Jump to content

İslam'da Efendi. Köle ve cariyesine, Köledir. İşte köle almanın ağır Şartları


Recommended Posts

  • İleti 125
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

.

Herkezin maaşı var günümüzde kimse kimsenin bir şey yedirmesine muhtaç değil .Kimse köle değil çünkü herkez kazanıp harcıyor . Kölelikse ikinci sınıf insan yaratıyor . Herkez yaptığı işe göre giyiniyor ama çalışırken bunda ne varki ? Günlük hayatında istediği gibi giyinmekte özgür .

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu da bu zavallı depresyonda ve kafayı sıyırmak üzere olan, dinleri kepaze olmuş müslümlerin başka bir acıklı hali... Bu kişi köleliğin filan kalkmadığını domuz gibi de biliyor. Öyle iyi biliyor ki, domuz gibi dememde en küçük sakınca yok. Domuzun hangi çamura yatacağını bildiği kadar iyi biliyor.

Bilmesine rağmen cahil aptal ayaklarına yatmaktan başka çıkar yol bulamıyor.

Çok zavallı ve çaresizler. Dinlerini savunmakta solucan kadar çaresizler. Beter olsunlar. Bunlara acıyan bunlardan beter olsun. Daha fazlasını, en fazlasını hak ettiler, çoktan hem de... Artık insanlık bunlara aman işte hoşgörü gösterelim yazık günah, zaten İsrail bunların burnundan getiriyor diye bunları daha fazla taşımamalı, bu safraları atıp yoluna devam etmeli. İsrail bunlara hiç bir şey yapmıyor. İsrail sadece kendini bunlara karşı savunuyor. Bunlar it sürüsünden bile kalabalık ve saldırganlar. İsrail kendini savunmasa hepsini katliam, tecavüz, sürgün ve soykırımla yok ederler. Yeter bunların bu ezik arabesk duygu sömürüleri... Yeter... Bunlara artık bundan sonra da acıyan ahmaktır.

Doğru diyorsun, kölelik kalkmadı ama şöyle bir şey gördüm. Videoyu tamamen izledim. Mantıklı geldi

Link to post
Sitelerde Paylaş

İslamda kölelik ve cariyelik yok diyen Stalin gibi kafir olur

El cevap, vel kelam, hadi buyrun vesselam. hahayy kamon :D

İslamda Köleye Ve Cariyeye Yapılan Muamelerdeki Maddeler. Yüksek Ahlak Ve Faziletler

En mühim şartlar

1-) Efendi ne giyerse Kölesi de aynı Elbise giyecek

a) Elbise farkı yüzünden O mu efendi veya o mu köle asla anlaşılmıycak (kölenin köle cariyenin (hizmetçinin) hizmetci olduğu belli olsun diye elbise giydirilmiycek)

21. yüzyıldaki medeniyete bak sen: hizmetçi hizmetçi garson garson olduğu belli olsun diye hususi elbise giydiriyorlar İslama dil uzatanlar utansın, yazıklar olsun onlara ttüüüüü :D

2-) Efendi hangi sofraya oturursa Köleside aynı sofraya oturur

a) Efendi yesin sonra köleler ve cariyeler yesin olamaz

3-) Efendi Köle ve cariyesinin İzzet-i nefsini rencide ederek çağıramaz

4-) Efendi Köle ve cariyesini dövemez

5-) Efendi davet edildiği yere kölesiyle giderse Kölesini de yanında oturtur (evladı ve oğlu gibi)

a) sen şuraya geç orada otur diyemez

6-) efendi ne kadar yük taşırsa Kölesinede O kadar yük verir

7-) Kölesi Cariyesi evi süpürürken Efendisi de evi süpürecektir.

a) hatta sıcak muhit ise Güneş tarafını Efendi Gölge tarafını Köle süpürecektir.

Soğuk muhitse tersi

8-) Efendi hangi yatak ve yorgAn kullanırsa Kölesi de aynı cins yatak ve yorgan kullanıcak

9-) Cariyelerini Fuhuşa zorlayamaz!

a) Kim bu ikrahı yaparsa. Allah cariyelerin hayattan ve insanlardan ikrahlarını affetmiştir.

fakat Onları fuhuşa İkrah edenlerin İkrahlarını ise affetmemiştir en şiddetli azab ile azab edecektir.

cariyeler fuhuşa zorlanamaz. zorlanırsa Azad edilir (devlet tarafından)

10-) Yukarıdaki maddelere aykırı hareket edenlerin derhal Köle ve cariyeleri azat edilir (resülüllah azat ederdi. resulüllah devleti temsil ettiğinden devlet tarafından azat edilirler)

a) Efendi yaptığı kabahattten dolayı kendı rızasıyla azat etmezse katiyyen kendisini Allaha affetiremez

Tarihte bir şahıs demiştir ki : Müslümanlıkta Köle almak, Köle olmaktır.

Ekmek Mümin Efendiden

Sofra Mümin Efendiden

Giysi Mümin Efendiden

itibar Mümin Efendin gittiği davetlerden

Gezme dolaşma Mümin Efendiden

Herşey mümin Efendinden

Ve Buna Kölelik deniyor islamda

islamda köle almak= Köle olmaktır..

Demek oluyor ki: islam da Köleliğin sadece ismi vardır. Hakikatte Kölelik kaldırılmış Onun yerine Kölelik İsmi altında GİZLİ İSLAM ve hakiki Medenilik STAJI verilmiştir

işte onun içindir ve Bu şartlar uygulandığı içindir ki:

Sadr-ı islamda bütün köleler Müslüman olmuştur..

Sadr-ı islamda bir tek köle gösterilemez ki: Müslüman olmamış bu dini büyük bir aşk ile sevmemiş olsun. Gösterilemez

Link to post
Sitelerde Paylaş
IŞİD militanlarından "cariye pazarlığı"

IŞİD KADIN KÖLELERİN FİYATLARI

Şeyh'ten cariye hesabı: Cariye caizdir nikah şart değil 100 tane al!

El cevap, vel kelam, hadi buyrun vesselam. hahayy kamon :D

İslamda Köleye Ve Cariyeye Yapılan Muamelerdeki Maddeler. Yüksek Ahlak Ve Faziletler

En mühim şartlar

1-) Efendi ne giyerse Kölesi de aynı Elbise giyecek

a) Elbise farkı yüzünden O mu efendi veya o mu köle asla anlaşılmıycak (kölenin köle cariyenin (hizmetçinin) hizmetci olduğu belli olsun diye elbise giydirilmiycek)

21. yüzyıldaki medeniyete bak sen: hizmetçi hizmetçi garson garson olduğu belli olsun diye hususi elbise giydiriyorlar İslama dil uzatanlar utansın, yazıklar olsun onlara ttüüüüü :D

2-) Efendi hangi sofraya oturursa Köleside aynı sofraya oturur

a) Efendi yesin sonra köleler ve cariyeler yesin olamaz

3-) Efendi Köle ve cariyesinin İzzet-i nefsini rencide ederek çağıramaz

4-) Efendi Köle ve cariyesini dövemez

5-) Efendi davet edildiği yere kölesiyle giderse Kölesini de yanında oturtur (evladı ve oğlu gibi)

a) sen şuraya geç orada otur diyemez

6-) efendi ne kadar yük taşırsa Kölesinede O kadar yük verir

7-) Kölesi Cariyesi evi süpürürken Efendisi de evi süpürecektir.

a) hatta sıcak muhit ise Güneş tarafını Efendi Gölge tarafını Köle süpürecektir.

Soğuk muhitse tersi

8-) Efendi hangi yatak ve yorgAn kullanırsa Kölesi de aynı cins yatak ve yorgan kullanıcak

9-) Cariyelerini Fuhuşa zorlayamaz!

a) Kim bu ikrahı yaparsa. Allah cariyelerin hayattan ve insanlardan ikrahlarını affetmiştir.

fakat Onları fuhuşa İkrah edenlerin İkrahlarını ise affetmemiştir en şiddetli azab ile azab edecektir.

cariyeler fuhuşa zorlanamaz. zorlanırsa Azad edilir (devlet tarafından)

10-) Yukarıdaki maddelere aykırı hareket edenlerin derhal Köle ve cariyeleri azat edilir (resülüllah azat ederdi. resulüllah devleti temsil ettiğinden devlet tarafından azat edilirler)

a) Efendi yaptığı kabahattten dolayı kendı rızasıyla azat etmezse katiyyen kendisini Allaha affetiremez

Tarihte bir şahıs demiştir ki : Müslümanlıkta Köle almak, Köle olmaktır.

Ekmek Mümin Efendiden

Sofra Mümin Efendiden

Giysi Mümin Efendiden

itibar Mümin Efendin gittiği davetlerden

Gezme dolaşma Mümin Efendiden

Herşey mümin Efendinden

Ve Buna Kölelik deniyor islamda

islamda köle almak= Köle olmaktır..

Demek oluyor ki: islam da Köleliğin sadece ismi vardır. Hakikatte Kölelik kaldırılmış Onun yerine Kölelik İsmi altında GİZLİ İSLAM ve hakiki Medenilik STAJI verilmiştir

işte onun içindir ve Bu şartlar uygulandığı içindir ki:

Sadr-ı islamda bütün köleler Müslüman olmuştur..

Sadr-ı islamda bir tek köle gösterilemez ki: Müslüman olmamış bu dini büyük bir aşk ile sevmemiş olsun. Gösterilemez

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

LA olum sen gerizekalı mısın? Ahmak herif, Cariyenin cinselliğini sömürüyorsun, izin bile almadan, hala daha iyi davranılır diyorsun.

mal bunlar..ondan...anlamazlar...resmen kölelik - seks köleliği (CARİYE) vardır kuranda ve MEŞRULAŞTIRIR !!

. bunlar islamı aklamak için kuranı da reddetmeye başladılar.....ama sorun değil. 1 sene de bekletseler çamaşır suyunda - gene de aklanmaz.!!

tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

LA olum sen gerizekalı mısın? Ahmak herif, Cariyenin cinselliğini sömürüyorsun, izin bile almadan, hala daha iyi davranılır diyorsun.

Cariyeyi cinsel olarak sömüren Saltanat Yıllarında yaşamış Hükümdarlardır o hükümdara yaranmak için filanın dediği filanmezhebe uygundur diyen mükellef din adamlarıdır.

islamda cariye ile evlenilir yuva kurulur üçretlerini yani Mihrlerini verip

İslam erkeklere der ki: Bir kadınla evleneceğiniz zaman Ona Şükran-ı Maneviyenizi sunduğunuz gibi Şükran-ı maddiyenizide sunmalısınız Ve O kadının sizden istediği kadar parayı (Mihr) Ona vermelisiniz der..

birde bunu söylerken. O küfür edeceğim din hocaları Hile-i Şerriye diye bir şey uydurmuşlardır

bunlara İnan Hoca diyen kafasız şuursuz görenek şekilinde müslüman insanlar düşünmez miki ? Hile ve Şeriat kelimeleri bile yan yana kulalanılamaz... Bunlar o kadar dinlerini arkaya atmışlar dinlerine sırtlarını dönmüşlerdir ki bundan da gafildirler

Muta nikahında eşler birbirleriyle ilişki yaşamamışlarsa ve ayrılmışlarsa buna muta nikahı denir..

Ve ayrılmak kız tarafına daima daha ağır geldiğinde erkek bütçesi nisbetinde Kız tarafına Bir hediye alır verir ki Buna Metalandırmak Yani Muta denir..

ama Saltanat yıllarında hükümdar beyfendin uckuru için mükellef din adamları ona yaranmak için istediğin akdar cariye alıp yatabilirsin ve muta ile koynuna atabilirsin demişlerdir.

Halbuki Kuranı kerimde cariye ile ilişki yaşanırsa Bu evlilik Nikah kabul edilir. ve mihr vermek icap eder.

Mümiin erkekler Eşlerine VEYA (ve değil)

tekrar ediyorum mümin erkekler yuva kurup iffet ismet numunesi bir çocuk yetiştirmek için eşlerine karşı iffetlerini koruyamadıklarından VEYA cariyelerine karşı iffetlerini koruyamadıklarındaın kınanmazlar ayetinde

veya kelimesi ve demek değildir...

Allah çok kıskanctır bedne başkasını sevmeyin der

erkekler Eşlerine karşı iffetlerini koruyamazlarsa Ben kınanmam der Allah

veya aynen bunun gibi cariyelerine (yanında nafakaları için çalış hizmetcilerine) karşı iffetlerini koruyamazlarsa burada onları kınamıycam diyor Allah.... Allah çok kıskanctır o yüzden bu ayette bunu beyan ediyor

nisa 24 de zina yapmamak şartıyla onlardan (cariyelerinizden) faydalandığınız zaman onlara üçretlerini (Mihrlerini) verin diyor

bu ayettte mihrin cima ile borç olduğu beyan ediliyor

kuranda bunlar yazıyor

demek ki istediğin kadar cariye alıp seks yapabilirsin bunlar islam dininde yok Bunlar sizler uyduruyorsunuz

Saltanat yıllarında hükümdara yaranmak için uydurulan yorumlara güveniyorsunuz

Simdi Mezhebimizin İmamı Ebu Hanefi demiştir ki

Allah ve resülünden geleni olduğu gibi kabul ederim

sahabesinden ahsabından geleni seçer kabul ederim

tabiinden geleni ise bende tabiindenim onlar gibi içtihad ederim

düşünür düşünür tartar işime gelirse kabul ederim buyurmuşlardır

tabiinden olanlar (Ehl-i Beytten hariçler) ebu hanefiye sağlığında düşman olmuştur

Ebu hanefi hükümdarlara karşı ehli beyti tutup övdüğünden

hapise atılmış her gün dövüle dövüle şehit edilmiştir.

Buhari müslim eserlerinde Ebu hanefinden rivayet edilen bir tane hadis yoktur

Buhari müslim eseleri Ebu hanefiye düşman olan tabiine ve etba-ı tabiinin İmzası ile piyasa çıkmıştır...

O yüzden hükümdarın şeyini uygun uydurulan yorumlar hadisler hadis değildir

hepinize geçmiş olsun dilerim iyi günler

islamda istediğin kadar cariyey ile ilişkiye girmek yoktur.. bunların hepsi yalandır Geçmiş olsun

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

hükümdarlar mı yaşamış ?... :D:D

muhammet başlattı - peşinden gidenlerin tamamı da yaptı o ne yaptıysa...nede olsa allah emrediyordu....cariyeleri becermemek olmazdı ? !!

''Ebu Said el Hudrî'nin anlatmasıyla "tutsaklar arasında Arab'ın en nefis kadınları" bulunuyordu. (Bkz. Müslim, e's-Sahih, Kitabu'n-Nikâh/125, hadis no: 1438.) Ve o baskını gerçekleştirmiş olan müslümanların ağızlarının suyu akıyordu güzel kadınlan görürken. Hemen yatmak istiyorlardı. Yatmak istedikleri kadınlar, birer "cariye" durumuna gelmiş değiller miydi?

Öyleyse müslümanlara "helâldiler''. Gerçi Muhammed'in: "Tann'ya ve âhiret gününe inanan bir kimse için, kendi suyuyla (menisiyle) başkasının tarlasını (başkasının cinsel ilişki kurduğu kadım) sulaması helâl olmaz." dediği de aktarılıyor. Ve bu arada: "Tann'ya ve âhiret gününe inanan bir kimseye, başkasının menisinden temizlenmedikçe (istibrâ, fıkıhçılara göre bir ay içinde olur) hiçbir tutsak kadınla cinsel ilişki kurmak helâl olmaz." diye de eklendiği belirtiliyor. (Bkz. Ebu Dâvûd, Kitabu'n-Nikâh/45, hadis no: 2158.) Ama çelişki yalnızca bu konuda değil ki...

Ebu Said el Hudrî anlatıyor:

- "Peygamberle birlikte Benû Mustalık Gazası'na çıktık. Ve Arap tutsaklarından tutsaklar elde ettik. O sırada kadınlar iştahımızı çekti. Bekârlık çok güç gelmişti bize o günlerde. Ve azil yapmak istedik. İstiyorduk azil yapmayı Ancak, Peygamber aramızdayken ona sorma*dan nasıl azil yapacağız?' dedik ve gidip peygambere sorduk.

Peygamber de azil yapmamakta sizin için bir sakınca yoktur. (Yapabilirsiniz de. Yapmaya bilirsiniz de.)

Ama bilin ki, kıyamet gününe değin mey*dana gelecek bir yavru, ne olursa olsun meydana gelir." (Bkz. Buhari, e's-Sahih, Kitabu'l-Itk/13; Tecrîd, hadis no: 1596; Müslim, e's-Sahih, Kitabu'n-Nikâh/127, hadis no: 1438; Ebu Davud, Sünen, Kitabu'n-Nikâh/49, hadis no: 2170.)

Kimileri, "azl"in ne demek olduğunu bilmedikleri için bu hadisin anlamını tam olarak anlamamışlardır.

"Azl" (azil), cinsel ilişki sırasında, erkeğin, meniyi, kadının cin*sel organına boşaltmadan çekmesidir. Yani, meniyi kadınlık organının dışına boşaltmak.

Hadiste anlatılanın özeti şu:

Müslümanlar, ellerindeki "tutsak kadınlar"la cinsel ilişkide bulunmak istiyorlardı. Ama bir sorunlan vardı: Ya çocuklan olursa? ilişki kuracaklan bu kadınlardan çocuk olsun istemiyorlardı. Tecrid "mü-ercim"i Kamil Miras, bu istememeyi, şöyle açıklıyor:

"Bu suretle (yani meniyi dışa boşaltmak biçiminde) esir kadınlara yaklaşmak istemeleri (şu yüzdendir): Yüklü (gebe) veya evlat anası kadınlar satılamazdı. Halbuki gazilerin paraya ihtiyaçlan bulunduğundan satmak istiyorlardı." (Bkz. Diyanet yayınlanndan Tecrîd, 1596 numaralı hadis, not: 1.)

Kısacası: Tutsak kadınlann ırzına geçebilirlerdi "gaziler". Ama bu işi yaptıktan sonra da "çocuk sorunu"yla karşılaşmak istemiyorlardı. Çünkü gerektiğinde bu tutsak kadınlan satabilirlerdi. Buna bir engel çıkmamalıydı. "Azl"i bunun için istemiş ve "Peygamber"e danışmışlardı.

Peygamber de temelde bu kadınların ırzlanna geçilmesinde bir sakınca görmüyordu, buna izin veriyordu. "Azl"e gelince. Bunda da bir sakınca bulunmadığını dolaylı olarak belirtiyordu. ''
Turan Dursun, Din Bu I. S.31 ve sonrası..


Bu hadise bana Iraktaki Black Water ve US Navy askerlerinin 'icraatlarını' da çağrıştırmadı değil.

...Binlerce tecavüz mağdulu Iraklı kızın; kimi ailelerinden afaroz edildiğinden, kimi umutsuzluktan, suriye, lübnan ve diğer komşu ülkelerde hayatlarını kazanmak için bedenlerini satmaya başladıklarını da anımsattı..

Amerikalı askerlerin 'Azl' ruhsatı alıp almadıklarını; Azl ruhsatı isteselerdi The President verir miydi, bunu da bilmiyorum.

http://www.turandursun.com/forumlar/showthread.php?t=27566

tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Cariyeyi cinsel olarak sömüren Saltanat Yıllarında yaşamış Hükümdarlardır o hükümdara yaranmak için filanın dediği filanmezhebe uygundur diyen mükellef din adamlarıdır.

islamda cariye ile evlenilir yuva kurulur üçretlerini yani Mihrlerini verip

İslam erkeklere der ki: Bir kadınla evleneceğiniz zaman Ona Şükran-ı Maneviyenizi sunduğunuz gibi Şükran-ı maddiyenizide sunmalısınız Ve O kadının sizden istediği kadar parayı (Mihr) Ona vermelisiniz der..

birde bunu söylerken. O küfür edeceğim din hocaları Hile-i Şerriye diye bir şey uydurmuşlardır

bunlara İnan Hoca diyen kafasız şuursuz görenek şekilinde müslüman insanlar düşünmez miki ? Hile ve Şeriat kelimeleri bile yan yana kulalanılamaz... Bunlar o kadar dinlerini arkaya atmışlar dinlerine sırtlarını dönmüşlerdir ki bundan da gafildirler

Muta nikahında eşler birbirleriyle ilişki yaşamamışlarsa ve ayrılmışlarsa buna muta nikahı denir..

Ve ayrılmak kız tarafına daima daha ağır geldiğinde erkek bütçesi nisbetinde Kız tarafına Bir hediye alır verir ki Buna Metalandırmak Yani Muta denir..

ama Saltanat yıllarında hükümdar beyfendin uckuru için mükellef din adamları ona yaranmak için istediğin akdar cariye alıp yatabilirsin ve muta ile koynuna atabilirsin demişlerdir.

Halbuki Kuranı kerimde cariye ile ilişki yaşanırsa Bu evlilik Nikah kabul edilir. ve mihr vermek icap eder.

Mümiin erkekler Eşlerine VEYA (ve değil)

tekrar ediyorum mümin erkekler yuva kurup iffet ismet numunesi bir çocuk yetiştirmek için eşlerine karşı iffetlerini koruyamadıklarından VEYA cariyelerine karşı iffetlerini koruyamadıklarındaın kınanmazlar ayetinde

veya kelimesi ve demek değildir...

Allah çok kıskanctır bedne başkasını sevmeyin der

erkekler Eşlerine karşı iffetlerini koruyamazlarsa Ben kınanmam der Allah

veya aynen bunun gibi cariyelerine (yanında nafakaları için çalış hizmetcilerine) karşı iffetlerini koruyamazlarsa burada onları kınamıycam diyor Allah.... Allah çok kıskanctır o yüzden bu ayette bunu beyan ediyor

nisa 24 de zina yapmamak şartıyla onlardan (cariyelerinizden) faydalandığınız zaman onlara üçretlerini (Mihrlerini) verin diyor

bu ayettte mihrin cima ile borç olduğu beyan ediliyor

kuranda bunlar yazıyor

demek ki istediğin kadar cariye alıp seks yapabilirsin bunlar islam dininde yok Bunlar sizler uyduruyorsunuz

Saltanat yıllarında hükümdara yaranmak için uydurulan yorumlara güveniyorsunuz

Simdi Mezhebimizin İmamı Ebu Hanefi demiştir ki

Allah ve resülünden geleni olduğu gibi kabul ederim

sahabesinden ahsabından geleni seçer kabul ederim

tabiinden geleni ise bende tabiindenim onlar gibi içtihad ederim

düşünür düşünür tartar işime gelirse kabul ederim buyurmuşlardır

tabiinden olanlar (Ehl-i Beytten hariçler) ebu hanefiye sağlığında düşman olmuştur

Ebu hanefi hükümdarlara karşı ehli beyti tutup övdüğünden

hapise atılmış her gün dövüle dövüle şehit edilmiştir.

Buhari müslim eserlerinde Ebu hanefinden rivayet edilen bir tane hadis yoktur

Buhari müslim eseleri Ebu hanefiye düşman olan tabiine ve etba-ı tabiinin İmzası ile piyasa çıkmıştır...

O yüzden hükümdarın şeyini uygun uydurulan yorumlar hadisler hadis değildir

hepinize geçmiş olsun dilerim iyi günler

islamda istediğin kadar cariyey ile ilişkiye girmek yoktur.. bunların hepsi yalandır Geçmiş olsun

4 mezhepte de sınırsız cariye ile sevişmek helaldir. Nikaha gerek yoktur

Link to post
Sitelerde Paylaş

hükümdarlar mı yaşamış ?... :D:D

muhammet başlattı - peşinden gidenlerin tamamı da yaptı o ne yaptıysa...nede olsa allah emrediyordu....cariyeleri becermemek olmazdı ? !!

''Ebu Said el Hudrî'nin anlatmasıyla "tutsaklar arasında Arab'ın en nefis kadınları" bulunuyordu. (Bkz. Müslim, e's-Sahih, Kitabu'n-Nikâh/125, hadis no: 1438.) Ve o baskını gerçekleştirmiş olan müslümanların ağızlarının suyu akıyordu güzel kadınlan görürken. Hemen yatmak istiyorlardı. Yatmak istedikleri kadınlar, birer "cariye" durumuna gelmiş değiller miydi?

Öyleyse müslümanlara "helâldiler''. Gerçi Muhammed'in: "Tann'ya ve âhiret gününe inanan bir kimse için, kendi suyuyla (menisiyle) başkasının tarlasını (başkasının cinsel ilişki kurduğu kadım) sulaması helâl olmaz." dediği de aktarılıyor. Ve bu arada: "Tann'ya ve âhiret gününe inanan bir kimseye, başkasının menisinden temizlenmedikçe (istibrâ, fıkıhçılara göre bir ay içinde olur) hiçbir tutsak kadınla cinsel ilişki kurmak helâl olmaz." diye de eklendiği belirtiliyor. (Bkz. Ebu Dâvûd, Kitabu'n-Nikâh/45, hadis no: 2158.) Ama çelişki yalnızca bu konuda değil ki...

Ebu Said el Hudrî anlatıyor:

- "Peygamberle birlikte Benû Mustalık Gazası'na çıktık. Ve Arap tutsaklarından tutsaklar elde ettik. O sırada kadınlar iştahımızı çekti. Bekârlık çok güç gelmişti bize o günlerde. Ve azil yapmak istedik. İstiyorduk azil yapmayı Ancak, Peygamber aramızdayken ona sorma*dan nasıl azil yapacağız?' dedik ve gidip peygambere sorduk.

Peygamber de azil yapmamakta sizin için bir sakınca yoktur. (Yapabilirsiniz de. Yapmaya bilirsiniz de.)

Ama bilin ki, kıyamet gününe değin mey*dana gelecek bir yavru, ne olursa olsun meydana gelir." (Bkz. Buhari, e's-Sahih, Kitabu'l-Itk/13; Tecrîd, hadis no: 1596; Müslim, e's-Sahih, Kitabu'n-Nikâh/127, hadis no: 1438; Ebu Davud, Sünen, Kitabu'n-Nikâh/49, hadis no: 2170.)

Kimileri, "azl"in ne demek olduğunu bilmedikleri için bu hadisin anlamını tam olarak anlamamışlardır.

"Azl" (azil), cinsel ilişki sırasında, erkeğin, meniyi, kadının cin*sel organına boşaltmadan çekmesidir. Yani, meniyi kadınlık organının dışına boşaltmak.

Hadiste anlatılanın özeti şu:

Müslümanlar, ellerindeki "tutsak kadınlar"la cinsel ilişkide bulunmak istiyorlardı. Ama bir sorunlan vardı: Ya çocuklan olursa? ilişki kuracaklan bu kadınlardan çocuk olsun istemiyorlardı. Tecrid "mü-ercim"i Kamil Miras, bu istememeyi, şöyle açıklıyor:

"Bu suretle (yani meniyi dışa boşaltmak biçiminde) esir kadınlara yaklaşmak istemeleri (şu yüzdendir): Yüklü (gebe) veya evlat anası kadınlar satılamazdı. Halbuki gazilerin paraya ihtiyaçlan bulunduğundan satmak istiyorlardı." (Bkz. Diyanet yayınlanndan Tecrîd, 1596 numaralı hadis, not: 1.)

Kısacası: Tutsak kadınlann ırzına geçebilirlerdi "gaziler". Ama bu işi yaptıktan sonra da "çocuk sorunu"yla karşılaşmak istemiyorlardı. Çünkü gerektiğinde bu tutsak kadınlan satabilirlerdi. Buna bir engel çıkmamalıydı. "Azl"i bunun için istemiş ve "Peygamber"e danışmışlardı.

Peygamber de temelde bu kadınların ırzlanna geçilmesinde bir sakınca görmüyordu, buna izin veriyordu. "Azl"e gelince. Bunda da bir sakınca bulunmadığını dolaylı olarak belirtiyordu. ''

Turan Dursun, Din Bu I. S.31 ve sonrası..

Bu hadise bana Iraktaki Black Water ve US Navy askerlerinin 'icraatlarını' da çağrıştırmadı değil.

...Binlerce tecavüz mağdulu Iraklı kızın; kimi ailelerinden afaroz edildiğinden, kimi umutsuzluktan, suriye, lübnan ve diğer komşu ülkelerde hayatlarını kazanmak için bedenlerini satmaya başladıklarını da anımsattı..

Amerikalı askerlerin 'Azl' ruhsatı alıp almadıklarını; Azl ruhsatı isteselerdi The President verir miydi, bunu da bilmiyorum.

http://www.turandursun.com/forumlar/showthread.php?t=27566

Anlamaz ki...

Cariye ile nikah gerektiğini uydurmak için bir kac ayet getirir bu müslümanlar. Halbuki, Sağ elinin altındakiler cariye demektir. Eşleri ve cariyeleriyle ilişkilerinden kınanmazlar diyor ayet. Orada cariye ile nikah gerekse sadece eşleri derdi. Ek olarak eşleri ve elinin altındakiler diyor. Yani elinin altındakilerde nikah yok demek. Nikahsız ilişki caiz oluyor. Rıza da aranmıyor. Zaten evlilikte de rıza aranmıyor. 7-24 sevişebilirsin eşinle.

Link to post
Sitelerde Paylaş

islam Kölelik ismi altında Gizli islam stajı uygulanmıştır. uygulanır

kölelik var ama O İslam stajı.. kölelik değil

islamda kölelik yok anlayın artık

o yüzden sadrı islamda bir tek köle gösteremezsin ki müslüman olmamıs bunu dini aşk ile sevememiş olsun

bu cümlelerden de bir şey anlamıyorsanız gidin bari islam fıkıhında kölelere yapılan ve nerelerde azat edilir maddelerini okuyunuz

bu kölelik değil diyceksiniz. Bu mümin efendilerin Kölerlerine İnsanlık dersi verip azad etmesi diyceksiniz

Cariyeni yatağa attığında da bir ders vermiş oluyor musun?Staj başarılı geçmiş oluyor mu?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...