Strong Agnostik

Ateistlere bir soru

Bu konuda 57 ileti var

3 hours ago, haci said:

Başlığın sorusu ilginç ve küfürlü tartışmalara neden olmuş. Herkes bu olayı diğerlerinden daha iyi bildiğine inanıyor. Oysa açık ve net olarak bilinen hiç bir şey yok... Her zaman olduğu gibi bu keresinde de ana temadan uzaklaşılmış.

Ilginc konulari tavanarasina mi aliyorsunuz? Kufur varsa silip cezalandirmaniz gerekmiyor mu? 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu tartışmaları ilginç olarak nitelendirmek onların değerli oldukları anlamına gelmiyor. Altın semer vursan da eşek hala eşektir. (Eşeklerden özür diliyorum)..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Just now, haci said:

Bu tartışmaları ilginç olarak nitelendirmek onların değerli oldukları anlamına gelmiyor. Altın semer taksanda eşek hala eşektir. (Eşeklerden özür diliyorum)..

Buyuk acilar cekmis bir cocugun, tanrisiz bir evren hakkindaki sorusuna verilecek yaniti sorgulamak, sana gore degersiz olabilir. Tavanarasina atmak neyin nesi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 18.10.2016 at 23:41, Strong Agnostik said:

Buyuk acilar cekmis bir cocugun, tanrisiz bir evren hakkindaki sorusuna verilecek yaniti sorgulamak, sana gore degersiz olabilir. Tavanarasina atmak neyin nesi?

sorun her zaman olduğu gibi zor...

ama şahsım adına gözlemleyebildiğim şöyle bir durum var...

çok fazla acılar çekmiş başına bir sürü kötü olay gelmiş kişilerin hepsinde demiyorum ama çoğunda tanrıya yada hayata karşı bir öfke yerine hala bu hayatı yaşamaya karşı güçlü bir istek var...

ya da en azından benim farkedebildiğim kadarıyla bu böyle...

yani hayat en kötü yaraları bile iyileştirebilecek merhemleri bir şekilde barındırabiliyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Strong, Sen de hiçbir şeye karar veremeyen agnostik baş belasisin. Sana göre belki İslam da doğrudur. Ne de olsa agnostiksin ya. Saçma sapan sorular so ruyorsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 21.12.2016 at 18:40, kirec said:

sorun her zaman olduğu gibi zor...

ama şahsım adına gözlemleyebildiğim şöyle bir durum var...

çok fazla acılar çekmiş başına bir sürü kötü olay gelmiş kişilerin hepsinde demiyorum ama çoğunda tanrıya yada hayata karşı bir öfke yerine hala bu hayatı yaşamaya karşı güçlü bir istek var...

ya da en azından benim farkedebildiğim kadarıyla bu böyle...

yani hayat en kötü yaraları bile iyileştirebilecek merhemleri bir şekilde barındırabiliyor...

Soruya yanit vermemissin ama

Cocuguna "tanri bizi siniyor, tecavuz edildin ama cennette sonsuz seksle odullendirileceksin" mi diyeceksin?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 08.01.2017 at 13:02, Tatarka said:

Strong, Sen de hiçbir şeye karar veremeyen agnostik baş belasisin. Sana göre belki İslam da doğrudur. Ne de olsa agnostiksin ya. Saçma sapan sorular so ruyorsun.

Agnistik olunca herseye agnostik olmak mi gerekiyor ne sacmaliyorsun ya(:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.