kirec 0 Oluşturuldu: Ekim 1, 2014 Raporla Share Oluşturuldu: Ekim 1, 2014 cariye alınıp satılabiliyor... Cinsel ilişkiye gir sonra sat ... Alanda öyle yapsın... Ulen bunun fuhuştan pezevenklikten farkı ne... Link to post Sitelerde Paylaş
zeus- 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi Hz Muhammedin de çok sayıda cariyesi vardı. Hadislerde cariyeleriyle evlilik dışı cinsel ilişkiye girdiği yazar. Cariyeyle evleme zorunluluğu yoktur zaten. Cariye maldır al sat öldür istediğini yap. Link to post Sitelerde Paylaş
Ben Masumum 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi Ulen bunun fuhuştan pezevenklikten farkı ne... şu: fuhuş olayında kadınlar (her ne kadar genelde mecburen bu işe girmiş olsalar da) kendi istekleri ile bu işi yaparlar. atıyorum mesela kadın o gün yapmak istemiyorum derse yapmaz, bu işi bırakacam der bırakır. cariyelikte ise kadın=mal olarak, yani kadın=cisim olarak görülür. istediğin gibi alıp iş görebilirsin, kadının reddetme şansı yoktur. Link to post Sitelerde Paylaş
KafaBeyinUs 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi Gunaydin kirec Link to post Sitelerde Paylaş
sertanyaril 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi cariye alınıp satılabiliyor... Cinsel ilişkiye gir sonra sat ... Alanda öyle yapsın... Ulen bunun fuhuştan pezevenklikten farkı ne... Pezevenklikten farkı yok. Cariye zaten fuhuş yapabilir ki, Kuran'da sadece cariye iffetli kalmak istiyorsa fuhuşa zorlamayın der. Nur 33. Üstelik Allah cariyeleri fuhuşa zorlandıklarından dolayı affediyormuş, tecavüzün bir insanlık suçu olduğunu da bilmiyor galiba. Tecavüze uğrayan kadının masum olduğunu, affedilmeye muhtaç olmadığını bilmeyecek kadar da cahil bedevi tanrısı. Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi cariye alınıp satılabiliyor... Cinsel ilişkiye gir sonra sat ... Alanda öyle yapsın... Ulen bunun fuhuştan pezevenklikten farkı ne... Neden yakınıyorsun, anlamadım. Bunun reklamını yapan sen değil miydin? Link to post Sitelerde Paylaş
Ben Masumum 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi (düzenlendi) Cariye zaten fuhuş yapabilir ki, Kuran'da sadece cariye iffetli kalmak istiyorsa fuhuşa zorlamayın der. Nur 33. eminim safiye de zorlanmamıştır. kendi isteğiyle muhammedle yatmıştır. kim babasını, kardeşini ve eşini öldüren örgütün lideri olan, kendisinde 41 yaş büyük, 58 yaşındaki şahsiyetle seks yapmak istemez ki? islamın ahlak bekçisi tanrısı cariyeleri fuhşa zorlayanları neden taşlatmıyo acaba? yoksa cariyeler mal oldukları için mi? Ekim 1, 2014 tarihinde Ben Masumum tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
sertanyaril 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi eminim safiye de zorlanmamıştır. kendi isteğiyle muhammedle yatmıştır. kim babasının, kardeşinin ve eşinin katili olan örgütün lideri olan, kendisinde 41 yaş büyük, 58 yaşındaki şahsiyetle seks yapmak istemez ki? islamın ahlak bekçisi tanrısı cariyeleri fuhşa zorlayanları neden taşlatmıyo acaba? yoksa cariyeler mal oldukları için mi? Fuhuş zaten başkasına satmak anlamına geliyor. Sahibi ise cariyeyi istediği gibi tepe tepe kullanır. Cariyenin rızasını almak zorunda değildir. İstediği gibi tecavüz edebilir ona. Zaten Nur 33 te lütfetmişler. Zorlamayın demiş. Zorlarsanız sizi ateşlere atarım falan yok. Her yerde tehdit yağdıran kabile tanrısı orada sessizleri oynamış. Link to post Sitelerde Paylaş
zeus- 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi İslamda tutsak kadına tecavüz edilebilir. Ebu Said el Hudri’nin anlatmasıyla “tutsaklar arasında Arab’ın en nefis kadınları” bulunuyordu. (Bkz. Müslim, e’s-Sahih, Kitabu’n-Nikah/125, hadis noç1438) Ve o baskını gerçekleştirmiş olan Müslümanların ağızlarının suyu akıyordu, güzel kadınları görürken. Hemen yatmak istiyorlardı. Yatmak istedikleri kadınlar, birer “cariye” durumuna gelmiş değiller miydi? Öyleyse Müslümanlara “helal”diler. Gerçi Muhammed’in, “Tanrı’ya ve ahiret gününe inanan bir kimse için, kendi suyuyla (menisiyle) başkasının tarlasını (başkasının cinsel ilişki kurduğu kadını) sulaması helal olmaz” dediği de aktarılıyor. Ve bu arada, “Tanrı’ya ve ahiret gününe inanan bir kimseye, başkasının menisinden temizlenmedikçe (istibra, fıkıhçılara göre bir ay içinde olur) hiçbir tutsak kadınla cinsel ilişki kurmak helal olmaz” diye de eklendiği belirtiliyor. (25) Ama çelişki yalnızca bu konuda değil ki… Ebu Said el Hudri anlatıyor: - “Peygamber’le birlikte Benu Mustalık Gazası’na çıktık. Ve Arap tutsaklarından tutsaklar elde ettik. O sırada kadınlar iştahımızı çekti. Bekarlık çok güç gelmişti bize o günlerde. Ve azil yapmak istedik. İstiyorduk azil yapmayı. Ancak, “Peygamber aramızdayken ona sormadan nasıl azil yapacağız?” dedik ve gidip Peygamber’e sorduk. Peygamber de azil yapmamakta sizin için bir sakınca yoktur. (Yapabilirsiniz de, yapmayabilirsiniz de.) Ama bilin ki, kıyamet gününe değin meydana gelecek bir yavru, ne olursa olsun meydana gelir.” (26) Kimileri, “azl”in ne demek olduğunu bilmedikleri için bu hadisin anlamını tam olarak anlamamışlardır. “Azl” (azil), cinsel ilişki sırasında, erkeğin, meniyi, kadının cinsel organına boşaltmadan çekmesidir. Yani, meniyi kadınlık organının dışına boşaltmak. Hadiste anlatılanın özeti şu: Müslümanlar, ellerindeki “tutsak kadınlar”la cinsel ilişkide bulunmak istiyorlardı. Ama bir sorunları vardı: Ya çocukları olursa? İlişki kuracakları bu kadınlardan çocuk olsun istemiyorlardı. Tecrid “mütercim”i Kamil Miras, bu istememeyi şöyle açıklıyor: “Bu suretle (yani meniyi dışa boşaltmak biçiminde) esir kadınlara yaklaşmak istemeleri (şu yüzdendir): Yüklü (gebe) veya evlat anası kadınlar satılamazdı. Halbuki gazilerin paraya ihtiyaçları bulunduğundan satmak istiyorlardı.” (27) Kısacası: Tutsak kadınların ırzına geçebilirlerdi “gaziler”. Ama bu işi yaptıktan sonra da “çocuk sorunu”yla karşılaşmak istemiyorlardı. Çünkü gerektiğinde bu tutsak kadınları satabilirlerdi. Buna bir engel çıkmamalıydı. “Azl”i bunun için istemiş ve Peygamber’e danışmışlardı. Peygamber de temelde bu kadınların ırzlarına geçilmesinde bir sakınca görmüyordu, buna izin veriyordu. “Azl”e gelince, bunda da bir sakınca bulunmadığını dolaylı olarak belirtiyordu. Turan Dursun - Din Bu http://www.ateistforum.org/index.php?showtopic=58629&st=0 Link to post Sitelerde Paylaş
NOLAN 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi cariye alınıp satılabiliyor... Cinsel ilişkiye gir sonra sat ... Alanda öyle yapsın... Ulen bunun fuhuştan pezevenklikten farkı ne... Muhammed'e bir müslüman olarak pezevenk mi diyorsun Çok sığ çıkarımlar bunlar..Muhammed'in yaşadığı(?) dönemde,cariyelik ne fuhuştur/ne pezevenkliktir..O dönemde,orada yaşayan insanları;bu kadar basit bir şekilde yargılayamazsınız..Bu sadece Muhammed için değil,tüm insanlar için geçerlidir.. Belki anlamayan olur diye,bir örnek veriyim..Ben bir Kemalist olarak Mustafa Kemal'in isyan eden insanları öldürmesini tasvip ediyorum ama aynı ben,günümüzde ölüm cezasının uygulanmasını yanlış buluyorum..Yani Mustafa Kemal'i,yaşadığı döneme göre değerlendiriyorum.. Muhammed'in yaşadığı dönemde HİÇ KİMSE ''gelinim'' dediği biri ile evlenmemiş..Muhammed'in Zeynep'le evlenmesi,o döneme göre yanlıştır ve bu yüzden Muhammed'e AHLAKSIZ diyebilirsiniz amma velakin Muhammed cariye almış/satmış diyerek Muhammed'e PEZEVENK diyemezsiniz.. Link to post Sitelerde Paylaş
Materyalist Bilinç 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi İslamda kadın eşyadır. En başlardan beri hiçbir zaman kadının özgürlüğü olmamıştır. O sonradan uydurulan yorumlar. Nisa suresi bile kadın hakları hakkında değildir. Kadınlarla ne yapılacağına ilişkin talimatlardır. İslamda kadının hiçbir hakkı yoktur. Link to post Sitelerde Paylaş
democrossian 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi O devirde köleliğin yasal oluşu müslümleri kurtarmaz. Eğer muhammed bir peygamber olsaydı, çağının ötesinde kararlar alması gerekirdi. Muhammedin çağına uyduğu iddiası, müslümleri batırır. Bunu geçtik. Yani müslümler bu iddia ile muhammedlerini kurtardıklarını sanmasınlar da, doğruyu doğru biçimde ortaya koyalım. Bunu geçtikten sonra, köle alıp satmak, tüm yakınlarını öldürdüğü bir kadıncağıza daha yolda iken tecavüz etmek (becerdiğini de sanmıyorum, denemiştir) muhammedi kurtarır mı? Kurtarmadığı açık. Bu davranış o dönem için bile ahlaksızca. Herkes böyle yapıyor diye ben de yaparım demek insanlığa iyi şeyler vaad eden bir öndere yakışmaz. O çağda da yakışmaz. Peygamber zaten elbette değil, ama iyi bir düzen kurduğunu iddia eden bir adama da yakışmaz. Kadının babası, kocası, kardeşleri elleri arkadan bağlanıp ölüm çukurunun başına götürülmüş, kafaları kesilip çukura doldurulmuşlar. Hem de teslim oldukları halde. Sa'd diye ölümcül bir yara almış ve kan kaybeden, kısa süre sonra da ölen bir adamın intikam hissiyle yanıp tutuşmasından faydalanmış, onu hakem tayin etmiş. Kan kaybeden ve ölmek üzere olan, intikam ateşiyle yanan bir hakem tayin etmek, ahlaksızlığın daniskası. Vereceği karar da anca katliam olur bu adamın! Katliamı da yaptın, acısı taze olan kadına tut tecavüz et! Bu adam da ahlaksız değilse, ahlaklı kimi göstereceksiniz? Ateistlerin eski damarları niye çekip bu adamı savunmaya kalkışıyorlar hiç anlamıyorum. Damar çekiyor illa. Müslümlük bu kişilerin beyin hücrelerinden daha tam çıkmamış. Hâla damarlarına yayılıyor ve damarları çekiyor. Utanç verici bir durum. Ateistler, ateist olun! Bu standart müslüm savunmasıdır. Diyecek bir şeyleri kalmayınca bunu derler. "E o zaman öyleydi." Bu onları kurtarmaz, çünkü bu adamın peygamber olduğunu iddia ediyorlar. Bunu bildikleri halde başka söyleyebilecek sözleri yok. Peki ateistlere ne oluyor? Bu aciz müslüm savunmasını dile getirmek, bir ateist için utanç verici. Link to post Sitelerde Paylaş
kirec 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Yazar Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi bu akıl ve vicdanla bağdaşmayan uygulamayı meşru kılan ayet hadis fetva ne varsa reddetmek gerekir... köle ve cariye sahibi olmak şirkin ta kendisidir... Kurana bu ayetler ya sonradan sokulmuş yahut değiştirilmiştir... Allahtan başkasına kul köle olunamaz diyen bir insanın başka bir insanı köle edinmesi çok bariz bir çelişkidir... köleliğe temelden karşı oluşan bir hareket Nasıl olduysa sonradan bunun başka adalr altında devam ettirilmesl için kullanılmış... Çok büyük oyunlar dönmüş serhat... Link to post Sitelerde Paylaş
zorlu 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi (düzenlendi) Bu standart müslüm savunmasıdır. Diyecek bir şeyleri kalmayınca bunu derler. "E o zaman öyleydi." Bu onları kurtarmaz, çünkü bu adamın peygamber olduğunu iddia ediyorlar. Bunu bildikleri halde başka söyleyebilecek sözleri yok. Peki ateistlere ne oluyor? Bu aciz müslüm savunmasını dile getirmek, bir ateist için utanç verici. Bu onları kurtarmaz zaten. Bu islamın yerel ve o döneme göre olduğunu gösterir. Muhammedin hiç de kutsal bir insan olmadığını gösterir. Sen Cengiz Han'a veya Timur'a da mı bu bakış açısıyla yaklaşıyorsun? Hiç demokratik değillerdi falan gibi? Ekim 1, 2014 tarihinde zorlu tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
democrossian 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi Mustafa Kemal'i,yaşadığı döneme göre değerlendiriyorum.. Böyle bir şey yok. Atatürk dönemindeki şartlar tekrarlanırsa, yine Atatürk'ün yaptıkları yapılır. Ama islamın yaratıldığı dönemdeki şartlar oluştu diye köle alıp satmaya başlayamazsınız. Bunun şartı şurtu filan yoktur. Hiç bir bahane ile köleliği tekrar başlatamazsınız. Atatürk öyle muhammedle muhummudla filan kıyaslanabilecek bir lider değildir. Dünyada öyle büyük bir lideri daha tarih yazmamıştır. Atatürk gibi büyük bir lideri uyduruk ve ahlaksız bir adamla kıyaslayamazsın. Bu kıyaslamayı şiddetle reddetmek boynumun borcudur. Daha müslümlükten kurtulamamış zihnine bu çarpık kıyaslamayı iade ediyorum. Tekrar düşün. Link to post Sitelerde Paylaş
democrossian 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi Cengiz Han'a veya Timur'a da mı bu bakış açısıyla yaklaşıyorsun? Bu ikisi de ahlaksız kişilerdir. Moğollar çekirge sürüsü gibi geçtikleri her yeri talan eden yağmacılardır. Hiç bir uygarlık filan da kurmamışlardır. Bunlar eşkiya ve soyguncunun çete değil, büyük ordu kuranı. Olan uygarlıkları da yok etmeye uğraşmışlardır. Link to post Sitelerde Paylaş
zeus- 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi bu akıl ve vicdanla bağdaşmayan uygulamayı meşru kılan ayet hadis fetva ne varsa reddetmek gerekir... köle ve cariye sahibi olmak şirkin ta kendisidir... Kurana bu ayetler ya sonradan sokulmuş yahut değiştirilmiştir... Allahtan başkasına kul köle olunamaz diyen bir insanın başka bir insanı köle edinmesi çok bariz bir çelişkidir... köleliğe temelden karşı oluşan bir hareket Nasıl olduysa sonradan bunun başka adalr altında devam ettirilmesl için kullanılmış... Çok büyük oyunlar dönmüş serhat... En iyisi kuranı ve İslamı tamamen reddetmek ve zihini özgür bırakmak. Yıllardır bu forumda yazıyorsun sence zincirleri kırıp özgür olma zamanı gelmedimi Link to post Sitelerde Paylaş
democrossian 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi En iyisi kuranı ve İslamı tamamen reddetmek ve zihini özgür bırakmak. Yıllardır bu forumda yazıyorsun sence zincirleri kırıp özgür olma zamanı gelmedimi Geldi tabii de, ateistler iyi örnek olamadıkları için kirec tereddüt etmekte çok haklı. Ben bile ateistler böyleyse ateist olmanın bir anlamı yok diyorum bazen. Link to post Sitelerde Paylaş
zorlu 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi cariye alınıp satılabiliyor... Cinsel ilişkiye gir sonra sat ... Alanda öyle yapsın... Ulen bunun fuhuştan pezevenklikten farkı ne... kirec artık kendine gel derken bunu anlatmaya çalışıyordum sana. Link to post Sitelerde Paylaş
kirec 0 Ekim 1, 2014 gönderildi Yazar Raporla Share Ekim 1, 2014 gönderildi En iyisi kuranı ve İslamı tamamen reddetmek ve zihini özgür bırakmak. Yıllardır bu forumda yazıyorsun sence zincirleri kırıp özgür olma zamanı gelmedimi Bu da bir tercihtir ama ben bunu seçmiyorum... dinlerin doğrusuna doğru yanlışına yanlış diyorum... Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts