeti düzenli ise hemen boşanabilirler. Ama eğer hamilelik şüphesi varsa ve adet görmemişse boşanmak ve yeni bir eşle evlenmek için 3 ay beklesinler diyor Allah.

Kesinlikle ilk regl bile olmamış küçük kızlarla ilgisi yok. İftiracıların Allah belasını versin...

Evet bu konuya çok takılıyoruz, çünkü küçük çocukların din adına tecavüz edilmesine, onlarla cinsel ilişkiye girilmesine, evlilik yaşının küçültülmeye çalışmasına karşıyız ve İslam'ı başlangıcından beri güzel ve Tanrısal bir din sanan ahmak Müslümanların yobazlara uymaması ve aldatılmamaları için daima bu konuyu sıcak tutmaya çalışıyoruz...

İbn Rüşd, Taberi, Fatih Sultan Mehmet'in hocası Hüsrev, İmam Kurtubi, Mevdudi, Nevevi, ... bunlar hep el üstünde tutulan, sözlerine değer verilen ve saygı gören İslam alimleridir ve gayet tabi ki hepsi de yobazlardı. İslam daima yobaz bir dindi ve yanlıştı ama 21. yüzyıl Müslümanları (genelde Türkiyeli Müslümanlar ve internete erişebilen diğer Müslümanlar) Aydınlanma Çağının çocuklarıdır ve eski ananevi İslami görüşleri değiştirerek kendi İslami değerlerini yaratmıştır denilebilir.

300 yıl önce bu konuda inanılanlara başka bir örnek:

  • Fetevayı Hindiyye
    “Küçük kıza ne zaman cima edilebileceği hususunda görüş ayrılığı vardır. Bazı alimler “Bulûğa erişinceye kadar ona cima yapılmaz”, bazıları ise “Dokuz yaşına varınca ona cima edilir” demişlerdir. Bahrü’r -Râık’ta da böyledir. Alimlerin ekserisine göre bu hususta yaşa itibar edilmez; gücünün yetmesine itibar edilir. Eğer kız şişman, gelişmiş, cimaya tahammüllü ve erkeğin kendisine cima etmesinden dolayı hasta olmasından korkulmaz ise dokuz yaşına varmamış olsa bile ona cima edilebilir. Ancak kız zayıf ve cimaya tahammülsüz olursa vaya cima sebebi ile hastalanacağından korkulursa yaşı büyük olsa bile ona cima etmek helâl olmaz.
    Sahih olan görüş de budur.”
    - Fetevayı Hindiyye, Akçağ Yayınları, Nikah, 4. Nikahta Velayet, Bu Konu İle İlgili Diğer Bazı Mes’eleler (oku)

tarihinde kozmopolit tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Beyinsiz ateistler ve onlardan aşağı mahluklar olan yobazların en takıldığı ayetler bunlar. O kadar açık ve net ki aslında. Boşanmak isteyen kadınlar adeti düzenli ise hemen boşanabilirler. Ama eğer hamilelik şüphesi varsa ve adet görmemişse boşanmak ve yeni bir eşle evlenmek için 3 ay beklesinler diyor Allah.

Kesinlikle ilk regl bile olmamış küçük kızlarla ilgisi yok. İftiracıların Allah belasını versin...

Salla gitsin.Bana kurandan kadının boşama yetkisi olduğunu kanıtlayabilirmisin?

Link to post
Sitelerde Paylaş

1. Kuran'da evlilik yaşı ile ilgili kesin bir bilgi veya tanım var mı? YOK. (Talak/4'ü bir kenara bırakıyorum.)

2. Muhammed'in zamanında kız ve erkek çocukları çok küçük yaşlarda evlendiriliyorlar mıydı? EVET.

Evlatlığın karısı ile evlenme gibi çok gereksiz bir detaya bile el atan, kimlerin kimlerle evleneceği konusunda uzun bir liste yapan, hatta eğer annesi ile gerdeğe girilmemişse üvey kızlarla evliliği bile onaylayan bir din nasıl olur da evlilik yaşı gibi hayati bir konuya değinmez?

Değinmediğine göre zamanının temayüllerini onaylıyor demektir.

Talak/4'teki adet görmemiş kızlarla da evlenme konusuna şiddetle itiraz edenler bile fazla değil bundan 50-100 yıl önce doğmuş olsalardı hiç sorun etmeyeceklerdi.

Hemen hemen bütün İslam alimleri ve sıradan müslümanlar 1400 yıldır Talak/4'den adet görmemiş kızlarla evlenilebilir hükmü çıkarmış ve bu hüküm 1400 yıldır uygulanmış. Diyelim ayet yanlış anlaşıldı, peki bunun suçlusu kim? Yanlış anlayanlar mı yoksa Kuran mı? Son derece açık ve net anlatılması gereken hayati bir konu bu kadar mı yanlış anlaşılır? 1400 yıl boyunca küçük yaşlarda evlendirilen çocukların hesabını kim verecek?

Aynı durum kölelikte de geçerli. 1300 yıldır bütün İslam devletleri şakır şakır köle alıp satmış, insanları köleleştirmiş, çıkıyor bazı insanlar yok onlar yanlış anladı diyor, kölelik yasaktır İslam'da diyor. Be gafil, madem yasak da nasıl oluyor da 1300 yıl İslam dünyasında kölelik normal sayılmış, devlet politikası haline gelmiş?

Neden kimse zina, içki ve kumar yasağını yanlış anlamamış da kölelik ve küçük çocuklarla ilgili ayetleri yanlış anlamış?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Versin valla kardeş.

Konuya yazılanları ve açıklamaları okumayanların, en iyi ihtimalle üstünkörü okuduğu için anlamayanların da elleri gözleri kurusun, ışıklara kör baksın; varsa eşleri, cehenneme odun olsun.

XUser

Versin tabi ki IFeelGood, "henüz" kelimesine takılıp akıl tutulması yaşayan beyinsizlerden hep zarar gelmiştir İslam'a. Açık ve net olarak boşandıktan sonra hamile olduğu ortaya çıkacak olan bir kanının çocuğu eski mi yeni eşinden mi (veya evlenmemişse gayrı meşru mu) olup olmadığı belli olsun diye Allah yine adaletle hüküm veriyor ve bunu bir kurala bağlıyor. Ama anlayana sivrisinek be IFeel, sen anlamazsın... ;)

tarihinde BrandNew tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran'da "kızlarınızda olgunlaşma görürseniz" der evlilikle ilgili ayette. Regl olduğu gün evlendirin demez. Olgunluk önemlidir. Facebook başında ergen ergen "ya çookk güzelim dimiii" diye fotoğraf paylaşıp, aklı bir karış havada olan 13-17 yaş arası kızlar evlenemez haliyle, bırakın 9 yaşı. Çünkü bunlar olgun değillerdir. Evliliğin ne olduğunu bilecek, evi çekip çevirecek olgunluğa erişince evlenmesi salık verilir...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuran'da "kızlarınızda olgunlaşma görürseniz" der evlilikle ilgili ayette. Regl olduğu gün evlendirin demez. Olgunluk önemlidir. Facebook başında ergen ergen "ya çookk güzelim dimiii" diye fotoğraf paylaşıp, aklı bir karış havada olan 13-17 yaş arası kızlar evlenemez haliyle, bırakın 9 yaşı. Çünkü bunlar olgun değillerdir. Evliliğin ne olduğunu bilecek, evi çekip çevirecek olgunluğa erişince evlenmesi salık verilir...

Hangi ayette?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Nisa Suresi 6:

6. Yetimleri, evlenme cagina gelene kadar deneyin; onlarda olgunlasma gorurseniz mallarini kendilerine verin; buyuyecekler de geri alacaklar diye onlari israf ederek ve tez elden yemeyin. Zengin olan, iffetli olmaga calissin, yoksul olan uygun bir sekilde yesin. Mallarini kendilerine verdiginiz zaman, yanlarinda sahid bulundurun. Hesap sormak icin Allah yeter.

Bu ayette bir kerede hem malların yönetim hakkını elde edebilecekleri yaşı, hem de evlenmek için hangi şartın gerektiği çıkıyor ortaya. Yani "olgunluk"...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Beyinsiz ateistler ve onlardan aşağı mahluklar olan yobazların en takıldığı ayetler bunlar. O kadar açık ve net ki aslında. Boşanmak isteyen kadınlar adeti düzenli ise hemen boşanabilirler. Ama eğer hamilelik şüphesi varsa ve adet görmemişse boşanmak ve yeni bir eşle evlenmek için 3 ay beklesinler diyor Allah.

Kesinlikle ilk regl bile olmamış küçük kızlarla ilgisi yok. İftiracıların Allah belasını versin...

Neresinden tutsan elinde kalan bir ayet daha.

Adam karılarından birini boşamaya karar veriyor, kadının doğal olarak hiç bir söz hakkı yok.

Kadınları 4 gruba ayırıyor demiştik, bakalım her birinin başına ne geliyor?

1- Adetten kesilmiş, menapoza girmiş. Çocuk yapma ihtimali düşük ama ne olur ne olmaz 3 ay bekletin diyor

Adam 3 ay bekliyor, kadın evde sığıntı mal gibi bekliyor. Adam bu sürede diğer karıları ile yatmaya devam ediyor, kendine yeni bir karı arıyor. 3 ay sonunda bu yaşlı kadın elinde mehri (ücreti) ile kapı önüne konuyor. Şimdi şeriat ile yönetilen bir ülkede bu durumda olan kadın ne yapar? Buyrun önerilerinizi alalım

2- Adet gören (bundan açıkca bahsetmiyor). Adet gördüğü an hamile olmadığı için boşayabilirsiniz, 3 ay beklemenize gerek yok

Kadın adet görme yaşında ( diyelim 13-55). Yaşına ve güzelliğine bağlı olarak bir başka adamın 2., 3. veya 4. karısı olma şansı vardır. Eğer yaşlı ve çirkinse birinci gruptaki kadınla aynı durumdadır.

3- Henüz adet görmeyenler. Bunlar ergenliğe girmemiş ama ilk kanama öncesi hamile kalabilirler. Ne olur ne olmaz 3 ay bekletin diyor

Bu gruptakiler görece daha şanslıdırlar ama bekaretlerini kaybetmiş oldukları için değerleri akranlarına göre azdır. Koca bulabilirler ama alacakları mehir (ücret) daha az olur.

4- Hamileler: Doğurana kadar bekle ve ondan sonra boşa diyor.

Doğumdan sonra hemen kapı önüne konurlar. Eğer koca isterse kadına para vererek 2 sene boyunca süt annelik yaptırır. Çocuğun velayeti babadadır. Bu süre içinde kadın ne yapar, nerede kalır belirsizdir. Koca istemezse kadın çocuğunu bir daha göremez. Yaş ve güzelliklerine göre önlerine çıkacak koca fırsatları değişir. Yeni koca kadının eski kocadan olan çocuğuna süt vermesine (ve görmesine) karşı çıkabilir. Yaşlı veya çirkinse ilk grupta ki kadınla aynı durumdadır.

Bu ayet, Kuran'ın diğer bir çok ayeti gibi kadını tam bir mal gibi gördüğünün güzel bir örneğidir. Kadın mehri (ücreti) üzerinde anlaşılarak alınır, istendiği anda boşanılır. Kadının bırak çalışma hakkını, sokağa bile çıkması kısıtlanmış bir ülkede kapı önüne konulunca ne yapacağı belirsizdir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Nisa Suresi 6:

6. Yetimleri, evlenme cagina gelene kadar deneyin; onlarda olgunlasma gorurseniz mallarini kendilerine verin; buyuyecekler de geri alacaklar diye onlari israf ederek ve tez elden yemeyin. Zengin olan, iffetli olmaga calissin, yoksul olan uygun bir sekilde yesin. Mallarini kendilerine verdiginiz zaman, yanlarinda sahid bulundurun. Hesap sormak icin Allah yeter.

Bu ayette bir kerede hem malların yönetim hakkını elde edebilecekleri yaşı, hem de evlenmek için hangi şartın gerektiği çıkıyor ortaya. Yani "olgunluk"...

Bu ayette bahsedilen olgunlaşma şartı mallarını vermek için, evlenmek için değil. Ayetten de anlaşılıyor ki, yetimler olgunlaşmadan da evlendiriliyormuş.

Ayeti dikkatlice 5-10 kere daha oku.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu ayette bahsedilen olgunlaşma şartı mallarını vermek için, evlenmek için değil. Ayetten de anlaşılıyor ki, yetimler olgunlaşmadan da evlendiriliyormuş.

Ayeti dikkatlice 5-10 kere daha oku.

Yetimleri EVLENME ÇAĞIN A GELENE KADAR deneyin.... diyor. Ama yıllar önce eski üyeliğimle bu ayeti çok tartışmıştık. Ben neredeyse intihar edecektim ama ateistlerde anlamak adına tık yoktu hala. Uzatmayacağım. Mühür kırmakla uğraşma isteğim yok...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yetimleri EVLENME ÇAĞIN A GELENE KADAR deneyin.... diyor. Ama yıllar önce eski üyeliğimle bu ayeti çok tartışmıştık. Ben neredeyse intihar edecektim ama ateistlerde anlamak adına tık yoktu hala. Uzatmayacağım. Mühür kırmakla uğraşma isteğim yok...

Hala bir şey değişmemiş demek ki, aynı aptallığın devam ediyor.

Yetimler evlenme çağına kadar denedik, geldi evlenme çağına. Eee, mallarını verecek miyiz hemen?

Link to post
Sitelerde Paylaş

... Ben neredeyse intihar edecektim ama ateistlerde anlamak adına tık yoktu hala. Uzatmayacağım. Mühür kırmakla uğraşma isteğim yok...

Bu ateistlerle ilgili değil aslında. Senin bu düşüncelerini İslam alimlerine kabul ettirmen lazım. Eski alimlerin kitaplarını da yanlışlaman lazım. Yapabilir misin? Sıkar. Çünkü ayet gayet nettir.

Bugün bile Türkiye'nin bir bölümü hariç tüm Islam ülkelerinde bu böyle anlaşılmışken senin gelip burda ateistler beyinsizdir falan demen senin gerizekalılığını gösteriyor olmasın?

Bırak yaş meselesini falan. Ayet kadınları tam bir mal gibi görüyor. Kadın evde 3 ay mal gibi bekleyecek. Neden? Kocası onu boşayacak ama hamile olabilir. Ulan belki kadın hemen gitmek istiyor, her gün dayak yemekten bıkmış. Belki onunla o anda evlenmek isteyen ve hamile olup olmadığına bakmayan bir adam var.

Emin olduğum bir şey var: müslümanlarda empati yeteneği yok, bir konuyu birden fazla açıdan görme yeteneği yok. Al sana somut bir örnek:

10 yaşındasın. Annen babanın 2. karısı ve 40 yaşında. Baban anlayamadığın bir nedenle onu boşamaya karar veriyor. Annen 3 ay boyunca evde hapis, baban onunla konuşmuyor, ilgilenmiyor. Diğer karıları ile ilişkisine devam ediyor, annen ise tam bir sığıntı konumunda. 3 ay sonunda annen kapı önüne konuyor. Sen ise baban, üvey annelerin ve üvey kardeşlerinle başbaşa kalıyorsun. Anneni göremiyorsun çünkü baban izin vermiyor. Annen gittikten sonra sende evde sığıntı konumuna düşüyorsun.Annenin eğer aldıysa mehri (ücreti) elinde ama ne yapar, nereye gider, nerede kalır bilmiyorsun. Baban hiç zaman kaybetmeden 12 yaşında yeni bir karı alıyor ve zifafa giriyor. Yeni karısı bir kaç gün kanama yüzünden komaya giriyor ama sonunda iyileşiyor. Hayat devam ediyor. Yıllarca anneni doğru dürüst göremiyorsun. Ama şanslısın. Yurt dışında okumuş ve çalışan dayının yardımı sayesinde bir kaç sene sonra o evden kaçmayı başarıyorsun. Ve Hollandaya'ya dayının yanına gidiyorsun.

Bu senaryo sana hayali mi geliyor? Hiç gelmesin. Bu müslüman ülkelerde tarih boyunca sayısız kere tekrarlanmış bir durum. Bugün bile Arap ülkelerinde tekrarlanmaya devam ediyor. (Uluslarararası bir firmada çalışıyorum ve bu hikayede geçen 10 yaşında ki çocukta arkadaşım, kendisi Islamdan nefret ettiği gibi babasından da nefret ediyor ve şimdi annesi yanında. Yaşlılığında ona bakıyor). Sen ise utanmadan bu rezil dini savunmaya, bu ilkel kitabı doğru göstermeye çalışıyorsun. Sen aslında Kuran'ı ve sünneti yaşayan müslümanlardan çok daha aşağılıksın çünkü iki yüzlüsün.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Gökmavi, bana şu gerzekçe şeyleri yazman hiçbir şey ifade etmiyor ki. İslam'da bunlar olmadığı için ben kendimden eminim. Binlerce alim, ulema takımı da karşı çıksa ne fark eder? Allah Kuran'da "insanların çoğu iman etmezler." der. Burada sadece "Allah'a inandım." demeyenler mi kastediliyor? Hayır! Humeyni kafasındaki yobaz sürüsü de bunlara dahildir. Cehennem boşuna dolup taşmayacak değil mi?

İslam'da tek eşlilik vardır, 2. 3. karı alma olayı savaş ve kıtlık durumlarında sokakta kalan, eşi savaşta ölen kadınlar ve bakıma muhtaç yetimler için geçerlidir. Günümüz modern toplumlarında yetimleri bir adama ikinci eş vereceğine, bir bakımevine rahatlıkla verebileceğimize göre bu ayet sadece savaş durumlarında uygulanabilir. Dolayısıyla kafana göre uçkurun için birden çok eş yok öyle. Üstüne basa basa söyledim söylüyorum, YOBAZLAR MÜSLÜMAN DEĞİLDİR, EN ADİ MAHLUKLARDIR!

Sizin referansınız maalesef yobazlar olacak haliyle, İslam'dan nefret ettiğiniz için o sapıkların söyledikleri gibi bir din kafanızda kurgulamak hoşunuza gidiyor...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Gökmavi, bana şu gerzekçe şeyleri yazman hiçbir şey ifade etmiyor ki. İslam'da bunlar olmadığı için ben kendimden eminim. Binlerce alim, ulema takımı da karşı çıksa ne fark eder? Allah Kuran'da "insanların çoğu iman etmezler." der. Burada sadece "Allah'a inandım." demeyenler mi kastediliyor? Hayır! Humeyni kafasındaki yobaz sürüsü de bunlara dahildir. Cehennem boşuna dolup taşmayacak değil mi?

İslam'da tek eşlilik vardır, 2. 3. karı alma olayı savaş ve kıtlık durumlarında sokakta kalan, eşi savaşta ölen kadınlar ve bakıma muhtaç yetimler için geçerlidir. Günümüz modern toplumlarında yetimleri bir adama ikinci eş vereceğine, bir bakımevine rahatlıkla verebileceğimize göre bu ayet sadece savaş durumlarında uygulanabilir. Dolayısıyla kafana göre uçkurun için birden çok eş yok öyle. Üstüne basa basa söyledim söylüyorum, YOBAZLAR MÜSLÜMAN DEĞİLDİR, EN ADİ MAHLUKLARDIR!

Sizin referansınız maalesef yobazlar olacak haliyle, İslam'dan nefret ettiğiniz için o sapıkların söyledikleri gibi bir din kafanızda kurgulamak hoşunuza gidiyor...

Muhammed Aişe'yi 2. karı olarak aldığında Aişe sokakta mı kalmıştı, eşi savaşta mı ölmüştü, bakıma mı muhtaçtı? Peşinden gittiği adam 9-10 karı almış, cariye hediye alıp cariye hediye etmiş, sen hala neler anlatıyorsun?

Ayrıca o yobaz dediğin insanları senin suçlamaya ne hakkın var, senin inandığın din bu hale getirmiş onları. Temelde onlar da sen de aynı kafanın ürünlerisiniz. Onlarda bir arap liderinin peşine takıldıklarında cennete gidip sonsuza kadar alem yapacaklarını, kendilerine sürüyle huri verileceğini sanıyorlar, sen de. Onlarda eğer Muhammed'e inanmazlarsa sonsuza kadar cehennemde yakılacaklarını sanıyorlar, sen de.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...