Jump to content

Seks İçin Cariye satın almak yada cariye ile seks yapmak yasaktır.. işte Ayeti


Recommended Posts

Ayet şu şekilde; Nisa 24: Evli kadınlarla evlenmeniz de haram kılındı. Maliki bulunduğunuz cariyeler müstesna, bunlar, Allah'ın üzerinize farz kıldığı hükümlerdir. Bunlardan başkasını, zinadan kaçınıp, iffetli olarak, mallarınızla istemeniz size helal kılındı. Onlardan faydalandığınıza mukabil, kararlaştırılmış olan mehirlerini verin; kararlaştırılandan başka, karşılıklı hoşnud olduğunuz hususda size bir sorumluluk yoktur. Allah Bilen'dir, Hakim'dir.

Yani diyorki, evli kadınlarla evlenmeyin. ama işgallerde zorla ele geçirilmiş bir kadınsa, evli bile olsa zorla karın yapabilirsin.

Çünkü nasıl olsa o bir maldır, ganimettir(Ahzap 50) Ve onu koruyacak kimse yoktur. Ve cariyelerle ilişkiler kınanmaz (70/Mearic 30 + 23/Mu'minun 6)

Cariyelerle evlenmeye de gerek yoktur. sahip olman yeterli (Bknz: 33/Ahzap 50 52 + 4/Nisa 3)

Ve itaat etmeyen kadınlar dövülür! (4/Nisa 34)

Ayrıca "Onlardan faydalandığınıza mukabil, kararlaştırılmış olan mehirlerini verin" yani parasını verip, öyle faydalan diyor.

Ama "bunlardan başkası" diyerek anlatıyor. yani malın olan cariyeye para da vermene gerek yok. zaten satın almışsın

"Zinadan kaçınmak, iffetli olmak" gibi tanımlar bişey ifade etmiyor. Çünkü zaten bunların tanımını kendi işlerine geldiği gibi yapıyorlar.

Yemin ederim en büyük yemini ederim ki Allah kuran çarpsın :Dhakikati örtmeye çalışıp dırıltı yapıyor :D

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 507
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Savaşı kazandın savaşa iştirak eden kızlar kadınlar esir düşüp ganimet oldu cariye oldu dimi! hamile olmadığı anlaşılırsa bunlarla evlenebilirsin

ondan başka... o galip geldiğin Ülkeye giripte savaşa iştirak etmeyen kocalı kadınlarla evlenemezsin haramdır. diyor ayette uyanda balığa gidelim alooo hahaha kamooooon yeeeees :D hahahaha koca islam! seviyorum bu dine bee!! yeeeeee

Ama islam olmayıp Roma filan olsaydı napardı. O beldeye girip kocalı karıları düzerdi yaaaa koca islam sana kim dil uzatabilir! cahiller

bana inanmıyorsan Elmalı Hamdiye inan barii gız :D

Elmalı hamdi yazır : Demek ki gerek müslümanların, gerek zımmilerin (yabancılar) ve gerek kendileri ile savaş halinde bulunulan kimselerin nikahı altında bulunan ve hür olan bütün kadınların da genel olarak nikahları haramdır. Ancak savaşta esir olup hürriyetlerini kaybetmiş bulunan ganimete giren cariyelerin nikahı genel olarak haram değildir.

Savaşa iştirak eden kadın ve kız nedir la.Adam kızını,karısını evde bırakmayıpta, yanında mı getiriyormuş.Cüveyriye mesela savaşa mı iştirak etmiş,onu kabul etmiyorsun gerçi,işine gelmiyor çünkü.Kabul ettiğin an islamın,islama tabi olmayanların evlerine,şehirlerine baskın,fetih yapılmasına izin verildiğini kabul edeceksin çünkü.Savaşa iştirak eden kadınlar ahahaha.

Link to post
Sitelerde Paylaş

1. HZ. EBU BEKİR DÖNEMİ (632-634)
a.Yalancı peygamberlerle mücadele edildi.
b.Kuran-ı Kerim kitap haline getirildi.
c.İlk kez Arap yarımadasının dışında fetihler yapılmaya başlandı.
2.HZ. ÖMER DÖNEMİ (634-644)
Hz. Ebu Bekir ölmeden önce Hz. Ömer’in halife olmasını istemişti. O ‘nun ölümü ile Hz. Ömer ikinci halife oldu. Hz. Ömer döneminin önemli olayları şunlardır.
a.Bizans Devleti ile YERMÜK SAVAŞI yapıldı ve Suriye ve Filistin fethedildi.
b.İran’da kurulu olan Sasani Devleti ile Kadisiye ve Nihavend savaşları yapıldı ve İran fethedildi.
c.Kuzey Afrika’da Mısır, Libya bölgesi fethedildi.
d.İslam Devleti doğuda Horasan,batıda Libya , kuzeyde Kafkasya’ya kadar genişledi.
e. İlk divan teşkilatı oluşturuldu.
f.Ülke eyalet ve illere ayrıldı.
g. İlk adli teşkilat yapısı oluşturuldu.
h.Fethedilen ülkelerde sürekli ordugahlar kuruldu.
I.Hicri takvim kullanılmaya başlandı.
3.HZ. OSMAN DÖNEMİ (644-656)
a. İslam orduları Ceyhun nehrini aşarak Türklerle karşı karşıya geldiler.( Orta Asya da Türgeş Türkleri, Kafkasya’da Hazar Türkleri ile)
b.Kuzey Afrika’nın fethine devam edildi .Tunus ele geçirildi.
c. İslam Devleti’nin ilk donanması Hz. Osman döneminde kuruldu.( Şam Valisi Muaviye tarafından)
d. Hz. Ebu Bekir döneminde kitap haline getirilen Kuran- ı Kerim İslam Devleti’nin sınırlarının genişlemesi ve Müslümanların sayısının artması ile zorunlu olarak çoğaltıldı.
Hz Osman Emevi kabilesine mensup birisiydi. Bu yüzden devletin önemli görevlerine hep Emevi kabilesinden olanlar getirildi.Bu durum diğer kabileler arasında huzursuzluğa yol açtı ve Hz. Osman bir suikast ile öldürüldü.
4.HZ. ALİ DÖNEMİ (656-661 )
Dört halife döneminin son halifesi olan Hz. Ali döneminde Müslümanlar arasında ikilikler çıkmaya başladı. Başta Şam valisi Muaviye, Hz. Ayşe ,Talha ve Zübeyr olmak üzere bir çok kişi Hz. Ali ‘nin halifeliğini kabul etmediler. İslam dünyası Hz. Ali taraftarları ve diğerleri olmak üzeere ikiye ayrıldı. Bu durum kaçınılmaz olarak savaşlara yol açtı. Müslümanlar arasında yapılna ilk savaş “Cemel Vak”ası (Deve olayı) denilen savaştır. Bu savaşta Hz. Ali taraftarları üstün geldi ve savaşı kazandılar. H:z Ayşe esir alındı ve Medine’ye gönderildi. Bu savaştan sonra Şam Valisi olan Muaviye ile Hz. Ali birbirlerine rakip oldular. İki taraf arasında “ Sıffın Savaşı” yapıldı Bu savaşında kesin bir galibi olmayınca taraflar Hakeme başvurmak için karar aldılar. Sorun bir kez de tarafların hakemleri arasında görüşüldü.Tarafların hakemleri;sorunun ancak her iki tarafından halifelikten vazgeçmesi ile çözüleceği konusunda anlaştılar. Ancak Muaviye’nin hakemi bir hile yaparak Muaviye’yi tekrar halife ilan edince taraflar arasındaki sorun daha da büyüdü.
İslam dünyasının bu duruma düşmesi bazı Müslümanların her iki tarafada düşman olmasına sebeb oldu. “Hariciler “ adında yeni bir grup daha çıktı.Haricilere göre Müslümanların bu duruma gelmesinde Hem Hz.Ali hem de Muaviye sorumlu idi. Her ikisi birden öldürülürse sorun çözülürdü.Hariciler bu düşüncelerini gerçekleştirmek için harekete geçtiler. Hz. Ali bir suikastla öldürüldü. Muaviye yaralanıp kurtuldu. Hz. Ali’ nin ölümü ile de dört halife dönemi bitmiş oldu.

İslamda fetih yok diyor sefil,halifeler maşallah her yeri fethetmişler.Zaten İslamda fetih denilen şey olmasaydı,peygambere sadece tebliğ etmesi emredilirdi,sonun ölüm olsa bile tebliğine devam et,asla savaşmayacaksın diye vahyedilirdi kukla tarafından.Ama gördüğünüz gibi kukla,insanları zorla İslamlaştırmayı seçmiş.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Cariye ile flört etmek yasaktır. Seks için cariye satın almakta yasaktır..
Nisa 24 - Evli kadınlarla evlenmeniz de haram kılındı. Maliki bulunduğunuz cariyeler müstesna, bunlar, Allah'ın üzerinize farz kıldığı hükümlerdir.. bunların dışındakilerle seks için evlenmemek ve seks yapmamak şartıyla, mallarınızla istemeniz (mihir verip evlenmeniz yada cariye edinmeniz) size helal kılındı. Artık Onlardan faydalandığınıza (cima etmenize) mukabil, kararlaştırılmış olan farz olan mehirlerini verin; Mehir belirlendikten sonra karşılıklı gönül hoşnutluğuyla birbirlerinize bağışta bulunmanızdan dolayı üzerinize bir günah yoktur. Allah ilim sahibidir, hakimdir.
Nisa 24 - Vel muhsanâtu minen nisâi illâ mâ meleket eymânukum, kitâballâhi aleykum, ve uhille lekum mâ varâe zâlikum en tebtegû bi emvâlikum muhsinîne gayra musâfihîn. Fe mâstemta’tum bihî minhunne fe âtûhunne ucûrehunne farîdah(farîdaten). Ve lâ cunâha aleykum fîmâ terâdaytum bihî min ba’dil farîdah(farîdati). İnnallâhe kâne alîmen hakîmâ(hakîmen).
Vel muhsanâtu : evli kadınlar demek
muhsinîne gayra musâfihîn: Hem seks için evlenmemek hemde seks yapmamak şartıyla demektir..
Sözlük: müsafihine: müsafaha, "sefh" kökünden türetilmiş sefh: kan ve su kategorisi sıvıları döküp akıtmak demektir yani suyunu boşaltmak manasına geliyor.

Sen varolan İslam'a değil kafanda kurduğun İslam'a inanıyorsun. Varolan İslam kötü. Savunulacak bir tarafı yok. Boşuna savunma yani. Buradaki kimsenin görüşünü değiştiremezsin. Çünkü öyle bir imkanın yok. Elindeki tezler saçma. Bizler sürekli olarak İslam'a karşı duruyor da olsak, aslında genel olarak Tanrı fikrinin karşısındayız. Yani senin kafanda kurduğun o "Tatlı Su İslamı" çok muhteşem bir din bile olsa içinde bir Tanrı barındırdığı için bizim ilgimizi çekmeyecek.

Link to post
Sitelerde Paylaş

beni mustalık savaşı

- BENÎ MUSTALIK GAZÂSI (MÜREYSİ' SAVAŞI)

(2 Şabân 5 H./17 Aralık 626 M.)

Mustalikoğulları Huzâa kabilesindendir. Necid bölgesinde, Medine'ye 9 günlük bir yerde yerleşmişlerdi. Müslümanlarla iyi geçiniyorlardı. Fakat, Kureyşlilerin teşvikiyle kabîle reisi Ebû Dırâr oğlu Hâris çevrede yaşayan bedevi kabîlelerle birleşerek Medine'ye baskın için hazırlığa başladı. Rasûlullah (s.a.s) durumu öğrenince, Medine'de Zeyd b. Hârise'yi kaymakam bıraktı. 30'u atlı, 1000 kişilik bir kuvvetle Benî Mustalık üzerine yürüdü. (2 Şabân 5 H./17 Aralık 626 M.)

cüveyriye bu savaşta esir düştü

kaynak 1 : http://www.guncelvaaz.com/eski/peygamberimizin-hayatlam-tarihi-30/40-hicretin-bei-y.html

kaynak 2 : http://www.filozof.net/Turkce/tarih/islam-tarihi/2273-beni-mustalik-savasi-mureysi-savasi-harbi-muharebesi-gazvesi-nedir-ne-demektir-hakkinda-konusu-taraflari-sebebi-nedeni-asker-sayilari-ganimetleri-galibi-hz-muhammedin-katildigi-savaslardan-tarihi-yeri.html

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Yemin ederim en büyük yemini ederim ki Allah kuran çarpsın :Dhakikati örtmeye çalışıp dırıltı yapıyor :D

Ben kuran'da ne bahsediyorsa onu anlatıyorum. böyle diyerek, kuran'a dırıltı demiş oluyorsun, bana değil..

İslam tarihi boyunca, cariyelerin olduğu ve istismar edildiği inkar edilebilir mi?

Bir tanrının, bu ayetlerin bu şekilde anlaşılıp, böyle bir zulüme sebep olacağını bilmemesi, mümkün müdür?

Demekki bu kitap, kötü niyetli birileri tarafından yazılmıştır. bu gayet açık

tarihinde Mindsurfer tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Burada neyi tartışıyorsunuz ki?

Dindar,

Bu başlık altındaki Ateist ve Non-Teistler zaten sizin hakimiyetiniz altında.

Onların yazdığı itirazlara hiç aldırış etme.

Hepsi müslüman sancağını ve topraklarını korumada senden daha fanatik.

Sen eğer benim gibilere ulaşmak için açtıysan bu başlıkları

Bunları benim gibiler umursamaz.

Cariye nedir?

Bu başlıkta sana muhalefet edenler de bir çeşit cariyeniz.

Bayrak, toprak, ümmet, devlet için ölmeye hazır cariyeler.

Adamların boşuna kalbini kırma sakın.

İslam konusunda ayet konusunda tartışmaları senden farklı oldukları anlamına gelmez.

Senin hakimiyetin altındaki kullar hepsi.

butthurt

Link to post
Sitelerde Paylaş

- BENÎ MUSTALIK GAZÂSI (MÜREYSİ' SAVAŞI)

(2 Şabân 5 H./17 Aralık 626 M.)

Mustalikoğulları Huzâa kabilesindendir. Necid bölgesinde, Medine'ye 9 günlük bir yerde yerleşmişlerdi. Müslümanlarla iyi geçiniyorlardı. Fakat, Kureyşlilerin teşvikiyle kabîle reisi Ebû Dırâr oğlu Hâris çevrede yaşayan bedevi kabîlelerle birleşerek Medine'ye baskın için hazırlığa başladı. Rasûlullah (s.a.s) durumu öğrenince, Medine'de Zeyd b. Hârise'yi kaymakam bıraktı. 30'u atlı, 1000 kişilik bir kuvvetle Benî Mustalık üzerine yürüdü. (2 Şabân 5 H./17 Aralık 626 M.)

cüveyriye bu savaşta esir düştü

kaynak 1 : http://www.guncelvaaz.com/eski/peygamberimizin-hayatlam-tarihi-30/40-hicretin-bei-y.html

kaynak 2 : http://www.filozof.net/Turkce/tarih/islam-tarihi/2273-beni-mustalik-savasi-mureysi-savasi-harbi-muharebesi-gazvesi-nedir-ne-demektir-hakkinda-konusu-taraflari-sebebi-nedeni-asker-sayilari-ganimetleri-galibi-hz-muhammedin-katildigi-savaslardan-tarihi-yeri.html

Ebu Said el Hudrî şöle der;"Peygamberle birlikte Benû Mustalık Gazası'na çıktık. Ve Arap tutsaklarından tutsaklar elde ettik. O sırada kadınlar iştahımızı çekti. Bekârlık çok güç gelmişti bize o günlerde. Ve azil yapmak istedik. İstiyorduk azil yapmayı Ancak, Peygamber aramızdayken ona sormadan nasıl azil yapacağız?' dedik ve gidip peygambere sorduk. Peygamber de azil yapmakta sizin için bir sakınca yoktur. (Yapabilirsiniz de. Yapmaya bilirsiniz de.) Ama bilin ki, kıyamet gününe değin meydana gelecek bir yavru, ne olursa olsun meydana gelir." (Bkz. Buhari, e's-Sahih, Kitabu'l-Itk/13; Tecrîd, hadis no: 1596; Müslim, e's-Sahih, Kitabu'n-Nikâh/127, hadis no: 1438; Ebu Davud, Sünen, Kitabu'n-Nikâh/49, hadis no: 2170.)

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ebu Said el Hudrî şöle der;"Peygamberle birlikte Benû Mustalık Gazası'na çıktık. Ve Arap tutsaklarından tutsaklar elde ettik. O sırada kadınlar iştahımızı çekti. Bekârlık çok güç gelmişti bize o günlerde. Ve azil yapmak istedik. İstiyorduk azil yapmayı Ancak, Peygamber aramızdayken ona sormadan nasıl azil yapacağız?' dedik ve gidip peygambere sorduk. Peygamber de azil yapmakta sizin için bir sakınca yoktur. (Yapabilirsiniz de. Yapmaya bilirsiniz de.) Ama bilin ki, kıyamet gününe değin meydana gelecek bir yavru, ne olursa olsun meydana gelir." (Bkz. Buhari, e's-Sahih, Kitabu'l-Itk/13; Tecrîd, hadis no: 1596; Müslim, e's-Sahih, Kitabu'n-Nikâh/127, hadis no: 1438; Ebu Davud, Sünen, Kitabu'n-Nikâh/49, hadis no: 2170.)

bu adamla MANTIK yolu ile tartışman İMKANSIZ...ANLAMSIZ.....

neden mi ?

aha bu yüzden :

Link to post
Sitelerde Paylaş

1. HZ. EBU BEKİR DÖNEMİ (632-634)

a.Yalancı peygamberlerle mücadele edildi.

b.Kuran-ı Kerim kitap haline getirildi.

c.İlk kez Arap yarımadasının dışında fetihler yapılmaya başlandı.

2.HZ. ÖMER DÖNEMİ (634-644)

Hz. Ebu Bekir ölmeden önce Hz. Ömer’in halife olmasını istemişti. O ‘nun ölümü ile Hz. Ömer ikinci halife oldu. Hz. Ömer döneminin önemli olayları şunlardır.

a.Bizans Devleti ile YERMÜK SAVAŞI yapıldı ve Suriye ve Filistin fethedildi.

b.İran’da kurulu olan Sasani Devleti ile Kadisiye ve Nihavend savaşları yapıldı ve İran fethedildi.

c.Kuzey Afrika’da Mısır, Libya bölgesi fethedildi.

d.İslam Devleti doğuda Horasan,batıda Libya , kuzeyde Kafkasya’ya kadar genişledi.

e. İlk divan teşkilatı oluşturuldu.

f.Ülke eyalet ve illere ayrıldı.

g. İlk adli teşkilat yapısı oluşturuldu.

h.Fethedilen ülkelerde sürekli ordugahlar kuruldu.

I.Hicri takvim kullanılmaya başlandı.

3.HZ. OSMAN DÖNEMİ (644-656)

a. İslam orduları Ceyhun nehrini aşarak Türklerle karşı karşıya geldiler.( Orta Asya da Türgeş Türkleri, Kafkasya’da Hazar Türkleri ile)

b.Kuzey Afrika’nın fethine devam edildi .Tunus ele geçirildi.

c. İslam Devleti’nin ilk donanması Hz. Osman döneminde kuruldu.( Şam Valisi Muaviye tarafından)

d. Hz. Ebu Bekir döneminde kitap haline getirilen Kuran- ı Kerim İslam Devleti’nin sınırlarının genişlemesi ve Müslümanların sayısının artması ile zorunlu olarak çoğaltıldı.

Hz Osman Emevi kabilesine mensup birisiydi. Bu yüzden devletin önemli görevlerine hep Emevi kabilesinden olanlar getirildi.Bu durum diğer kabileler arasında huzursuzluğa yol açtı ve Hz. Osman bir suikast ile öldürüldü.

4.HZ. ALİ DÖNEMİ (656-661 )

Dört halife döneminin son halifesi olan Hz. Ali döneminde Müslümanlar arasında ikilikler çıkmaya başladı. Başta Şam valisi Muaviye, Hz. Ayşe ,Talha ve Zübeyr olmak üzere bir çok kişi Hz. Ali ‘nin halifeliğini kabul etmediler. İslam dünyası Hz. Ali taraftarları ve diğerleri olmak üzeere ikiye ayrıldı. Bu durum kaçınılmaz olarak savaşlara yol açtı. Müslümanlar arasında yapılna ilk savaş “Cemel Vak”ası (Deve olayı) denilen savaştır. Bu savaşta Hz. Ali taraftarları üstün geldi ve savaşı kazandılar. H:z Ayşe esir alındı ve Medine’ye gönderildi. Bu savaştan sonra Şam Valisi olan Muaviye ile Hz. Ali birbirlerine rakip oldular. İki taraf arasında “ Sıffın Savaşı” yapıldı Bu savaşında kesin bir galibi olmayınca taraflar Hakeme başvurmak için karar aldılar. Sorun bir kez de tarafların hakemleri arasında görüşüldü.Tarafların hakemleri;sorunun ancak her iki tarafından halifelikten vazgeçmesi ile çözüleceği konusunda anlaştılar. Ancak Muaviye’nin hakemi bir hile yaparak Muaviye’yi tekrar halife ilan edince taraflar arasındaki sorun daha da büyüdü.

İslam dünyasının bu duruma düşmesi bazı Müslümanların her iki tarafada düşman olmasına sebeb oldu. “Hariciler “ adında yeni bir grup daha çıktı.Haricilere göre Müslümanların bu duruma gelmesinde Hem Hz.Ali hem de Muaviye sorumlu idi. Her ikisi birden öldürülürse sorun çözülürdü.Hariciler bu düşüncelerini gerçekleştirmek için harekete geçtiler. Hz. Ali bir suikastla öldürüldü. Muaviye yaralanıp kurtuldu. Hz. Ali’ nin ölümü ile de dört halife dönemi bitmiş oldu.

İslamda fetih yok diyor sefil,halifeler maşallah her yeri fethetmişler.Zaten İslamda fetih denilen şey olmasaydı,peygambere sadece tebliğ etmesi emredilirdi,sonun ölüm olsa bile tebliğine devam et,asla savaşmayacaksın diye vahyedilirdi kukla tarafından.Ama gördüğünüz gibi kukla,insanları zorla İslamlaştırmayı seçmiş.

Müslümanlar, Hz. Peygamber döneminde olduğu gibi, Hulefa-i Raşidîn döneminde de kendilerine bir saldırı olmaksızın bir topluma savaş açmamışlardı. Müslümanların hiçbir sebep olmaksızın bir topluma savaş açmamasına Habeşistan’ın durumu güzel bir örnektir. Ciddi bir savaş tehlikesi arz etmeyen, anlaşmaları bozmayan bu ülkeye ne savaş açılmış, ne cizye teklifi yapılmış, ne de Necaşi Müslüman olsa da hukuksal olarak küfür beldesi olan bu yere Müslümanlaşması için baskı yapılmıştır. Habeşistan’da, IV. yüzyıla kadar sadece birkaç Müslüman bulunmaktaydı Bu örnek, bu anlamda Müslümanların ilk fetihlerinin hedef ve gayesi açısından önemli bir durumdur.

alıntı..

....................

Hazreti Ömer halifeliği zamanında ki Müslümanlar

"Şam bölgesi fetihleri sırasında Bizans’tan bir ordu geldiğini haber alan Ebu Ubeyde b. Cerrah, Hıristiyan ahaliden topladığı cizyeleri, paranın en fazla lazım olduğu bir savaş döneminde: “Onları koruma karşılığı bu parayı topladıklarını, şu anda ise buna güçleri yetmediği için çekileceklerini” belirterek halka geri dağıtmak istemiştir. Bu olaya çok şaşıran Zimmîler, parayı almadıkları gibi, kendi dindaşları olan Bizanslılara karşı, Müslümanların başarılı olması için çalışmışlardır." :D:D Allahım ne muazzam insanlarmış
insaları kendilerini aşık etmişler
tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ebu Said el Hudrî şöle der;"Peygamberle birlikte Benû Mustalık Gazası'na çıktık. Ve Arap tutsaklarından tutsaklar elde ettik. O sırada kadınlar iştahımızı çekti. Bekârlık çok güç gelmişti bize o günlerde. Ve azil yapmak istedik. İstiyorduk azil yapmayı Ancak, Peygamber aramızdayken ona sormadan nasıl azil yapacağız?' dedik ve gidip peygambere sorduk. Peygamber de azil yapmakta sizin için bir sakınca yoktur. (Yapabilirsiniz de. Yapmaya bilirsiniz de.) Ama bilin ki, kıyamet gününe değin meydana gelecek bir yavru, ne olursa olsun meydana gelir." (Bkz. Buhari, e's-Sahih, Kitabu'l-Itk/13; Tecrîd, hadis no: 1596; Müslim, e's-Sahih, Kitabu'n-Nikâh/127, hadis no: 1438; Ebu Davud, Sünen, Kitabu'n-Nikâh/49, hadis no: 2170.)

biz tabiinden ve etba-ı tabiinden rivayet olan bu hadisleri kabul edemiyoruz (anlamıyor musun birader)

Çünkü! Mezhebimizin imamı Ebu Hanefi: "Bende tabiin ve etab-ı tabinden biriyim, Tabiinden ve etba-ı tabiinden geleni düşünür Tartar işime gelirse kabul ederim buyurmuşlardır

o yüzden yukarıdaki tabiinden rivayet olunan şeyi kabul edemem okey

sana mis gibi nisa 24 ayeti getirdim! bu ayette savaşı kazanıp düşman ülkesine giripte kocalı kadınlarla evlenemesiniz

sadece suyunu boşaltmak içinde cariye edinip veya evlenip S.kemezsiniz diyor oku

Nisa 24 - Evli kadınlarla evlenmeniz de haram kılındı. Maliki bulunduğunuz cariyeler müstesna, bunlar, Allah'ın üzerinize farz kıldığı hükümlerdir.. bunların dışındakilerle seks için evlenmemek ve suyunu boşaltmamak şartıyla, mallarınızla istemeniz (mihir verip evlenmeniz yada cariye edinmeniz) size helal kılındı. Artık Onlardan faydalandığınıza (cima etmenize) mukabil, kararlaştırılmış olan farz olan mehirlerini verin; Mehir belirlendikten sonra karşılıklı gönül hoşnutluğuyla birbirlerinize bağışta bulunmanızdan dolayı üzerinize bir günah yoktur. Allah ilim sahibidir, hakimdir.

muhsinîne gayra musâfihîn: Hem seks için evlenmemek hemde suyunu boşaltmamak şartıyla demektir..

Sözlük: müsafihine: müsafaha, "sefh" kökünden türetilmiş sefh: kan ve su kategorisi sıvıları döküp akıtmak demektir yani suyunu boşaltmak manasına geliyor
tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Asıl sorun muhammedin yaptıkları değil,muhammedin yaptıklarına kutsallık yükleyip,bana bunları Allah söylüyor demesi.Muhammedin yaptığı

katliamlardan daha fazla katliam yapan insanlar olmadı mı bu dünya da,oldu.Ama hiçbiri Allah denilen,görünmeyen,sonsuz güce sahip bir tanrıyı kullanmadı.

Muhammed beni müstalıka baskın düzenleyip,kadınlarına,mallarına el koydu diyin.

Görünmeyen Allahın elçisi Peygamberimiz beni müstalıka baskın düzenleyip,kadınlarına,mallarına el koydu demeyin.

Şu Muhammedi artık bir arap lideri olarak kabul edin.Bu adama peygamber,görünmeyen bir Allahın elçisi diyip,kutsallık yüklemeyin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayrıca evli bir kadın, seninle niye evlensin? Evini yıkıp yaktığın, yakınlarını öldürdüğün ve kendisini esir ettiğin için sana aşık mı olacak?

Zaten birden fazla karısı olan adamın nesini isteyecek? Kendi yaralı ve tutsak durumdaki eşini, "banane o da savaşı kazansaydı" deyip unutacak kadar onursuz mu olacak?

"Savaşı kim kazandıysa ben onu severim, ötesi beni ilgilendirmez.." böyle midir yani ayette anlatılan kadınların hepsi?

Var mı böyle bir saçmalık?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Müslümanlar, Hz. Peygamber döneminde olduğu gibi, Hulefa-i Raşidîn döneminde de kendilerine bir saldırı olmaksızın bir topluma savaş açmamışlardı. Müslümanların hiçbir sebep olmaksızın bir topluma savaş açmamasına Habeşistan’ın durumu güzel bir örnektir. Ciddi bir savaş tehlikesi arz etmeyen, anlaşmaları bozmayan bu ülkeye ne savaş açılmış, ne cizye teklifi yapılmış, ne de Necaşi Müslüman olsa da hukuksal olarak küfür beldesi olan bu yere Müslümanlaşması için baskı yapılmıştır. Habeşistan’da, IV. yüzyıla kadar sadece birkaç Müslüman bulunmaktaydı Bu örnek, bu anlamda Müslümanların ilk fetihlerinin hedef ve gayesi açısından önemli bir durumdur.

alıntı..

....................

Hazreti Ömer halifeliği zamanında ki Müslümanlar

"Şam bölgesi fetihleri sırasında Bizans’tan bir ordu geldiğini haber alan Ebu Ubeyde b. Cerrah, Hıristiyan ahaliden topladığı cizyeleri, paranın en fazla lazım olduğu bir savaş döneminde: “Onları koruma karşılığı bu parayı topladıklarını, şu anda ise buna güçleri yetmediği için çekileceklerini” belirterek halka geri dağıtmak istemiştir. Bu olaya çok şaşıran Zimmîler, parayı almadıkları gibi, kendi dindaşları olan Bizanslılara karşı, Müslümanların başarılı olması için çalışmışlardır." :D:D Allahım ne muazzam insanlarmış
insaları kendilerini aşık etmişler

Türklerle bile karşı karşıya gelmişsiniz sayın arap,Türklerin hangi coğrafya da olduğunu biliyorsun değil mi o tarihlerde.Sana sormazlar mı o coğrafya da ne işin var,o coğrafyaya neden gittin diye.Adam hala diyor ki,İslamda kendine savaş açılmadan savaş açma yoktur.Adamlar binlerce kilometre yeri kendilerine savaş açıla açıla fethetmişler.Şunlar bizi tehdit ediyor,orayı fethedelim diye diye ta nerelere gelmişler.Takam kafana.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Asıl sorun muhammedin yaptıkları değil,muhammedin yaptıklarına kutsallık yükleyip,bana bunları Allah söylüyor demesi.Muhammedin yaptığı

katliamlardan daha fazla katliam yapan insanlar olmadı mı bu dünya da,oldu.Ama hiçbiri Allah denilen,görünmeyen,sonsuz güce sahip bir tanrıyı kullanmadı.

ilk fetihlerin Bizans ve Sasaniler üzerine yapılmasının birçok siyasi sebepleri bulunmaktadır. Uluslararası savaşlar açısından düşündüğümüzde “kurtlar sofrası” diyebileceğimiz bir arenada, Bizans ve Sasani devletinin her ikisi de Müslümanlara tecavüzde bulunmuştu. Bizans, Hz. Peygamberin elçisini öldürmüş, Kuzey Arabistan’daki kendine bağlı kukla devletleri Müslümanlara karşı tahrik politikaları içindeydi. Bu sebeple Hz. Ebubekir dönemi fetihleri bir anlamda Hz. Peygamber döneminde başlayan Mute, Tebuk gibi savaşların devamı niteliğinde idi. Kuzeye gönderilen kimi Müslüman davet heyetleri katledilmekle kalmıyor, Bizans’ın hâkim olduğu bölgede Müslümanlığını açıkça söyleyenler öldürülüyordu. Kayser, bölgeye gelen Müslümanların sebep olup olmadığına bakılmaksızın öldürülmesi emrini vermişti. Yani ilk kanı onlar dökmüş, ilk savaşı onlar açmıştı. Bütün bu katliamlara ve daveti engelleyenlere karşı cevap verilmesi gerekiyordu. Sasanilerin düşmanlıkları da Hz. Peygamber dönemine dayanıyordu. Kisra, uluslararası kuralları hiçe sayarak Hz. Peygamberin gönderdiği mektubu, büyük bir tahkir örneği gösterip yırtmış ve bununla da kalmamış, Hz. Peygamberi yakalayıp getirmeleri için ta Medine’ye adam göndermişti.

Bizans ve Sasanilerin Müslümanlara yönelik bitmek bilmeyen saldırıları olmasa idi, muhtemelen ilk fetihler bu kadar yaygınlık kazanamayacaktı. Bir anlamda fetihler bir zaruriyet gereği oldu. Müslümanlar kendilerine amansız şekilde saldıran bu güçlere karşı diğer yanaklarını çeviremezlerdi ve bunu yaparak gereken cevabı verdiler.
Kuzeye gönderilen orduların liderleri olan fatihler, savaş hukukunun uygulanmadığı ve savaşın ancak katliam olarak bilindiği bir çağda ve dünyada, hukuku olan bir savaş disipliniyle orduyu yönlendirme açısından çok mahir idiler.
ve saire ve saire ve saire :D
tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayrıca evli bir kadın, seninle niye evlensin? Evini yıkıp yaktığın, yakınlarını öldürdüğün ve kendisini esir ettiğin için sana aşık mı olacak?

Zaten birden fazla karısı olan adamın nesini isteyecek? Kendi yaralı ve tutsak durumdaki eşini, "banane o da savaşı kazansaydı" deyip unutacak kadar onursuz mu olacak?

"Savaşı kim kazandıysa ben onu severim, ötesi beni ilgilendirmez.." böyle midir yani ayette anlatılan kadınların hepsi?

Var mı böyle bir saçmalık?

Savaşı Kazanıp, O Ülkeye girdiğinde Kocalı kadınlarla Evlenmeyin diyor Allah

Bana inanmıyorsan Elmalı Hamdi Yazıra inanır mısın ?

Elmalı hamdi yazır : Demek ki gerek müslümanların, gerek zımmilerin (yabancıların) ve gerek kendileri ile savaş halinde bulunulan kimselerin nikahı altında bulunan ve hür olan bütün kadınların da genel olarak nikahları haramdır. Ancak savaşta esir olup hürriyetlerini kaybetmiş bulunan ganimete giren cariyelerin nikahı genel olarak haram değildir.

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...