Jump to content
mantik

Hodri Meydan Forumu

Recommended Posts

O da buraya yazıp bu talebi doğrulasın yeter...

birinci tekil şahıs ile,

niçe, übermensh, üstinsan ve niçe'nin eserlerinde daha öncede yapılmış olan çeviri hataları

buna ek olarak, üstünlük ve evrim sürecindeki üstünlük,

akademik çevrelerdeki niçe yorumları,

niçe ve felsefesinin yanlış algıları,

defolu bilinç, ateizm, agnostizm, din sosyolojisinin toplumdaki etkileri hakkında tartışmak istiyorum..

özellikle niçe ve felsefesi konusunda,

kendisiyle uzlaşamadığımız konular, hemfikir olduklarımızadan daha fazla..

çünkü birinci tekil şahıs:

salt "güçlü ateist bilincin" insana, diğer insanlardan daha üstün vasıflar sağladığını ileri sürüyor..

özellikle bu fikre muhalifim, ve bu safsatayı çürütebileceğimi biliyorum..

kendisi de kabul ederse, tartışmaya hazırım..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

birinci tekil şahıs ile,

niçe, übermensh, üstinsan ve niçe'nin eserlerinde daha öncede yapılmış olan çeviri hataları

buna ek olarak, üstünlük ve evrim sürecindeki üstünlük,

akademik çevrelerdeki niçe yorumları,

niçe ve felsefesinin yanlış algıları,

İyi de bu ne?

Baş başa isminden sen oturup çay kahve eşliğinde geyik muhabbeti yapılıyor, kafe köşesinde konuşuluyor sandın herhalde.

Yukarıdaki yazdıklarında benim konumum ne?

Bak bunu ipin iki ucu gibi düşün, bir ucunda sensen diğer ucunda ben olacağım.

Karınca sayısı, hamam böceği sayısından fazladır veya azdır gibi.

İKİ KARŞIT GÖRÜŞ şart burada.

İki tane birbirinin zıttı durum.

Sen beyaz diyeceksin ben başka renk gibi.

Anladın mı?

defolu bilinç, ateizm, agnostizm, din sosyolojisinin toplumdaki etkileri hakkında tartışmak istiyorum..

Bunlardaki konumum belli olmasına karşın bu haliyle bir çok konu var ve geyik muhabbetini işaret ediyor.

çünkü birinci tekil şahıs:

salt "güçlü ateist bilincin" insana, diğer insanlardan daha üstün vasıflar sağladığını ileri sürüyor..

özellikle bu fikre muhalifim, ve bu safsatayı çürütebileceğimi biliyorum..

kendisi de kabul ederse, tartışmaya hazırım..

Ben "güçlü ateist bilinç" insana üstün vasıf katar demiyorum.

Ben güçlü ateist bilinç tek doğru olan sonuçtur, algılama şeklidir, onun haricindeki tüm sonuçlar (bilinçler), algılama şekilleri arızalı ve hastadır diyorum. Zaten üstündür yani.

Sen mesajı hafifletme

Bak bunu tartışırım.

Ama diğer başlıkta sunduğum şartları yerine getirirsen tartışırım.

Şart sunuyorsam sadece sana sunmuyorum herhalde, kendim de o şarta uyacağım.

Ben güçlü ateist bilinç tek doğru olan sonuçtur, algılama şeklidir, onun haricindeki tüm sonuçlar (bilinçler), algılama şekilleri arızalı ve hastadır diyorum.

Buna "değildir" diyorsan tartışalım.

Değildir mi diyorsun?

Veya başka konu seç

Ama kesin bir şekilde Öyledir veya Değildir şeklinde iki pozisyon olsun.

tarihinde Birinci Tekil Şahis tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben "güçlü ateist bilinç" insana üstün vasıf katar demiyorum.

Ben güçlü ateist bilinç tek doğru olan sonuçtur, algılama şeklidir, onun haricindeki tüm sonuçlar (bilinçler), algılama şekilleri arızalı ve hastadır diyorum. Zaten üstündür yani.

Sen mesajı hafifletme

Bak bunu tartışırım.

Ama diğer başlıkta sunduğum şartları yerine getirirsen tartışırım.

Şart sunuyorsam sadece sana sunmuyorum herhalde, kendim de o şarta uyacağım.

Ben güçlü ateist bilinç tek doğru olan sonuçtur, algılama şeklidir, onun haricindeki tüm sonuçlar (bilinçler), algılama şekilleri arızalı ve hastadır diyorum.

Buna "değildir" diyorsan tartışalım.

Değildir mi diyorsun?

Veya başka konu seç

Ama kesin bir şekilde Öyledir veya Değildir şeklinde iki pozisyon olsun.

Değildir..

yalnız sen bütün bunları niçeye dayandırdığın için,

tartışmayı niçenin üstinsanından soyutlamanı da asla kabul etmem..

niçenin üstinsanı çerçevesinde (evrim süreci dahil)

benimle üstünlük algısını ve bunun "güçlü ateizm bilinci" ile ilişkisini tartış

ama lütfen tartış (:

gereksiz şartların ardına sığınma

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Değildir..

yalnız sen bütün bunları niçeye dayandırdığın için,

tartışmayı niçenin üstinsanından soyutlamanı da asla kabul etmem..

niçenin üstinsanı çerçevesinde (evrim süreci dahil)

benimle üstünlük algısını ve bunun "güçlü ateizm bilinci" ile ilişkisini tartış

ama lütfen tartış (:

Tamam tamam soyutlamayız :)

Ama ana eksen o.

Nietzsche de bu eksende benle benzer şeyleri söyleyen birisi.

gereksiz şartların ardına sığınma

Bu ne yahu?

Gereksiz şart falan?

Şartı sana koymuyorum.

İkimize de koyuyorum.

Senin için yerine getirmek zor mu o şartı?

tarihinde Birinci Tekil Şahis tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tamam tamam soyutlamayız :)

Ama ana eksen o.

Nietzsche de bu eksende benle benzer şeyleri söyleyen birisi.

Bu ne yahu?

Gereksiz şart falan?

Şartı sana koymuyorum.

İkimize de koyuyorum.

Senin için yerine getirmek zor mu o şartı?

bana şart koyacak yetkin yok evladım..

ikimizinde, daha önceden koyulmuş şartlara uymamız gerek.

olay bundan ibaret..

şartların zorluğunu, kolaylığını vb hiç düşünmedim bile..

böyle bir şart koymak haddine değil dedim sadece..

yine diyorum..

2 paragraf<< diye bi saçmalık

ne felsefede ne bilimde ne de ateizm'de yok

yukarda ana eksen'in niçe olduğunu kabul ettiğine göre

ve tartışmanın konusu da belirlendiğine göre

anlaştığımızı yönetime bildirmenin/göstermenin zamanı gelmedi mi hala ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gereksiz tartışmalar için herkesten özür dilerim.

Ben burada yöneltilen hodri meydan teklifini

Yazılan her mesaj 2 paragraftan fazla olmayacaksa,

Yazım kurallarına önem gösterilecekse,

Konudan uzaklaşılmayacaksa,

Kabul edeceğimi belirttim.

Bana bu teklifi yönelten kişi de bu şartları kabul ve taahhüt etmediğinden böyle bir tartışma o şartlar kabul edilene kadar gerçekleşmeyecektir.

Herkesten vakit kaybı için özür dilerim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gereksiz tartışmalar için herkesten özür dilerim.

Ben burada yöneltilen hodri meydan teklifini

Yazılan her mesaj 2 paragraftan fazla olmayacaksa,

Yazım kurallarına önem gösterilecekse,

Konudan uzaklaşılmayacaksa,

Kabul edeceğimi belirttim.

Bana bu teklifi yönelten kişi de bu şartları kabul ve taahhüt etmediğinden böyle bir tartışma o şartlar kabul edilene kadar gerçekleşmeyecektir.

Herkesten vakit kaybı için özür dilerim...

yazım kuralları konusunda elimden geleni yapar, önem gösteririm

dikkat ederim yani senin için özel olarak düzgün yazmaya..

konudan uzaklaşmayacağım zaten kesin..

konudan uzaklaşacağım önyargısı ise sana ait bir kehanetten ibaret..

2 paragraf kalıyor geriye bi tek..

nedir 2 paragraf, kaç satır, kaç kelime olmalı.. ?

böyle şart mı olur ?

kaçacak yer arıyorsun,

hiçbir dayanağın kalmayıncada ortaya "2 paragraf" şeklinde bir bahane atıyorsun..

uzun yazılar için link verilmeli demiş zaten yönetim şartları sayarken..

öyle bir kaynak göstermem gerekirse, link veririm yani..

kimsenin okumayacağı bişeyi neden kopyalıyımki oraya

buna ihtiyacımda yokki, hiç olmadı ki (:

bence kimsenin değerli vaktini(!) boşa harcama sen

gel "he" de..

hepimizin üzerinden bi yük kalksın (:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2 paragraf yazı, bu yazının bir üstündeki 49 numaralı ileti kadar boyu ve yazım yoğunluğu olan bir yazıdır.

3 aşağı 5 yukarı o seviyelerdedir.

Bu konunun 1 numaralı iletisine bakarsan, neyi kastettiğimi daha iyi anlarsın çünkü 1 numaralı ileti 2 paragraftan uzun bir yazı.

Anladın mı?

Anladığında kabul et ve ben de onayımı vereyim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2 paragraf yazı, bu yazının bir üstündeki 49 numaralı ileti kadar boyu ve yazım yoğunluğu olan bir yazıdır.

3 aşağı 5 yukarı o seviyelerdedir.

Bu konunun 1 numaralı iletisine bakarsan, neyi kastettiğimi daha iyi anlarsın çünkü 1 numaralı ileti 2 paragraftan uzun bir yazı.

Anladın mı?

Anladığında kabul et ve ben de onayımı vereyim.

felsefi bir konu olacak bu

konu dahilinde, daha kapsamlı bir açıklama yapmamız gerektiğinde napıcaz o zaman ?

49 no'lu iletide felsefe tartışılmıyorki.. senin kaprislerin sözkonusu orda..

nedenki bu pazarlık bi de ?

1 no'lu ileti ise uzun değil, şartların belirlendiği ve maddeler halinde olan normal bir yazı..

sen 1 no'lu iletideki şartları kabul et.. orda zaten senin kaygılarında güvence altına alınıyor

yani ben zaten o şekilde kuraldışı bir saçmalık yaparsam,

senden önce yöneticiler müdahale edecektir..

"he" de sadece..

tarihinde murat-tlv tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

felsefi bir konu olacak bu

konu dahilinde, daha kapsamlı bir açıklama yapmamız gerektiğinde napıcaz o zaman ?

49 no'lu iletide felsefe tartışılmıyorki.. senin kaprislerin sözkonusu orda..

nedenki bu pazarlık bi de ?

1 no'lu ileti ise uzun değil, şartların belirlendiği ve maddeler halinde olan normal bir yazı..

sen 1 no'lu iletideki şartları kabul et.. orda zaten senin kaygılarında güvence altına alınıyor

yani ben zaten o şekilde kuraldışı bir saçmalık yaparsam,

senden önce yöneticiler müdahale edecektir..

"he" de sadece..

Arkadaşım,

Gıcıklığına mı yapıyorsun?

49 numaralı iletinin boyunu geçmeyeceğiz?

Tamam mı?

1 numaralı ileti kadar mesaj yazılmayacak.

Ya da sana noterlerin biriminden tarif edeyim.

2 bin karakteri geçmeyecek.

1 numaralı ileti 4 bin karakter.

Yani benim tarif ettiğimin iki misli.

2 bin karakteri geçmeyeceğini taahhüt ediyor musun?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşım,

Gıcıklığına mı yapıyorsun?

49 numaralı iletinin boyunu geçmeyeceğiz?

Tamam mı?

1 numaralı ileti kadar mesaj yazılmayacak.

Ya da sana noterlerin biriminden tarif edeyim.

2 bin karakteri geçmeyecek.

1 numaralı ileti 4 bin karakter.

Yani benim tarif ettiğimin iki misli.

2 bin karakteri geçmeyeceğini taahhüt ediyor musun?

benden bir taahhüt istemek senin haddine olmadığı gibi,

burdaki yöneticilerden de işi gücü bırakıp

iletilerdeki karakterleri tek tek saymalarını bekliyorsun sen (:

ne demeliyim şimdi burda:

yok 8 bin karakterden aşşağısı kurtarmaz (:

kurbanlık koyun pazarlığımı bu..

neden abuk sabuk şeylerle çıkıyorsun ki karşıma

bilgiyle çık karşıma

argümanlarla çık

kanıtlarla çk

bilimle felsefeyle çık.

bir ateist gibi davranmaya gayret et en azından beceremiyorsanda

tartışma konusu hakkında uzlaştık

konu belirlendi yukarda..

imla ve yazım kurallarını dayattın.. onu da zaten baştan kabul ettim

konudan uzaklaşılmıcak dedin, öyle bi niyetim zaten yok bu kendi kehanetin..

bir kaynak verilecekse link verin demiş yönetim zaten..

daha neyi uzatıyorsun ki ?

ya sana yakışanı yapar tartışırsın bir ateist gibi

ya da kaçıp sıvışmak için yeni bahaneler üretirsin bir korkak gibi..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

benden bir taahhüt istemek senin haddine olmadığı gibi,

burdaki yöneticilerden de işi gücü bırakıp

iletilerdeki karakterleri tek tek saymalarını bekliyorsun sen (:

ne demeliyim şimdi burda:

yok 8 bin karakterden aşşağısı kurtarmaz (:

kurbanlık koyun pazarlığımı bu..

neden abuk sabuk şeylerle çıkıyorsun ki karşıma

bilgiyle çık karşıma

argümanlarla çık

kanıtlarla çk

bilimle felsefeyle çık.

bir ateist gibi davranmaya gayret et en azından beceremiyorsanda

tartışma konusu hakkında uzlaştık

konu belirlendi yukarda..

imla ve yazım kurallarını dayattın.. onu da zaten baştan kabul ettim

konudan uzaklaşılmıcak dedin, öyle bi niyetim zaten yok bu kendi kehanetin..

bir kaynak verilecekse link verin demiş yönetim zaten..

daha neyi uzatıyorsun ki ?

ya sana yakışanı yapar tartışırsın bir ateist gibi

ya da kaçıp sıvışmak için yeni bahaneler üretirsin bir korkak gibi..

Bilgi öyle gelişigüzel her yere konsaydı bokta da olurdu değil mi?

İlk önce şekli yapacağız.

Ayrıca tabii ki tek tek karakter saymayacağız.

3 aşağı 5 yukarı dedim orada.

Fazla uzun yazı yazılmayacak.

2 bin karakteri kabul edilebilir orandan fazla geçemezsin.

Ben sizlerin ruhunu bilirim ruhunu.

Felsefe yaptığını sananlar.

Bu maddeye tabii ki karşı çıkarsın.

Çünkü özetlemeyi sevmiyorsun.

Uzun uzun saçmalayacaksın.

Bu şartı kabul et.

Diğer yazım kuralları ve konudan uzaklaşmama şartlarını kabul ettin.

Bunu da et.

Başlayalım.

Tabii işine geliyorsa :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi öyle gelişigüzel her yere konsaydı bokta da olurdu değil mi?

İlk önce şekli yapacağız.

Ayrıca tabii ki tek tek karakter saymayacağız.

3 aşağı 5 yukarı dedim orada.

Fazla uzun yazı yazılmayacak.

2 bin karakteri kabul edilebilir orandan fazla geçemezsin.

Ben sizlerin ruhunu bilirim ruhunu.

Felsefe yaptığını sananlar.

Bu maddeye tabii ki karşı çıkarsın.

Çünkü özetlemeyi sevmiyorsun.

Uzun uzun saçmalayacaksın.

Bu şartı kabul et.

Diğer yazım kuralları ve konudan uzaklaşmama şartlarını kabul ettin.

Bunu da et.

Başlayalım.

Tabii işine geliyorsa :)

bokta bilgi var zaten..

hemde bokta varolan bilimsel veriler bile öyle 2bin karaktere sığmaz..

boktaki bilgiler sayesinde, tıp yeni bulgular elde ediyor hastalarda..

hatta bok tahliline bile gönderiyor hastaları özel olarak..

öyle bok deyip geçmemen lazım yani bilgi'ye dayanan bir strong ateist olarak..

2bin karakter yada 2 paragraf gibi dayatmalara boyun eğecek biri değilim ben..

yöneticilerin de oturup karakter sayacağını hiç sanmıyorum açıkçası..

bu yüzden, bahane uyduracaksan bile,

kuyruğunu kıstırıp kaçacaksan bile bunu efendi gibi yapmalısın..

daha gerçekçi bahaneler uydurmalısın yani..

felsefecilerin ruhunu bildiğin felan yok evladım..

ruhu olsa bile felsefecilerin, o ruhtan bihaber olduğun belli (:

özetlemek ise derdin.. kolay..

uzun olduğunu düşündüğün her iletimi yönetime rapor edersin

onlarda gerek görürlerse silerler..

ama onların otoritesinin üstüne kendi otoriteni ne bana ne de bir başkasına dayatamazsın..

konuyla ilgisiz bulacağın her iletim içinde aynı şeyi yaparsın..

bu basit detayların çözümü var zaten site dahilinde..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bokta bilgi var zaten..

hemde bokta varolan bilimsel veriler bile öyle 2bin karaktere sığmaz..

boktaki bilgiler sayesinde, tıp yeni bulgular elde ediyor hastalarda..

hatta bok tahliline bile gönderiyor hastaları özel olarak..

öyle bok deyip geçmemen lazım yani bilgi'ye dayanan bir strong ateist olarak..

2bin karakter yada 2 paragraf gibi dayatmalara boyun eğecek biri değilim ben..

yöneticilerin de oturup karakter sayacağını hiç sanmıyorum açıkçası..

bu yüzden, bahane uyduracaksan bile,

kuyruğunu kıstırıp kaçacaksan bile bunu efendi gibi yapmalısın..

daha gerçekçi bahaneler uydurmalısın yani..

felsefecilerin ruhunu bildiğin felan yok evladım..

ruhu olsa bile felsefecilerin, o ruhtan bihaber olduğun belli (:

özetlemek ise derdin.. kolay..

uzun olduğunu düşündüğün her iletimi yönetime rapor edersin

onlarda gerek görürlerse silerler..

ama onların otoritesinin üstüne kendi otoriteni ne bana ne de bir başkasına dayatamazsın..

konuyla ilgisiz bulacağın her iletim içinde aynı şeyi yaparsın..

bu basit detayların çözümü var zaten site dahilinde..

Veri ile bilgi farkını ayırt edemeyecek düzeydesin demek.

Tamam o zaman bana bokta hangi verilerin birleşerek bir bilgi yapısı oluşturduğunu söyle.

(verileri işleyip, bilgi oluşturan yapının bok içinde nerede ve nasıl çalıştığı konusunu da hiç sormuyorum) :)

Bir bilsen benim içimdeki heyecanı.

Senin o şartlara evet demeni ve tartışmaya başlamayı ben senden bile fazla istiyorum.

Sadece sonuçlarına katlanmaya hazır olup olmadığını kendine sormalısın.

Anlattığın kadarıyla felsefe sayfası yönetiyormuşsun facebook'ta.

O sayfadaki itibarın ve artık belki de hayatın komple sarsılabilecek.

Sen ayrıca bu tartışmanın sonuçlarından hiçbir şekilde benim sorumlu tutulamayacağımı ve her şeyi bilinçli olarak özgür iradenle kendin istediğini de söyle tartışmanın başında.

Şartları kabul etmeni gönülden istiyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kaybolmasından sarsılmasından kaygı duyduğum sanal bir itibarım yok

reel itibarım bana yetiyor, itibar için sanala ihtiyacım yok..

sen sahiden tartışmayı gönülden isteseydin,

yönetimin şartlarını hiçe sayıp,

2bin karakter- 2 paragraf saçmalığını atmazdın ortaya..

ben bütün şartları başından beri kabul ettim..

sense uzatıp, konunun kitlenmesini sağlamayı tercih ettin

başardın da bunu tabi yalan değil (:

şimdi de "nasıl olsa yönetimin kabul etmeyeceğini bildiğin için"

kişisel masturbasyon peşindesin..

eğlenceliyse devam et buna, ne diyimki (:

benim kabul etmem gereken ve kabul etmediğim hiçbir şart yok..

fakat senin düştüğün denizde sarıldığın yılanlar var sana kaçmayı öğreten..

şimdi çıkmalıyım..

çünkü senin gibilerin

kendi hastalıklı felsefelerine alet etmesini istemediğim bir misyonum

ve reelde de hayli vaktimi alan başka işlerim var..

kendini felsefenin tehlikeli hali ile

ve tanrın ile yüzleşmeye hazır hissettiğinde,

ben her zaman burdayım..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kaybolmasından sarsılmasından kaygı duyduğum sanal bir itibarım yok

reel itibarım bana yetiyor, itibar için sanala ihtiyacım yok..

sen sahiden tartışmayı gönülden isteseydin,

yönetimin şartlarını hiçe sayıp,

2bin karakter- 2 paragraf saçmalığını atmazdın ortaya..

ben bütün şartları başından beri kabul ettim..

sense uzatıp, konunun kitlenmesini sağlamayı tercih ettin

başardın da bunu tabi yalan değil (:

şimdi de "nasıl olsa yönetimin kabul etmeyeceğini bildiğin için"

kişisel masturbasyon peşindesin..

eğlenceliyse devam et buna, ne diyimki (:

benim kabul etmem gereken ve kabul etmediğim hiçbir şart yok..

fakat senin düştüğün denizde sarıldığın yılanlar var sana kaçmayı öğreten..

şimdi çıkmalıyım..

çünkü senin gibilerin

kendi hastalıklı felsefelerine alet etmesini istemediğim bir misyonum

ve reelde de hayli vaktimi alan başka işlerim var..

kendini felsefenin tehlikeli hali ile

ve tanrın ile yüzleşmeye hazır hissettiğinde,

ben her zaman burdayım..

Sen şartları kabul etmedin.

Yalan söyleme.

Üçüncü şartın onayını halen daha vermedin.

Diğer ikisini de saatlerce kafa ütüledin.

Sana bir şey denildiğinde,

Bunu diyen de güçlü ateist olduğunda onu baştan kabul edeceksin.

Kaldı ki,

Üçüncü şartı da (2 paragraf sınırlaması) kabul ediyorum diye yazdığında ben zaten tartışmaya başlayacağım.

Tartışmayı bir kenara bırakırsak,

Tartışma hiç gerçekleşmese bile ben kazanmış oldum.

Muhabbete başladığın zamanki konumuna bak, şimdiki konumuna bak.

Tartışmasız reddettiklerinin yanına getirdim seni.

Bu durum sende her şeyin tam oturmadığını gösterir.

Hiç doğru konum bırakılır mı?

Hiç haklı konumdan taviz verilir mi?

Bırakılmaz ve verilmez!

O halde bence senin itme veya kakma da olsa katettiğin bu yolu ve bu değişimi kendine açıklaman gerekecek :)

Yukarıdaki veriler ışığında.

Tartışsak da sonuçta senin ayağını bastığın tüm yerler yer değiştirecekti, çünkü sen oynar temellere basmışsın arkadaşım.

Ayrıca senin bilinç düzeyin nedir bilmiyorum ama sen güçlü ateistle (gerçekliği olduğu gibi algılamada zerre katkı maddesi içermeyen bilinci) girdiğin her türlü tartışmada kaybetmeye baştan mahkumsun.

Bir güçlü ateistin dediği zaten kanundur. Olması gerekenin olması gerektiği gibi bir gözlemidir.

Bu gözlemin sağlamasının titizlikle yapılmış halidir.

O dediği şeyin esnek yeri olsaydı o adam onu bilincine monte etmezdi :)

Kısaca kirada oturup da, kirada oturduğun evi inşa eden ev sahibine mülkle ilgili ukalalık yapma.

tarihinde Birinci Tekil Şahis tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sen şartları kabul etmedin.

Yalan söyleme.

Üçüncü şartın onayını halen daha vermedin.

Diğer ikisini de saatlerce kafa ütüledin.

Sana bir şey denildiğinde,

Bunu diyen de güçlü ateist olduğunda onu baştan kabul edeceksin.

Kaldı ki,

Üçüncü şartı da (2 paragraf sınırlaması) kabul ediyorum diye yazdığında ben zaten tartışmaya başlayacağım.

Tartışmayı bir kenara bırakırsak,

Tartışma hiç gerçekleşmese bile ben kazanmış oldum.

Muhabbete başladığın zamanki konumuna bak, şimdiki konumuna bak.

Tartışmasız reddettiklerinin yanına getirdim seni.

Bu durum sende her şeyin tam oturmadığını gösterir.

Hiç doğru konum bırakılır mı?

Hiç haklı konumdan taviz verilir mi?

Bırakılmaz ve verilmez!

O halde bence senin itme veya kakma da olsa katettiğin bu yolu ve bu değişimi kendine açıklaman gerekecek :)

Yukarıdaki veriler ışığında.

Tartışsak da sonuçta senin ayağını bastığın tüm yerler yer değiştirecekti, çünkü sen oynar temellere basmışsın arkadaşım.

Ayrıca senin bilinç düzeyin nedir bilmiyorum ama sen güçlü ateistle (gerçekliği olduğu gibi algılamada zerre katkı maddesi içermeyen bilinci) girdiğin her türlü tartışmada kaybetmeye baştan mahkumsun.

Bir güçlü ateistin dediği zaten kanundur. Olması gerekenin olması gerektiği gibi bir gözlemidir.

Bu gözlemin sağlamasının titizlikle yapılmış halidir.

O dediği şeyin esnek yeri olsaydı o adam onu bilincine monte etmezdi :)

Kısaca kirada oturup da, kirada oturduğun evi inşa eden ev sahibine mülkle ilgili ukalalık yapma.

seni er meydanına çıkarıp rezaletini herkese göstermek için,

taviz vermek bi yana, saçmasapan çocuksu hakaretlerine bile katlanırım (:

-kaldı ki ezikliğini örtbas etmek için-

"ahanda taviz aldım" şeklinde fikir masturbasyonlarına ihtiyaç duyanda sensin

rezil rüsva olacağını önceden tahmin ettiin için "2bin karakter - 2 paragraf" komedisine ihtiyaç duyan da sensin..

daha tartışmaya girecek cesareti bile göstermeden

kendi kendini "galip" ilan eden de sensin : )))

strong ateist şeysine, bu denli güveniyorsan,

lafı eveleyip gevelemeyi keser, "he" dersin

yağlarsın oranı buranı, çıkarsın er meydanına (:

ama sende o bilinç, o bilgi, o olgunluk, o saflık berraklık o yürek nerde..

korkak küçük çocuklar gibisin..

mızıkçılık yapıp azarlanınca da, küsüp ben oynamıorum diyorsun (:

benimse senin çocuksu kaprislerinle uğracak zamanım yok şu an için..

"he" dersen, sanalda ayırdığım vaktin en az yarısını bu işe ayırıcam..

ama yok "he" demez de, ergen masturbasyonlarına devam edersen,

bunu mümkünse tekbaşına yap.. çünkü burda aleni yapmana gözyumdukça yönetim,

bana da hiç kullanmak istemediğim cevap hakları doğuyor..

burdaki rezaletlerinin, kaprislerinin, nazlanmalarının da ayıklanmasını hedefliyorsan

o zaman durum başka tabi (:

elbet burdaki polemikleri de yok eder yönetim (:

çünkü ortada tartışma yok, gereksiz polemik var..

ezkliğini korkaklığını örtbas etme çaban var..

bir ateist sana gel tartışalım diyorsa

gelip tartışacaksın

dik duracaksın..

dik durmayı öğreneceksin önce..

başını eğip yüzünü kızartmanı gerektirecek kaprisler,

saçma bahaneler peşinde koşmayacaksın!

geleceksin pat pat pat savunacaksın fikrini!

yok öyle bazı kaypak agnostikler gibi ihtimal yaratacak senaryolar yazmak..

sense tam bir kaypak gibi hatta medyum agnostikler gibi kehanetlere daldın..

dalmakla kalmadın, kendi kehanetlerinde boğuldun..

ama rahat ol..

sabırlı ol..

hesabını vereceksin bunların da (:

bu site dahilinde hiçbir yere kaçamayacaksın!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

seni er meydanına çıkarıp rezaletini herkese göstermek için,

taviz vermek bi yana, saçmasapan çocuksu hakaretlerine bile katlanırım (:

-kaldı ki ezikliğini örtbas etmek için-

"ahanda taviz aldım" şeklinde fikir masturbasyonlarına ihtiyaç duyanda sensin

rezil rüsva olacağını önceden tahmin ettiin için "2bin karakter - 2 paragraf" komedisine ihtiyaç duyan da sensin..

daha tartışmaya girecek cesareti bile göstermeden

kendi kendini "galip" ilan eden de sensin : )))

strong ateist şeysine, bu denli güveniyorsan,

lafı eveleyip gevelemeyi keser, "he" dersin

yağlarsın oranı buranı, çıkarsın er meydanına (:

ama sende o bilinç, o bilgi, o olgunluk, o saflık berraklık o yürek nerde..

korkak küçük çocuklar gibisin..

mızıkçılık yapıp azarlanınca da, küsüp ben oynamıorum diyorsun (:

benimse senin çocuksu kaprislerinle uğracak zamanım yok şu an için..

"he" dersen, sanalda ayırdığım vaktin en az yarısını bu işe ayırıcam..

ama yok "he" demez de, ergen masturbasyonlarına devam edersen,

bunu mümkünse tekbaşına yap.. çünkü burda aleni yapmana gözyumdukça yönetim,

bana da hiç kullanmak istemediğim cevap hakları doğuyor..

burdaki rezaletlerinin, kaprislerinin, nazlanmalarının da ayıklanmasını hedefliyorsan

o zaman durum başka tabi (:

elbet burdaki polemikleri de yok eder yönetim (:

çünkü ortada tartışma yok, gereksiz polemik var..

ezkliğini korkaklığını örtbas etme çaban var..

bir ateist sana gel tartışalım diyorsa

gelip tartışacaksın

dik duracaksın..

dik durmayı öğreneceksin önce..

başını eğip yüzünü kızartmanı gerektirecek kaprisler,

saçma bahaneler peşinde koşmayacaksın!

geleceksin pat pat pat savunacaksın fikrini!

yok öyle bazı kaypak agnostikler gibi ihtimal yaratacak senaryolar yazmak..

sense tam bir kaypak gibi hatta medyum agnostikler gibi kehanetlere daldın..

dalmakla kalmadın, kendi kehanetlerinde boğuldun..

ama rahat ol..

sabırlı ol..

hesabını vereceksin bunların da (:

bu site dahilinde hiçbir yere kaçamayacaksın!

Arkadaşım.

2 paragraf sınırı yani 2 bin karakter maddesi kaldı.

Onu kabul ediyor musun?

Tartışma derken yanlış anlaşılmasın.

Benim doğruluğundan emin olmadığım bir durum yok kafamda.

Bu tartışma adı altında seni eğitme sürecine girişeceğim yani.

Yoksa ben ne bildiğimden, ne bilmediğimden eminim.

Bak ben kaçmıyorum.

Sana şart sundum.

2 tanesine evet dedin.

1 tanesi kaldı.

Ona da evet de, bu detayı bırakıp senin derse geçelim.

Benle ilgili ne söylüyorsan yalan.

Ben senden niye kaçayım ki yahu?

Sen kimsin ki?

Ben mi sana geldim?

Sen kendin teklif ettin.

Benim de şartım üç taneydi.

Halen daha uzatıyorsun.

Kabul et son şartı başlayalım.

Orada gösterirsin senin şu oynar taşları :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...