Jump to content

ŞAHDAMARINIZDAN YAKINIM DEMESİ NE ANLAM TAŞIYOR?


Recommended Posts

Yemeyi içmeyi sendeki sıçmayı işemeyi sevişmeyi :D yaratan. elbette Bu gibi suri basit baya şeylerden münezzehtir hah haay

Seni kilolarla kir cerehata .bok'a cesede hapsetmiş Allah elbette bunlardan bunları seyretmekten münezzeh..

Ama peygamberini de hapsetmiş dersen

yoooooook hayır Nö Nö Nöö İlim bilim der ki: Hazreti Muhammedin bedeni normal bir insanın bedeni gibi değildir.

Hazreti İbrahim zamanında, Mana aleminden hususi koç gönderilmiştir. Neden? Çünkiiiiii Hazreti Muhammedin bedenini teşekkül eden eşya bu aleme mensup bir eşyada olmıycak istemiyor katiyen Allah!!!!! yaaaaa.. onun için mana aleminde koç gönderildi. O koç kesilip yendi. O etten yenen miktar Hazreti İsmailden devredeli devredili nihayet Hazreti Amine'de teşekkül etti

onun için hazreti Muhammedin teni teri güzel kokardı. Çünkü Hazreti Muhammedin bedeni bu aleme mensup bir eşyadan değildi.kamooon

ispat ettim

karşıma çıkın bakalım öyle değildir diyemezsiniz... elimde şahitim senedim burhanım var Al sana dini sened: Mana aleminden neden koç gönderilsin ve kesilsin yensin! çünkii hazreti Muhammedin bedeni bu aleme mensup bir eşyadan olmaması için Allah gönderdi. O koçu alın kesin yiyin diye..

Bak sağduyu kardeşim Bu inceliği bu bilgiyi Bu İnce buluşu benden başka kimseden duyamazsın

ne hacıdan ne hocadan ne şundan ne bundan. Kimseden duyamazsın bir tek benden duyabilirsin.... kamon

bu herif müslüman falan değil, bildiğin alay ediyor.
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 152
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

kıvırıyorsun, yine olmuyor. Einstein'ın yaşamasıyla arap palavralarının ne alakası var? hadi senin için biraz kolaylaştırayım çünkü Einstein'a ait görüntü ve fotoğraflar var. Kanuni'nin yaşayıp yaşamaması ile bu Arap palavraları arasında ne fark var? bu farkı biliyor musun sen bakayım "şampiyon"?

ukalalık yapabilecek bilgi ve zekaya sahip olmadan ukalalık yapmaya çalışanlardan hiç hazzetmem. Hadsizlik yapma.

Boyle bir izlenim bıraktıysam özür dilerim.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Allahi yeri bellidir:

Melekler ve Rûh (Cebrail), oraya, miktarı (dünya senesi ile) ellibin yıl olan bir günde yükselip çıkar. Mearic-4

Andolsun insanı biz yarattık ve nefsinin kendisine fısıldadıklarını biliriz. Ve biz ona şah damarından daha yakınız. Kaf-16

Eğer o (Muhammed), Bize karşı, ona bazı sözler katmış olsaydı, Biz onu kuvvetle yakalardık, sonra onun şah damarını koparırdık. Hakka 44-46

Bu bir tehdittir!

Meraic suresinde 3.cü ayetteki Mearic kelimesi miraclar demektir. Mirac değil! Miraclarda: "Ali dereceler ve yüksek yüce makamlar" demektir

Şimdi ayetlerin manasını okuyalım:

Mearic/3: "O azab; mi'racların: (ali derecelerin ve yüksek yüce makamların) sahibi Allah'dandır."

Mearic/4: O makamlara Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler çıkarlar.

Nokta!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Boyle bir izlenim bıraktıysam özür dilerim.

özür dileyecek birşey yok. örneklemen yanlış. tarih ve mitoloji arasında büyük fark var. tarih bu yüzden bir bilim dalıdır. müslümanlar kendi hassasiyetlerine yoğunlaşmaktan başkalarını düşünemiyor. hep onlar mağdur, hep biz incitmemeye dikkat etmek zorundayız. peki İslamın incittikleri ne olacak? islam bütün insanlığı incitiyor ve bunu 14 asırdır yapıyor. bunu özellikle sana değil okuyan herkese yazıyorum. ateistler saldırgan falan değil kardeşim, ateistler kızgın. ilkel ve vahşi dininizin sonuçlarına ve buna karşı özgürce konuşamamaya kızgın. günlük yaşamda bu eleştiriler bizi tehlikeye sokacağı için, internette coşmamızdan doğal birşey olamaz.
Link to post
Sitelerde Paylaş

Meraic suresinde 3.cü ayetteki Mearic kelimesi miraclar demektir. Mirac değil! Miraclarda: "Ali dereceler ve yüksek yüce makamlar" demektir

Şimdi ayetlerin manasını okuyalım:

Mearic/3: "O azab; mi'racların: (ali derecelerin ve yüksek yüce makamların) sahibi Allah'dandır."

Mearic/4: O makamlara Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler çıkarlar.

Nokta!

Mearic/4'ün neresinde "o makamlara" ifadesi var?

Mearic/4. Melekler ve Ruh (Cebrail) ona süresi elli bin yıl olan bir günde yükselir.

1. ta'rucu : uruc eder, yükselir
2. el melâiketu : melekler
3. ve er rûhu : ve ruh
4. ileyhi : ona
5. fî yevmin : günde, gün içinde
6. kâne : oldu
7. mikdâru-hu : onun miktarı, süresi
8. hamsîne : elli (50)
9. elfe : bin (1000)
10. senetin : sene
Al, buradan "o makamlara" ifadesini göster.
Link to post
Sitelerde Paylaş

bu herif müslüman falan değil, bildiğin alay ediyor.

Sağduyu Alay ederek demişti ki : Ellerimi vücudunda hissetmesi için ille de cisim mi olması gerekiyor? Şimdi Allah bize şahdamarımızdan da yakın olduğuna göre bu put bir de bizim her eylemimizi seyrediyor demektir, yerken, içerken, sıçarken, işerken, sevişirken vs. Ne çeşit bir röntgenci bu put?

Linki: http://www.ateistforum.org/index.php/topic/63706-thahdamarinizdan-yakinim-demesy-ne-anlam-tathiyor/?p=1330464

Bende bunun üzerine ona demiştim ki : Yemeyi içmeyi sendeki sıçmayı işemeyi sevişmeyi :D yaratan. elbette Bu gibi suri basit baya şeylerden münezzehtir hah haay Seni kilolarla kir cerehata .bok'a cesede hapsetmiş Allah elbette bunlardan bunları seyretmekten münezzeh..

Linki: http://www.ateistforum.org/index.php/topic/63706-thahdamarinizdan-yakinim-demesy-ne-anlam-tathiyor/?p=1330485

Dinle Ayetle kim alay ediyormuş Şimdi GÖRDÜN MÜ?

Sağduyu Din ile Ayetle alay ederken. Bende Onun söylediklerinin ne kadar saçma olduğunu saçmalayarak gösterip. onıun saçmalıkları ile benm saçmalıklarımın

toplamının mecmuun ne kadar komik olduğunu gösterip gülüyorum hahaha haha

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Sağduyu Alay ederek demişti ki : Ellerimi vücudunda hissetmesi için ille de cisim mi olması gerekiyor? Şimdi Allah bize şahdamarımızdan da yakın olduğuna göre bu put bir de bizim her eylemimizi seyrediyor demektir, yerken, içerken, sıçarken, işerken, sevişirken vs. Ne çeşit bir röntgenci bu put?

Linki: http://www.ateistforum.org/index.php/topic/63706-thahdamarinizdan-yakinim-demesy-ne-anlam-tathiyor/?p=1330464

Bende bunun üzerine ona demiştim ki : Yemeyi içmeyi sendeki sıçmayı işemeyi sevişmeyi :D yaratan. elbette Bu gibi suri basit baya şeylerden münezzehtir hah haay Seni kilolarla kir cerehata .bok'a cesede hapsetmiş Allah elbette bunlardan bunları seyretmekten münezzeh..

Linki: http://www.ateistforum.org/index.php/topic/63706-thahdamarinizdan-yakinim-demesy-ne-anlam-tathiyor/?p=1330485

Dinle Ayetle kim alay ediyormuş Şimdi GÖRDÜN MÜ?

Sağduyu Din ile Ayetle alay ederken. Bende Onun söylediklerinin ne kadar saçma olduğunu saçmalayarak gösterip. onıun saçmalıkları ile benm saçmalıklarımın

toplamının mecmuun ne kadar komik olduğunu gösterip gülüyorum hahaha haha

Ben ederim de sen neden alay ediyorsun? Münafık mısın?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mearic/4'ün neresinde "o makamlara" ifadesi var?

Mearic/4. Melekler ve Ruh (Cebrail) ona süresi elli bin yıl olan bir günde yükselir.

1. ta'rucu : uruc eder, yükselir
2. el melâiketu : melekler
3. ve er rûhu : ve ruh
4. ileyhi : ona
5. fî yevmin : günde, gün içinde
6. kâne : oldu
7. mikdâru-hu : onun miktarı, süresi
8. hamsîne : elli (50)
9. elfe : bin (1000)
10. senetin : sene
Al, buradan "o makamlara" ifadesini göster.

4. ayette Neyere Uruc ederler. 3. ayetteki Meariclere: Peki Mearic ne demektir. Uructan türemiş kelime olup Miraclar demektir. Nokta

Miraclar ne demektir. Ali dereceler ve yüksek yüce makamlar demektir

Nokta.

Link to post
Sitelerde Paylaş

4. ayette Neyere Uruc ederler. 3. ayetteki Meariclere: Peki Mearic ne demektir. Uructan türemiş kelime olup Miraclar demektir. Nokta

Miraclar ne demektir. Ali dereceler ve yüksek yüce makamlar demektir

Nokta.

Yahu 4. ayetten neden 3. ayete zıplıyorsun? 4. ayetteki "4. ileyhi : ona" ifadesini ne yapacaksın?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Gerçekten senin inandığın masallar arap ve yahudi masalları.

Bırak her şeyi, hiç insan inanmadığı için sonsuza kadar yakılmayı hakkeder mi?

Bir insanın inanmadığı için sonsuza kadar yakılma fikri sizleri neden hiç rahatsız etmiyor, onu anlamış değilim.

Sana başka bir soru: Bu Allah daha tüm insanlığı yaratmadan önce bazılarını sonsuza kadar yakacağını biliyordu, değil mi? Peki bir varlık neden sonsuza kadar yakacağını bile bile insan yaratır?

Dün cevap veremedim, biraz hastalanmıştım. Özür diliyorum.

Söylediğimde mitoloji diyecekseniz, sormanızın ve anlatmanın ne faydası var? Soruyorsunuz, sonra başkaları hakaret ediyor. (Daha çok Müslümanlar için söylüyorum) İnanın hakaret işitmek benimde hoşuma gitmiyor, bende sizin gibi insanım ve lakin insanlar için duyduğum üzüntü ve korku beni buraya ve İslami foruma ve Hristiyan foruma sürüklüyor. Hepsi birbirine düşman fakat aynı yoldalar. "İnsanların doğru olmayan bir yöne, akın akın gittiğini gördüm. Neyin doğru olduğunu da bilmiyordum. Tek bildigim , bu yanlıştı" der Sasa bin Naciye.

Şimdi ben bu soruya cevap verirsem ve şöyle dersem: "Bu kesin olarak haktır!" o zaman Allah adına konuşmuş olurum. Soyliyceklerimin sadece benim anladigim kadarıyla yeseren görüşüm ve Rabbin ogrettiginden edindiklerim olduğunu belirteyim.

Bir üniversite sınavı düşünün. Kazanabilmek pahasına gecenizi gündüzünüze katıp çalışıyorsunuz. Çoğunluk çalışmıyor. Onlar evlenmelerine bakıyorlar. Fakat artık üniversiteye sınavı geçsin geçmesin herkesin gireceğini öğreniyorsunuz. Çünkü artık sınav yok! Çalışan çalışmayan herkes girmiş. Siz ise onların aksine orada olmayı hak edenlerdensiniz, ancak hak etmeyenler le aynı yerdesiniz. Eğer sınav yapılsaydı onlar orada olmayacaklardı. Bu adil mi? Böyle bir düzen olabilir mi? Keşke bende çalışmasaydım demez miydiniz?

Eşit başlarız yaşama, hiç bir şey bilmezken. Hepimiz aynı şeyleri duyar, işitir ve görürüz. Kısacası Rab eline aldı tohumları, o zaman gördü hangilerinin çürük, hangilerinin iyi meyve vereceğini. Sonra onları serpti. Kimi iyi, bir çoğuda kötü meyve verdi. "İyi meyve vermeyen her ağaç, kesilip ateşe atılır"

Allah kaybedecek olanları bildiğinde, onları yaratmamayı seçmedi. Hayır! Onları da serpti toprağa ki herkes kazandıgıyla karşılık görsün.

O halde elçilerini öldürenler, işkence edenler, yurtlarından çıkaranlar ve onlarla "Rabbim Allahtır" dedikleri için alay edenlerle; elçilerine ve Allaha icabet, ibadet, biat ve itaat edenler Allah katında bir mi olacak?

Allahın hükmünde değişiklik yoktur ancak, bağışlamak konusunda der ki:

"Kötü kişi yolunu değiştirir de düzelirse, onun hakkında: 'Bu adam Cennete girmeyecek' demiş olsam bile, hükmümü değiştiririm."

"Öyle ki gözleri görmesin, kulakları duymasın ve bana dönmesinler... Dönselerdi, onları iyilestirirdim!"

"Ey kendi aleyhlerinde olmak üzere ölçüyü aşan kullarım. Allahın rahmetinden umut kesmeyin!"

"Adaleti, sadakati ve merhameti sevmenizden ve alçakgönüllülük ile yolundan yürümenizden başka Tanrınız Rab sizden ne istedi?"

Sözün özü, eğer ben çalışıyorsam, çalışmayanlarla aynı yere gitmeyecek olmam beni sevindirir ve aksi durum için "Bu adil değil" demem! Hayır, bu adil olandır. Herkes için.

Kaldı ki, inanmakla cennete girilemez! İnanmak imanın sadece başıdır. İnanıpta yaşamayan Müslümanlar, Hristiyanlar ve Yahudiler de benim gözümde sizinle aynıdır. Hatta sizler onlardan daha dürüstsünüz.

tarihinde Yeremya tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben ederim de sen neden alay ediyorsun? Münafık mısın?

Ben ayetle değil, senin anlayış tarzınla, kafandan çıkardığın, çıkarımın, ne kadar saçma olduğunu görüp, gülüp, o saçmalığın üzerinden saçmalama, yapıp, güldüm ettim kıvrandım yerlerde, Ben ayete değil senin ayeti anlayış tarzına güldüm anlatabildim sayın sevgili arkadaşım gardaşım :D canım dostum saygılarımla

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

özür dileyecek birşey yok. örneklemen yanlış. tarih ve mitoloji arasında büyük fark var. tarih bu yüzden bir bilim dalıdır. müslümanlar kendi hassasiyetlerine yoğunlaşmaktan başkalarını düşünemiyor. hep onlar mağdur, hep biz incitmemeye dikkat etmek zorundayız. peki İslamın incittikleri ne olacak? islam bütün insanlığı incitiyor ve bunu 14 asırdır yapıyor. bunu özellikle sana değil okuyan herkese yazıyorum. ateistler saldırgan falan değil kardeşim, ateistler kızgın. ilkel ve vahşi dininizin sonuçlarına ve buna karşı özgürce konuşamamaya kızgın. günlük yaşamda bu eleştiriler bizi tehlikeye sokacağı için, internette coşmamızdan doğal birşey olamaz.

Ben de aynı durumdayım aslında. Ama ben ölecek bile olsam, çıkar Müslümanlara: "Sizde ateistsiniz" derim.

Onlardan korkmuyorum.

"Tuttuğunuz yolları iyi düşünün. Çünkü yollarımız benim yollarım değil! Siz buna mı Oruç, Rabbi hoşnut eden gün diyorsunuz? Sizden hoşnut değilim! Bayramlarda kestiginiz hayvanların gübresini yüzünüze saçacağım! Allahın seçkin ümmeti olmak bir işe yaramadı"

İste bu sözleri söylediğimiz de, adamlar ellerine sopalar alıp çıkmışlardı karsımıza.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yahu 4. ayetten neden 3. ayete zıplıyorsun? 4. ayetteki "4. ileyhi : ona" ifadesini ne yapacaksın?

Bak canım ayette mearicten bahseder. meleklerin ve ruhun o mearice 50 bin yılda uruc ettikerini söyler

bu kadar basittir.

Ayette bahsedilen ve sureye adını veren El Mearice. kelimesi zaten meleklerin ve ruhların yaptığın uructandır.

zatehuuuu : :D ayette "Melekler ve Ruh ona (o mearice (uruclara) 50 bin senede Uruc ederler" der. bundan bahseder ayette apaçık Mearicten

Allaha değil yani Allaha değil.. Haaaaaaaaaaaaaaaa! ama Allah Mearicin miracların sahibidir. Allah İnsana şah damarından daha yakındır. İnsan miracına makamına çıktığı zaman ne olur. O makamın sahibi olan Allah gelir o makama kurulur nokta.

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bak canım ayette mearicten bahseder. meleklerin ve ruhun o mearice 50 bin yılda uruc ettikerini söyler

bu kadar basittir.

Ayette bahsedilen ve sureye adını veren El Mearice. kelimesi zaten meleklerin ve ruhların yaptığın uructandır.

zatehuuuu : :D ayette "Melekler ve Ruh ona (o mearice (uruclara) 50 bin senede Uruc ederler" der. bundan bahseder apaçık

Allaha değil Allaha değil.. Haaaaaaaaaaaaaaaa! ama Allah Meariclerin sahibidir. Allah İnsana şah damarından daha yakındır. İnsan mearice makamına çıktığı zaman ne olur. O makamın sahibi olan Allah gelir o makama kurulur nokta.

Miraç nedir?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Miraç nedir?

Mirac hazreti Muhammedin En edna rutbesidir.

Allah Ayette: "Ey habibim Senin bir an sonraki indi ilahideki tecellin. bir an sonraki tecellinden daha hayırlıdır" der

ama kuranın manasını eksilten mealciler. bu ayete. "Senin ahiretin dünyandan hayırlıdır" diye meal veriler.

halbuki ayetin orjinalinde "ahir ve evvel" kelimesi geçer. bu kelimeler bulunduğun an'dan "bir an sonrası ve bir en evveli" demektir. bu kelimeler ahiret ve dünya demek değildir.

hülasa: hazreti Muhammedin miracının olmadığı bir an yoktur Hazreti Muhammed daima uructadır.

hazreti Muhammedin indi ilahide bir an sonraki tecellisi bir an evvel ki tecellisinden daha hayırldır.

Mirac onun en edna rütbesidir. anladın mı ? saygılar

en edna rütbe canım.. Müminler için miraç en ala rütbe iken hazreti Muhammed için en edna rütbe hah haaay

mümin miracı namazdır..

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bak canım ayette mearicten bahseder. meleklerin ve ruhun o mearice 50 bin yılda uruc ettikerini söyler

bu kadar basittir.

Ayette bahsedilen ve sureye adını veren El Mearice. kelimesi zaten meleklerin ve ruhların yaptığın uructandır.

zatehuuuu : :D ayette "Melekler ve Ruh ona (o mearice (uruclara) 50 bin senede Uruc ederler" der. bundan bahseder ayette apaçık Mearicten

Allaha değil yani Allaha değil.. Haaaaaaaaaaaaaaaa! ama Allah Mearicin miracların sahibidir. Allah İnsana şah damarından daha yakındır. İnsan miracına makamına çıktığı zaman ne olur. O makamın sahibi olan Allah gelir o makama kurulur nokta.

Verecek cevap bulamayıca böyle garip sesler çıkarmak huy olmuş sende.

"Ona" zamiri tekil, "uruçlara" kelimesi de çoğul, tekil bir zamir nasıl çoğul bir ismin yerine geçiyor sayın aptal?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mirac hazreti Muhammedin En edna rutbesidir.

Allah Ayette: "Ey habibim Senin bir an sonraki indi ilahideki tecellin. bir an sonraki tecellinden daha hayırlıdır" der

ama kuranın manasını eksilten mealciler. bu ayete. "Senin ahiretin dünyandan hayırlıdır" diye meal veriler.

halbuki ayetin orjinalinde "ahir ve evvel" kelimesi geçer. bu kelimeler bulunduğun an'dan "bir an sonrası ve bir en evveli" demektir. bu kelimeler ahiret ve dünya demek değildir.

hülasa: hazreti Muhammedin miracının olmadığı bir an yoktur Hazreti Muhammed daima uructadır.

hazretş Muhammedin indi ilahide bir an sonraki tecellisi bir an evvel ki tecelliden daha hayırldır.

Mirac onun en edna rütbesidir. anladın mı ? saygılar

en edna rütbe canım.. Müminler için miraç en ala rütbe iken hazreti Muhammed için en edna rütbe hah haaay

mümin miracı namazdır..

Peki siz Hz. Muhammed' in göğe yükselip Allah ile karşılıklı konuştuğuna inananlardan misiniz? Nedir miraç en edna rütbe dediğiniz şey? Acikcasi arapcam yok. Tek soyliyebilicegim peygamberlerde insandır. Müslümanın miracı namazdır;(demissiniz) ki onlar namazlarında yanılgıdadırlar! İste bunu da Allah söylüyor.

tarihinde Yeremya tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Verecek cevap bulamayıca böyle garip sesler çıkarmak huy olmuş sende.

"Ona" zamiri tekil, "uruçlara" kelimesi de çoğul, tekil bir zamir nasıl çoğul bir ismin yerine geçiyor sayın aptal?

"Mümin miracı namazdır."

Miraç nedir. Allahın tek başına oturduğu bir yerdir. Bu mudur mirac ? :D

Kafan çalışmıyor mu? aklın almıyor mu? Miraç olayı. Bir insanın (müminin) makamına uruc edip hak ile konuşmasıdır. miraç budur.

Ona derken İnsanı ve İnsanın Bulunduğu O Miracı, dolayısyla Mearici: yani Miracları makamları kast ediyor demektir.

bu kadar basittir. bu basitliği. bu şekilde dolaylı söylemek yerine

Miracın insansız olamıycağı bilindikten sonra

Mearic/3: "O azab; mi'racların: (insanın bulunduğu yere) (ali derecelerin ve yüksek yüce makamların) sahibi Allah'dandır."

Mearic/4:Ona (miraca çıkan insana) O makamlara Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler çıkarlar."

diye kısacık meal verdim

Çünkü Miraç zaten başlı başına bu demek. "tek başına bir İnsanın, kendi makamına uruc edip Hak ile konuşmasına Miraç denir. MEARİC: Uruc edilen yer

Allahın tek başına oturduğu yere miraç denmez.

İşte ayette "Ona" derken. miraca çıkan insanı, dolayısyla insanın bulunduğu makamını Miracı, miraçları kast ediyor..demektir.

mirac zaten başlı başına uruc demek olduğundan İnsanın uruc ettiği adına miraç dendiği. bu makama ona (miraça çıkan insana) melekler ve ruhun 50 bin senede uruc ettiğini söylüyor. NOKTA.

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...