zeus- 0 Oluşturuldu: Kasım 14, 2014 Raporla Share Oluşturuldu: Kasım 14, 2014 Bir hadise göre, Muhammed nerede ilgisini çeken güzel bir kadın görse, hemen eve gider; Zeyneb’le yatardı. Böylece şehvetini giderirdi. Cabir İbn Abdullah anlatıyor: - “Peygamber bir kadın gördü; hemen Zeyneb’e gitti. Ki Zeyneb o sırada bir derisini ovup işliyordu. Peygamber hemen cinsel “ihtiyac”ını gördü. Sonra arkadaşlarının yanına çıktı. Ve şöyle konuştu: - Kadın, şeytan biçiminde çıkar karşıya. Ve yine şeytan biçiminde dönüp gider. Bu nedenle sizden herhangi biriniz bir kadın gördü mü, hemen karısına gidip onunla yatsın. Çünkü bu (cinsel ilişki), o kişinin içindekini (kabaran şehvetini) söndürür.” (31) Bu hadiste açıkça ortaya çıkan şu: - Muhammed, karılarının dışında da bir kadına “şehvetle” bakıyordu. Ve ilgisini çeken bir kadın gördüğünde “şehvete geliyor”du. Bu kimi ayetlerle de dile getiriliyor. Örneğin Ahzab Suresi’nin 52. ayetinde, karı almasına sınır getiriliyor. Sınır getirilirken, “(başka kadınların) güzellikleri seni imrendirse bile…” deniyor. Aynı hadise yer veren Gazali de, “şehvet”in önemini ve cinsel ilişkide bulunup rahatlamanın sağladığı yararı uzun uzun anlatıyor. Bu arada da, Muhammed’in şehvetine ve gereksinimini nasıl karşıladığına geniş yer veriyor. (32) - Muhammed için “kadın”, erkeği her zaman baştan çıkaran bir “şehvet kabartan”dı. - Muhammed gözünde kadın, her zaman “şeytan” görünümündeydi. (33) - Çıkan bir başka sonuç da şu: Muhammed’e göre, bir kadın, cinsel ilişki kurmak isteyen kocasına karşı koyamaz, karşı koymamalıdır. Muhammed’in bunu işleyen, öğütleyen, buyuran pek çok hadisi vardır. Bunlardan iki örneği burada görelim: - “Bir adam karısını yatağına (cinsel ilişki için) çağırsa da, kadın yanaşmazsa, o sırada cinsel ilişkide bulunmazsa ve bu yüzden kocası geceyi öfkeli-sinirli olarak geçirirse, melekler o kadına, sabaha kadar lanet ederler.” (34) - “Bir adam karısını cinsel ihtiyacını gidermek için çağırdığı zaman, kadın hemen o çağrıya uymalıdır. Kadın, tandırda (fırında, ocakta) o anda iş görüyor olsa bile…” (35) Asıl konumuza gelelim: Muhammed’in, gördüğü yabancı kadının şehvet çekiciliği karşısında kalır kalmaz eve koşması ve cinsel ilişkide bulunmak için Zeyneb’i seçmesi ilginçtir. Kaynaklar: 31- Müslim, e’s-Sahih, Kitabu’n-Nikah/9-10, hadis no. 1403; Ebu Davud, Sünen, Kitabu’n-Nikah/44, hadis no. 2151; Tirmizi, Sünen, Kitab’r-Rıda/9, hadis no. 1158 32- Bkz. Gazali, İhya-i Ulumi’d-Din, Arapça, 2/27-29. 33- Muhammed’in kadını şeytan görmesine ve genel olarak kadına bakışına ilişkin örnekleriyle geniş bilgi için, Prof. Dr. İlhan Arsel’in “Şeriat ve Kadın” [Kaynak Yayınları] adlı, son derece değerli kitabına bkz. 34- Bkz. Buhari, e’s-Sahih, Kitabu Bed’il’halk/7; Tecrid, hadis no. 1337; Müslim, e’s-Sahih, Kitabu’n- Nikah/120-122, hadis no. 1436; Ebu Davud, Sünen, Kitabu’n-Nikah/42, hadis no. 2141. 35- Bkz. Tirmizi, Sünen, Kitabu’r-Rıda/10, hadis no. 1160. Link to post Sitelerde Paylaş
ulsts 0 Kasım 14, 2014 gönderildi Raporla Share Kasım 14, 2014 gönderildi Bu Zeynep'in de çektiği çile değil. Evlatlığından boşatıp koynuna aldığı değil mi bu? Link to post Sitelerde Paylaş
zeus- 0 Kasım 15, 2014 gönderildi Yazar Raporla Share Kasım 15, 2014 gönderildi Bu Zeynep'in de çektiği çile değil. Evlatlığından boşatıp koynuna aldığı değil mi bu? Evet o kadın Zeynep di. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts