Jump to content

Çocukların diri diri toprağa gömüldüğü yalanı


Recommended Posts

Câbir (r.a.)’den rivâyete göre, şöyle demiştir: “Ey Allah’ın Rasûlü biz Azil yapmak suretiyle cinsel ilişki esnasında meniyi dışarıya aktırdık, Yahudiler; bunu çocukları küçükken öldürüp toprağa gömmek gibi olduğunu iddia ediyorlar dedik” bunun üzerine şöyle buyurdular: “Yahudiler yalan söylüyorlar, Allah’ın yaratmak istediğine hiçbir şey engel olamaz.” (Buhârî, Nikah: 97; Müslim, Nkah: 22)
ž Tirmîzî: Bu konuda Ömer, Berâ, Ebû Hüreyre ve Ebû Saîd’den de hadis rivâyet edilmiştir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir toplumun kız çocuklarını diri diri toprağa gömmesi için TOPTAN ÇILDIRMIŞ olmaları gerekir. Yok olurlar o zaman.

Bunlar Tevrattada vardır. Farkı şudur:Oradada erkek çocuklarını gömerler:))Bunlar üstü kapalı anlatımlardan başka birşey değildir.

Tevratın neresinde var acaba?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tevratın neresinde var acaba?

Aklımda yanlış kalmış tekrar göz gezdirdim Tevrata dahada beterini yapıyorlarmış:)) Yeremya 7/30 Yahuda halkı gözümde dahada kötü olanı yaptı diyor Rab,bana ait olan bu tapınağa iğrenç putlarını yerleştirerek onu kirlettiler.Oğullarını kızlarını ateşe kurban etmek için Ben Himmon vadisinde Tofette puta tapılan yerler kurdular.

Tofet:Yeruşalim dışında Ben Himmon vadisinde bir tapınma yeriydi.Burada halk ilah Molekin sözde öfkesini dindirmek için çocuklkarını yakarak kurban ederdi.

Molek:Ammonluların Molok Milkom yada Melkam diye bilinen ilahı.Zaman zaman bu ilahın sözde öfkesini dindirmek için çocuklarını yakarak kurban ederlerdi. Kutsal yasa bu çeşit uygulamaları yasaklıyor.(lev.18/21 20 /2-5)

Link to post
Sitelerde Paylaş

Aklımda yanlış kalmış tekrar göz gezdirdim Tevrata dahada beterini yapıyorlarmış :)) Yeremya 7/30 Yahuda halkı gözümde dahada kötü olanı yaptı diyor Rab,bana ait olan bu tapınağa iğrenç putlarını yerleştirerek onu kirlettiler.Oğullarını kızlarını ateşe kurban etmek için Ben Himmon vadisinde Tofette puta tapılan yerler kurdular.

Tofet:Yeruşalim dışında Ben Himmon vadisinde bir tapınma yeriydi.Burada halk ilah Molekin sözde öfkesini dindirmek için çocuklkarını yakarak kurban ederdi.

Molek:Ammonluların Molok Milkom yada Melkam diye bilinen ilahı.Zaman zaman bu ilahın sözde öfkesini dindirmek için çocuklarını yakarak kurban ederlerdi. Kutsal yasa bu çeşit uygulamaları yasaklıyor.(lev.18/21 20 /2-5)

Çocukları yaktıkları doğru ama diri diri gömme olayı yok tabi.Bende acaba var mı diye sordum size..

http://www.ateistforum.org/index.php/topic/59946-cehennemsevan-nithanyan/?p=1234109

Bu gömme olayını Herodot sadece Perslilerin yaptığını söyler..Persler gerçekten insanları diri diri gömerlermiş..Bunun haricinde ortadoğuda insan gömme olayına karışan bir toplumdan söz etmez..

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 months later...
  • 9 months later...
  • 3 months later...

 

81. Tekvir Suresi

Rahman ve Rahim Olan Allah`ın Adıyla

 

1- Güneş, köreltildiği zaman,

2- Yıldızlar, bulanıklaşıp-döküldüğü zaman,

3- Dağlar, yürütüldüğü zaman,
4- Gebe develer, kendi başına terk edildiği zaman,

5- Vahşi-hayvanlar, toplandığı zaman,

6- Denizler, tutuşturulduğu zaman,
7- Herkes toplandığı zaman,
8- Ve 'diri diri toprağa gömülen kızcağıza' sorulduğu zaman:
9- 'Hangi suçtan dolayı öldürüldü?'
10- Sahifeler açıldığı zaman,
11- Gök, sıyrılıp-yüzüldüğü zaman

12- Cehennem ateşi çılgınca kızıştırıldığı zaman,

13- Cennet de yakınlaştırıldığı zaman,

14- Artık her kes, neyi hazırladığını bilip-öğrenmiştir.
15- Artık hayır; yemin ederim (gündüz) sinip (gece) dönenlere,
16- Bir akış içinde yerini alanlara;
17- Kararmaya ilk başladığı zaman, geceye Yemin olsun,

18- Ve nefes almaya başladığı zaman, sabaha;
19- Muhakkak o, üstün onur sahibi bir elçinin gerçekten sözüdür;
20- (Bu elçi,) Bir güç sahibidir, arşın sahibi katında şereflidir.
21- Ona itaat edilir, sonra güvenilirdir.

22- Sizin sahibiniz bir deli değildir.
23- Yemin olsun o, onu apaçık bir ufukta görmüştür.
24- O, gaybe karşı suçlanamaz

25- O da kovulmuş şeytanın sözü değildir.

26- Şu halde nereye kaçıp-gidiyorsunuz?

27- O, alemler için yalnızca bir zikirdir;

28- Sizden dosdoğru bir yön tutturmak dileyenler için.
29- Alemlerin Rabbi olan Allah dilemedikçe siz dileyemezsiniz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 weeks later...
35 dakika önce, teflon yazdı:

hmm :)

peki mesela allaha inanmayı dileyebiliyor muyum?

 

Bu bir dilek değildir. Kaldı ki, bu ayette anlatılan dilek, dua anlamında değildir. Söylediğim gibi, ayette Allah ın gücünden bahsediyor...

tarihinde Sarah tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
6 minutes ago, Sarah said:

Bu bir dilek değildir. 

neden?

inanmak, tabiatı gereği kesinlik arzetmediği ve tabiatı gereği belirsizliğin üzerine oturuyor olduğu üzere(ve oturması gerektiği üzere) aslen ve sadece dayanaksız bir tercihdir ve pekala ve tam da bu yüzden dilek konusu olabilir.

Kelime oyunları sonucu değiştirmeyecek. :) Konu anlaşıldı.

İsteyebilir miyim, dileyebilir miyim?

Bir fiil, edimde bulunabilir miyim?

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, teflon yazdı:

neden?

inanmak, tabiatı gereği kesinlik arzetmediği üzere aslen ve sadece dayanaksız bir tercihdir ve pekala ve tam da bu yüzden dilek konusu olabilir.

Kelime oyunları sonucu değiştirmeyecek. :) Konu anlaşıldı.

İsteyebilir miyim, dileyebilir miyim?

Bir fiil, edimde bulunabilir miyim?

O zaman şöyle anlatayım. Müslümanlar Allaha inandıklarını söylerler, fakat Allaha değil, uydurdukları tanrıya inanırlar. Onların inandığı ile gerçek arasında büyük farklar vardır. Bambaşka bir tanrı uydurmalarının nedeni, inanmak istemeyişleridir. Bakın Tevratta şöyle yazar: "Sen ey Yeremya, aldatıcılığın ortasında yaşıyorsun. Aldatıcılıkları yüzünden beni tanımak istemiyorlar."

 

Tanımıyorlar demez, tanımak istemiyorlar der. Bunun gibi, eğer inanmak isteseydiniz inanırdınız. Buna dair yüreğinizde en ufak bir dilek, arzu olsaydı eğer...

Fakat bunu dileyebilirdiniz, dilediğiniz anda, aslında onu reddederken bile ciddi olmadığınızı, onu aldatıcılığınız yüzünden tanımak istemediğinizi anlardınız.

Yani tabi ki de inanmayı dileyebilirsiniz. 

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
14 minutes ago, Sarah said:

O zaman şöyle anlatayım. Müslümanlar Allaha inandıklarını söylerler, fakat Allaha değil, uydurdukları tanrıya inanırlar. Onların inandığı ile gerçek arasında büyük farklar vardır. Bambaşka bir tanrı uydurmalarının nedeni, inanmak istemeyişleridir. Bakın Tevratta şöyle yazar: "Sen ey Yeremya, aldatıcılığın ortasında yaşıyorsun. Aldatıcılıkları yüzünden beni tanımak istemiyorlar."

 

Tanımıyorlar demez, tanımak istemiyorlar der. Bunun gibi, eğer inanmak isteseydiniz inanırdınız. Buna dair yüreğinizde en ufak bir dilek, arzu olsaydı eğer...

Fakat bunu dileyebilirdiniz, dilediğiniz anda, aslında onu reddederken bile ciddi olmadığınızı, onu aldatıcılığınız yüzünden tanımak istemediğinizi anlardınız.

Yani tabi ki de inanmayı dileyebilirsiniz. 

 

 

Önce hoppa diyeyim. Sen necisin?

ikincisi: senin, benim ya da berikinin samimiyetini sorgulamak yine; ne senin, ne benim, ne kuranın, tevratın vb. kimsenin haddine değildir. Sadece koşullu bir cümle-öneri olması itibari ile dahi o dilek samimidir. Birilerini birileri adına konuşturunca sadece konuşturan birileri kendini kandırmış olur, ama o ben olmam.

Ve umarım ki yazdıklarının ortadaki çelişki ve tutarsızlığı hiçbir surette ortadan kaldırmadığının, hatta bir öncekinde yazdıklarınla da çeliştiğinin farkındasındır. Hoş, konu bir kuran ayetı, seni ne kadar bağlar bilemiyorum.

dileyemeden dileyememek ama yine de dileyebilmek..Kural: kural yok! Mantık: Mantık yok :)

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
3 hours ago, Felicitas said:

Gayet açık bir ayet, gerçekten anlamadın mı ? Ona göre cevap vereceğim.

Sıkıntı gayet açık olmasında belki de. Yukarıdaki arkadaş şansını denedi. Oradaki içerikten neyi istediğim-kastettiğim gayet açık olsa gerek. İşin hülasası, topu çevirmeden yazmaya başlayabilirsin.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...