Jump to content
ateistfikir

Lütfen yardım edermisiniz?

Recommended Posts

İyi günler. Ben buraya bir iki defa bu tür konular açmıştım. Çünkü en sevdiğim forum burası. Ve bilgilerine güvendiğim kişiler var. Fazla uzatmadan konuya gireyim. Ben 17 yaşındayım ve depresyon hastası olduğumu düşünüyorum şahsen. Sürekli mutsuz neşesiz birisiyim. Her leyi kafaya takan bir huyum var. Ve bundan nefret ediyorum. Akranlarım gibi rahat değilim. Ve bir diğer sinir olduğum huyumda nir ortamda pasif kalmam. Doktora gittim bir hao verdi 6 ay kullandım yaramadı bişeye. Yeniden gitmeyi düşünüyorum. Ama bunun dışında aslında bir felsefe arıyorum. Öyle bir felsefe ki beni şuanki özelliklerimin tam aksi birisi haline getirsin. Tabii herşeyin aşırısı zarar. Sadece daha rahat neşeli hayat dolu ve biraz da vurdumduymaz birisi olmak istiyorum. Çok duygusal biriyim mesela annem bu aklam memlekete gidicek. Ve benim şimdiden gözlerim dolmaya başladı. Halbuki 3 , 4 gün kalacak. Daha fazla uzatmak istemiyorum. Sizin değerli tavsiyelerinizi bekliyorum.

Saygılar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kendin hakkında çok düşünmeyi bırakmalısın, sırf senin içinde tutamayıp taşırdıklarından bile çok düşündüğün anlaşılıyor.

Pasif olduğunu düşünmen senin zararsız ve seni sevdiğini düşündüğün insanlara karşı çok duygusal olmana sebep oluyor olabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hadi biz depresyona girelim de,sen o yaşta girme be..Yazık etme kendine..Canın sıkılıyorsa değişik birşeyler yapmaya çalış..Hiç yapmadığın şeyler..

İçki iç,sigara iç,kerhaneye git,kavga et..Şaka demiyorum..Yap bunları..Yapabildiğini yap..Zorlama kendini :D

Ben senin yaşındayken bunların hepsini yaptım ve hiç pişman değilim..İyi ki deli gibi şeyler yapmışım..Bunları yapmazsan,ileride sıkıntı duyabilirsin..

Bak mesela Tayyip'e..Zamanında biraz bira içseydi,bir sevgilisi filan olsaydı hiç böyle birisi olmazdı..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kerhane ne yahu? Escort falan neyse de... Onerdigin seye bak.

Escort ve kerhane farklı şey sanki :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hadi biz depresyona girelim de,sen o yaşta girme be..Yazık etme kendine..Canın sıkılıyorsa değişik birşeyler yapmaya çalış..Hiç yapmadığın şeyler..

İçki iç,sigara iç,kerhaneye git,kavga et..Şaka demiyorum..Yap bunları..Yapabildiğini yap..Zorlama kendini :D

Ben senin yaşındayken bunların hepsini yaptım ve hiç pişman değilim..İyi ki deli gibi şeyler yapmışım..Bunları yapmazsan,ileride sıkıntı duyabilirsin..

Bak mesela Tayyip'e..Zamanında biraz bira içseydi,bir sevgilisi filan olsaydı hiç böyle birisi olmazdı..

Çok haklısınız. Benimde aklımdan geçiyor böyle şeyler. Yapıcam.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kerhane gitse sanki hayat anlam kazanacak ,boşalma sonrası kendinden utanacak pişman olacak zaten kerhaneye almazlar 18+ lazım orasıda ayrı konu ,içki vücuduna zarar yazık etme kendine ,sigara bir kere alışırsan hayatının sonuna kadar bağımlısı olursun sürünerek öldürür seni illa hayatın anlamını istiyorsan imza ma bak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kerhane gitse sanki hayat anlam kazanacak ,boşalma sonrası kendinden utanacak pişman olacak zaten kerhaneye almazlar 18+ lazım orasıda ayrı konu ,içki vücuduna zarar yazık etme kendine ,sigara bir kere alışırsan hayatının sonuna kadar bağımlısı olursun sürünerek öldürür seni illa hayatın anlamını istiyorsan imza ma bak

Mobil'den girdiğim için imzanı göremiyorum. Rica etsem buraya yazarmısın?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mobil'den girdiğim için imzanı göremiyorum. Rica etsem buraya yazarmısın?

caner taslaman ın beğendiğim sözlerden birisi

Allah'sız yaşamak yüzeysel,sıkıcı,yavan,değersiz,çirkin ve

anlamsızdır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

caner taslaman ın beğendiğim sözlerden birisi

Allah'sız yaşamak yüzeysel,sıkıcı,yavan,değersiz,çirkin ve

anlamsızdır

evet...kafa kesmeden - evli cariye düdüklemeden - insanı taşlayıp öldürmedikten sonra iteyim böle hayatı...

böle hayat mı olur lan....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet...kafa kesmeden - evli cariye düdüklemeden - insanı taşlayıp öldürmedikten sonra iteyim böle hayatı...

böle hayat mı olur lan....

ben başlığı açan arkadaşa tavsiye verdim siz niye rahatsız oldunuz ki !!!

hala reşit bile olmayan birine kerhane içki sigara gibi tavsiyer verince adama sorun olmuyor ben dinsiz yaşam ı eleştirince mi sorun oluyor ?

ben sadece kişisel tavsiye mi açıkladım .sizin tavsiyeleriniz ortada

hiç değilse adama online oyun tavsiyesi falan verseydiniz

ayrıca taşlama cariye muhabbetini bırak,hep aynı sözler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...