Jump to content

İslamda Cariyeler ( Kadın Köleler )


Recommended Posts

Ama eskiden müdahele ediyormuş, mesela Firavun İbrahim'in karısına asılınca hemen koşturmuş, İbrahim'in karısını kurtarmış, yahudilerin başı sıkışınca gökten yiyecek atmış, Muhammed savaşırken meleklerini göndermiş yardım etsinler diye.

İbrahim'in karısının yardımına hemen koşuyor ama bir sapık küçük bir çocuğa tecavüz edip öldürürken seyrediyor, bu ne iş?

Sevgili sağduyu,

ben bunların hepsinin İsrailiyattan gelen bir mecaz olduğunu düşünüyorum.

Mesela meleklerin gönderilmesi, bir moral destek gibi...

Bu belli, fazla kafaya takmaya değmez.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 342
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Bunu anlamayacak ne var?!

Kur'an'ın ilk muhataplarının o günkü toplum olmasından kaynaklanan bir söz olsa gerek.

Elbetteki bugüne gelirsek, cana, mala, ırza tecavüz bütün insanlar için geçerli bir suçtur

Ne güzel kıvırıyorsun!

Kafaya bak, yani o gün için sadece müslümanın canı, malı, kanı ve ırzı müslümana haram, bugün tüm insanların ha? Yani o zamanlar sadece müslümanlar mı yaşıyordu? Hiç başka dinden bir insan yok muydu?

merak ediyorum, şu ahlaksız, kepaze lafı hangi akıl, mantık ve vicdanla savunabiliyorsun?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sevgili sağduyu,

ben bunların hepsinin İsrailiyattan gelen bir mecaz olduğunu düşünüyorum.

Mesela meleklerin gönderilmesi, bir moral destek gibi...

Bu belli, fazla kafaya takmaya değmez.

Senin dininde israiliyattan gelmeyen ne var ki? Olsa olsa Muhammed'e tüm sülalesindeki kadınları, evlatlığının karısını, savaşta elde ettiği cariyeleri helal eden ayetler olabilir.

Şimdi asıl soruya gelelim:

Bu Allah neden bir sapığın küçük bir çocuğa tecavüz edip öldürmesini seyrediyor? Neden canlıların birbirini yiyerek hayatta kaldığı bir sistem yaratmış? Nedir bunun amacı? Ne gerek var bu kadar oyuna?

Link to post
Sitelerde Paylaş

bu durumda size goru tanrinin tek sorunu vardır insanın kendisine inanması ve ortak kosmamasi madem tanrı bize böyle bir hayat sumdu kötülüğü iyiliği ogretmesine gerek kalmıyor zaten varlık yaşamını sürdürebilmesi için tanrınin istediği gibi başka yaşamları yok etmeli bu iyilikmidir adalet midir ?

Tanrının adalet anlayışı nedir ?

İyilik sadece insan içinmidir ?

Değilse neden ahlaksız bir biçimde canlılar birbirlerini yok ediyor?

Bu beraberinde tanrının iyilik anlayışını ortadan kaldırır ...

Adalet nedir ?

Avrupali güzel bir hayat sürerken afrika neden aç bu hangi tanrinin adaleti ?

Bu eğer insanın eline bırakılan bir adaletse neden tanrı adalet sağlamaya çalışıyor?

Tanrının adalet ve iyilik anlayışı insanın adalet ve iyilik anlayışımidir?

Bu durumda neden ıslam alemi bundan muzdarip tanriniz son gönderdiği kitabın başlangıcından bu yana neden diğer insanlara adil davranmayın diye ültimatom veriyor ?

İnsanlar açken ölüyorken tanrıya inanmadığı için neden insanların öldürülmesini emrediyor ? Mallarını müslümanlar arasında paylaşılması için süre indiriyor ?

Tanrinin iyilik ,adalet anlayisini açıklarmisiniz ?

İnsanın kendi nefsinden gelen kötülükleri Allah'a malediyorsun, insan iyiliği de kötülüğü de yapacak şekilde yaratılmış.

...tanriniz son gönderdiği kitabın başlangıcından bu yana neden diğer insanlara adil davranmayın diye ültimatom veriyor ?

Bu da nerden çıktı?!!! Yok öyle birşey.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tanrının yarattığı idda edilen sistem ....

Fotosentez yapanları otcullar yiyecek,otcullari etciller yiyecek ,

Ayrıca bütün canlılar yaşamak için diğerinin halkını gasp edecek ,engelleyecek ...

bu canlılar içinde insan tanrıya inanacak ..insan türünden inanmayanlari inananlar öldürecek .

İste tanrının adaleti ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

İnsanın kendi nefsinden gelen kötülükleri Allah'a malediyorsun, insan iyiliği de kötülüğü de yapacak şekilde yaratılmış.

...tanriniz son gönderdiği kitabın başlangıcından bu yana neden diğer insanlara adil davranmayın diye ültimatom veriyor ?

Bu da nerden çıktı?!!! Yok öyle birşey.

tevbe süresi

1 - Allah'dan ve Resulü'nden bir ültimatomdur bu, kendileriyle antlaşma yaptığınız müşriklere:

Ayrıca bakara

191,192,193

tarihinde ateistdusunce tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Biraz araştır istersen kuran apaçıkmı değilmi sorularla islamiyette var açıklaması.

UYAN İSTERSEN YAV BU DARVİN BANA NE DEMEK İSTİYOR YALDIZLI SÖZLERMİŞ ÇOK BİLİMSEL KİŞİYMİŞ. KANMA BUNLARA

KÖLELİKLE AÇIKLAMAYI YUKLARDA YAPTIM TEKRAR OKU.

ebu cehili kole yaptin

adamin kolesini de efendi yaptin.

Arastirmalarin 180 derece sapmis durumda

eger ayni arastirmalarin allahin varligini gosteriyorsa

bu demektir ki allah yok.

Link to post
Sitelerde Paylaş

veda hutbesinde soylenen bu sozler koleligin gecerliliginin delilidir,

babasından başkasına ait soy iddia eden soysuz yahut efendisinden başkasına intisaba kalkan köle, allahın, meleklerinin ve bütün insanların lanetine uğrasın..

veda hutbesinde kole dememis olabilir.

gecerli kelime "sag elinizin altindakiler"

o sekilde demisse kolelik yoktur islamda belki de

Link to post
Sitelerde Paylaş

cariye kadın köle demektir...cariyenin olduğu yerde köle yoktur demek komik olmazmı sizce ?

Yani "köle" kelimesi geçmiyordur hutbede onun yerine sağ elinizin altındakiler dedi mi bunun ne olduğu konusunda alimlere bir açık kapı bırakılmış olur. Onlar da sakız gibi uzatarak bunun evlatlıklar vs. anlamına geldiğini söyleyebilirler.

O sağ elin altında ne var ben birşey derim de ayıp olur şimdi.

Ben şimdi mikelanja desem ki

"sana bu forumda o kadar dal uzatıyoruz ama senin gönül kapıların kapalı, tutmuyorsun" diye.

Meyili yok anlamına mı gelir :) TDK ya göre evet. Müsait kelimesinden ne anlıyomuşuz mesela biz ? “flört etmeye hazır olan, kolayca flört edebilen (kadın)” anlıyormuşuz. Atatürkün bizzat kurduğu Türk dil kurumuna göre.

Bunlar kelime oyunlarıdır. Bu bağlamda bakıldığında aslında kuranın içi boştur.

Kelimenin beyinde oluşturduğu anlam ise inanca göre değişiklik gösterebilir. sen adama ne dersen de inanç etkisinde kalmış anlamak istediğini anlayacak. Kölelik yok hizmet var diyecek. Onlar köle değil kendi istekleri ile yapıyorlardı bu işi diyecek.

Link to post
Sitelerde Paylaş

E şimdi arkadaşım fitne ne demek bozgunculuk hile zulüm gibi manâlara da gelir ki islamın amacıda bunları önlemektir şimdi sen bana zaman ver ben açıklayayım hepsini e şimdi bak bir sürü savaş ayeti var doğrudur ama bunların amacını bilmek gerekir

Zulmü yanlış anlamışsınız, halbuki kitabınız tanımını veriyor.

Lokman 13

An o zamanı ki hani Lokmân, oğluna öğüt verirken oğulcağızım demişti, Allah'a şirk koşma; şüphe yok ki şirk, elbette pek büyük bir zulümdür.

Muhammed de zaten allahına şirk koşan ya da toptan inanmayanlara zalimler diye saldırıyor. Zulüm budur, baskı işkence vb mealcilerin uydurmasıdır. Fitne de yine Muhammed'in yalancı olduğunu söylemek, Muhammed'e inanmamak, başka tanrılara inanmaktır. Çünkü bunları olursa, gerçek düzen olan allahın düzeni yerine başka düzenler kurulur ve bu da allahın düzenini bozacaktır, bu yüzden bozgunculuk diye anılır. Kuranda ve hadislerde açıktır ki, saldırgan taraf daima Müslümanlardır ve saldırma sebepleri de Muhammed'e inanılmamasından ve dolayısı ile Muhammed'in otoritesinin tanınmamasından başka bir şey değildir

tarihinde bir_akil_insan tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

İSLAM DA CARİYE SAVAŞ VARSA CAİZDİR SAVAŞ DIŞINDA CAİZ OLMAZ GÜNAH OLUR.

ISTERSEN 100 TANE AL SERBEST NİKAHSIZ İLİŞKİ DE SERBEST RAHMETE BAKIN BURADA CARİYE CENNETTE HURİ ALLAH TEÂLÂ'NIN RAHMETİ İŞTE BİLEĞİN NE KADAR GÜÇLÜYSE O KADAR CARİYE ALIRSIN AMA NERDE O BİLEKLER :)

YANİ KURANDA DOLU AYET VAR BU KONUDA MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİN UYANIK OLMASI LAZIM REFORMİST HOCALARA GÜVENMEMESİ LAZIM

Link to post
Sitelerde Paylaş

ISTERSEN 100 TANE AL SERBEST NİKAHSIZ İLİŞKİ DE SERBEST RAHMETE BAKIN BURADA CARİYE CENNETTE HURİ ALLAH TEÂLÂ'NIN RAHMETİ İŞTE BİLEĞİN NE KADAR GÜÇLÜYSE O KADAR CARİYE ALIRSIN AMA NERDE O BİLEKLER :)

Eksik olmuş, ille de sen kullanacaksın diye bir şey yok, iffetli kalmak istemeyenlere de fuhuş yaptırır, cebini doldurursun, gerçi iffetli kalmak isteyenlere de fuhuş yaptırsan da sorun değil, Allah yine o fuhuş yaptırılan cariyeleri bağışlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

İSLAM DA CARİYE SAVAŞ VARSA CAİZDİR SAVAŞ DIŞINDA CAİZ OLMAZ GÜNAH OLUR.

ISTERSEN 100 TANE AL SERBEST NİKAHSIZ İLİŞKİ DE SERBEST RAHMETE BAKIN BURADA CARİYE CENNETTE HURİ ALLAH TEÂLÂ'NIN RAHMETİ İŞTE BİLEĞİN NE KADAR GÜÇLÜYSE O KADAR CARİYE ALIRSIN AMA NERDE O BİLEKLER :)

YANİ KURANDA DOLU AYET VAR BU KONUDA MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİN UYANIK OLMASI LAZIM REFORMİST HOCALARA GÜVENMEMESİ LAZIM

Senin ateist olma ihtimalin olabilir mi(?) :) Yazdıklarının hatırı sayılır bir bölümüne katılıyorum.

Ama aynı zamanda:

(Ahzab, 33:52) : " Bundan sonra artık başka kadınlarla evlenmen, elinin altında bulunan cariyeler hariç, güzellikleri hoşuna gitse bile, bunların yerine başka hanımlar alman sana helâl değildir. Allah her şeyi gözetler. "

Savaş nerede?

(Nisa, 4:24) : " Evli kadınlarla evlenmek de haram; ancak sahibi olduğunuz cariyeler müstesna. Allah'ın yazısı bu, emri bunlar size ve bunlardan başkalarını, evlenmeniz ve zinada bulunmamanız için arayıp istemeniz helal edilmiştir size . Kadınlardan biriyle evlenerek faydalandığınız takdîrde mehirlerini kararlaştırıldığı veçhile verin. Miktarını tâyin ettikten sonra gönül hoşluğuyla herhangi bir hususta uyuşursanız suç yok size. Şüphe yok ki Allah her şeyi bilir, hüküm ve hikmet sahibidir. "

Savaş nerede?

(Nisa, 4:25) : " Sizden, imanlı hür kadınlarla evlenmeye gücü yetmeyen kimse, sahip olduğunuz iman etmiş cariyelerinizden alsın. Allah sizin imanınızı daha iyi bilir. Siz birbirinizdensiniz. Öyle ise iffetli yaşamaları, zina etmemeleri ve gizli dost da tutmamaları şartı ile ve sahiplerinin izni ile onlarla evlenin, mehirlerini de güzelce verin. Evlendikten sonra fuhuş yaparlarsa, onlara hür kadınlara verilen cezanın yarısı verilir. Bu (izin) içinizden sıkıntıya düşmekten korkanlar içindir. Sabretmeniz ise sizin için daha hayırlıdır. Allah çok bağışlayıcıdır, merhamet edicidir. "

Savaş nerede?

(Nisa, 4:36) : " Allah'a ibadet edin ve O'na hiçbir şeyi ortak koşmayın. Ana-babaya, akrabaya, yetimlere, yoksullara, yakın komşuya, uzak komşuya, yakın arkadaşa, yolcuya, ellerinizin altında bulunanlar (köle, cariye, hizmetçi ve benzerlerine) iyi davranın; Allah kendini beğenen ve daima böbürlenip duran kimseyi sevmez. "

Savaş nerede?

(Muminun, 23:5-6) : " Onlar cinsel organlarını evlilik dışı ilişkilerden korurlar. Ancak eşleri ve ellerinin altında bulunan cariyeleri bunun dışındadır. Onlarla ilişkilerinden dolayı kınanmazlar. "

Savaş nerede?

Allah her durumda cariyelerle girilen evlilik dışı ilişkileri onaylıyor mu? Burada müşriğin müslümanın dahi önemi kalmıyor. Bu ne biçim bir ayettir.

Ayrıca, koca kuran'ın içerisinde bir yerde; köleliği -cariyeliği vb.; yasaklıyorum, kaldırıyorum, feshediyorum gibi bir cümle ya da her halta asarım keserim yakarım diyen allah'ın kölelik-cariyelik vb. için; asarım keserim şeklinde bir yaptırımı var mı?

Ellerinin altında bulunan cariyelerle ilişkiden dolayı kınanmamak ne demek?!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahzab/50. Ey Peygamber! Biz sana mehirlerini verdiğin eşlerini, Allah’ın sana ganimet olarak verdiklerinden elinin altında bulunan cariyeleri; seninle beraber hicret eden, amcanın kızlarını, halalarının kızlarını, dayının kızlarını ve teyzelerinin kızlarını sana helâl kıldık. Ayrıca, diğer mü’minlere değil de, sana has olmak üzere, mehirsiz olarak kendini Peygamber’e bağışlayan, Peygamber’in de kendisini nikâhlamak istediği herhangi bir mü’min kadını da (sana helâl kıldık.) Mü’minlere eşleri ve sahip oldukları cariyeleri hakkında farz kıldığımız şeyleri elbette bilmekteyiz. Bütün bunlar, sana herhangi bir zorluk olmaması içindir. Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

Savaş nerede?

Bu çok rezil bir ayet haddizatında. Peygamberin uçkuru..

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Senin ateist olma ihtimalin olabilir mi(?) :) Yazdıklarının hatırı sayılır bir bölümüne katılıyorum.

Ama aynı zamanda:

(Ahzab, 33:52) : " Bundan sonra artık başka kadınlarla evlenmen, elinin altında bulunan cariyeler hariç, güzellikleri hoşuna gitse bile, bunların yerine başka hanımlar alman sana helâl değildir. Allah her şeyi gözetler. "

Savaş nerede?

(Nisa, 4:24) : " Evli kadınlarla evlenmek de haram; ancak sahibi olduğunuz cariyeler müstesna. Allah'ın yazısı bu, emri bunlar size ve bunlardan başkalarını, evlenmeniz ve zinada bulunmamanız için arayıp istemeniz helal edilmiştir size . Kadınlardan biriyle evlenerek faydalandığınız takdîrde mehirlerini kararlaştırıldığı veçhile verin. Miktarını tâyin ettikten sonra gönül hoşluğuyla herhangi bir hususta uyuşursanız suç yok size. Şüphe yok ki Allah her şeyi bilir, hüküm ve hikmet sahibidir. "

Savaş nerede?

(Nisa, 4:25) : " Sizden, imanlı hür kadınlarla evlenmeye gücü yetmeyen kimse, sahip olduğunuz iman etmiş cariyelerinizden alsın. Allah sizin imanınızı daha iyi bilir. Siz birbirinizdensiniz. Öyle ise iffetli yaşamaları, zina etmemeleri ve gizli dost da tutmamaları şartı ile ve sahiplerinin izni ile onlarla evlenin, mehirlerini de güzelce verin. Evlendikten sonra fuhuş yaparlarsa, onlara hür kadınlara verilen cezanın yarısı verilir. Bu (izin) içinizden sıkıntıya düşmekten korkanlar içindir. Sabretmeniz ise sizin için daha hayırlıdır. Allah çok bağışlayıcıdır, merhamet edicidir. "

Savaş nerede?

(Nisa, 4:36) : " Allah'a ibadet edin ve O'na hiçbir şeyi ortak koşmayın. Ana-babaya, akrabaya, yetimlere, yoksullara, yakın komşuya, uzak komşuya, yakın arkadaşa, yolcuya, ellerinizin altında bulunanlar (köle, cariye, hizmetçi ve benzerlerine) iyi davranın; Allah kendini beğenen ve daima böbürlenip duran kimseyi sevmez. "

Savaş nerede?

(Muminun, 23:5-6) : " Onlar cinsel organlarını evlilik dışı ilişkilerden korurlar. Ancak eşleri ve ellerinin altında bulunan cariyeleri bunun dışındadır. Onlarla ilişkilerinden dolayı kınanmazlar. "

Savaş nerede?

Allah her durumda cariyelerle girilen evlilik dışı ilişkileri onaylıyor mu? Burada müşriğin müslümanın dahi önemi kalmıyor. Bu ne biçim bir ayettir.

Ayrıca, koca kuran'ın içerisinde bir yerde; köleliği -cariyeliği vb.; yasaklıyorum, kaldırıyorum, feshediyorum gibi bir cümle ya da her halta asarım keserim yakarım diyen allah'ın kölelik-cariyelik vb. için; asarım keserim şeklinde bir yaptırımı var mı?

Ellerinin altında bulunan cariyelerle ilişkiden dolayı kınanmamak ne demek?!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahzab/50. Ey Peygamber! Biz sana mehirlerini verdiğin eşlerini, Allahın sana ganimet olarak verdiklerinden elinin altında bulunan cariyeleri; seninle beraber hicret eden, amcanın kızlarını, halalarının kızlarını, dayının kızlarını ve teyzelerinin kızlarını sana helâl kıldık. Ayrıca, diğer müminlere değil de, sana has olmak üzere, mehirsiz olarak kendini Peygambere bağışlayan, Peygamberin de kendisini nikâhlamak istediği herhangi bir mümin kadını da (sana helâl kıldık.) Müminlere eşleri ve sahip oldukları cariyeleri hakkında farz kıldığımız şeyleri elbette bilmekteyiz. Bütün bunlar, sana herhangi bir zorluk olmaması içindir. Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

Savaş nerede?

Bu çok rezil bir ayet haddizatında. Peygamberin uçkuru..

Dârü'l harbde köle caiz değildir.Sadece savaşta almak caiz olur ama eğer savaşta alırsan iste o zaman satabilirsin satın alabilirsin hediye edebilirsin cariyeni hürriyetine de kavusturabilirsin çünkü ayette ne diyor sağ elinizin mağlup olduğu..

Yani her istediğini yapabilirsin ama kötü muamele asla yok..

Ateist de değilim doğruyu anlatırım çünkü islam doğru öğrenilmeli reformist hocalara asla güvenilmemeli.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dârü'l harbde köle caiz değildir.Sadece savaşta almak caiz olur ama eğer savaşta alırsan iste o zaman satabilirsin satın alabilirsin hediye edebilirsin cariyeni hürriyetine de kavusturabilirsin çünkü ayette ne diyor sağ elinizin mağlup olduğu..

Yani her istediğini yapabilirsin ama kötü muamele asla yok..

Yani kuran'da küfre düşeni öldürmek de, cihad da, savaş da(öyle savunma falan değil, direk bodoslama, dibine kadar) kölelik ve cariyelik de var, öyle değil mi?

Darül harbde caiz olmuyor da, savaşta aldıklarını savaş dışı zamanda kullanıp, alıp-satmak nasıl oluyor?

Müslümanlar savaş dışı zamanlarda tüm kölelerini hurraaa azad mı etmişler?

Köleliğin öyle ya da böyle "caiz" olmadığı net bir şekilde hangi ayette geçiyor?

Hangi ayette kölesi olanlara net bir yaptırım uygulanıyor? Cezai müeyyide?

Ateist de değilim doğruyu anlatırım çünkü islam doğru öğrenilmeli reformist hocalara asla güvenilmemeli.

İşte, aynen katılıyorum.

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

akıllarına "Neden sadece müslümanın canı, malı, kanı ve ırzı haram, neden bütün insanların değil?" sorusunu soramayacak kadar beyinleri sulanmış.

Hitler iktidara gelince Yahudi bir Almana "ben bu ülkeyi terkedeceğim" demiş. Alman "Niye?" diye sormuş. Yahudi: Çünkü terzilerle Yahudileri öldüreceklermiş" demiş. Alman şaşkınlıkla: "Terzileri niye öldürsünler?" diye sormuş. Yahudi acı acı gülmüş: "İşte ben de bunun için ülkenizi terkediyorum!"

Şimdi uyarlayalım: Araplar aralarında konuşuyorlarmış. Biri: "Ben buralardan gideceğim" demiş. Börür: "Niye?" diye sormuş. "Muhammed diye bir adam çıkmış, müşriklerle çobanları öldürecekmiş" demiş. Öbürü çok şaşırmış: "Yahu çobanları niye öldürsün?" Adam acı acı gülmüş: "İşte ben de bunun için gidiyorum!"

Bu bir kafanın basmaması sorunu mudur? Bir kafa mazotla değil tezekle çalışsa buna basar. Buna basmayan kafa olmaz. Tıp henüz DBDS yani dogmatik beyin dumuru sendromuna tedavi bulamadı. Bu bir hastalık...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yani kuran'da küfre düşeni öldürmek de, cihad da, savaş da(öyle savunma falan değil, direk bodoslama, dibine kadar) kölelik ve cariyelik de var, öyle değil mi?

Darül harbde caiz olmuyor da, savaşta aldıklarını savaş dışı zamanda kullanıp, alıp-satmak nasıl oluyor?

Müslümanlar savaş dışı zamanlarda tüm kölelerini hurraaa azad mı etmişler?

Köleliğin öyle ya da böyle "caiz" olmadığı net bir şekilde hangi ayette geçiyor?

Hangi ayette kölesi olanlara net bir yaptırım uygulanıyor? Cezai müeyyide?

İşte, aynen katılıyorum.

Kuran da kölelik ve cariyelik tabii ki var sen bu kadar ayeti nasıl inkâr edersin ya..

Kuran savaş dışında köleliğe izin vermez ama tabiri caizse bileği nin hakkıyla aldığın (savaşta) cariyeyi savaştan sonra istediğin gibi kullanabilirsin. Kötü muamele edemezsin bu kesin..

Kuran da cariyelik ve kölelik kesin olarak kaldırılmamıştır.Ama Islah edilmiştir yani bir köleyi hürriyetine kavusturmak çok sevap sayılmıştır.

Bilgi; Davud aleyhisselamın 300 cariyesi vardı.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sadece savaşta almak caiz olur

Şu ayete göre savaş asla bitmez: "Din allahın oluncaya kadar savaşın."

Bu ayete göre müslüm nerde müslüm olmayan birileri var olduğunu öğrenirse derhal silahını kuşanıp gidip "ya lailahe illallah deyin, ya canınız malınız ırzınız bana helal olur" demek zorundadır. Emir böyle. Bu dudumda savaş asla bitmez.

Kuran, anlattığı sülüman masalında da bunu vurgular. Sülümanın kuşu gelip güneşe tapan bir kavim buldum deyince derhal ordusuna savaşa çıkma emri verir.

Durum bu merkezde... Kölenin de hür olmak için mükatebe yapması gerektiğini, yoksa hürriyetini kazanamayacağını yazan da yine kuran... Mükatebe hayat kadınına senet imzalatıp bunu ödeyinceye kadar kendini satmak zorunda bırakmanın aynısı.

Bu bir kepazelik, buradan çıkış yok! Ne yana kıvırtırsan kıvırt, rezilliğin içinde çırpınırsın. Kuean'da ahlak denen bir şey yoktur. Var gibi görünenler sadece müsşlümün müslüme yapacağı veya yapmayacağı davranışları düzenlediği için geçersizdir, ayrımcılıktır, ahlaksızlığın dibidir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...