Jump to content

Adet görmeye başlamamış ''çocuk'' karılarınızı boşama hükmü TALÂK - 4


Recommended Posts

Ya aşağıdaki ayete ne diyeceksin?

Nur/58. Ey âmenû olanlar! Ellerinizin altında sahip olduklarınız (köleleriniz, cariyeleriniz) ve sizden bulûğa ermemiş olanlar, üç vakitte yanınıza girmek için sizden izin istesinler.

lem yeblugû: erişmemiş, ulaşmamış

el hulume: bulûğ çağına, erginliğe

Bulûğa ermemiş ama erecek.

Burada "lem" edatı kullanılmış. Aynen aşağıdaki gibi:

lem yahıdne: adet görmemiş

Adet görmemiş ama görecek.

Açıkça görülüyor ki, "lem" edatı geçmişte hiç olmamış durumlar için kullanılıyor.

Yine saçmaliyor ve iletileri okumadan salliyorsun. "lem" olumsuzlastiriyor.

"lem yef'ulu" ile "lem yef'ilna" ayri dökumler. Yef'ulu geçmis veya olusmus olan için kullanilir, yef'ilna ise devam eden, ve su an olan için.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 314
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Yine saçmaliyor ve iletileri okumadan salliyorsun. "lem" olumsuzlastiriyor.

"lem yef'ulu" ile "lem yef'ilna" ayri dökumler. Yef'ulu geçmis veya olusmus olan için kullanilir, yef'ilna ise devam eden, ve su an olan için.

Daha zamirin ne olduğunu bilmeyen birisi karşısındakine saçmalıyorsun diyebiliyor, komediye bak!

"lem" olumsuzlastiriyormuş, eee, ben ne diyorum? Ben de olumsuzlaştırıyor ama geçmişteki eylemleri olumsuzlaştırıyor diyorum. Kirec'in mesajını da mı okumadın, o da aynen benim söylediğimi söylemiş.

"lem yef'ulu" ile "lem yef'ilna" da nereden çıktı? Hangi ayetten? Konu ile ne alakası var?

Bana bir tane "lem" kelimesinin gelecek zamanda kullanıldığına dair ayet getirebilir misin?

Yahu akıl var, mantık var, hiç geçmiş zaman takısı gelecek zaman takısı olarak kullanılır mı? Çocuklar bile güler buna.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yıl 2009 / Suudi Arabistan, 8 yaşındaki bir kızın, 50'li yaşlarındaki bir adamla zorla evlendirilmesinin uluslararası toplumun eleştirilerine yol açması ve Kraliyeti utandırması üzerine 18 yaşından küçük kızların evlenmesini yasaklamayı düşünüyor.

Hala düşünüyorlar, o ayrı

Yıl 2013 / 8 yaşındaki çocuk gelin gerdek gecesi öldü. Kendisinden 32 yaş büyük bir adamla evlendirilen 8 yaşındaki kız çocuğu gerdek gecesi öldü. Yemen’in Suudi Arabistan sınırında yer alan ve nüfusunun çoğunu aşiretlerin oluşturduğu Hardh bölgesinde, kendisinden 32 yaş büyük bir adamla evlendirilen 8 yaşındaki kız çocuğu gerdek gecesi öldü. Küçük kızın, cinsel travmaya bağlı iç kanama nedeniyle öldüğü açıklandı.İnsan hakları örgütleri, olayla ilgili olarak kocanın tutuklanmasını talep etti. Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu verilerine göre, Yemen’de kızların yüzde 25’i 15 yaşına gelmeden evleniyor. Erken yaşta evlendirilen bu kızların büyük çoğunluğunun fiziksel, duygusal ve cinsel şiddete maruz kaldığı bildiriliyor.Yemen’de 2009 yılında çıkarılan bir yasa ile yasal evlilik yaşı 17 olarak belirlenmiş, fakat muhafazakar milletvekillerinin “İslami kurallara aykırı olduğu” gerekçesiyle itirazı sonucu bu yasa yürürlükten kaldırılmıştı.

Uluslararası Dünya Vizyonu Örgütü, geçtiğimiz yıllarda yoksul ülkelerde 18 yaşından küçük kız çocuklarını evlendirme oranının gittikçe arttığını belirterek, bu durumun yaratacağı risklere dikkati çekmişti.

Rapora göre gelecek 10 yıl içinde çocuk gelin sayısının ikiye katlanarak 100 milyonu bulabileceği ifade etmiş ve 100 milyon küçük kız, çocukluğunu yaşamadan koca koca adamlara eş olarak satılacağı belirtilmiştir.

Hala arapçayı tartışıyoruz, lem dedi lüm dedi

Dili Arapça olan Araplar, kendilerine inen apaçık Arapça Kuran'ı anlıyor ve uyguluyorlar.

Utanmadan, hayvanca, ahlaksızca

Neden biliyormusunuz; cehaletten ve yoksulluktan

Başka bir sebebi yok. Fakir ve doğal olarak cahil aile çocuklarının başına geliyor.

Mal gibi alanda, zengin bedevi yobaz

İslam cahil bırakarak besleniyor.

İslam cehalet ile büyüyor.

Islamın tek korkusu aydınlanmadır, bilimdir.

Bizim müslolarda sorgulamayarak cehaletin içinde bilinçli olarak kalıyorlar.

Bazıları da yorumlar ile dışına çıktığını zannediyor, ama bilmiyorki Müslüman değil artık. Kafir

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu ayette kadına diyorki ;

Erkek seni boşar

3 ay içinde başkası ile evlenmek istersen, seni boşayan, hayır geri alıyorum der ve alır

Ey mal, erkeğin kadın üzerinde hakkı olduğu gibi kadınında erkeğin üzerinde hakkı vardır diye yumuşak bir geçiş yapar ve ancak erkek üstündür der.

Bizim sapık yobaz da mal sahibi olma hevesi ile ; ulan bu Müslümanlık ne güzel der

sallıyosun

İşte astığın ayet

"228 - Boşanan kadınlar, kendi kendilerine üç adet süresi beklerler ve Allah'ın rahimlerinde yarattığını gizlemeleri, kendilerine helâl olmaz. Eğer Allah'a ve ahiret gününe inanıyorlarsa gizlemezler. Kocaları da, barışmak istedikleri takdirde o süre içersinde onları geri almaya daha layıktırlar. O kadınların, üzerlerindeki meşru hak gibi, kendilerinin de hakları vardır. Yalnız erkekler için, onların üzerinde bir derece vardır. Allah çok güçlüdür, hüküm ve hikmet sahibidir."

Erkek tarafından boşanmış olan kadına diyor.

Boşandıktan sonra 3 ay içinde başka bir erkekle evlenmek istersen, eski kocan geri gel derse tıpış tıpış geleceksin diyor. Geri almaya daha layıktırlar, ne demek, başka bir rakip var. Öncelik eski kocada. Eski koca barışmak istemezse diğer aday evlenebilir.

Derece vardır dediğinde, erkek kadına üstündür diyor. Allah çok güçlüdür, ona göre kadın, itaat et sahibine diyor.

Yobaz erkek bayılıyor, ne din beeee...

Köle, cariye, 4 karı, sübyanlar

Ohh. Ne ala

Günde 5 vakit namaz, yılda bir ay oruç, zor ama bunlarıda alışıyorsun işte

Ancak bununda Mükafatı var

Mükafat, cennet; huriler, gılmanlar, ağaç gölgelikleri, ye, iç, seviş

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şeyh Abdurrahman yolcu diyor ki: “Cariye sadece savaşta alınır. Darülharpte cariye alınmaz. Cariyeyi bileğinin zoruyla savaşta alırsın; savaş da nedir; İslami bir savaş olacak. Yok, biz kalktık gerilla savaşı gibi bir kurum kurduk, gittik bir yere bastırdık. “Amerikan filmleri gibi kadını kaçırdık” haramdır, caiz değil. Kâfir bile olsa Almanya’da değil en Amerika’da da olsa en düşman ülkede de olsa caiz değil. Savaşta lideri var, halifesi var, Müslümanların büyüğü var. Oranın vasıtasıyla o savaşlarda cariye caizdir, ganimet caizdir. Onun haricinde caiz değil.

Nikah şart değil. Sayı da şart değil. Rahmete bakın ey arkadaşlar! Sayı bile şart değil. Savaşta mücahite kadar şans tanımış Allahu Teala. 4 tane evlenmek sınırdır; 4’ü geçsen haramdır; cehennemi boylarsın. Ama cariyeden 100 tane al. Ne kadar bileğin güçlüyse o kadar cariye al. Vah helal olsun sana... Bu dünyadaki cennete giriyorsun o dünyada ne olacak? O dünyada sayısız huri kızları var, bu dünyada da sayısız cariye var. Ama nerede o bilekler?”

İşte muhammetin mantığı

Arabı biliyor. Uçkur düşkünü, hayvan fıtratlı, ataerkil

O devirde en iyi iş; yağma ve talan

Yağma ve talana özendirecek kurgu; savaş ganimetleri

Ganimet olan kadın ve kızlar da olunca, Arabı savaşçı ve yağmacı yapmak kolaylaşıyor.

Cennet vaadide hep bu yönde

Arap seviyor yeni dinini, tam ona göre, yobazlaştıkça yobazlaşıyor.

Orduları büyütüyor, saldırmadık yer bırakmıyor.

Kavmine inen kitap, evrensel oluveriyor.

Barış dini, kılıçla, savaşla yayılıyor.

Tebliğci, oluyor hükümdar, kral

Ardından hilafet kuruluyor, yayılmacılık ve savaşçılık daha da artıyor. Kendi aralarında da tutuşuyorlar.

Bu arada Türkleri'de 40 yıl kılıçtan geçiriyor, yağmalıyor

Öyle iyi becermişki Arap bu işi, hala birsürü ahmak peşinde, müptelası olmuş

Bir de Salmış korkuyu,

Neredeyse her ayette önüne koymuş, iki kelam

Yakarım, derilerini soyar soyar yakarım, sonsuza dek yakarım

Arap zaten sıcaktan muzdarip, her adımda götünden ter damlıyor.

Bir de barış dininin zorbaları var başlarında, kabul etmese bulduğunuz yerde öldürün diyor.

Önceden sizin diniz size, bizimki bize diyen adam, çevresindeki sayıyı artırdıkça cesaretleniyor arkadaş

Allah'da muhammedi çok seviyor. Çabalarını gördükçe keyifleniyor. Yağdırıyor mükafatı.

Karı, cariye, ganimet

Allah'ın ganimeti cariyeler, düzine ile

Herkese düzen var, muhammede yok. İstediği sırada, sırasız, al ver, hala kızı, evlâtlık karısı, tüm ailesi o gece katledilmiş kızcağızı becermesi.... Her şey Muhammed'in daha iyi vahy alabilmesi için kolaylıklar. Allah'ın sevgili kulu. Dünya onun yüzü suyu hürmetine yaratıldı ya.....

Offf yeter sıkıldım......

Arabın s....nin keyfine şu yaşadıklarımıza bak.

Hepsi ölüm korkusu. Ölümü kabullenemeyişimiz

Ölümsüzlük beklentimiz.

Cennet bu değilmi

Hep bu yüzden bencil, cahil, sadece cennet için iyilik yap, cehennemden korunmak için kötülükten, haramdan sakın

Allah sınav yapıyor

Niye ihtiyacı var demiyor insan

Şeytan ile iddaya girecekte, başımıza gelenlere bak..

Birde kindar, cehennemi dolduracak, yemin ediyor...

Sen kimsin, neden yarattın o zaman

Link to post
Sitelerde Paylaş

Talak 4 ve ilginç şekilde kurtarmaya çalışan inanırlar. Sayın levia kendi adıma ikiyüzlü insanlardan hiç hazetmem. Lütfen üzerinize alının. Buda bunca zamandır kendinizi ateist tanımlayıp yalan söylediğiniz için hakettiğiniz bir sıfat. Neyse sizin gibi davranmayıp, dürüstlükten ödün vermeyeceğiz.

Önce size ve inanır dostlara bir soru, arapça bildiğinizi mi iddia ediyorsunuz. Çünkü bilmediğiniz gün gibi ortada. Bir adet arap bulun sorun ,bakın bakalım ordaki adet görmemiş kadının yaşı için ne cevap alacaksınız. Çocuk.

Talak 4 ile ilgili ilk soru, daha öncede sordum ancak tekrarlamakta fayda var.

İlk cümlede iki farklı durumdaki kadınları boşamanın hükmü ile başlar.

Adetten kesilmiş olanlar

Henüz adet görmemiş olanlar.

Her iki grup içinde bekleme süresi 3 ay. Neden ikisi içinde bekleme süresi üç ay? İlk grup Menapoza girmiş grup ise ne hamileliğinden bahsediyorsunuz? Neyi beklemesi gerekiyor boşayacak adam 3 ay. Gayet açık ki normal edet gören ve adetten kesilmiş(hamile olma ihtimali) olan kadınlardan bahsettiğinden dolayı 3 ay bekleme ve kesin emin olma durumu söz konusu.

Henüz adet görmemiş ne demek. Bir önceki adetten kesilmiş kadınlar olamayacağına göre kimdir adet görmemiş olabilecek grup? Adet görmediği halde evlendiğinde ilk adet öncesi hamile kalabilir çocuk yaştaki kızlar. çocuklarla evliliğin normal olduğu bir çağdada bunun bol bol örneği yaşanmıştır ve bilinir.

Bu açıklamayı arapça bilmediğiniz gerçeğiyle yapıyoruz, anlamamak için bin takla atıyorsunuz. Talak 4 te henüz adet görmemiş kişilerin kız çocuğu olduğu konusunda ihtilaf yoktur.

Türkiyedeki bu gerçeği kabullenemeyen sahte müslümanarın sadece itirazı vardır oda dil bilmemelerinden o kadar.

Sahte ateistler buralara gelip islamı kurtarma derdine düştüyse acırım ben o inancada o inanca inananlarada. Bu kadar sahtekarlıkla kurtulacaksa bir inanç inansanız ne inanmasanız ne. Kimi kandırmış olduğunuzu sanıyorsunuz?

Sevgi saygımla...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu uygulamayi bu ayetle mi iddia ederlermis, yoksa örfiyenmi ? Ben sordum, ama kimse cevap yazmadi : Muhammed hicretten 1 sene önce nikahlandida, neden Aise ile hicretten 2 sene sonra gerdege girdi ? Neden uç sene bekledi, adet sart degildide ?

Neden adet görmeyen ve bosanan bir bayan uç ay bekler ? Zira, amenore bazen geçicidir. Bazen adet olmaksizin hamile kaliniyor, ...

Bu, nesillerin karismamasi içindir. Zira uç aylik hamile bir kadinda gebelik belirtileri zirvededir de ondan.

Senin gibi kimselerin benim konumda ne dusundugu hiç umurumda degil.

tarihinde Levia tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu uygulamalar ayete dayanmiyor, bir hayvan her zaman için hayvandir. Daha da suphesi olan varsa, arapçayi zapteden birinden soruverir. Ne derler, minareyi çalan kilifini uydurur. Subyanciliga meyilli olanlarda bu meyillerine bin bir bahane icat ediyorlar. Ayrica, ben çok araba arapça ders verebilirim. Eski arapçayla yeni "arapçalar" degisiyor. Benim için konu kapanmistir. Belli ki bazi kimseler bu insanliktan nasibini almamis kimselerin uygulamalarindan nemalanmaktan hoslanip, ciddi bir tartisma taraftari degiller. Subyancilar dunyanin her tarafinda var. Turkiyede'de.

http://foxturkiye.com/haberler/1865/Yillarca-kucuk-kizina-tecavuz-etti-.html

http://www.secim.com.tr/siyaset/haberler-genel/4426-bdpli-baskan-kucuk-kiza-tecavuz-etmis.html

http://www.radikal.com.tr/turkiye/goruntulu_tecavuz_davasinda_anne_goruldugu_yerde_tutuklanacak-1150479

Yarim akilli hayvanlar, bu sapikliklarini gerçeklestirmek için ayete kanuna ihtiyaç duymuyorlar. Bir hayvan, her zaman ve her yerde bir hayvandir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sayın levia kuranı bu kadar çarpıtıp, kurtarma merakınızda nedir? Biz pedofilinin günümüz için sapıklık olduğunu biliyoruz, ancak sizin kurtarmak için çırpındığınız kuran hem talak 4 te, hemde nebe 33 te bunu net onaylar.

Muhammed ve sahabeler sapıktı diyorsanız hiç derdimiz değil. Sizin kimseye bir ders verebileceğinizi sanmıyorum. Kurandaki uygulamayı yok saymak için bu çabanız ve ateistliğe sığınmanız çok iğreti duruyor.

Köleliğin, tecavüzün, kadına ikinci sınıf davranan ve resmen bölücü, suçu öven bu inancın sizin çarpıtmalarınızla kurtulacağını sanmanız birde arapça bildiğinizi iddia edip(eski-yeni) bu ayetde resmen sübyancılığın normal kabul edildiğini yok saymanız harbiden sizin dürüst olmadığınızı perçinliyor.

Birde burda tartışmada karşı görüşte olanları bu durumdan nemalanmakla suçlamanız resmen iğrençlik ve zavallıca. Kuranı kurtaracaksınız diye işi bu kadar aşağı seviyelere çekecekseniz kusura bakmayın bir işe yaramaz.

Sübyancılığı yakıştıramıyorsanız dininize gidin tanrınıza çatın. Haddinizi aşmayın. Burda bu iğrençliği sahiplenen islam, sizse bu gerçeği örtpas edip ateistlerin uydurması gibi davranmaya çalışıyorsunuz. Dürüstlük diyeceğim dahil olduğunuz konularda bu meziyete sahip olmadığınızı defalarca gördüğümden, beklemiyorum sizden.

Sevgi saygımla...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu arada levia amonera ile mi kurtaracaksınız (istisna) söylediğiniz yalanları?Siz bir rahatsızlıktan bahsedildiğini bu ayetde gördünüz mü? Olanı inkar edip geneli amonera ile mi kurtaracaksınız?

Gelelim şu muhammed konusundaki sözde zekice sözlerinize. Demek adet görmesini bekledi sevgili peygamberiniz? Kaç yaşında oluyor bu durumda ayşe ananız? 8-9-10-11?Buda ağzınızdan sübyancılığın itirafı.Demek cevap vermemiş kimse, nasıl bu cevabı beğendin mi?

Demek adet görünce çocuk olmuyor ve normalleşiyor sübyancılık.Anladım, muhammed yapınca normal, kuranda yazınca anormal.

Nasılsa muhammed hakkındakileri yalanlamanız (hadis-rivayet) kolay, kuranı ise imkansız.Bu yüzden kuranı kurtarmak adına yalanları sıralarken muhammedi öne sürmekten çekinmiyorsunuz.

Anladık, önce kuranı örtpas edinki, muhammed hakkında kıvırmanız kolay olur. Gerçi yukarda kıvırayım derken batırmışsınız.

Levia, sevgili levia, benim gibiler(dürüstler) senin gibiler (sahtekarlar) hakkında düşündükleri çok önemlidir. Senin önemsemen için biraz gurur ve dürüstlüğe sahip olman gerekir.

Rica edeyim bir daha ateistim yalanını söyleme olur mu?

Sevgi saygımla...

tarihinde e-teist tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Lem edati olumsuzlastirir. Burada "lem" terimi "henuz" anlamini tasimiyor. Bu zorlama bir çeviridir. "lem" yehid'ne dökumune uygulanirsa, normalde olmasi gereken bir durumun olumsuzluguna isarettir. Bu simdiye kadar adet görmeyenler anlaminda olup, bazi mufessirler, adet yasina erismeyen kuçuk kizlari içerebilecegini yormuslardir. Ancak, bu nikah, cinsel serbestiyet olarak anlasilmamis hepsince. Bazilari adet görunceye kadar beklemek gerektigini yazmislar, bazisi vucutca buyumesinin gerektigini... Bu ayet amenore ile ilgili. Adet görmeyen bebeklerle ilgili degil.

Ben yukarda iki noktanin altini çizdim :

1) Muhammed neden Aise ile nikahindan 3 sene sonra gerdek olmustur ?

2) Bir genç kiz adet görmeden önce cismen buyuk ve "erken yuklenebilir" olabiliyor, o halde, bir akli basinda insan bacak kadar bebekle "adet sart degilmis, demek ben bununla cinsel iliskiye geçeyim" der mi ?

O zaman, bazi hocalar adeti sart görmuyorlar, böyle yorumlamislar diye ufacik bebekle bunu yaparlarmi ? Bu ne din, ne akil, ne ahlak, hiç bir seyle izah edilemez.

O halde soruyorum tekrar : Muhammed nikahlaninca neden 3 sene bekledi ?

Adet görmeyen bebek yasindaki bir kizla evlilik adina tecavuz edip bosayan bir hayvan olunca, neden adet görmeyen bu kiz uç ay bekliyor ? Bu ne anlama gelebilir ? Demek ki, burada hamile kalabilecek yasta ve erginlikteki bir kiz söz konusu.

Buna cevap verilirse, belki tartismaya devam ederim, ama burada amaç tartismak degil, satasmaksa benden baskasini bulun.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ateist taklidi yapip kurani ve figürlerini savunurken desifre olan müslüman arkadasin dürüstlükten dem vurmasi acaba ne kadar gercekcidir?

Bu figürlerde olmasa kuranin icindeki sapikliklar tartisilmiyacak fakat kuranin icindeki sapikliklar, her türlü hukuksuzluklar ve insanlik sucu teskil eden ayetlerin hepsini arkadaslarimiz desifre ettiler ve bu baslikta oldugu gibi tozunu attiriyorlar.

Son zamanlarda kuranda olmayanlari tartismak bana daha anlamli geliyor...

Örnegin ateist rolü yaparak siteye üye olan arapca bilen dini bütün müslüman arkadasimiz Levia'dan kuranda "Sübyancılığın, Köleliğin, Sex köleliliğinin, cinsel sapıklıkların, pezevenkliğin" kesinlikle yasak ve suç olduğunu yazan bir ayet rica edelim...

...tabi birde "kadının, erkekle eşit hak ve özgürlüklere" sahip olduğunu yazan bir ayet.

Unutmadan hatirlatalim...

Insan yazmasi dinlere ve özellikle kurana inaniyor olmak insani rezil ve kepaze eder.

Buyursunlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Levia, yırtma ikiyüzlülüğünle kendini sevgili dostum, cevapların yukarda.

Sen çok iyi arapça biliyorsun. Bense türkçeyi dahi bilmem. Talak 4 te sınıfta kaldın.

Muhammedin 3 sene adet görsün diye ayşe ananızı beklemesinide kabulle ben sorayım tekrar. Kaç yaşında edet görmüş.

8-9-10-11? Hangisini seçersen seç pedofili(sübyancılık ) vede sapıklığın tescilidir.Üç sene öncesinden sözlenmek bile sübyancılığın dikalasıdır. :angry: Yoksa bu yaşlarda sapıklık sayılmıyor mu? Size göre kaç yaş normal yazında bilelim.

Git biraz daha çalış dersine. Zeka sadece ezberlediğin üç beş bilgiyi buralarda biliyorum havalarıyla gezinmek değildir.

Hadi arap müslüman levia, ne33

1. ve kevâıbe 2. etrâben

Hadi bize açıkla, kevaibe ve etraben ne demektir.Bu ayet neyi anlatır?

Bak ipucuda vereyim, kevaişe bizde argoda kullanılır.

Senden alıntı levia.

Demek ki, burada hamile kalabilecek yasta ve erginlikteki bir kiz söz konusu.

Sen nasıl bir zihniyetdesin? Hamile kalmak çocuk olup olmamaya kritermidir?Millete sapık diyene bakın.Sen kim insanlık kim. Dediklerin iğrenç.Yuh diyorum, baştan sonab şu konuda yazdıkların resmen kendini yalanlamaktan ibaret.Rezillik be şu yazdıkların.Utanır insan. Hem pedofili kötüdür de, hemde savun. Birde ateistlerin üstüne yıkmaya çalış.

Tartışmak için dürüst ve dedikleri tutarlı kişi gerekir. Sataşmaksa, ateistleri bu iğrençlikten nasiplenmekle suçlayan sahtekar müslümanların susması gerekir.

Dostlara sevgi saygımla...

tarihinde e-teist tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Luxenberg bu konuda enteresan bir okuyus yapmistir. Kevaibe kap, vazo anlamindadir, etrabe ise trb kökunden gelip, terbiye, etrabe, teraib, turab kelimelerinin kökenidir. Bu Kuranin zor pasajlarindan bir örnektir. Etrabe basik, yapisik, kabarik gibi bir çok anlama geliyor arapçada... Arap degilim, arapçayi zaptediyorum. Ve Ateistim. Ama islami merak ettigim dogru.

Ben islamda erken evlilik yok demedim. Ayet adet görmeyecek kadar kuçuk kizlarla ilgili degil diye yazdim.

Sen o kadar subyanciligin islami oldugu konusunda israrcisin ki çeliskilerini göremeyecek kadar mantiksiz davranmaktasin. Ben "adet görmeden önce cinsellik serbest ise, Muhammed neden 3 sene bekledi yaziyorum", sen bana "ha iste dedigim gibi, demek adet gören genç kizla iliski islami" diye yanit veriyorsun.

Ben Muhammed'in Aise'nin adet görmesini beklemis oldugunu iddia etmedim. Bazen adet 3 yasindaki kizda'da görulebilinir.

http://www.momlogic.com/2008/01/my_daughter_reached_puberty_at.php

Bu durumda, bu ayetin adet görmeyecek kadar kuçuk kizlarla ilgili degil, amenore ile vucutça gelismis olup adet görmeyen, ancak her an hamile kalabilecek kadar eriskin bayanlala ilgili oldugunu ifade ettim.

Adet görmelerini bekleyecek olsalar, amenore olan bayanlar asla evlenemeyeceklerdi ? Sicak ulkelerde adet yasi çok erkendir, ve vucut gelisimi daha hizlidir. Bu bakimdan, cinsel rusd konusunda fikih kitaplari ayri kriterler koymuslar : adet görmek, vucutça erkek yuklenebilecek olmak.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayette, henüz adet görmemişler değil de adet görmeyenleri dediğini aldığımızda;

Bir gruplama söz konusudur artık;

Baştaki yaşı geçmişleri- adetten kesilmişleri neden ayırsın onuda buraya katardı. Katılırmı, katılır.

Hastalık vb nedenler ile adet görmeyen yaşı büyükler buraya dahildir doğrudur.

Peki 6 yaşındaki kız çocuğu bu sınıfa dahil değimi? Dahil mi?

Dahil. Bu gruba dahil. D A H İ L

Ne yapsanız bu gerçeği kapatmazsanız. Reformist müslümanlar.

Muhammed'in 3 yıl bekleme konusuna gelince, bu mu kurtaracak levia seni

6 yaşında karısı olmuş, 9 yaşında adet görünce yatağına almış. Dilersen yaşları değiştir, herkes yapıyor.

6 yasında iken dokunmamış diyemi kurtaracaksın. Merhametli, şefkatli, asil bir adam mı diyeceksin.

Böyle mi örnek olmuş müslümanlara

Onu izleyen bu şerefsiz soyu neye istinaden binlerce, yüzbinlerce çocuğun hayatını karartmıştır.

Birde dokunsaydı.

3 yıl beklemesi bu yaş konusunun gerçeğidir.

Arkadasinın 6 yaşındaki kızı

Benden sonra halife olacaksın ver kızı bana demiştir. (İç ses; güzel olacak bu kız) 6 yaşında kucağında oturup, ona amca derken. Belkide daha erken göz koydu. Ayağında hoppa yaptırırken!

İç sese bak; çocuk hakkında ne düşünüyor, devamını yazamadım. Sen arabı biliyorsun. Ne hissetmiştir, neler demiştir artık.

tarihinde DRC tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Levia olmadı, sana öğretememişler, kelime kökenleri ve arapçadan yola çıkıp bir kelimenin anlamını kökü diye zorlayamazsın.Hayırdır kelime kökenleriyle mi şimdide oynaşıyorsunuz.Beceremiyorsunuz,

Neden biliyor musun, öncelikle köken konusunda kesin bilgin olmalı ve kökeni trb olan kelimenin o kökenle kullanılmadığını, dilin asla sabit kalmayacağını,hangi anlamıyla kullanıldığı konu içinde ne anlattığı ve o gün için ne anlamda kullanıldığı ile anlaşılır gerçeğini, bir metnin içeriğini tek tek kelime ile değil diğer kelimelerle ve cümlede anlatılan fikirle bütünleştirerek anlaşılacağını bilmen gerekirdi.O dilin deyimlerini, mecazlarını, dile başka dilden geçen kelimelerin anlam olarak kullanılışını vesaire.

Demek nebe 33 te cennette yuvarlak hatlı,terbiyeli vazolar verecek tanrınız.

. Trb kuranda ve arapçada yerleşik olarak yaşıt,akran anlamına gelir. Terbiye anlamıda durumu değiştirmez ama doğruya doğru, akran yaşıt demek.

Sad 52

1. ve ınde-hum : ve yanlarında vardır 2. kâsırâtu : bakışlarını saklayanlar 3. et tarfi : bakışlar 4. etrâbun : yaşıtlar, aynı yaşta olan

Vakıa37

1. uruben : eşlerine düşkün, asık 2. etrâben : aynı yaşta, yaşıt

Sen arapçayı zaptedemezsin, ben kolay bir türkçe örnek vereyim, ona çalış biraz,

Bir içim su.

Yüz kelimesinin kökenini ve kaç anlama geldiğinede çalış. Ne zaman, sayı, ne zaman surat, ne zaman yüzme eylemi, ne zaman deyimsel yüzsüzlük anlamına gelir ? Tam sana uygu örnek, zorlanmazsın. :huh:

Al sen bunu bize kökeniyle anlat, herkeste anlasın.

Gelelim kevaibe kelimesinin kökenine, ne arapçadır nede kap vazo demektir. Farsça kökenlidir ve yeni tomurcuklanmış , meyveye durmuş anlamlı deyimsel esinli güzel, alımlı göğüsleri yeni çıkmaya başlamış kız çocuğunu ifade eden bir kelimedir. Dilimizde kullanılan kevaişe(kevaşe) aynı kökenden olup alımlı şuh kadın demektir, farkı olgun göğüslü demektir. Bizde ise bu orjinalinden uzak, kötü kadın tanımlamasında kullanılır.

Kavat kelimesinin kökenini bilir misiniz? İranda çok eski bir soy ismidir. Yüzyıllardırda pezevenkle eş anlamda kullanılır.

Ayet adet göremeyecek küçük yaştaki kızlarla ilgili, senin ne dediğin kimin umurunda? Ayrıca amonere(rahatsızlık) ifadesini neresinden uydurduğunuda açıkla herkes bilsin. Ateistim demeyide bırak. İnandırıcılığın yok.

Bende sordum,

adet görmek, vucutça erkek yuklenebilecek olmak.

Cümlen pedofili savunuculuğu aynen. Demek süper islam alimlerine başvuruyorsun işine gelince. Oku bakalım talak 4 ü süper alimlerin ne diye yorumlamış? Hepside adet görmeye başlamamış kız çocuğu demiyor mu? islam alemi ve süper alimlerin pedofiliyi onaylamıyor mu?Fıkıfçı kesildin şimdide öyle mi? Kuran dururken fıkıhla mı kurtaracaksın?

Bak defalarca iki yüzlülüğünü ortaya sermekten yorulduk.

Demek sen muhammedin ayşenin adet görmesini beklediğini söylemedin. İnsan yazılanlar ortadayken az kendi yazdıklarını okur sonra yalanlara başvurur illa yalan söyleyecekse. Mesaj 127 size ait gidin okuyun ve utanın. Alıntılıyorum cümlenizi:

Muhammed hicretten 1 sene önce nikahlandida, neden Aise ile hicretten 2 sene sonra gerdege girdi ? Neden uç sene bekledi, adet sart degildide ?

Bu cümleyi ben mi kurdum. Ne anlıyorsunuz bu cümleden.

Ve sonra inkar faslınız,

Ben Muhammed'in Aise'nin adet görmesini beklemis oldugunu iddia etmedim.

Siz insanları aptal mı sanıyorsunuz. yettiniz artık. İğrençleşmeyi kesin. yaptığınız hatayı fark ettirince mi aklınız başınıza geldi?Muhammedin pedofili olduğunu niye söyleyemiyorsunuz? Objektif ateistmiş. Hadi başka kapıya.

Ayşeyi adet gördüğünde aldığını iddia etmek değilse ne bu. Ayşe adet görünce, yada fıkıhçı sapıklarınız adet görmeyi erkeğin onunla yatmasını normal görüyorsa bu sapıklığı savunan siz ve islam pedofilinin önde gidenisiniz.Sapıksınız kardeşim. Anladınız mı? Resmen sapıksınız. Utanmazsınızda.

Halada amonere denilen hastalığı ifade eder yalanına sarılıyorsunuz, gösterin bunu ifade eden tek kelime o ayetde. İfadeler net,,

Adetten kesilmiş, henüz adet görmemiş.

Ateistim demeyi kesin, siz ancak dinlerin sömürü aracı olarak kullanılmasından nemalanan liboş bir kişi olabilirsiniz, islama ilgisi varmış mış? Yalan düzeyinde mi?Bıktık artık dürüstlükten nasipsiz insanlardan.

Sevgi saygımla dostlar.

tarihinde e-teist tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Muhammed hicretten 1 sene önce nikahlandida, neden Aise ile hicretten 2 sene sonra gerdege girdi ? Neden uç sene bekledi, adet sart degildide ? Bu cümleyi ben mi kurdum.
Burada ben Muhammed Aise'nin adet görmesini beklemis mi yazmissim ? Iyi oku bakalim, birde diger gözuyun ucuyla dene.
Ne anlıyorsunuz bu cümleden. Ve sonra inkar faslınız, Ben Muhammed'in Aise'nin adet görmesini beklemis oldugunu iddia etmedim.

Sen galiba hafiza sorunlusun. Konu talaq 1'de "lem yehid'ne" nin "henuz" adet görmeyenler'mi konusu.

Senin, ve senin gibi muhtemelen okumada ve anlamada zorlananlar için asama asama tekrar edeyim.

1) Talaq 1, henuz adet görmemis olan kizlarin evlenmesine izin veriyor mu ?

2) Adet 2 yasinda bebeklerde görulebiliyor mu ?

3) Aise ile evlenen Muhammed daha bebek yasta kizlarla cinselligi serbest kiliyor mu ?

4) Bu halde Muhammed 3 sene neden bekliyor. NEDEN ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Lem edati olumsuzlastirir. Burada "lem" terimi "henuz" anlamini tasimiyor. Bu zorlama bir çeviridir. "lem" yehid'ne dökumune uygulanirsa, normalde olmasi gereken bir durumun olumsuzluguna isarettir. Bu simdiye kadar adet görmeyenler anlaminda olup, bazi mufessirler, adet yasina erismeyen kuçuk kizlari içerebilecegini yormuslardir. Ancak, bu nikah, cinsel serbestiyet olarak anlasilmamis hepsince. Bazilari adet görunceye kadar beklemek gerektigini yazmislar, bazisi vucutca buyumesinin gerektigini... Bu ayet amenore ile ilgili. Adet görmeyen bebeklerle ilgili degil.

Ben yukarda iki noktanin altini çizdim :

1) Muhammed neden Aise ile nikahindan 3 sene sonra gerdek olmustur ?

2) Bir genç kiz adet görmeden önce cismen buyuk ve "erken yuklenebilir" olabiliyor, o halde, bir akli basinda insan bacak kadar bebekle "adet sart degilmis, demek ben bununla cinsel iliskiye geçeyim" der mi ?

O zaman, bazi hocalar adeti sart görmuyorlar, böyle yorumlamislar diye ufacik bebekle bunu yaparlarmi ? Bu ne din, ne akil, ne ahlak, hiç bir seyle izah edilemez.

O halde soruyorum tekrar : Muhammed nikahlaninca neden 3 sene bekledi ?

Adet görmeyen bebek yasindaki bir kizla evlilik adina tecavuz edip bosayan bir hayvan olunca, neden adet görmeyen bu kiz uç ay bekliyor ? Bu ne anlama gelebilir ? Demek ki, burada hamile kalabilecek yasta ve erginlikteki bir kiz söz konusu.

Buna cevap verilirse, belki tartismaya devam ederim, ama burada amaç tartismak degil, satasmaksa benden baskasini bulun.

Bu ısrarın kafamda şu şimşeği çaktırdı....

Muhammedin üç yıl beklemiş olduğu masalı gerçek olabilir..

Bu gerçeklik İslamda sübyancılığı tescilleyebilir..

Biz Sübyandan boşanmanın esasının belirtildiği ayet Talak-4 olarak görüyoruz..

Sübyanla evlenmenin ayetini

Nisa-ayet.23-Size şunlarla evlenmek haram kılındı: Analarınız, kızlarınız, kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek kardeş kızları, kız kardeş kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kız kardeşleriniz, karılarınızın anneleri, kendileriyle zifafa girdiğiniz karılarınızdan olup evlerinizde bulunan üvey kızlarınız, -anneleri ile zifafa girmemişseniz onlarla evlenmenizde size bir günah yoktur- öz oğullarınızın karıları, iki kız kardeşi (nikah altında) bir araya getirmeniz. Ancak geçenler başka. Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

biliyorduk..

Çünkü bu tür evlilik sübyan evliliği olmak zorundadır..

Birde Nisa 3 teki yetim kızlar tabiki cariyelerin minik kızları oluyordu..

Annesiyle ilişkide bulunmadıysanız...

Şimdi 3 sene ayşeyle ilişkide bulunmamış..

Bu evlenip gerdeğe girmeyip ilişkide bulunmamış olmak saçma geliyordu.. olurmu böyle şey diye...

sizin söylediğinize göre Demekki bu tür durumlarda oluyordu..

fakat bu ayetin gerçekleşmesi sübyan evliliklerinde oluyor..

Allahın sübyana dokunmamışsan kızına dokunabilirsin demesi iyice midemi bulandırdı...

o kadar Küçük kızların çocuğuda ..kundaktaki bebek olur be..

Bu islam ne yapmış böyle..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Levia harbiden yüzsüzsün.Artık şu iletini okuyup senin pedofili vede tükürdüğünü yalayan biri olmadığını düşünmeyen kalmamıştır.

Muhammed hicretten 1 sene önce nikahlandida, neden Aise ile hicretten 2 sene sonra gerdege girdi ? Neden uç sene bekledi, adet sart degildide ?

Ne anlıyorsunuz bu cümleden. Ve sonra inkar faslınız,

Ben Muhammed'in Aise'nin adet görmesini beklemis oldugunu iddia etmedim.dediniz

Diyorsun ve adetten bahsetmiyorsun hemi? Heeeee... :lol:

Yorum gerekmez. ;) Rezil ediyorsun kendini.Hafıza konusunda iade edeyim.

Yok olmuyor, soruların hep cevaplandı. Fıkıhçılarıda kattın işe.Adet gören kızla ilikşki normaldirede getirdin. Olmayan Ayetde olmayan hastalıkta uydurdun. Ve inatla ve yüzsüzcede devam edeceğim diyorsun.

Anlama konusunda epey sıkıntılısın ama daha büyük sıkıntın kendi yazdıklarını inkar etmen.

Talak 4 henüz adet görmemiş kızların evlenmesine izin veriyor. Sana birde bilgi henüz adet görmemiş kızlarla evlenirsen ilk adet öncesi hamile kalabileceklerinide bilimsel olarak bilmen gerekirdi. Adet görmeyi fıkıhçıların izin sayıyor.Sende alıp bunu utanmadan matah bir olaymış gibi sunuyorsun.

Tekrar sorayım, madem ayşe ananla muhammedin evliliğini sahipleniyorsun, 9 yaşında gerdeğe girmiş çocukla 53 yaşındaki adam kısmı pedofili değil mi?6 yaşındaki çocukla sözlenmek normal mi? Sen neyi kurtarma telaşındasın.

Üç yıl niye beklemişmiş. Adet görsünde levia pedofiliyi savunsun diye mi? :huh: Buna uygun talak 4 ve nebe 33 ile tanrıda onayı vermiş. Ne yapalım, senin hatırın için yok mu diyelim.

Git bi işine, düştüğün rezilliğe bakıp ben acır oldum sana artık. Bu kadarda arsız olmayın rica ediyorum.

Sevgi saygımla dostlar...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...