Jump to content

Türkiye'nin 2'ye 3'e Bolunme Senaryosu Sizce Nasıl Gerceklesecek?


Recommended Posts

Turkiye'nin ne yazik ki bu yonetimle ve bu cehalet ile ic ice halk ile uzun yillar ayakta kalmasini ben ne yazik ki mumkun gormuyorum.. Isgalci devletlerede bu bolunmeden dusecek paylarda da haksizlik goremiyorum peki neden ? Cunku cehalet ile ic ice toplumlar bolunmeye mahkumdur, dini devletlerine katip dusunemeyen toplumlar yine bolunmeye mahkumdur..

Fakat burdaki tum arkadaslardan kendilerini su soruyu sormalarini istiyorum ; Eger darbe bariz sekilde Ataturkculer tarafindan gerceklesseydi olayin Feto ile gram bir alakasi dahi olmasaydi sizce bu halk yine sokaga cikip darbeyi bastirir miydi ? Bence evet bastirirdi, Ataturkcu askerleride linc ederlerdi. Bu kadar yolsuzluga ragmen, Cumhuriyete-Laiklige saldiriya ragmen, yonetim tarafindan cahilce atilan adimlara ragmen, Suriyelilerin vatandaslik olayina ragmen bu ulkedeki o %49'luk koyun beyinli kesim her seyden acik ve net memnunsa bu ulkede darbe olamaz...

Darbe nedir? Eger bir ulkede bir seyler yolunda degilse, bastakiler artik yolsuzlugun dibine vurmussa, Laiklik tartisiliyorsa, Ataturk'un manevi degerleri yok ediliyorsa, Suriyelilere direkt vatandaslik verilme karari geliyorsa iste bir seyler bu ulkede yolunda degildir demektir.. Iste darbe bu zamanlar icin gecerlidir simdi yapilmayacaksa ne zaman yapilacak ?

Ben bu saatten sonra eger ciddi sekilde kanli bir darbe falan olmazsa bu ulkenin duzelecegini, yonetimin degisecegini zannetmiyorum... Aslinda darbe falanda kurtaramaz o sadece zaman kazandirir cunku halk cahil o ip bir yerde yine kopacak... Sonraki adim ic savas olabilir ve yavastan ortadogunun haritalarini yeniden cizelim TR'de bile bunlar oluyorsa bir seyler yolunda degil diyebilir ABD-Ingiltere gibi emperyalist devletler.. Iste o zaman hicbir devlet sesini bile cikarmaz zaten ortadagunun durumu ortada.. Sizce boyle bir sey mumkun mudur ? Eger mumkunse nasil gerceklesebilir ?

Link to post
Sitelerde Paylaş
9 dakika önce, medicus yazdı:

Cooook istiyor olsanizda hicbir zaman gerceklesmeyecek!

Istedigimizi nerden cikardin? Ben sadece diyorum ki, bu yonetim ile ve en az yonetim kadar etkileyen bir faktor olan bu halk ile bolunmenin mumkun olabilecegini hatta bu dunyada olmasi gereken olayi soyluyorum.. Biraz gercekci ve mantikli dusunmeye calissaniz bolunmenin TR icin beklenen bir sey oldugunu gorursunuz.. Fakat yillardan beri bu ulkede ne yonetim ne de basa gecen adamlara sucu atmak yerine 1950'lerden sonra uyusturulan bu halkin cehaletine goz atmakta fayda var.. Bu yeni bir sey boyle degil hep boyleydi bu halk.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, haci yazdı:

Şu anda böyle bir senaryo oynanıyor. Orduya yapılanlara bakınca Türkiye'nin bölünme sürecine bir adım daha yakın olduğunu görürsünüz.

Ortadogunun bastan cizilebilecegini dusunuyorum buna TR sinirlarida dahil ve dunyada hicbir devlette buna karsi gelmeyecektir belki sov amacli sert cikislar olur fakat hepside bunu normal karsilayacaktir. Bu halk bunu hak ediyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, haci said:

Şu anda böyle bir senaryo oynanıyor. Orduya yapılanlara bakınca Türkiye'nin bölünme sürecine bir adım daha yakın olduğunu görürsünüz.

Haci abi kendine gel bunlari yazan sen olamazsin. Orduya yapilan mi? Abi ne zaman bir ordumuz oldu biliyor musun! Kibris Baris harekati dolayisiyla. Onun öncesinde ABD beslemesi bir teskilat vardi, hatta öyle ki her askerin almasi gereken protein oranina kadar her birseyi onlar belirliyorlardi. Batinin kalesi, batinin karakolu vs. bu gibi dis basindaki benzetmeleri okudukca sevincten takla atacak kadar onursuz hatta serefsiz bir güruhtan bajsediyoruz. Kibris dönüm noktasidir. O cikarma nasil yapilmis bir okuyun lütfen. O gün ABD kendisini HIC ilgilendirmeyen bir konuda saf tuttu. Adanin garantör ülkesi Ingiltere tasi taragi toplayip kenara cekildi ama ABD mahallenin horozu oldu. O gün bugündür müttefikimiz falan degiller. Bugün ordumuz son 14 yildir büyük bir gelisim icinde. Savunma sanayimiz her gecen gün üstüne koyarak büyümeye devam ediyor. Tek tek örnekler vermeyecegim. Tayyib'in benim gözümde puan alabildigi ender durumlardan biri TSK dir. Bugün TSK dünyada kendi silah fabrikalari olan tek ordudur. Aselsan, TAI/Tusas, Roketsan, Havelsan, TEI vs. Bunlarin herbiri milyar dolar degerinde varliklar. TSK nin personel olarak yeniden düzenlenmesinde cok gec bile kaldilar. Su gün atilan her bir adim olumludur. Reformdur ve ülkenin önünü acan bir gelismedir. Fetö yüzünden Polis teskilatimiz cok kayip verdi. Özellikle doguda. Ayni sekilde askerimiz. Onlar PKK yi kistirdikca hep birileri cikip birakin gitsinler dedi veya kendi güvenlik gücünü direkt tuzagin icine yönlendirdi. Birkac ay sonra PKK olayinin nasil degisim gösterecegini hep birlikte görecegiz. 

Su bölünme hikayelerini cocuklugumdan beri dinlerim. Sagci-solcu olaylarini unuttun mu! O zamanda yok söyle bölünecektik yok böyle. Beni korkutmuyor artik. 

Link to post
Sitelerde Paylaş

ben darbeyi halkın durdurduğuna inanmıyorum. sadece AKP ve Tayyip tabanını gazlıyor bu şekilde. darbeyi, darbeye katılmayan askerler ve polis durdurdu. 

80 darbesinde 600.000 gözaltı var ve ölü sayısı da çok daha fazla. bunlar 200 AKP'li öldü diye darbeyi sokaktaki cihatçılar durdurdu zannediyor. eğer darbeye karşı olan sadece halk olsa böcek gibi ezerlerdi evlerine dönene kadar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
On ‎7‎/‎31‎/‎2016 at 12:39, medicus yazdı:

Haci abi kendine gel bunlari yazan sen olamazsin. Orduya yapilan mi? Abi ne zaman bir ordumuz oldu biliyor musun! Kibris Baris harekati dolayisiyla. Onun öncesinde ABD beslemesi bir teskilat vardi, hatta öyle ki her askerin almasi gereken protein oranina kadar her birseyi onlar belirliyorlardi. Batinin kalesi, batinin karakolu vs. bu gibi dis basindaki benzetmeleri okudukca sevincten takla atacak kadar onursuz hatta serefsiz bir güruhtan bajsediyoruz. Kibris dönüm noktasidir. O cikarma nasil yapilmis bir okuyun lütfen. O gün ABD kendisini HIC ilgilendirmeyen bir konuda saf tuttu. Adanin garantör ülkesi Ingiltere tasi taragi toplayip kenara cekildi ama ABD mahallenin horozu oldu. O gün bugündür müttefikimiz falan degiller. Bugün ordumuz son 14 yildir büyük bir gelisim icinde. Savunma sanayimiz her gecen gün üstüne koyarak büyümeye devam ediyor. Tek tek örnekler vermeyecegim. Tayyib'in benim gözümde puan alabildigi ender durumlardan biri TSK dir. Bugün TSK dünyada kendi silah fabrikalari olan tek ordudur. Aselsan, TAI/Tusas, Roketsan, Havelsan, TEI vs. Bunlarin herbiri milyar dolar degerinde varliklar. TSK nin personel olarak yeniden düzenlenmesinde cok gec bile kaldilar. Su gün atilan her bir adim olumludur. Reformdur ve ülkenin önünü acan bir gelismedir. Fetö yüzünden Polis teskilatimiz cok kayip verdi. Özellikle doguda. Ayni sekilde askerimiz. Onlar PKK yi kistirdikca hep birileri cikip birakin gitsinler dedi veya kendi güvenlik gücünü direkt tuzagin icine yönlendirdi. Birkac ay sonra PKK olayinin nasil degisim gösterecegini hep birlikte görecegiz. 

Su bölünme hikayelerini cocuklugumdan beri dinlerim. Sagci-solcu olaylarini unuttun mu! O zamanda yok söyle bölünecektik yok böyle. Beni korkutmuyor artik. 

Eğer Türkiye bölünmez demek istiyorsan katılırım. Ben bölünme süreci başladı derken Türkiye bölünecek demiyorum. Türkiye'nin bölünme senaryosu oynanıyor ama başarılı olacağını sanmıyorum. Ne kadar manüple edilirse edilsin, ordu buna izin vermez.

Link to post
Sitelerde Paylaş
40 dakika önce, malta erigi yazdı:

ben darbeyi halkın durdurduğuna inanmıyorum. sadece AKP ve Tayyip tabanını gazlıyor bu şekilde. darbeyi, darbeye katılmayan askerler ve polis durdurdu. 

80 darbesinde 600.000 gözaltı var ve ölü sayısı da çok daha fazla. bunlar 200 AKP'li öldü diye darbeyi sokaktaki cihatçılar durdurdu zannediyor. eğer darbeye karşı olan sadece halk olsa böcek gibi ezerlerdi evlerine dönene kadar.


Darbeyi halka katliam yapmak istemeyen ordu durdurdu... Bu Atatürkçü bir darbeydi ve hedefi ne pahasına olursa olsun Tayyip'i baştan indirmekti. Onu yapamayınca devam edemedi ve dağıldı. Bütün olay budur. Bu darbe anti Tayyip darbesiydi.. Halkın Tayyip itini sevmesi darbenin ilerlemesini durdurdu. Tayyip halka hitabedene kadar darbe iyi gidiyordu. Ama halk işin içine girince darbe dağıldı..

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 hours ago, haci said:


Darbeyi halka katliam yapmak istemeyen ordu durdurdu... Bu Atatürkçü bir darbeydi ve hedefi ne pahasına olursa olsun Tayyip'i baştan indirmekti. Onu yapamayınca devam edemedi ve dağıldı. Bütün olay budur. Bu darbe anti Tayyip darbesiydi.. Halkın Tayyip itini sevmesi darbenin ilerlemesini durdurdu. Tayyip halka hitabedene kadar darbe iyi gidiyordu. Ama halk işin içine girince darbe dağıldı..

Salaksın hacı sen.

Durmak istemeyen tankı durduracak hiç bir sivil güç yoktur dünyada.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, anibal yazdı:

Salaksın hacı sen.

Durmak istemeyen tankı durduracak hiç bir sivil güç yoktur dünyada.

 

Asıl sen salaksın Anibal..Salakların şahısın.. Beni anlamadan cevap yazıyorsun. Beni bir kere daha oku.. Pardon.. Salak olduğunu unuttum.. Okuma.. Yararı olmayacak.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Burası sanal bir zemin, burada her türlü mastürbasyonu yapalım tamam da, sakın ola ki gerçek hayatlarımızda bu bölünme senaryolarına zihinsel olarak bile destek vermeyelim. Hepimiz olan biteni anlamaya çalışıyoruz. Tahminlerimiz ne ölçüde isabetlidir bilinmez. Ama şunu görüyoruz;

Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en ağır bunalımını yaşıyor. 12 Eylül öncesini de yaşamış birisi olarak söylüyorum, devlet hiç bu kadar dağılmamıştı. Bu fırsatı kaçırmak istemeyen pek çok güç merkezi olacaktır. Türkiye'nin direnci test ediliyor. Bu yıl hepimiz için çok zor geçecek.

Bu sürecin  sorumlularının kimler olduğunu hepimiz biliyoruz. Ancak bu hesaplaşmayı ertelemek zorundayız. İhtimal dahilinde olan daha zor günler için vatan mevzisinde yer almaya hazır olun. Bilirim, iti öldürene sürekletirler de, gün ogün değil.

Link to post
Sitelerde Paylaş
26 minutes ago, haci said:

Asıl sen salaksın Anibal..Salakların şahısın.. Beni anlamadan cevap yazıyorsun. Beni bir kere daha oku.. Pardon.. Salak olduğunu unuttum.. Okuma.. Yararı olmayacak.

Darbenin dağılması, halka inmek değil hacı, darbenin içinde olanların, bir şekilde bundan vazgeçmiş olmaları sadece. Tankın içindeki ben darbe yapıcam diye yürüyor olsaydı, bekle, nah durdururdun sen veya onlar onu.

Bunlar bir avuç kalmış zavallı fetöşçüler. bir kaç güne kıçlarına girecek açığa alınma ve silivriye gidip müebbetle yargılanma ihtimali çıkınca, apar topar darbe yapmaya girişmiş, zavallılar sürüsü sadece. Fetoş bir dinci, unutma. Hayallerde yaşayan ibnelerden biri. Gökten melekler inecekti saf saf onun taarruzunda saf tutmaya. Onun hayali buydu. Ne oldu, girdi bir tarafına susuz sabunsuz fetoşun. Ha, çokta hoş oldu. Ve bunu yapanın, kendi iradesi değil, ona tabi birilerinin hezeyanı olması çok daha güzel. O artık fetoşçular üzerindeki hakimiyetini kaybetmiş halde. Yani, kıçına asla açılmayacak, uzay istasyonunun güneş panelleri gibi bir şemsiye girdi onun.

Artık fetoşun ölmesi lazım. Yarın bir gün duyarsınız. Zaten makine ile yaşatıyorlar falan gibi laflar dönmeye başladı bile. O ölecek, sonra uçmaya, bir anda 40 yerde birden vaaz vermeye, her namazında bir müridi onu  kabede namazda görürken, öbür müritleri pensilvanyada cemaatin önünde görecek falan. Adam uçacak, kaçacak, zamandan mekandan öte olacak. ,

Sonra ne mi olacak? Sonra, ki bugünden başlamıştır bu, bir lider çıkacak, ve bu korkmuş, düzensiz, dağınık it sürüsüne önderlik edecek. Asıl dalga o zaman başlayacak. 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
58 dakika önce, haci yazdı:

Asıl sen salaksın Anibal..Salakların şahısın.. Beni anlamadan cevap yazıyorsun. Beni bir kere daha oku.. Pardon.. Salak olduğunu unuttum.. Okuma.. Yararı olmayacak.

Akarın "Bana sizi kanaat önderimizle görüştürelim, dediler" diye verdiği ifade?????? Yalan mı diyorsunuz? Bu adam bu kadar şerefsiz mi bu komik yalanı uyduracak? Yalan olsa çok çocukça bir yalan. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, haci yazdı:

Asıl sen salaksın Anibal..Salakların şahısın.. Beni anlamadan cevap yazıyorsun. Beni bir kere daha oku.. Pardon.. Salak olduğunu unuttum.. Okuma.. Yararı olmayacak.

Şüpheci yaklaşmıyorsunuz. Başbuğ gibi Birçok guvenilir insan ve üçok gibi askerler ve daha bir ton insan bunlar Fetöcü subâylar diyor. Boş mu konusuyor. Bunlâr?

Yani azicik da ya doğruysa diye şupheci dusunmek lazim.

Link to post
Sitelerde Paylaş
28 minutes ago, anibal said:

 

Bunlar bir avuç kalmış zavallı fetöşçüler. bir kaç güne kıçlarına girecek açığa alınma ve silivriye gidip müebbetle yargılanma ihtimali çıkınca, apar topar darbe yapmaya girişmiş, zavallılar sürüsü sadece

anibal, bu olay apar topar mı oldu yoksa planmış bir girişim mi bu durum biraz bulanık geliyor bana. Bu fetoşa yakın bazı isimlerde aylar öncesinden garip bir şekilde darbe ile alakalı manalı manalı konuşmalar, tweet atmalar gibi durumlar var. Mesela bugün şunu izledim çok ilginç: 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 minute ago, teogoni said:

Şüpheci yaklaşmıyorsunuz. Başbuğ gibi Birçok guvenilir insan ve üçok gibi askerler ve daha bir ton insan bunlar Fetöcü subâylar diyor. Boş mu konusuyor. Bunlâr?

Yani azicik da ya doğruysa diye şupheci dusunmek lazim.

Yakalanan subaylardan çoğunu bizzat tanırım. Yakalanmayan subaylardan da çoğunu tanırım. 

Bu, fetöşçülerin giriştiği, başlattığı, alakasız olan ve gaza gelen yada saflığına yenilen bazı gerzeklerin de destek verdiği bir salak çıkış sadece. 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bunlar olayın şişirme tarafı. Aylar öncesinden plan yapacaklar da, yaveri kendilerinden olan Tayyibi o dakka alamayacaklar, öyle mi? Türkiye o kadar büyük değil beyler. 

Bu işin çok aceleye geldiği apaçık ortada. Hatta o kadar ki, akşamın en hareketli saatinde köprüyü kesip, karşısına bir milyon kişiyi alacak (tipik köprü trafiği, kesilince orya yığılacak tipik yolcular) kadar salak bir çıkış olmaz. 

Şunu bilmem, bilemem. Belki bir darbe planı vardı. Birileri güzel güzel darbe planlıyor, kuruyor, hazırlık yapıyordu. Ama bu darbe, o darbe değil. Ve dikkat edilmesi, uyanık olunması gereken, bu darbenin bir şekilde o büyük darbeyi gizlemek için çıkılmış bir hareket bile olabileceği.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence 2023 den sonra Türkiye'nin ismi değişecek. Osmanlı Devleti olacak. Ve Türkiye yi 3 parçaya bölecekler. 1.parça Osmanlı, 2.parça Kürdistan, 3.parça da Amerika Yunanistan Fransız İngiltere Almanya bu ülkelere pay edilecek bölgeleri ayrı olacak. Bu benim düşüncem katıladabilirsiniz katılmayadabilirsiniz. Tayyip Erdoğan hep 2023 e vurgu yapıyor bence büyük baş boynu kalınların planları var. Ve bu planı yürürlüğe koymak için 2023 ü bekliyorlar.  Ben belki 2023 ü göremem ama siz görürseniz, haklı veya haksız olduğumu görürsünüz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...