Jump to content

Recommended Posts

Atesitlerin babası İslam hakkıdna en kuvvetli yazılar yazan ve Doktor duziye Allah şu gerçeği itiraf ettirmiş

"İslam feth edilen yerlerde hayret veriçi şakınlık verici bir hızla yayılıyordu ki Cihanda misli görülmemiştir

Yeni din kimseye zorla kabul ettirilmemiştir.."

Evet Romalıların 800 sende sahip olduğu yerlere islam 8 senede sahip oldu!

Dünya şu an Kuranın arzusu tahtında yürüyor

kuran diyor ki: yeryüzünğü gezin yaratılışa nasıl başlandı görün

işte hıristiyanlar isteseler istemezselerde En son dine ve peygambere muhataptır o ne dediyse O yapıalcaktır

kıpırdanmak yasaktır.. Kabiliyetleri nisbetinde Bu kitabın dediğine muhattabtır..

işte jeoloji arkoloj. ilimlerini vucuda getirdiler.

hıristiyan dininde birisi bir yanağına vurursa diğer yanağını cevirmen lazımdır nerde

ağır biz söz söylesen düollo teklif ederler.. hem şu an ne uzağa gidiyoruz zehirli gazlar bombalar atomlar nedir...

bir hıristiyan neden diğer yanağını ceviremez Çünkü en son dine muhattaptır O ne dediyse O yapılacaktır

size zulm edene misli ile zulm edin ayeti vardır o yüzden yanağını ceviremez

eğer sen onlara zor sert davsanydın senin peşinde gelmiyceklerdi o halde işlerinde onlara danış

işte temiz bir şeriat budur

hıristiyanlar Kuranın dediğine muhattab olduklarından zalim hükümdarların taçlarını alt üst ettiler

hükümdalarda halkı parlemonto idare vs sistemlerle idare etmek mecburiyeti hissettiler..

dünya kuranın arzu ile dönüyor senin haberin yok cahil yaşıyorsun

Kuranın dedikleri dünyanın her yerinde cereyan ediyor

Kullandığıniz ürünler ve çoğu telaffuzumuz ıngilizce ve almanca neden ?

deden bu lisan için meydanı gazada şehit oldu

insaf! bir kimse dedesinin lisanını öz ana dilimizdeki yabancı kelimelerden daha aşağı görüyorsa

buna ne İnsanlık ne medeniyet nede tarihin en eski efendisi Olan dedesi razı olur

Medeniyet ürünlerde tenekecilikte ilermek değildir! bunu bir anla artık

fen insanlara yardımda ediyor hertürlü kolaylıklar hayatımızda olduğu ahlde insanlar neden hala inliyorlar

eski zamandaki insanlara göre bizler konforun rahatlığın dik alasında yaşıyorız

ama onlardan daha çok inliyorız

medeniyet ürünlerde tenekecilikte ilerlemek asla değildir bunu anlayamadın mı hala?

anlayamadınsa daha çok inliycen

ıslam nasıl yayıldı bilginiz varmı ?

Ebubekir,ali ,ömer bile muhammedin cenazesine katilmamistir bilginiz varmı ?

Dört halifeden üçü neden oldu haberiniz varmı?

Cennetle müjdelenenler neden birbirini öldürdü?

Araplarin yaptığı mısır ,yahudi ,pers( Sassani) ezidi,türk ve hint katliamlarindan haberiniz varmı ...?

Dünya kuranin dediğine göre dönüyor diyorsunuz ...kuran dünya düz diyor haberiniz varmı ?

Düz olduğuna dair çok fazla ayet ver bilginiz varmı ?

Tanriniz mirası bolemiyor haberiniz varmı ?

Islam kılıçla yayıldı bilginiz varmı ?

Fetih senin olmayan toprağı almak ele geçirmek gasp etmek demektir biliyormusunuz ?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 93
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Konu nerelere geldi !

Çünkü! :D aşağıya bak

öncelikle kelimelerin etimolojik sebepleri ve bu etimolojiyi oluşturan tarihsel sureclere bakmak gerekir...

bizde türküz sorun türklükse öncelikle türklerin islama nasıl geçtiğini bilmek araplarla nekadar zamandır iç içe olduklarını bilmek gerekir...

Talkan ,culcun katliamlari 20 km lik yol üzerinde bulunan her ağaca müslüman olmadıkları için oldurulup asılan insanları ve 120 bin türk kadın ve çocuğun köle ve cariye olarak arabistanda satılması bunların kayıtlarının tarihi olarak ve resmi olarak bulunmasıni eş geçmemek gerekir...bunun temel nedenleri arasında ...

kuranda bakara , tevbe Enfal,ve nisa surelerinde bulunan din allahın oluncaya kadar savaşın, olun veya öldürün ibarelerinden kaynaklandığını bilmek gerekir aynisekilde bunu destekleyen hadisleride unutmamalı ...sapık bir dinin bu derece insanları yozlaştırmasi, geri bırakması ,ve müslümanlarin ortacagini yaşamasi buna net kanıtlardir..pek tabiki bu yazımı ciddiyetle dahi okumayacak kadar cahil oluşunuz verdiğiniz örnekten bile barizdir....

Size verdiğiniz örnekten daha beter örnek vermek isterim....

Kullandığıniz ürünler ve çoğu telaffuzumuz ıngilizce ve almanca neden ?

ıslam nasıl yayıldı bilginiz varmı ?

evet akılları gönülleri fethe derek

Ebubekir,ali ,ömer bile muhammedin cenazesine katilmamistir bilginiz varmı ?

Elbette İslamın ruhu yani demokrasi için

Dört halifeden üçü neden oldu haberiniz varmı?

evet peygamberimiz şehit olacağını hAber vermiştir.. kuranda sıdk ve 3 şehit onlar ne güzel arkadaştır der.. sıdkın başında ebubekir ve sonrada sırasıyla 3 halife gelir

Cennetle müjdelenenler neden birbirini öldürdü?
O bir siyasetti. mauviye ve yardakçıları halkı sokağa dökmüşlerdi

talhe ve zübeyir gelyane gelen sokağa dökülen halkı toplarlamaya çalışıyorlardı

hazreti Ali talha ve zübeyr ölürenlere sizler ehli narsınız dedi

onlarda biz hem seni seviyoruz senin yanında savaşıyoruz düşmanınız öldürüyor hemde alemi narız nasıl olur dedilier

ve hariçiler buradan çıktı

Araplarin yaptığı mısır ,yahudi ,pers( Sassani) ezidi,türk ve hint katliamlarindan haberiniz varmı ...?

yeni din kimseye zorla kabul ettirlmemiştir..bu itirafı yapan doktor duzi

Dünya kuranin dediğine göre dönüyor diyorsunuz ...kuran dünya düz diyor haberiniz varmı ?
Düz olduğuna dair çok fazla ayet ver bilginiz varmı ?

dünyanın döndüğünü ilk ispat den ahmet errifaidir fahretini razıdır

galina ondan 300-400 sene sonra gelmiştir

fahretini razi kuranda bir ayet alarak ay tutulmasınıda misal getirek ispat etmiştir

Tanriniz mirası bolemiyor haberiniz varmı ?

çokta güzel bölüyor.

ingiltere tıkandığpı yerde hukuhun şu maddesini Ebu hanefi nasıl ahlletmiş diye bize soruyordu eskiden şimdide belki soruyordur

Islam kılıçla yayıldı bilginiz varmı ?

Amerikada filnadiyada Japonyada ingilterede fransada almanyada müslüman olan ekserisi ilim adamı olanlara

islamın hangi kılıçı dokunmuş veya dokunmak ihtimali bulunmuştur

Fetih senin olmayan toprağı almak ele geçirmek gasp etmek demektir biliyormusunuz ?

Akılları gönlleri feth etmek demektir. feth edile yerlerde islamın dünyada misli görülmemiş bir şekilde yayılması buna ispattır

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Islam doğuşundan günümüze şiddet ve pislik getirmiştir ..muhammed 27 savaşa katılmış ve 65 savaş çıkarmıştir....ömer peygamberin torununu ikditarlik için eşi yapmıştır çocukken ayrıca birinide anne karnında öldürmüştur...ıslam kuran gereği ,kılıçla ,zorla yayılmıştır..bunu hadisleriniz ,tarihi kayıtlar desteklemektedir...günümüzde ıslamin orta çağını yaşama sebebi ınsanlarin gelişmesi bilim karşısında dinlerin yenilmesinden kaynaklıdir..müslümanlarin dişe dokunur bir buluşu,icadı dahi yoktur...kılıç dönemi bittiğinde ,fetihler bittiğinde gasp ,yağma ve ganimet (enfal ) dönemi kapandı ıslam bu çağdan sonra gerilemeye başladı çünkü ıslamin yayılması için savaş gerekli ama gelişmek için barış ve okumak gerekli ..buda islama aykırı

Link to post
Sitelerde Paylaş

Islam doğuşundan günümüze şiddet ve pislik getirmiştir ..muhammed 27 savaşa katılmış ve 65 savaş çıkarmıştir....ömer peygamberin torununu ikditarlik için eşi yapmıştır çocukken ayrıca birinide anne karnında öldürmüştur...ıslam kuran gereği ,kılıçla ,zorla yayılmıştır..bunu hadisleriniz ,tarihi kayıtlar desteklemektedir...günümüzde ıslamin orta çağını yaşama sebebi ınsanlarin gelişmesi bilim karşısında dinlerin yenilmesinden kaynaklıdir..müslümanlarin dişe dokunur bir buluşu,icadı dahi yoktur...kılıç dönemi bittiğinde ,fetihler bittiğinde gasp ,yağma ve ganimet (enfal ) dönemi kapandı ıslam bu çağdan sonra gerilemeye başladı çünkü ıslamin yayılması için savaş gerekli ama gelişmek için barış ve okumak gerekli ..buda islama aykırı

siz islamı sadece buhari muslim eserlerinde ki hadislerden alıyorsunuz

ki o eserlere kuranı kerimde kafir ve müşrikler dediği kimseler ki onlar mekkeninb fethinde sonra islamda para alıcaz diye müslüman olmuşlar... Allahın kafir müşrik dediği kimseler sahabe diye kabul ediliyor bunarın fitneleri yüzünde milyonlarca müslüman bir arara gelememiştir.. bunların şahitliği ile buhari müslim eserleri yazılmış bunu bildiğiniz halde buhari de yazılan saçma uyduruk hadisleri hadis kabul ediyorsunuz

yanılıyorsunuz cahil durumunuz bir türlü üzerinizden kalkmıyor

İslam dininden sonra Alem başka alem adem başka adem olmuştur..

vahşet yuvası avrupa Müslümanlarla görüşüp tanıştıklarında onların ne kadar zarif medeni hükümetleri idarece ne kadar ileri olduklarını ve faziletlerini takdir ettiler kendi alçaklıklarını gördüler

ve onları taklit edene ede işte medeniyet oldular...

müslümanlar hıristiyanları taklit etti çarşafa büründüler geri kafalı oldular

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Islam doğuşundan günümüze şiddet ve pislik getirmiştir ..muhammed 27 savaşa katılmış ve 65 savaş çıkarmıştir....ömer peygamberin torununu ikditarlik için eşi yapmıştır çocukken ayrıca birinide anne karnında öldürmüştur...ıslam kuran gereği ,kılıçla ,zorla yayılmıştır..bunu hadisleriniz ,tarihi kayıtlar desteklemektedir...günümüzde ıslamin orta çağını yaşama sebebi ınsanlarin gelişmesi bilim karşısında dinlerin yenilmesinden kaynaklıdir..müslümanlarin dişe dokunur bir buluşu,icadı dahi yoktur...kılıç dönemi bittiğinde ,fetihler bittiğinde gasp ,yağma ve ganimet (enfal ) dönemi kapandı ıslam bu çağdan sonra gerilemeye başladı çünkü ıslamin yayılması için savaş gerekli ama gelişmek için barış ve okumak gerekli ..buda islama aykırı

Bilime olan bir kaç katkı, çıkan bir kaç bilim adamı da şahsidir, kurumsallaşma veya ekol sayesinde değildir. Zaten o yüzden de fazla sürmemiş, saman alevi gibi parlayıp sönmüştür.

Link to post
Sitelerde Paylaş

siz islamı sadece buhari muslim eserlerinde ki hadislerden alıyorsunuz

ki o eserlere kuranı kerimde kafir ve müşrikler dediği kimseler ki onlar mekkeninb fethinde sonra islamda para alıcaz diye müslüman olmuşlar... Allahın kafir müşrik dediği kimseler sahabe diye kabul ediliyor bunarın fitneleri yüzünde milyonlarca müslüman bir arara gelememiştir.. bunların şahitliği ile buhari müslim eserleri yazılmış bunu bildiğiniz halde buhari de yazılan saçma uyduruk hadisleri hadis kabul ediyorsunuz

yanılıyorsunuz cahil durumunuz bir türlü üzerinizden kalkmıyor

İslam dininden sonra Alem başka alem adem başka adem olmuştur..

vahşet yuvası avrupa Müslümanlarla görüşüp tanıştıklarında onların ne kadar zarif medeni hükümetleri idarece ne kadar ileri olduklarını ve faziletlerini takdir ettiler kendi alçaklıklarını gördüler

ve onları taklit edene ede işte medeniyet oldular...

müslümanlar hıristiyanları taklit etti çarşafa büründüler geri kafalı oldular

Hahaha komik bir söz vahşet yuvası avrupa mi ? Onlar vahşilik yaptılar ama müslümanlar kadar değil ...müslüman olmayanlari öldürün der dininiz...tevbe süresi Musriklere( allaha ortak koşan demek bunlara hristiyan ve yahudilerde dahildir ) ya müslüman olursunuz yada anlaşma yok olursunuz der.. haraç ister,Cizye ister ...yalanmi bu ayetler yani ...

ya araplara saldirmamis türkleri müslüman olursunuz diye katledilmeleri?, perslerin ,ezidilerin ? Hristiyanlarin ya yahudilerin onlar size saldırdı o yüzden kendinizi savuna savuna Vianaya dayandıniz değilmi yazık ya heyberin fehtini okudunmu hadi hepsini geçtim...

kerbela ve harre vakası ? Din gereği araplar birbirine tecavüz bile etmiş ..bütün erkekler öldürülmüş ya cennetle müjdelenen muaviyenin iki kez Kabeyi yıkması taşa tutması ? Osmani öldürenlerden biri ebubekirin oğlu mesela ...

Katliamlarla büyümüştur ıslam ...haçlı seferlerinin nedeni bile kudüste müslümanlarin kliseleri yıkması cami yapması hristiyanlari öldürmesi..müslümanliga zorlaması yada haraç ve Cizye alması ...haraç ve Cizye müslüman devletin müslüman olmayanları müslümanlardan koruması ve öldürmemeleri için alınan baş ve tarla vergisidir..

Islam devletinde kuran hükümleri gereği ..müslüman olmayan devlet öncelikle islama davet edilir..kabul etmezse Cizye istenir..onuda kabul etmezse savasilir..ya Cizye verene kadar yada müslüman olana kadar....

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hahaha komik bir söz vahşet yuvası avrupa mi ? Onlar vahşilik yaptılar ama müslümanlar kadar değil ...müslüman olmayanlari öldürün der dininiz...tevbe süresi Musriklere( allaha ortak koşan demek bunlara hristiyan ve yahudilerde dahildir ) ya müslüman olursunuz yada anlaşma yok olursunuz der.. haraç ister,Cizye ister ...yalanmi bu ayetler yani ...

ya araplara saldirmamis türkleri müslüman olursunuz diye katledilmeleri?, perslerin ,ezidilerin ? Hristiyanlarin ya yahudilerin onlar size saldırdı o yüzden kendinizi savuna savuna Vianaya dayandıniz değilmi yazık ya heyberin fehtini okudunmu hadi hepsini geçtim...

kerbela ve harre vakası ? Din gereği araplar birbirine tecavüz bile etmiş ..bütün erkekler öldürülmüş ya cennetle müjdelenen muaviyenin iki kez Kabeyi yıkması taşa tutması ? Osmani öldürenlerden biri ebubekirin oğlu mesela ...

Katliamlarla büyümüştur ıslam ...haçlı seferlerinin nedeni bile kudüste müslümanlarin kliseleri yıkması cami yapması hristiyanlari öldürmesi..müslümanliga zorlaması yada haraç ve Cizye alması ...haraç ve Cizye müslüman devletin müslüman olmayanları müslümanlardan koruması ve öldürmemeleri için alınan baş ve tarla vergisidir..

Islam devletinde kuran hükümleri gereği ..müslüman olmayan devlet öncelikle islama davet edilir..kabul etmezse Cizye istenir..onuda kabul etmezse savasilir..ya Cizye verene kadar yada müslüman olana kadar....

Sen ayetlere gereken dikkati ve özeni vermediğin için anlamıyorsun ve islama dil uzatıyorsun

tarih müslümanların Hiristiyan alemini yahudileri korduğunu gösteriyor

islam olmasaydı bugün alemi hıritiyanlık yoktu

hazreti ömer birazda ilerde kilisenin içinde namaz kılarsam müslümanlar burayı ilerde cami yaparlar huzurunuz bozulur diyor

İşte Hazreti Ömer İşte Gerçek İslam

koca islam sana dil uzatanlar elbette kopkoyu cahillerdir.akıllı geçinirler birde. Allahm ya :D

birde akıllı geçinirler hayret yani hayret :D gülünür

peyamberimiz kiliseya 20 maddelik emannami vermiştir.

bir kimse kilisedeki o öğretiyiye aşık olursa tamam yok eğer sizden ayrılırsa bana bırakın demiştir...

çünkü Hakkı, bir insanda müşahade etmekte bir hakikati ifade eder..

halacı mansur var ben hakkım diyor beyzalı bistami var kendimi noksan sıfatlardan tenzih ederim der..

peygamberimiz beni gören hakkı görmüştür buyurmuşlardır..

İnsanın hakikati Haktır...

.....

Sureyi feth edildiğinde bir veba salgını çıkıyor

hazreti Ömer topladığınız cizyeleri geri verin ve şehri terk edin

müslümanlar halktan topladıkları cizyeyi geri veriyorlar

islamda vergi devlete getirilmez... islam vergiyi gider işyerinde alır. çalışma dinidir.. öyle gel vaktini harca yok

müslümanlar topladıkları cizyeleri sahiplerine teker teker verdiklerinde

halk: siz neden bu aldığınız paraları bize geri veriyorsunuz diyorlar

müslümanlar biz bu cizyeyi sizi hizmet etmek için almıştık şimdi veba salgını çıktı

biz gidiyoruz. e niye sizinde paralarınızı götürelim diyince

O gün tarihte ilk defa Kilisede baş papazla beraber hıristiyanlar

Allaha yavrıyorlar.. Ne olur bu insanları islam ordusunu memleketimizden uzaklaştırma diye Ağlaya ağlaya yalvarıyorlardı

işte gerçek islam budur

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Hz Ömer kimdir (1)

Hz Ömer, Hz Muhammed'in kızı Hz Fatıma'yı hamile iken döven, Hz Ali'nin evini yakan ve Hz Ali ile Hz Fatıma'nın çocukları olacak olan Hz Muhammed'in torunu Hz Muhsin'i öldürmüş biridir.

Hamile bir kadını döverek çocuğunu öldüren biri nasıl adil olabilir ve sizler bu adamı nasıl sahiplenebiliyorsunuz? Peygamberinizin kızına bunu yapan masum insanlara neler yapmıştır?

--------------------------------------------------------------------

Hz Ömer Hz Muhammed'in kızı Hz Fatıma'yı öldürmek istemesi ve Hz Muhsin'in öldürülmesi

Vahabi selefilerin ikinci halife Ömer İbn Hattap ve adamlarının Hz. Fatımanın (s.a) evine saldırılarak dövülmesini inkar etmek için halkın duygularını tahrik etmek amacıyla söyledikleri en önemli şüphelerden bir diğeri de Neden Müminlerin Emiri Hz. Ali (a.s) o sırada eşini savunmadı? Hz. Ali zamanının en cesur insanı ve Allahın aslanı değil miydi? Diye sorular üreterek insanların kafalarını karıştırmaktadırlar.

Şia alimleri, tarih boyunca bu şüpheye çeşitli cevaplar vermişlerdir. Burada o cevaplardan bazılarına yer vereceğiz:

Hz. Ali (a.s) olay karşısında Ömer İbn Hattaba çok sert tepki göstermiştir

Müminlerin Emiri Hz. Ali (a.s), ilk aşamada bunların eşi Hz. Fatımaya saldırma niyetleri olduklarını görünce onlara oldukça sert tepki göstermiştir. O sırada Ömerin yüz ve suratına yumrukla vurarak onu yere indirmiştir ancak Peygamber efendimizin (s.a.a) emirleri doğrultusunda daha ileri gitmeyerek sabır göstermiş ve olayı uzatmamıştır. Burada saldıranlara bunu açıklamak istemiştir ki eğer ben sabır ve tahammül etmeye emir olunmamış olsaydım ve Allahın isteği bu yönde olmuş olmasaydı, hiç kimse böyle bir düşünceyi zihninden bile geçiremezdi. Ama Hz. Ali her zaman olduğu gibi burada da Allahın emirleri doğrultusunda hareket etmiştir.

Hz. Alinin (a.s) halis yaranlarından olan Suleym İbn Kays bu konu hakkında kendi kitabında şöyle yazmaktadır:

وَدَعَا عُمَرُ بِالنَّارِ فَأَضْرَمَهَا فِی الْبَابِ ثُمَّ دَفَعَهُ فَدَخَلَ فَاسْتَقْبَلَتْهُ فَاطِمَةُ علیه السلام وَصَاحَتْ یَا أَبَتَاهْ یَا رَسُولَ اللَّهِ فَرَفَعَ عُمَرُ السَّیْفَ وَهُوَ فِی غِمْدِهِ فَوَجَأَ بِهِ جَنْبَهَا فَصَرَخَتْ یَا أَبَتَاهْ فَرَفَعَ السَّوْطَ فَضَرَبَ بِهِ ذِرَاعَهَا فَنَادَتْ یَا رَسُولَ اللَّهِ لَبِئْسَ مَا خَلَّفَكَ أَبُو بَكْرٍ وَعُمَرُ.

فَوَثَبَ عَلِیٌّ (علیه السلام) فَأَخَذَ بِتَلابِیبِهِ ثُمَّ نَتَرَهُ فَصَرَعَهُ وَوَجَأَ أَنْفَهُ وَرَقَبَتَهُ وَهَمَّ بِقَتْلِهِ فَذَكَرَ قَوْلَ رَسُولِ اللَّهِ (صلی الله علیه وآله) وَمَا أَوْصَاهُ بِهِ فَقَالَ وَالَّذِی كَرَّمَ مُحَمَّداً بِالنُّبُوَّةِ یَا ابْنَ صُهَاكَ لَوْ لا كِتابٌ مِنَ اللَّهِ سَبَقَ وَعَهْدٌ عَهِدَهُ إِلَیَّ رَسُولُ اللَّهِ (صلی الله علیه وآله) لَعَلِمْتَ أَنَّكَ لا تَدْخُلُ بَیْتِی.

Ömer, ateş isteyerek onunla evi tutuşturdu. Sonra kapıya yüklenerek onu açtı ve içeri girdi! Hz. Fatıma (s.a) Ömerin tarafına gelerek Ey Babacığım! Ey Resulallah! Diye feryat etti. Ömer kılıcını kınında olduğu bir şekilde kaldırarak Hz. Fatımanın yanına (kaburgasına) vurdu. Hz. Fatıma feryat ederek Ey babacığım! diye bağırdı. Bu sırada Ömer kamçısını çıkararak Hz. Fatımanın koluna vurdu. Hz. Fatıma Ey Resulallah! Ömer ve Ebu Bekir senin geride bıraktığına ne kadar da kötü davranıyor diye feryat etti.

Bu sırada Hz. Ali (a.s) yerinden sıçrayarak Ömerin yakasından tutarak onu hızlı bir şekilde çekerek kaldırıp yere vurdu. Burnuna ve boynuna vurdu. Onu öldürmeyi istedi, ancak Allah Resulünün (s.a.a) sözünü hatırladı ve ona buyurmuş olduğu vasiyet aklına geldi ve şöyle buyurdu: Ey Suhakın oğlu! (Ömerin babası Hattabın annesinin adı) Muhammedi peygamberlikle şereflendirdiği Allaha yemin olsun ki eğer ilahi mukadderat ve peygamberin benimle olan ahitleşmesi olmasaydı, evime giremeyeceğini çok iyi biliyordun. (Süleym İbn Kays Hilalinin, ölüm tarihi, 80 hicri kitabı, s. 568)

Aynı şekilde ehli sünnetin meşhur müfessiri Alusi, şöyle yazmakta:

أنه لما یجب على غضب عمر وأضرم النار بباب على وأحرقه ودخل فاستقبلته فاطمة وصاحت یا أبتاه ویا رسول الله فرفع عمر السیف وهو فى غمده فوجأ به جنبها المبارك ورفع السوط فضرب به ضرعها فصاحت یا أبتاه فأخذ على بتلابیب عمر وهزه ووجأ أنفه ورقبته

Ömer öfkelenerek Alinin evininin kapısını yakarak içeri girdi. Fatıma (s.a) Ömerin tarafına gelerek Ey Babacığım! Ey Resulallah! Diye feryat etti. Ömer kılıcını kınında olduğu bir şekilde kaldırarak Hz. Fatımanın mübarek yanına (kaburgasına) vurdu. Sonra kamçısını çıkararak Hz. Fatımanın koluna vurdu. Hz. Fatıma Ey Babacığım! diye feryat etti. Hz. Ali (a.s) yerinden sıçrayarak Ömerin yakasından tutarak onu hızlı bir şekilde çekerek kaldırıp yere vurdu. Burnuna ve boynuna vurdu. (Alusi Bağdadi, Allame Ebul Fadl Şahabuddin es- Seyyid Mahmut Ölümü 1270 hicri Ruhul Meani fi Tefsiril Kuran el- Azim ves sebul Mesani, c. 4, s. 124, Daru ihyau turas el- Arabi, Beyrut)

Alusi, bu rivayeti hiçbir eleştiri ve haşiyeye inmeden nakletmiştir. Bunu bu şekilde açıklaması rivayeti kabul ettiği anlamına gelmektedir.

----

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hamile bir kadını döverek çocuğunu öldüren biri nasıl adil olabilir ve sizler bu adamı nasıl sahiplenebiliyorsunuz?

Müslümanlar sahiplenir, hurileri kaybetme ve sonsuza kadar yanma korkusu oldukça bu insanlar her pisliği sahiplenip savunurlar. Bu din denen şey insanda ne akıl, ne mantık ne de vicdan bırakır.

Normal hayatta bakıyorsun kişi gayet akıllı, mantıklı düşünebiliyor, doğruyu yanlışı ayırt edebiliyor ama işin içine din girince akıl, mantık uçuyor, en saçma şeylere inanıp, her türlü pisliği, rezilliği savunur hale geliyorlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hz Ömer kimdir (1)

Hz Ömer, Hz Muhammed'in kızı Hz Fatıma'yı hamile iken döven, Hz Ali'nin evini yakan ve Hz Ali ile Hz Fatıma'nın çocukları olacak olan Hz Muhammed'in torunu Hz Muhsin'i öldürmüş biridir.

Hamile bir kadını döverek çocuğunu öldüren biri nasıl adil olabilir ve sizler bu adamı nasıl sahiplenebiliyorsunuz? Peygamberinizin kızına bunu yapan masum insanlara neler yapmıştır?

--------------------------------------------------------------------

Hz Ömer Hz Muhammed'in kızı Hz Fatıma'yı öldürmek istemesi ve Hz Muhsin'in öldürülmesi

Vahabi selefilerin ikinci halife Ömer İbn Hattap ve adamlarının Hz. Fatımanın (s.a) evine saldırılarak dövülmesini inkar etmek için halkın duygularını tahrik etmek amacıyla söyledikleri en önemli şüphelerden bir diğeri de Neden Müminlerin Emiri Hz. Ali (a.s) o sırada eşini savunmadı? Hz. Ali zamanının en cesur insanı ve Allahın aslanı değil miydi? Diye sorular üreterek insanların kafalarını karıştırmaktadırlar.

Şia alimleri, tarih boyunca bu şüpheye çeşitli cevaplar vermişlerdir. Burada o cevaplardan bazılarına yer vereceğiz:

Hz. Ali (a.s) olay karşısında Ömer İbn Hattaba çok sert tepki göstermiştir

Müminlerin Emiri Hz. Ali (a.s), ilk aşamada bunların eşi Hz. Fatımaya saldırma niyetleri olduklarını görünce onlara oldukça sert tepki göstermiştir. O sırada Ömerin yüz ve suratına yumrukla vurarak onu yere indirmiştir ancak Peygamber efendimizin (s.a.a) emirleri doğrultusunda daha ileri gitmeyerek sabır göstermiş ve olayı uzatmamıştır. Burada saldıranlara bunu açıklamak istemiştir ki eğer ben sabır ve tahammül etmeye emir olunmamış olsaydım ve Allahın isteği bu yönde olmuş olmasaydı, hiç kimse böyle bir düşünceyi zihninden bile geçiremezdi. Ama Hz. Ali her zaman olduğu gibi burada da Allahın emirleri doğrultusunda hareket etmiştir.

Hz. Alinin (a.s) halis yaranlarından olan Suleym İbn Kays bu konu hakkında kendi kitabında şöyle yazmaktadır:

وَدَعَا عُمَرُ بِالنَّارِ فَأَضْرَمَهَا فِی الْبَابِ ثُمَّ دَفَعَهُ فَدَخَلَ فَاسْتَقْبَلَتْهُ فَاطِمَةُ علیه السلام وَصَاحَتْ یَا أَبَتَاهْ یَا رَسُولَ اللَّهِ فَرَفَعَ عُمَرُ السَّیْفَ وَهُوَ فِی غِمْدِهِ فَوَجَأَ بِهِ جَنْبَهَا فَصَرَخَتْ یَا أَبَتَاهْ فَرَفَعَ السَّوْطَ فَضَرَبَ بِهِ ذِرَاعَهَا فَنَادَتْ یَا رَسُولَ اللَّهِ لَبِئْسَ مَا خَلَّفَكَ أَبُو بَكْرٍ وَعُمَرُ.

فَوَثَبَ عَلِیٌّ (علیه السلام) فَأَخَذَ بِتَلابِیبِهِ ثُمَّ نَتَرَهُ فَصَرَعَهُ وَوَجَأَ أَنْفَهُ وَرَقَبَتَهُ وَهَمَّ بِقَتْلِهِ فَذَكَرَ قَوْلَ رَسُولِ اللَّهِ (صلی الله علیه وآله) وَمَا أَوْصَاهُ بِهِ فَقَالَ وَالَّذِی كَرَّمَ مُحَمَّداً بِالنُّبُوَّةِ یَا ابْنَ صُهَاكَ لَوْ لا كِتابٌ مِنَ اللَّهِ سَبَقَ وَعَهْدٌ عَهِدَهُ إِلَیَّ رَسُولُ اللَّهِ (صلی الله علیه وآله) لَعَلِمْتَ أَنَّكَ لا تَدْخُلُ بَیْتِی.

Ömer, ateş isteyerek onunla evi tutuşturdu. Sonra kapıya yüklenerek onu açtı ve içeri girdi! Hz. Fatıma (s.a) Ömerin tarafına gelerek Ey Babacığım! Ey Resulallah! Diye feryat etti. Ömer kılıcını kınında olduğu bir şekilde kaldırarak Hz. Fatımanın yanına (kaburgasına) vurdu. Hz. Fatıma feryat ederek Ey babacığım! diye bağırdı. Bu sırada Ömer kamçısını çıkararak Hz. Fatımanın koluna vurdu. Hz. Fatıma Ey Resulallah! Ömer ve Ebu Bekir senin geride bıraktığına ne kadar da kötü davranıyor diye feryat etti.

Bu sırada Hz. Ali (a.s) yerinden sıçrayarak Ömerin yakasından tutarak onu hızlı bir şekilde çekerek kaldırıp yere vurdu. Burnuna ve boynuna vurdu. Onu öldürmeyi istedi, ancak Allah Resulünün (s.a.a) sözünü hatırladı ve ona buyurmuş olduğu vasiyet aklına geldi ve şöyle buyurdu: Ey Suhakın oğlu! (Ömerin babası Hattabın annesinin adı) Muhammedi peygamberlikle şereflendirdiği Allaha yemin olsun ki eğer ilahi mukadderat ve peygamberin benimle olan ahitleşmesi olmasaydı, evime giremeyeceğini çok iyi biliyordun. (Süleym İbn Kays Hilalinin, ölüm tarihi, 80 hicri kitabı, s. 568)

Aynı şekilde ehli sünnetin meşhur müfessiri Alusi, şöyle yazmakta:

أنه لما یجب على غضب عمر وأضرم النار بباب على وأحرقه ودخل فاستقبلته فاطمة وصاحت یا أبتاه ویا رسول الله فرفع عمر السیف وهو فى غمده فوجأ به جنبها المبارك ورفع السوط فضرب به ضرعها فصاحت یا أبتاه فأخذ على بتلابیب عمر وهزه ووجأ أنفه ورقبته

Ömer öfkelenerek Alinin evininin kapısını yakarak içeri girdi. Fatıma (s.a) Ömerin tarafına gelerek Ey Babacığım! Ey Resulallah! Diye feryat etti. Ömer kılıcını kınında olduğu bir şekilde kaldırarak Hz. Fatımanın mübarek yanına (kaburgasına) vurdu. Sonra kamçısını çıkararak Hz. Fatımanın koluna vurdu. Hz. Fatıma Ey Babacığım! diye feryat etti. Hz. Ali (a.s) yerinden sıçrayarak Ömerin yakasından tutarak onu hızlı bir şekilde çekerek kaldırıp yere vurdu. Burnuna ve boynuna vurdu. (Alusi Bağdadi, Allame Ebul Fadl Şahabuddin es- Seyyid Mahmut Ölümü 1270 hicri Ruhul Meani fi Tefsiril Kuran el- Azim ves sebul Mesani, c. 4, s. 124, Daru ihyau turas el- Arabi, Beyrut)

Alusi, bu rivayeti hiçbir eleştiri ve haşiyeye inmeden nakletmiştir. Bunu bu şekilde açıklaması rivayeti kabul ettiği anlamına gelmektedir.

----

daha önce yazdığım şeyleri bende toplayım buraya kopyalıyorum hayırla hayırlı okumanız dileğiyle

teşekkür ederim saygılar. Öpüyorum sevgiyle

hazreti Ali

Hakkını gasb eden Eşini Öldüren insanlara içinden düşman dışında dost güler yüzlü mu gözüküyordu

haşa içi başka dışı başka bir münafık mıydı hazreti Ali

ya valla bırakın bu yalan uydurma şeyleri

bunlar adet halinde görenek şekilinde müslüman olan halkı sırf kışkırtmak için biçimli uydurulmuş şeylerdir....

...................................

hazreti Ömer bende bu evi yakarım demiş ama sonra ne olmuş "

Koca Ömer !

Cenabı Ebubekir kendisine yapılan Biat esnasından Hazreti ebuubeyde'ye.. İmamı Ali'nin hanei sadatlerine gidip.. lisanı münasiple davet etmesi hususunda recada bulundu..

hazreti Ebuubeyde hane-i sadete geldi.. kapıyı çaldı... hazreti fatıma... Ebuubeydeye ne istediklerini sordu..

Hazreti Ebuubeyde Hazreti Ebubekrin İmamı Ali'yi çağırdıklarını söyledi.. Hazreti Fatıme: Ali bir yere gidemez.. benim iznim hariçinde hareket edemez.. diye cevap verdi...

Ebuubeyde kemal-i edeble huzuru Fatıma'den ayrıldı.. vakayı olduğu gibi geip Hazreti Ebubekir ve arkadaşlarını anlattı..

hilkaten celali gaalip olan hazreti Ömer: müsade ederseniz birde ben gideyim çağırayım diye ebubekirden izin aldı ve oda hane- saadete geldi.

kapıyı çaldı

hazreti Fatıme.. Ömere'de.. Ebuubuyde'ye verdiği Ali gelemez.. cevabını verince.. Ömer celali bir hitap ile

bende bu evi yakarım dedi..

hazreti fatıme Ömerin bu cümlesine karşı muhrik ve titrek sedasıyla: Babacığım! Bak.. dün bırakıp gittiğin dostun bu gün evini yakamaya gelmiş diye sayha etti.. hazreti Fatıme'nin bu mübarek muhrik edası karşısında Ömer'de takat kalmadı.. Çok müteessir bir şekilde

halife- Sıddık'a döndü.. keyfiyeti haber verdi.. Bir daha ben. böyle tehlikeli yerlerde kullanmayınız diye niyazda bulundu...

işin inceliğinin farkına varan hazreti ebubekir

bundan sonra Ali'yi biat hususdan teklif yapılmamasını onu hali üzere bırakılmasını bildirdi..

Dikkat! İşte Hazreti Ömer.. yalnız gitmiş ve celeli bir neşesi ile o yukarıdaki cümleyi sarfetmiştir.. yoksa kapıyı iterek hazreti Fatıme'nin

çocuk düşermesine sebeb olmuştur.. sözü yalandır..

Bende Bu evi yakarım dedi ama.. Hazreti Fatımanın Cevabına Dikkat et

Neden Hazreti Ali altı ay evinden dışarıya çıkmamıştır SEBEBİ

Ey hakikat yolcusu!

hadisede gayet canlı bir nukte vardır..

hazreti Ömer: Bende bu evi yakarım cümlesini sarf ettiği vakit.. Tacü'l-muhadderat Cenabı fatime'nin (aleyhisselam)

Babacığım bak! dün bıraktığın dostun bu gün evini yakmağa gelmişdir.. cümlesi: Ali ve fatıme'nin O anda Manayı Muhammedi ile hembezm olduklarını beyandır.. yani birlikte olduklarını sohbet ettiklerini beyandır...

işte bu esasa binaendir ki hazreti Ali altı ay DIŞARIYA ÇIKAMAMIŞTIR..

mevzu'un şu on beş yirmi satırındaki beyanı: yine imanı zevkiye taaluk ettiğinden

ve hakikati Muhammediyyenin ne olduğunu idarak edenlere aid bir sohbet olduğundan

bu sohbeti zevk edinemeyenlerin bu beyadan bir hisesi yoktur..

burası bir irfan meselesidir.. Zarurat-ı diniyeden de değildir.. bu zevkı tadamayıp inkar edenler içinde bir mesuliyet yoktur..

Ey hakikat yolcusu !

bu suretle Cenabı Fahri Alem'in alemi cemele teşriflerinden sonra.. eshab arasındaki ilk ihtilafı ve hazreti ebubekirin nasıl makamı hilafet geldiğini Ali'nin altı ay soran biat etmesi bir emri manevi olup.. hazreti Ebubekire karşı bir ukdesi olmadığını.. tarafeyn.. birbrilerini ne şekilde takdir ettiklerini ve tekadümün tefedddülü mucip olmayacağını.. hiç birisi! imamı Ali'nin evsafı aliyesini inkar etmediği gibi

Hazreti Ali'de şeyhayn hazratının yüksek vasıflarını ve hizmetlerini inkar etmeiğini anlatmış bulunuyoruz..

Bazı asarda: Güya Hazreti Ebu Bekir tarafından.. Ebû Ubeyde'ninde uzun bir hutbeyi tebliğe memur edildiği ve Hazreti Ömer'in de o hutbeye ilaveden: Eğlen. Bende bazı şeyler söyliyeceğim.. diye onunda uzun boylu bazı şeyler söylediği görülür ki.. bunların hiçbir aslı esası yoktur.. sırf Eshab arasından ihtiaf olduğu zehabını uyandırmak için uydurulmuş şeylerdir.

İndi İlahideki büyük mevkilei olan O zavatı aliynin şanları o gibi cümlelerden münezehhtir..

mesela hiç bir vakit hazreti Ebubeki.. İmamı Ali'ye karşı şöyle konuşmaz:

-Senin istediğini ben. an-ilmin söylerim. Vaktini bekle. böyle bir yerde ilişip durma.Yan çizip de sana gelen kimseye yüz buruşturma.Bu iş henüz taze meyva gibidir. çabuk çürümeye yüz tıtmasın. Sen bu ümmetin ekmeğine katık gibisin. Israr edipte kurtlanma. Bu ümmetin kenskin kılıncısın.iğrilipte kesmez olma. Bu ümmetin tatlı suyusun. acıyıpta bozulma. Vallahi ben bu işi Resulüllahtan sordum, böyle cevap verdi ki:

Ya Ebabekir. bu iş ona talip olmayanındır. Ona ragıb olupta onu müdafaa edenin değildir. Ona küçüklük gösterenindir. tazzum ve tekebbir edenin de değildir. Bu onundur ki : ..O senindir.. denilir. O benimdir diyenin değildir. zihninde kurduğun nedir ? Ona kalben meylediyorsun. göz ucuyla dikkatli bakıyor. içini çekiyorsun, dilin söyelemiyor... :D, :D, :D

Haşa !...

ne hazreti Sıddık bunları söylemişir.. ne de varisi nebi olan İmamı Ali'de bu sıfatlar vardır..

işte bu uydurma vaziyetler... islamı birbirine düşürmüş.. bir yığın ayrılıklar.. ihtilaflar meydana getirmiştir. Ve bunlar olsun içinden mahsus vazedilmiştir..

evvelce söylediğim gibi tekaddüm hiç bir vakit tefaddulü mucip değildir..

hazreti Ömer. resmen söylemiştir Hazreti Ali'nin bulunmadığı toplantıda verilen karardan Allaha sığınırım...

Hulasa bu dört zatın sırasıyla hilafeti Mukadderdi.. Cenabı hak bunu böyle takdir etmişti.. eğer İmamı Ali önce halife olmuş olsaydı diğerlerinin ömrü vefa etmeyecekti.

sonra Hazreti Ali öyle bir zamanda halife oldu ki o zamanın belasını Al'den başka kimse göğsünü geremezdi..

...........................................

Hazreti Ali Cenabı Abbas göz yaşları içersinde Resulü erkemi yıkanıp kefenleme işini

Hazreti Ebubekir de hanei saadette idiler. Geldi herkesi teselli etti.

Sureti Muhammediyenin elbette alemi ahirete gideceğini izahetti

bu esnada halifeliğie kim geçeçek sözleri yükselmeye başladı

Ensardan bazıları halifeliğin kendilerinden halk oylaması ile seçilmesini ileri sürdüler

Evs Kabilesi: Kendi Reisleri Üseyyid İbni Hudeyri Hazrec Kabilesi :Reisleri Sa'd İbni Ubadeyi halife yapmak istiyorlardı

bunlardan hangisi halk oylamasıyla seçilnse rekabet ortaya çıkacak

İslamın Neşesi la ilahe illalalh kelimesinde mananın altında ki BİRLEŞME kalkacak Çok partili

sisteme geçilecekti

Evet Sa'd İbni Ubade biad olunsa Ama Bu sefer Muhacirin ihtilaf edeceklerdi

Hulasa İslam üzerine çok büyük ayrılık düşecekti İşte en tehlikeli zamanda Hazreti Ebubekir geniş kiyaseti Hazreti Ömer ve Hazreti Ubeyde ile bu işi hallettiler

Şöyle ki :

İki tarafın hizmetlerini zikrettiler Ensarı Kiramın Vefalarını dine hizmetlerini birer bire saydılar..

Siz bizim vezirlerimsiniz sizin reyinizi alınmadıkça hiçbir iş görülmeyecek

her meşverette bulunacaksınız? Siz şimdi bu işi bozarsanız İslamın parçalanmasına sebep olacaksınız? dediler

Hazrec Kabilesinden Sa'd İbni Numan Ayağa kalkarak kavmine hitaben

bizim İslama hizmetimiz cihadımız yardımımız vardır

lakin biz bütün hizmetlerimizi Allahın ve Resulüllahın rızaları için yaptık

onun için biz dünyaca bir karşılık beklemiyoruz

Hem Resulü Ekrem Kureyştendir

Binaenaleyh o kavim bence hilafete daha layıktır? dedi

Bu arada her kafadan bir ses çıkıyor söz uzadıkça uzuyordu

Hazreti Ömer sözü keserek Ebubekire hitaben

''Resuli Ekrem seni bize imam yaptı kendiside arkandan namaz kıldı

bu senin hilafetine bir işarettir. İlk önce ben sana biat edeyim de o şerefe önce ben nail olayım diyerek Hazreti Ebubekirin elini tutacağı sırada Beşir İbni Said daha evvel davranarak Hazreti Ömer ve Hazreti Ubeydeden daha önce biat etti

ve onu takiben hazreti Ömer ve Hazreti Ebu Ubeyde biat ettiler

Evs kabilesi de Resileri ile beraber gelip biat ettiler Bu hal karşısında Hazreclerin ittifakları da bozuldu

Sa'd İbni Ubadeye biat bahsi kalktı Bu suretle Ensar ve Muhacirin hep birden Hazreti Ebubekire biat ettiler

Hazreti Ali neden Biad etmedi

Hazreti Ali hazreti fatıma hayatta iken hazreti Ebu bekire Biat edemezdi

Sırf hazreti fatımanın zatı için bu biad geçerli olamazdı

Çünkü hazreti Muhammeden bir parça olan Hazreti fatıma hayatta iken Onun Kocasının başka birine biad etmesi geçerliliği sahih olmazdı

nitekim hazreti fatımanın 6 ay sonra babasına teslim edilmesinden sonra hazreti Ebubekire gelip Biat etmiştir

.........................................

Hz. ebubekir ve ömer islamın birliğini sağlamaya çalışıyordu

Sa'd İbni Ubade hemen kendisine biad olunmak üzereydi Ama Bu sefer Muhacirin ihtilaf edeceklerdi.. islama tefrika düşecekti. bunu önelemeye çalışıyorlardı anladın mı

hazreti Alide o sırada peygamberin bedeni ile uğraşıyorlardı ve de kabri saadetlerine koydular

peygamberimizin hadisi şerifi vardir: "Cenaze defninde acele ediniz. Eğer bu ölü iyi bir kişi ise, bu bir iyiliktir bir an önce tecelliyatına kavuşmak ister

cenaze bekletilmesi mekruhtur..

ummeti muhammet hilafet meselesi hal olunca resüllahı bizde hizmet edecez diye görmek istediler hazreti Ali izin vermedi söz uzadı

hazreti Ali gitti kırmızı sarığını bağladı kılıcını kuşandı ve hazreti Muhammedin mezerına oturdu ve ısrar etmemeleri ihtar etti

eshaptan bir kişi bir hadisi şerif ile meselenin daha ileriye gitmesini engelledi

hadisi şerifte: Ali bir mesele hakkında kırmızı sarığını bağlarda kılıcını kınında çıkarırsa o kılıç kolay kolay kınana girmez buyurmuştur

bu hadisi inkar edneler olmuştur Ehlulalh olduğu gibi bunu kabul etmiştir

bu hadisi inkar edince habire uydurdular yok beklettiler biz geldik kıldık başkaları geldi kıldı yok kimse peygamber efendimizin namazını kılmadı

cenaze bekletilmesi mekruhtur

cenazeyi defninde acele ediniz hadisi şerifi, vardır

ancak peygamberimiz mezarına çoktan konulmuş 3 gün sonra 5 gün sonra gelip mezarının orada namaz kılmış olabilirler

Hazreti Ebubekir neden Ömerin halife olmasını istedi

çünkü bak Açık bir işaret ile Allah beyan buyurmuş

Nisa 69 Ve kim, Allah'a ve Resûl'e itaat ederse, o taktirde işte onlar, Allah'ın kendilerine ni'met verdiği nebîlerle (peygamberlerle) ve sıddîklerle (hazreti Ebubekir) ve şehitlerle (ömer osman ve Ali) ve salihlerle beraberdirler. Ve işte onlar ne güzel arkadaştır.

Sıddıkyn başında hazreti Ebubekir gelir

Şüheda sözüylede Üç tane halife Şehit olarak sırasıyla Ömer osman ve Ali gelir

hulasa bu dört zatın sırasıyla Hilafeti mukadderdi Cenabı hak bunu böyle takdir etmişti.. Eğer İmamı Alı önce halife olsaydı Diğerlerinin ömrü vefa etmiycekti

anla artık

....

bak Eshabı Kiram hakkındaki hadisi şerifleri hislerden azade hür olarak okursak şu anlaşılır şu sonuç çıkar: herkes bunu biliyor Esahabı kiramda bunu biliyor tamam mı ? onlar bizden daha iyi biliyorlar hem de

Şu SONUÇ Çıkar:

Peygamberimiz Hazreti Alinin kendisinde sonra İslamın başkumandanı olmasını istiyordu sebebine gelince Hazreti Aliyi kucağında büyütmüş itina ile özenle yetiştirmişler ve işlerinin sırlarını hazreti aliye bildirmişlerdir

peygamberimizin bu tercihi damadını amcaazadesini kayırıyor Nübüvete ırsi bir saltanat veriyor manası alınmaması için ashabının iştirakiyle bu işin olmasını peygaberimizn gönülleri arzu etmişti yani peygamberimiz istiyordu ki Hazreti Aliyi O makama Dostları getirsin

Fakat son günlerdeki vasiyet meselesi eshab arasındaki münakaşa

Eshabın böyle bir tercihe inanmış olduğunu göstermiyordu

peygamberimizde biliyordu bunu

peygamberimiz ashabının şu halet-i ruhiyesine rağmen İmamı alinin hilafetini açıkça göstermiş olsaydı. İslamın ruhu sosyolojisi olan meşveret (danışma) Hürriyet fikrini süsleyen düşünce kaidelerini yani hakiki demokrasi kaidelerini bozmuş olacaklar ve atinin mesüliyeti kendi uhdelerine almış olacaklardı

anladın mı?

yani hilafet Alinin sülalesinden tekrar edileceği cihetle sülaladen gelen her amirin Mesuliyeti döne dolaşa peygamberin zatına dönecekti

bundan dolayı vasiyet nameden feragat etti paygamberimiz

peygamberimiz de biliyordu ashabının hazreti Alinin hilafetini tercih etmiyceğini

bazılarının iddaa etiği gibi bu vaziyette yapılacak işler dinin zaruri işlerinden olsaydı peygamberimiz de onu yapmadan gitseydi bu dini ikmal etmeden gitmiş olucaktı ki bu dinin ruhuna aykırıdır yemezler yavrum denir

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Sayın dindar hala yaptigniz hatanın farkında degilsiniz ha olacak misiniz ?sanmıyorum...

Neden mi ?

Neye göre oruç tutuyorsunuz?

Buhari ,tirmizi ,muslim vb yazarların hadiselerine göre...

neye göre namaz kılıyorsun ? Yada neye göre namazı kaç rekat kılıyorsun ?

Gene bu kişilerin hadislerine göre ...

neye göre namazi kılacağıni biliyorsun ?

Bu kişilerin hadislerine göre ..

neye göre zekat veriyorsun ?

Gene bu kişilerin hadislerine göre ..

.....

.....

Sonuç bunların hadisleri olmadan yapılan yorumlar sadece sonradan ekleme olur....sahabelerin sözleri bunlar peygamberinizin rivayetleri...

Sizin verdiğiniz örneğin kanitli belgesi varmidir kime aittir?

Sizce ıslam alemi kişisel yorumlarımi yoksa kuran ayet ve hadislerinimi feyz alır ...bunu öncelikle görmeniz gerekir ...

Sadece kuran diyorsaniz size namazı neye göre kıldığınızi sorarım ..gider buhari hadisine göre kılıyorum dersiniz ...sonra çıkar o adamın hadisini yalanlarsaniz tuhaf olmazmi

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sayın dindar hala yaptigniz hatanın farkında degilsiniz ha olacak misiniz ?sanmıyorum...

Neden mi ?

Neye göre oruç tutuyorsunuz?

Buhari ,tirmizi ,muslim vb yazarların hadiselerine göre...

neye göre namaz kılıyorsun ? Yada neye göre namazı kaç rekat kılıyorsun ?

Gene bu kişilerin hadislerine göre ...

neye göre namazi kılacağıni biliyorsun ?

Bu kişilerin hadislerine göre ..

neye göre zekat veriyorsun ?

Gene bu kişilerin hadislerine göre ..

.....

.....

Sonuç bunların hadisleri olmadan yapılan yorumlar sadece sonradan ekleme olur....sahabelerin sözleri bunlar peygamberinizin rivayetleri...

Sizin verdiğiniz örneğin kanitli belgesi varmidir kime aittir?

Sizce ıslam alemi kişisel yorumlarımi yoksa kuran ayet ve hadislerinimi feyz alır ...bunu öncelikle görmeniz gerekir ...

Sadece kuran diyorsaniz size namazı neye göre kıldığınızi sorarım ..gider buhari hadisine göre kılıyorum dersiniz ...sonra çıkar o adamın hadisini yalanlarsaniz tuhaf olmazmi

daha önce çok konuştuk bunları bak birine ne cevap vermişim bir kısmını alıntıdan çıkarıyım

Mezhebimizin imamı Ebu hanefi şöyle demiştir: Allah ve resülünden geleni olduğu gibi kabul ederim!!. Ashabından geleni düşünürde!!! kabul ederim!! Hele Tabiinde gelen rivayetleri!! düşünür tartar işime gelirse!!! kabul ederim buyurmuştur

(bende öyle işime gelirse kabul ediyorum kapiş )

ve Ebu Hanefi kendisi tabiinin küçüklerinden etba-ı tabiinin büyüklerindendir..

Bunu diyen adam etba-ı tabiinden rivayet edilen hadisleri ise!! herhalde hiç umursamaz işine pek gelirse alır kabul eder!!

Ebu hanefi vefat ettiği yıllarda Buhari daha yeni doğmuştu.... :)

o yüzden kendisini ebu hanefiye nisbet eden bir Müslüman da böyle düşünmelidir böyle yapmalıdır..

nakledilen hadislere kendine kaptırmamalı güvenmemlidir.

şu hadis şerimi kulağına küpe etmelidir

Benden size bir hadis söylediği vakitte kalbleriniz aydınlanır. tabiatınızda ki katılık yumuşar Kesafetiniz letafate doğru döner onu kendinize yakın görürseniz Ben o hadise sizden daha yakınım kalblerinizde beğenilmiycek bir tesir hasıl eder. Akl-ı selime göre makul bulmaz. tabınız ondan nefret eder, onu siz kendinizden uzak görürseniz; O hadisi ben sizden daha uzağım

Buda hadisi şeriftir!! buna inanma sen!! git aklın tiksindiği vicdanın nefret ettiği rivayetlere inan! kendin karanlıkta kalırsın!!!

namaz nasıl kılınır diye soru sorulmaz soran olursa 5 10 sayfa okuyan çocuksun yavrum denir

çünkü namaz günde beş defa gözünün önündedir.. peygamberimiz namazı göz altına tutuklu bırakmıştır

o yüzden din düşmanları namazın noktasına bile el süremiyorlar

namaz tevkifidir!

peygamberimiz nasıl kılmışsa öyle kılına gelmiştir günde beş defa

bir mezhepte el bağlanmaz bir mezhepte bağlanır bunların hepsini peygamberimiz efa-li peygamberiyle yapmıştır

görenlerde öyle kılmıştır günümüze kadar gelmiştir hiç bir indi kanaat değildir.

Sizin verdiğiniz örneğin kanitli belgesi varmidir kime aittir?

islam tarihinde bunlar yazıyor doğru anlamak esastır. google yaz çıkıyor oku anlamaya çalış

Emirler bizden, vezirler sizden olsun. Sizinle istişare yapılmadan, fikriniz alınmadan hiç bir konuda karar alınmayacaktır.»

http://www.frmartuklu.net/siyer-peyg...in-hayati.html

kaynak: google yaz hilafet meselesi diye

http://www.islamkutuphanesi.com/turk...t_hakkinda.htm

http://dergi.altinoluk.com/index.php...eNo=d156s026m1

Hatta Hz.Ömer: (r.a) ayağa kalktı ve: "Yâ Ebâ Bekir! Rasûlullah (s.a) seni dinin en mühim emirlerinden birisi olan namazda kendisine halife yaptı. Seni bize imam seçti. Uzat elini sana biat ediyorum." dedi. Ebû Ubeyde (r.a) ile birlikte biat edecekleri sırada, Beşir İbni Sa'd (r.a) daha süratli hareket etti ve onlardan evvel Ebû Bekir (r.a)'in elini tuttu ve ilk biat edenlerden oldu.

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 weeks later...

Ruh mu? Hala herhangi bir ruhun varlığına inanıyor musunuz? Madem ruhlar var; antidepresanları ve düşünce-duygu değişimi sağlayan bilimsel uygulamaları nasıl açıklıyorsunuz? Doktorlar ruhtan mı anlar yoksa beynin hormonlarından mı?

güzel kardeşim, ruhu savunan ben değilim, iyi oku kime alıntı yaptığımı. hemen bi şeyler satmaya çalışmayın, edindiğin hangi bilgiyse muhatabına sat, bana değil

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...