Jump to content

Seks İçin Cariye satın almak yada cariye ile seks yapmak yasaktır.. işte Ayeti


Recommended Posts

  • İleti 507
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

her akışkana sikeşebilen kadına aktife cariye diyorsan ki ben ilk defa senden duydum... o halde Annende doğum yapmadan bir cariye miydi? gerçekten öğrenmek için soruyorum :D

60 yaşına kadar cariye olamaz ki: o zaman kadar evlenirdi. nisa 24 suyunu boşaltmak için malınla cariye edinmek yasaklanmıştır.. buda kapak olsun her inkarcıya

Salak herif.

Cariye kelimesini savunan sensin.

Senin anan neden cariye olmuyor da benim ki oluyor?

Madem bunu güzel bir şey olarak anlatıyorsun, neden annene gönül rahatlığıyla "benim annem bir cariyedir" demiyorsun?

Dilden de bir habersin.

Cariye sikmek için kullanılabilen kadındır.

Bunu sana daha nasıl anlatacağım?

Araplarda kadınların tek para edeni sikmek için olanlardı.

Kalanlar para etmiyordu.

Hatta bunu peygamberinizi yüceltmek için bile kullanırlar.

Yüzüne bakılmayacak kadınları korumak için cariye diye alıp elini sürmemiş diye.

Neden anlatıyorlar bunu?

Ve neden elini sürmediğini söylüyorlar bir düşünsene?

Osmanlıda evlilik sistemi hür kadın (eş) ve cariyelerden oluşuyordu.

Ev sahibi erkek dilerse eşi olmadan sadece cariyelerden oluşan bir aile kuruyor, dilerse hür kadından bir eş ve diğer cariyelerden oluşan bir aile dilerse de tek bir hür kadından oluşan bir aile.

Cariye bir sınıf adı.

Bir sıfat değil.

Yeniçeri dediğinde aklına kırıtan kadın mı geliyor?

Hayır

Giyimi kuşamı belli bir sınıf geliyor.

Askerler de köledir islamda bu arada.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Adam diyor ki savaşa iştirak eden,ulan zaten o zaman ki insanların yaşama biçimi gereği o kadınlar savaşa iştirak eder,insanlar bir yerde konaklamak için duruyor,oraya çadırlarını kuruyor,onların o anki yerleşim merkezi ora.Sen oraya bir baskın düzenlersen,o kadınlar otomatik olarak savaşa iştirak etmiş olur.Kadınlar kaleler içinde,taştan yapılmış evler içinde durmuyor anlayacağın.

vEXLW6.jpg

http://i.hizliresim.com/vEXLW6.jpg

Bu bedevi çadırlarına bak,saksını çalıştır,1400 yıl önce cüveyriyenin yaşadığı yeri hayal et.Buraya baskın düzenlediğin an cüveyriye de savaşa iştirak etmiş olur.

tarihinde Meyveli Soda tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

hayır yani sebeb her ne olursa olsun...masum bir kadına TECAVÜZÜ gerektirir mi yapılan /yapılması planlanan şeyler?

nerde kaldı la islam hoşgörü / sevgi / çiçek / böcek ??

bu gün de abd ırakda / israil zamanında filistinde / sırplar bosnada müslman kadınların ırzına geçtiler....

onlar da HAKLIYDI o zaman ?

neticede müslümanlar da hristiyanların kafasını kesmeyi ve avrupaya girip hristiyanlığa - vatikana tecavüzü düşünüyorlar ?

tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

hayır yani sebeb her ne olursa olsun...masum bir kadına TECAVÜZÜ gerektirir mi yapılan /yapılması planlanan şeyler?

nerde kaldı la islam hoşgörü / sevgi / çiçek / böcek ??

Muhammed büyük bir arap lideriydi,kendisine hiçbir kutsallık yüklemeden,şunu kabul etseler,herşey hallolacak aslında.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Salak herif.

Cariye kelimesini savunan sensin.

Senin anan neden cariye olmuyor da benim ki oluyor?

Madem bunu güzel bir şey olarak anlatıyorsun, neden annene gönül rahatlığıyla "benim annem bir cariyedir" demiyorsun?

Dilden de bir habersin.

Cariye sikmek için kullanılabilen kadındır.

Bunu sana daha nasıl anlatacağım?

Araplarda kadınların tek para edeni sikmek için olanlardı.

Kalanlar para etmiyordu.

Hatta bunu peygamberinizi yüceltmek için bile kullanırlar.

Yüzüne bakılmayacak kadınları korumak için cariye diye alıp elini sürmemiş diye.

Neden anlatıyorlar bunu?

Ve neden elini sürmediğini söylüyorlar bir düşünsene?

Osmanlıda evlilik sistemi hür kadın (eş) ve cariyelerden oluşuyordu.

Ev sahibi erkek dilerse eşi olmadan sadece cariyelerden oluşan bir aile kuruyor, dilerse hür kadından bir eş ve diğer cariyelerden oluşan bir aile dilerse de tek bir hür kadından oluşan bir aile.

Cariye bir sınıf adı.

Bir sıfat değil.

Yeniçeri dediğinde aklına kırıtan kadın mı geliyor?

Hayır

Giyimi kuşamı belli bir sınıf geliyor.

Askerler de köledir islamda bu arada.

Cariye kelimesine: doğum yapmadan önce Sikişen kadın diyen ve bunu savunan sensin (ben değilim :D kamon) o yüzden ben çok merak etmiştim annen de doğum yapmadan önce cariyemiydi diye :D cariye olduğunu ima ettin galiba tamam anladım :D iyi be okey kamon les go başka sorum yok

lafı uzatmaya gerek yok bana kurandan gelemiyorsun şimdi kalkıp osmanlıdan geliyorsun!

hem kurandan gelsen Ana kitapta cariye kelimesi kuran da geçmez... akıp giden gemilerde geçer...

hepimiz biliyoruz ki zalim padişahların uçkurunun keyfine göre mükellef din ulaması bunları uydurmuştur.. eğer ben kuranı kerimdeki doğruları saltanat yıllarında dile getirseydim benm kellemi alırlardı.

diğer söylediğine (ne söylemek istedin acaba ya anlamadım :huh: ama neyse) cevap veriyom:

Yüzüne bakılmayacak kadınları korumak için cariye diye alıp elini sürmemiş diye. kim uydurmuş bunu

yüzüne bakılmıycak kadını neyden korumak için elini sürmemiş ne saçma yaa:D

bak sana kaç kez gösterdim nisa 24 meni suyunu boşaltmak için malınla cariye edinmek yasaktır

al oku nisa24- gayra musâfihîn: Hem seks için evlenmemek hemde sadece zevk suyununu boşaltmamak şartıyla demektir..

Sözlük: müsafihine: müsafaha, "sefh" kökünden türetilmiş sefh: kan ve su kategorisi sıvıları döküp akıtmak demektir yani suyunu boşaltmak demektir... istersen araştır. kamon hodri meydan hahah yeee
tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

lafı uzatmaya gerek yok bana kurandan gelemiyorsun şimdi kalkıp osmanlıdan geliyorsun!

Ben bakara suresi miyim kurandan sana geleyim?

Sen inancını kendine mantıklı kılmaya çalışan bir zavallısın.

Cariyeliği savunursun ama anana yakıştıramazsın.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben bakara suresi miyim kurandan sana geleyim?

Sen inancını kendine mantıklı kılmaya çalışan bir zavallısın.

Cariyeliği savunursun ama anana yakıştıramazsın.

vallahi billahi ekmek kuran çarpısın ki! :D

Cariye kelimesine: doğum yapmadan önce Sikişen kadın diyen ve bunu savunan sensin (ben değilim :D gıohgıh) o yüzden ben çok merak etmiştim annen de doğum yapmadan önce cariyemiydi diye :D cariye olduğunu ima ettin galiba tamam anladım :D iyi be okey kamon les go başka sorum yok

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

bak sana kaç kez gösterdim nisa 24 meni suyunu boşaltmak için malınla cariye edinmek yasaktır

al oku nisa24- gayra musâfihîn: Hem seks için evlenmemek hemde sadece zevk suyununu boşaltmamak şartıyla demektir..

Sözlük: müsafihine: müsafaha, "sefh" kökünden türetilmiş sefh: kan ve su kategorisi sıvıları döküp akıtmak demektir yani suyunu boşaltmak demektir... istersen araştır. kamon hodri meydan hahah yeee

Baskınlar sonrası babasını,kocasını öldürdüğün insanlara el koyup,mihrini verdikten sonra onları karın yapmanda sorun yok ama,savaş sonrası ele geçirilmiş cariyeleri malla edinmek yasak.Lan zaten adam neden malla edinsin,ele geçirmiş,bedava.Takam kafana.

Link to post
Sitelerde Paylaş

vallahi billahi ekmek kuran çarpısın ki! :D

Cariye kelimesine: doğum yapmadan önce Sikişen kadın diyen ve bunu savunan sensin (ben değilim :D gıohgıh) o yüzden ben çok merak etmiştim annen de doğum yapmadan önce cariyemiydi diye :D cariye olduğunu ima ettin galiba tamam anladım :D iyi be okey kamon les go başka sorum yok

Cariye kültürünü kullananlardaki uygulama böyledir geri zekalı.

Doğum yaptıktan sonra cariye olarak kullanılmaz o artık.

Satılamaz.

Çocuğun anası oluyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Cariye ile flört etmek yasaktır. Seks için cariye satın almakta yasaktır..
Nisa 24 - Evli kadınlarla evlenmeniz de haram kılındı. Maliki bulunduğunuz cariyeler müstesna, bunlar, Allah'ın üzerinize farz kıldığı hükümlerdir.. bunların dışındakilerle seks için evlenmemek ve seks yapmamak şartıyla, mallarınızla istemeniz (mihir verip evlenmeniz yada cariye edinmeniz) size helal kılındı. Artık Onlardan faydalandığınıza (cima etmenize) mukabil, kararlaştırılmış olan farz olan mehirlerini verin; Mehir belirlendikten sonra karşılıklı gönül hoşnutluğuyla birbirlerinize bağışta bulunmanızdan dolayı üzerinize bir günah yoktur. Allah ilim sahibidir, hakimdir.
Nisa 24 - Vel muhsanâtu minen nisâi illâ mâ meleket eymânukum, kitâballâhi aleykum, ve uhille lekum mâ varâe zâlikum en tebtegû bi emvâlikum muhsinîne gayra musâfihîn. Fe mâstemta’tum bihî minhunne fe âtûhunne ucûrehunne farîdah(farîdaten). Ve lâ cunâha aleykum fîmâ terâdaytum bihî min ba’dil farîdah(farîdati). İnnallâhe kâne alîmen hakîmâ(hakîmen).
Vel muhsanâtu : evli kadınlar demek
muhsinîne gayra musâfihîn: Hem seks için evlenmemek hemde seks yapmamak şartıyla demektir..
Sözlük: müsafihine: müsafaha, "sefh" kökünden türetilmiş sefh: kan ve su kategorisi sıvıları döküp akıtmak demektir yani suyunu boşaltmak manasına geliyor.

Deli dindar, yalancı dindar; bakınız hadisleriniz ne diyor?

İDDET VE İSTİBRA BÖLÜMÜ|İstibra|müslimtirmiziebu davudnesai|Ebu Said|Resulullah (sav) Huneyn seferi sırasında Evtas'a bir ordu gönderdi. Ordu düşmanla karşılaştı ve çarpıştılar. Müslüman askerler onlara galebe çaldı, bir miktar kadını da esir etti. Resulullah (sav)'ın Ashabından bir kısımları, ele geçirilen cariyelere teması, müşrik kocaları sebebiyle sanki günah addettiler. Bunun üzerine aziz ve celil olan Allah şu ayeti inzal buyurdu. (Mealen): "Evli kadınlarla evlenmeniz de haram kılındı. Maliki bulunduğunuz cariyeler müstesna..." (Nisa 24) Yani "bunlar (esir aldıklarınız) iddetlerini doldurunca size helaldir." |Müslim, Rada' 33, (1456); Tirmizi, Nikah 36, (1132); Ebu Davud, Nikah 45, (2155, 2157); Nesai, Nikah 59, (6,110)|4198

İDDET VE İSTİBRA BÖLÜMÜ|İstibra|tirmizi|İrbaz İbnu Suriye|Resulullah (sav) karnındaki yükü vaz' etmedikçe (doğurmadıkça) esirelere temasta bulunmayı yasakladı. |Tirmizi, Siyer 15, (1564)|4199

İDDET VE İSTİBRA BÖLÜMÜ|İstibra|ebu davudtirmizi|Ruveyfi' İbnu Sabit el'Ensari|Resulullah (sav) buyurdular ki: "Allah'a ve ahiret gününe inanan bir kimseye, suyunu başkasının ekinine dökmesi, yani hamile (esire)ye teması helal değildir. Keza Allah'a ve ahirete inanan mü'min kişiye, istibra hasıl olmazdan önce esire kadına temas helal olmaz. Keza Allah'a ve ahirete inanan kimseye, taksim edilmezden önce ganimet malından satması helal değildir." |Ebu Davud, Nikah 45, (2158, 2159); Tirmizi, Nikah 35, (1131)|4200

İDDET VE İSTİBRA BÖLÜMÜ|İstibra|müslimebu davud|Ebu'd-Derda|Resulullah (sav) seferlerinin birinde, bir çadırın kapısında, doğumu yakın olan hamile bir kadın gördü. Kadın hakkında sual etti: "Falancanın cariyesi!" dediler. Aleyhissalatu vesselam: "Herhalde o, cariyeye temas etmek istiyor" buyurdu. Muhatapları "Evet!" deyince: "Ona, kabre kadar onunla beraber olacak bir lanetle lanet etmek içimden geldi. O nasıl olur da kendine helal olmadığı halde (kadının karnındaki çocuğu) kendine varis kılar veya nasıl olur da kendine helal olmayan (bebeği) hizmetçi kılar?" buyurdular. |Müslim, Nikah 139, (1441); Ebu Davud, Nikah 45, (2156)|4201

İDDET VE İSTİBRA BÖLÜMÜ|İstibra|rezin|İbnu Ömer|Temas edilmiş bulunan bir cariye hediye edilir veya satılır veya azad edilirse onun rahmi bir hayız müddetince istibra edilsin. Bakirenin istibrası aranmaz. [Rezin tahric etmemiştir. Buharı, bu rivayeti muallak olarak zikretmiştir. (Büyu 111).] |Rezin|4202

GAZVELER BÖLÜMÜ|Gazveler - Muhtelif Seriyyeler|buhari|Büyerde|Resulullah (sav), Hz. Ali (ra)'yi humusu (ganimetin beşte birini) almak üzere Halid'e gönderdi. Halid (ra), humsu ona verdi. Ali, ondan (kendine) bir cariye seçti. Ali, geceleyin gusül yapmış olarak sabaha erdi. Ali'ye kızmıştım. Halid (ra)'e: "Şunu görmüyor musun?" diye söylendim. Sonra da Resulullah (sav)'a gelince durumu anlattım. "Ey Büyerde!" buyurdular, "sen Ali'ye kızıyor musun?" "Evet!" dedim. "Kızma!" buyurdular, "zira onun humustaki hissesi aldığından fazladır." [Ondan sonra Ali en çok sevdiğim insan oldu.] |Buhari, Megazi, 61|4301

tarihinde bir_akil_insan tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

GAZVELER BÖLÜMÜ|Gazveler - Muhtelif Seriyyeler|buhari|Büyerde|Resulullah (sav), Hz. Ali (ra)'yi humusu (ganimetin beşte birini) almak üzere Halid'e gönderdi. Halid (ra), humsu ona verdi. Ali, ondan (kendine) bir cariye seçti. Ali, geceleyin gusül yapmış olarak sabaha erdi. Ali'ye kızmıştım. Halid (ra)'e: "Şunu görmüyor musun?" diye söylendim. Sonra da Resulullah (sav)'a gelince durumu anlattım. "Ey Büyerde!" buyurdular, "sen Ali'ye kızıyor musun?" "Evet!" dedim. "Kızma!" buyurdular, "zira onun humustaki hissesi aldığından fazladır." [Ondan sonra Ali en çok sevdiğim insan oldu.] |Buhari, Megazi, 61|4301

Aliye bak sen.Seç,beğen,al.

Link to post
Sitelerde Paylaş

NİKAH BÖLÜMÜ|Müebbed Haramlık|muvatta|Abdullah İbnu Dinar|Bir adam İbnu Ömer (ra)'e büyüğün emmesinden sormuştu. Şu cevabı verdi: "Bir adam Ömer (ra)'e gelip: "Benim, kendisine temasta bulunduğum bir cariyem vardı. Hanımım bunu önlemeye azmetti ve cariyeyi emzirdi ve bana da: "Sakın ha! Vallahi ben cariyeni emzirdim!" dedi. (Şimdi ne yapmalıyım?" diye) sordu. Babam Ömer ona şöyle cevap verdi: "Hanımım çatlat: Git cariyene temasta bulun. Çünkü (harama sebep olan) emme küçüklükte olan emmedir." |Muvatta, Rada 13, (2, 606)|5677

Link to post
Sitelerde Paylaş

NİKAH BÖLÜMÜ|Müebbed Haram Gerektirmeyen Durumlar|muvatta|İbnu Şihab|Abdullah İbnu Amir, Hz. Osman (ra)'a bir cariye hediye etti. Bu cariyeyi Basra'da satın almıştı ve onun kocası da vardı. Osman: "Ben ona yaklaşmam, onun kocası var!" dedi. Bunun üzerine İbnu Amir, kocasını razı etti ve cariyeden ayırdı. |Muvatta, Büyu 7, (2, 617)|5695

NİKAH BÖLÜMÜ|Müebbed Haram Gerektirmeyen Durumlar|muvatta||İmam Malik'e ulaştığına göre, "İbnu Abbas ve İbnu Ömer (ra)'e, nikahı altında hür bir kadın olduğu halde bunun üzerine bir cariye nikahlamak isteyen bir adam hakkında soruldu. Bunlar, adamın ikisini cemetmesini mekruh addettiler." |Muvatta, Nikah 31, (2,536)|5696

Cariye nikahlamak bekara mahsusmuş, hür kadınlarla evli olanlar cariye nikahlayamıyormuş, ama cariye alıp ırzına geçebiliyorlarmış.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...