Jump to content

Recommended Posts

Sevgili malta erigi bu forumda acikca gordugum olay tam da bu...

Uydurulan din uzerinden "islamı" elestiriyorsunuz...

Neyin ne oldugunu bilmeyen herhangi bir saf birey burda oltaya takilabilir, islami bu zannedebilir ama bu onun kendi cahilligi...

Islam acik ve net akil-dusunce-sorgulama dinidir...

Sayisiz ayet vardir bu vurguda...

Ve nihayetinde suphesiz bir iman bekler insani...

Canlilarin en kotusu aklini kullanamayanlardir der ye ayet...

Gercektende ne mutlu aklini kullanabilene...

dotttore, öyle bi yazıyorsun ki, sanki oltayı ben atıyorum. sizin alimleriniz söylüyor bu lafları. hem de öyle 1-2 tanesi değil.
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 524
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

dotttore, öyle bi yazıyorsun ki, sanki oltayı ben atıyorum. sizin alimleriniz söylüyor bu lafları. hem de öyle 1-2 tanesi değil.

Islam Kurandir...

Ve akletmeye, dusunmeye, sorgulamaya sayisiz vurgu vardir...

Alim dedigin , dedigini Kuranla temellendiren kisidir...

Gerisi bostur...

Al iste sarlatan cubbeli gibi...

Link to post
Sitelerde Paylaş

İslam akıl dinidir ve İslam'da akıl beyinde değil kalptedir.

Evet, açığa kavuşturulması gereken bir konu var burada.

"Biz teolojik sorunları tartışabilir, şiir yazabilir ve asal sayılara ilişkin sıralamanın sonlu olduğunu kanıtlayabiliriz; buna rağmen beynimiz fare ya da maymun beyniyle aynı donanıma sahiptir" (David Ruelle).

Salt beyin fonksiyonlarına bağlanabilen bir kavrama sahibiz aslında: zeka. Hayvanlarla ve bilgisayarlarla paylaştığımız bir yetenek bu.

Ama zeka daha ziyade, bilginin prosesiyle ilgili bir kavram: kavrayış çabukluğu, intikal-algı sürati, çabuk hatırlayabilme, çabuk bağlantılar kurabilme, bir birim zaman içinde daha çok işlem yapabilme... Ampirik, ölçülebilen bir kavram.

Modern bilim; ampirik olmayan, analiz edilemeyen, tasniflenemeyen kavramlardan hoşlanmıyor. Akıl, arzu ettiğimiz ölçüde ampirik bir kavram değil. Sağduyu, hikmet, sezgi gibi şeyleri de içeriyor ya da beraberinde sürükleyip getiriyor. Akıl kategorisinin Tanrı ile ilişkili görülmesi ve İslam gibi dinlerin akla çokça atıfta bulunmasının nedeni de burada. Çünkü Tanrı inancı (ya da inançsızlığı), bütüne ilişkin bir yorumdan doğuyor. Bütünsel ve estetik bir yönü var.

Bak burada bir de "estetik" girdi işin içine. Sinir sisteminin merkezi olan beynin işi değil bunlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet, açığa kavuşturulması gereken bir konu var burada.

"Biz teolojik sorunları tartışabilir, şiir yazabilir ve asal sayılara ilişkin sıralamanın sonlu olduğunu kanıtlayabiliriz; buna rağmen beynimiz fare ya da maymun beyniyle aynı donanıma sahiptir" (David Ruelle).

Salt beyin fonksiyonlarına bağlanabilen bir kavrama sahibiz aslında: zeka. Hayvanlarla ve bilgisayarlarla paylaştığımız bir yetenek bu.

Ama zeka daha ziyade, bilginin prosesiyle ilgili bir kavram: kavrayış çabukluğu, intikal-algı sürati, çabuk hatırlayabilme, çabuk bağlantılar kurabilme, bir birim zaman içinde daha çok işlem yapabilme... Ampirik, ölçülebilen bir kavram.

Modern bilim; ampirik olmayan, analiz edilemeyen, tasniflenemeyen kavramlardan hoşlanmıyor. Akıl, arzu ettiğimiz ölçüde ampirik bir kavram değil. Sağduyu, hikmet, sezgi gibi şeyleri de içeriyor ya da beraberinde sürükleyip getiriyor. Akıl kategorisinin Tanrı ile ilişkili görülmesi ve İslam gibi dinlerin akla çokça atıfta bulunmasının nedeni de burada. Çünkü Tanrı inancı (ya da inançsızlığı), bütüne ilişkin bir yorumdan doğuyor. Bütünsel ve estetik bir yönü var.

Bak burada bir de "estetik" girdi işin içine. Sinir sisteminin merkezi olan beynin işi değil bunlar.

Yoo beynin işi.Beyinde salgılanan hormonların işi.Beyinden bağımsız hiçbir his yoktur beyin mortingen oldu mu his de olmaz.

tarihinde Tanah-Gospel Theologist tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Gerçekten Ateist olsam, düşüncelerim ne olur, nasıl bir insan olurum ? Burada fikir yürüteceğim.

Kimse bana akıl vermeye kalkıp, hikaye okumasın.Fikirlerimi eleştirebilirsiniz.Ayrıca değişime kapalı biri değilim.

Gerçekten sizin haklılığınıza karar verirsem , ATEİST OLACAM...

Ben de inanmistim...

Artistlik yapmaya gelmis.

Link to post
Sitelerde Paylaş

En bilindik ahlak sistemi tabii ki dindir. Din ahlaklı olmayı öğütler ve bu öğüde uymayanlar için de birçok manevi ceza uygulanacağını söyler. Peki, imana dayalı ahlak sistemi dışında durum nedir, nasıldır? Evrensel bir ahlak var mıdır, var olabilir mi? Yoksa ahlak kişiye, topluma ve zamana bağlı olarak değişken midir?

Ahlak; bir değerler ve kurallar sistemidir. Toplumdaki kişilerin birbirleriyle olan ilişkilerini ve toplumsal düzeni sağlamaya yarar. Değer yargıları toplumdan topluma ve aynı toplum içinde zamandan zamana farklılıklar gösterir. Ahlak kuralları, hukuk kuralları gibi yazılı değil, yazısız kurallardır. Ahlakı konu alanfelsefe dalına ahlak felsefesi ya da etik adı verilir.Ahlak ile Etik (ahlak felsefesi) arasında farklılıklar vardır. Ahlak; değerler sistemindenoluşan kurallar bütünü iken, Etik;ahlakı felsefi açıdan inceleyen ve açıklayan felsefe dalıdır. Ahlakın ne olduğunu, ahlaki davranışın nasıl oluştuğunu, iyi ve kötü davranışların nedenini inceler. Yani etik, insan davranışlarının ahlaki özünü ve yapısını inceler. Ahlak iyi ve kötü davranışların, eylemlerin pratikteki değeri, etik ise iyi ve kötü davranışın teorisi şeklinde tanımlanır.

Bunlar ahlak ile degil yasa ve kanun ile yapılır ahlaki kurallar farkli toplum kuralları kanunları farklıdır ahlak kisiyi ilgilendirir bir cok ahlaki suçun cezai karşılığı yoktur hukuken ancak insanlar arasinda tepkisi vardır kinana vs oda güçlü biri ise ort bas edilir bencil biri ise duymazdan gelir dindar07 nin sorusunu gerçekten anlamamışsiniz her ateist ahlaksız olacak demiyor ateist icin ahkaka ne gerek var diyor yada temel ahlak kuralları kriterleri neler https://youtu.be/zIl2qnOgoyQ

https://youtu.be/bV1URrc6yNA

https://youtu.be/a7OWoXNnvqY

Bakin bunlarda bi ahlak ayrica ahlak in illaki iyi olacağını nerden çıkardınız ki hırsızlık bir ahlak tir islamda kötü ahlak denir ama ahlaktır

Yani atesit için hicbir sınır yokken neden ahlak kurallarına tabi olsun hukuk kurallarına bağlı olur o kadar hukuk ve ahlaki kurallar her topluma göre değişir aslında türkün ateisti ile Çin'in rus un ateist i de bir değildir yaşadıkları toplumdan dinlerden örf ve adetlerden etkilenirler söylemek istemezler başka bir konuda yazdığım gibi cinde bir lokantada fare yerler ama burda silah zoru ile belki ister istemez yemek kültürü de etkilier bize çekirge zebra helal ancak yemem eşim faslı salyangoz yiyor ben yemem niye yemek kültürümüzü toplumdan alırız bu toplumda da İslam kültürü hakimdir

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dinin amacı insan vicdanını ahlaki düzeltip sağlıklı bir toplum ve ferdi hayat sağlamaktır ancak kişi aile çevre baskısı altında kulaktan dolma bilgilerle inançlı taklidi yapıp dinini vicdanına indirmemis ise buldugu ilk fırsatta vicdanındaki seyi yapar yani ahlak vicdan işidir dindar birisi içinde zaten zorunludur ferdi ahlaklisizlari dine mal etmek yanlıştır 0 ensar vakfındaki hayvani savunmak ne kadar alçaklıksa onu islama mal etmekte o kadar alçaklıktır Allah in o konudaki emri bellidir zinaya yaklaşmayın zaten tüm müslümanim diyenler islam ahlakını yaşasa idi burda bunları yazıyor olmazdık ama konunun aslı islam ahlaki degil ateistin ahlaki olduğuna göre ate için ahlak gerekli mi değil mi onu tartışmak lazım ateizm ve ateist nedir ne değildir bunu bi anlamak lazım size göre ateist sadece yaratıcıyi inkar eden toplumu kabul eden biridir ki bu biraz türk tipi ateizm insan illaki toplumda yaşayacak ve kurallara uyacak diye kanun yokki o hukuk ve ahlaki kurallari da,koyan benim gibi insanlar değil mi işime gelmezse niye uyayim müslüman allah korkusu yada sevgisi ile bu kurallara uyar ki burda hiç Allah sevgisi lafzı görmedim herşey korku ile olmuyor insan beyni herseyi şu iki şekilde algılar aci ve zevk ve olayları hisleri tepkileri o olayı hangi sınıfa koyduğu ile ilgilidir kimine göre sigara zevk sınıfındadir icer kimine göre de acı sınıfındadir içer olay psikolojik olarak bu kadar şimdi madem yaratıcı hesap kitap yok toplumu niye yasayı niye takayım demiş arkadaş evet doğru da söylemiş ateist kavramının tanımına göre böyle olması gerekir tıpkı orman hayatı gibi aslan cani isteyince gücü yeter yakalarsa ceylani yer vicdanı rahattır çünkü açlık duygusunu bastırdı tipki bizim körpe kuzuyu kesip çevirme yapmamız gibi ancak bundan kaç kişi vicdanen rahatsız olur sen karnını doyururken o canından oluyor sana göre menfaat ona göre aci hüsran işte ateizm kelimesi insanlara bunu anımsatıyor kural yoksa hersey mübah şimdi 20. Yüzyıldan itibaren hukuki kanunlar ve teknoloji sayesinde katil tecavüzcü vs daha çabuk ve net bulunduğu için korkudan yapamayan vardır ki dünya bu yüzyıldan ibaret değil bide islamin geldiği zamana bakarsak o günden bu güne kadar birçok izm in yapamadığını yapmış bir dindir komünizm kapitalizm vs vs hepsi çürüdü gitti niye çünkü kul yapısı idi insan beyni herşeyi mükemmel hesaplayamadigi için bir yerde mutlaka açık veriyor kuran ve islamin hükümleri ise 1500 yıldır geçerliliğini koruyor ki şimdi cımbızla ayet yazıp sulandirmayin hırsızlık yapan herkesin eli kesilmiyor islam hukukunu araştırıp yorum yapın toplumu yaratan ona en uygun kanunu koyar tıpkı kalbi yaratıp içine sinir koymadığı mideyi ozel bir kastan yaptığı gibi damarları duzenli yaydığı gibi tesadüf olamayacak şeyler var

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dinin amacı insan vicdanını ahlaki düzeltip sağlıklı bir toplum ve ferdi hayat sağlamaktır ancak kişi aile çevre baskısı altında kulaktan dolma bilgilerle inançlı taklidi yapıp dinini vicdanına indirmemis ise buldugu ilk fırsatta vicdanındaki seyi yapar yani ahlak vicdan işidir dindar birisi içinde zaten zorunludur ferdi ahlaklisizlari dine mal etmek yanlıştır 0 ensar vakfındaki hayvani savunmak ne kadar alçaklıksa onu islama mal etmekte o kadar alçaklıktır Allah in o konudaki emri bellidir zinaya yaklaşmayın zaten tüm müslümanim diyenler islam ahlakını yaşasa idi burda bunları yazıyor olmazdık ama konunun aslı islam ahlaki degil ateistin ahlaki olduğuna göre ate için ahlak gerekli mi değil mi onu tartışmak lazım ateizm ve ateist nedir ne değildir bunu bi anlamak lazım size göre ateist sadece yaratıcıyi inkar eden toplumu kabul eden biridir ki bu biraz türk tipi ateizm insan illaki toplumda yaşayacak ve kurallara uyacak diye kanun yokki o hukuk ve ahlaki kurallari da,koyan benim gibi insanlar değil mi işime gelmezse niye uyayim müslüman allah korkusu yada sevgisi ile bu kurallara uyar ki burda hiç Allah sevgisi lafzı görmedim herşey korku ile olmuyor insan beyni herseyi şu iki şekilde algılar aci ve zevk ve olayları hisleri tepkileri o olayı hangi sınıfa koyduğu ile ilgilidir kimine göre sigara zevk sınıfındadir icer kimine göre de acı sınıfındadir içer olay psikolojik olarak bu kadar şimdi madem yaratıcı hesap kitap yok toplumu niye yasayı niye takayım demiş arkadaş evet doğru da söylemiş ateist kavramının tanımına göre böyle olması gerekir tıpkı orman hayatı gibi aslan cani isteyince gücü yeter yakalarsa ceylani yer vicdanı rahattır çünkü açlık duygusunu bastırdı tipki bizim körpe kuzuyu kesip çevirme yapmamız gibi ancak bundan kaç kişi vicdanen rahatsız olur sen karnını doyururken o canından oluyor sana göre menfaat ona göre aci hüsran işte ateizm kelimesi insanlara bunu anımsatıyor kural yoksa hersey mübah şimdi 20. Yüzyıldan itibaren hukuki kanunlar ve teknoloji sayesinde katil tecavüzcü vs daha çabuk ve net bulunduğu için korkudan yapamayan vardır ki dünya bu yüzyıldan ibaret değil bide islamin geldiği zamana bakarsak o günden bu güne kadar birçok izm in yapamadığını yapmış bir dindir komünizm kapitalizm vs vs hepsi çürüdü gitti niye çünkü kul yapısı idi insan beyni herşeyi mükemmel hesaplayamadigi için bir yerde mutlaka açık veriyor kuran ve islamin hükümleri ise 1500 yıldır geçerliliğini koruyor ki şimdi cımbızla ayet yazıp sulandirmayin hırsızlık yapan herkesin eli kesilmiyor islam hukukunu araştırıp yorum yapın toplumu yaratan ona en uygun kanunu koyar tıpkı kalbi yaratıp içine sinir koymadığı mideyi ozel bir kastan yaptığı gibi damarları duzenli yaydığı gibi tesadüf olamayacak şeyler var

Ateistim ve dilenciye para veriyorum!
Ne yapacaksin simdi sen beni?
Simdi ben müslüman mi oldum?
Link to post
Sitelerde Paylaş

Yasaları, yani hukuku etiğin, diğer eski arapça deyişle ahlakın dışında tutamazsınız. Etik insan davranışlarının hukuka konu olanları da dahil hepsini kapsar. Hukuk ayrı bir alan değildir. Hukukun cezai yaptırım uyguladığı eylemler aynı zamanda etiğe de aykırıdır. Hiç bir cezai yaptırım gösteremezsiniz ki etik dışı olmasın. O halde etik hukuku da kapsamaktadır. Şu kadar ki hukukun ceza öngördüğü ahlaksızlıklar yasa ile belirlenmiştir.

Bu elbette ateistin neden ahlaklı olduğunu da açıklıyor. Cezai yaptırımla karşılaşmamak için. Tabii bu kadar değil. Nezaket görmek için nazik olur, saygı görmek için saygılı olur. Her şey karşılıklıdır. İnsan sosyal bir canlıdır. Kafasına estiği gibi davranamaz. Geriye kalıyor bir hiç kimse görmeden bir hayvana kötü davransa ne olur sanki, kim görecek kim bilecek mevzusu... Bu tür davranışlar da alışkanlık haline geleceği için o anda zararlı görünmese de zararlı olur. Davranışlar alışkanlık yapar. O yüzden bundan da kaçınmak isteyecektir. Bugün kimse görmeden bir hayvana kötü davranırsa yarın insana da kötü davranacaktır. Kötülük eden kötülük bulur. İyi davranana iyi davranılır. Bu budur.

Bu kadarla da bitmez. Kimseyi rahatsız etmeden sigara içmenin hiç bir hukuki yaptırımı yoksa da doktora gittiği zaman doktor sigara kullanıyor musun diye sorar. Kullanıyorum derse bıraksan iyi olur, sigara sağlığa zararlı der.

Yani etiği her şekilde sağlarız. Dindi tanrıydı bunlara hiç ihtiyaç yok. Tanrı fikri tam tersine ahlaksızlık kaynağıdır. Tanrının hoşlanmadığını, öfkelendiğini varsaydığı kişilere kötülük yapmak için bahane oluşturur. Kuran denen cahil çöl yağmacısı ajandasının açılış bölümüne bakın. Gayril mağdubi aleyhim veled dallin der. Kendilerine öfkelenilenler ve sapkınlar diye güruhlar icat ederek nefret pompalar. Niye öfkeleniliyormuş bu kişilere, neymiş muhammede allaha inanmamışlar. Ülen salak geri yobazlar, neye inanılacağını siz mi belirleyeceksiniz! İsteyen istediğine inanır, size mi kaldı şuna inanacaksın diye zorlamak, inanmayınca öfkelenmek, sapkınlıkla suçlamak?

Din ahlaksızlığın başlıca kaynağıdır. Bununla kalmaz, yasalara insan ürünü diye uymamayı marifetmiş gibi göstererek ahlaksıuzlığı bir kat daha artırır. Yok sizin zırvalanrınız insan ürünü değil sanki geri zekalı embesil yobazlar...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bide şöyle anlatayım bi ateist mahkemeye çıkıyor doğru söylese 20 sene hapis yatacak adamın ömrü zaten ortalama 60 70 sene mahkeme de yalan söylemez hatta yalan yemin etmez mi etmezse niye etmesin ki onun cani lazım ona niye ömrünü çürütsün hapiste ama islam orda doğru soylemeyi emreder müslüman yalan söylerse cezasını görür öyle düşünür bizi ilgilendiren islamin bu konudaki emri müslümanim uygulamasi değil simdi is yerinde kasayı açık buldun parayı alirmisin almazmisin niye almazsın birinden intikamın var ormanda yaralı buldun öldürürmusun öldürmezmisin niye öldüremezsin arkadaş bunu sormuş yani atesit in bu gibi durumlarda a şıklarıni seçmesi gayet basit ama islam b yi emreder bahsettiğimiz ahlak bu

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yasaları, yani hukuku etiğin, diğer eski arapça deyişle ahlakın dışında tutamazsınız. Etik insan davranışlarının hukuka konu olanları da dahil hepsini kapsar. Hukuk ayrı bir alan değildir. Hukukun cezai yaptırım uyguladığı eylemler aynı zamanda etiğe de aykırıdır. Hiç bir cezai yaptırım gösteremezsiniz ki etik dışı olmasın. O halde etik hukuku da kapsamaktadır. Şu kadar ki hukukun ceza öngördüğü ahlaksızlıklar yasa ile belirlenmiştir.

Bu elbette ateistin neden ahlaklı olduğunu da açıklıyor. Cezai yaptırımla karşılaşmamak için. Tabii bu kadar değil. Nezaket görmek için nazik olur, saygı görmek için saygılı olur. Her şey karşılıklıdır. İnsan sosyal bir canlıdır. Kafasına estiği gibi davranamaz. Geriye kalıyor bir hiç kimse görmeden bir hayvana kötü davransa ne olur sanki, kim görecek kim bilecek mevzusu... Bu tür davranışlar da alışkanlık haline geleceği için o anda zararlı görünmese de zararlı olur. Davranışlar alışkanlık yapar. O yüzden bundan da kaçınmak isteyecektir. Bugün kimse görmeden bir hayvana kötü davranırsa yarın insana da kötü davranacaktır. Kötülük eden kötülük bulur. İyi davranana iyi davranılır. Bu budur.

Bu kadarla da bitmez. Kimseyi rahatsız etmeden sigara içmenin hiç bir hukuki yaptırımı yoksa da doktora gittiği zaman doktor sigara kullanıyor musun diye sorar. Kullanıyorum derse bıraksan iyi olur, sigara sağlığa zararlı der.

Yani etiği her şekilde sağlarız. Dindi tanrıydı bunlara hiç ihtiyaç yok. Tanrı fikri tam tersine ahlaksızlık kaynağıdır. Tanrının hoşlanmadığını, öfkelendiğini varsaydığı kişilere kötülük yapmak için bahane oluşturur. Kuran denen cahil çöl yağmacısı ajandasının açılış bölümüne bakın. Gayril mağdubi aleyhim veled dallin der. Kendilerine öfkelenilenler ve sapkınlar diye güruhlar icat ederek nefret pompalar. Niye öfkeleniliyormuş bu kişilere, neymiş muhammede allaha inanmamışlar. Ülen salak geri yobazlar, neye inanılacağını siz mi belirleyeceksiniz! İsteyen istediğine inanır, size mi kaldı şuna inanacaksın diye zorlamak, inanmayınca öfkelenmek, sapkınlıkla suçlamak?

Din ahlaksızlığın başlıca kaynağıdır. Bununla kalmaz, yasalara insan ürünü diye uymamayı marifetmiş gibi göstererek ahlaksıuzlığı bir kat daha artırır. Yok sizin zırvalanrınız insan ürünü değil sanki geri zekalı embesil yobazlar...

Yalan söylemek hukuki suç mu bacağını acan kadına bakmak yada rızasıyla sevişmek isteyen bir kadınla birlikte olmak hukuki sucmu göz zinasi hukuki sucmu ama islamda suç hangisi ahlak hangisi hukuk kuralları nedir neye dayanır zirvalamadan havlamadan anlatda öğrenelim
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bide şöyle anlatayım bi ateist mahkemeye çıkıyor doğru söylese 20 sene hapis yatacak adamın ömrü zaten ortalama 60 70 sene mahkeme de yalan söylemez hatta yalan yemin etmez mi etmezse niye etmesin ki onun cani lazım ona niye ömrünü çürütsün hapiste ama islam orda doğru soylemeyi emreder müslüman yalan söylerse cezasını görür öyle düşünür bizi ilgilendiren islamin bu konudaki emri müslümanim uygulamasi değil simdi is yerinde kasayı açık buldun parayı alirmisin almazmisin niye almazsın birinden intikamın var ormanda yaralı buldun öldürürmusun öldürmezmisin niye öldüremezsin arkadaş bunu sormuş yani atesit in bu gibi durumlarda a şıklarıni seçmesi gayet basit ama islam b yi emreder bahsettiğimiz ahlak bu

Bu islamin ahlaki olur ama islamdan ayri ahlaklar da vardir!!!

Dinden ayri ahlaklar vardir.

Dinler ahlaka sahiplenmek istemektedirler.

Ama dikkat edersen din ahlaksizligi da "ahlak" olarak insanlara satmaktadir!!!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi mantık olarak insan kesip yiyenle kuzu kesip yiyen arasındaki fark ne denen kasaplar cinayet suçuyla isnat olmuyor insanınki can hayat da kuzunun tavuğun ki patlıcan mi senin evrim teorine göre kuzu kesmekte cinayettir oda canlı sapıklık arıyorsan rusya cin gibi komünist ülkelerde ensest i gör komünizmin felsefesi bu tıpkı eşeğin anasını yaptığı gibi normal bir şey kim esege anasını yaptı diye sapık diyorki neymiş insan akıllıymis karınca ayi ayi aslan yunus aptal mi göster aklini bana görmediğini inkar etmekse akil gözün nasıl çalıştığını görmenin aslında ne olduğunu iyi oku senin o dokununca aldığın his bile yalan beynin seni kandırıyor gözün seni kandırıyor daha neyine güveneceksin konuşmaksa konuşan bir sürü hayvan var senin üstünlüğün nerde surda 100 yillik bi teknoloji var öncesinde neyin var bilim dün baska diyordu bugün başka yarın daha baska diyecek dün verem en büyük hastalıktı bugün tedavisi var hangi bilime güveneceksin allah insani diğerlerine üstün kılmış ki itaat ediyorlar yoksa koca bi öküzü tek başına keserdin sen

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tıpkı etraftaki tüm eşyanın mucidi olduğuna inanıp koca evren ve kendisinin bi tesadüf eseri olduğuna inandığınız gibi mi

Inandigin Tanri, nasil tesaduf eseri oldu o zaman? Haha, dedigim mesaji anlasaydin, su soruyu sormazdin.

Size aciyorum. Gercegi bilmeden oleceksiniz. Hayatlariniz calinmis.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...