güven 0 Oluşturuldu: Mart 8, 2016 Raporla Share Oluşturuldu: Mart 8, 2016 Bu kuranı yazanlar Allahın olmadığını mecaz olarakmı anlatıytorlar? yoksa tanrıdan gelen bir kitapta biz insanlar bu kadar çelişkiyi barındıran kitaba nasıl inanlım. sadece bu deyil çok var buna benzer ayetler. Link to post Sitelerde Paylaş
Zavallı 0 Mart 8, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 8, 2016 gönderildi allah bu... bi öle der - bi böle der... her zaman kendiyle çelişiktir .... aynı şeye bi AK der....bi KARA.... Link to post Sitelerde Paylaş
impressivo 0 Mart 8, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 8, 2016 gönderildi Bu kuranı yazanlar Allahın olmadığını mecaz olarakmı anlatıytorlar? yoksa tanrıdan gelen bir kitapta biz insanlar bu kadar çelişkiyi barındıran kitaba nasıl inanlım. sadece bu deyil çok var buna benzer ayetler. Çok iyi tespit,daha önce farketmemiştim. imanım pekişti... yine de inanıcam! Link to post Sitelerde Paylaş
güven 0 Mart 8, 2016 gönderildi Yazar Raporla Share Mart 8, 2016 gönderildi Çok iyi tespit,daha önce farketmemiştim. imanım pekişti... yine de inanıcam! Allaha inanmıcanda kime inanacaksın yatarıcıların en güzelidir.Allah yar yardımcın olsun din kardeşim. ayrıca imanını pekiştirdiyim için çok sevindim. Link to post Sitelerde Paylaş
malta erigi 0 Mart 8, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 8, 2016 gönderildi Arkadaş Türk diline, özellikle de yumuşak g (Ğ) ye tepki olarak doğmuş. Link to post Sitelerde Paylaş
impressivo 0 Mart 8, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 8, 2016 gönderildi Allaha inanmıcanda kime inanacaksın yatarıcıların en güzelidir.Allah yar yardımcın olsun din kardeşim. ayrıca imanını pekiştirdiyim için çok sevindim. evet ,imanım pekişti, dinsiz oldum ... kafası çalışan müslüman arkadaşlar da benim gibi dinsiz olsun.. tavsiye niteliginde... Link to post Sitelerde Paylaş
tupac 0 Mart 8, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 8, 2016 gönderildi Arkadaş Türk diline, özellikle de yumuşak g (Ğ) ye tepki olarak doğmuş. Paylaşım güzel ama sunumda sıkıntılar var Link to post Sitelerde Paylaş
kirec 0 Mart 9, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 9, 2016 gönderildi evreni yaratma amacı üzerine bir cümle ilki... evreni eğlence olsun diye yaratmamış... ikincisi ise dünya hayatının ahirete göre durumunu ifade ediyor... Yani siz dünya hayatını oyun ve eğlence sanıyorsunuz ama işin aslı öyle değil ahirete gidince anlayacaksınız... Link to post Sitelerde Paylaş
satsuma57 0 Mart 9, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 9, 2016 gönderildi İnsanların birbirini kıtır kıtır kesmesine ses çıkarmadığına göre çok eğleniyor olmalı. Link to post Sitelerde Paylaş
Allahvar1 0 Mart 9, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 9, 2016 gönderildi ayetlerden birinde .... yan anlamıyla diğerinde mecaz anlamıyla anlatılıyor. hani ilkokul 4 te öğretıyorlar bunları sayın ateıstler... ne demek ıstedıgımı anladınızmı? Link to post Sitelerde Paylaş
impressivo 0 Mart 9, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 9, 2016 gönderildi ayetlerden birinde .... yan anlamıyla diğerinde mecaz anlamıyla anlatılıyor. hani ilkokul 4 te öğretıyorlar bunları sayın ateıstler... ne demek ıstedıgımı anladınızmı? Iyi iste,sen de ilkokul 4.sinifta kaldigini itiraf etmişsin. Kendi evlatliginin karisiyla gerdek yapan bir insan(ahzab),in sozlerinin bir yaraticiya ait kelamlar olmadigi belli. Mecazci tanri!!! Link to post Sitelerde Paylaş
satsuma57 0 Mart 9, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 9, 2016 gönderildi ayetlerden birinde .... yan anlamıyla diğerinde mecaz anlamıyla anlatılıyor. hani ilkokul 4 te öğretıyorlar bunları sayın ateıstler... ne demek ıstedıgımı anladınızmı? En az 10 yerinde 'apaçık' (yani tevile, yoruma gerek bırakmayan) olduğunu söyleyen bir kitapta, nedense 'yan anlamlar' var, 'mecaz anlamlar' var ama 'gerçek anlamlar' yok. Ve bu seni hiç rahatsız etmiyor. Olaya uyanmıyorsun. Link to post Sitelerde Paylaş
Allahvar1 0 Mart 9, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 9, 2016 gönderildi evreni yaratma amacı üzerine bir cümle ilki... evreni eğlence olsun diye yaratmamış... ikincisi ise dünya hayatının ahirete göre durumunu ifade ediyor... Yani siz dünya hayatını oyun ve eğlence sanıyorsunuz ama işin aslı öyle değil ahirete gidince anlayacaksınız... konuyla alakası yok ama.. sen nasıl bir Müslümansın kireç diğer eski konularda yazdığın iletilerde tanrı iyise ona itaat ederız kotuyse etmeyız gibi bişeyler gevelediğini gördüm.. tanrı üzerine zann yapamamazsın. tanrı kendi varlığından( sadece kendisinden değil) ayrıca onun adaletınden doğruluğundan şüphe ıcerısınde olanları cehenneme atacağını soluyor.. orada ebedı kalanlardan olcak suphe ıcerısınde olanlar. allaha zann uzerıne düşünmek haramdır. sen küfür içerisindesin kireç sonun Mekke müşrikleri gibi olacak. bir an once tövbe et ve yazdıklarına dikkat et .. forumdaki ateıstler senın kafanı karıstırmısa benziyor. ahiretini heba etme. yoksa cennetten mahrum kalacaksın. cennetteki ceylan gözlü hurilerin kaptıracaksın başka erkeklerın ihtiyacını karşılamak zorunda kalacak senın hurıler. bıde Allahtan şüphe etme. bu mumınlere haram kılınmıstır Link to post Sitelerde Paylaş
Dindarr 0 Mart 9, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 9, 2016 gönderildi (düzenlendi) Bu kuranı yazanlar Allahın olmadığını mecaz olarakmı anlatıytorlar? yoksa tanrıdan gelen bir kitapta biz insanlar bu kadar çelişkiyi barındıran kitaba nasıl inanlım. sadece bu deyil çok var buna benzer ayetler. ÇELİŞİKİ YOK Duhan 38 de ki mâ(1): ma harfi, ellezi ism-i mevsulünün nekresidir. Yalnız maarife olan ellezi kelimesinin erkeği, dişisi, tekili ve çoğulu bulunmadığı halde bu ma harfinin şuurlu olanı vardır. Bu ise men kelimesidir. Yani ma kelimesi şuursuz varlıklar, eşya ve nesneler için kullanılır .[34] Duhan/38: "Ve mâ halaknâs semâvâti vel arda ve mâ(1) beynehumâ lâibîne. Meali: Biz O Semavatı ve Arzı ve aralarındakileri oyunculukla yaratmadık. Boşuboşuna izhar etmedik. O nizamı intizam hikmetsiz değildir. Biz onları niyetimiz hükmüyle Mükelleflere menfaat vermek için halk ettik.. Enam/32: "Ve mâl hayâtud dunyâ illâ leibun ve lehvun, ve led dârul âhiratu hayrun lillezîne yettekûe, e fe lâ ta’kılûne" Meali: Hayatı dünya nedir? Lehv ü lüubdan, oyun ve oyuncaktan başka bir şey değildir. Zalimdeki ziynet çocuk oyuncağıdır. Delilerin oyuncağından ibarettir. Ahiret hayatı, yani hayatı hakikiye ve lezzeti maneviye, Allahın haram kıldığı menhiyattan ve hayatı suriden takva sahipleri için daha hayırlıdır. "Eyyehül ukala!" Onu temyiz edemiyor musunuz? Bu iki hayatın beyinlerini ayıramıyor musunuz? Daha aklınız ermiyor mu? hah haha hah Allah ne güzel konuşuyor. Dünya hayatını tercih edenlerle. Ne dalga geçiyor ama. Ha haha Aayy kam hiır. yes tiçır Beyinlerini: Arasını demektir Mart 9, 2016 tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
PiRe 0 Mart 9, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 9, 2016 gönderildi yahu bana müslümanlığı savunduracaksınız. o ayette allah ben bu evreni oyun olsun diye yaratmadım bir nedeni var demek istiyor. dünya eğlence ve oyun yeri değildir demek istemiyor. bunu anlamayacak kadar körüsünüz ya da konu troll konusu. Link to post Sitelerde Paylaş
tupac 0 Mart 9, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 9, 2016 gönderildi (düzenlendi) Yani siz dünya hayatını oyun ve eğlence sanıyorsunuz ama işin aslı öyle değil ahirete gidince anlayacaksınız...Yani şöyle demek istemiş, biz hayatı oyun ve eğlence olsun diye yaratmadık ama hayat oyun ve eğlenceden ibaret... "Oyun ve eğlenceyi oyun ve eğlence olsun diye yaratmadım..." Ne demek bu? Mart 10, 2016 tarihinde tupac tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
tupac 0 Mart 10, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 10, 2016 gönderildi Meali: Biz O Semavatı ve Arzı ve aralarındakileri oyunculukla yaratmadık. Oyunculukla yaratmadık nedir yahu Link to post Sitelerde Paylaş
PiRe 0 Mart 10, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 10, 2016 gönderildi (düzenlendi) Ffazla takilinacak bir ayet degil. Birinde oyun ve eglence derken keyfime degil bir nedene bagli olarak evreni ve arasindakilero yarattim derken birinde dunya hayatinin ahirete oranla oyun ve eglence gibi kaldigini anlatmis. Sadece kelime oyunlariyla kuran elestirilemez ki. Boyle bir elestiri cocukca olur Mart 10, 2016 tarihinde PiRe tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
tupac 0 Mart 10, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 10, 2016 gönderildi Bu nasıl bir tanrı fikri, oyun ve eğlenceyi ciddiye alıp insanları sonsuza kadar yakıyor? Link to post Sitelerde Paylaş
tupac 0 Mart 10, 2016 gönderildi Raporla Share Mart 10, 2016 gönderildi arasindakilero yarattim derken birinde dunya hayatinin ahirete oranla oyun ve eglence gibi kaldigini anlatmis. Dünya hayatı ahirete göre oyun ve eğlence gibiyse neden oyun ve eğlence hayatına göre ciddi olan hayattaki durum belirleniyor? Çok saçma değil mi sence? Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts