Jump to content

Muhammed yasakları neden koydu?


Recommended Posts

Genel ateist yaklaşıma göre Peygamberin sav. haşa islamı uydurduysa amacı haşa menfaat sağlamak veya sultan olmak
veya başka bir amaç idiyse neden 23 yıllık kalan hayatını İslamın ibadet oruç zekat hac vb ağır sayılabilecek
ibadetlerini yerine getirmeye adamıştır?
Neden kalan ömrünü zevkü sefada geçirmedi?

neden günde 5 vakit farz namaza 50 rekat kendine ekledi?
neden 1 ay farz oruca (ki sürekli arabistan sıcağında tutuyor) kendine nerdeyse tüm yıl oruç gibi bir meşakkat yüklendi?
halbuki siz Peygamber sav.ın haşa islamı menfaati için uydurduğunu kendisinin çok akıllı ve kurnaz bir adam olduğunu sürekli yazıyorsunuz
akıllı bir adam kalan sınırlı ömrünü farz ibadetlerin de dışında sadece kendisine has namazlarla oruçlarla nafile ibadetlerle geçiriyor.
dünya nimetlerinden elini çekiyor geride ne bir saray ne bir kaftan bırakmıyor
sizce akıllı bir adam haşa uydurduğu dinde kendi kendine bu kadar meşakkat zorluk yükler mi?
siz olsanız yaparmıydınız?

Peygamber sav ın günde 5 vakit(20 rekat) farz namazlara ilaveten kıldığı namazlar
1. Teheccüd Namazı (Gece Namazı)
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
2. İşrak Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
3. Duhâ (Kuşluk) Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
4. Evvabin Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
5. Abdest Şükür Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
6. Tahiyyetü'l Mescid Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
7. Yolculuk Namazı
http://www.namazzama...nasil-kilir.htm
8. Küsûf ve Husuf Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
9. Şükür Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
10. Tesbih Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
11. İstihâre Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
12. Tevbe Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
13. Hâcet Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
14. Zelzele Namazı
http://www.namazzama...sil-kilinir.htm
kaynak:http://www.namazzamani.net/turkce/nafile_namazlar.htm

Peygamber sav.ın 1 aylık farz Ramazan orucuna ilaveten bütün yıl tuttuğu nafile oruçlar
(nerdeyse tüm yılı oruçlu olarak geçiriyor)
bknz:kaynak:

http://www.sorularlaislamiyet.com/qna/3814/nafile-oruc-tutmanin-vakti-ve-sunnet-olan-oruclar-hakkinda-bilgi-verir-misiniz.html


evet bir insan aklı başında ve menfaat peşindeyse böyle kendi kendine meşakkat yüklemez
evet sizce Peygamber sav getirdiği dine en çok riayet eden ve ibadetin en küçük ayrıntısına kadar
uygulayan bir insan değilse nedir?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 57
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

dr.Kemal, on 21 Oct 2015 - 15:12, said:

evet bir insan aklı başında ve menfaat peşindeyse böyle kendi kendine meşakkat yüklemez

evet sizce Peygamber sav getirdiği dine en çok riayet eden ve ibadetin en küçük ayrıntısına kadar

uygulayan bir insan değilse nedir?

Kurduğun mantığa göre peygamberinin aklı başında olmadığını itiraf ediyorsun...aklı başında bir insan böyle

saçma bir din öne sürmez...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kurduğun mantığa göre peygamberinin aklı başında olmadığını itiraf ediyorsun...aklı başında bir insan böyle

saçma bir din öne sürmez...

iyi yakalamışsın dostum.... ... !!!!!

demek muhammedin aklı başında değilmiş ... bunu bir müslüman söylüyor ve inanmaya devam ediyor euheuhehu :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

maalesef biz müslümanlarda okuma araştırma kültürü yok, 1000 yıl önce birisi o yasak bu yasak, o günah bu günah dediyse artık onun üzerine bir laf söyleyemezsin, halbuki yıllar yüzyıllar geçiyor, insanlar değişiyor, toplum değişiyor her şey değişiyor, mecellede yazan bir kanun maddesi "Zamanın değişmesi ile hükümlerin değişmesi inkâr edilemez" ama bizimkiler inkar ediyor, yahu gelmişiz 21. yy ekonomi denilen şey tam bir BİLİM DALI olmuş ama nafile bizimkiler "faiz haram işte bak kuranda yazıyor" diyor başka bir şey demiyor... önceden bahsettiğim konuyu kitaptan bire bir aşağıya yazdım, umarım bazı arkadaşlara faydası olur..

Osmanlı’da bilhassa ticaretin geliştiği Batı Anadolu ve Balkanlar’da para vakıfları yaygındı. Hatta Şeyhülislam Sadullah Efendi gibi ulemadan önemli isimler bile paralarını vakfetmişler, para vakıfları yaygın bir örf ve adet haline gelmişti. Fakat padişah fermanı yani devlet kararı şeklinde hukuki bir düzenleme yoktu. Kanuni Sultan Süleyman zamanında Şeyhülislam Çivizade Muhyiddin Efendi mutaassıp bir insandı. Kanuni’yi etkileyerek para vakıfları kapatıldı! Rumeli’de halk ve ekonomi bundan büyük zarar gördü.

Sofya’da Halveti tarikatı şeyhi Bali Efendi uzun bir risale yazarak para vakıflarını savundu. “Para vakıflarının büyük bir halk hizmeti gördüğünü”, yasaklanmasının Rumeli’de ağır ekonomik ve sosyal zararlara yol açtığını, para vakıflarının gelirleriyle ayakta duran cami, medrese ve hayır kurumlarının çökme noktasına geldiğini anlatan uzun bir mektubunu Kanuni’ye gönderdi.

Çivizade’nin başka tavırlarından da rahatsız olan Kanuni Sultan Süleyman 1542’de onu azletti, bir aşağı rütbe olan Rumeli kazaskerliğine, diyelim Rumeli yüksek kadılığına getirdi. Yerine Ebussuud Efendi’yi atadı. Çivizade ile Ebussuud’un arası zaten açıktı. Kanuni Sultan Süleyman para vakıflarını incelettirdi, ulemanın çoğunluğu tarafındı. Yeni Şeyhülislam Ebussuud Efendi, Hanefi fıkıhındaki “istihsan” metodunu uygulayarak para vakıflarını onaylayan ünlü fetvasını verdi.

İstihsan, yani kamu düzenini, kamu yararını, Müslümanların işlerinin kolaylaştırmasını düşünerek hüküm geliştirmek… Bu noktada değerli tarihçi Prof. Ahmet Yaşar Ocak’ın şu sözlerini hatırlamamak mümkün değildir.

“Osmanlı’da devlet, dini de içine alan, kuşatan büyük bir dairedir… Osmanlı’da her şey devlet içindir, din de devlet içindir.”

Ebussuud Efendi fetvasında para vakıflarının yasallaştırmak için Hanefi fıkıhından 9. Yüzyılda yaşamış iki müçtehidin içtihatlarını gerekçe gösterdi: İmam-ı Azam Ebu Hanife’nin talebelerinden İmam Muhammed, örf ve adet haline gelmiş olan menkul (taşınır) malların vakfedilmesini caiz görmüştü… İmam Züfer ise bir adım ileri giderek paranın da vakfedilmesine cevaz vermişti. İmam Züfer’in bu önemli içtihadı fıkıh tarihinde pek taraftar bulmamıştı fakat Ebussuud Efendi bunu öne çıkardı. Osmanlı’da son derece gelişmiş olan ve “muamele-i şer’iye” denilen işlemle faizle kredi veren para vakıflarını onayladı. Bunun yanında, tabii yine “muamele-i şer’iye” işlemi yapılarak, yüzde 12 “ribih” yeni faizle kredi vermesini de onayladı.

Devrin mutaassıp ulemasından İmam Birgivi’ye göre, faizi meşrulaştırmak için yapılan “muamele-i şer’iye”yi Hz. Peygamber ve ulema kötülemiştir, borç verene menfaat sağlayan her kredi işlemi haramdır. Birgivi bu görüşlerden hareketle, Ebussuud Efendi’ye ağır suçlamalar yönelten bir risale yayımladı. Para vakıflarının şeriata aykırı olduğunu ileri sürerek yasaklanmasını savundu.

Halbuki Ebussuud’dan önce, Yavuz Sultan Selim zamanında büyük Osmanlı alimlerinden tarihçi ve şeyhülislam İbni Kemal de para vakıflarını savunan bir risale yazmıştı. Kanuni Sultan Süleyman, kamu yararı gözeterek, Ebussuud’un fetvasını esas aldı ve “hükmü şerif” yayınlayarak kanun haline getirdi.

Kaynak: Taha Akyol “Türkiye’nin Hukuk Serüveni” Syf: 134-135

Biz de, siz müslümancıkların hiç okumadığınızı ve araştırmadığınızı söylüyoruz; bu kısımda uyuşuyoruz.

Örneğin: Ahzab 62 vb ayetlerde allahın sözlerinde, yordamında asla değişiklik bulunamayacağı söyleniyor. Bakara 279da ise, faiz almanın allah ve peygamberine savaş açmak olduğu söyleniyor.

Siz ise: ya tabii zaman değişince, hükümler de değişir, diyerek; allahınızı yalanlıyorsunuz.

Diğer taraftan, ebusuudu kendi savınıza örnek göstererek, hükümlerinin doğru ve akılcı olduğunu söylemeye çalışıyorsanız eğer, onun onbinlerce -başka açıdan yüzbinlerce- Türk, Türkmen ve Alevi'nin öldürülmesine fetva vermiş olduğunu da aklınıza getirmenizde fayda var.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Biz de, siz müslümancıkların hiç okumadığınızı ve araştırmadığınızı söylüyoruz; bu kısımda uyuşuyoruz.

Örneğin: Ahzab 62 vb ayetlerde allahın sözlerinde, yordamında asla değişiklik bulunamayacağı söyleniyor. Bakara 279da ise, faiz almanın allah ve peygamberine savaş açmak olduğu söyleniyor.

Siz ise: ya tabii zaman değişince, hükümler de değişir, diyerek; allahınızı yalanlıyorsunuz.

Diğer taraftan, ebusuudu kendi savınıza örnek göstererek, hükümlerinin doğru ve akılcı olduğunu söylemeye çalışıyorsanız eğer, onun onbinlerce -başka açıdan yüzbinlerce- Türk, Türkmen ve Alevi'nin öldürülmesine fetva vermiş olduğunu da aklınıza getirmenizde fayda var.

benim bir savım yok, ben sadece Osmanlıda faiz meselesine nasıl bakıldığını, ebu suud'un bu meseleye nasıl bir çözüm geliştirdiğini paylaştım, ebu suud taa 16. yy'da faiz meselesine çok doğru ve akılcı bir çözüm yolu bulmuş gerçek olan bu, onun dışında ebu suud'cu vs. değilim, senin bahsettiğin gibi bir çok yanlış işleri de var..

tarihinde influenza tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Enfasyon faizden kaynaklanmıyor, arz-talep dengesizliğinden kaynaklanıyor, sana da ismini verdiğim kitaplardan birini alıp okumayı tevsiye ederim..

O zaman bir 20 - ci yüzyıldan önceki fiyatları araştırın. Özellikle de Fransız devriminden. Enflyasyon varmıydı, yokmuydu ne kadardı bakın. Para politikası devletin mali sitemi Federal Rezerv Fonu, Dolar basma makinesi nasıl çalışır araştırın.

aynı şeydir.....

paramla ev alıp kiraya vermişim....

yada direkt paramı kiraya vermişim....

fark nedir ?

ayrıca ZORLA mı veriyorum ?...

alma ??
kirası yüksek diye evi kiralamıyorsan.....faizi yüksek diye para da alma ?...kafana silah mı dayıyorlar ?

Şunların farkını anlamayana ne yazsan boş. Yani şunu anlayacak kadar düşünme yeteneğiniz yoktursa kendimi fazla yormağa deymez.

Link to post
Sitelerde Paylaş

nato mermer nato kafa...

kafa kalın olunca....anlamıyor adam..napacan....

herşeyi kiralayabiliyorsun.....ama parayı kiralamak yasak...NEDEN ???

bi cevabı yok......çünkü adam adam değil MAL !! ne mantık var - ne düşünme kabiliyeti....

her şeyi, geçtik....zorla mı veriyorlar sana borç ? diyoruz....adamda gene en ufak bir beyin kıpırtısı YOK...!!

ölü bir beyin...ZOMBİ işte...naapsan faydasız !!!

Link to post
Sitelerde Paylaş

peygamber(sav) peygamber olmasaydı...

Peygamber sav. zaten 40 yaşına gelmiş
zaten varlıklı zengin, eşi hz hatice zaten yaşlı idi
zaten cahiliye arap toplumunda kadınlar kızlar mal gibi parayla alınıp satılabiliyordu
o toplumda evlenilecek kadın sınırı cariye sınırı yoktu hatta bir kadının kocası öldümü
biri sahiplenip kolundan tutup götürüyordu kendi evine köle yapıyordu
yani kadının hiçbir hakkı yoktu
bu şartlarda peygamber sav. 40 yaşından sonra neden kendini tehlikeli bir maceraya attı
akrabalarıyla kabilesiyle tüm mekkeyle ters düştü mekkeden hicret etmek zorunda kaldı
tüm malını kaybetti aşağılandı kaç defa suikaste hedef oldu
taif te taşlandı uhud savaşında yaralandı en son hayber savaşında zehirlendi
ve 63 yaşında vefat etti

vefatına kadar 23 yıl yarı aç yarı tok yaşadı
emredilen ibadetleri en ince ayrıntısına kadar önce kendisi uyguladı
hatta gece namazı için sadece bana farz ümmetime değil buyurdu
ve vefat ettiğinde hasır bir yer örtüsü hurma lifinden bir yastık
bir kaç yamalıklı giysiden başka bir şey geride bırakmadı

eğer amacı haşa karı kız idiyse bu maceralı sürekli ölüm tehlikeli
sonucu bilinmez kestirilmez bir yola girmektense
peygamber olmadan da amacına gayet rahat tehlikesiz
ibadetler ve meşakkatler olmadan da ulaşabilirdi

Demek Peygamber sav önce kendisi iman etmiş %100 inanmış

amacı ise sadece ve sadece İslamı insanlara tebliğ etmektir

başka bir amacı amaçları olsaydı mevcut şartlar kendisi açısından gayet uygundu

kendisini tehlikeye atmasına gerek yoktu

Hatta islamın ilk yıllarında mekkeli müşriklerin ileri gelenleri Peygambere dediler

"Seni başımıza sultan edelim istediğin kadar mal mülk senin olsun
eşlerimiz karılarımız senin olsun
istediğin herşeyi sana verelim
yeterki putlarımıza dokunma"
Peygamber sav fikrinden geri dönmedi mekkelilere karşı ne kadar zayıf da olsalar
Cenabı Hakkın kendisini muzaffer edeceğine imanı tamdı
hatta mağarada ebubekir r.h ile saklanırken ölümle burun buruna
şöyle diyordu:
"korkma Allah cc bizimle beraberdir"
Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel bir savunma fakat çoğu uydurma.

Kuranda abdest 3sn. sürüyor.

Hacılar, hocalar, evliyalar, şeyhler abdest için kütüphane dolusu kitap yazıyorlar.

Kuranda sana mucize vermedik yazıyor hacılar, evliyalar peygamber ayı ikiye yardı diyor...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Faizin yasaklılığını çok geniş yorumluyor yobaz kafalar, sadece bankaların kendisine uyguladığı tarifeyi ya da izlediği filmlerdeki tefecilerin sömürü aracı olarak görüyor.

Kapitalist Ekonomide ne kadar önem arz ettiğinden habersizler veya neden böyle bir müesseseye ihtiyaç vardır.

1400 yıl önceki ticari sistemle şu an bir değil 1 kilo patetes ile 1 kilo buğdayın mübadelesini ön gören trampa sözleşmesinin çok ötesinde ticari ilişkiler yumağı hakim.

Faiş ölçüde kontrol edilemeyen ölçüde Faize faiz yürütülmesi yasaklanabilir . Bunu günah diye savunmak için yırtınsan anlarım.

Ama faiz genel yorumlanarak yasak demek akıl dışıdır ve kendi dinin içerisinde çelişkilidir.

( Yasak-günah diyen savunman gereken en fazla budur yani her türlü yasal zeminden uzak, tamamen keyfi şekilde ana parayı ödeyemeden sürekli faizin faizini ödeyerek bitmeyen borç ilişkisi gibi -Türk filmlerindeki köyün tefeci tiplemesine benzer

... Neden yasaklanamaz ?

Faiz semeredir.

Paranın dönemsel getirisidir. Cezai-gecikme telafisi olarak da uygulanır. Adı ne olursa olsun faiz bir şekilde hep vardır, şeriatla yönetildiği iddia olunan ülkelerde de var. (Bugün islami bankacılık sistemi - Kara katılım adı altında bal gibi faiz uygulaması yapmaktadır.) . Faizsiz ticari ilişki olmaz.

--Borç aldığın parayı iade ettiğinde paranın değeri düşebilir ki ulusal paramız sürekli değer kaybediyor - Vade farkı uygulanır.

Sen adamdan 5 lira borç aldın iade ettiğinde yine 5 lira ödersen 5 ay sonra adamı kaba tabir dolandırmış olursun. Kağıt üzerindeki 5 liralık nominal değer aynı değildir. 5 liranın alım gücü düşmüştür onun gerçek değeri atıyorum aslında 6 ay-1 sene öncesine bugün 5=4,6'dır. Sen tutup adama 5 lira iade edersen adamı zaten kafadan 0,4 lira fakirleştirirsin ve dahası da var...

+ Aksine iddia ediyorsan bal gibi Kul hakkının kralı oluyor.

( faiz haram derken kul hakkı yiyorsun dinine göre- Al sana çelişki)

--- Belirli bir dönem boyunca paradan mahrum kalınması söz konusudur, adam sana parasını kullandırır. Tabiki kullandırma karşılığı elde ettiği kazançta buna paralel makul olmalıdır ama ortada Mahrum kalınan bir para vardır.

10.000tl ,100.000tl belki bununla bir iş kurulacak ve daha büyük karlar elde edilecektir, belki de farklı şekilde değerlendirilecektir. Ama sana borç verdiği, parasını sana kullandırdığı için bu potansiyel kardan da mahrum kalmıştır.

Özetle, Borç veren faiz almazsa

1. Paradan Mahrum kaldığı için uğradığı zarar söz konusu olur. (1 sene boyunca 5 bin tl si yok adamın )

2. Kullandırdığı için senin elde ettiğin kazanç yani onun potansiyel karını ondan (ç)almış olursun.

( 1 sene boyunca o 5 bin tl daha fazla kazanmasını engelledin, belki iş kuracaktı 5 bin tlsi olacaktı 7 bin)

Sonuç: Borç verdiğin adam zenginleşirken sen faiz almadığın için fakirleşiyorsun. Müslüman! Faiz günahsa, faizsiz olarak senin yaptığın ticari ilişkinin kendisi bizati karşılıksız kazancın kralı yani düpedüz kul hakkı oluyor.

Yani faiz yoksa kul hakkı vardır. Hakkı yenilenin yani borç verenin enayi olması lazım ya da dindar.

( Manevi sevap puanı karşılığı mahrum kalınan potansiyel kar + değer kayıpları mübadelesi de diyebiliriz.)

Eğer bu kadar yobazca yorumlarsan faizi kavramını adamın hakkını yemiş olursun.

Ayrıca böyle enayice bir ticari ilişki elbette olmaz o yüzden faiz diye bir şey vardır.

Arkadaşlar-dostlar arası zarar-karın lafı olmaz ama Burada TİCARİ hayattan bahsediyoruz, milyar dolarlık projelerden işlerden bahsediyoruz.

--Paranın para getirmesi de budur. Sen adamın o parayla elde edebileceği karı-zenginliği çalıyorsun Bu karşılıksız mı olacak, hiç bunu aklın alıyor mu ? Ticaret kar elde etme üzerine kuruludur, kimse bile bile zararına iş yapmaz.

Yakın arkadaşın arasında olur peki, zararına borç verirsin çünkü manevi kazancın değer fazladır.

hiç tanımadığın insanlarla kurulu düzende bu mümkün mü ? Adam senin kara kaşına kara gözüne mi fakirleşecek, potansiyel kardan mahrum kalacak sana borç verip seni zenginleştirirken kendi boşuna mı fakirleşecek ?

Daha kahve ağızıyla söyleyiyim banka babanın hayrına mı borç veriyor sana git 20.000 ihtiyaç kredisi iste arkadaşlarından.

Hiç bir arkadaşın sana tutup da bu kadar yüklü meblağıyı kolaylıkla vermez verse bile istisnai olarak sınırları bellidir, belli kurallara tabi borç veren kuruluşlar ise bunu makul yasal sınırlarda yapar, ve mahrum kaldığı parayı kullandırma karşılığı belli bir miktar alır.

Bunun karşılığını alır, bu normaldir. Aksi halde Ev, araba almak, iş kurmak son derece zorlaşırdı, ticari ilişkiler kar temelli olmadan yürütülemez . ''Ee zorlaşsın din emrediyor'' Gavur dediğin abad olur sende mal gibi o yasak bu yasak diye zıp zıplarsın o zaman, ticari hayatın felce uğrar, dünyayla ticaret yapamazsın

... ekonomi böyle işlemez.

Sigortacılık faaliyetleri günah-kumar diyen geçmişten günümüze Osmanlı kafası da bu bağlamdadır. Örn. Japonyada deprem oldu milyonlarca dolarlık hasar, dünyadaki çok gelişmiş Japon Sigortacılık sistemi-Sigorta şirketleri sayesinde karşılandı, ekonomileri zarar yerine artı değere geçti. Sigortaya kumar diyemezsin, bu salaklıktır.

Bu yasakların günümüzdeki uygulanmasının nedeni basitçe şu, yasaklar ilkel veya basit ilişkiler göz önünde bulundurularak hazırlanmıştır.

Arap şairlerinin öngörü eksikliği, cehaleti ve bugünün yobazların 1400 yıllık çıkarsamalarla

eski donu yeni g.t'e uydurma çabası bu sorunu tetikliyor diyebiliriz.

Aksi halde Kumar= Sigorta, Borsa veya Faizsiz kapitalist ekonomi diyen geri zekalılığı bugün başka şekilde açıklamak mümkün değil.

tarihinde Fellix tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel bir savunma fakat çoğu uydurma.

Kuranda abdest 3sn. sürüyor.

Hacılar, hocalar, evliyalar, şeyhler abdest için kütüphane dolusu kitap yazıyorlar.

Kuranda sana mucize vermedik yazıyor hacılar, evliyalar peygamber ayı ikiye yardı diyor...

yahu senin takıldığın konu en basit ilmihal kitabında bile yazıyor abdestin farzı sünneti ayrı

hem mucizeleri Allah cc yaratır bu Peygamber sav. ın bir nevi semavi açıdan onaylanmasıdır

hem Peygamber her konuda kesin bir hüküm veriyor

şunu şöyle yap bunu böyle yap

bu zatı mübarek 40 yaşına kadar ne okul gördü ne eğitim

zaten ümmiydi

şimdi 1milyon hadise imza atan Peygamber Peygamberlik okuluna mı gitti ki

her verdiği hüküm karar tam isabetle doğru oluyor?

Link to post
Sitelerde Paylaş

yahu senin takıldığın konu en basit ilmihal kitabında bile yazıyor abdestin farzı sünneti ayrı

hem mucizeleri Allah cc yaratır bu Peygamber sav. ın bir nevi semavi açıdan onaylanmasıdır

göksel açıdan onaylanması yani.....

e hani allah gökte - yukarılarda bi yerlerde değildi ?......

demek ki allah gökdeymiş.....göklerdeki tahtında (arş) oturuyormuş....demi canım benim ?

tarihinde Zavallı tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

yahu senin takıldığın konu en basit ilmihal kitabında bile yazıyor abdestin farzı sünneti ayrı

hem mucizeleri Allah cc yaratır bu Peygamber sav. ın bir nevi semavi açıdan onaylanmasıdır

hem Peygamber her konuda kesin bir hüküm veriyor

şunu şöyle yap bunu böyle yap

bu zatı mübarek 40 yaşına kadar ne okul gördü ne eğitim

zaten ümmiydi

şimdi 1milyon hadise imza atan Peygamber Peygamberlik okuluna mı gitti ki

her verdiği hüküm karar tam isabetle doğru oluyor?

Abdest için kitap yazılmaz, tüm vücut için temizlik bile en uzun 1 saat sürer. Ben önceden kuran müslümanıydım, birileri hadis uydurup müslümanlara fazladan eşeklik yaptırıyor.

Deve sidiği niye içmiyorsunuz hadislerde var?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Abdest için kitap yazılmaz, tüm vücut için temizlik bile en uzun 1 saat sürer. Ben önceden kuran müslümanıydım, birileri hadis uydurup müslümanlara fazladan eşeklik yaptırıyor.

Deve sidiği niye içmiyorsunuz hadislerde var?

kuran müslümanıysan HADİSTE DEVE SÜTÜ içmenin TAVSİYE EDİLDİĞİNİ

deve sidiğin din düşmanıları tarafından eklendiğini bilmen gerekir

Peygamber sav. dişinizi misvaklayın diyor

araştırmalar diş plağı dahil her açıdan misvağın diş bakımında etkili olduğunu isbatlıyor

Peygamber çörekotu yiyin diyor

araştırmalar çötekotunun immünmodulatuvar olduğunu kanser dahil her hastalıkta faydalı olduğunu isbatlıyor

bu liste böyle uzayıp gidiyor

1400 yıl önce bedevi arap çölündeki ümmi Peygamber sav bütün bunları nerden biliyor?

Link to post
Sitelerde Paylaş

kuran müslümanıysan HADİSTE DEVE SÜTÜ içmenin TAVSİYE EDİLDİĞİNİ

deve sidiğin din düşmanıları tarafından eklendiğini bilmen gerekir

Peygamber sav. dişinizi misvaklayın diyor

araştırmalar diş plağı dahil her açıdan misvağın diş bakımında etkili olduğunu isbatlıyor

Peygamber çörekotu yiyin diyor

araştırmalar çötekotunun immünmodulatuvar olduğunu kanser dahil her hastalıkta faydalı olduğunu isbatlıyor

bu liste böyle uzayıp gidiyor

1400 yıl önce bedevi arap çölündeki ümmi Peygamber sav bütün bunları nerden biliyor?

İnsanlar eski çağlardan beri, bitkileri kullanıyor zaten. Ameliyat yapıyorlar vs.

Ki sen onu muhammedin dediğini nereden biliyorsun?

Bilim tarafından yararlı görülen şeyleri hadislerden ayıklamakla olmaz bu iş.

Link to post
Sitelerde Paylaş

İslam dini erkeği sapıklaştırıyor.

Çünkü islam, insandan doğasına aykırı olan şeyleri yapmasını ister.

15 17 yaşlarında bir insan hoşlandığı cins ile tanışmak, onunla iletişim kurmak, zaman geçirmek, sevilip sevmek ister. İslam dininin bu yönde engelleyici emirleri olduğu için, müslüman kendi doğasına karşı gelmiş olur.

Sosyalleşme gibi en basit bir olayı yapamadığı için, modern kadın düşüncesi bile onu azgın bir sapığa çevir.

Bu yaşam biçimi insanı tam da karanlıkta sadistçe, sevgisiz bırakılarak büyütülmüş, saldırgan, azgın bir köpeğe dönüştürür.

Sosyalleşen bir köpek aksine çok sevecen, yaratıcı ve çok daha zeki olur.

Kadın ve erkek için de din insanları azgın bir köpeğe çevirir.

Bu yüzden "İslam dini erkekler tahrik oluyor diye kadını kapatmıştır." düşüncesi, hepten yanlıştır.

Müslüman bir erkek azgın bir savaşçıya dönüşsün, gözünü kırpmadan insan öldürsün

Beyniyle değil daha fazla uçkuruyla düşünsün diye, islam kadınları çarşafa kapatıp hapsetmiştir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hristiyanlıkta ve yahudilikte faiz günah sanırım..O yüzden olması lazım..

Yahudilikte Yahudiler Yahudilerden faiz alamaz veya Yahudiler Yahudilere faiz veremez ama diğer milletlere Yahudilerin faiz vermesi veya faiz alması sorunoluşturmuyor diye biliyorum Tanahta.Emin değilim Talmud'a da bakmak lazım ama Tanah'ta öyle bişey yazıyordu sanki.

Link to post
Sitelerde Paylaş

kuran müslümanıysan HADİSTE DEVE SÜTÜ içmenin TAVSİYE EDİLDİĞİNİ

deve sidiğin din düşmanıları tarafından eklendiğini bilmen gerekir

Peygamber sav. dişinizi misvaklayın diyor

araştırmalar diş plağı dahil her açıdan misvağın diş bakımında etkili olduğunu isbatlıyor

Peygamber çörekotu yiyin diyor

araştırmalar çötekotunun immünmodulatuvar olduğunu kanser dahil her hastalıkta faydalı olduğunu isbatlıyor

bu liste böyle uzayıp gidiyor

1400 yıl önce bedevi arap çölündeki ümmi Peygamber sav bütün bunları nerden biliyor?

:D

deve sidiği konusu din düşmanları tarafından eklenmiş, ama misvak konusu gerçekten Muhammed tarafından söylenmiş, öyle mi?

Faydalı olanlar essahtır, zırva olanlar din düşmanları tarafından eklenmiştir, öyle mi?

Kepazeliğin bini bir para.

Muhammed figürü, o devirde bilinen ne varsa, onu söylemiş. O devirde deve sidiği ilaçmış, onu söylemiş. O devirde misvak diş temizliyormuş, onu söylemiş.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...