Jump to content

İslamiyet kadını insan olarak kabul etmemektedir


Recommended Posts

KADININ ŞAHİT OLABİLECEK ZEKADA GÖRÜLMEMESİ.

Bir anlaşamama durumunda şahit olabilecek erkek varsa kadın bu konuda şahitlik yapamaz. Kadın şahitlik yapacak akıldan yoksundur.Ortamda erkek yoksa ve mutlaka şahidin kadın olması gerekiyorsa birden fazla kadın birlikte şahit olarak değerlendirilir.

Bunu ben söylemiyorum. İslam ın Peygamberim dediği Muhammed ve kendine 23 yılda vahiy olarak geldi dediği Kuran söylüyor.
Bakara suresini açıp bakabilirsiniz aynen böyle kadının akıllı olmadığı yazılıdır. Erkek unutmaz ama kadın unutur bu ne demek sizce?

BAKARA SURESİ..AYET..282….şahitliklerine güvendiğiniz iki erkeği; eğer iki erkek olmazsa, bir erkek ve iki kadını şahit tutun. Bu, onlardan biri unutacak olursa, diğerinin ona hatırlatması içindir.

Muhammed zamanında bu cümlenin olduğunu düşünmüyorum.( Bu, onlardan biri unutacak olursa, diğerinin ona hatırlatması içindir) ileriki zamanlarda Kuran yazılı hale getirilmek istendiğinde ( neden bir yerine iki kadın sorusu çok sorulduğu için) bu açıklama koyulmuştur.Çünkü Allah hesap mı verecek ki açıklama yapsın..iki dedim o kadar derdi ve kullarına da hesap sormak düşmezdi..



KADINLARIN MİRASTAN EŞİT PAY ALAMAMASI

Kadınlara miras olarak bir şey kalırsa kendine düşen payın ancak yarısını alabilir.

Muhammed bana uyandığımda böyle vahiy geldi diyor.İşte sure aynen böyle ;

NİSA SURESİ..AYET 11..Allah, size, çocuklarınız hakkında, erkeğe iki dişinin payı kadarını emreder. İki den fazla kız iseler,bıraktığının üçte ikisi onlarındır. Eğer kız bir ise yarısı onundur. Ölenin çocuğu varsa, geriye bıraktığı maldan, ana babasından her birinin altıda bir hissesi vardır. Eğer çocuğu yok da ana babası ona varis oluyorsa, anasına üçte bir düşer.



KURANDA KADINA ŞİDDET UYGULAYIN EMRİ


Erkekler tarafın dan şiddet uygulanması dövülmesi

NİSA SURESİ..AYET.34..Erkekler, kadınların koruyup kollayıcılarıdırlar. Çünkü Allah, insanların kimini kiminden üstün kılmıştır. Bir de erkekler kendi mallarından harcamakta dırlar. İyi kadınlar, itaatkârdırlar. Allah’ın koruması sayesinde onlar da “gayb”ı korurlar. başkaldırdıklarını gördüğünüz kadınlara öğüt verin, onları yataklarında yalnız bırakın. onları
dövün.


Bu ayette açıktır ki erkekler kadınlardan üstündür ve size ceza vermeleri normaldir.

Bu Arapların, Anası,bacısı,teyzesi,halası hiç yok muydu anlamak mümkün değil.Allahın böyle şeyler vahyedeceği mantıken mümkün değildir.



KADINA ORTAK EŞ HAKKI TANIYAN İSLAM


Kadının kocasını,Eşini birden fazla kadınla paylaşmak onursuzluğuna zorlanması


NİSA SURESİ..AYET.3..Eğer, yetim kızlar hakkında adaletsizlik etmekten korkarsanız, size helâl olan kadınlardan ikişer, üçer, dörder olmak üzere nikâhlayın.Eğer adaletli davranmayacağınızdan korkarsanız, o taktirde bir tane alın veya sahip olduğunuz ile yetinin.

Bu suredeki yetim kızların ne olduğunu ve sahip olduğunuz ile yetini dediğinin ne olduğunu ilerde hayretler için de okuyacaksınız..

Gibi konular aslında bu konuyu anlatmaya yeterli sayılabilir.



İslamiyet Öncesi Mekke ve Medine civarların da Arabistan’ın en zengin kadınlarından Hatice yaşıyor,,

Düşünün İslamiyet öncesini,Şöyle bir gözünüzün önüne getirin.İslamiyet öncesi Arabistan da yaşayan kadınlara örnek Hatice..

Hatice Zengin ve ticaret yapabilen bir Arap kadın .yani kadınlar hem iş kadını olabiliyor. Hem de 40 yaşında o günün şartlarına göre oldukça yaşlı.23 yaşındaki erkeği koca olarak alabiliyor.

İslamiyet öncesi arap kadını çok güçlü..islamiyet sonrası size çok yabancı değil İslam ülkelerindeki kadınlara bir bakın.

İslamiyet öncesinde Araplar kızlarını diri diri gömüyorlardı masalı vardır.Hatice ölümüydü.Hatice nasıl Tüccar dı.Araplar kadınsız mı yaşıyorlardı.

İslamiyet sonrasını da bir düşünün kadının bir erkeğin bilmem kaçıncı karısı olmasını.

İslamiyet ten sonra Hatice gibi ticaret yapabilen kadın olmuş mudur sizce.

İslamiyet babaların Gözünü kör mü etmiş acaba.Bir baba kızının bir Arap ın bilmem kaçıncı karısı olmasını kabulleniyor.hadi karısını anlayabildikte bir sürü cariyeyle eşini paylaşmak zorunda kalıyor.

Müslüman Arap ülkelerinde recim ile kafası taşla ezilen kadın..
Basında çıkan bir haber..yasları 18 ile 40 arası olan 9 kişi 14 yasındaki kıza günlerce tecavüz etmekten tutuklandı..

Muhtemel hepsi Allah bir Muhammed onun peygamberidir diyen zevat..
ve yine 2011 de 30 kadar erkeğin 13 yaşındaki kıza tecavüzünü Yargıtay onayladı…
Bunları yapanlar başka ülkelerden mi geliyorlardı. Müslüman ahlak anlayışı değimliydi Ahlakları.

Müslüman arkadaşların ahlak ve namusundan şüphem yok..
Ahlak ve namusları varsa bu Kuran'a, Sünnete dayalı değildir..
Toplumsal ahlaktır, evrensel ahlaktır..insanlık ahlakıdır..





REHBERİMİZ İSLAM DİYEN KİŞİLERİN REHBERİ KURAN A BAKALIM

Araplar Kuran’a ve içindeki ayetlere inanıp birebir uygulayarak yaşamaktadır. Müslümanlık, kuran ayetlerine inanıp onları uygulamaktır, inkar edip saçma sapan ifadeler ve değişik düşünceler ekleyerek sahtekar bir şekilde yaşamak değildir.
Adam "ben Müslüman ım ve bu yaşantıma kuran izin veriyor" demekte. Bu şekilde konuşan bir insana kimsenin bir şey demeye hakkı yoktur...
Alan memnun satan memnun.

Fuhuş yapmayacak insan neden cariye edinsin? Kuran ayetlerinde "köle azad" etmekle korkutulma vardır. çünkü bedevi kölesiz cariyesiz yaşayamaz.
Şu anda Arap ülkelerinde cariyeleri olan zengin Arap Şeyhleri aynı zihniyette yaşamaktadırlar ve tabi ki kurana içindeki ayetlere inanıp onları harfiyen yerine getirerek.Araştırabilme veya görme olanağı olanlar doğru olduğunu göreceklerdir.

Kazanılan savaşta ele geçen kadınlara cariye, erkeklere de köle denir.
Cariyelerin geneli evli, kocaları öldürülmüştür. Cariyeler Kadın seks köleleridir.
Sadece KÖLE erkek köleler için kullanılır. Erkek köleleri de seks kölesi olarak kullananlar olmuştur. Fakat bunu kuranda kanıtlayacak kesin ifade yoktur.

Köle ve Cariyeler savaş ganimetidir.Savaşta ganimetlerin nasıl paylaşılacağını Allah açık açık anlatmıştır.

ENFAL-1..Sana ganimetlerin bölüştürülmesini soruyorlar. De ki, ganimetlerin taksimi Allah'a ve Resulüne aittir. Onun için siz gerçekten mümin kimseler iseniz Allah'tan korkun da biri birinizle aranızı düzeltin. Allah'a ve Resulü'ne itaat edin

ENFAL-41..şunu da biliniz ki, ganimet olarak aldığınız her hangi bir şeyden beşte biri mutlaka Allah içindir. O da peygambere ve ona yakınlığı olanlara, yetimlere, miskinlere ve yolda kalmışlara aittir. Eğer siz Allah'a iman etmiş, hak ile batılın ayrıldığı o gün, iki ordunun karşı karşıya geldiği o (Bedir) günü kulumuza indirdiğimiz âyetlere iman getirmiş iseniz bunu böyle biliniz. Ve biliniz ki, Allah, her şeye kâdir dir.

Peygamber yetimlere miskinlere ve yolda kalmışlara Köle ve cariyeleri nasıl dağıtabilmektedir.




BAKARA SURESİ..AYET..230.. iki kez boşandığın karın ile 3.kez evlenmek istiyorsan, karın önce başka birisi ile evlenmeli ve gerdeğe girmeli.

İSLAM AHLAKI:karısıyla evlenebilmek için bir başkasıyla evlendirme zorunluluğunu Allah neden kural olarak koysun..Bu ayeti Allah vahiy etti demek bence saygısızlık



NİSA SURESİ ..AYET..24.(Savaş esiri olarak) sahip olduklarınız hariç, evli kadınlar (da size) haram kılındı. (Bunlar) üzerinize Allah’ın emri olarak yazılmıştır. Bunların dışında kalanlar ise, iffetli yaşamak ve zina etmemek şartıyla mallarınızla (mehirlerini verip) istemeniz size helâl kılındı. Onlardan (nikâhlanıp) faydalanmanıza karşılık sabit bir hak olarak kendilerine mehirlerini verin.

MUTA NİKAHI: muhtemel ayetinden yola çıkan Müslümanlar (özellikle şii'ler) mehirini ödediği kadın ile bir kaç saatliğine nikah kıyabiliyor..
Ülkemde de genelev kapılarında nikah kıymak üzere bekleyen Müslüman halkım benim..




NİSA SURESİ..AYET .15..Kadınlarınızdan fuhuş (zina) yapanlara karşı içinizden dört şahit getirin. Eğer onlar şahitlik ederlerse, o kadınları ölüm alıp götürünceye veya Allah onlar hakkında bir yol açıncaya kadar kendilerini evlerde tutun (dışarı çıkarmayın).

ZİNA: yatakta yakaladığın eşini zina yapmakla itham edemiyorsun..Çünkü 4 sahit gerekiyor.Kim 4 kişinin gözü önünde bu işi yapar.



AZHAB SURESİ 37. Hani sen Allah'ın nimetlendirdiği, senin de lütufta bulunduğun kişiye "Eşini yanında tut, Allah'tan kork!" diyordun ama, Allah'ın açıklayacağı bir şeyi de içinde saklıyordun; insanlardan çekiniyordun. Oysaki kendisinden korkmana Allah daha layıktır. Zeyd o kadından ilişiğini kesince onu sana nikâhladık ki, evlatlıkları eşleriyle ilişkilerini kestiklerinde, müminler için o kadınlarla evlenmede bir güçlük olmasın. Zaten Allah'ın emri yerine getirilmiştir.
AZHAB SURESİ.38. Allah'ın kendisine farz kıldığı şeyde peygambere hiçbir vebal yoktur

BABANIN OĞLUNUN KARISIYLA EVLENEBİLMESİ:Allah Bir insanın oğlunun karısıyla evlenmesine izin vermeyi Müslüman olmak ve ona inanmak için neden önemli görür gelde işin içinden çık.



50. Ey Peygamber! Biz sana şu hanımları helal kıldık: Mehirlerini verdiğin eşlerin,
Allah'ın sana ganimet olarak verdiklerinden elinin altında bulunanlar, amcalarının,
halalarının, dayılarının, teyzelerinin kızlarından seninle birlikte hicret edenler.
Peygamber kendisiyle evlenmek istediğinde, kendisini Peygamber'e hibe eden mümin bir kadını da öteki müminlere değil, yalnız sana özgü olmak üzere helal kıldık. Onlara eşleri ve elleri altındakiler hakkında neler farz kıldığımızı biz biliriz. Sana bir zorluk olmasın diyedir bu... Allah Gafûr'dur, Rahîm'dir.

AKRABA EVLİLİKLERİ:Hala kızı, dayı kızı,amca kızı,evlatlığının karısı ile 6 - 63 yaşları arasında sayısız kandınlar la Muhammed evlilikleri.
Sayısız cariye..Neden Allah Ademe sadece Havva yı verdi.Neden İSA ve MUSA nın kadınlarla ilişkilerine dair bir tane bile bir şey göndermedi de..Ne kadar kadın varsa Arap erkeklerine serbest etti.





SEX KÖLELİĞİ (CARİYELER)

Cariyeler cinsel ilişkilerde kullanılır ve nikahlanma yoktur...
Cariyeler evin gündelik her türlü işlerinde kullanılırlar...
Cariyelerinden bıkanlar bir mal gibi esir pazarına götürüp satarlar veya başka bir cariye ile değiş tokuş ederler...
Cariyelerini isterlerse başkalarına hediye ederler...
Cariyeler eve gelen misafirlere cinsel ilişkiye girebilmeleri için ikram edilirler...

Evli bir cariye ile cinsel ilişkiye girmek kurana göre normaldir ve yasaklama getirmez..
Kuranda evli çocuklu cariyelerle cinsel ilişkiye girilmemesi gerektiğine dair ayet bulunmaz...

İslam ın ortaya çıkısından sonra milyonlarca kadın seks kölesi (Cariye) yapılmış ve hayatları karartılmıştır.

Kölenin neye itirazı olabilir? Efendisinin isteklerine itiraz edebilen köle olamaz. Kölenin beni zorladın deme lüksü var mı? Köle bu köle hem de seks kölesi.

Aşağıda ki ayette cariyelerini istediğin zaman cinsel ilişkide kullanılabileceği yazmaktadır. Ayni anda kaç tane cariye ile birlikte olacağına dair de bir kısıtlama yoktur.

AHZAB..52 - Bundan başka kadınlar sana helâl olmaz. Bunları başka eşlerle değiştirmek de olmaz. İsterse güzellikleri hoşuna gitsin. Ancak sahip olduğun cariyen başka. Allah her şeye gözcü bulunuyor.
NUR SURESİ..33- Evlenemeyenler (malî imkânı buna elvermeyenler) Allah kendilerini fazl-u kereminden zengin kılıncaya kadar iffetli kalmaya çalışsınlar. Sahip olduğunuz köle ve cariyelerinizden belli bir para ِdemek suretiyle azâd edilmesi hakkında yazılı bir anlaşma yapmak isteyenlerle —onlarda iyi bir durum biliyorsanız— yazılı anlaşma yapın. Allah'ın size verdiği maldan onlara verin. Dünya hayatının geçici menfaatini elde etmek için cariyelerinizi iffetli kalmayı arzu edip duruyorlarsa fuhşa sakın zorlamayın. Kim onları (bu hususta) zorlarsa, elbette Allah onların zorlamasından sonra (o cariyeleri) çok bağışlayan ve
(haklarında) çok merhamet edendir.



FUHUŞ (MENFAAT EDİNMEK İÇİN SEX)

Allah "fuhuş a sakın zorlamayın. " ifadesiyle sex köleleri cariyelerle fuhuş u serbest bırakmakta olduğunu görüyoruz.Bu cümleden anlaşılan fuhuş yapılabilir ama fuhuş a zorlamayın dır. Bununla birlikte zorlayıp cariye işini iyice sulandıranlara nazikçe "yapmazsanız iyi olur" diyor...

Fuhuş a zorlama ve fuhuş var...
Fuhuş derken "cariyelerinizi başkalarına peşkeş çekmeyin" denilmekte yoksa sahibinin cariyesi ile zaten sorgusuz sualsiz cinsel ilişki serbestliği var.
Ayette cariyelerini başkalarına ikram edip fuhuş a zorlayanlar kastedilmektedir.

Aslında NUR 33. ayette "fuhuş a zorlamayın" ifadesinde "pezevenklik yapmayın" uyarısı vardır. Esiri sex kölesiyle her istediği anda cinsel ilişkiye rahatlıkla girip zinasını yaparken, Allahın "fuhuş a zorlamayın" ifadesi aslında "cariyelerinizi birbirinize peşkeş çekmeyin" demektir.

Çünkü cariye sahibine karşı itiraz edebilecek karşı gelebilecek pozisyonda değildir eve gelen diğer misafirlerle cinsel ilişkilere girmeleri de istenilmektedir. Cariyesini gelen misafiriyle yatmasını isteyen bedevi elbette karşılığını aynı şekilde almaktaydı. Bazı cariyelerin pisliklere katlanamamalarından Evlerin kadınlarıyla konuşmaları ve bazı gelişen olaylardan dolayı bi zahmet "fuhuş a zorlamayın" denilmiştir.

Cariyelerin sahipleri cariyelerini eve gelen misafirlere ikram etmeseler sapık ilişkilerde zorlamasalar "fuhuş a zorlamayın" denilir mi?

Üstelik "Dünya hayatının geçici menfaatini elde etmek için cariyelerinizi fuhuş a zorlamayın" diye söylemekle .Yani pezevenklik yapmayın demektedir. Bu cümlenin anlamı budur.

Demek ki yaptıkları için yapılmamasını Allah bi zahmet rica etmekte ama nedense kesin sert bir ifade ile yasaklamamakta. Ayrıca "fuhuş a zorlamayın" ifadesi muğlak ve rica eder gibi bir ifadedir.Yani "yapmasanız iyi olur" denilmektedir.

"Cariyelerle fuhuş zina yasaktır. Cariye ve köle edinenlerin cezaları ölümdür" ifadesi kuranda hiç bir ayetin içinde yoktur. İsteyen istediği kadar arasın bulamaz.


Cinsellik konusunda her türlü serbestliği tanıyıp kadınları insan olarak görmemektedir. Kadınları kızları çocukları erkeklere pazarlayabilmek için kimsenin aklına gelmeyecek şeyleri bulup kurana yazmışlar. Bundan dolayı Arapları kutlamak gerekir, ahlaksızlıkları ve her türlü sapıklığı kitabına uydurup insanlara İslam dini diye yutturduğu için...


Osmanlı hanedanına senin ecdadının yaşantısına bakarsan neler yaptıklarını öğrenirsin. Osmanlı hanedanının cariyeleri var mıydı ve bu cariyelerle ne yapmaktaydılar?

Ayrıca cariyeler hangi ülkelerden nasıl elde edilmekteydi?

Yıldırım Beyazıt hareminde 400 tane cariye ile birlikte sabahlara kadar eğlenip şarap içtiğini biliyor musun?Ya diğerleri?

Osmanlı padişahları ve ileri gelenleri Müslüman olmadığı halde Müslüman gibi görünüp kurana göre yaşamaktaydılar. Şeyhülislamları ulemalarına sorup öğrenerek.Yakin tarihimiz Osmanlı hanedanının harem yaşantısı incelenecek olursa bedevi zihniyetinin aynisini uyguladıkları ortaya çıkar.Yani kurana harfiyen uyarak Osmanlı padişahları şehzadeleri sex köleleri edinmişler fuhuş tecavüz zina ve sapıklıklar içinde yaşamışlardır..



Nur 33. ayette aslında cariyelere tecavüzde var fakat daha başka ayetler olduğundan o konuyu diğer ayetlere bırakalım.



NİSA SURESİ..AYET.3 - Eğer öksüz kızlarla evlendiğinizde onlara karşı adaletli davranamamaktan korkarsanız, hoşunuza giden diğer kadınlardan iki, üç ve dörde kadar evlenebilirsiniz. Eğer adaleti gözetememekten korkarsanız, o zaman bir tane ile veya elinizin altındakiyle (sahip olduğunuz câriye ile) yetinin. Doğruluktan ayrılmamak için bu daha elverişlidir.



NİSA SURESİ..AYET.24 - Bir de Harp esiri olarak sahibi bulunduğunuz cariyeler müstesna, evli kadınlarla evlenmeniz de size haram kılındı. Bütün bunlar Allah'ın üzerinize farz kıldığı hükümlerdir. Bunların dışında kalanlar ise iffetli olarak zina etmeksizin mallarınızla mehir vermek suretiyle evlenmek istemeniz size helal kılındı. O halde onlardan nikah ile faydalanmanıza karşılık mehirlerini kendilerine verin ki, bu farzdır. O mehri takdir edip kesinleştirdikten sonra birbirinizi razı etmenizde bir mahzur yoktur. Şüphesiz ki Allah her şeyi çok iyi bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.


MÜMİNUN SURESİ..AYET..6 - Ancak eşleri ve ellerinin sahip olduğu (cariyeleri) hariç. (Bunlarla ilişkilerinden dolayı) kınanmış değillerdir.


AHZAB SURESİ..AYET..50 - Ey peygamber! Biz bilhassa sana şunları helâl kıldık: Mehirlerini vermiş olduğun eşlerini, Allah'ın sana ganimet olarak ihsan buyurduklarından sahip olduğun cariyeleri, amcalarının kızlarından, halalarının kızlarından, dayılarının kızlarından, teyzelerinin kızlarından seninle beraber hicret etmiş olanları, bir de mümin bir kadın kendini peygambere hibe ederse, peygamber nikâh etmek istediği takdirde, onu başka müminlere değil de sadece sana mahsus olmak üzere helâl kıldık. Onlara eşleri ve cariyeleri hakkında neyi farz kıldığımızı biliyoruz. Bunlar sana hiçbir darlık olmaması içindir. Allah, çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

AHZAB SURESİ..AYET..51 - Onlardan dilediğini geri bırakır, dilediğini yanına alırsın. Sırasını geri bıraktığın kadınlardan dilediğini yanına almanda da sana bir günah yoktur. Onların gözleri aydın olup üzülmemelerine ve kendilerine verdiğin ile hepsinin hoşnut olmalarına en elverişli olan budur. Allah kalpleriniz dekini bilir. Allah her şeyi bilir ve yumuşak davranır.

AHZAB SURESİ..AYET..52 - Bundan başka kadınlar sana helâl olmaz. Bunları başka eşlerle değiştirmek de olmaz. İsterse güzellikleri hoşuna gitsin. Ancak sahip olduğun cariyen başka. Allah her şeye gözcü bulunuyor.

Şimdiye kadar kuranda fuhuş seks köleliği olduğunu ayetlerle kanıtladık üstelik fazladan kuranda " ZİNA ve PEZEVENKLİK" olduğunu Allahın pezevenklere ve cinsel sapıklıkları yapanlara karşı çok merhametli ve bağışlayıcı olduğunu da ispatladık.


SÜBYANCILIK(KÜÇÜK ÇOCUKLARLA SEX)

Kuranda sübyancılığın olduğunu iki ayetle kanıtlamaktayız....Talak 4. ve Nisa 23. ayetler...

Nisa Suresi..ayet.23 - Size şunlarla evlenmek haram kılındı: Analarınız, kızlarınız, kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek kardeş kızları, kız kardeş kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kız kardeşleriniz, karılarınızın anneleri, kendileriyle zifafa girdiğiniz karılarınızdan olup evlerinizde bulunan üvey kızlarınız,
-anneleri ile zifafa girmemişseniz onlarla evlenmenizde size bir günah yoktur-
öz oğullarınızın karıları, iki kız kardeşi (nikah altında) bir araya getirmeniz. Ancak geçenler (önceden yapılan bu tür evlilikler) başka.10 Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

Dolayısı ile anasına bakıp serbestçe üvey kızı ile cinsel ilişkiye girilmesinde sakınca olmadığını vurgulayan bir ayettir.


Sübyancılığın (çocuklarla sex) önünü açan diğer ayet ise Talak 4. ayettir.

TALAK suresi ..ayet..4 - Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdetini görmemiş bulunanlardan eğer şüphe ederseniz (iddetlerinin nasıl olacağında tereddüt ederseniz), onların bekleme süresi üç aydır.
Gebe olanların bekleme süresi ise, yüklerini bırakmaları, doğum yapmalarıdır. Kim Allah'tan korkarsa, Allah ona işinde bir kolaylık verir.

Bedevinin evinde oldukça fazla sex köleleri ve nikahlandığı kadınlar kız çocukları bulunmaktadır. Sapık bedevi küçük kız çocuğu ile nikahlanmış ve Allahtan yardım beklemekte Allah ta hemen yardımına koşmakta...Bu tip ayetleri tartışırken sinirlenmekteyim ama bizim insanlarımıza kuranın içinde neler olduğunu gösterip öğretmeliyiz diye düşünüyorum.



TECAVÜZ

Kaldığımız yerden devam edelim ve kuranda tecavüzle birlikte kadının nasıl yasayan ölü bir köleye döndürüldüğünü açıklayalım.



TAHRİM SURESİ:

1 - Ey Peygamber! Eşlerinin rızasını arayarak Allah'ın sana helâl kıldığı şeyi niçin sen kendine haram ediyorsun? Allah çok bağışlayan çok esirgeyendir.

2 - Allah size yeminlerinizi çözmeyi meşrû kılmıştır. Allah sizin sahibinizdir. O bilendir, hikmetle yönetendir.

3 - Peygamber, eşlerinden birine gizlice bir söz söylemişti. Fakat eşi, o sözü başkalarına haber verip Allah da bunu Peygamber'e açıklayınca, Peygamber (eşine) bir kısmını bildirmiş bir kısmından da vazgeçmişti. Peygamber bunu ona haber verince eşi: "Bunu sana kim söyledi?" dedi. Peygamber "Bilen, her şeyden haberi olan Allah bana söyledi." dedi


Burada tecavüz ve tecavüzü gören erkeğin eşlerinden birisinin olayı diğer eşlere anlatmasını görmekteyiz. Fakat Allah her zaman olduğu gibi yetişip tecavüz edeni çok bağışlayıp esirgediğini ve "ben sana helal kılmışım takma kafanı aynı yolda devam et" demektedir.


Kuranı cahil cühela uçkur düşkünleri yazmıştır.
Öyle olmasa,,,
Yaratan bir gücün bedevinin cinsel sapıklıklarının Önlerini açıp azdırmak için yanıp tutuştuğunu düşünmek akıla mantığa sığmaz.


Son olarak kuranda kadının istenilirse nasıl bir cümle ile evin içinde yaşayan Ölüye döndürüldüğünü açıklayalım.





MÜCADELE SURESİ:


1 - Kocası hakkında seninle tartışan ve Allah'a şikayette bulunan kadının sözünü Allah işitmiştir. Allah, sizin konuşmanızı işitir. Çünkü Allah, işitendir, bilendir.
[2 - İçinizde zıhâr yapanların kadınları, onların anaları değildir. Onların anaları ancak kendilerini doğuran kadındır. Şüphesiz onlar çirkin ve yalan bir laf söylüyorlar. Kuşkusuz Allah, affedici, bağışlayıcıdır.
3 - Kadınlardan zıhâr ile ayrılmak isteyip de sonra söylediklerinden dönenlerin, karılarıyla temas etmeden önce bir köleyi hürriyete kavuşturmaları gerekir. Size öğütlenen budur. Allah, yaptıklarınızdan haberi olandır.
4 - Buna imkan bulamayan kimse, temas etmeden önce aralıksız olarak iki ay oruç tutmalıdır. Buna da gücü yetmeyen, altmış fakiri doyurur. Bu (hafifletme), Allah'a ve Resulüne inanmanızdan dolayıdır. Bunlar Allah'ın hükümleridir. Kâfirler için acı bir azap vardır.



Nedir Zıhar?

Erkek eşine "senin sırtın benim anamın sırtı gibidir" deyince zihar yapmış olmakta ve kadın evin içinde yasayan bir köle haline getirilmekte. Ancak erkek isterse evden gidebilir veya başka birisi ile nikahlana bilir.
Peki Allah ayetlerle zıhar yapılmasını yasaklıyor mu?
Elbette hayır...Görülmekte olduğu gibi gene kıyak yapmakta ve bir köle azad veya iki ay oruç tutulması gerektiğini söylemektedir.Tabi birde devamlı tekrar edilen "cahiliye devrinde geçen geçmiştir tövbelerinizi kabul ettim" sözünü tekrarlamakta fayda var diye düşünüyorum.


Kuranda olan Sübyancılık, Tecavüz, Fuhuş ve Sex Köleliğini sunduğum ayetler bu kadar açık ve net.Sahtekar reformistler ve yalancı ilahiyatçıların kuran hakkında anlattıkları yalanlara inanmayınız ve mümkün olduğu kadar kendiniz araştırıp okuyunuz.Bulunduğumuz cağda kuranın meallerini orijinal ini ve farklı dillerde olanları rahatlıkla bulabilirsiniz.Bir dil başka dile tercüme edilir ve içine farklı anlamlar içerecek kelimeler yorumlar katılmaz.







NEDEN MUHAMMED SAVAŞTA ÖLEN ARKADAŞLARININ EŞLERİNİ NİKAHINA ALMA GEREĞİ DUYDU.

Müslümanlar yardıma ve korunmaya muhtaç dul bayanları nikahına almadan yardım ederse aralarında zaten bir şey var dedikodusu olmasın diye resmi olarak evine alıyordu..

Günümüzde de Kimsesiz bayanlara devlet yardım edeceğine acaba devlet büyüklerine nikahlasak daha iyi olmaz mı?

Ümmü Seleme.
Muhammed in 5.eşi, Kocası Abdulesed ile İslâmiyet i ilk kabul edenlerdendi. Kocası, Uhud Savaşı'nda ölünce 4 çocuğu ile dul kaldı. Muhammed kimsesiz kalan Ümmü Seleme ile evlenerek, onu ve çocuklarını koruması altına aldı.
Zeynep.
Hz. Muhammed'in 8.eşi ve Huzeyme'nin kızıydı.İlk kocası Bedir Savaşı'nda ikinci kocası da Uhud Savaşı'nda şehit oldu. Böylece kimsesiz kalan Hz. Zeynep,Muhammed tarafından nikahlanarak koruma altına alındı. Ancak kendisi, bu evlilikten üç ay sonra vefat etti.
Âişe.
Muhammed in 3.eşi ve en yakın dostu birinci halife Ebu bekir'in kızıdır. Mekke'de doğup büyüdü, (Ebu Bekir koruyamadığı için ) daha çocuk yaşında Hz. Âişe ile nikahlandı(6 yaşında), onu ancak büluğ çağında evine aldı(9 yaşında).Muhammed in eşi olarak gereken görevleri başarı ile yerine getiriyordu. 9 sene müddetle Muhammed in en yakını olarak birçok hizmetlerde bulundu.
Hafsa.
Muhammed in 4.eşi ve yakın dostu ikinci halife Ömer'in kızıdır. kocası Huzâfa ile birlikte Habeşistan'a hicret etti. Uhud Savaşı'nda kocası ölünce dul kaldı.
Cahş Kızı Zeynep.
Öz halasının, güzelliği ve mağrurluğu ile ünlü kızı ve 7.eşidir.Azat olmuş kölesi ve hukuken evlât edindiği Zeyd'i, hala kızı Zeynep ile evlendirdi.Ancak Dedikoduların artması sonucu Zeyd, evliliği sona erdirdi.Muhammede Zeynep ile evlenmesi için vahiy yoluyla emir geldi. Ahzâb 33/37
Evlâtlığın boşadığı kadını onun babalığı alamaz. adeti sona ermişti.
Cüveyriye.
Düşman Benû'l - Mustalik Kabilesi reisinin dul kızı ve 6.eşidir. İlk kocası müslümanlarla yaptığı savaşta vefat etmişti. Esir düşen Hz. Cevriye cariye olacağı yerde, Muhammedin eşi olmuştur
Ümmü Habibe.
Ebu Süfyan'ın kızı ve 9.eşidir. eşi din değiştirerek Hıristiyanlığı kabul etmiş ve bir müddet sonra da ölmüştü.
Safiyye.
10.eşi, Hayberli Yahudi kızı. Müslümanlarla Yahudiler arasında geçen Hayber Savaşı'nda kocası öldü. Kendisi de esir düşerek Muhammed'e ganimet payı olarak ayrıldı.
Meymûne.
12.eşidir. Mekke'li dul bir hanım olan Meymûne' nin, muhtelif kabilelerin hatırlı kişileri ile evli 8 kızkardeşi bulunuyordu.
Mısırlı Mâriye.11.eşidir. Mısır Kralı Mukavkıs tarafından hediye olarak gönderildi.


Muhammed in Köleleri vardır..Bir tanesinin adı da Zeyd dir.

Halasını Zeynep adın da çok güzel bir kızı olmuştur.Fakat Hala kızı ile evlenmek nisa suresinde yasaklanmıştır. Kölesi zeyd le evlendirirse bu işi çözeceğini düşünür.Fakat kölelerin Özgür insanlarla evlenmeleri mümkün değildir. Zeydi kölelikten azad ederek Evlat edinir.ve evlatlığı Zeyd ile halasının güzeller güzeli kızı evlendirilir.
Fakat dedikoduların ardı arkası kesilmeyince ve evli kadınlarla ilişki haram da olduğu için Hem akraba kızlarıyla evliliğin serbest olmasına ihtiyacı vardır hem de zeyd in halasının karısını boşamasına,Diğer bir yandan oğlunun karısıyla evlenme iznine de gerek vardır.

İşte bu sırada Muhammed in çıkmazlarına üzülen Allahın çözüm bulmasıyla sonuçlanmıştır.
Sonuç olarak Allah bu olanlar için Muhammed e kızmayın.azhab 37- 38 de bunların olmasını ben istedim demiş.yada Muhammed böyle vahiy geldi demiş ve konu kapanmıştır.

Ebu Bekir in Kızı Ayşeyi henüz Altı yaşında iken Okul çağı bile gelmemişken nişanlaması ve 9 yaşında iken eş olarak vermesidir.Kendi deyimiyle gerdeğe girdiğinde Ayşe 9 yaşındadır.

Ebu bekirin evlendirdiği kişi 53 yaşındaki muhammeddir. Elliüç yaşında birine 9 yaşındaki kızını verene mi kızarsınız yoksa 53 yaşındayken 9 yaşında bir sabi ye göz koyanamı?

İran da yönetimi gerici yobazların ele geçirmelerinden sonra kızların ergenlik yaşı ve evlenme yaşı 9 a indirilmiştir.

Hadis: Sahih Buhari
Konu: Peygamberin Aişe’yle Nişanlaması ve Nikahlanması
Hadis No: 1553
“Rivâyete göre şöyle demiştir: Ben altı yaşında bir kız iken Nebî salla`llahu aleyhi ve sellem beni akd ve nikâh eylemişti. (Üç sene sonra) biz Medîne`ye hicret ettik. Hâris İbn-i Hazrec oğullarının menziline indik. Müteâkıben ben, sıtmaya tutuldum. Bu cihetle saçım döküldü. (Hastalıktan kurtulduktan sonra) saçım gürleşti, uzayıp omuzlarıma döküldü. Bir kere ben, arkadaşlarımla berâber salıncakta oynarken annem Ümmü Rumân bana doğru geldi ve beni çağırdı. Ben de annemin yanına geldim. Beni ne edeceğini bilmiyordum. Annem elimi tuttu. Tâ evin kapısı önün (e geldiğimizde ora) da beni durdurdu. Ben de yorgunluktan kaba kaba soluyordum. Nihâyet soluğum biraz yatıştı. Sonra annem biraz su aldı. Onunla yüzümü, başımı sıvazladı. Sonra beni eve koydu. Evde Ensâr`dan birtakım kadınlar hazır bulunyordu. Bunlar bana: – Hayır ve bereket üzere geldin, hayırlı kısmet getirdin! di(ye alkışla) dılar. Annem beni bu kadınlara teslîm etti. Bunlar da benim kılığımı, kıyâfetimi düzlediler ve Resûlullah`a teslîm ettiler. Beni hiçbir şey sıkmadı. Ancak Resûlullah salla`llahu aleyhi ve sellem`i habersiz görünce sıkıldım. (Resûlullah bir sedir üzerine oturmuştu. Yanında Ensâr erkeklerinden, kadınlarından oturanlar vardı. Beni Resûlullah yanına oturttu). Ensâr kadınları beni Resûlullah`a takdîm ettiklerinde ben dokuz yaşında bir kızdım.”

Birkısım İslamcılar,Muhammedin Evliliklerini Savaşta dul kalmış Arkadaş hanımlarını korumaya alma olarak açıklamakta ve savunmaktadır..
Ebu Bekirin,Osmanın ve ömerin kızını bu halifeler koruyamıyordu da Muhammedin mi koruması gerekiyordu.
Diğer yandan korumak için neden nikah kıyılsın? Nikahsız korunamaz diye kuranın bir yerinde ayet mi var?
Birkısım İslamcılar bu evlilikler normal evlilikler gibi değildi aralarında bir cinsel ilişki yoktu diye savunmaktadırlar.Olabilir onlarca eş yüzlerce cariyeyi zevk için evinde tutması da mantıklı.
Bu tür evlilikler dulları koruma amacıyla yapılsa neden sadece Muhammed korusun. Ali adıyla bilinen damadı na kızı dışında kimseyle evlenmesine izin vermemiştir.

Bu tür evlilikler Dul kadınları koruma amacıyla olsa şöyle bir ayet olmazdı.

AHZAB -53.. Sizin, Allah'ın peygamberini incitmeye hakkınız yoktur; arkasından hanımlarını nikahlayamazsınız da. Çünkü, bunlar, Allah katında çok büyük bir günahtır
Muhammed ölüm den sonra hanımların nikahlanmalarını Günah olarak görürken neden bunu kendisi yapsın ki ?

Yukarıdaki açıklama ve evlilik nedeni sözde İslamcıların savunmasıdır.Gerçekten böyle bir şeye kılıf ararken düşünceleri bu mudur yoksa dalga mı geçmekteler anlamak mümkün değildir.Yanlışları savunmaktan ne kazançları vardır bunu düşünecek kadar akıl sahibi de değildirler.

Çünkü Biz Türklerde Eğer uğruna savaştığın bir yolda arkadaşların ölür ise onların karılarına yardım için onları kendi yatağımıza alıp karımız yapmamıza hiç gerek yoktur. Karşılıksız yardım ederiz.

Ama sözde İslamcılara göre Muhammed arkadaşlarının karılarını yatağına almadan yardım etmemektedir. Bu durumda yaşayan bir arkadaşı başına bir şey gelip te ölürse karısına ne olacağını önceden bilebilmektedir.

Kadınların korunmasına gelince.o devirde erkekler hiçbir iş yapmamaktadır.İş hayatı kadınlara mahsustur.Örnek Muhammed in karısı Hatice zengin bir Tüccar dır.Eken biçen yemek yapan koyun otlatan kadınlardır.Dolayısı ile kadınlar korunmaya muhtaç değildirler.

Müslüman ülkelerde üreten kadındır.Türkiyede cumhuriyetin 50 yılına kadar bile böyleydi.kadınlar çalışır erkekler kahvelerde otururlardı.

Muhammed hazretlerinin ilk eşi Hatice’den 6 çocuğu olduğu söylenir. Zeynep, Rukiyye, Ümmü Gülsüm, Fatma, Abdullah ve Kasım. İki erkek çocuk yaşamaz. Üç kızı kendi sağlığında genç yaşta, Fatma da ölümünden 6 ay sonra vefat eder.
Hatice’nin ölümünden ve hicretten sonra Muhammed çok sayıda evlilik yapar. Eşleri arasında genç ve doğurgan kadınlar da olmasına rağmen hiç çocuğu olmaz. Ki bu kadınların bazılarının önceki eşlerinden çocukları olmuştur. Bu kadar kadının kısır olması mümkün değildir. Bu durumda Muhammed’in kısır olduğu düşünülür.
Hatice’nin 40 yaşında evlendiği, 41 yaşında Kasım’ı, 45 yaşında Zeyneb’i, 48 yaşında Rukiyye’yi, 49-50 yaşında Ümmü Gülsüm’ü, 52-53 yaşında da Fatma’yı dünyaya getirdiği yazılır.
Şia’ya göre Fatma’nın doğum tarihi 614′dür ve Ali ile evlilik tarihi 623′tür. Yani 9 yaşında evlenmiştir ve Ayşe ile aynı yaştadır.
Bunu doğru kabul ettiğimizde Hatice’nin Fatma’yı doğurduğu yaşı 58 olur.
Bir kadının 40 yaşından sonra 6 çocuk yapması olanaklar dahilinde görülebilir mi?
Üstelik de son çocuğunu 53 ya da 58 yaşında doğurmuş olması normal görülemez
Ama Hicretin 8. yılında 60 yaşındayken Muhammed’in cariyesi Mariya bir çocuk doğurur. Çocuğun ondan olup olmadığı konusu İslam’da geniş yer bulur ve tartışma konusu olur. Noktayı Cebrail’in koyar ve Muhammed’e “Ey İbrahim’in babası!” diye seslenerek çocuğun kendisinden olduğunu teyit ettiği rivayet edilir.
“Bu cariye Muhammed’e hediye edildiği zaman, Muhammed’in yanında 16 yaşında Ayşe, 17 yaşında Safiye, 22 yaşında Cüveyriye, 24 yaşında Hafsa, 30 Yaşında Ümmü Habibe, 37 yaşında Zeynep binti Cahş, 32 yaşında Ümmü Seleme, 39 yaşında Meymune ve ayrıca Reyhane ile Sevde adlarında eşleri vardı, diğer cariyeleri ve eşleri hariç.. Peki, bütün bu gencecik hanımlar kısır mıydı ki, hiçbiri Muhammed’den hamile kalmadı da , 60 yaşındaki Muhammed’e Mariya hemen hamile kalıyor ve İbrahim adında bir çocuk doğuruyor?

Hz. Ömer'in Ümmü Gülsüm ile evlenmesi konusunda anlatılanlar doğru mudur?
Soru
Hayatüs sahabe 3. ciltte Hz. Ömer'in, Hz. Alinin kızı Ümmü Gülsüm ile evlenmek istediği ve Hz. Ali'nin kızını Hz. Ömer e gönderdiği, Hz. Ömer'in kızın eteğini kaldırp baktığı yazılıyor. Bu hareket Hz. Ömer gibi büyük bir sahabinin yapacağı bir harekete benzemiyor, acaba bu hadisenin aslı, kaynağı nedir?
Cevap
Değerli kardeşimiz;
Hz. Ömer'in, Ehl-i Beyt'le Akrabalık Arzusu ve Hz. Ali'nin Kızı Ümmü Gülsüm'le Evliliği:

Hz. Ömer'in hayatındaki bu olay onun Ehl-i Beyt sevgisini gösterir. Hz. Ömer (r.a.) halifeyken, bir gün, Hz. Ali'den, kızı Ümmü Gülsüm'ü istedi. Hz. Ali, 0 küçüktür" dedi.

Bunun üzerine Ömer (r.a.), Hayır. Vallahi, bu bir şey değil; fakat sen beni engellemek istiyorsun" diye konuştu, Eğer gerçekten dediğin gibi (çocuk/sabî) ise onu bana gönder" diye ekledi.1

Aslında, Resûlullah'ın vefatından önce dünyaya gelen Ümmü Gülsüm, gerçekten küçüktü.2 Hattâ, bir rivayette, kendisinden, "O, o zaman bir kız çocuğu idi" diye söz edilir. Hattâ, Mescid-i Nebevî'de sonucu bekleyen Hz. Ömer'e yanındakiler, "Ey Mü'minlerin Emîri! Ondan ne istiyorsun? O küçük bir kız çocuğudur" demişlerdi.

Ümmü Gülsüm'ün küçüklüğü bir yana, Hz. Ali onu, Tebük'te şehid olan kardeşi Câfer-i Tayyar'in öksüz oğluna vermek istiyordu.

Hz. Ali, evine geldi. Ümmü Gülsüm'ün eline bir hülle (elbise) verip, "Bunu Emîru'l-Mü'minîn'e götür, ona şöyle de: 'Babam sana, bu elbiseyi nasıl buluyorsun, diyor de" diye onu gönderdi. Çocuk yaşta olan Ümmü Gülsüm, hiçbir şeyin farkında değildi. Elbiseyi Hz. Ömer'e getirerek babasının dediklerini tekrarladı. "Bunun üzerine onun izarından (ön kolundan) tutunca, Ümmü Gülsüm kolunu çekti."3

Ümmü Gülsüm, Ömer'e kızmıştı. Hz. Ömer ise, "iffetli ve şerefli birisi" dedikten sonra, "Git, ona (babana) şöyle de: O ne güzel ve ne cemâllidir. Vallahi o, senin dediğin gibi değildir."

Bunun üzerine Hz. Ali, onu Ömer'e (r.a.) nikahladı. Konu hakkında birbirine benzer farklı rivayetler de vardır. Zehebî'ye göre, Hz. Ömer, Ümmü Gülsüm'le H. 17. Yıl'da evlenmiştir.4


Söyleyecek bişey bulamıyorum dinci siteden aynen alıntım..


Türk kadını İslamiyet öncesinde nasıldı önce onu açıklamakta yarar var.
Türklerde kutsal şeylerin başında Ana,Eş ve bacı gelir.Büyük aile yapılanmasında yaşayan Türklerde Dede.Büyükanne,Amca,Dayı, teyze,hala gibi bir arada yaşama şekli vardı.Bu büyük ailede yönetici en büyük kadındı.Kadınlar yaşamın her aşamasında her konuda söz sahibidirler.Hatta savaşa bile katılırlardı.
Bulunduğu yerin yönetimine ve Kurultaylara katılırdı.
Kadın ana izin vermezse İmparator Cengiz han sefere bile çıkamazdı.
Müslümanlaştırmayla yukardaki anlatılan durumlara düşüyor.Seçme seçilme hakkını alabilmek için yüce Atatürkün tarih sahnesine çıkmasını bekleyemek zorunda kalıyordu.

Kaynak: http://abdullahabdal11111.blogcu.com/islamiyet-kadini-insan-olarak-kabul-etmemektedir/11820404

Link to post
Sitelerde Paylaş

zeus kardeş , keşke senin benim kadar kadınlar da kendilerini köpek yerine koyan bu kitaba ve dine karşı tepkilerini koyabilse . ama anlaşılan onlar kafalarına örtü takmaya , çarşaf giymeye dünden razılarmış .

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 1 month later...
  • 3 years later...

Genelev,metres,kuma,fahişelik,fuhuş,sübyancılık,eşcinsellik....bunlar hayatın gerçekleri.günümüzde cariyelik yok ama insanlar seks ihtiyacını her şekilde gidermeye devam ediyor. İşin içine dini katmayıp objektif baktığımızda burda aslolan kişinin rızası.rızası olmayan biriyle ileşki tecavüz kapsamına giriyor.merak ettiğim şey cariyelerin hayatından memnun olup olmadığı.cariyelik döneminde intihar eden,kaçan,isyan edip efendisini öldüren,yaralayan cariyeler oldu mu ? Olduysa istatistik nedir ? Bunların cevaplandırılması gerekiyor.dediğim gibi bu değerlendirmem dinlerden bağımsız insanların cinselliğe bakış açısıyla ilgili.dinler olmasaydı kadınların cinsellikteki konumu değişmeyecekti diye düşünüyorum...doğru mu,yanlış mı düşünüyorum tarafsız gözle değerlendirilmesi gerekiyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, fezadabirtürk yazdı:

merak ettiğim şey cariyelerin hayatından memnun olup


İslam öncesi anadolu da yaşadığınızı farzedin, bulunduğunuz şehir olan talkan, bir arap şeyhi olan kuteybe tarafından islamı yaymak bahanesiyle işgal ediliyor

babanızı ve erkek kardeşinizi ailenizin gözü önünde öldürüp  ibret olması için şehirde yaşayan diğer 40.000 adet erkekle beraber yolun iki tarafındaki ağaçlara asıyorlar.. Annenizi ve kız kardeşinizi ise cariye olarak parayı kim verirse ona pazarlasalar, bu soruyu kendisine sorabilir miydiniz? 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Ebu Kafir yazdı:


İslam öncesi anadolu da yaşadığınızı farzedin, bulunduğunuz şehir olan talkan, bir arap şeyhi olan kuteybe tarafından islamı yaymak bahanesiyle işgal ediliyor

babanızı ve erkek kardeşinizi ailenizin gözü önünde öldürüp  ibret olması için şehirde yaşayan diğer 40.000 adet erkekle beraber yolun iki tarafındaki ağaçlara asıyorlar.. Annenizi ve kız kardeşinizi ise cariye olarak parayı kim verirse ona pazarlasalar, bu soruyu kendisine sorabilir miydiniz? 

 

isyan eden,perişan,bunalımda,tecavüze uğradığını düşünen bir kadınla sevişirken zevk alan "insan"olamaz ,bu yüzden kadının,yani cariyenin arzu dolu olması gerekir...kadına zulm edildiğinde,bu "insan " olmayanlar ,hangi ruh haliyle huşu içinde namaz kılıp,Allah'ı memnun ettiklerini ,Allah'ın merhamet sahibi olduğunu "gözyaşları"içinde düşünebiliyorlar. ?  psikolojiden anlayanlar bunu izah etsin.bu nasıl bir ruh hali ? ..

Zamanında her tür soruyu kendime sordum ve cevap olumsuzdu. sadece taraf tutmadan sorguluyorum.cariyeliği vicdanen kabul etmenin tek yolu cariyelerin hayatından memnun olmasıdır ve efendisinin buna inanmasıdır..cariyeliğe,tecavüze uğrayan cariyeler açısından olumlu bakmak mümkün değil..müslümanlar cariyeliği savunurken cariyeliğin iyi bir şey olduğuna inanıyorlar..tecavüze iyi diyenin aklından,insanlığından  şüphe etmek gerekir..fakat müslümanlar cariyeliği tecavüz,zulum olarak görmüyorlar..ben bu bakış açısını çözmeye çalışıyorum.

tarihinde fezadabirtürk tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Tabiki  sorun yok kolelere en iyi muameleyi Sahabe efendilerimiz yapmis ve onlarda sahabe olmus islami en guzel sekilde taniyip yasamislardi 

Bİlali Habeşi efendimiz islam oncesi köle olaeak tutuluyordu

Ana islama girmesiyle efendi oldu basimizin taci bilali habesi efendimiz,,

 

tarihinde Ehliukba tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, Ehliukba yazdı:

Tabiki  sorun yok kolelere en iyi muameleyi Sahabe efendilerimiz yapmis ve onlarda sahabe olmus islami en guzel sekilde taniyip yasamislardi 

Bİlali Habeşi efendimiz islam oncesi bir köleydi ama islama girmesiyle efendi oldu basimizin taci bilali habesi efendimiz,,

 

İslama girmese ne olacaktı?Yine serbest olabilecek miydi?

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Ehliukba yazdı:

Tabiki  sorun yok kolelere en iyi muameleyi Sahabe efendilerimiz yapmis ve onlarda sahabe olmus islami en guzel sekilde taniyip yasamislardi 

Bİlali Habeşi efendimiz islam oncesi köle olaeak tutuluyordu

Ana islama girmesiyle efendi oldu basimizin taci bilali habesi efendimiz,,

 

köle olmak istermiydin ? 

çok sevdiğin bir yakınının cariye olmasını istermiydin ? 

aynı soruyu ben kendimede sorayım ki sorumu hakaret sanma:

ben yakınımın ,sevdiğim insanların cariye olmasını istermiydim ?

istemeyeceğim kesin.

seninde istemeyeceğine eminim

öyleyse cariyelik ve köleleliğe olumlu bakmak niye ?

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
5 saat önce, fezadabirtürk yazdı:

müslümanlar cariyeliği tecavüz,zulum olarak görmüyorlar..ben bu bakış açısını çözmeye çalışıyorum.

 

Bu bir bakış açısı değil zaten, fırsatı-ganimettir.

İslam fırsatçılık üzerine kurulmuştur, burada insanda bulunan hak, hukuk, adalet, acıma, vijdan gibi duyarlar söz konusu değildir. Din adına başkalarına saldırı yapılır ve o da yine din adına ganimet sayılır, İslamın özü budur.

Günümüzde de aynıdır, kendini müslüman gösterenler bu fırsattan yararlanmak için islamı kullanıyorlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, fezadabirtürk yazdı:

köle olmak istermiydin ? 

çok sevdiğin bir yakınının cariye olmasını istermiydin ? 

aynı soruyu ben kendimede sorayım ki sorumu hakaret sanma:

ben yakınımın ,sevdiğim insanların cariye olmasını istermiydim ?

istemeyeceğim kesin.

seninde istemeyeceğine eminim

öyleyse cariyelik ve köleleliğe olumlu bakmak niye ?

 

devletin bekasi icin savasta esir alinmak gerekirse alinir hikmetleri vardir,sen esir almassan onlar seni esir alir,

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Ehliukba yazdı:

devletin bekasi icin savasta esir alinmak gerekirse alinir hikmetleri vardir,sen esir almassan onlar seni esir alir,

İslam devletinin bekası için Köle olmam ve sevdiklerimin cariye olması gerekiyorsa  neden olmasın mı diyorsun ,anlamadım ? 

hangi kadın yakınlarını,kocasını öldürenlerle  cinsel ilişkiye girmekten hoşlanır.? Ruh hastası olması lazım .

 

tarihte intihar eden veya öldürülen cariyelerin olduğuna eminim.duymuyorsak gizleniyodur.

Amacım islamın açığını aramak değil,anlamaya çalışıyorum.

Kocasını,yakınlarını öldürdüğü kadınla gönül rahatlığıyla cinsel ilişkiye girmek Veya başkasıyla  cinsel ilişkiye girmesini beklemek için ne tür bir psikoloji gerekir? 

Cidden aklım almıyor.

 

tarihinde fezadabirtürk tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
On 10.11.2018 at 21:12, fezadabirtürk yazdı:

İslam devletinin bekası için Köle olmam ve sevdiklerimin cariye olması gerekiyorsa  neden olmasın mı diyorsun ,anlamadım ? 

hangi kadın yakınlarını,kocasını öldürenlerle  cinsel ilişkiye girmekten hoşlanır.? Ruh hastası olması lazım .

 

tarihte intihar eden veya öldürülen cariyelerin olduğuna eminim.duymuyorsak gizleniyodur.

Amacım islamın açığını aramak değil,anlamaya çalışıyorum.

Kocasını,yakınlarını öldürdüğü kadınla gönül rahatlığıyla cinsel ilişkiye girmek Veya başkasıyla  cinsel ilişkiye girmesini beklemek için ne tür bir psikoloji gerekir? 

Cidden aklım almıyor.

 

Fezadabirturk bazi yerlerde merhamet duygusuna gõre akil yurutulmez,,ornegin hastaysan doktor aci ilac vermisse bu nasil ilac beni acitiyor bu ne merhametsizlik diyemeyiz, doktor hastayi ameliyat ettigi icin kinanmaz ,adami kesti ne vicdansiz adama aci cektirdi ,deneemiyecegi gibi, Akil Allahi ve ilahi dini bulmussa merhamet de akilda ona tabi olur, vahye akla degil ,merhamete ,duygulara degil ,nefse ve seytana degil, sadece vahye uyar, cunku diger duygular insani yaniltir,,,                  Ateistler Dogayi inceleyerek akillarinca MAymundan evrilisi bulmuslar, yalnizca akil diyorlar,  oysa  ki gozle gorulmeyen ruk vs Yaraticiyi gormedikleri icin kabul etmiyorlar, oysaki duyu organlarimizin tumu lisani hal ile benim yaraticim var bosuna  degilsin tesaduf degilsin diye bagiriyor, eger izleyecegine soz verirsen islami nasil anlarizla ilgili videolar gonderebilirim

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...