Jump to content

Kuranda miras hatası var Yalanları Öyle bir şey yok ki


Recommended Posts

16 sayfa boyunca resmen insan zekası ile dalga geçilmiş..

dindar arkadaşımız kaba etinden element uydurup "aha sorunu çözdüm hepiniz biat edin" diyor ve eleştirenleri de güya aşağılıyor )

yahu, ayetlere takla attırarak tabii ki paylaştırırsın.. hem ayetleri ıkındıra ıkındıra bir paylaşım yapacaksın.. hem de ilk dönem müslümanlar arasında böyle bir paylaşım modellemesi görülmeyecek..

1400 yıl öncesinin arapçasını 1400 yıl önceki "peygamber ile omuz omuza savaşmış, gökteki yıldızlar gibi olan ashab-ı kiramdan daha iyi bilirim" diyen adamın alnını karışlarlar, alnını. :)

bunu mezhebimizin İmamı Ebu Hanefiye desen, acaba sana ne derdi :D. :D

Mezhebimizin imamı İmam-ı azam Ebu hanefi bak ne diyor :

Allah ve resülünden geleni olduğu gibi kabul ederim

ASHABDAN sahabeden gelen rivayetleri seçer kabul ederim

tabiinden geleni rivayetleri ise bende tabiindenim bende onlar gibi içtihad ederim

onlardan geleni düşünür düşünür işime gelirse kabul ederim buyurmuşlardır

bende bunun üzerine diyorum ki:
ömerden rivayetmiş şuymuş buymuş.... kabul etmiyorum kardeşim kabul etmiyorum
işime geleni kabul ederim etmeyeni kabul etmiyorum bitti
saygılar :D
kuranda doğrusu yazıyor ma tereke: mirasın tamamı kızların oranına bölünecek ve min ma tereke mirasın bir kısmından 1/6sı ve diğer oranlar uygulanacak bölünecek
kalan miktar asabeye verilecek yani babaya nokta
Kuranda miras hatası vardır diyen ya kafayı yemiştir ya cahildir ya gafildir yada budaladır anlamıyor :D

dindar arkadaşımız kaba etinden element uydurup "aha sorunu çözdüm hepiniz biat edin" diyor ve eleştirenleri de güya aşağılıyor )

yahu, ayetlere takla attırarak tabii ki paylaştırırsın.. hem ayetleri ıkındıra ıkındıra bir paylaşım yapacaksın.. hem de ilk dönem müslümanlar arasında böyle bir paylaşım modellemesi görülmeyecek..

kaba etinde çıkaranlar uyduranlar turan dursun gibi insanlar sizde bunu nasıl yiyorsunuz
bak miras hesaplama linkinde aynen benim dediğim gibi bölünüyr hesaplanıyor
gud bay
tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 385
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

16 sayfa boyunca resmen insan zekası ile dalga geçilmiş..

dindar arkadaşımız kaba etinden element uydurup "aha sorunu çözdüm hepiniz biat edin" diyor ve eleştirenleri de güya aşağılıyor :))

yahu, ayetlere takla attırarak tabii ki paylaştırırsın.. hem ayetleri ıkındıra ıkındıra bir paylaşım yapacaksın.. hem de ilk dönem müslümanlar arasında böyle bir paylaşım modellemesi görülmeyecek..

1400 yıl öncesinin arapçasını 1400 yıl önceki "peygamber ile omuz omuza savaşmış, gökteki yıldızlar gibi olan ashab-ı kiramdan daha iyi bilirim" diyen adamın alnını karışlarlar, alnını. :)

oo tebrik ederim ...doğruyu bulmuşun ? :) sen de az uraştırmamıştın zamanında bizi :D

neyse...yazdıklarının altına imza atılıo ancak :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

bunu anlayacak kapasite sende olsa

kuran' da ma tereke ve mimma tereke ibareleri işaretlerini anlarsın

senin halis aydemir çok kapasiteli belli :))

arap oğlu araplar bile ma tereke/mimma tereke gibi bir ayrımı iddia etmiyorlar.

adam kalkmış, ben halife ömer, halife ali, halife osman, ebu hanife, taberi, buhari gibi adamlardan daha iyi arapça bilirim diyor. resmen komedi, trajıkomik!

Link to post
Sitelerde Paylaş
kaba etinde çıkaranlar uyduranlar turan dursun gibi insanlar sizde bunu nasıl yiyorsunuz
bak miras hesaplama linkinde aynen benim dediğim gibi bölünüyr hesaplanıyor
gud bay

tilkinin şahidi kuyruğu :))))

senin ma tekere mimma tekere diye iddia ettiğin şeyin mimarı zaten halis aydemir. verdiğin site halis aydemire ait. :)

bu nasıl kanıt :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

senin halis aydemir çok kapasiteli belli :))

arap oğlu araplar bile ma tereke/mimma tereke gibi bir ayrımı iddia etmiyorlar.

adam kalkmış, ben halife ömer, halife ali, halife osman, ebu hanife, taberi, buhari gibi adamlardan daha iyi arapça bilirim diyor. resmen komedi, trajıkomik!

sistem okadar zavallıki ...bu hesaba göre ben olursem ,mirasimin yüklü miktarı babama ve anneme ...babam ve annem ölürse..biz iki erkek kardeşsek... hepsi erkek kardeşime kalıyor.. cpcuklarim havasını alıyor :)
Link to post
Sitelerde Paylaş

senin halis aydemir çok kapasiteli belli :))

arap oğlu araplar bile ma tereke/mimma tereke gibi bir ayrımı iddia etmiyorlar.

adam kalkmış, ben halife ömer, halife ali, halife osman, ebu hanife, taberi, buhari gibi adamlardan daha iyi arapça bilirim diyor. resmen komedi, trajıkomik!

miras hesaplama linkinden neden benm dediğim gibi bölünmüş miras

http://www.kurandersleri.net/miras/Miras_Erkek.html#

Link to post
Sitelerde Paylaş

sistem okadar zavallıki ...bu hesaba göre ben olursem ,mirasimin yüklü miktarı babama ve anneme ...babam ve annem ölürse..biz iki erkek kardeşsek... hepsi erkek kardeşime kalıyor.. cpcuklarim havasını alıyor :)

belli ki ilgili ayetler ayak üstü yazılmışlar.. sistem o kadar saçma kurgulanmış ki akıl alır gibi değil.

tarihinde YalnizcaKuran tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

tilkinin şahidi kuyruğu :))))

senin ma tekere mimma tekere diye iddia ettiğin şeyin mimarı zaten halis aydemir. verdiğin site halis aydemire ait. :)

bu nasıl kanıt :)

bana ne halis aydemirden. tanımıyorum ki onu

sen şimdi tanıştırdın..

bak görüyor musun aklın yolu bir

ben kuranı kerimde ma tereke ve mimme tereke ile ayrıldığını gördüm

adamda görmüş bende önce

demek ki böyle ayrım var

yaaa kamon

ben bunu uydırmuyorum

ve sen kime gidersen git

MİN : tebiz içindir derler....

min ma tereke demek: mirasın tamamından değil bir kısmından demektir

kime giderse git sor

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

o linkte miras tam olarak bölünemiyor....mal EKSİK kalıyor. yetmiyor dağıtmaya.

ulan diycem

ama

saygı ve sevgiyle diyorum kalbten öpücüklerle diyorum

ulan :) miras zaten asabenin bizzat kendisine ait... diğerleri mirastan pay alıyor sadece

gerisi asabenin çünkü

asabe: ölene en yakın erkek çocuktur... erkek çocuğu varsa onundur ona aittir. mirasın hepsi

o yoksa babadır o yoksa dededir dede yoksa amcadır amca yoksa amacanın erkek çocuğudur böyle gider

hiç yoksa daydır dayı yoksa dayının erkek çocuğudur

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

bana ne halis aydemirden. tanımıyorum ki onu

sen şimdi tanıştırdın..

bak görüyor musun aklın yolu bir

ben kuranı kerimde ma tereke ve mimme tereke ile ayrıldığını gördüm

adamda görmüş bende önce

demek ki böyle ayrım var

yaaa kamon

ben bunu uyrumuyorum

ve sen kime gidersen git

MİN : tebiz içindir derler....

min ma tereke demek: mirasın tamamından değil bir kısmından demektir

kime giderse git sor

ebu hanife'ye

halife ömer'e

halife osman'a

halife ali'ye

taberi'ye

buhari'ye

imamı şafii'ye

imam-ı hanbeli'ye

ebu yusuf'a

gdip sorduk. ve böyle birşeyin olmadığını söylediler :)

şimdi ne olacak? bu adamlara mı güveneceğiz, yoksa halis aydemir radiyallahu anhüma'ya mı?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Miras veya ferâiz ilmi fıkıh terimi olarak; ölenin geride bıraktığı mal ve hakların belli ölçülerle, şer'î mirasçılara bölünmesinden söz eden bir ilimdir. Ferâiz ilminin amacı, hak sahiplerine haklarını ulaştırmaktır. Buna mirasın bölüştürülmesi denir.

Mirasın dayandığı deliller:

Miras; Kitap, sünnet ve icma delillerine dayanır. Miras hukukunda, icmâ bulunmadıkça kıyas veya içtihad yoluna gidilmez.

Kur'ân-ı Kerîm'den deliller:

Miras hükümleri en-Nisâ Sûresinin 7, 11, 12 ve 176. âyetleri ile el-Enfal Sûresi'nin 75. âyetinde şu şekilde belirlenmiştir:

a) Çocuklar ve ana-babanın mirası: "Allah size evlâtlarınızın miras taksimi hususunda, erkeklerin paylarının kızların iki katıolmasını emretmektedir. Eğer bütün çocuklar kız olup ve sayıları ikiden fazla ise, bunların payı ölenin bıraktığı malın üçte ikisidir. Eğer mirasçı bir tek kız ise mirasın yarısı onundur. Eğer ölen ana ve baba ile birlikte çocuklar da bırakmışsa ana ve babanın herbirini terekeden payı altıda birdir. Şayet ölenin çocuğu bulunmayıp da, mirasçı olarak ana ve babası kalmışsa, ananın payı üçte birdir. Eğer ölenin kardeşleri varsa terekenin altıda biri ananındır. Bu paylar, ölenin borçları ödenip, vasiyeti de yerine getirildikten soma hak sahiplerine verilir. Baba ve çocuklardan, hangisinin size fayda bakımından daha yakın olduğunu, siz bilemezsiniz. Bu, Allah tarafından farz kılınmıştır. Şüphesiz ki Allah, her şeyi çok iyi bilen, hüküm ve hikmet sahibidir" (en-Nisâ, 4/11).

B) Karı-kocanınmirası: "Eğer hanımlarınızın çocukları yoksa, bıraktıkları mirasın yarısı sizindir. Şayet çocukları varsa bıraktıkları mirasın dörtte biri sizindir. Bu paylar, ölenin vasiyeti yerine getirildikten ve varsa borcu ödendikten sonradır. Eğer siz çocuk bırakmadan ölürseniz, geriye bıraktığınız mirasın dörtte biri hanımlarınızındır. Şayet çocuklarınız varsa, bıraktığınız mirasın sekizde biri hanımlarınızındır. Bu paylar, yaptığınız vasiyetler yerine getirilip ve varsa borcunuz ödendikten sonra verilir" (en-Nisâ, 4/12).

c) Kardeşlerin mirası: Kelâle adı verilen kardeşlerin mirası, ana bir kardeş veya ana-baba bir yahut baba bir kız kardeş olmak üzere iki statüde toplanmıştır. Kelâlenin mirasçı olmasında ön şart, miras bırakanın baba veya erkek çocuklarının bulunmamasıdır.

Ana bir kardeşlerin mirası şöyle belirlenmiştir: "Eğer ölen bir erkek veya kadın, erkek usül veya fürûu bulunmaksızın mirasçı olunuyorsa, kendisinin (ona bir) erkek veya (ana bir) kız kardeşi bulunuyorsa, bunlardan herbirinin miras payı terekenin altıda biridir. Eğer bu kardeşler bundan daha çok iseler, bu takdirde kardeşler mirasın üçte birini zarara uğratılmaksızın aralarında eşit olarak paylaşırlar. Bu paylar, ölenin vasiyeti yerine getirilip ve varsa borcu ödendikten sonra verilir. Bunlar, Allah tarafından bir emirdir. Allah her şeyi bilen ve yarattıklarına çok yumuşak davranandır"(en-Nisâ, 4/12).

Yukarıdaki miras düzenlemeşinin arkasından, aynı âyetlerin devamında, müeyyide niteliğinde şu iki âyet yer alır:

Ki"Işte bunlar, Allah'ın koyduğu sınırlardır Kim, Allah'a ve Rasûlûne itaat ederse, Allah onu, altından ırmaklar akan cennetlere koyar. Orada ebedî kalacaklardır. Işte büyük kurtuluş budur" (en-Nisâ, 4/13). "Kim, Allah'a ve Rasûlüne isyan eder ve Allah'ın koyduğu sınırları aşarsa, Allah onu, ebedi kalacağı cehennem ateşine koyar. Ve onun için azaltıcı bir azap vardır" (en-Nisâ; 4/14).

Öz veya baba bir kız kardeşin mirası ise şöyle düzenlenmiştir. "Ey Peygamber! Senden fetva isterler". De ki: "Size usül ve füruu bırakmadan ölen kimse hakkında Allah fetva verir. Eğer bir kimse ölür ve onun çocuğu bulunmaz da, sadece bir kız kardeşi bulunursa, bıraktığı mirasın yarısı onundur. Ölen kız kardeş ise ve çocuğu da yoksa erkek kardeşi terekenin hepsini alır. Eğer mirasçılar iki kız kardeş ise, terekenin üçte ikisini alırlar. Eğer kardeşler erkek ve kadın olmak üzere ikiden çok iseler, bir erkeğin payı, iki kadının payı kadardır. Allah size sapıklığa düşmemeniz için bunları açıklar. Allah her şeyi çok iyi bilendir" (en-Nisâ, 4/176).

d) Zevi'l-Erhâmın mirası: Âyet veya Hadislerde miras payları veya mirasçılık esasları belirlenmiş bulunanların dışında kalan diğer hısımlar için şu şekilde bir genel düzenleme yapılmıştır: Akraba olanlar, Allah'ın kitabına göre birbirlerine daha yakındırlar. Şüphesiz ki Allah, herşeyi çok iyi bilir" (el-Enfâl, 8/75).

Şu âyet de miras haklarından genel olarak söz eder: "Ana-baba ve hısımların miras olarak bıraktıklarında erkeklerin hissesi vardır. Kadınların da ana-baba ve hısımların bıraktıklarında hisseleri vardır. Bunlar az olsun çok olsun farz kılınmış bir hissedir" (en-Nisâ, 4/7).

Mirastan çevredeki bazı muhtaç kimselerin de yararlandırılması konusunda şöyle buyurulur: "Miras taksim olunurken, varis olmayan akrabalar, yelimler ve yoksullar da bulunursa, mirastan onlara da verin ve onlara güzel söz söyleyin" (en-Nisâ, 4/8).

Sünnet delili:

Hz. Peygamber'den mirasla ilgili çeşitli hadisler nakledilmiştir. Bazıları şunlardır:

"Miras paylarını, hak sahiplerine veriniz. Kalan miktar, en yakın erkek hısımındır" (Buhârî, Ferâiz, 5, 7, 9, 10; Müslim, Ferâiz, 2, 3; Tirmizî,Ferâiz, 8).

Müslüman kâfire, kâfir de müslümana mirasçı olamaz" (Buhârî, Hacc, 44, Meğâzî, 48, Ferâiz, 26; Müslim, Ferâiz, I ; Ebû Dâvud, Ferâiz, 10; Tirmizî, Ferâiz, 15).

"Iki farklı dine mensup olanlar birbirine mirasçı olamaz" (Ebû Dâvud, Ferâiz, 10; Tîrmizî, Ferâiz, 16; Ibn Mace, Ferâiz, 6; Dârîmî, Ferâiz, 29; Ahmed b. Hanbel, II, 187, 195).

Ubâde b. es-Sâmit (r.a)'in (ö. 45/665) şöyle dediği rivayet edilmiştir: "Hz. Peygamber (s.a.s), mirastan iki nineye, bunu aralarında paylaşmak üzere hükmetti" (eş-Şevkânî, Neylü'l-Evtâr, Mısır, t.y, VI, 59). Abdullah b. Mes'ud (ö.32/652), Hz. Peygamber'in, murisin kızı, oğul kızı ve kız kardeşiyle ilgili bir uygulamasından şu şekilde söz eder: "Rasulullah (s.a.s), ölenin kızı için yarım, oğul kızı için üçte ikiye tamamlamak için altıda bir ve geri kalanın kız kardeşe verilmesine hükmetti" (eş-Şevkâni, a.g.e., VI, 58).

Mikdâm b. Ma'dikerîb (ö.87/705) zevi'l-erham'la ilgili şu hadisi nakletmiştir: "Kim bir mal bırakırsa, bu mirasçılarınındır. Ben, mirasçısı olmayanın mirasçısıyım. Gerekliği durumda diyetini öderim ve mirasçısı olurum. Dayı, mirasçısı olmayanın mirasçısıdır. Onun diyetini öder ve ona mirasçı olur" (Ebû Dâvud, Ferâiz, 8; Tirmizi, Ferâiz, 12; Ibn Mâce, Diyât, 7, Ferâiz,9; Ahmed b. Hanbel, Müsned I, 28, 36, IV, 131).

Icmâ delili:

Bir tane ninenin tek başına altıda bir pay alacağı, ikiden fazla ninelerin altıda bir hisseyi aralarında eşit olarak paylaşacakları prensibi Sahabe ve Tâbiîlerin icmâı ile sabittir. Hz. Ebû Bekir (ö.13/634)'in halifeliği sırasında konu tartışılmış, Hz. Peygamber'den, altıda bir uygulaması nakledilince, bu yönde görüş birliği oluşmuştur (el-Mevsilî, el-Ihtiyâr, Kahire, t.y., V, 90; Hamdi Döndüren, Delilleriyle Islâm Hukuku, Istanbul 1983, s. 483).

Ferâiz ilminin önemi büyüktür. Çünkü hayatta iken yaptığı muamelelerin, ölümünden sonra devamı niteliğindedir. Hadis-i şerifte şöyle buyurulmuştur: "Ferâiz ilmini öğreniniz ve onu insanlara öğretiniz. Çünkü o, ilmin yarısıdır, unutulur ve o, ümmetinden kaldırılan ilimlerin ilki olacaktır" (Tirmizi, Ferâiz, 2; Ibn Mâce, Ferâiz, 1; Dârimi, Ferâiz, Buhârî, Ferâiz, 2; Ebû Dâvud, Ferâiz, 1). "Sizin ferâiz ilmini en çok bileniniz, Zeyd b. Sâbit'tir (ö. 45/665)" (Tirmizi, Menâkıb, 32; Ibn Mâce, Mukaddime, 11).

tarihinde Mikelanjo007 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

belli ki ayak üstü yazılmışlar.. sistem o kadar saçma kurgulanmış ki akıl alır gibi değil.

yani mantığa bak şimdi ölen iki iki erkek kardeş ise...

240.000 tl var

kızlara 4 kız için

240.000 x 2/3=160.000

her bir kıza =40.000

Kalan 80.000

Hanıma

80.000 x 1/8=10.000

Kalan

Ölen adamın annesi ve babasına...

70.000

Bu 70.000 anne baba ölünce ...

Tamamı ölen adamın erkek kardeşine kalıyor ...torunlara mirastan pay yok :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

ebu hanife'ye

halife ömer'e

halife osman'a

halife ali'ye

taberi'ye

buhari'ye

imamı şafii'ye

imam-ı hanbeli'ye

ebu yusuf'a

gdip sorduk. ve böyle birşeyin olmadığını söylediler :)

şimdi ne olacak? bu adamlara mı güveneceğiz, yoksa halis aydemir radiyallahu anhüma'ya mı?

Mezhebimizin imamı İmam-ı azam Ebu hanefi bak ne diyor :

Allah ve resülünden geleni olduğu gibi kabul ederim

ASHABDAN sahabeden gelen rivayetleri seçer kabul ederim

tabiinden geleni rivayetleri ise bende tabiindenim bende onlar gibi içtihad ederim

onlardan geleni düşünür düşünür işime gelirse kabul ederim buyurmuşlardır

Biz rivayetleri şunu bunu değil işimize geleni kabul ederiz
mezhebimizin imamı bize böyle sesleniyor!
kurana uymayan riyavetler çöpe hahahah hay kamon
buhari tırmızi Ebu hanefiye zındık demiş
eserlerinde ebu hanefidenn bir hadis nekletmiyor
o eserler tabiin ve etab-ı tabiinden rivayet edilen ve onların şahitliği imzası ile yazılmış eserler
ebu Hanefi tabiin için yukarıda ne demiş okunması rica olunur saygılar
Ebu hanefi zamanında ehli beyti tutuyor hükmetleri eleştiriyordu
o yüzden ebu hanefi düşmandı öldürdüler..
eserlerini el karıştırdılar..
herkese bok attılar
çünkü neden Ebu hanefi hepiniz zalimsiniz ehl-i beyt var burada dedi
tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Mezhebimizin imamı İmam-ı azam Ebu hanefi bak ne diyor :

Allah ve resülünden geleni olduğu gibi kabul ederim

ASHABDAN sahabeden gelen rivayetleri seçer kabul ederim

tabiinden geleni rivayetleri ise bende tabiindenim bende onlar gibi içtihad ederim

onlardan geleni düşünür düşünür işime gelirse kabul ederim buyurmuşlardır

Biz rivayetleri şunu bunu değil işimize geleni kabul ederiz
mezhebimizin imamı bize böyle sesleniyor!
kurana uymayan riyavetler çöpe hahahah hay kamon
buhari tırmızi Ebu hanefiye zındık demiş
eserlerinde ebu hanefidenn bir hadis nekletmiyor
o eserler tabiin ve etab-ı tabiinden rivayet edilen ve onların şahitliği imzası ile yazılmış eserler
ebu Hanefi tabiin için yukarıda ne demiş okunması rica olunur saygılar
Ebu hanefi zamanında ehli beyti tutuyor hükmetleri eleştiriyordu
o yüzden ebu hanefi düşmandı öldürdüler..
eserlerini el karıştırdılar..
herkese bok attılar
çünkü neden Ebu hanefi hepiniz zalimsiniz ehl-i beyt var burada dedi

ebu hanife hiç olmazsa peygamberden geleni direkt kabul ederim demiş :)

oysa sen allahtan gelen ayeti kabul etmeyip onu olmadık tevillerle eğip büküyorsun. :) :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

ulan diycem

ama

saygı ve sevgiyle diyorum kalbten öpücüklerle diyorum

ulan :) miras zaten asabenin bizzat kendisine ait... diğerleri mirastan pay alıyor sadece

gerisi asabenin çünkü

asabe: ölene en yakın erkek çocuktur... erkek çocuğu varsa onundur ona aittir. mirasın hepsi

o yoksa babadır o yoksa dededir dede yoksa amcadır amca yoksa amacanın erkek çocuğudur böyle gider

hiç yoksa daydır dayı yoksa dayının erkek çocuğudur

1000 tl yaz kalan mirasa orda.....sonra hesaplattır.....hesap sonucu çıkan tüm rakamları topla --- sonuç = 1001 edio

ee ama ana paramız 1000 tl idi ?

1 tl gökten zembille mi indi be ahmak ?

Link to post
Sitelerde Paylaş

yani mantığa bak şimdi ölen iki iki erkek kardeş ise...

240.000 tl var

kızlara 4 kız için

240.000 x 2/3=160.000

her bir kıza =40.000

Kalan 80.000

Hanıma

80.000 x 1/8=10.000

Kalan

Ölen adamın annesi ve babasına...

70.000

Bu 70.000 anne baba ölünce ...

Tamamı ölen adamın erkek kardeşine kalıyor ...torunlara mirastan pay yok :)

:) :) allahın hikmetinden sual olunmaz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

MİN : tebiz içindir derler....

min ma tereke demek: mirasın tamamından değil bir kısmından demektir

kime giderse git sor

"Min ma terake", "bırakılan şeyden" demektir., bırakılan şey de mirastır. Yahu sen daha üç kelimeyi anlayamıyorsun, bir de bu kıt aklınla yorum yapmaya kalkıyorsun. Cahile bak!

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...