Jump to content

İslam kadın dinidir.


Recommended Posts

  • İleti 71
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

MÜSLÜMANLARIN KADINI İNSAN OLARAK GÖRMEDİKLERİNİN İSPATI

İSLAM DİNİNDE KADINLARI AŞAĞILAYICI SÖZLERİ

“Sütresiz olarak namaz kılanın önünden eşek, köpek, kadın geçerse namaz bozulur” şeklinde insan şahsiyetinin haysiyetiyle bağdaşmayan hükümler vardır.

"Kadınlar aklen ve dinen dün yaratılmışlardır;

“Kadınlar Düzgün olamazlar onlar eğri bir kaburga kemiğinden yaratılmıştır”

Daha yaratılışta dinler kadını önemsiz konuma sokar ve seni ayrıca yaratmak durumunda olmadı eğri bir kaburga kemiğinden yani benden yarattı ve bana tabii olmaya bana hizmet etmeye mecbursun konumuna getirir.

NİSA -117. Onlar, Allah’ı bırakıp ancak dişilere tapıyorlar. Hâlbuki azgın bir şeytana tapmaktadırlar. (Allahın kadın hakkında azgın şeytan demesi)

Allah Kuranda kadına şeytan demektedir. Bu kadar öfkelendirecek ne yapmış olabilir?

Allahın yarattığı kadına böyle davranmasını mantıklı buluyor musunuz?

Kadınlara yapılan bu ayrımcılığın Muhammed in Aşırı çirkin görünüşlü olması nedeniyle arkadaşlarının 15 yaşında evlendiği bir yaşta evde kalması sonra 25 yaşındayken 40 yaşında 5 çocuklu bir nine tarafından bana koca ol diye seçilmesinin etkisi var mıdır?

KADININ ŞAHİT OLABİLECEK ZEKADA GÖRÜLMEMESİ.

Bir anlaşamama durumunda şahit olabilecek erkek varsa kadın bu konuda şahitlik yapamaz. Kadın şahitlik yapacak akıldan yoksundur.Ortamda erkek yoksa ve mutlaka şahidin kadın olması gerekiyorsa birden fazla kadın birlikte şahit olarak değerlendirilir.

İslam ın Peygamberim dediği Muhammed ve kendine 23 yılda vahiy olarak geldi dediği Kuran söylüyor.Erkek unutmaz ama kadın unutur bu ne demek sizce?

BAKARA SURESİ..AYET..282….şahitliklerine güvendiğiniz iki erkeği; eğer iki erkek olmazsa, bir erkek ve iki kadını şahit tutun. Bu, onlardan biri unutacak olursa, diğerinin ona hatırlatması içindir.

Kadın şahitlik yapacak akıl dan yoksundur kelimesi tabiî ki o dönemde Anasını karısını ve kızını seven çok erkeğin hoşuna gitmemiştir.Neden şahitliği kabul edilmesin neden akıldan yoksun olsun diye itirazlar gelince Unutursa diye sonradan bir ekleme yapılmıştır.

Fakat bu ekleme Bu günün akıllı kadınının daha fazla dikkatini çekmiş ve Ne demek erkek unutmaz da kadın unutur .Bize İslam geri zekalımı diyor diye karşı çıkmışlardır.

Fakat maalesef yıllarca kadınlara siz yarım akıllısınız diye Müslümanlar tarafından hakaret edilmiştir.

Bu yukardaki hakaretleri bilmeyen bir Müslüman kadın varmı?

Şahit olacak akıldan yoksundur demektedir.Kadına aklı veren Allah değil midir?

KADINLARIN MİRASTAN EŞİT PAY ALAMAMASI

Kadınlara miras olarak bir şey kalırsa kendine düşen payın ancak yarısını alabilir.

Muhammed bana uyandığımda böyle vahiy geldi diyor.İşte sure aynen böyle ;

NİSA SURESİ..AYET 11..Allah, size, çocuklarınız hakkında, erkeğe iki dişinin payı kadarını emreder. İki den fazla kız iseler,bıraktığının üçte ikisi onlarındır. Eğer kız bir ise yarısı onundur. Ölenin çocuğu varsa, geriye bıraktığı maldan, ana babasından her birinin altıda bir hissesi vardır. Eğer çocuğu yok da ana babası ona varis oluyorsa, anasına üçte bir düşer.

Miras tan yarım pay almasını uygun görmektedir.Allah böyle bir insani olaya neden kendini dahil eder?Allah çocuklarına miras konusunda Ana ve babayı yetkili kıldım dese yetmezmi?

Böyle bir şey söylemesede bir ana baba çocuklarına adil davranmazmı?

KURANDA KADINA ŞİDDET UYGULAYIN EMRİ –İSLAMDA KADIN DÖVÜLÜR

Erkekler tarafın dan şiddet uygulanması dövülmesi

NİSA .34.Erkekler, kadınların koruyup kollayıcılarıdırlar. Çünkü Allah, insanların kimini kiminden üstün kılmıştır. Bir de erkekler kendi mallarından harcamakta dırlar. İyi kadınlar, itaatkârdırlar. Allah’ın koruması sayesinde onlar da “gayb”ı korurlar. başkaldırdıklarını gördüğünüz kadınlara öğüt verin, onları yataklarında yalnız bırakın. onları dövün.

Bu ayette açıktır ki erkekler kadınlardan üstündür ve size ceza vermeleri normaldir.

Bu Arapların, Anası,bacısı,teyzesi,halası hiç yok muydu anlamak mümkün değil.Allahın böyle şeyler vahyedeceği mantıken mümkün değildir.

Allah Kuranda Gerektiğinde dövebilirsin demektedir.Allah bu kadar ilkel olabilirmi?

Bir kadının dövülmesini söyleyen Allah olabilir mi?

Yoksa bunu yazan kitabın Allah la bir ilgisi yokmudur?

KADINA BAŞKA BİR KADINLA ORTAK EŞ HAKKI TANIYAN İSLAM

Kadının kocasını,Eşini birden fazla kadınla paylaşmak onursuzluğuna zorlanması

NİSA SURESİ..AYET.3..Eğer, yetim kızlar hakkında adaletsizlik etmekten korkarsanız, size helâl olan kadınlardan ikişer, üçer, dörder olmak üzere nikâhlayın.Eğer adaletli davranmayacağınızdan korkarsanız, o taktirde bir tane alın veya sahip olduğunuz ile yetinin.

Bu suredeki yetim kızların ne olduğunu ve sahip olduğunuz ile yetinin dediğinin ne olduğunu ilerde hayretler için de okuyacaksınız..

Dört le sınırlı palavrasını duymuşsunuzdur.Yukardaki Ayete bakarsanız ikişer üçer dörder bu nedemektir.Aklı olan herkes bilir.Zaten muhammedin karısının sayıları nın çokluğunu biliyorsunuz.Müslüman için sünnet farzdır.yani Muhammed örnektir.

Bir kadın olarak Bir erkeğe benim de 15 tane kocam olsa sen bunlardan biri olsan ne dersin diye hiç sordunuz mu?Bu duyguyu düşüncede bile olsa bir erkeğe yaşatabildiniz mi?

İslamiyet Öncesi Mekke ve Medine civarların da Arabistan’ın en zengin kadınlarından Hatice yaşıyor,,Düşünün İslamiyet öncesini,Şöyle bir gözünüzün önüne getirin.İslamiyet öncesi Arabistan da yaşayan kadınlara örnek Hatice..Hatice Zengin ve ticaret yapabilen bir Arap kadın .yani kadınlar hem iş kadını olabiliyor. Hem de 40 yaşında o günün şartlarına göre oldukça yaşlı.23 yaşındaki erkeği koca olarak alabiliyor.İslamiyet öncesi arap kadını çok güçlü..islamiyet sonrası size çok yabancı değil İslam ülkelerindeki kadınlara bir bakın.

İslamiyet öncesinde Araplar kızlarını diri diri gömüyorlardı masalı vardır.Hatice ölümüydü.

Hatice nasıl Tüccar dı.Araplar kadınsız mı yaşıyorlardı.

İslamiyet sonrasını da bir düşünün kadının bir erkeğin bilmem kaçıncı karısı olmasını.

İslamiyet ten sonra Hatice gibi ticaret yapabilen kadın olmuş mudur sizce.

İslamiyet babaların Gözünü kör mü etmiş acaba.Bir baba kızının bir Arap ın bilmem kaçıncı karısı olmasını kabulleniyor.hadi karısını anlayabildikte bir sürü cariyeyle eşini paylaşmak zorunda kalıyor.Müslüman Arap ülkelerinde recim ile kafası taşla ezilen kadın..

Müslüman arkadaşların ahlak ve namusundan şüphem yok..Ahlak ve namusları varsa bu Kuran'a ve Sünnete dayalı değildir..

Toplumsal ahlaktır, evrensel ahlaktır..insanlık ahlakıdır.Müslüman ahlakı diye bir şey yoktur.

KURAN’DA KADINLAR SEXKÖLESİ(CARİYE) OLARAK ALINIP SATILABİLİR

5-KURAN DA YAZANLARA GÖRE ALLAH KÖLECİLİĞE İTİRAZ ETMİYOR VE KÖLELER OLMASINI NORMAL GÖRÜYOR.

Kurandaki sure ve ayetler in birçoğu köle ve kölecilikle ilgilidir.Kuranın Türkçesini alıp görebilirsiniz.Kölelerle ilgili ayetler de Muhammed in söylediğine göre söyle vahiy ediyormuş.

NAHL suresi..75.ayet...Allah şunu misal getirdi: Bir yanda hiçbir şeye gücü yetmeyen bir köle, diğer yanda tarafımızdan güzel bir rızık verdiğimiz, ondan gizli, açık olarak harcayan hür bir insan, bunlar hiç eşit olur mu?

Kazanılan savaşta ele geçen kadınlara cariye denir.İnternetten İslamcı sitelerden aratın.

Cariyelerin çoğunluğu evli, kocalari öldürülmüstür. Cariyeler Kadin sex köleleridir.

Cariyeler cinsel ilişkilerde kullanılır ve nikahlanma yoktur...

Cariyeler evin gündelik her türlü işlerinde kullanılırlar...

Cariyelerinden bıkanlar bir mal gibi esir pazarina götürüp satarlar veya baska bir cariye ile degiş tokuş ederler...

Cariyelerini isterlerse başkalarina hediye ederler...

Cariyeler eve gelen misafirlere cinsel ilişkiye girebilmeleri icin ikram edilirler...

Köle ve Cariyeler savaş ganimetidir. Savaşta ganimetlerin nasıl paylaşılacağını Allah açık açık anlatmıştır.

NUR SURESİ..33- Dünya hayatının geçici menfaatini elde etmek için cariyelerinizi iffetli kalmayı arzu edip duruyorlarsa fuhşa sakın zorlamayın.

Cariyelerin sahipleri cariyelerini eve gelen misafirlere ikram etmeseler sapık ilişkilerde zorlamasalar "fuhusa zorlamayın" denilir mi?

"Dünya hayatının geçici menfaatini elde etmek için cariyelerinizi fuhuşa zorlamayın" diye söylemekle pezevenklik yapmayın demektedir. Bu cümlenin anlamı bu değimlidir?

Kölecilik islamdan önce vardı.Belli bir müddet devam etti ve bitti diyen gerizekalılara şunları hatırlatmak isterim.Birincisi bu tür ayetler Tevrat ve incilde yoktur ki islamiyetten önce olsun. ikincisi Osmanlı padişahları sırf bu cariye muhabbeti nedeniyle Müslüman görünüyorlardı. Osmanlı günümüze kadar gelen bir İslam devleti değimlidir.(Muhteşem yüzyıl dizisi)

Ayrıca Arap ülkelerinde bu sexkölesi uygulaması devam etmektedir.

NİSA SURESİ..AYET.3 - Eğer öksüz kızlarla evlendiğinizde onlara karşı adaletli davranamamaktan korkarsanız, hoşunuza giden diğer kadınlardan iki, üç ve dörde kadar evlenebilirsiniz. Eğer adaleti gözetememekten korkarsanız, o zaman bir tane ile veya elinizin altındakiyle (sahip olduğunuz câriye ile) yetinin. Doğruluktan ayrılmamak için bu daha elverişlidir.

Dört kadına kadar çokeşliliği uygun gören, günümüzde hala bu ilkelliğin sürdürülmesine sebep olan ayet. Elbette çokeşlilik derken, bu hakkın sadece erkeklere verildiğini de belirtelim. Bir diğer dikkat çeken nokta da ‘veya cariyeler ile yetinin’ kısmı. Buradan anlaşılacağı üzere, nikâhlı dört kadından öte sınırsız sayıda cariye (alınıp satılabilen kadın köle) sahibi olmak ve onlarla ‘yetinmek’ de dinen meşru.

Bu sureyi Allah bana vahiy etti demek Allaha hakaret değimlidir? Muhammed otomatik olarak Savaşta elde edilen köle ve Sexkölesi(cariyelerin) % 20 ini alıyor kalanıda diğerleri tarafından pay ediliyor.

İslam sayesin de kadınların yaşamak zorunda kaldıkları rezilliğe bakarmısınız.

MUHAMMED SAVAŞTA ÖLEN ARKADAŞLARININ EŞLERİNİ NEDEN NİKAHINA ALDI

Nikaha almadan bir peygamber arkadaşlarının eşlerine yardım edemez diyenlere ; Müslümanlar yardıma ve korunmaya muhtaç dul bayanları nikahına almadan yardım ederse aralarında zaten bir şey var dedikodusu olmasın diye resmi olarak evine alıyordu..

Günümüzde de Kimsesiz bayanlara devlet yardım edeceğine acaba devlet büyüklerine nikahlasak daha iyi olmaz mı?

Birkısım İslamcılar,Muhammedin Evliliklerini Savaşta dul kalmış Arkadaş hanımlarını korumaya alma olarak açıklamakta ve savunmaktadır.Yatağa almadan koruma yasaklanmışmıydı?

Ebu Bekir,Osman ve ömer gibi halifeler kızlarını korumaktan acizdi de Onlarca cariyeye sahip Halifelerin kızlarını Muhammedin mi koruması gerekiyordu?Diğer yandan korumak için neden nikah kıyılsın? Nikahsız korunamaz diye kuranın bir yerinde ayet mi var?

Birkısım İslamcılar bu evlilikler normal evlilikler gibi değildi aralarında bir cinsel ilişki yoktu diye savunmaktadırlar. Olabilir onlarca eş yüzlerce cariyeyi zevk için evinde tutması da mantıklı.Bu tür evlilikler dulları koruma amacıyla yapılsa neden sadece Muhammed korusun.

Muhammedin bir çok kadını da boşadığını biliyoruz onları korumaktan neden vazgeçmişti?

Bu tür evlilikler Dul kadınları koruma amacıyla olsa şöyle bir ayet olmazdı.

AHZAB SURESİ…28. Ey Peygamber, eşlerine şöyle söyle: "Eğer şu iğreti dünya hayatını ve onun süsünü istiyorsanız, haydi gelin size boşanma bedellerinizi vereyim de sizi güzellikle serbest bırakayım

Korumak amaçlı olsa neden onları boşamakla tehdit etsinki? Birde bu konuda neden Muhammed değil de ..Koskoca Allah böyle işlere karışır hayret..

AHZAB -53..Sizin, Allah'ın peygamberini incitmeye hakkınız yoktur; arkasından hanımlarını nikahlayamazsınız da. Çünkü, bunlar, Allah katında çok büyük bir günahtır

Muhammed ölüm den sonra hanımların nikahlanmalarını Günah olarak görürken neden bunu kendisi yapsın ki ? Kendinin Dul bıraktıklarının korunmasını istemiyor..Onun eşleri dışında herkes korunuyor..Nerdeyse korumak için milletin 6 yaşındaki kızlarına kadar inmişler.

Yukarıdaki açıklama ve evlilik nedeni sözde İslamcıların savunmasıdır.Gerçekten böyle bir şeye kılıf ararken düşünceleri bu mudur yoksa dalga mı geçmekteler anlamak mümkün değildir.Yanlışları savunmaktan ne kazançları vardır?

Çünkü Biz Türklerde Eğer uğruna savaştığın bir yolda arkadaşların ölür ise; Yardım olsun diye onların karılarını kendi yatağımıza alıp karımız yapmayı ayıp olarak görürüz.

Biz Türklerin geleneklerine bu Müslümanların acayip ilişkileri uymaz.

Ama sözde İslamcılara göre Muhammed arkadaşlarının karılarını yatağına almadan yardım etmemektedir. Bu durumda yaşayan bir arkadaşı başına bir şey gelip te ölürse karısına ne olacağını önceden bilebilmektedir.

Kadınların korunmasına gelince.O devirde erkekler hiçbir iş yapmamaktadır.İş hayatı kadınlara mahsustur.Örnek Muhammed in karısı Hatice zengin bir Tüccar dır.Eken biçen yemek yapan koyun otlatan kadınlardır.Dolayısı ile kadınlar korunmaya muhtaç değildirler.

Müslümanlar bir şeyi unutuyorlar Zengin dul Hatice Muhammedi korumak için almıştı.

Müslüman ülkelerde üreten kadındır.Türkiyede cumhuriyetin 50 yılına kadar bile böyleydi.Kırsal kesimlerde kadınlar çalışır erkekler kahvelerde otururlardı.

Muhammed hazretlerinin ilk eşi Hatice’den 6 çocuğu olduğu söylenir. Zeynep, Rukiyye, Ümmü Gülsüm, Fatma, Abdullah ve Kasım. İki erkek çocuk yaşamaz. Üç kızı kendi sağlığında genç yaşta, Fatma da ölümünden 6 ay sonra vefat eder.

Hatice’nin ölümünden ve hicretten sonra Muhammed çok sayıda evlilik yapar. Eşleri arasında genç ve doğurgan kadınlar da olmasına rağmen hiç çocuğu olmaz. Ki bu kadınların bazılarının önceki eşlerinden çocukları olmuştur. Bu kadar kadının kısır olması mümkün değildir. Bu durumda Muhammed’in kısır olduğu düşünülür.

Hatice’nin 40 yaşında evlendiği, 41 yaşında Kasım’ı, 45 yaşında Zeyneb’i, 48 yaşında Rukiyye’yi, 49-50 yaşında Ümmü Gülsüm’ü, 52-53 yaşında da Fatma’yı dünyaya getirdiği yazılır.Şia’ya göre Fatma’nın doğum tarihi 614′dür ve Ali ile evlilik tarihi 623′tür. Yani 9 yaşında evlenmiştir ve Ayşe ile aynı yaştadır.

Bunu doğru kabul ettiğimizde Hatice’nin Fatma’yı doğurduğu yaşı 58 olur.Bir kadının 40 yaşından sonra 6 çocuk yapması olanaklar dahilinde görülebilir mi?Üstelik de son çocuğunu 53 ya da 58 yaşında doğurmuş olması normal görülemezAma Hicretin 8. yılında 60 yaşındayken Muhammed’in cariyesi Mariya bir çocuk doğurur. Çocuğun ondan olup olmadığı konusu İslam’da geniş yer bulur ve tartışma konusu olur. Noktayı Cebrail koyar ve Muhammed’e “Ey İbrahim’in babası!” diye seslenerek teyit ettiği rivayet edilir.

“Bu cariye Muhammed’e hediye edildiği zaman, Muhammed’in yanında 16 yaşında Ayşe, 17 yaşında Safiye, 22 yaşında Cüveyriye, 24 yaşında Hafsa, 30 Yaşında Ümmü Habibe, 37 yaşında Zeynep binti Cahş, 32 yaşında Ümmü Seleme, 39 yaşında Meymune ve ayrıca Reyhane ile Sevde adlarında eşleri vardı, diğer cariyeleri ve eşleri hariç.. Peki, bütün bu gencecik hanımlar kısır mıydı ki, hiçbiri Muhammed’den hamile kalmadı da , 60 yaşındaki Muhammed’e Mariya hemen hamile kalıyor ve İbrahim adında bir çocuk doğuruyor?

Muhammed'in en tanınmış karıları:

Hatice2. Sevde Binti Zem'an3. Ebubekir kızı Ayşe4. Ömer kızı Hafsa 5. Huzeyme kızı Zeynep 6. Ümmü Seleme (Hine)7. Haris kızı Cuveyriye 8. Zeyd kızı Reyhane9. Zeynep Binti Cahş10. Ebu Süfyan kızı "Ümmü Habibe" (Remle)11. Huvey kızı Safiye12. Haris kızı Meymune13. Sem'un kızı Marya Kıbti

Muhammed'in boşadığı kadınlar:

1. Dahhak kızı Fadime2. Zabyan kızı Aliye3. Kab kızı Mileyke

Muhammed'in nikahlayıp sonradan ayrıldığı kadınlar:

1. Numan kızı Esma2. Kays kızı Kuiteyle3. Esma veya Seba (Sena) Binti Salt

4. Necdet kızı Selma5. Huzeyl kızı Havle6. Seraf binti Halife7. Yezit kızı Amre El-Gifariye 8. Yezit kızı Hind El-Kitabıye 9. Davud kızı Mileyke 10. Rufaa kızı Nesatlsat 11. Kab kızı Esma 2. Haris kızı (Saire) Kuteyle13. Amr kzı Senba/Seyba/Sabiye14. Cündüp bin Dimre Cind-i'nin kızı15. Serahil kızı İmeyme (Binti Cevn)16. Muaviye kızı Amre17. Süfyan kızı Seba (Sena)18.Ümmül Haram19. Hakim kızı Leyla

Muhammed'in mehir parasını ödemeden aldığı kadınlar:

1. Haris kızı Meymune 2. Huzeyme kızı Zeynep 3. Ümmü Serik 4. Hakim kızı Havle

Muhammed'in sözlendiği kadınlar:

1. Amir kızı Duba 2. Nuame Bel'anberi3. Sehl kızı Habibe Ensariye4. Cemre Binti Haris Bin Avf Bin Kab bin Zabyan 5. Sevde Kireşiye 6. Besame kızı Safiye7. Ebu Talib'in kızı Ümmü Hani

Muhammed'in cariyeleri:

1. Bereke (Ümmü Eymen) 2. Emetullah binti Ruzeyme 3. Hudre 4. Redva5. Sad kızı Meymune 6. Ruzeyne 7. Selma (Ümmü Rafi) 8. Marya (Ümmü Rebab)9. Marya (Ceddetu'l Müsenna) 10. Ümmü İyas 11. Havle (Ceddetu Hafs) 12.Meymune binti Ebi Abis 13. Ümmü Dümeyre 14. Ümmü Ayas 15. Rebiha16. Saibe

Korumak için evlenme yada Cinsellik için olmasa Bu kadar kadına ne gerek var..Ayrıca Kuranda yazan bir sıra ve adaletli davranma var..Bu adalet cinsellik konusunda değilmidir? Kıvıra kıvıra kıvıracak yerleri kalmadı..ne mantık..

31-PEYGAMBER VE HALİFELERİN KÜÇÜK KIZLARLA EVLENME NEDENLERİ NELERDİR?

TALAK suresi ..ayet..4 - Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdetini görmemiş bulunanlardan eğer şüphe ederseniz onların bekleme süresi üç aydır.

Bu surede kadınlarınız için den adetten kesilmiş olanlar..DOĞURGANLIĞINI BİTİRMİŞ OLANLAR

Henüz adetini görmemiş bulunanlardan…KÜÇÜK OLUP HENÜZ REGL OLMAMIŞ KIZLAR

Açık ve net olarak belirtilmiştir.

‘Henüz adet görmeyen’ kadınlardan ‘nasıl boşanılacağı’ anlatılmasının amacı nedir?

Doğal olarak buradan şu sonuç çıkarılmaz mı daha ergenliğe girmemiş kızlarla evlenilebilir ve hatta boşanılabilir.Bekleme süresi dediği hamilemi değil mi anlamındaki süredir.öyleyse kuran da bu ibareyi koyduğun zaman ergenliğe girmemiş kızlarla evlenilebileceği belirtilir.

Arap Müslümanlar bunun böyle olduğunu biliyorlar.Uygulamayı ise fetva ile şöyle yaptıklarını belirtiyorlar.Biz bu konuda Muhammedi örnek alıyoruz.Ayşe ile 6 yaşında evlenmiş fakat 9 yaşına gelmeden gerdeğe girmemişti diyorlar.(hani Muhammed koruma amaçlı evleniyordu)

Konu: Peygamberin Aişe’yle Nişanlaması ve Nikahlanması

Hadis No: 1553“Rivâyete göre şöyle demiştir: Ben altı yaşında bir kız iken Nebî salla`llahu aleyhi ve sellem beni akd ve nikâh eylemişti. (Üç sene sonra) biz Medîne`ye hicret ettik. Hâris İbn-i Hazrec oğullarının menziline indik. Müteâkıben ben, sıtmaya tutuldum. Bu cihetle saçım döküldü. (Hastalıktan kurtulduktan sonra) saçım gürleşti, uzayıp omuzlarıma döküldü. Bir kere ben, arkadaşlarımla berâber salıncakta oynarken annem Ümmü Rumân bana doğru geldi ve beni çağırdı. Ben de annemin yanına geldim. Beni ne edeceğini bilmiyordum. Annem elimi tuttu. Tâ evin kapısı önün (e geldiğimizde ora) da beni durdurdu. Ben de yorgunluktan kaba kaba soluyordum. Nihâyet soluğum biraz yatıştı. Sonra annem biraz su aldı. Onunla yüzümü, başımı sıvazladı. Sonra beni eve koydu. Evde Ensâr`dan birtakım kadınlar hazır bulunyordu. Bunlar bana: – Hayır ve bereket üzere geldin, hayırlı kısmet getirdin! di(ye alkışla) dılar. Annem beni bu kadınlara teslîm etti. Bunlar da benim kılığımı, kıyâfetimi düzlediler ve Resûlullah`a teslîm ettiler. Beni hiçbir şey sıkmadı. Ancak Resûlullah salla`llahu aleyhi ve sellem`i habersiz görünce sıkıldım. (Resûlullah bir sedir üzerine oturmuştu. Yanında Ensâr erkeklerinden, kadınlarından oturanlar vardı. Beni Resûlullah yanına oturttu). Ensâr kadınları beni Resûlullah`a takdîm ettiklerinde ben dokuz yaşında bir kızdım.”

HALİFE ALİNİN evliliği başka bir örnek

Hatice’nin 40 yaşında evlendiği, 41 yaşında Kasım’ı, 45 yaşında Zeyneb’i, 48 yaşında Rukiyye’yi, 49-50 yaşında Ümmü Gülsüm’ü, 52-53 yaşında da Fatma’yı dünyaya getirdiği yazılır.Şia’ya göre Fatma’nın doğum tarihi 614′dür ve Ali ile evlilik tarihi 623′tür. Yani 9 yaşında evlenmiştir.

HALİFE ÖMERİN EVLİLİĞİ

Hayatüs sahabe 3. ciltte Hz. Ömer'in, Hz. Alinin kızı Ümmü Gülsüm ile evlenmek istediği ve Hz. Ali'nin kızını Hz. Ömer e gönderdiği, Hz. Ömer'in kızın eteğini kaldırp baktığı yazılıyor.

Hz. Ömer ( halifeyken, bir gün, Hz. Ali'den, kızı Ümmü Gülsüm'ü istedi. Hz. Ali, 0 küçüktür" dedi.

Bunun üzerine Ömer (r.a.), Hayır. Vallahi, bu bir şey değil; fakat sen beni engellemek istiyorsun" diye konuştu, Eğer gerçekten dediğin gibi (çocuk/sabî) ise onu bana gönder" diye ekledi.Aslında, Resûlullah'ın vefatından önce dünyaya gelen Ümmü Gülsüm, gerçekten küçüktü.2 Hattâ, bir rivayette, kendisinden, "O, o zaman bir kız çocuğu idi" diye söz edilir. Hattâ, Mescid-i Nebevî'de sonucu bekleyen Hz. Ömer'e yanındakiler, "Ey Mü'minlerin Emîri! Ondan ne istiyorsun? O küçük bir kız çocuğudur" demişlerdi.

Ben sorularla İslamiyet adlı siteden öğrendim bunları sizde araştırabilirsiniz Yaratan bir gücün bedevinin cinsel sapıklıklarının Önlerini açıp azdırmak için yanıp tutuşduğunu düşünmek akıla mantığa sıgmaz.O nedenle kuran Allahın gönderdiği bir kitap değildir.

İSLAMIN KİTABI KURANA GÖRE KADIN ERKEK EŞİT DEĞİLDİR

ERKEK ŞAHİT OLABİLİR-KADIN OLAMAZ

BAKARA-282-İslamda iki kadının şahitliğinin bir erkeğe denk sayılması

MİRASTA ERKEĞE TAM-KADINA YARIM PAY

Bu olayı anlamak mümkün değil Allahın emri diye kadınlar dan çalmış hırsızlar.

NİSA-11-Miras ta erkeğin yarısı kadar pay sahibi olması

ERKEK KADINI DÖVER-KADIN ERKEĞİ ÖVER

NİSA -34-Erkekler tarafın dan şiddet uygulanması dövülmesi emri

ERKEK ÖZGÜR-KADIN ÖZGÜRDEĞİL

Bakara 178 - Ey iman edenler! Öldürmede kısas size farz kılındı. Hüre hür, köleye köle, kadına kadın. Ama her kim, ölenin kardeşi tarafından bir şey karşılığı bağışlanırsa, o zaman örfe uyması, ona diyeti güzellikle ödemesi gerekir.

BİRDEN FAZLA EŞ HAKKI ERKEĞE VAR KADINA YOK

Erkeğe Eş yoksa bile Cariye (sexkölesi )hakkı var.kadına Erkek köle hakkı yok

NİSA SURESİ..AYET.3 - Eğer öksüz kızlarla evlendiğinizde onlara karşı adaletli davranamamaktan korkarsanız, diğer kadınlardan iki, üç ve dörde kadar evlenebilirsiniz.

ERKEK CENNETE GİDER KADIN GİDEMEZ

Erkeklere hurileri duymuşsunuzdur-Kadına bir şey varmıdır.

RAHMAN-56-gözlerini eşlerine çevirmiş güzeller var ki, önce onlara ne insan ne de cin dokunmuştur.

Aşağıdaki ayetlerden hangisi kurandadır.Neden diğeri yoktur.

Nisa Suresi..ayet.23 - Size şunlarla evlenmek haram kılındı: Analarınız, kızlarınız, kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek kardeş kızları, kız kardeş kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kız kardeşleriniz, karılarınızın anneleri, kendileriyle zifafa girdiğiniz karılarınızdan olup evlerinizde bulunan üvey kızlarınız,

ERKEK SURESİ..AYET 1553-Size şunlarla evlenmek haram kılındı: babalarınız, oğullarınız,Erkek kardeşleriniz,amcalarınız,dayılarınız,kız kardeş oğulları, erkek kardeş oğulları, üvey babalarınız, süt erkek kardeşleriniz,kocalarınızın babaları, kendileriyle zifafa girdiğiniz kocalarınızdan olup evlerinizde bulunan üvey oğullarınız

ERKEKLER KÜÇÜK KIZLA EVLENEBİLİR-KADINLARA KÜÇÜK ERKEKLE EVLENEBİLİR AYETİ YOKTUR

TALAK suresi ..ayet..4 - Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdetini görmemiş bulunanlardan eğer şüphe ederseniz (iddetlerinin nasıl olacağında tereddüt ederseniz), onların bekleme süresi üç aydır.

ERKEK BEDELİNİ ÖDER BOŞAR –KADIN IN ERKEĞİ BOŞAMASIMI İSLAMDA!!!

AHZAB SURESİ…28. Ey Peygamber, eşlerine şöyle söyle: "Eğer şu iğreti dünya hayatını ve onun süsünü istiyorsanız, haydi gelin size boşanma bedellerinizi vereyim de sizi güzellikle serbest bırakayım

ERKEĞİN ZIHAR HAKKI VAR-KADININ BÖYLE BİR HAKKI OLABİLİR Mİ HİÇ YA GÜLDÜRMEYİN

MÜCADELE -3 - Kadınlardan zıhâr ile ayrılmak isteyip de sonra söylediklerinden dönenlerin, karılarıyla temas etmeden önce bir köleyi hürriyete kavuşturmaları gerekir.

Siz kadınlar için genelev duydunuz muj bir İslam ülkesinde Erkekler için neden var..

Siz ibadet yapan birinin önünden erkek geçtiği zaman ibadeti bozduğunu gördünüz mü?

Siz islamda önemli görevler almış bir kadın gördünüz mü?

Daha çok şeyler sayılabilir.

Kaynak: http://aydinlatici.blogcu.com/muslumanlarin-kadini-insan-olarak-gormediklerinin-ispati/12348214

Link to post
Sitelerde Paylaş

Arap putumu savunayım derken daha da rezil duruma düşmüşsün. Yani bir kadını müebbet hapis cezasına çarptırmak için kanıta falan da gerek yok 4 yalancı şahit bulmak yeterli.

4 yalancı şahit! bunların ifadeleri alınmıyor mu komplomu değil mi diye adli memurlar araştırmıyor mu?

bu dört şahiti olay zamanında görenlerde susuyor mu? burası neresi tazmanya mı?

ırak iran suriye afganistan müslümanda

Türkler müslüman değil mi?

Müslümanlık demek Türk demektir tarih ve bütün dünya şahittir buna

Türk dendiği zaman asırlarca İslam dini manası tahsil edilmiştir

avrupada bir lord müslüman oldu mu ona Türk oldu derlerdi..

Türk demek Gerçek Müslümanlık demektir nokta

zaten urfa ahalisinden olan peygamberimizin en büyük dedesi hazretii İbrahimde araplaştırılmış Türktür

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

İslamda Kadın Maldır

İslam da böyle. ’’Köle , cariye”, nasıl alınıp satılan bir mal durumundaysa, "kadın” da öyledir. Temel bu. Sonradan biraz anlayış gelişmeleri olmuşsa da, dinlerdeki anlayışlar, bu temel üstüne kurulmuştur.

Kur’an’da ”koca”ya 6 kez ”BA’L” denir. (Bkz. Bakara: 228; Nisâ: 128; Nûr: 31.) Bir başka yerde de bir ”put”a, ’’Tanrıya ”Ba’l” dendiği görülür. (Bkz. Saffât: 125.) ”Ba’l”, söz konusu dinlerin kaynağının biçimlendiği dönemlerin Fenikelilerinde "en büyük Tanrı”dır. Ve ’’efendi” anlamındadır. Tıpkı "Rabb" gibi, tıpkı Yunanlıların "Adonis"i gibi. Çünkü ikisi de "Ba’l" den kopya. (Bilgi için bkz. Prof. Dr. Philip Hitti, Tarihu Suriye ve Lübnan ve Filistin, s. 125-126.)

"Efendi" anlamlı bir "put", bir "tanrı" olan "Bal" adı, Kur’an ayetlerinde neden "koca’’ya da verilmiştir?

Bu, ”koca”ya ve "karisma nasıl bakıldığını da ortaya koymakta. "Koca", Kur’an’da "karisinin "efendisidir. Aynı zamanda da bir tür "tanrı” durumundadır "karisi için. "Bal” denmesi bundan.

Koca "efendi" olunca, "karisi da, ne denli "özgür (hurre)" sayılırsa sayılsın; "dişi köle (cariye)" sayılır. "Dişi köle" gibi "alınıp satılması" yoktur. Ama kocaya verilen yetki, karı için uygun görülen konum, kadının "alınıp satılmaya" yakın bir durum sergiler. Sonuçta "kadın", bir tür "mal” sayılır.

Böyle olduğu içindir ki, Kur an’da, Sâd suresinin 23. ve 24. ayetlerinde ”kadın”a ’’dişi koyun anlamına gelen ”Na’ce” denmiştir. (Bkz. Tefsirler, örneğin Taberî, Camiu’l-Beyân, 23/92-97.)

Hadislerdeki açıklamaya da uygundur bu. Muhammed’in anlatmasına göre, koca ”râî”, yani ’’çoban”, onun karısıysa ”raiyye”den, yani ”sürü”dendir. (Buhârî, e’s-Sahih, Kitabu'l-Cum'a/11; Müslim, e'-s-Sahitı, Kitabu’l-Imare/20, hadis no: 1829.) Kocanın "çoban”, karı- nınsa "sürüden biri" olarak görülmesi, İslam'ın başından bu yana süregelmiş, kadının bu konumu, tüm müslümanlarca benimsenmiştir.

"Sürü"dekiler, "mallardan oluşur. Bu durumda, İslam düşüncesi, kadını ”sürü”den saymakla da, ona ”mal”, "erkeğin malı" gözüyle baktığını bir kez daha ortaya koyar.

Kadına, İslam’ın "mal" diye baktığını gösteren çok şey vardır. Pek çok "hüküm", pek çok Şeriat kuralı. Bir "boşanma" kurumunu ele alalım. "Boşanma”, İslam'da —bilindiği gibi— ’’erkeğin hakkidir. Erkek, kadını boşayabilir de, kadın erkeği boşayamaz. Neden?

Aynı temelden dolayıdır bu da. Yani İslam, kadını ’’mal-mülk” gördüğü için. Bir malın, mülkün "sahib"i, dilediği zaman bu maldan, mülkten "vazgeçebilir". Kaldırıp atabilir, satabilir. Kimse karışamaz. Ama bir maim, mülkün, kendi sahibini atabileceği, satabileceği düşünülemez. Koca da, karısının "mülk sahibi" türünden sahibidir. Karısını boşaması da bir tür "vazgeçme"dir "mal ve mülk"ten. Sonra bu mal, mülk gidip yeni "sahip” bulamaz. Kadın da koca bulamaz. İslam, "mal" gördüğü kadına böyle bir ’’irade” vermez. O kadına koca olacak biri varsa, o gelip kadını bulur. Malı, mülkü, ’’yeni sahibinin gelip bulması gibi.

Medenî Yasa’yla, böyle bir durumdan, yani ”mal-mülk olma” niteliğinden kurtarılmak istenmiştir. Ne ölçüde kurtanlabilmiştir? Bu, tartışılabilir. "Uğursuz bir mal"

Kadın, İslam Şeriatı’nın gözünde yalnızca bir ”mal” değil; "uğursuzdur” da. Muhammed, çok açık biçimde, "kadın”da da ’’uğursuzluk” bulunduğunu söyler. (Bkz. Buhârî, e’s Sahih, Kjtabu’l-Cidâd/7; Müslim, e’s-Sahih, Kitabu's-Selâm/115-116, hadis no: 2225; Ebu Dâvûd, Sünen, Kitabu't-Tıbb/24, hadis no: 3922; Tirmizî, Sünen, Kitabu’l- Edeb/58, hadis no: 2824; İbn Mace, Sünen, Kitabu’n-Nikâh/55, hadis no: 1995; Neseî, Sünen, Kitabu'l-Hayl/5, hadis no: 3598; Mâlik îbn Enes, Muvatta’, Kitabu'l-îstizan/8, hadis no: 22, s. 972; Ahmed İbn Hanbel, 2/8...)

Bununla birlikte İslam’ı kurtarmaya çalışanlar, ’İslam’da uğursuzluk inancı yoktur" diyorlar. Başta da Diyanet İşleri Başkanlığı. Bilindiği gibi, ülkemizin onur duyacağı nitelikteki bir bilim adamı Prof. Dr. İlhan Arsel’in, her biri yüzakı olan kitapları arasında bir de (son kitabı) "Şeriat ve Kadın" adlı kitabı vardır. Arsel bu kitabı daha çok, Diyanet yayınlarına, en başta da "Sahih-i Buhârî Muhtasarı Tecrîd-i Sarih Tercemesi" adlı kitab ve İslam dünyasında "muteber" olan kitaplara dayanarak yazmış; İslam’ın, İslam Şeriat’ının "kadın”a nasıl baktığım, tüm çıplaklığıyla gözler önüne sermiştir.

Turan Dursun

Link to post
Sitelerde Paylaş

İslamda Kadın Sünneti

kadc4b1n-sunneti.jpg

onezyada_toplu_kiz_cocugu_sunneti_12.jpg

Pek çok islam ülkesinde erkek sünneti gibi kadın sünnetide uygulanmaktadır. Kadın sünneti hadis kaynaklarındada geçer.

Ümmü Atiyye el-Ensârî (Radiyallahu Anha) şöyle dedi: “Medine’de kadınları sünnet eden bir kadın sünnetçi vardı. Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) o sünnetçi kadına: −‘Fazla derinden kesme! Çünkü bu, kadın için daha çok tat (orgazm) almasını sağlar. Kocası içinde daha sevimlidir’ buyurdu.” (Ebu Davud 5271)

Link to post
Sitelerde Paylaş

4 yalancı şahit! bunların ifadeleri alınmıyor mu komplomu değil mi diye adli memurlar araştırmıyor mu?

bu dört şahiti olay zamanında görenlerde susuyor mu? burası neresi tazmanya mı?

ırak iran suriye afganistan müslümanda

Türkler müslüman değil mi?

Müslümanlık demek Türk demektir tarih ve bütün dünya şahittir buna

Türk dendiği zaman asırlarca İslam dini manası tahsil edilmiştir

avrupada bir lord müslüman oldu mu ona Türk oldu derlerdi..

Türk demek Gerçek Müslümanlık demektir nokta

zaten urfa ahalisinden olan peygamberimizin en büyük dedesi hazretii İbrahimde araplaştırılmış Türktür

Sen ne kadar beyinsiz bir şeysin. Zaten benim asıl eleştirdiğim noktanın şahitlik meselesi olmadığını söyledim. Eşcinsellik bir suç değildir. Madem çok adil çok akıllı bir tanrın var o zaman söyle bakalım tecavüzün cezası neymiş islamda? pedofilinin cezası neymiş? kadın pazarlamanın cezası neymiş? Bunları söyle bana.

Konu nereden Türklüğe geldi ben onu anlayamadım? Senin gibi Türlük ile hiçbir alakası olmayan ümmetçi arapperestlerin bana Türklük dersi vermeye kalkınca sinirlerim tepeme çıkıyor. Türklük Müslümanlık ise ne anlamı kalıyor Türküm demenin? Müslümanım de sadece ne bokuma Türküm diyorsun o zaman?

Müslüman oldu deyince Türk oldu derlermiş. Banane aptal batılı tarihçilerin ne dediğinden?

Eliyle pilav yiyen mağara devrinden halen daha çıkamamış ayılar da Türk sayılıyor senin mantığına göre tabi. Bu Türklüğe yapılabilecek en büyük hakarettir. Aşağılık barbar sami ırkıyla Türkler bir mi yani?

Türk kültürünü, dilini, tarihini benimseyen kişiye Türk denir.

Madem başlık kadınla ilgili ve madem konu Türklüğe geldi o zaman değinmeden geçmeyeyim. Batılı kadınların bile son yüz yıldır sahip olduğu haklara Türk kadını 2 bin sene önce bile sahipti zaten. Ta ki senin kokuşmuş ilkel ataerkil dinin bize bulaşıncaya dek. Ben bu konuyla ilgili bir başlık açtım. Meydan okudum sizlere. Bana İslamın Türk kadınına kattığı bir şeye örnek verin dedim. Hiçkimse cevap veremedi. Uludağ sözlükte de açtım bu başlığı orada da cevap verebilen olmadı.

İslam milliyetçiliğe karşıdır. İslam bütün Müslümanların tek bir millet olmasını ister. Bu durumda islamı kabul eden kişi milli benliğini kaybetmeye mahkumdur. Zaten İslamdan sonra Türklerin başına gelen de bu oldu. Senin pis ümmetçi dinin yüzünden Türklerin milli rabıtaları gevşedi; milli maneviyatı, milli hisleri uyuştu. Türk milleti senin dinin yüzünden tek bir kelimesinin dahi manasını bilmediği halde kuranı ezberlemekten beyni sulanmış hafızlara döndü.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dini bilmeyen kara cahil insanların dinden dem vurmalarını görünce alay etmek çok istiyorum ama etmiyorum!

Gerçek kara cahilin kendin olduğunu, ''iddet süresi kadını korumak içindir'' diye saçmalayarak ortaya koymuş bulundun...

Boşandıktan sonra 90 gün beklemek, kadını neye, kime karşı koruyor?

Muta ile günlük olarak, sex amacıyla nikahlanan, 3 kere boş ol'la belki de keyfi boşayıp ortada bırakılan kadınları, erkeklerden, ikişer-üçer-dörder tane, manavdan portakal seçer gibi seçip alabilirsiniz diyen Allah koruyor...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dini bilmeyen kara cahil insanların dinden dem vurmalarını görünce alay etmek çok istiyorum ama etmiyorum!

adamın anlattığı tamamen zırva ve safsatanın dibi

Çünkü hiç adet geçirmeyenlerin de beklemesi süreside yine iddettir 3 aydır. hiç adet görmeyenin çocuğu olmaz!

3 ay beklemesinin sebebi gebe mi değil mi değil: erkek ve kadın şöyle iyice bir düşünüp aklına başına almaları için verilen bir süredir.

eğer erkek bu 100 gün boyunca kadına hiç yaklaşmaz ilgi göstermezse demek ki, erkek bu işi eğlenceye almış demektir

başkasıyla takılıyordur...

mesela tekrar eski sevgilsine dönerse o biras sıkar.. çünkü

eşi istediği bir erkekle ilişkiye girmeden dönemez

neden çünkü sebebsiz boşanmaktan arşı ilahi titrer

eşine bir ay yaklaşmadı bir kere arşı ilahiyi titrettti

ikinci ayda yaklaşmadın yine titrettin 3 ayda yaklaşmadın yine titrettin.. demek ki sen işi eğlenceye almışsın senin vicdanına böyle bir azap gerekir diyor Allah

zina: 3 ay beklemeden illişki yapılırsa zina olur

zina: gayrı meşru ilişkiye denir.. iki birey birbirlerine haram değillerse ilişkiye girerlerse bu zina değil cimadır. (4 kişinin önünde yapılırsa zinadır)

evlenmek: yok imam efendi kıydı, yok belediye kaydı yok papaz kaydı, bunlar halk arasındaki dedikoduyu kaldırmak, evlenenleri birine varis kılmak, bir çocuk olursa bu aileya aittir diye kaydetmek içindir..

Evlenenlerin bir nikah kaydı daha vardır ki buda Alem-i arşta meleklerin huzurunda taraf-ı İlahiden kıyılır

O nikah cima ile başlar

nisa 24 de Artık Onlardan faydalanırsanız (cima ederseniz) farz olan eçirlerini (mehirlerini) verin

Allah indinde cima olursa mihir farz olduğuna göre onlar evli sayılırlar.... 3 ay beklenilmelidir.. nokta

Akıl hastası dindar; kendi kendinize uydurup duruyorsunuz.

Talak 4:

Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz, onların bekleme süresi üç aydır. Gebe olanların bekleme süresi ise, yüklerini bırakmaları (doğum yapmaları)dır. Kim Allah'tan korkarsa, Allah ona işinde bir kolaylık verir.

Bu allah sandığınız arap soytarısı, sizden daha mı kafasız ki, kadınların bekleme süresi 3 aydır demek yerine adetten kesilmişler-kesilmemişler diye anlatıyor. Behey akıl yoksunu dindar; mallahınız şunu diyemeyecek kadar beyinsiz midir?

Malak 4:

Ayrıldığınız kadınların bekleme süresi üç aydır. Gebe olanların bekleme süresi ise, yüklerini bırakmaları (doğum yapmaları)dır.

Konu hamilelik değilse, mallahınız ne diye adeti işin içine karıştırıyor? Yahu zerre beyin yok mu sizde?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Gerçek kara cahilin kendin olduğunu, ''iddet süresi kadını korumak içindir'' diye saçmalayarak ortaya koymuş bulundun...

Boşandıktan sonra 90 gün beklemek, kadını neye, kime karşı koruyor?

Muta ile günlük olarak, sex amacıyla nikahlanan, 3 kere boş ol'la belki de keyfi boşayıp ortada bırakılan kadınları, erkeklerden, ikişer-üçer-dörder tane, manavdan portakal seçer gibi seçip alabilirsiniz diyen Allah koruyor...

Sadece kara cahil değil deli aynı zamanda. evren 200 bilmem kaç milyar yaşındamıymış neymiş ha bir de nemrutun çok gelişmiş teknolojisi varmış füze roket falan gönderiyormuş uzaya öyle diyordu geçenlerde bu arkadaş.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sen ne kadar beyinsiz bir şeysin. Zaten benim asıl eleştirdiğim noktanın şahitlik meselesi olmadığını söyledim. Eşcinsellik bir suç değildir. Madem çok adil çok akıllı bir tanrın var o zaman söyle bakalım tecavüzün cezası neymiş islamda? pedofilinin cezası neymiş? kadın pazarlamanın cezası neymiş?

eşcinselikte bir çeşit zinadır ve 4 şahit getirilmelidir.. yani 4 kişi onünde kılıç kınına girer gibi yapıyorlarsa aynı cezaya tabi olurlar

toplum gözü önünde celde cezası

Tecavüzün cezasında da 4 şahit gerekir.... tecavüz eden adama toplum için de celde cezası verilir.. eğer olay darpte girmişse bununda ayrıcası cezası verilir...

Pedofilin cezasıında da yine 4 şahit gerekir. celde cezası verilir.

daha önde yazdığın yazıyı buraya alıntılıyorum iyi okumalar saygılarımı teveccüh buyurum :D

Nur 2. ayette Allahın söylediği şu: zaniyetü (zina edici kadın) ve zani (ve zina edici erkek) dikkat edilirse Kadın için mezniye denmemiştir. mezniye (zina edilmiş kadın)demektir o halde kerhen istemeyerek zorla, zina edilen kadın bu cezadan hariçtir.. zina eden erkek ise cezayı yer hah ha kamon :D

Zina ve tecavüzde iki değil tam dört şahit gerekir. Tecavüz olayında 1-2 veya 3 tanık varsa Siz neden engel olmadınız mal mal baktınız denir. kamon sorusu olan

Sayın Mindsurfer ve sürekli saçmalayan yazılarıyla beni güldüren Komik Zavallı kardeşim :D Size bir ufak Sualim olucak:

Tecavüz olayında şahitler yoksa Erkeğin kadına tecavüz ettiğini nasıl hükmediyorsunuz hislerinizle mi?

Kadının yalan söyleyip erkeğe oyun yaptığını (zevktenmiş gibi mahsus yanındaki eşyaları kırdığını erkeği tırmaladığını falan yani komplo kurmadığını), yani kadının doğru söyleme ihtimali olduğu gibi yalan söyleme ihtimalide vardır bunu nasıl çözüyorsunuz bunu bi anlatı verin bize hahay kamon :D sorusu olan

işte bunlar nasıl cözülüp aydınlanıyorsa, islamda tecavüz yapan erkeğe had cezası veriliyor.

bu had cezası uygulandıktan sonrada kadınında gözü varsa o kimse tecavüzcüye paa cezası veriliyor evlendiriliyor falan filan bir sürü alternatif var kamon yes

savaş esiri olmuş (islam stajı, insalık dersi alması için bir müminin himayesine verilmiş kadınlar hariç) kadın pazarlama diye bir şey yoktur.. cariye kelimesinin manası bile bir yerden bir yere giden çalışan kadın manasındadır. caridendir; cari: giden bir yerden bir yere giden demektir.. Ki kuranda cariye geçmez, sağ eliniz sahip oluğu der.. bu yanında üçretli sözleşmeli çalışan insanlar hizmetçiler ve savaş esiri olmuş köle cariye varsa onlarıda içine alan bir kelimedir.

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

KONU : Müminun 6-7 ayetlerinin Orjinal Çevirisi

Duyuru: Kuranı ayetleriyle oynuyorlar, Milleti kandırıyor, zavallılar atesit oluyor, 5- 10 sayfa okuyan çocuklarda, bir şey bulmuş gibi buna sarılıyor, Bu atesit çocuklar, münevver din aydınlarının, gözün de bir eğlence mezvuu olduklarında buradan ihbar ediyorum

Muminin 6-7: "Müminler eşleriyle veya cariyeleriyle ilişkilerinden dolayı kınanmazlar" " artık kim isterse bunun ötesinden arkasında bir şey o takdirde o haddini aşmıştır. buyurulmaktadır

dikkat edilirse ayette "VE" demiyor "VEYA" diyor... ondan sonra gelen ayette bundan ötesinde bir şey arayanda haddini aşmıştır buyuruluyor

"Ve" deseydi müminler eşleriyle ve cariyleriyle ilişki yaşarlar manası çıkardı ama öyle bir mana çıkamaz çünkü "Veya" denilmiştir

bu şu demektir. müminler eşleriyle veya cariyeleriyle, bunların ikisi ile de ilişki yaşayabilirler. Fakat ilişki yaşadıkları vakit

hem eş, hem cariye olmaz

eşleri ve cariyleri ile denseydi bu olabilirdi ama öyle denmedi kamoooon yeeee

koca kuran saltanatını sana kim dil uzatabilir sana dil uzatanlar cahilin önde gidenleridir..

Nisa 24 de: gayet apaçık bir şekilde, kırmızı noktasınız bir şekilde: "gayrı müsafihine"der yani sırf zevk suyunu boşaltmak için cariye edinmeniz veya bir kadınla evlenmeniz yasaklanmıştır... haramdır der...

illaki iffet ve ismet numünesi bir çok yetiştirmek ve neslinin devamını talep etmek suretiyle bir kadınla ilişki kurmalısınız der...

Koca Kuran sana kim dil uzatabilir ancak cahiller

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir kız bir erkekten hoşlanır ve çıkar sonra erkek kızla ilişkiye girer bir müddet sonrada kızdan ayrılır. (kız aldanmıştır)

kızın hayatına başka bir erkek girer O erkekte O'nunla ilişkiye girer sonra O'da bırakıp gider.. kız yine aldanmıştır

kızın hayatına başka bir erkek girer bir hafta iki hafta derken O'da ilişkiye girer.. sonra ayrılırlar

kız yine aldanmıştır.

islam kadın dinidir

İslam der ki: Bu böyle olmaz.. erkek yavşıyor yavşıyor kandırıyor aldatıyor sonra ne arıyor ne soruyor

olan kız tarafına oluyor

bu böyle olmaz, kız bir kere aldanırsa, başka bir erkekle ilişkiye girmesi için 3 iddet beklesin, erkekte seviyorsa 3 iddet beklesin der. kadını korur...

kadına yaklaşık 100 gün erkeği tanıma süresi verir

Ne diyor bu deli :blink:

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ne diyor bu deli :blink:

benim yazımı alıntılayıp ne diyor bu deli diye banma mı diyorsun, bu durumda sen tırlatmış olmuyor musun

size acıyorum ve kaşıyorum, seviyorum sizleri öpüldünüz sevgiyle saygıyla 11 23 26 49 :D

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Gerçek kara cahilin kendin olduğunu, ''iddet süresi kadını korumak içindir'' diye saçmalayarak ortaya koymuş bulundun...

Boşandıktan sonra 90 gün beklemek, kadını neye, kime karşı koruyor?

Muta ile günlük olarak, sex amacıyla nikahlanan, 3 kere boş ol'la belki de keyfi boşayıp ortada bırakılan kadınları, erkeklerden, ikişer-üçer-dörder tane, manavdan portakal seçer gibi seçip alabilirsiniz diyen Allah koruyor...

hiç adet görmeyenlerinde bekleme suresi 3 aydır o halde iddet konmasının asıl sebebi zevcelerin sevgililerin aklı başına almaları için verilen bir süredir..

bu durumda kadınlaa başka erkek asla ilişkiye giremez. kadında kendisine seven erkeğin samimi olup olmadığını anlasmı için bir süre verilmiş olur... nokta

Muta nikahı: nişan bozulmuşsa evlilikten vazgeçilmişse (erkek kadına hiç dokunmamışsa) ayrıldığında evlendiğimizde sana şu kadar mihir vericemde dememişse (demişse yarısını vermeli) ayrıldığı zaman ayrılmak daima kadın tarafına daha zor geldiğinde

zengin zenginliğine yakışır fakir fakirliğine göre bir hediye alır hiç dokunmadığı kıza verir buna muta nikahı derler..

nisa 24 de: Gayrı müsafihine (meni suyunu boşaltmamak şartıyla) kadınlarla veya cariyelerle evlenebilir yada cariye edine bilirsiniz diyor Cenabı hak, kapı gibi ayet var kapı gibi Gayri müsafihinee (meni zevk seks suyu boşaltmamak gayesiyle) demektir kapı gibi durur bu ayet

hile-i şeriye diyerek. şeriat ve hile kelimesinin, bir arada bile kullanılamaz olduğunu bilmeyen ıraklılar iranlılar afganlar suriyeliler arapla hile-i şerriye diyip

zevk için seks suyunu boşaltmak için nikah kıyarlar ve Kurana aykırı haraket etmiş olurlar

baklınız nisa 24: gayrı musafihine : zevk suyunu sex suyunu boşaltmamak şartıyla cariye edinemeniz yada evlenmeniz size helal kılınmıştır. buyurulmaktadır...

3 kere boşanmak konusu : 3 kere boş ol demekle boşanmıyorsun kadının 3 temiz halini görüp ona yaklaşmadınında 3 defa boşamış oluyorsun.. buda biraz sıkar, bu kolay bir şey değildir.. erkek bir hafta dayanamaz ne 100 günü

he kadına artık bir şey hissetmezse çocuklarının annesinden boşanırsa O anne başka bir erkeğin koynuna girmeden tekrar eski kocasına dönemez... bu vicdan azabı kocayadır..

kadınlardan ikişer üçer dörter almak konusu: Ey Kulum helal kapısı o kadar geniş ki harama el uzatmaya gerek yoktur yetime koynuna alma ahını alma, başkalarının yuvalarını yıkma helel kapısı o kadar geniş ki beğendiklerinde ikişer üçer dört al..

kimsenin ocağını söndürme düzenine bozmaya yeltenme manasınadır..

bu emre zenginler uysaydı.. 30'ar tane metresleri olmazdı.. binlerce kadın çocuk yetim sokaklarda para için sekx kölesi olmazdı...

islam o kadar güzel bir dindir ki düşünmek yeterlidir

İslam dini kadınların dinidir...

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...