Jump to content
Ateistforum

Astral seyahat, meditasyon, düşünce gücü vs.


Recommended Posts

Ben dinin yalan olduğunu ama bir "sonraki hayat" olduğunu astral seyahat sayesinde keşfettim. Biliyorum yobaz ateistler bana "Saçmalıyorsun! Delilin var mı?" tarzı yargılayıcı ithamlarla yaklaşacak ama bu herkesin kendisi için deneyip deneyimleyebileceği bir şey.

En basitinden şunu deneyin: 10 dakika boyunca nefes alıp verişinize odaklanın. Nefes alışınız ve verişiniz derinden ve uzun olsun. Uykuya dalarsanız muhtemelen bir yerden düşüyormuş gibi uyanacaksınız. Bunu bir deneyin. Konu ilerlerse daha fazla diyeceklerim var.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 217
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Ben dinin yalan olduğunu ama bir "sonraki hayat" olduğunu astral seyahat sayesinde keşfettim. Biliyorum yobaz ateistler bana "Saçmalıyorsun! Delilin var mı?" tarzı yargılayıcı ithamlarla yaklaşacak ama bu herkesin kendisi için deneyip deneyimleyebileceği bir şey.

En basitinden şunu deneyin: 10 dakika boyunca nefes alıp verişinize odaklanın. Nefes alışınız ve verişiniz derinden ve uzun olsun. Uykuya dalarsanız muhtemelen bir yerden düşüyormuş gibi uyanacaksınız. Bunu bir deneyin. Konu ilerlerse daha fazla diyeceklerim var.

sonraki hayat *??

cennet - cehennem ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

sonraki hayat *??

cennet - cehennem ?

Cennet-cehennem bir bilinç hali diye düşünüyorum, gidilen yerler değil. Bunun için delilim yok, deneyimlerim var. Dolayısıyla sizi buna inandıramam ama astral seyahate -ön yargısız olup- bir şans verirseniz siz de daha farklı düşünmeye başlarsınız diye düşünüyorum.

Bu sadece benim düşünüp ulaştığım bir varsayım: Sonraki hayatta herkes bu dünyada öteki dünyaya dair neye inanmışsa onu yaşayacak. Astral seyahat esnasında "düşüncelerinizi yaşıyorsunuz" çünkü. Düşüncenizi değiştirdiğiniz gibi ortamınız da değişiyor.

Biliyorum ki özellikle katı materyalistler yazdıklarımı yadırgıyor ama ben sadece ön yargılarından kurtulup bu konuyu araştırmalarını ve kendi gerçeklerini bulmalarını tavsiye ediyorum. Dinler insan uydurması ama fiziksel bedenlerimiz toprak olduktan sonra yaşanacak hayat değil.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sen baştan kaybettin bilader. Yobaz ateistler dütdütlesin seni, ikile, anca toz olursun. Senin saçma sapan deneyini yapacak salak yok burda. Lan bi akıllı laf edin de aha lan bi tane akıllısı geldi diyelim be! Balatayı sıyıran baksan forumda!

Hah, kendini nasıl da bilip ortaya çıkma gereği duymuşsun. Deney yapmadan bir şeyleri gözardı edebiliyorsan deney yapmadan bir şeyleri kabul eden yobaz bir dinciden farkın yok demektir. ;) Katkı yapacağın bir şey yoksa ikile.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Cennet-cehennem bir bilinç hali diye düşünüyorum, gidilen yerler değil. Bunun için delilim yok, deneyimlerim var. Dolayısıyla sizi buna inandıramam ama astral seyahate -ön yargısız olup- bir şans verirseniz siz de daha farklı düşünmeye başlarsınız diye düşünüyorum.

Bu sadece benim düşünüp ulaştığım bir varsayım: Sonraki hayatta herkes bu dünyada öteki dünyaya dair neye inanmışsa onu yaşayacak. Astral seyahat esnasında "düşüncelerinizi yaşıyorsunuz" çünkü. Düşüncenizi değiştirdiğiniz gibi ortamınız da değişiyor.

Biliyorum ki özellikle katı materyalistler yazdıklarımı yadırgıyor ama ben sadece ön yargılarından kurtulup bu konuyu araştırmalarını ve kendi gerçeklerini bulmalarını tavsiye ediyorum. Dinler insan uydurması ama fiziksel bedenlerimiz toprak olduktan sonra yaşanacak hayat değil.

DEİST sin sanırım...neyse...

peki ölünce o hayatı nerde yaşayacaksın ? ZİHNİN BEYNİNDİR.... yoksa RUH mu var diyorsun ? RUH yoksa - zihnin yani beynin de YOK olunca - nerde neyi yaşayacaksın ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

DEİST sin sanırım...neyse...

peki ölünce o hayatı nerde yaşayacaksın ? ZİHNİN BEYNİNDİR.... yoksa RUH mu var diyorsun ? RUH yoksa - zihnin yani beynin de YOK olunca - nerde neyi yaşayacaksın ?

Adını "ruh" koymak ne kadar doğru, bilemiyorum ama bilincimiz bu beden dışında da yaşayabiliyor. İşte en büyük kanıtı da astral seyahat. Herkes deneyip görebilir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

zamanında ÇOK DENEDİM ! tık YOK - bi halt olmadı...o zamanlar müslümandım. !!

Bir sürü tekniği var bunun. Bir tanesini denedin de başaramadın diye pes etme. Şu dediğim tekniği bu gece bir dene istersen ama tabii önce zihnini ön yargılardan arındırman lazım. "Saçma sapan bir şey ama deneyeyim!" tarzı düşünme. Sadece nefes alıp verişine odaklan 10 dk. boyunca uzanır pozisyondayken.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir sürü tekniği var bunun. Bir tanesini denedin de başaramadın diye pes etme. Şu dediğim tekniği bu gece bir dene istersen ama tabii önce zihnini ön yargılardan arındırman lazım. "Saçma sapan bir şey ama deneyeyim!" tarzı düşünme. Sadece nefes alıp verişine odaklan 10 dk. boyunca uzanır pozisyondayken.

Derin nefes almak kafa yapar :D ben de şuan iciyorum astral seyahatteyim

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben dinin yalan olduğunu ama bir "sonraki hayat" olduğunu astral seyahat sayesinde keşfettim. Biliyorum yobaz ateistler bana "Saçmalıyorsun! Delilin var mı?" tarzı yargılayıcı ithamlarla yaklaşacak ama bu herkesin kendisi için deneyip deneyimleyebileceği bir şey.

En basitinden şunu deneyin: 10 dakika boyunca nefes alıp verişinize odaklanın. Nefes alışınız ve verişiniz derinden ve uzun olsun. Uykuya dalarsanız muhtemelen bir yerden düşüyormuş gibi uyanacaksınız. Bunu bir deneyin. Konu ilerlerse daha fazla diyeceklerim var.

Oraya sevgi tedarik edersen çok seversen hep görürsün hep oraya gidersin! çok himmet lazım çok! eger sevmezsen dünyayı pek seversen o zaman rüya görmezsin

Cok sıkılan belki senin gördüğün hoşlukları tatlılıkları çıkarabilirse ne ala

Ama dünya ile kalbi meşgul olan pek görmez oyle rüya! derin nefes almakla vermekle olmaz

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben dinin yalan olduğunu ama bir "sonraki hayat" olduğunu astral seyahat sayesinde keşfettim. Biliyorum yobaz ateistler bana "Saçmalıyorsun! Delilin var mı?" tarzı yargılayıcı ithamlarla yaklaşacak ama bu herkesin kendisi için deneyip deneyimleyebileceği bir şey.

En basitinden şunu deneyin: 10 dakika boyunca nefes alıp verişinize odaklanın. Nefes alışınız ve verişiniz derinden ve uzun olsun. Uykuya dalarsanız muhtemelen bir yerden düşüyormuş gibi uyanacaksınız. Bunu bir deneyin. Konu ilerlerse daha fazla diyeceklerim var.

Sana bulaşmış olan inanç virüsü saçmalatıyor seni.

Vücudunda kan dolaşır ve vücudun beslenir.

Kanına enfeksiyon bulaştığında sağlıksız olursun.

Bilincin de kan gibidir.

Virüs kaptığında saçmalarsın.

Ortamdan sana gelen verileri doğru işlemiyorsun.

Yalın nesnel verilere öznel şeyler katıyorsun (daha önceden telkin edilmiş şeyler)

O nedenle senin bilincin enfeksiyon kapmış ve hastasın.

Veri alışverişini dikkatli takip et.

Gizem, bilinmezlik, hikmet, muhteşemlik, olasılık gibi virüsler nerede karışıyor verilerine bul ve yok et.

Yapabilecek kadar iraden varsa tabi.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben dinin yalan olduğunu ama bir "sonraki hayat" olduğunu astral seyahat sayesinde keşfettim. Biliyorum yobaz ateistler bana "Saçmalıyorsun! Delilin var mı?" tarzı yargılayıcı ithamlarla yaklaşacak ama bu herkesin kendisi için deneyip deneyimleyebileceği bir şey.

En basitinden şunu deneyin: 10 dakika boyunca nefes alıp verişinize odaklanın. Nefes alışınız ve verişiniz derinden ve uzun olsun. Uykuya dalarsanız muhtemelen bir yerden düşüyormuş gibi uyanacaksınız. Bunu bir deneyin. Konu ilerlerse daha fazla diyeceklerim var.

Bilime değil de, zırvalığa dalarsan, böyle olur netice.

Düşün bakalım diyecem, düşünecek olsan, düşünürdün zaten. Neyse, izah edelim.

Sen zamanında, yani dedelerin aslen, ağaçlarda yaşayan bir primattınız. Ağacın tepesinde uyur kalırsan ne olur?

Bu refleks, o dönemden, milyonlarca yıl öncesinde bize miras kalmış bir içgüdüdür. Uyuyup kalıp, yırtıcalara kabak gibi açıkta kalmamızdan, ağaç tepesinde uyuyup düşüp ölmekten filan bizi koruyan bir şeydir.

Senin bunu alıp amanda aha astral seyahaet çıktım falan demende, maalesef o ilkel primatlardan daha akıllı olamadığın demektir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bunlar kuru kuru bir seyler ufluyor, sonra astral seyahatlere gidyorlar.. Olm astral ucuslara takilirken donuslerde rudder kullanmayin, donusleri aileron ile yapin... Illa rudder kullanicam derseniz bol elevator verin. Yoksa fena cakilirsiniz... Benden dimesi.. Hahh hahhh haaaaaa....

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bi kase bal al ve 3 çır çır böçeği :lol: kıh-kıh

Ya sen araya anlamsız bir yazıyla girince bende sana öyle bir şey dedim işte

öte tarafa gitmek - senin inancına göre ÖLMEK demek değilmidir ?

ölüm nedir ? gene senin inancına göre AZRAİLİN CANINI alması değilmidir ?

azrail canını aldıktan sonra - sen tekrar DİRİLİP bu dünyaya gelebilir misin ?

azrail canını almadıktan sonra - sen öte dünyayı görebilir misin ?

tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


×
×
  • Yeni Oluştur...