Jump to content

Neden Müslümansınız!


Recommended Posts

1 - yzıların ona çok benziyor...neyse o değilsen değilsindir.

2- islam tarihini okuduk - sen git oku biraz.

3- mekke de zamanında müslüman mı vardı da müslümanlara bişiler yaptılar mekkeliler ? mekkede müslümanlar ortaya çıkmadan önce herhangi bir PROBLEM vs. varmıydı ? yoksa islam ortaya çıkınca mı başladı problemler ?

ayy bismillahirrahmanirrahim!

git oku googldan yadexmiyim ben! banane ya

yazıyor işte oku! hepsini oku!

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 127
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

ben sana kafirin ne demek olduğunu islam tarihini anlatan kitapları siyeri nebilerini okudum anladım sana yazdım

vesselam bundan sonrası senin aklını başına alıp düşünmen yada aynyla yoluna devam etmene bağlı

hulasa: Sen islam dersini yanlış almışsın!!! doğrusunu anlattım O sıhların ben küfür etmiycem onlar sıh değil

her mesleğin sahtesi vardır!! onarl satne dinciler din yankesiceleri!

sen doktora gittiğin de! hademe önlüğü giyen adamın! doktor önlüğü giyip doktordan bir şey duyduğundan sana bir şeyler ahkam keserse! sen onu doktar sanırsan

suç tıp da mı!!!

Kimin sözüne güveniyorsanız, ona gidin ve sorun. Bu konu uzamasın, çünkü hala masal anlatıyorsunuz. Kuranda olmayan lafaları araya ittiriyorsunuz. Parantezlerin içine bin tane yalan yerleştiriyorsunuz. Siz kendi dininize göre allahınızın laflarını değiştiriyorsunuz, haberiniz yok.

Kafirin ne olduğunu öğrenin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

ayy bismillahirrahmanirrahim!

git oku googldan yadexmiyim ben! banane ya

yazıyor işte oku! hepsini oku!

mekkede islam öncesi DİNSEL bir KAVGA yoktu !!!!

islam çıkmadan önce dünyada 3 grup birbirine ölesiye düşmandı...

museviler-hristiyanlar-putperetler....

allah neden bir 4. yü aralarına dahil etti ?

en başında mesela museviliği tam olarak oturtsaydı - yaysaydı dünyaya da - tek bir DİN olsaydı olmaz mıydı ?

yahut allah bunu BECEREMEMİŞ mi ? .

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kimin sözüne güveniyorsanız, ona gidin ve sorun. Bu konu uzamasın, çünkü hala masal anlatıyorsunuz. Kuranda olmayan lafaları araya ittiriyorsunuz. Parantezlerin içine bin tane yalan yerleştiriyorsunuz. Siz kendi dininize göre allahınızın laflarını değiştiriyorsunuz, haberiniz yok.

Kafirin ne olduğunu öğrenin.

küfür: hakkı örten demektir! git islam tarihine bak! neler neler yapmışlar! kafir denilen müşrik denilen şahıslar ebu cehiller ebu sufyanlar cin fikirli adamlar münafıkalar siyasetçiler! neler neler yapmışlar oku!! işte bunlara kafir müşrik münafık denmiş! uyan uyan yaa!

ayyy benden bu kadar! ben doğrusunu yazdım sen hala aynı kafadasın!

Link to post
Sitelerde Paylaş

küfür: hakkı örten demektir! git islam tarihine bak! neler neler yapmışlar! kafir denilen müşrik denilen şahıslar ebu cehiller ebu sufyanlar cin fikirli adamlar münafıkalar siyasetçiler! neler neler yapmışlar oku!! işte bunlara kafir müşrik münafık denmiş! uyan uyan yaa!

ayyy benden bu kadar! ben doğrusunu yazdım sen hala aynı kafadasın!

MUHAMMED’İN ÖLÜM EMİRLERİ: SUİKASTLER

NADİR BİN HARİS’İN ÖLDÜRÜLMESİ

Nadir, Muhammed’in akrabalarındandı. Kureyşliler içinde zeki ve aydın bir insandı. Muhammed’in büyük bir iş peşinde olduğunu düşünüyor ve ona inanmıyordu.

Hicretten önce Nadir, Kuran ve Muhammed’in peygamberliği ile ilgili olarak halkı uyarır ve onun sahte bir peygamber olduğunu söylerdi. Onun bir kahin, sihirbaz veya şair olmadığını ama “aileleri ve insanları birbirine düşman eden bir büyücü” olduğunu iddia ediyordu.

İbn Hişam, cilt 1. sh. 399

Aynı eserin 320-321. sayfasında Nadir b. Haris’in şöyle konuştuğu yazılıdır :

“Bu adama karşı çıkma yolunuz sizi bir yere götürmez. O sizin aranızda yaşamakta. Şimdiye dek ahlâken en iyi olanınızdı; aranızda yaşayan en doğru, en dürüst ve emin kişi oldu daima. Siz tutmuş, onun bir kahin, sihirbaz, şair ve mecnun olduğunu söylüyorsunuz. Kim inanır buna? Ahali, bir kahin nasıl konuşur bilmiyor mu? Bir şairin, bir mecnunun halini tefrik edemez mi halk? Bu ithamların hangisini Muhammed’e yamayabilirsiniz ki halkın dikkatini ondan kaçırabilesiniz. Bakın! Ben size onunla nasıl baş edeceğinizi söyleyeyim.”

Sonra Irak’a gitti ve oradan” İran kisraları”, “Rüstem ve İsfendiyar’la ilgili masallar” vb. hikayeleri topladı ve Muhammed’in getirdiği Kuran’ın bunlardan farkı olmadığını anlatmaya başladı. “Bunlar da Muhammed’in söylediği türden şeylerdir. Üstelik ben onun gibi peygamberlik iddiasında bulunup, Allah’dan vahiy aldığımı da ileri sürmüyorum. Kur’an, bunlar gibi eskilerin masallarından başka bir şey değildir” diyordu.

İslam Tarihi, Asım Köksal, cilt 1-258

Aşağıdaki ayetin Nuzül sebebinin bu olduğu söylenir:

Lokman-6 – İnsanlardan öylesi var ki, herhangi bir ilmi delile dayanmadan Allah yolundan saptırmak ve sonra da onunla alay etmek için boş lafı satın alır. İşte onlara rüsvay edici bir azap vardır.

Bedir savaşında esir düştü. Nadir’ı esir alan Mikdad b. Esved’di. Muhammed, Nadir’ın öldürülmesini emredince Mikdat fidye alamayacağı için, “Ya Resulallah, o benim esirimdir” dedi. Muhammed, “O Allah’ın kitabı hakkında ileri geri konuşuyordu” dedi ve öldürülmesini emretti. Mikdat tekrar, “Ya Resulallah, o benim esirimdir” dedi. O zaman Muhammed, “Allah’ım Mikdat’ı lütfunla zengin kıl” diye dua etti. Miktad, “İstediğim buydu” dedi. Nadir’in başı Ali tarafından kesildi. Onunla birlikte birçok esir de öldürüldü. Kureyş’in ileri gelenlerinden Ukbe bin Muayt da fidyesi kabul edilmeyerek öldürülenler arasındaydı.

Ukbe’nin Mekke döneminde birgün Muhammed’i boğmak istediği, bir başka gün namaz kılarken yüzüne hayvan işkembesi attığı, bu nedenle affedilmeyip öldürüldüğü rivayet edilir.

EBU AFAK’IN ÖLDÜRÜLMESİ (624)

Medine’deki şairlerden ve Muhammed’e inanmayanlardandı. Yahudi olduğu iddiaedilir.Bedir Savaşının akabinde yazdığı söylenen şiirinde şöyle der:

Uzun yıllar yaşadım

ama Kayla Oğulları gibi

bir araya geldiklerinde

üstlendikleri şeyi yapma ve müttefikleri konusunda

onlardan daha sadık olan,

dağları deviren ve hiçbir zaman boyun eğmeyen,

bir topluluk ya da halk görmedim.

Onlara gelen bir atlı onları,

Her konu hakkında

“Haram” ve “Mübah”diyerek ikiye ayırmıştır.

Yüceliğe ve krallığa inansaydınız Tubba’yı izlerdiniz.Tubba: Daha önce aynı toprakları işgal eden Yemenli bir yöneticiydi ve Kayla oğulları ona karşı direnmişlerdi.

İbn Sad’în kitabı Tabakat el-Kebir’de (Cilt 2 Sayfa 32) Ebu Afak’ın öldürülmesi şöyle anlatılır:

“…bundan sonra Allah’ın elçisi Hicretten sonraki 20. ayın başlangıcında Salim İbn Umeyr el Amr’ının Yahudi olan Ebu afak’a karşı seriyyesi gerçekleşti. Ebu Afâk, Beni-Amr ibn Avf’dandı ve 120 yaşına gelmiş olan ihtiyar bir adamdı. Yahudiydi ve insanları Allah’ın elçisine karşı kışkırtıyordu ve Muhammed hakkında alaycı şiirler yazıyordu.

Muhammed bu şiirleri duyunca “Bu alçak adamı benim için kim öldürecek” diye sorar.

Bedir savaşına katılmış olan Salim ibn Umeyr “Ya Ebu Afak’ı öldürmeye ya da onunla birlikte ölmeye yemin ediyorum” dedi. Bunun için fırsat kollamaya başladı ve bir gün hava çok sıcakken Ebu Afak dışarıda açıkta yattı. Bunu bilen Salim ibn. Umeyr kılıcını onun ciğerine sapladı ve kılıç yatağa değene kadar üzerine abandı. Allah’ın düşmanı bağırdı ve insanlar onun yanına koştular ve sonra evine götürüp onu gömdüler.”

ASMA BİNT MERVAN’IN ÖLDÜRÜLMESİ (624)

Yezid b. Zeyd’in eşi ve 5 çocuk annesiydi. Beni Khatma kabilesindendi ve şairdi.

Bu kabilede de Muhammed’e sadık müminlerin sayısı artmıştı. Buna karşın inanmayanlar da çoktu. Asma b. Mervan da Muhammed’e inanmamakta ve onu yazdığı şiirlerle eleştirmekteydi.

Muhammed, Asma’nın aleyhindeki şiirlerini ve konuşmalarını haber almaktaydı. Anlaşılan o ki, Muhammed aleyhine okuduğu şiirleri kendi kabilesinden Muhammed’e ileten ajanlar vardı.

Ebu Afak’ın öldürüldüğünü duyunca üzüntüsünü şu dizelerle şiire döker:

Malik, Nebit, Afvoğulları!

Düşman üzerine atılarak birbirinizle yarışarak yürüyün

Düşman üzerine atılarak yürüyün Hazrecoğulları!

Sizler, sizden olmadığı halde yanınıza gelen yabancıya itaat ettiniz

O’na boyun eğdiniz ki, o ne Mu’dar’dandır ne de Mezhic’dendir.

Başları kestikten sonra hala ondan pişmiş çorba umar gibi umut içindesiniz

Ondan birşey uman aldanır, umutlar boşunadır!

Muhammed Asma’nın bu şiirlerine öfkelenir ve öldürülmesine karar verir.

“Kim beni Mervan’ın kızından kurtaracak?” diye sorduğunda;

Adiyy b. Hareşe isminde (gözleri görmeyen) bir müslüman bu göreve talip olur. Muhammed’in adamları Bedir’den döndükten sonra Adiyy ile birlikte Ramazan’ın yirmibeşinci gecesi o kadının evine giderler. Evdekiler uykudadır. Asma, çocukları ile birlikte yatmakta olup, hatta bir bebeği de onun üstüne uzanmış durumdadır. Adiyy eliyle yoklayarak bebeği kenara çeker ve gözleri görmemesine rağmen kılıcını Mervan’ın göğsüne dayayıp yüklenir ve kılıç Mervan’ın arkasından çıkar.

Sabah olunca gelip Muhammed ile birlikte namaza durur.

Muhammed onu tedirgin görünce “Ya Umeyr Mervan’ın kızını mı öldürdün ?” diye sorar.

O da “Evet ya Rasulullah, acaba hata mı ettim?” diye cevap verir.

Muhammed “Hayır onun için iki keçi bile birbiriyle toslaşmazdı” der.

Başka kaynaklarda Muhammed’in söylediği son söz şöyledir :

“Onun kanı hederdir, sorup karşı çıkacak kimse yoktur” .

(Mahmud Esad- İslam Tarihi “Tarih-i Din-i İslam” Sayfa – 550-551)

Ömer “Tebrikler doğrusu, böyle kör bir şahıs böyle mühim bir hizmette bulunsun” deyince Muhammed cevap olarak, “ Ya Ömer, kör deme, O gerçeği gören mert bir kişidir. Habersizce Cenab-ı Hakk’a ve Resulü’ne yardım etmiştir” der. Muhammed böyle başarılı bir işi “kör” olmasına rağmen yerine getirdiği için Adiyy b. Hareşe’ye Umeyr yani “gözleri gören” ismini takar.

İbn İshak Allah’ın Resulü’nün Sireti (S.675-676)

İbn Sad “Tabakat el-Kebir” (Cilt 2 Sayfa 31)

Bu cinayetten bir gün sonra Khatma kabilesinin tamamı müslüman olur.

ŞAİR KA’B İBN EL-EŞREF’İN ÖLDÜRÜLMESİ (624)

Ka’b Yahudi Nadiroğullarına mensup bir şair idi. Bedir Savaşında öldürülenleri duyunca “Vallahi, eğer Muhammed bu ulu kişileri öldürtmüşse yerin altı üstünden daha hayırlıdır.” Diyerek Mekke’ye gitti. Bedir’de öldürülenler için mersiyeler okudu, Mekkelilerle ağlaştı.

Daha sonra tekrar Medine’ye döndü. Müslümanlar ve kendisi aleyhine okuduğu hicivli şiirlere Muhammed daha fazla dayanamadı ve onun öldürülmesi için suikast timi oluşturdu. Bu timin içinde Ka’b’ın süt kardeşi Ebu Naile Silkan da vardı. Muhammed’in olduğu yerde baba evladı, kardeş kardeşi, amca yeğeni tanımazdı ve tabii ki bir insanın süt kardeşinin de onu tanımaması normaldi.Suikast timi Evs kabilesindeki şu kişilerden oluşuyordu:Ebu Nail Silkan (Ka’b’ın süt kardeşi)

Muhammed bin Mesleme

Abbad bin Bişr

Haris bin Evs

Ebu Abs bin CebrSuikast planı bir tuzaktı. Ka’b Nadiroğullarıyla birlikte kalede yaşıyordu. Önce Ka’b’la görüştüler ve ona Muhammed’den yakınarak kendilerinden vergi istediğini söylediler. Ondan borç istediler.

Silahlarını rehin bırakmak üzere anlaştılar. Belirlenen zamanda tekrar gelmek üzere ayrıldılar. Sözleştikleri zamanda tekrar gelip Ka’b’a seslendiler. Eşinin kuşkulanıp uyarmasına rağmen Ka’b “ Onlar benim kardeşlerim, dostlarım” diyerek yanlarına iner.

Plana göre Mesleme, Ka’b’ın başını koklarken yakalayıp tuttuğunda diğerleri saldıracaktır.

Süleyman Ateş öldürülüş anını şöyle anlatıyor:

“Ka’b’ın üzerinde zırh olduğu için adama kılıç işlemiyordu. Muhammed İbn Mesleme, kılıcın ucunu Ka’b’ın göbeğinin altına koyup üstüne abandı. Adamın anüsüne kadar sapladı. Ka’b yıkıldı”.(S. Ateş- Kuran’a göre Hz.Muhammed’in hayatı. S.565)

Medine’de, Muhammed’e bağlılık ve sadakat bakımından birbirleriyle rekâbet halinde iki müslüman kabile vardı. Evs’ler ve Hazreci’ler. Bunlardan biri Muhammed’e hizmette bulunsa, diğeri kıskanıp benzeri ya da daha iyi bir hizmette bulunma hevesindedir.

Ka’b’ın öldürülmesi Muhammed’i çok sevindirmişti. Bu yüzden Evs kabilesini övmüş olması Hazreci kabilesini kıskandırmıştı.

İBN SUNAYNA’NIN ÖLDÜRÜLMESİ (624)

Süneyye olarak da tanınan İbn Sunayna Yahudi tacirlerindendi. Muhayise b. Mesud tarafından öldürüldü. Muhammed, Yahudi şairi Ka’b Eşref’in öldürülmesinden sonra “Yetkiniz altındaki her yahudiyi öldürün” emri vermişti ve bu emir üzerine Muhayissa, yakın ticari ve sosyal ilişki içinde bulunduğu Suneyna’nın aniden üzerine atlayarak onu öldürdü.

Muhayyısa´nın henüz müslüman olmayan ağabeyi Huvayyısa b. Mes´ud ona vurmaya başladı ve:

“Ey Allah düşmanı! Onu öldürdün ha?! Vallahi, senin kamında onun malından pek çok içyağı vardır!” dedi.

Muhayyısa:

“Vallahi, onun öldürülmesini bana öyle bir zât emretti ki, eğer o seni öldürmemi de bana emretseydi, muhakkak senin boynunu da vururdum!” dedi.

Huvayyısa´nın İslâmiyete girmesine ilk sebep, bu cevap oldu.

Huvayyısa:

“Şaşılacak şey! Eğer Muhammed öldürülmemi sana emretse, gerçekten beni öldürür müsün?” dedi.

Muhayyısa:

“Evet! Vallahi, o senin boynunu vurmayı bana emretseydi, muhakkak, senin de boynunu vururdum!” dedi.

Huvayyısa:

“Vallahi, seni bu duruma getiren bir din, hayrete şayandır!” dedi ve o da Müslüman oldu.

İbn İshak, İbn Hişam, Sîre, c. 3, s. 62, Vâkıdî, Megâzî, c. 1, s. 191-192, Taberî, Târih, c. 3, s. 5, Beyhakî, Delâilü´n-nübüvve, c. 3, s. 200, İbn Abdilberr, İstiâb, c. 4, s. 1464, İbn Esîr, Kâmil, c. 2, s. 144, İbn Seyyid, Uyûnu´l-eser, c. 1, s. 301, Zehebî, Megâzî, s. 1 31, E bu´l-Fidâ, el-Bidâye ve´n-nihâye, c. 4, s. 5.

EBU RAFİ’NİN ÖLDÜRÜLMESİ (624)

Ebu Rafi de Hayberli bir Yahudi tacirdir. Evs kabilesinin Şair Ka’b Eşref’i öldürmesini kıskanan Hazreci’ler, Ka’b kadar değerli birini öldürüp Muhammed’in gözüne girmek isterler. Akıllarına Ebu Rafi gelir. Gatafan kabilesini Muhammed’e karşı savaşa kışkırttığı ve tacir olduğu için faizle borç para verdiği vb. bir takım ithamlarla suçlayarak Muhammed’den öldürmek için izin isterler. Muhammed onu öldürtmek için Abdullah bin Atik’ komutasında bir tim oluşturur.

Tim üyeleri :

Abdullah bin Atik

Mesud bin Sinan

Abdullah bin Üneys

Ebu Katede Haris bin Ribiy

Hüzai bin Esved

den oluşlan 5 kişilik bir fedai timiydi.Ebu Rafi Hayber’de bir kalede yaşıyordu. Abdullah bin Atik’in süt annesi Hayberli olduğu için bu yöreyi çok iyi biliyordu.Abdullah İbn Atik kalenin içine sızmayı başarır ve bir ahıra saklanır. Herkes çekildikten sonra Atîk, Ebu Rafi’nin yatak odasına sızar.Ebu Râfi, karanlık bir oda içinde, ailesinin arasında uykuya yatmış bulunuyordu.

Abdullah b. Atîk; Ebu Râfi’in odanın neresinde olduğunu kestiremediğinden, anlamak için:

“Ebu Râfi !” diyerek seslendi.

Ebu Râfi:

“Kim o?” dedi.

Abdullah b. Atîk, ses gelen tarafa yaklaşıp ona kılıçla ilk darbeyi indirdi. Fakat, bir iş görememiş olmanın heyecanı ve dehşeti içinde kaldı.

Ebu Râfi çığlık koparınca, Abdullah b. Atîk, hemen dışarı çıktı.

Kısa bir müddet sonra, tekrar içeri girip sesini değiştirerek:

“Nedir bu feryad ey Ebu Râfi?” dedi.

Ebu Râfi:

“Anan Cehenneme! Sen seslenmeden önce, birisi bana oda içinde kılıçla vurdu!” dedi.

Abdullah b. Atîk, ona kılıçla bir darbe daha indirip iyice yaraladı. Fakat, yine öldüremedi.

Sonra, kılıcın keskin ucunu kamına basınca, Ebu Râfi arkasına devrildi.

Buhârî, Sahîh, c. 5, s. 26-28, Taberî, Târîh, c. 3, s. 6-7, Beyhakî, Sünenü´l-kübrâ, c. 9, s. 80, Delâilü´n-nübüvve, c. 4, s. 37-38, İbn Esîr, Kâmil, c. 2, s. 147-148, Zehebî, Megâzî, s. 285-286.

Suikast timindeki herkes Ebu Rafi’yi kendisinin öldürdüğünü iddia eder.

Bunun üzerine Muhammed, herkesin tek tek kılıcını kontrol eder. Öldürenin Abdullah b. Uneys olduğunu söyler, çünkü kılıcında kemik izleri görmüştür. Taberi’de olay şöyle anlatılır:

“Biz, yataginda bulunan (kocasina) kiliçlarimizla vurmaga basladik; gecenin karanliginda onu ancak ince ve beyaz Kipti bezine benziyen beyazindan dolayi seçebildik… Biz ona kiliçlarimizla vurduktan sonra Abdullah bin Üneys kilicini onun karnina sapliyarak öbür tarafina geçirdi. Yahudi bu sirada: -‘Yeter, yeter’- diye bagiriyordu. Bundan sonra biz onun yanindan çiktik.

Abdullah bin Atik’in gözleri iyi görmüyordu, bu yüzden inerken basamaktan düserek ayagini siddetli bir surette incitti; onu yükliyerek çesmeden akan su çukuruna kadar götürdük. Biz o çukurda saklanacaktik. kalede atesler yakildi, bizi her taraftan arastirmaga koyuldular. Ancak bizi bulmaktan ümidi kestikten sonra yaralinin (Ebû Râfi’in) yanina dönerek onu her taraftan sardilar.

O, onlar arasinda can cekisiyordu. Biz, Tanri düsmaninin ölüp ölmedigini bilmek istedik. Aramizdan biri: -‘Ben gidip anlar, ve bekliyerek onun haberini getiririm’- dedi; ve Yahudi’ler arasina karisti. Yahudi’ler arasina karisan adam söyle diyor: -Ben yanlarina geldigim vakit, yahudilerin ileri gelenleri onun yaninda toplanmislar(di); karisinin elinde kandil vardi.

O, kandilin isiginda kocasinin yüzüne bakiyor, ayni zamanda toplanmis olan adamlarla konusarak: -Tanri adina and içerek teyid eylerim ki, Ibn-i Atik’in sesini isitmis gibi oldum, fakat sonradan kendi kendimi -Ibn-i Atik Medine’dedir, bu memlekete nasil girebilir?- dedim. Bu arada ben de yaralinin yuzüne bakmak üzere yanina yanastigim vakit karisi: – Yahudi ilâhina and içerek ölmüs oldugunu temine derim- dedi. Haber almaya giden arkadasimiz: -Bu söz benim için her seyden daha hostu- diyor.

O, bize Ibn-i el-Hukayk’in (Ebû Râfi’i’n) ölüm haberini getirdi. Bundan sonra biz, arkadasimizi (Ibn-i Atik’i) yükliyerek kaleden ayrildik. Tanri elçisinin katina gelerek Tanri düsmanini öldürdügümüzü haber verdik.

Fakat onu hangimizin öldürdügü hakkinda aramizda ihtilâf basgösterdi. Her birimiz onu kendisi öldürmüs oldugunu iddiâ ediyordu. Bunun üzerine Tanri elçisi: -Haydi kiliçlarinizi gösteriniz- dedi. kiliçlarimizi getirdik; o, kiliçlara bakti ve Abdullah bin Üneys’in kilicini gözden geçirdikten sonra: -Bu kilicin sahibi onu öldürmüstür, ben bu kiliçta kemik izleri görüyorum- dedi” (Bkz. Milli Egitim Bakanligi yayinlari: Taberi, Milletler ve Hükümdarlar Tarihi, Istanbul, 1966, cilt II. sh. 365-6)

USEYR BİN ZARİM’İN ÖLDÜRÜLMESİ (627)

Useyr, Hayber Yahudilerindendi.Hicretin 6. yılında Muhammed, 3 kişilik bir heyeti Abdullah İbn Rehava başkanlığında Hayber’e göndermişti. Rahava, Hayber’de 3 gün kaldı. Yahudilere başkanlık eden Useyr bin Zarim’le görüştü. Döndüğünde Useyr’in Gatafan kabilesini Müslümanlara karşı kışkırttığını Muhammed’e anlattı.

Muhammed, Useyr için planını yaptı ve Rahava’yı bu defa 30 kişiyle Hayber’e gönderdi.Muhammed’in kendisini Hayber’e vali olarak atadığını, kendisini görmek için Medine’ye beklediğini iletti. Teklife kanan Useyr’le birlikte yola çıktılar. Yahudiler de 30 kişiydi. Hayber’e 6 mil mesafede bulunan Karkara’ya geldiklerinde Useyr kuşkulandı, pişman olup gitmekten vazgeçti ve geri dönmek istedi. Bunu anlayan Abdullah İbn Uneys kılıcına davranıp onun ayağını kesti, Useyr de elindeki değnek ile Abdullah b. Uneys’in başına vurdu. Useyr’le birlikte 29 Yahudi kılıçtan geçirilerek öldürüldü. Bir kişi kaçtı. Uneys, Muhammed’e geldi ve Muhammed onun yarasını tükürerek iyileştirdi.

(Taberi–Tarih 3/155)

HALİD BİN SÜFYAN’IN ÖLDÜRÜLMESİ (625)

Hüzeli Kabilesi Lıhyanoğulları kolundandı. Muhammed, Halid b.Süfyan’ın kendisine karşı çarpışmak için adam topladığı istihbaratını alır ve Abdullah b.Üneys’e onu öldürmesi için talimat verir.

Abdullah, Muhammed’den Halid’i aldatmak için kendisini kötüleme konusunda izin ister. Muhammed de “istediğini söyleyebilirsin” der. Halid’in eşgalini tarif eder ve ekler:- O’nu gördüğünde şeytanı hatırlarsın. Onunla senin arandaki alamet; onu görünce kendinde bir ürperme ve korku hali bulursun.”Abdullah, aldığı talimat doğrultusunda Halid’in kabilesine doğru yola çıkar ve Urana vadisine ulaşır. Orada bir kadın çobanı görür ve Halid.b. Süfyan’ı sorar, o da “İşte buraya doğru gelen o” der.

Halid Süfyan ona kim olduğunu sorar ve o da Muhammed’e karşı savaşmak istediğini ve kendisinin bu amaçla bir ordu oluşturduğunu duyduğu için onun yanına geldiğini söyler. Bunun üzerine Halid. Süfyan onu alır, götürür misafir eder. Yedirir, içirir. Herkes uykuya çekilince Abdullah bir punduna getirip Halid’i öldürür.Bu işe karşılık Muhammed ona bir asa hediye eder ve “Cennette kullanırsın” der.

Abdullah’ın vasiyeti üzerine bu asa kefenine sarılıp öyle gömülmüş.

Cennette kullanacak ya!

http://panteidar.wor...eri-suikastler/

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kimin sözüne güveniyorsanız, ona gidin ve sorun. Bu konu uzamasın, çünkü hala masal anlatıyorsunuz. Kuranda olmayan lafaları araya ittiriyorsunuz. Parantezlerin içine bin tane yalan yerleştiriyorsunuz. Siz kendi dininize göre allahınızın laflarını değiştiriyorsunuz, haberiniz yok.

Kafirin ne olduğunu öğrenin.

Kafirin Kuran'daki tanımı: Allah'ın indirdiği ayetlerle hükmetmeyenler kafirlerin ta kendileridir.

Bugün Türkiye'deki çoğu müslüman aslında kafirdir.

Maide 44

İçinde hidayet ve nûr bulunan Tevrat'ı, elbette biz indirdik. Müslüman olan peygamberler, yahudiler hakkında hükmederler, kendilerini Tanrıya adamış zâhitler, âlimler de, Allah'ın kitabını korumakla görevlendirildiklerinden (onunla hüküm verirler) ve onun Allah'ın kitabı olduğuna şahitlik ederlerdi. İnsanlardan korkmayın, benden korkun, âyetlerimi az bir paraya satmayın. Kim Allah'ın indirdiğiyle hükmetmezse, işte onlar kâfirlerin ta kendileridir.

tarihinde sertanyaril tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 weeks later...

İslam hâla aynı kafada gidiyor. Atlantik ötesinde herifin biri "benim için şu kafiri hapse tıkacak bir yiğit yok mu?" diyor. Birileri çıkıyor. "Vallahi o zat babamı hapse atmamı istese atardım" deyip emri hemen yerine getiriyor. Kanıt mı? Düzmece...

Lan bin küsür yıldır bir gelişme olsun be! Bir insanlaşın, bir modernleşin, bir bir şeyler yapın! Aynısı! Lan tıpatıp aynısı! Bu kadar olur! Binlerce yıl ölmeyen drakula gibiler!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim annem ve babam da müslüman tabi ki ama, diğer dinleri merak ettim hep...

Bu merakın akabinde de araştırıyorsun.

Hristiyan inancı mantıklı gelmedi,

zaten sonradan Musevi olamıyorsun, o da böylece elendi.

Semavi dinler dışındakiler zaten yeterince ilkel dinler...

En uygun dinin kendi dinim olduğuna böylece kanaat ettim.

Bu arada beni dindar yapan tek şey dinin kendisi de değildi;

Felsefe de etkili oldu...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim annem ve babam da müslüman tabi ki ama, diğer dinleri merak ettim hep...

Bu merakın akabinde de araştırıyorsun.

Hristiyan inancı mantıklı gelmedi,

zaten sonradan Musevi olamıyorsun, o da böylece elendi.

Semavi dinler dışındakiler zaten yeterince ilkel dinler...

En uygun dinin kendi dinim olduğuna böylece kanaat ettim.

Bu arada beni dindar yapan tek şey dinin kendisi de değildi;

Felsefe de etkili oldu...

Budizm İslam'dan daha mantıklı

Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim annem ve babam da müslüman tabi ki ama, diğer dinleri merak ettim hep...

Bu merakın akabinde de araştırıyorsun.

Hristiyan inancı mantıklı gelmedi,

zaten sonradan Musevi olamıyorsun, o da böylece elendi.

Semavi dinler dışındakiler zaten yeterince ilkel dinler...

En uygun dinin kendi dinim olduğuna böylece kanaat ettim.

Bu arada beni dindar yapan tek şey dinin kendisi de değildi;

Felsefe de etkili oldu...

yalanına senin.....

matta 44 ü anlat desem yüz yüze iken....apışır kalırsın !!!!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim annem ve babam da müslüman tabi ki ama, diğer dinleri merak ettim hep...

Bu merakın akabinde de araştırıyorsun.

Hristiyan inancı mantıklı gelmedi,

zaten sonradan Musevi olamıyorsun, o da böylece elendi.

Semavi dinler dışındakiler zaten yeterince ilkel dinler...

En uygun dinin kendi dinim olduğuna böylece kanaat ettim.

Bu arada beni dindar yapan tek şey dinin kendisi de değildi;

Felsefe de etkili oldu...

Hristiyan olsaydın hristiyanlık dışındakiler, budist olsaydın budizm dışındakiler.. de mantıklı gelmeyecekti. Çünkü senin mantığın İslam'ı mantıklı bulacak şekilde düzenlendi. Bir hristiyanın mantığı da hristiyanlığı mantıklı bulacak şekilde düzenlenir. Bir atasözü ne der: Ne ekersen onu biçersin. Sana da müslümanlık ekilmiş, müslümanlık biçiliyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş

yalanına senin.....

matta 44 ü anlat desem yüz yüze iken....apışır kalırsın !!!!

Sen de bir tuhaf adamsın he Zavallı,

İncil'i ezberlemedim herhalde, tek tek hepsini hatırlamam da olanaksız herhalde...

Ne apışıp kalacağım,.

Zaten tek başına bir dini o dinin kitabını okuyarak anlamak imkansızdır.

Onların da öğretilerini, dinlerini, anlatan açıklayıcı kitaplar var.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sen de bir tuhaf adamsın he Zavallı,

İncil'i ezberlemedim herhalde, tek tek hepsini hatırlamam da olanaksız herhalde...

Ne apışıp kalacağım,.

Zaten tek başına bir dini o dinin kitabını okuyarak anlamak imkansızdır.

Onların da öğretilerini, dinlerini, anlatan açıklayıcı kitaplar var.

anlat ? burda anlat la ?

ne anlatıyor matta 44 ?

ARAŞTIRMIŞSIN ya ?

bakalım neymiş ? senin ağzından dinleyek....MATTA 44 ne anlatıyormuş ?

hade ?

tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Zavallı,

Sen önce uslubunu düzelt, la ma diyen biri, benden hiçbir şey öğrenemez.

Hızını alamamışsın belli ki,

her topice atlıyorsun içi boş iletilerinle.

Sus da adam sansınlar bari...

tarihinde Latte tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Zavallı,

Sen önce uslubunu düzelt, la ma diyen biri, benden hiçbir şey öğrenemez.

Hızını alamamışsın belli ki,

her topice atlıyorsun içi boş iletilerinle.

Sus da adam sansınlar bari...

senden öğrenmek mi ? zamanında sofi olan birine mi diyorsun bunu ?

amacımız bişi öğrenmek değil burda....zaten bileceğimizi biliyoruz...amacımız sizi bilgilendirmek - istemeyeni de gene kendi inandıkları ile VURMAK !!!

sen burayı ne sandın ? İSLAMİ paylaşım forumu mu ? :)

komiksiniz hepiniz !

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hristiyan olsaydın hristiyanlık dışındakiler, budist olsaydın budizm dışındakiler.. de mantıklı gelmeyecekti. Çünkü senin mantığın İslam'ı mantıklı bulacak şekilde düzenlendi. Bir hristiyanın mantığı da hristiyanlığı mantıklı bulacak şekilde düzenlenir. Bir atasözü ne der: Ne ekersen onu biçersin. Sana da müslümanlık ekilmiş, müslümanlık biçiliyor.

Merak eden insan önyargısızdır, merak ettiği şeylere karşı en azından...

Sen de aynı şeyi yaparak dinden çıkmadın mı?

Ateizme sıcak bakmıyordun belki de... : )

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...