Jump to content

ŞAHDAMARINIZDAN YAKINIM DEMESİ NE ANLAM TAŞIYOR?


Recommended Posts

"Mümin miracı namazdır."

Miraç nedir. Allahın tek başına oturduğu bir yerdir. Bu mudur mirac ? :D

Kafan çalışmıyor mu? aklın almıyor mu? Miraç olayı. Bir insanın (müminin) makamına uruc edip hak ile konuşmasıdır. miraç budur.

Ona derken İnsanı ve İnsanın Bulunduğu O Miracı, dolayısyla Mearici: yani Miracları makamları kast ediyor demektir.

bu kadar basittir. bu basitliği. bu şekilde dolaylı söylemek yerine

Miracın insansız olamıycağı bilindikten sonra

Mearic/3: "O azab; mi'racların: (insanın bulunduğu yere) (ali derecelerin ve yüksek yüce makamların) sahibi Allah'dandır."

Mearic/4:Ona (miraca çıkan insana) O makamlara Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler çıkarlar."

diye kısacık meal verdim

Çünkü Miraç zaten başlı başına bu demek. "tek başına bir İnsanın, kendi makamına uruc edip Hak ile konuşmasına Miraç denir. MEARİC: Uruc edilen yer

Allahın tek başına oturduğu yere miraç denmez.

İşte ayette "Ona" derken insanı yani insanın bulunduğu makamını Miracı, miraçları kast ediyor..

mirac zatenbalı başına uruc demek olduğunda İnsanın uruc ettiği Buna miraç dendiği. bu makama melekler ve ruhun 50 bin senede uruc ettiğini söylüyor. NOKTA.

İyice mala bağladın. Sen gramer dersleri almaya başka, tekil çoğul, zamir nedir iyice öğren. Beni de uğraştırıp durma.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 152
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Peki siz Hz. Muhammed' in göğe yükselip Allah ile karşılıklı konuştuğuna inananlardan misiniz? Nedir miraç en edna rütbe dediğiniz şey? Acikcasi arapcam yok. Tek soyliyebilicegim peygamberlerde insandır. Müslümanın miracı namazdır;(demissiniz) ki onlar namazlarında yanılgıdadırlar! İste bunu da Allah söylüyor.

Elbette Evet İnanıyorum. Allah ile konuşmuştur hemde 90 bin kelimat derler..

Hadisi şerif: "mümin miracı namazdır" Nasıl olmuş bu ? Şöyle: Peygamberimiz Miraçta Allahın huzurunda "Ettehiyyâtü lillâhi vessalevâtü vettayibât." diyince Allah peygamberimize "Esselâmü aleyke eyyühen-Nebiyyü ve rahmetüllahi ve berakâtühüh." dedi

Peygamberimizde hemen şunu söyledi. ne kadar nazik. Nasılda bizi düşünüyor Allahın huzurunda bile.

"Esselâmü aleynâ ve alâ ibâdillâhis-Sâlihîn." "Selam bizim ve salih kullarının üzerini de olsun" diyince (namaz kılan değil salih kullarının üzerinede) dedi

Cenabı Bak "Aaaa!!! habibim buraya ne bir melek ne en yakın bir melek bile girememişti. bir tek sen girmiştin. şimdi "ibadillahis salihin" diyerek.

sevdiklerinide salih kullarınıda buraya alıyorsun. Bende kabul ettim diyor. işte "mümin miracı namazdır."

Haa yat kalk yat kalk bu namaz değildir. Bu Ehli Hakikati taklit etmektir. namaz değildir.

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

"Mümin miracı namazdır."

Miraç nedir. Allahın tek başına oturduğu bir yerdir. Bu mudur mirac ? :D

Kafan çalışmıyor mu? aklın almıyor mu? Miraç olayı. Bir insanın (müminin) makamına uruc edip hak ile konuşmasıdır. miraç budur.

Ona derken İnsanı ve İnsanın Bulunduğu O Miracı, dolayısyla Mearici: yani Miracları makamları kast ediyor demektir.

bu kadar basittir. bu basitliği. bu şekilde dolaylı söylemek yerine

Miracın insansız olamıycağı bilindikten sonra

Mearic/3: "O azab; mi'racların: (insanın bulunduğu yere) (ali derecelerin ve yüksek yüce makamların) sahibi Allah'dandır."

Mearic/4:Ona (miraca çıkan insana) O makamlara Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler çıkarlar."

diye kısacık meal verdim

Çünkü Miraç zaten başlı başına bu demek. "tek başına bir İnsanın, kendi makamına uruc edip Hak ile konuşmasına Miraç denir. MEARİC: Uruc edilen yer

Allahın tek başına oturduğu yere miraç denmez.

İşte ayette "Ona" derken. miraca çıkan insanı, dolayısyla insanın bulunduğu makamını Miracı, miraçları kast ediyor..demektir.

mirac zaten başlı başına uruc demek olduğundan İnsanın uruc ettiği adına miraç dendiği. bu makama ona (miraça çıkan insana) melekler ve ruhun 50 bin senede uruc ettiğini söylüyor. NOKTA.

komik adamsın.

Miraç: göğe yükselme.

URÛC: Allaha ermek için yöneliş.

Bunları da pis atayızlar yaptı zaten.

https://resize.yandex.net/249cbc5e056d30a530fd1e2f8ab6a3c5?key=f4cbac8ea4de4b908b8c4c709b6d80f0&url=https%3A%2F%2Fartmundus.files.wordpress.com%2F2010%2F05%2Fascent-persian-miniature-mid-1500s-tabriz-persia-from-the-nizam-khamsa-poem.jpg&width=640&height=0&typemap=png%3Apng%3B*%3Ajpg&crop=no&enlarge=0&use-cache-headers=yes

https://resize.yandex.net/459ca0d395445f2feca8992ca54d7b86?key=0e3192630f56f0b3b41b680d3c4862d6&url=https%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fb%2Fb5%2FMiraj_by_Sultan_Muhammad.jpg&width=640&height=0&typemap=png%3Apng%3B*%3Ajpg&crop=no&enlarge=0&use-cache-headers=yes

benim de arapçam var .

Link to post
Sitelerde Paylaş

İyice mala bağladın. Sen gramer dersleri almaya başka, tekil çoğul, zamir nedir iyice öğren. Beni de uğraştırıp durma.

"Ona" derken İnsanı kast ediyor. Çünkü Miraç insanız değildir. İnsanın çıktığı o makamlara melekler ve Ruh 50 bin senede uruc ettiğini söylüyor

Ayetlerde mearicten (insanın uruc ettiği yerlerden) ve (meleklerin ve Ruh'un uructan bahsediyor.)

Miraçta insansız olamaz.

Ona derken Miraça çıkan insanı kasd ediyor. Allahı değil.

ki insan Allahsız olamaz

Miraç Allahsız ve İnsansız olamaz

İnsana Allah şah damarında bile yakındır. Ona derken miraçtaki Allahı kast ediyor dersen. Miraç İnsanız olmadığından

yine nereye baksan nereke dönsen İnsan var. Alahta İnsana şah damarında yakındır. Miracın bulunduğu yerde insan vardır. buda böylece ispat olunur nokta

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

"Ona" derken İnsanı kast ediyor. Çünkü Miraç insanız değildir. İnsanın çıktığı o makamlara melekler ve Ruh 50 bin senede uruc ettiğini söylüyor

ayette mearic uructan bahsediyor. Miraçta insansız değildirç Ona derken Miraça çıkan insanı kasd ediyor Allahı değil. ki insan Allahsız olamaz

miraç Allahsız ve İnsansız olamaz İnsana Allah şah damarında bile yakındır. Ona derken miraçtaki Allahı kast ediyor dersen Miraç İnsanız olamaz

nereye baksan nereke dönsen

İnsan var. ALlahta İnsana şah damarında yakıondır

melekler ve ruhun İnsanın bulunduğu Allahın yanına yani miraça 50 bin senede uruc eder. der okey beş altı yüz değişik yoldan sana bunu ispat ediyorum

Neyse, sen bunu git Kuran'ı çevirenlere, dindaşlarına anlat. Benim senin saçmalıklarını düzeltmek için uğraşmaya ne niyetim ne de isteğim. Bu kadar saçmalığın neresi düzeltilir ki. En iyisi dindaşlarına postalamalı, onlar yapmış, onlar düzeltsin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

sizde çok komiksiniz çünkü Miraç insanız olamaz. Miraç olayı başlı başına İnsanın urucudur.

Yok göğe yükselmesidir diyorsan göğe yükselmesidir. hadi öyle olsun

ben sana insansız miraç mı olur dedim.

Gerçekçi ol; göğe yükselme diye bir durum yok.ama sizin peygamber burak ile göğe yükseldim diyor. Sen de çıkıp kendi peygamberini yalanlıyorsun daha doğrusu dinini kurtarmaya çalışıyorsun.

tarihinde ateistdusunce tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Neyse, sen bunu git Kuran'ı çevirenlere, dindaşlarına anlat. Benim senin saçmalıklarını düzeltmek için uğraşmaya ne niyetim ne de isteğim. Bu kadar saçmalığın neresi düzeltilir ki. En iyisi dindaşlarına postalamalı, onlar yapmış, onlar düzeltsin.

Beni asla kandıramayacağını anladın şimdi kaçıyorsun :D Çok laf kalabalığı oldu kimse anlamamış olabilir diye temize çekelim

Mearic: miraclar demektir.

Ayetlerin manası:

Mearic/3: "O azab; mi'racların, ali derecelerin ve yüksek yüce makamların sahibi Allah'dandır."

Mearic/4: O makamlara Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler"

Anlayamayanlar için 2. meal:

Mearic: Miraçlar demektir. Mirac kelimesi ""Uruc"dandır

Mearic/3: "O azab; (İnsanların bulunduğu) mi'racların: ali derecelerinin ve yüksek yüce makamlarının sahibi Allah'dandır."

Mearic/4: "Ona Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler"

Hulasa: Demek oluyor ki Allahın bulunduğu Miraçlarda. İnsanlarda bulunduğundan dolayı. yani meleklerin ve ruhun 50 bin senede uruc ettiği yerde Allah ve insanlarda olduğundan dolayı. "Allah İnsana şah damarından daha yakindir" ayetiyle, Bu ayet çelişmez saygılar sevgiler. NOKTA Artık anladığınızı umuyorum

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Beni asla kandıramayacağını anladın şimdi kaçıyorsun :D Çok laf kalabalığı oldu kimse anlamamış olabilir diye temize çekelim

Mearic: miraclar demektir.

Ayetlerin manası:

Mearic/3: "O azab; mi'racların, ali derecelerin ve yüksek yüce makamların sahibi Allah'dandır."

Mearic/4: O makamlara Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler"

Anlayamayanlar için 2. meal:

Mearic: Miraçlar demektir. Mirac kelimesi ""Uruc"dandır

Mearic/3: "O azab; (İnsanların bulunduğu) mi'racların: ali derecelerinin ve yüksek yüce makamlarının sahibi Allah'dandır."

Mearic/4: "Ona Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler"

Hulasa: Demek oluyor ki Allahın bulunduğu Miraçlarda. İnsanlarda bulunduğundan dolayı. yani meleklerin ve ruhun 50 bin senede uruc ettiği yerde insanlarda olduğundan dolayı. Allah İnsana şah damarından daha yakındir ayetiyle. bu ayet çelişmez saygılar sevgiler.

Mearic/4: "Ona Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde yükselirler"

Burada bahsedilen "ona" zamiri ile kim kastedilmektedir?

tarihinde sağduyu tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Mearic/4: "Ona Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde yükselirler"

Burada bahsedilen "ona" zamiri ile kim kastedilmektedir?

1-O makamları kasdeder.

çünkü miraclar ne kadar çoğul olsada Birdir. Miractır:

2-Miraca çıkan İnsanı kaseder

çünkü O yükseklikte İnsanlar vardır Miraç İnsansız değildir.

3- O yükseklikte bulunan Allahı kasederse: Melekler ve Ruh' 50.000 senede Uruc ettikleri Yükseldikleri yer neresidir.? diye sorarım

Miracların Yüksek yerlerin sahibine değil midir. E peki o yüksek yerlerde (miraçta) İnsanlar yok mudur vardır. O halde Allah insana şah damarında daha yakındır Nokta Başka söze gerek yok

şunuda ilave edeyim:

Ayetde Miraçtan daha yüksek bir yeri kast etmiyor Ona derken...

zaten allah bir yükseklikten bahsediyor ve meleklerin o yüksekliği ne kadar zamanda uruc ettiklerini ya'ni yükseldiklerinden bahsediyor

şimdi sen kendini daha ne kadar avutmaya kandırmaya devam ediceksin?

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

ben sana insansız miraç mı olur dedim.

Gerçekçi ol; göğe yükselme diye bir durum yok.ama sizin peygamber burak ile göğe yükseldim diyor. Sen de çıkıp kendi peygamberini yalanlıyorsun daha doğrusu dinini kurtarmaya çalışıyorsun.

Miraç olayı dinde sabittir. Peygamberimiz uruc etmiştir. Burak isminde mana aleminden gelen varlıkla.

O varlık nasılmış filan demeyin

14 asır önceki insanlar bugünki konuşan arabadan komyondan bahsetseniz nasıl bahsedersiniz

Arkasından duman çıkarır eksoz dumanı. osurur mu yani :D

bazıları çok ses çıkarır motor sesi. bağırır mı yani vesaire vesaire.

İşte O burakta muazzam bir vasıtaydı.. teknolojinin çok üstünde bunu anlatamıyoruz insanlık ilerleyince anlıycak

Link to post
Sitelerde Paylaş

kanatlı atı unutmuşsun dindarr. kanatlı atla uçarak gitti muhammet. yolda da musayla muhabbet etmişler. musa allahtan daha iyi bildiği için muhammedi geri yollamış hatta namaz pazarlığı için. Burak, berkecan diye isimler koyabilirsin de bildiğin kanatlı ata bindim diyor herif.

tarihinde malta erigi tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Meraic suresinde 3.cü ayetteki Mearic kelimesi miraclar demektir. Mirac değil! Miraclarda: "Ali dereceler ve yüksek yüce makamlar" demektir

Şimdi ayetlerin manasını okuyalım:

Mearic/3: "O azab; mi'racların: (ali derecelerin ve yüksek yüce makamların) sahibi Allah'dandır."

Mearic/4: O makamlara Melekler ve Ruh müddeti (dünya senesiyle) elli bin sene olan bir günde Yükselip uruc ederler çıkarlar.

Nokta!

Allahin yeri bellidir, cook uzaklardadir! Sah damarinizda falan degildir.

Allah, gökten yere kadar her işi düzenleyip yönetir. Sonra (bütün bu işler) sizin sayageldiklerinize göre bin yıl tutan bir günde O'nun nezdine çıkar. Secde-5

Sah damarinizdan daha yakinim diyerek insanlari (her zamanki gibi) korkutmak istiyor!!!

Link to post
Sitelerde Paylaş

1- Biz insana şah damarından daha yakiniz ayetinden çıkıyor bu mana

2- Üzülme üzülme bir gün cevap veririm üzülme. tamam öptüm barıştık mı canım kardeşim..

3- Allah kuran evliya çarpsın ki senin söylediklerinle benm söylediklerim arasında bir bağ bir alaka olsunda ben sana cevap vermiyim. olmaz böyle bir şeys

seni seviyorum guuuut bay :dasasasasas

Başlığın içine etmişin birde diyorsun başlıkla benim söylediyimin lakası yok senin cevabın için arapca cümller kuruyorsun mirac vs. başlık çok basit tekrar yazmak insanları geri zekalı yerine koymaktır oku tekrar.ta gitmişin allah herşeyden münezzhtir zırbalığına kadar nasıl münezihil olur anlamış deyilim eli var ayağı var zamanın ta içinde ayet gönderiyor zamandan münezzih olsa ayet felan gelmezdi

Link to post
Sitelerde Paylaş

Allahin yeri bellidir, cook uzaklardadir! Sah damarinizda falan degildir.

Allah, gökten yere kadar her işi düzenleyip yönetir. Sonra (bütün bu işler) sizin sayageldiklerinize göre bin yıl tutan bir günde O'nun nezdine çıkar. Secde-5

Sah damarinizdan daha yakinim diyerek insanlari (her zamanki gibi) korkutmak istiyor!!!

Miracta: Cenabı Hak, Hazreti Muhammede:: "Esselâmü aleyke eyyühen-Nebiyyü ve rahmetüllahi ve berakâtühüh." diyince

O esnada hazreti Muhammedin yanında ne bir peygamber ne bir melek vardı.

sadece hazreti Muhammed olduğundan dolayı Allah "sadece selam senin üzerine olsun" dedi.

hazreti Muhamme' de hemen. "Esselâmü aleynâ ve alâ ibâdillâhis-Sâlihîn." dedi. Manasi Selam salih kullarının üzerinede olsun.

Allahta habibim buraya sen tek başına gelmiştin Buraya Ne en bir yakın melek Nede en tanınmış bir Nebi girebilirdi. (nebi demek: bütün insalar kafir bir tek onun dediği doğru demektir)

"sen sevdiklerinide içeriye aldın bende kabul ettim" buyurmuşlardır..

peşpeşe sorular sorucam kulağını iyi ver!!!! :D

Mirac İnsansız değildir. Getirdiğin ayette secde 5: "Uruc eder" yazar Miraç uructan türemiştir. işler nereye uruc eder? Miraç.en yüsek yer demektir Miraca uruc eder. Allah ile ruh maal cesedden ibaret kulun başbaşa kaldığı yere nedir ? işlerin dönp ALlah naznine uruc ettiği yer Mirac denir. uruc edilen yerde yani Miracta İnsan vardır.

Allah insana şah damarında daha yakındır. okey

seviyorum seni görüşrüz

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Elbette Evet İnanıyorum. Allah ile konuşmuştur hemde 90 bin kelimat derler..

Hadisi şerif: "mümin miracı namazdır" Nasıl olmuş bu ? Şöyle: Peygamberimiz Miraçta Allahın huzurunda "Ettehiyyâtü lillâhi vessalevâtü vettayibât." diyince Allah peygamberimize "Esselâmü aleyke eyyühen-Nebiyyü ve rahmetüllahi ve berakâtühüh." dedi

Peygamberimizde hemen şunu söyledi. ne kadar nazik. Nasılda bizi düşünüyor Allahın huzurunda bile.

"Esselâmü aleynâ ve alâ ibâdillâhis-Sâlihîn." "Selam bizim ve salih kullarının üzerini de olsun" diyince (namaz kılan değil salih kullarının üzerinede) dedi

Cenabı Bak "Aaaa!!! habibim buraya ne bir melek ne en yakın bir melek bile girememişti. bir tek sen girmiştin. şimdi "ibadillahis salihin" diyerek.

sevdiklerinide salih kullarınıda buraya alıyorsun. Bende kabul ettim diyor. işte "mümin miracı namazdır."

Haa yat kalk yat kalk bu namaz değildir. Bu Ehli Hakikati taklit etmektir. namaz değildir.

Tüm Müslümanlardan bahsediyorum. Sende dahil, hepiniz yanılgıdasınız, aksi takdirde Miraç olayının gerçekleştiğini soylemezdin. 90 bin... Gibi rakamlar verebildigin bir olay neden Kuran da hiç geçmez? Yoksa siz mutesabih ayetlere mi uyuyorsunuz ve bunca şeyi uyduruyorsunuz onca açık ayet varken?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tüm Müslümanlardan bahsediyorum. Sende dahil, hepiniz yanılgıdasınız, aksi takdirde Miraç olayının gerçekleştiğini soylemezdin. 90 bin... Gibi rakamlar verebildigin bir olay neden Kuran da hiç geçmez? Yoksa siz mutesabih ayetlere mi uyuyorsunuz ve bunca şeyi uyduruyorsunuz onca açık ayet varken?

İsra suresinde geçiyor ya!

Bir ayetin Metninde "Allah" değil "Süphan" kelimesi geçer. ne fark var denirse. Allaha halkta muhattaptır. Süphan ise Allahın herşeyden münezzeh bulunduğu bir ismidir ki bu ismi evliyaullarlar kıskançlık demiştir. "O süphan herşeyden münezzeh olan Kulunu (herşeyden münezeh ederekten) nuriyehu ayetlerimizden" der dikkadil mücerredinizi verirseniz :D

1. ayetin Metninde Abd kelimesi de esra kelimeside geçer Abd ruh maalcesed bir durumu ifade eder

yani Miraç rüyada değil gerçekte olmuştur ruh maal cesedle.. saygılar sevgiler ve necm suresinde de.

bu olay geçer İyi sevgiler saygılar

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Rahmân, Arş'a istivâ etmiştir. TAHA-5

Allah ayetinde semanın üzerinde ki arşında olduğunu, arşa istiva ettiğini beyan etmektedir.

Yahut gökte olanın üzerinize taş yağdıran (bir fırtına) göndermeyeceğinden emin misiniz? ... MÜLK-17

Allah Mülk süresinde zatının gökte olduğunu açıkça beyan etmektedir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Rahmân, Arş'a istivâ etmiştir. TAHA-5

Allah ayetinde semanın üzerinde ki arşında olduğunu, arşa istiva ettiğini beyan etmektedir.

Yahut gökte olanın üzerinize taş yağdıran (bir fırtına) göndermeyeceğinden emin misiniz? ... MÜLK-17

Allah Mülk süresinde zatının gökte olduğunu açıkça beyan etmektedir.

Bu istiva etmek de aslında oturmak, arş da taht demektir, yani Allah kıçının yayarak bir tahta oturmuş.

Ayet: Allah külli şey: Allah herşeyi kuşatır. (Allahın ilmi değil) Allahın kendisi

ayet: Biz insana şah damarından daha yakınız

Ayet: Nereye dönerseniz Allahın zatı vechi oradadır.

Ayet : Allah semavat ver arzı nurudur yani semavat ve arzı kapalayan nurdur.

Bu ayetlere ne manalar vericeksiniz :D

hele hele şuna "Nereye dönerseniz Allahın zatı vechi oradadır."

hele hele şuna: "insan biz yarattık ve Biz insana şah damarından daha yakınız"

Şimdi arş ne demek

ayet: seba melikesi senin arşın böyle miydi? (Neml 42)

Arş yukarda tavanın göğün üstünde değil.. :D Arş bir evin sarayın içinde.

arşa istivsa etmek demekte arşı tamamen istiala etmek kaplamak demektir.

Allah semavat ve arzın nurudur diyerek nasıl arzı ve sewmavatı kaplamışsa arşda öylece kaplamıştır. bu kadar basit

ayrıca Peygamberimiz sebebsiz boşanmaktan arş-ı ilahi titrer. o titremeden benm gönlüm titredi nihayet o boşayanlara böyle inkisar ettim buyurmuşlardır.

Arş insanın gönlüdür.

Hülasa: Bütün müslümanlar bilirler ki. Allah zamandan mekandan münezehtir. çünkü her yerdedir.

Her yerde olan için zaman ve mekan yoktur. zamanlar ve mekanlar ise Allahta münezzeh var olamazlar. Allahsız değillerdir.

bütün müslümanlar Allahın zamandan mekandan münezzeh olduğunu bilirler. İslamda sapık mezheplerde vardır ama sayılır mahduddur.

Allah gökte sanan göz ucuyla insanlara baktığına sanan laik cumhuriyette hususiyle cumhuriyeti idrak eden insanlar arasında yoktur.

ilim daima ekere konuşur. Ekseriyet bütün Türkiye Allahın zamandan mekandan münezzeh olduğunu bilir. Nokta.

çünkü Allah semavat ve arzın nurudur

nereye bakarsanız allahın zatı vechi oradadır. İnsanı biz yarattık ve ona şah damarından daha yakınız

ayet :La havle vela kuvvete illa baillah: Kuvvet ancak allah iledir. Kuvvetin olduğu yerde zat-i İlahinin de olması zaruridir.

hulasa;: Allah arşı semavatı ve arzı kaplamış ve insana şah damarından daha yakındır. yani Allah heryerdedir Nokta..

hadisi şerif: Resülüllah Bir gün siyahi hizmetçiye Allah nerededir diye sordu?

O siyahi kadıncağız Eliyle yukarı gösterdi. ve peygamberimiz ashabına dönüp baktı ve dedi ki. işte (Allah zamandan mekandan münezehtir ben sizie böyle öğrettim ama) bu kadın mümin bir kadındır. buyurdular

yani Resülüllah ashabanı bu kadın tümevarımla cenabı hakka beyana kudreti olmadığından bunu bir mazeret kabul ediyorda Bu kadın müminedir diyor

bu din cenabı hak itikad bahsinde bile bu kadar geniş müsamaha gösterirse ya ameli namaz kısmında ne kadar çok müsamaha gösterir ya koca isam sen ne güzel dinsin seni seviyorum

mülk 17 :Em emintum men fîs semâi : Gökte olan kimsenin
men kelimesi: insanı ifade eder.
men amelisalihatu: kim ameli saliha işlerse demektir
men fissemavatş ve men filardı: Gökte olanlar ve yerde olanlar demektir.
Gökte olan Allah değil Men kelimesiyle beyan edilen gökte olan insanlardır..
sonra bunu Allah kendisi söylüyor "Gökte olanın üzerinize taş yağdırmayacağından emin misiniz?" :) kendisini değil (men fîs semâi) gökte olan kimseyi kast ediyor başka ayet: "men fissemavatı" gökte olan kimseler
mutaassıb Hıristiyanlara islamı öğretmek çok sordur. Çünkü onlar Allahı etten kandan kemikten tanıyıp oğlu olduğuna inanıp Gökte olduğuna inanıyor
(Gök tanrı) tabirine dikkat edin türklerde eskiden (gök tanrı) buna inanıyor diyorlardı yalan söylüyorlar bunların tek amacı Türkleri vaftiz etmek Tuzlu suda yıkamak :D
hazreti İbrahim urfa Ahalisinden olup araplaştırılmıştır türktür.
tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...