dr.Kemal 0 Ekim 21, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 21, 2015 gönderildi Genel ateist yaklaşıma göre Peygamberin sav. haşa islamı uydurduysa amacı haşa menfaat sağlamak veya sultan olmakveya başka bir amaç idiyse neden 23 yıllık kalan hayatını İslamın ibadet oruç zekat hac vb ağır sayılabilecekibadetlerini yerine getirmeye adamıştır?Neden kalan ömrünü zevkü sefada geçirmedi? neden günde 5 vakit farz namaza 50 rekat kendine ekledi?neden 1 ay farz oruca (ki sürekli arabistan sıcağında tutuyor) kendine nerdeyse tüm yıl oruç gibi bir meşakkat yüklendi?halbuki siz Peygamber sav.ın haşa islamı menfaati için uydurduğunu kendisinin çok akıllı ve kurnaz bir adam olduğunu sürekli yazıyorsunuzakıllı bir adam kalan sınırlı ömrünü farz ibadetlerin de dışında sadece kendisine has namazlarla oruçlarla nafile ibadetlerle geçiriyor.dünya nimetlerinden elini çekiyor geride ne bir saray ne bir kaftan bırakmıyorsizce akıllı bir adam haşa uydurduğu dinde kendi kendine bu kadar meşakkat zorluk yükler mi?siz olsanız yaparmıydınız?Peygamber sav ın günde 5 vakit(20 rekat) farz namazlara ilaveten kıldığı namazlar1. Teheccüd Namazı (Gece Namazı)http://www.namazzama...sil-kilinir.htm2. İşrak Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm3. Duhâ (Kuşluk) Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm4. Evvabin Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm5. Abdest Şükür Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm6. Tahiyyetü'l Mescid Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm7. Yolculuk Namazıhttp://www.namazzama...nasil-kilir.htm8. Küsûf ve Husuf Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm9. Şükür Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm10. Tesbih Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm11. İstihâre Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm12. Tevbe Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm13. Hâcet Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htm14. Zelzele Namazıhttp://www.namazzama...sil-kilinir.htmkaynak:http://www.namazzamani.net/turkce/nafile_namazlar.htmPeygamber sav.ın 1 aylık farz Ramazan orucuna ilaveten bütün yıl tuttuğu nafile oruçlar(nerdeyse tüm yılı oruçlu olarak geçiriyor)bknz:kaynak: http://www.sorularlaislamiyet.com/qna/3814/nafile-oruc-tutmanin-vakti-ve-sunnet-olan-oruclar-hakkinda-bilgi-verir-misiniz.html evet bir insan aklı başında ve menfaat peşindeyse böyle kendi kendine meşakkat yüklemezevet sizce Peygamber sav getirdiği dine en çok riayet eden ve ibadetin en küçük ayrıntısına kadaruygulayan bir insan değilse nedir? Link to post Sitelerde Paylaş
EbuTekir 0 Ekim 21, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 21, 2015 gönderildi dr.Kemal, on 21 Oct 2015 - 15:12, said: evet bir insan aklı başında ve menfaat peşindeyse böyle kendi kendine meşakkat yüklemez evet sizce Peygamber sav getirdiği dine en çok riayet eden ve ibadetin en küçük ayrıntısına kadar uygulayan bir insan değilse nedir? Kurduğun mantığa göre peygamberinin aklı başında olmadığını itiraf ediyorsun...aklı başında bir insan böyle saçma bir din öne sürmez... Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Ekim 21, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 21, 2015 gönderildi Kurduğun mantığa göre peygamberinin aklı başında olmadığını itiraf ediyorsun...aklı başında bir insan böyle saçma bir din öne sürmez... iyi yakalamışsın dostum.... ... !!!!! demek muhammedin aklı başında değilmiş ... bunu bir müslüman söylüyor ve inanmaya devam ediyor euheuhehu Link to post Sitelerde Paylaş
bir_akil_insan 0 Ekim 21, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 21, 2015 gönderildi maalesef biz müslümanlarda okuma araştırma kültürü yok, 1000 yıl önce birisi o yasak bu yasak, o günah bu günah dediyse artık onun üzerine bir laf söyleyemezsin, halbuki yıllar yüzyıllar geçiyor, insanlar değişiyor, toplum değişiyor her şey değişiyor, mecellede yazan bir kanun maddesi "Zamanın değişmesi ile hükümlerin değişmesi inkâr edilemez" ama bizimkiler inkar ediyor, yahu gelmişiz 21. yy ekonomi denilen şey tam bir BİLİM DALI olmuş ama nafile bizimkiler "faiz haram işte bak kuranda yazıyor" diyor başka bir şey demiyor... önceden bahsettiğim konuyu kitaptan bire bir aşağıya yazdım, umarım bazı arkadaşlara faydası olur.. Osmanlı’da bilhassa ticaretin geliştiği Batı Anadolu ve Balkanlar’da para vakıfları yaygındı. Hatta Şeyhülislam Sadullah Efendi gibi ulemadan önemli isimler bile paralarını vakfetmişler, para vakıfları yaygın bir örf ve adet haline gelmişti. Fakat padişah fermanı yani devlet kararı şeklinde hukuki bir düzenleme yoktu. Kanuni Sultan Süleyman zamanında Şeyhülislam Çivizade Muhyiddin Efendi mutaassıp bir insandı. Kanuni’yi etkileyerek para vakıfları kapatıldı! Rumeli’de halk ve ekonomi bundan büyük zarar gördü. Sofya’da Halveti tarikatı şeyhi Bali Efendi uzun bir risale yazarak para vakıflarını savundu. “Para vakıflarının büyük bir halk hizmeti gördüğünü”, yasaklanmasının Rumeli’de ağır ekonomik ve sosyal zararlara yol açtığını, para vakıflarının gelirleriyle ayakta duran cami, medrese ve hayır kurumlarının çökme noktasına geldiğini anlatan uzun bir mektubunu Kanuni’ye gönderdi. Çivizade’nin başka tavırlarından da rahatsız olan Kanuni Sultan Süleyman 1542’de onu azletti, bir aşağı rütbe olan Rumeli kazaskerliğine, diyelim Rumeli yüksek kadılığına getirdi. Yerine Ebussuud Efendi’yi atadı. Çivizade ile Ebussuud’un arası zaten açıktı. Kanuni Sultan Süleyman para vakıflarını incelettirdi, ulemanın çoğunluğu tarafındı. Yeni Şeyhülislam Ebussuud Efendi, Hanefi fıkıhındaki “istihsan” metodunu uygulayarak para vakıflarını onaylayan ünlü fetvasını verdi. İstihsan, yani kamu düzenini, kamu yararını, Müslümanların işlerinin kolaylaştırmasını düşünerek hüküm geliştirmek… Bu noktada değerli tarihçi Prof. Ahmet Yaşar Ocak’ın şu sözlerini hatırlamamak mümkün değildir. “Osmanlı’da devlet, dini de içine alan, kuşatan büyük bir dairedir… Osmanlı’da her şey devlet içindir, din de devlet içindir.” Ebussuud Efendi fetvasında para vakıflarının yasallaştırmak için Hanefi fıkıhından 9. Yüzyılda yaşamış iki müçtehidin içtihatlarını gerekçe gösterdi: İmam-ı Azam Ebu Hanife’nin talebelerinden İmam Muhammed, örf ve adet haline gelmiş olan menkul (taşınır) malların vakfedilmesini caiz görmüştü… İmam Züfer ise bir adım ileri giderek paranın da vakfedilmesine cevaz vermişti. İmam Züfer’in bu önemli içtihadı fıkıh tarihinde pek taraftar bulmamıştı fakat Ebussuud Efendi bunu öne çıkardı. Osmanlı’da son derece gelişmiş olan ve “muamele-i şer’iye” denilen işlemle faizle kredi veren para vakıflarını onayladı. Bunun yanında, tabii yine “muamele-i şer’iye” işlemi yapılarak, yüzde 12 “ribih” yeni faizle kredi vermesini de onayladı. Devrin mutaassıp ulemasından İmam Birgivi’ye göre, faizi meşrulaştırmak için yapılan “muamele-i şer’iye”yi Hz. Peygamber ve ulema kötülemiştir, borç verene menfaat sağlayan her kredi işlemi haramdır. Birgivi bu görüşlerden hareketle, Ebussuud Efendi’ye ağır suçlamalar yönelten bir risale yayımladı. Para vakıflarının şeriata aykırı olduğunu ileri sürerek yasaklanmasını savundu. Halbuki Ebussuud’dan önce, Yavuz Sultan Selim zamanında büyük Osmanlı alimlerinden tarihçi ve şeyhülislam İbni Kemal de para vakıflarını savunan bir risale yazmıştı. Kanuni Sultan Süleyman, kamu yararı gözeterek, Ebussuud’un fetvasını esas aldı ve “hükmü şerif” yayınlayarak kanun haline getirdi. Kaynak: Taha Akyol “Türkiye’nin Hukuk Serüveni” Syf: 134-135 Biz de, siz müslümancıkların hiç okumadığınızı ve araştırmadığınızı söylüyoruz; bu kısımda uyuşuyoruz. Örneğin: Ahzab 62 vb ayetlerde allahın sözlerinde, yordamında asla değişiklik bulunamayacağı söyleniyor. Bakara 279da ise, faiz almanın allah ve peygamberine savaş açmak olduğu söyleniyor. Siz ise: ya tabii zaman değişince, hükümler de değişir, diyerek; allahınızı yalanlıyorsunuz. Diğer taraftan, ebusuudu kendi savınıza örnek göstererek, hükümlerinin doğru ve akılcı olduğunu söylemeye çalışıyorsanız eğer, onun onbinlerce -başka açıdan yüzbinlerce- Türk, Türkmen ve Alevi'nin öldürülmesine fetva vermiş olduğunu da aklınıza getirmenizde fayda var. Link to post Sitelerde Paylaş
influenza 0 Ekim 22, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 22, 2015 gönderildi (düzenlendi) Biz de, siz müslümancıkların hiç okumadığınızı ve araştırmadığınızı söylüyoruz; bu kısımda uyuşuyoruz. Örneğin: Ahzab 62 vb ayetlerde allahın sözlerinde, yordamında asla değişiklik bulunamayacağı söyleniyor. Bakara 279da ise, faiz almanın allah ve peygamberine savaş açmak olduğu söyleniyor. Siz ise: ya tabii zaman değişince, hükümler de değişir, diyerek; allahınızı yalanlıyorsunuz. Diğer taraftan, ebusuudu kendi savınıza örnek göstererek, hükümlerinin doğru ve akılcı olduğunu söylemeye çalışıyorsanız eğer, onun onbinlerce -başka açıdan yüzbinlerce- Türk, Türkmen ve Alevi'nin öldürülmesine fetva vermiş olduğunu da aklınıza getirmenizde fayda var. benim bir savım yok, ben sadece Osmanlıda faiz meselesine nasıl bakıldığını, ebu suud'un bu meseleye nasıl bir çözüm geliştirdiğini paylaştım, ebu suud taa 16. yy'da faiz meselesine çok doğru ve akılcı bir çözüm yolu bulmuş gerçek olan bu, onun dışında ebu suud'cu vs. değilim, senin bahsettiğin gibi bir çok yanlış işleri de var.. Ekim 22, 2015 tarihinde influenza tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
azer mustafayev 0 Ekim 23, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 23, 2015 gönderildi Enfasyon faizden kaynaklanmıyor, arz-talep dengesizliğinden kaynaklanıyor, sana da ismini verdiğim kitaplardan birini alıp okumayı tevsiye ederim.. O zaman bir 20 - ci yüzyıldan önceki fiyatları araştırın. Özellikle de Fransız devriminden. Enflyasyon varmıydı, yokmuydu ne kadardı bakın. Para politikası devletin mali sitemi Federal Rezerv Fonu, Dolar basma makinesi nasıl çalışır araştırın. aynı şeydir..... paramla ev alıp kiraya vermişim.... yada direkt paramı kiraya vermişim.... fark nedir ? ayrıca ZORLA mı veriyorum ?... alma ?? kirası yüksek diye evi kiralamıyorsan.....faizi yüksek diye para da alma ?...kafana silah mı dayıyorlar ? Şunların farkını anlamayana ne yazsan boş. Yani şunu anlayacak kadar düşünme yeteneğiniz yoktursa kendimi fazla yormağa deymez. Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Ekim 23, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 23, 2015 gönderildi nato mermer nato kafa... kafa kalın olunca....anlamıyor adam..napacan.... herşeyi kiralayabiliyorsun.....ama parayı kiralamak yasak...NEDEN ??? bi cevabı yok......çünkü adam adam değil MAL !! ne mantık var - ne düşünme kabiliyeti.... her şeyi, geçtik....zorla mı veriyorlar sana borç ? diyoruz....adamda gene en ufak bir beyin kıpırtısı YOK...!! ölü bir beyin...ZOMBİ işte...naapsan faydasız !!! Link to post Sitelerde Paylaş
dr.Kemal 0 Ekim 31, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 31, 2015 gönderildi peygamber(sav) peygamber olmasaydı...Peygamber sav. zaten 40 yaşına gelmişzaten varlıklı zengin, eşi hz hatice zaten yaşlı idizaten cahiliye arap toplumunda kadınlar kızlar mal gibi parayla alınıp satılabiliyorduo toplumda evlenilecek kadın sınırı cariye sınırı yoktu hatta bir kadının kocası öldümübiri sahiplenip kolundan tutup götürüyordu kendi evine köle yapıyorduyani kadının hiçbir hakkı yoktubu şartlarda peygamber sav. 40 yaşından sonra neden kendini tehlikeli bir maceraya attıakrabalarıyla kabilesiyle tüm mekkeyle ters düştü mekkeden hicret etmek zorunda kaldıtüm malını kaybetti aşağılandı kaç defa suikaste hedef oldutaif te taşlandı uhud savaşında yaralandı en son hayber savaşında zehirlendive 63 yaşında vefat etti vefatına kadar 23 yıl yarı aç yarı tok yaşadıemredilen ibadetleri en ince ayrıntısına kadar önce kendisi uyguladı hatta gece namazı için sadece bana farz ümmetime değil buyurduve vefat ettiğinde hasır bir yer örtüsü hurma lifinden bir yastıkbir kaç yamalıklı giysiden başka bir şey geride bırakmadı eğer amacı haşa karı kız idiyse bu maceralı sürekli ölüm tehlikelisonucu bilinmez kestirilmez bir yola girmektensepeygamber olmadan da amacına gayet rahat tehlikesizibadetler ve meşakkatler olmadan da ulaşabilirdi Demek Peygamber sav önce kendisi iman etmiş %100 inanmış amacı ise sadece ve sadece İslamı insanlara tebliğ etmektir başka bir amacı amaçları olsaydı mevcut şartlar kendisi açısından gayet uygundu kendisini tehlikeye atmasına gerek yoktu Hatta islamın ilk yıllarında mekkeli müşriklerin ileri gelenleri Peygambere dediler "Seni başımıza sultan edelim istediğin kadar mal mülk senin olsun eşlerimiz karılarımız senin olsun istediğin herşeyi sana verelim yeterki putlarımıza dokunma" Peygamber sav fikrinden geri dönmedi mekkelilere karşı ne kadar zayıf da olsalar Cenabı Hakkın kendisini muzaffer edeceğine imanı tamdı hatta mağarada ebubekir r.h ile saklanırken ölümle burun buruna şöyle diyordu: "korkma Allah cc bizimle beraberdir" Link to post Sitelerde Paylaş
tupac 0 Ekim 31, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 31, 2015 gönderildi Güzel bir savunma fakat çoğu uydurma. Kuranda abdest 3sn. sürüyor. Hacılar, hocalar, evliyalar, şeyhler abdest için kütüphane dolusu kitap yazıyorlar. Kuranda sana mucize vermedik yazıyor hacılar, evliyalar peygamber ayı ikiye yardı diyor... Link to post Sitelerde Paylaş
Fellix 0 Ekim 31, 2015 gönderildi Raporla Share Ekim 31, 2015 gönderildi (düzenlendi) Faizin yasaklılığını çok geniş yorumluyor yobaz kafalar, sadece bankaların kendisine uyguladığı tarifeyi ya da izlediği filmlerdeki tefecilerin sömürü aracı olarak görüyor. Kapitalist Ekonomide ne kadar önem arz ettiğinden habersizler veya neden böyle bir müesseseye ihtiyaç vardır. 1400 yıl önceki ticari sistemle şu an bir değil 1 kilo patetes ile 1 kilo buğdayın mübadelesini ön gören trampa sözleşmesinin çok ötesinde ticari ilişkiler yumağı hakim. Faiş ölçüde kontrol edilemeyen ölçüde Faize faiz yürütülmesi yasaklanabilir . Bunu günah diye savunmak için yırtınsan anlarım. Ama faiz genel yorumlanarak yasak demek akıl dışıdır ve kendi dinin içerisinde çelişkilidir. ( Yasak-günah diyen savunman gereken en fazla budur yani her türlü yasal zeminden uzak, tamamen keyfi şekilde ana parayı ödeyemeden sürekli faizin faizini ödeyerek bitmeyen borç ilişkisi gibi -Türk filmlerindeki köyün tefeci tiplemesine benzer ... Neden yasaklanamaz ? Faiz semeredir. Paranın dönemsel getirisidir. Cezai-gecikme telafisi olarak da uygulanır. Adı ne olursa olsun faiz bir şekilde hep vardır, şeriatla yönetildiği iddia olunan ülkelerde de var. (Bugün islami bankacılık sistemi - Kara katılım adı altında bal gibi faiz uygulaması yapmaktadır.) . Faizsiz ticari ilişki olmaz. --Borç aldığın parayı iade ettiğinde paranın değeri düşebilir ki ulusal paramız sürekli değer kaybediyor - Vade farkı uygulanır. Sen adamdan 5 lira borç aldın iade ettiğinde yine 5 lira ödersen 5 ay sonra adamı kaba tabir dolandırmış olursun. Kağıt üzerindeki 5 liralık nominal değer aynı değildir. 5 liranın alım gücü düşmüştür onun gerçek değeri atıyorum aslında 6 ay-1 sene öncesine bugün 5=4,6'dır. Sen tutup adama 5 lira iade edersen adamı zaten kafadan 0,4 lira fakirleştirirsin ve dahası da var... + Aksine iddia ediyorsan bal gibi Kul hakkının kralı oluyor. ( faiz haram derken kul hakkı yiyorsun dinine göre- Al sana çelişki) --- Belirli bir dönem boyunca paradan mahrum kalınması söz konusudur, adam sana parasını kullandırır. Tabiki kullandırma karşılığı elde ettiği kazançta buna paralel makul olmalıdır ama ortada Mahrum kalınan bir para vardır. 10.000tl ,100.000tl belki bununla bir iş kurulacak ve daha büyük karlar elde edilecektir, belki de farklı şekilde değerlendirilecektir. Ama sana borç verdiği, parasını sana kullandırdığı için bu potansiyel kardan da mahrum kalmıştır. Özetle, Borç veren faiz almazsa 1. Paradan Mahrum kaldığı için uğradığı zarar söz konusu olur. (1 sene boyunca 5 bin tl si yok adamın ) 2. Kullandırdığı için senin elde ettiğin kazanç yani onun potansiyel karını ondan (ç)almış olursun. ( 1 sene boyunca o 5 bin tl daha fazla kazanmasını engelledin, belki iş kuracaktı 5 bin tlsi olacaktı 7 bin) Sonuç: Borç verdiğin adam zenginleşirken sen faiz almadığın için fakirleşiyorsun. Müslüman! Faiz günahsa, faizsiz olarak senin yaptığın ticari ilişkinin kendisi bizati karşılıksız kazancın kralı yani düpedüz kul hakkı oluyor. Yani faiz yoksa kul hakkı vardır. Hakkı yenilenin yani borç verenin enayi olması lazım ya da dindar. ( Manevi sevap puanı karşılığı mahrum kalınan potansiyel kar + değer kayıpları mübadelesi de diyebiliriz.) Eğer bu kadar yobazca yorumlarsan faizi kavramını adamın hakkını yemiş olursun. Ayrıca böyle enayice bir ticari ilişki elbette olmaz o yüzden faiz diye bir şey vardır. Arkadaşlar-dostlar arası zarar-karın lafı olmaz ama Burada TİCARİ hayattan bahsediyoruz, milyar dolarlık projelerden işlerden bahsediyoruz. --Paranın para getirmesi de budur. Sen adamın o parayla elde edebileceği karı-zenginliği çalıyorsun Bu karşılıksız mı olacak, hiç bunu aklın alıyor mu ? Ticaret kar elde etme üzerine kuruludur, kimse bile bile zararına iş yapmaz. Yakın arkadaşın arasında olur peki, zararına borç verirsin çünkü manevi kazancın değer fazladır. hiç tanımadığın insanlarla kurulu düzende bu mümkün mü ? Adam senin kara kaşına kara gözüne mi fakirleşecek, potansiyel kardan mahrum kalacak sana borç verip seni zenginleştirirken kendi boşuna mı fakirleşecek ? Daha kahve ağızıyla söyleyiyim banka babanın hayrına mı borç veriyor sana git 20.000 ihtiyaç kredisi iste arkadaşlarından. Hiç bir arkadaşın sana tutup da bu kadar yüklü meblağıyı kolaylıkla vermez verse bile istisnai olarak sınırları bellidir, belli kurallara tabi borç veren kuruluşlar ise bunu makul yasal sınırlarda yapar, ve mahrum kaldığı parayı kullandırma karşılığı belli bir miktar alır. Bunun karşılığını alır, bu normaldir. Aksi halde Ev, araba almak, iş kurmak son derece zorlaşırdı, ticari ilişkiler kar temelli olmadan yürütülemez . ''Ee zorlaşsın din emrediyor'' Gavur dediğin abad olur sende mal gibi o yasak bu yasak diye zıp zıplarsın o zaman, ticari hayatın felce uğrar, dünyayla ticaret yapamazsın ... ekonomi böyle işlemez. Sigortacılık faaliyetleri günah-kumar diyen geçmişten günümüze Osmanlı kafası da bu bağlamdadır. Örn. Japonyada deprem oldu milyonlarca dolarlık hasar, dünyadaki çok gelişmiş Japon Sigortacılık sistemi-Sigorta şirketleri sayesinde karşılandı, ekonomileri zarar yerine artı değere geçti. Sigortaya kumar diyemezsin, bu salaklıktır. Bu yasakların günümüzdeki uygulanmasının nedeni basitçe şu, yasaklar ilkel veya basit ilişkiler göz önünde bulundurularak hazırlanmıştır. Arap şairlerinin öngörü eksikliği, cehaleti ve bugünün yobazların 1400 yıllık çıkarsamalarla eski donu yeni g.t'e uydurma çabası bu sorunu tetikliyor diyebiliriz. Aksi halde Kumar= Sigorta, Borsa veya Faizsiz kapitalist ekonomi diyen geri zekalılığı bugün başka şekilde açıklamak mümkün değil. Ekim 31, 2015 tarihinde Fellix tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
dr.Kemal 0 Kasım 3, 2015 gönderildi Raporla Share Kasım 3, 2015 gönderildi Güzel bir savunma fakat çoğu uydurma. Kuranda abdest 3sn. sürüyor. Hacılar, hocalar, evliyalar, şeyhler abdest için kütüphane dolusu kitap yazıyorlar. Kuranda sana mucize vermedik yazıyor hacılar, evliyalar peygamber ayı ikiye yardı diyor... yahu senin takıldığın konu en basit ilmihal kitabında bile yazıyor abdestin farzı sünneti ayrı hem mucizeleri Allah cc yaratır bu Peygamber sav. ın bir nevi semavi açıdan onaylanmasıdır hem Peygamber her konuda kesin bir hüküm veriyor şunu şöyle yap bunu böyle yap bu zatı mübarek 40 yaşına kadar ne okul gördü ne eğitim zaten ümmiydi şimdi 1milyon hadise imza atan Peygamber Peygamberlik okuluna mı gitti ki her verdiği hüküm karar tam isabetle doğru oluyor? Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Kasım 3, 2015 gönderildi Raporla Share Kasım 3, 2015 gönderildi (düzenlendi) yahu senin takıldığın konu en basit ilmihal kitabında bile yazıyor abdestin farzı sünneti ayrı hem mucizeleri Allah cc yaratır bu Peygamber sav. ın bir nevi semavi açıdan onaylanmasıdır göksel açıdan onaylanması yani..... e hani allah gökte - yukarılarda bi yerlerde değildi ?...... demek ki allah gökdeymiş.....göklerdeki tahtında (arş) oturuyormuş....demi canım benim ? Kasım 3, 2015 tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
tupac 0 Kasım 4, 2015 gönderildi Raporla Share Kasım 4, 2015 gönderildi yahu senin takıldığın konu en basit ilmihal kitabında bile yazıyor abdestin farzı sünneti ayrı hem mucizeleri Allah cc yaratır bu Peygamber sav. ın bir nevi semavi açıdan onaylanmasıdır hem Peygamber her konuda kesin bir hüküm veriyor şunu şöyle yap bunu böyle yap bu zatı mübarek 40 yaşına kadar ne okul gördü ne eğitim zaten ümmiydi şimdi 1milyon hadise imza atan Peygamber Peygamberlik okuluna mı gitti ki her verdiği hüküm karar tam isabetle doğru oluyor? Abdest için kitap yazılmaz, tüm vücut için temizlik bile en uzun 1 saat sürer. Ben önceden kuran müslümanıydım, birileri hadis uydurup müslümanlara fazladan eşeklik yaptırıyor. Deve sidiği niye içmiyorsunuz hadislerde var? Link to post Sitelerde Paylaş
dr.Kemal 0 Kasım 5, 2015 gönderildi Raporla Share Kasım 5, 2015 gönderildi Abdest için kitap yazılmaz, tüm vücut için temizlik bile en uzun 1 saat sürer. Ben önceden kuran müslümanıydım, birileri hadis uydurup müslümanlara fazladan eşeklik yaptırıyor. Deve sidiği niye içmiyorsunuz hadislerde var? kuran müslümanıysan HADİSTE DEVE SÜTÜ içmenin TAVSİYE EDİLDİĞİNİ deve sidiğin din düşmanıları tarafından eklendiğini bilmen gerekir Peygamber sav. dişinizi misvaklayın diyor araştırmalar diş plağı dahil her açıdan misvağın diş bakımında etkili olduğunu isbatlıyor Peygamber çörekotu yiyin diyor araştırmalar çötekotunun immünmodulatuvar olduğunu kanser dahil her hastalıkta faydalı olduğunu isbatlıyor bu liste böyle uzayıp gidiyor 1400 yıl önce bedevi arap çölündeki ümmi Peygamber sav bütün bunları nerden biliyor? Link to post Sitelerde Paylaş
tupac 0 Kasım 5, 2015 gönderildi Raporla Share Kasım 5, 2015 gönderildi kuran müslümanıysan HADİSTE DEVE SÜTÜ içmenin TAVSİYE EDİLDİĞİNİ deve sidiğin din düşmanıları tarafından eklendiğini bilmen gerekir Peygamber sav. dişinizi misvaklayın diyor araştırmalar diş plağı dahil her açıdan misvağın diş bakımında etkili olduğunu isbatlıyor Peygamber çörekotu yiyin diyor araştırmalar çötekotunun immünmodulatuvar olduğunu kanser dahil her hastalıkta faydalı olduğunu isbatlıyor bu liste böyle uzayıp gidiyor 1400 yıl önce bedevi arap çölündeki ümmi Peygamber sav bütün bunları nerden biliyor? İnsanlar eski çağlardan beri, bitkileri kullanıyor zaten. Ameliyat yapıyorlar vs. Ki sen onu muhammedin dediğini nereden biliyorsun? Bilim tarafından yararlı görülen şeyleri hadislerden ayıklamakla olmaz bu iş. Link to post Sitelerde Paylaş
Tetrahedron 0 Kasım 5, 2015 gönderildi Raporla Share Kasım 5, 2015 gönderildi İslam dini erkeği sapıklaştırıyor. Çünkü islam, insandan doğasına aykırı olan şeyleri yapmasını ister. 15 17 yaşlarında bir insan hoşlandığı cins ile tanışmak, onunla iletişim kurmak, zaman geçirmek, sevilip sevmek ister. İslam dininin bu yönde engelleyici emirleri olduğu için, müslüman kendi doğasına karşı gelmiş olur. Sosyalleşme gibi en basit bir olayı yapamadığı için, modern kadın düşüncesi bile onu azgın bir sapığa çevir. Bu yaşam biçimi insanı tam da karanlıkta sadistçe, sevgisiz bırakılarak büyütülmüş, saldırgan, azgın bir köpeğe dönüştürür. Sosyalleşen bir köpek aksine çok sevecen, yaratıcı ve çok daha zeki olur. Kadın ve erkek için de din insanları azgın bir köpeğe çevirir. Bu yüzden "İslam dini erkekler tahrik oluyor diye kadını kapatmıştır." düşüncesi, hepten yanlıştır. Müslüman bir erkek azgın bir savaşçıya dönüşsün, gözünü kırpmadan insan öldürsün Beyniyle değil daha fazla uçkuruyla düşünsün diye, islam kadınları çarşafa kapatıp hapsetmiştir. Link to post Sitelerde Paylaş
Desert Wind 0 Kasım 5, 2015 gönderildi Raporla Share Kasım 5, 2015 gönderildi Hristiyanlıkta ve yahudilikte faiz günah sanırım..O yüzden olması lazım.. Yahudilikte Yahudiler Yahudilerden faiz alamaz veya Yahudiler Yahudilere faiz veremez ama diğer milletlere Yahudilerin faiz vermesi veya faiz alması sorunoluşturmuyor diye biliyorum Tanahta.Emin değilim Talmud'a da bakmak lazım ama Tanah'ta öyle bişey yazıyordu sanki. Link to post Sitelerde Paylaş
bir_akil_insan 0 Kasım 5, 2015 gönderildi Raporla Share Kasım 5, 2015 gönderildi kuran müslümanıysan HADİSTE DEVE SÜTÜ içmenin TAVSİYE EDİLDİĞİNİ deve sidiğin din düşmanıları tarafından eklendiğini bilmen gerekir Peygamber sav. dişinizi misvaklayın diyor araştırmalar diş plağı dahil her açıdan misvağın diş bakımında etkili olduğunu isbatlıyor Peygamber çörekotu yiyin diyor araştırmalar çötekotunun immünmodulatuvar olduğunu kanser dahil her hastalıkta faydalı olduğunu isbatlıyor bu liste böyle uzayıp gidiyor 1400 yıl önce bedevi arap çölündeki ümmi Peygamber sav bütün bunları nerden biliyor? deve sidiği konusu din düşmanları tarafından eklenmiş, ama misvak konusu gerçekten Muhammed tarafından söylenmiş, öyle mi? Faydalı olanlar essahtır, zırva olanlar din düşmanları tarafından eklenmiştir, öyle mi? Kepazeliğin bini bir para. Muhammed figürü, o devirde bilinen ne varsa, onu söylemiş. O devirde deve sidiği ilaçmış, onu söylemiş. O devirde misvak diş temizliyormuş, onu söylemiş. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts