Jump to content

"Biz Onların Vajinalarını Size Helal Kıldık" Nisa/24 Skandalı


Recommended Posts

11 saat önce, ANTİATEİST yazdı:

Arkadaşım gerçekleri araştırmaktan neden of pof çekiyorsun. :)

 

8:1 Savaş ganimetleri hakkında senden soruyorlar. De ki: "Ganimetler, Allah'ın ve elçisinindir." Allah'ı dinleyin, aranızı düzeltin. İnanıyorsanız, Allah'a ve elçisine uyun.

8:1   Yes’elûneke anil enfâl(enfâli), kulil enfâlu lillâhi ver resûl(resûli), fettekullâhe ve aslihû zâte beynikum ve etîûllâhe ve resûlehû in kuntum mu’minîn(mu’minîne).

Bak mesela bu ayette ganimet geçiyor. İsim formunda. Savaş kelimesi de geçmiyor burada. 

 

8:41 Ganimet/kazanç olarak elde ettiğiniz şeylerin beşte biri Allah´a, resule, yakınlara, yetimlere, yoksullara ve yolda kalmışa aittir. Allah her şeye kadirdir.

8:41 Va'lemû ennemâ ganimtum min şey'in fe enne lillâhi humusehu

Burada da geçiyor ganimet, isim formunda. 

Anlaşılan Allah yoksullara ve yolda kalmışlara da kadın "cariye" veriyor. :D

 

Amacınız araştırmak, sorgulamak olsaydı bunları yazmama vakit tanımadan siz bulurdunuz.

Savaşda alınana  ganimet denmiyor.:D

kad%C4%B1nerke%C4%9Finyar%C4%B1s%C4%B1ka

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 328
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

10 saat önce, ANTİATEİST yazdı:

"Allah bana güzel bir çocuk verdi. Şükürler olsun."

Normal bir insan bu cümleden Allah'ın birisine sağlıklı bir çocuk bağışladığını anlayacaktır.

Siz ise Allah'ın savaş ganimeti olarak birisine çocuk verdiğini iddia ediyorsunuz.

:D

:)

Gülün lan

4860incii8651112.jpg

Link to post
Sitelerde Paylaş
7 hours ago, Hasan Akçay said:

Evlendikten sonra fuhus yapanlara esleri hür kadinlara verilen cezanin yarisini marisini uygulamazlar. Tabancayi kaptiklari gibi eslerini ve onunla ayni yatakta yakaladiklari irz düsmanini oracikta alinlarinin orta yerinden vurup kanlar içinde yere sererler. 

Evliyken yapilan fuhus asla yari cezayla geçistirilemez. Irz sahibi insanlar fuhsa tesvik sayarlar yari cezayi ve devleti de o sözde adaleti de reddederler. Ve Kuran izin vermez yari cezaya. Geçiniz. 

Ve 4:25'in "yeminlerinizin yönettigi genç kizlariniz"dan söz eden bölümünü dogru okuyunuz. 

Irzlari koruma altina alindiginda eger uygunsuz davranirlarsa onlara bagimsiz müminelerin yari cezasini verin (Fe izâ uhsinne fe in eteyne bi fâhisetin fe alieyhinne nisfu mâ alel muhsenâti minel azâb).

*

Kadinlarin irzini onlarin islama girmesi koruma altina alir. 

Örnegin Hillary Clinton Obama'yla yanak yanaga, nerdeyse dudak dudaga öpüstügünde o toplum itiraz etmemistir buna. Ama islam uygunsuz bulur, evli bir kadinin kocasindan baska bir erkekle öpüsmesini ve onun kucagina oturmasini fahise sayar. 

Hillary clintonlari yeminlerinizin yönettigi genç kizlariniz (mâ meleket eymânukum min feteyâtikum, Nisâ 25) yapip ülkenize getirirseniz ve onlar islama girerlerse... iste o zaman yari ceza hakki taninir. O da yalnizca yeni ortama alisincaya kadar. Yani bekarliklari sona erer ermez yari ceza uygulamasi da sona erer. Yoksa kan dökülür. 

*

Görülen o ki Nisâ 25 hakkinda söylenmesi gereken daha çoook sey var, bozulmasi gereken daha çoook ezber var. Ama simdilik bu kadar. Çünkü ezberler malesef fena yerlesmis, kafalar fena karisik. Bir kerede birden çok sey söylenirse daha da karisacak. 

Nisa/25. Sizden kimin, hür mü’min kadınlarla evlenmeye gücü yetmezse sahip olduğunuz mü’min genç kızlarınızdan (cariyelerinizden) alsın. Allah, sizin imanınızı daha iyi bilir. Hepiniz birbirinizdensiniz. Öyle ise iffetli yaşamaları, zina etmemeleri ve gizli dost tutmamaları hâlinde, sahiplerinin izniyle onlarla evlenin, mehirlerini de güzelce verin. Evlendikten sonra bir fuhuş yaparlarsa, onlara hür kadınların cezasının yarısı uygulanır. Bu (cariye ile evlenme izni), içinizden günaha düşmekten korkanlar içindir. Sabretmeniz ise sizin için daha hayırlıdır. Allah, çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.

Adam bu ayeti okuyor ama hala ısrarla yok burada bahsedilen bu değil, öyle olamaz diyor. Okuduğunu anlamaktan aciz herif.

Quote

"yeminlerinizin yönettigi genç kizlariniz"

Bu ne saçmalık be? "Yeminlerinizin yönettiği genç kızlarınız" gibi saçma bir laf mı olur? 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sizden kimin, hür mümin kadinlarla evlenmeye gücü yetmezse sahip oldugunuz mümin genç kizlarinizdan (cariyelerinizden) alsin, ve o cariyeler evlendikten sonra bir fuhus yaparlarsa onlara hür kadinlarin cezasinin yari cezasi uygulanir... mis.

Nisâ 25'in mevcut çevirilerinde söylenen budur. Ve "Ateist forum"daki saf kardesim, safliginin dogasi geregince, buna saf saf inaniyor.  

Hadi o çevirileri yapan müslümanlari birakayim, layiklarini bulsunlar! Ey saf ateist kardesim, sözüm sana. Say ki o cariyeyle sen evlisin. Biricik KARIN seninle evlendikten sonra fuhus yapti.

Devletin senin biricik KARINA hür kadinlarin cezasinin yalnizca yarisini mi versin? Razi olur musun? "Benim karim cariyedir, fuhus yapti diye ona tam ceza verilmesin, yazik!" der misim? Karin, fuhus yaptiginda kendisine yari ceza diye bi KIYAK geçilecegini bilerek fuhusa tesvik edilip dururken sen o kocaman boynuzlarinla aynaya saf saf bakar misin, trene bakar gibi?

Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, Hasan Akçay yazdı:

Sizden kimin, hür mümin kadinlarla evlenmeye gücü yetmezse sahip oldugunuz mümin genç kizlarinizdan (cariyelerinizden) alsin, ve o cariyeler evlendikten sonra bir fuhus yaparlarsa onlara hür kadinlarin cezasinin yari cezasi uygulanir... mis.

Nisâ 25'in mevcut çevirilerinde söylenen budur. Ve "Ateist forum"daki saf kardesim, safliginin dogasi geregince, buna saf saf inaniyor.  

Hadi o çevirileri yapan müslümanlari birakayim, layiklarini bulsunlar! Ey saf ateist kardesim, sözüm sana. Say ki o cariyeyle sen evlisin. Biricik KARIN seninle evlendikten sonra fuhus yapti.

Devletin senin biricik KARINA hür kadinlarin cezasinin yalnizca yarisini mi versin? Razi olur musun? "Benim karim cariyedir, fuhus yapti diye ona tam ceza verilmesin, yazik!" der misim? Karin, fuhus yaptiginda kendisine yari ceza diye bi KIYAK geçilecegini bilerek fuhusa tesvik edilip dururken sen o kocaman boynuzlarinla aynaya saf saf bakar misin, trene bakar gibi?

Ben etmem de ahmak kardeşim cariye hukuku diye bir şey var bu Yahudilik'te de var cariyeler mal gibidir normal insanın sahip olduğu haklar onlar için kısıtlıdır. Sarah ve Hacer örneğini düşün Hacer cariye olarak defolup gitti İbrahim'in yanından çünkü onun hiçbir değeri yok Sarah önemli.

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, Ateist Teolog said:

Ben etmem de ahmak kardeşim cariye hukuku diye bir şey var bu Yahudilik'te de var cariyeler mal gibidir normal insanın sahip olduğu haklar onlar için kısıtlıdır. Sarah ve Hacer örneğini düşün Hacer cariye olarak defolup gitti İbrahim'in yanından çünkü onun hiçbir değeri yok Sarah önemli.

Baskalari eder çünkü onlar ahmak. Sen etmezsin çünkü ahmak degilsin. Senin kriterin bu. Iyi ama ya ahmaksan? Ahmak oldugunun bile farkinda olmayan bi ahmaksan? 

Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, Hasan Akçay yazdı:

Baskalari eder çünkü onlar ahmak. Sen etmezsin çünkü ahmak degilsin. Senin kriterin bu. Iyi ama ya ahmaksan? Ahmak oldugunun bile farkinda olmayan bi ahmaksan? 

Salak heif ben etmem de derken o çağda yaşasam ederdim demek istedim çünkü Kuran ilkel çağların ürünüdür o dönemde olsaydık ederdik .Tabii insanlığa rahmet olan bir peygamberin bu ilkel adetleri düzeltmemesi vahim.Cariye gibi seks ve iş kölesi insanları tutmak normal önemli olan cesur olup bunlar yanlış diyebilmek sen kendi kitabıan yanlış diyemiyorsun sorun orda.

Link to post
Sitelerde Paylaş
On 21.01.2014 at 00:33, Tasvir-i Efkar yazdı:

Ortaçağ bedevi ahlâki yapısının bir diğer realitesi: Cariyeler (sex köleleri). Rezilullah (salla Allahı vesaire) ve çapulcu çete düşmanlarının topraklarına tecavüz ediyor, talan ediyor ve kocalarını katlettikleri kadınları ödül olarak alıyorlardı. Tiksinç bir adet. Üstelik insanlığa kılavuz olduğu öne sürülen bir kitapta böyle bir şeyin olması katmerli rezalet!

Dxw4HZc.jpg

Kadınlar Suresi: 24. "Evli kadınlarla evlenmeniz de haram kılındı. Maliki bulundu­ğunuz cariyeler müstesna, bunlar, Allah'ın üzerine farz kıldığı hükümler­dir..." diyor Kuran-ı Şekerim. Yani savaş ganimeti olarak ele geçirdiğiniz metreslerinize tecavüzü legalize ediyor. Ateistleri potansiyel kriminal olmakla suçlayan müslimler kendi dinlerindeki tanrı referanslı iğrenç uygulamalar için ne düşünüyor?

1- Muhammed b. Abdirrahman b. Bünanî, Muhammed b. Ahmed b. Hamdan'dan, o Ebû Ya'la'dan, o Amr en-Nakıd'dan, o Ebû Ahmed Zübeyri'den, o Süfyan'dan, o Osman el-Bettî'den, o Ebu'l-Halil'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den şöyle dediğini bize rivayet etti:

"Evtas Gazvesi'nin olduğu gün kocaları olan esir kadınları ele geçirmiştik. Onlara mücamaatta bulunmayı (cinsel ilişkiye girmeyi) çirkin bulmuştuk. Peygamber (s.a.v.)'e bunu sorduk da bu âyet nazil oldu. Biz de o kadınları böylece helal bulduk."

2- Ahmed b. Muhammed b. Ahmed b. el-Haris, Abdullah b. Muhammed b. Cafer'den, o Ebû Yahya'dan, o Sehl b. Osman'dan, o Abdurrahim'den, o Eş'as b. Sevvar'dan, o Osman b. Bettî'den, o Ebu'l-Halil'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den bize şöyle dediğini haber verdi:

"Rasulullah (s.a.v.) Evtas ahalisini esir alınca dedik ki: "Ey Allah'ın Rasulü, soylarını, kocalarını tanıdığımız esir kadınlarla nasıl mucamaatta bulunabi­liriz?" Bunun üzerine bu âyet nazil oldu."

3- Ebû Bekr Muhammed b. İbrahim el-Farisî, Muhammed b. İsa b. Amraveyh'ten, o İbrahim b. Muhammed b. Süfyan'dan, o Müslim b. Haccac'dan, o Ubeydullah b. Ömer el-Kavarirî'den, o Yezid b. Zuray'dan, o Said b. Ebî Arube'den, o Katade'den, o Ebû Salih Ebû Halil'den, o Ebû Alkame el-Haşimî'den, o da Ebû Said el-Hudrî'den bize şu rivayette bulundu:

"Rasulullah (s.a.v.) Huneyn Günü, Evtas Kabilesi'ne bir grup ordu gönderdi. Bu grup bir düşman birliğine rastlayıp onlarla savaştılar da onlara galip gelerek, kadın esirler elde ettiler. Rasulullah (s.a.v.)'ın Ashabı'ndan bir grup, müşrik kocalarından dolayı o esir kadınlarla münasebette bulunmaktan sakındılar. Allah Teala da bu âyeti indirdi,"

4- Ebu Saîd Hudrî'den Nesâî, Tirmizî, Ebu Davut ve Buharî rivayet etti. Ebu Saîd:

-Bize, Evtâs esirlerinden esirler isabet etti. Kadınların kocaları vardı. Biz onlarla birleşmeyi çirkin gördük, Nebî Aleyhisselâm'a sorduk., Nisa: 4/24 âyeti indirildi. Ancak Allah'ın sizin üzerinize Efa ettiği şeydir, biz onların ferclerini (vajinalarını) helal kıldık, buyurdu.

Kadınlar Suresi/24. ayet Şia İslam'da legal kabul edilen "Helal Genelev" uygulamasına da açık kapı bırakır. Sabit vadeli ya da uzun vadeli evlilik yapabilirsiniz. Minimum sözleşme süresi 3 gün.

sblQrjK.jpg

Söz konusu muahammde olunca...

Mslumanrla kaçıyor işte ne yapalım 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kriter sunun bunun, senin, benim... salak olmamiz ya da olmamamiz degil Nisâ 25'te "Evlendikten sonra bir fuhus yaparlarsa..." deniyor mu ya da denmiyor mu, kriter odur.

Deniyor mu, buyurun birlikte bakalim.

Arapça metinde söylenen: izâ uhsinne fe in eteyne bi fahise...  UHSiNNE korunurlar demek, izâ uhsinne: korunduklarinda. Sorgulayan insanlarsak soracagiz: Kim tarafindan korunduklarinda? Iki olasalik var.

(1)NiKAH tarafindan korunduklarinda. Bu olasaliga göre izâ uhsinne evlendikten sonra demektir. Evlendikten sonra bir fuhus yaparlarsa öteki kadinlara verilen cezanin yalnizca yarisi verilir onlara. Ve boynuzlanilir.

(2)iSLAM tarafindan korunduklarinda. Bu ihtimale göre ise izâ uhsinne islama girdikten sonra anlamina gelir. Yeminlerinizin malik oldugu genç kizlariniz eger islama girdikten sonra erkeklerin kucagina oturmak gibi uygunsuz davranislarda bulunurlarsa öteki kadinlara verilen cezanin yarisina çarpilirlar. Ve "feteyâtikum"a yani genç kizlariniza taninan bu arti ayrimcilik onlarin evlendikleri anda sona erer. Dolayisiyla boynuzlanma söz konusu degildir. 

Sizce hangisi söyleniyor ayette?

(Lütfen cariye sahibi bir kimse oldugunuzu var sayin cevap verirken. Hayir degilim demeyhin, biliyorum cariye sahibi olmadiginizi. Cariye sahibi oldugunuzu yalnizca VAR SAYIN.)

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, Hasan Akçay yazdı:

Kriter senin, benim salak olmamiz ya da olmamamiz degil Nisâ 25'te "Evlendikten sonra bir fuhus yaparlarsa..." deniyor mu denmiyor mu, kriter odur. Buyurun ona bakalim.

Arapça metinde söylenen: izâ uhsinne fe in eteyne bi fahise...  UHSiNNE korunurlar demek, izâ uhsinne: korunduklarinda. Kim tarafindan korunduklarinda? Iki olasalik var.

(1)NiKAH tarafindan korunduklarinda. Bu olasaliga göre izâ uhsinne evlendikten sonra demektir. Evlendikten sonra bir fuhus yaparlarsa öteki kadinlara verilen cezanin yalnizca yarisi verilir onlara. Ve boynuzlanilir.

(2)iSLAM tarafindan korunduklarinda. Bu ihtimale göre ise izâ uhsinne islama girdikten sonra anlamina gelir. Yeminlerinizin malik oldugu genç kizlariniz eger islama girdikten sonra erkeklerin kucagina oturmak gibi uygunsuz daranislarda bulunurlarsa öteki kadinlara verilen cezanin yarisina çarpilirlar. Boynuzlanma moynuzlanma olmaz. 

Sizce hangisi söyleniyor ayette?

 

Hakkaten islam'ın diğer çöl yazmalarından ve geleneklerinden bağımsız ütopik bir dünya yarattığına inanıyorsun değil mi hem de 1400 küsür yıl önce uçmuşsun sen. O nasıl bir meal verme o nasıl bir anlatış tazrı Arabistan çöllerinden insan hakları evrensel beyannemesi çıkarmaya çalışmak deli saçması ahmakça salakça bir şey.

 

1.cisi . Boynuzlama falan yok cariyeler mal gibidir köledirler boynuzlanma diye müesseleri yoktur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Konuyu eger benimle müzakere etmek istiyorsan yazdiklarimi kâle alacaksin. Yoksa ben de senin yazdiklarini kâle almam. Okumam. Sunu sordum: 

Ayette hangisi söyleniyor, (1)evlendikten sonra bir fuhus yaparlarsa mi ya da (2)islama girdikten sonra erkeklerin kucagina oturmak gibi uygunsuz bir davranista bulunurlarsa mi?

Cevap verirken lütfen kendinin cariye sahibi biri oldugunu VAR SAY. Cariye sahibi degilim deme. Cariye sahibi olmadigini biliyorum. Cariye sahibi oldugunu yalnizca SAY.    

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
39 minutes ago, Hasan Akçay said:

Konuyu eger benimle müzakere etmek istiyorsan yazdiklarimi kâle alacaksin. Yoksa ben de senin yazdiklarini kâle almam. Okumam. Sunu sordum: 

Ayette hangisi söyleniyor, (1)evlendikten sonra bir fuhus yaparlarsa mi ya da (2)islama girdikten sonra erkeklerin kucagina oturmak gibi uygunsuz bir davranista bulunurlarsa mi?

Cevap verirken lütfen kendinin cariye sahibi biri oldugunu VAR SAY. Cariye sahibi degilim deme. Cariye sahibi olmadigini biliyorum. Cariye sahibi oldugunu yalnizca SAY.    

Bu salaklığınla, bu ikiyüzlülüğünle, bu kıvırmalarınla kimse seni kaale almaz, dalga geçer, ikiyüzlülüğünü, cehaletini, aptallığını yüzüne vurur.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mâ meleket eymânukum min feteyâtikum-"Yeminlerinizin malik oldugu genç kizlariniz"dan söz eden iZÂ UHSiNNE korunduklari vakit demek. Fiilimiz "hasana"dir (حصن). HASANA korumak anlamina gelir. Korumanin hangi yoldan oldugu cümledeki anlam örgüsünden ortaya çikar, bakmadan etmeden korumak evlilik yoluyladir denemez. 59:2'deki HUSÛN da ayni fiilin türevidir ve korunaklar demektir ya da kale görünümlü korunan evler.

Sonra devam edeyim. Simdi bir yere gitmem gerekiyor. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
12 dakika önce, Hasan Akçay yazdı:

Mâ meleket eymânukum min feteyâtikum-"Yeminlerinizin malik oldugu genç kizlariniz"dan söz eden iZÂ UHSiNNE korunduklari vakit demek. Fiilimiz "hasana"dir (حصن). HASANA korumak anlamina gelir. Korumanin hangi yoldan oldugu cümledeki anlam örgüsünden ortaya çikar, bakmadan etmeden korumak evlilik yoluyladir denemez. 59:2'deki HUSÛN da ayni fiilin türevidir ve korunaklar demektir ya da kale görünümlü korunan evler.

Sonra devam edeyim. Simdi bir yere gitmem gerekiyor. 

 Kardaeşim senin dediyin doğru olsun. senin Allahın işi gücü yokmu bu sonsuz evrende karı kızla uğraşıyor.  yeri geldimi bütün hayvan bikyi ne varsa Allah yartı dersiniz hayvan bitki vs onalrın niye cinsel ilşkisine karışmıyor Allah yoksa onları yartmadımı? sadece muhammedin ve müslümanların uçkuru içinmi inmiş kuran. okumayanda sanacak kuran evrenin gizemini açıklıyor. terciye tere satamaya kalkma biz kuaranı ne olduğunu biliriz. boşunamı dinden çıktık  bir tane kutsal kitapları okumadan dinden çıkan insan varmı varsa yalan söylüyor. ama okumadan müslüman olunur. neden diye sorsan müslümanların çoğu dinini bilmez ben bilmem hocam bilir alimler bilir derler pekiyi alim bilcek sen bilmiyeceksen o zaman alimleremi indi kuran nerde kaldı cennet cehnnem sadece hoca şehler  alimler için indiyse o zaman insanların sınava sokmak kadar salakca bir şey olurmu.

Link to post
Sitelerde Paylaş

benim anlamadığım birşey var , savaş esiri cariye dört karı falan filan cümlelerine karşı KANIT  olarak sunduklarınız muhkem yani kesin delil mi yoksa iddia mı ? yani siz tarih bilimin ışığında bu sure hangi kronolojik sürece karşılık geliyor buldunuz .noktayı koydunuz. yoksa sizler de bunun sadece kanıtlanmamış savlar olduğunu kabul ediyor musunuz ? peygamber kim  , eşi kim ? deli misiniz divane misin ? kimsenin adı yazmıyor ki orada ? yani siz katti gerçekleri açıklayorsunuz , biz alternatif bir şey söylesek gerçeğe muhalefet mi yapmış oluyoruz mesela ? ben orda insan soyu nasıl çoğalır , akrabalık nedir falan gibi şeyleri anlatıyor aslında desem hadi len diceksiniz demek ...

Link to post
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, yebusi yazdı:

benim anlamadığım birşey var , savaş esiri cariye dört karı falan filan cümlelerine karşı KANIT  olarak sunduklarınız muhkem yani kesin delil mi yoksa iddia mı ? yani siz tarih bilimin ışığında bu sure hangi kronolojik sürece karşılık geliyor buldunuz .noktayı koydunuz. yoksa sizler de bunun sadece kanıtlanmamış savlar olduğunu kabul ediyor musunuz ? peygamber kim  , eşi kim ? deli misiniz divane misin ? kimsenin adı yazmıyor ki orada ? yani siz katti gerçekleri açıklayorsunuz , biz alternatif bir şey söylesek gerçeğe muhalefet mi yapmış oluyoruz mesela ? ben orda insan soyu nasıl çoğalır , akrabalık nedir falan gibi şeyleri anlatıyor aslında desem hadi len diceksiniz demek ...

Kardeş sen ne diyorsun rica etsem meramını açıkca söylermisin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

diyorum ki , bir yazıyı okuyup kendine dört kadın almayı hak gören cahille , bunu delil sayıp tartışan aynı cahildir.''dört kadın kitapta yazıyor'' diyip alan adamla , ''dört kadın alıyor o zaman kitapta yazan budur'' demek arasındaki farkı açıklarsan benim için yeterli bir zeka pırıltısı olacak.

Link to post
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, yebusi yazdı:

diyorum ki , bir yazıyı okuyup kendine dört kadın almayı hak gören cahille , bunu delil sayıp tartışan aynı cahildir.''dört kadın kitapta yazıyor'' diyip alan adamla , ''dört kadın alıyor o zaman kitapta yazan budur'' demek arasındaki farkı açıklarsan benim için yeterli bir zeka pırıltısı olacak.

Şayat sen müslümansan kurana hadise inanmak zorunluğun var. yoksa Allahın ayetlerini hiçe saymış olursun oda seni müslüman yapmaz. kutsal kitapta ne yazıyorsa onu uygulamak yükmlülüyün var cahilikle alaksı yok. ha  dinsizsen o zaman bizi burda kurana dine inanmadığımız için cehnnemle tehdit edenlerin cevabını veririz. bunda abes olan ne?

tarihinde güven tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...