Jump to content

Allah'ın üreme bilgisi..


Recommended Posts

Tarık süresi 5-6. Artık insan, neden yaratıldığına (ibretle) bir baksın! O, fışkırıp dökülen (menî denen) sudan yaratıldı.7. O su, sulb (omurga) ile terâtib (eğe kemiği) arasın(da oluşup gelişen sonra torbaya inen testisler)den çıkar.

Ee hani kadının ürettiği yumurta?

Yumurtasız,sperm ne işe yarar?

Antik çağlarda üremek için sadece erkeğin menisine ihtiyaç olduğu düşünülürdü.Kadınlar sadece kuluçka makinesi( çoğalmak için bir araç) olarak bilinirdi.Çocuğun genetiğinin tamamamen babadan aktarıldığı sanılıyordu.Soyisimin babadan gelmesi bu eski antik çağ inanışına dayanır.

 

 

 

tarihinde Tremor tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 67
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

İnsan neden yaratıldığına bir baksın! Atılan bir sudan yaratıldı. (O su) sırt ile göğüs kafesi arasından çıkar. İşte Allah (başlangıçta bu şekilde yarattığı) insanı tekrar yaratmaya da kadirdir.Tarık 5-8

Sperm sırt ile göğüs kafesi arasında yer alan akciğerlerde üretilir ve ordan da testislere iner.O yüzden Kuranda yüzlerce yıl önce verilen bu bilgi,bilimle uyum içindedir.Hala inanmaz mısınız,gerçeği gizleyip,örten,kafirler,müşrikler,münafıklar,zındıklar,gavurlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
16 hours ago, Tremor said:

7. O su, sulb (omurga) ile terâtib (eğe kemiği) arasın(da oluşup gelişen sonra torbaya inen testisler)den çıkar.

Bu ayet tefsirini de nereden bulmuşsam,çok öğretici..

Ama neyi öğretiyor Müslümanların yalancı olduğunu..

 

 "Yehrucu min beynissulbi vetteraib" Sulb ile teraib arasından çıkar.

Ayetin orijinali böyle,Sulb omurga demek,teraib kaburga demektir.Bilimsel olmayan bir cümleyi bilimsel olarak çevirmişler,testis lafı filan orijinalde yok,testisi ekleyip bir de karın boşluğundan torbaya indiğini yazmışlar( testisler doğum öncesinde karın boşluğundan torbalara iner).Pes yani..Cümlede böyle bir ifade yok,tamamen bilim dışı,ama müslümanlarda çare tükenmez!

Başka bir çarpıtma daha..çok fazla da hangisini yazayım..

7. O, (erkeğin) bel kemiği ve (kadının) göğüs kemikleri arasından sıçrayarak çıkan bir su damlacığından yaratılmıştır..

Kadın nerede geçiyor bu ayetin orijinalinde?Sırf yumurtaya atıf yapmak için kadın kelimesini eklemişler.Pes yahu..

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
21 hours ago, Tremor said:

Tarık süresi 5-6. Artık insan, neden yaratıldığına (ibretle) bir baksın! O, fışkırıp dökülen (menî denen) sudan yaratıldı.7. O su, sulb (omurga) ile terâtib (eğe kemiği) arasın(da oluşup gelişen sonra torbaya inen testisler)den çıkar.

Ee hani kadının ürettiği yumurta?

Yumurtasız,sperm ne işe yarar?

Antik çağlarda üremek için sadece erkeğin menisine ihtiyaç olduğu düşünülürdü.Kadınlar sadece kuluçka makinesi( çoğalmak için bir araç) olarak bilinirdi.Çocuğun genetiğinin tamamamen babadan aktarıldığı sanılıyordu.Soyisimin babadan gelmesi bu eski antik çağ inanışına dayanır.

 

 

 

5. İnsan, neden yaratılmış olduğuna bir baksın.
6. Atılan bir sıvıdan yaratıldı.
7. Bel ile kaburgalar arasından çıkar.
8. Kuşkusuz O, onu yeniden döndürmeye gücü yetendir.

5,6 ve 8. ayetlere baktigimizda hep insandan söz ediliyor. Bu durumda 7. ayetinde insanda söz etmesi olasidir.

Dahasi bu ayette kullanilan "çıkar" fiili başka bir ayette de kullanilmaktadir. Bilin bakalim ne olarak kullaniliyor.

40:67 Sonra sizi bebek olarak annelerinizin karnından çıkarıyor (yuhricukum)

86:7.  Bel ile kaburgalar arasından çıkar (Yahrucu)

Link to post
Sitelerde Paylaş
51 minutes ago, ANTİATEİST said:

5. İnsan, neden yaratılmış olduğuna bir baksın.
6. Atılan bir sıvıdan yaratıldı.
7. Bel ile kaburgalar arasından çıkar.
8. Kuşkusuz O, onu yeniden döndürmeye gücü yetendir.

5,6 ve 8. ayetlere baktigimizda hep insandan söz ediliyor. Bu durumda 7. ayetinde insanda söz etmesi olasidir.

Dahasi bu ayette kullanilan "çıkar" fiili başka bir ayette de kullanilmaktadir. Bilin bakalim ne olarak kullaniliyor.

40:67 Sonra sizi bebek olarak annelerinizin karnından çıkarıyor (yuhricukum)

86:7.  Bel ile kaburgalar arasından çıkar (Yahrucu)

Yuhricikumun arkasındaki ayetlere (5 ve 6.ayetlere)bakacaksın,Bir fiil arkasında hangi kelime varsa ona göre anlamlandırılır.

Ben elmayı yedim ile,ben darbeyi yedim deki "yedim"aynı anlamda değildir,elma gelirse farklı ,darbe gelirse faklı anlamlandırılır.

Fiil,tek bir eyleme özgü değildir.,

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 hours ago, ANTİATEİST said:

5. İnsan, neden yaratılmış olduğuna bir baksın.
6. Atılan bir sıvıdan yaratıldı.
7. Bel ile kaburgalar arasından çıkar.
8. Kuşkusuz O, onu yeniden döndürmeye gücü yetendir.

5,6 ve 8. ayetlere baktigimizda hep insandan söz ediliyor. Bu durumda 7. ayetinde insanda söz etmesi olasidir.

Dahasi bu ayette kullanilan "çıkar" fiili başka bir ayette de kullanilmaktadir. Bilin bakalim ne olarak kullaniliyor.

40:67 Sonra sizi bebek olarak annelerinizin karnından çıkarıyor (yuhricukum)

86:7.  Bel ile kaburgalar arasından çıkar (Yahrucu)

Hasan Akçay styla diyosun :)

şu linke bakıp potporinin içerisinde kendini kaybetmek lazım önce. İnsanın beyni uyuşuyor.

http://www.kuranmeali.org/86/tarik_suresi/7.ayet/kurani_kerim_mealleri.aspx

Ha, ben doğurulan insan şeysini de göremedim..Anlaşılan o ki 1400 sene de gören olmamış. Ayrıca bu şekli ile anlatım bozukluğu da hasıl oluyor.

Hasılın velhasılı ise, bu post-modern çabalar neticesinde kuran'a bir tokat da sizler vuruyor ama aynı Hasan Akçay gibi büyük resmi göremeyip, günü ve zevahiri kurtarmanın peşinde beyhude uğraşlar içerisinde kaybolup gidiyorsunuz..

Sen 19'a göre ne olması gerek oranın onu söyle :)

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
18 hours ago, ANTİATEİST said:

Hasan Akçay da kim 

Yapma etme..al sana kendisi.

Hasan Akçay'a takılacağına cevap yazsan daha makbule geçer. Kimin doğru yorumladığının kıstası nedir? Hele hele 1400 yıllık miras ensemizdeyken? Sana neden itibar edeyim.. doğurma ilhamı geldi diye mi? Ben sana, yada insanlara, ya da onların aciz diline itibar etmek istemiyorum. Arabın don lastiği diline hele hiç. Çok mu şey istiyorum. Bana mucizenin, hikmetin hasını göstersene..

Şimsi sen 19'a göre ne olması gerek oranın onu söyle. Ben kuran'ın doğru anlaşılmasına dair kıstası istiyorum. Üfürük değil. Nerede o? Eğer o yoksa ve her ilham gelenin yapıyor olduğu yorumlara bakacak olursak eğer, bu kitap koca bir çöp.

Bu 19 ne işimize yarıyor? O da belli değil. Kitap hala aynı kitap. Bin küsür sene iki surelik fazla ile yanlış anlaşılmasına engel olamamsı bir yana, bunu hala daha becerebilmiş değil. O sureler hala orada. Yeni baskılar şurada. Müslüman alemi öbür yanda.

Bak, sorguluyorum. Kıstası sorguluyorum. Sorgulayabilmek için önce doğru anladığımdan emin olmam lazım. Gördüğüm kadarı ile bunu sen dahi yapamıyorsun. ANTİATEİST'ten Alıntı: Bu durumda 7. ayetinde insanda söz etmesi olasidir.

Asıl ben senin bir kez olsun rahatsızlık duyduğunu bir görebilsem..O zaman gerçekten sorguluyor olduğunu düşünebilirim belki.

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Teflon başka bir başlık altında düşündüklerimi dile getirdim, burada tekrarlamak, c/p yapmak istemiyorum. Zaten sen de aynı şeyleri tekrarlayıp durmuşsun. 

Burada soru soruldu ve soruya mantıklı bir açıklama yaptım. 

Delillerimi sundum. 

Fark ettiyseniz deliller benden, karalamak sizden.

Link to post
Sitelerde Paylaş
6 dakika önce, ANTİATEİST yazdı:

Teflon başka bir başlık altında düşündüklerimi dile getirdim, burada tekrarlamak, c/p yapmak istemiyorum. Zaten sen de aynı şeyleri tekrarlayıp durmuşsun. 

Burada soru soruldu ve soruya mantıklı bir açıklama yaptım. 

Delillerimi sundum. 

Fark ettiyseniz deliller benden, karalamak sizden.

Senin kafa gitmiş ben yazdıklarında delil görmedim Kuran'ın dili olan Arapça henüz sistemli ve oturaklı bir dil olmadığı için bir kelime binir türlü manada kullanılabiliyor ve sen bunnu kullanarak Alice Harikalar Diyarı'ndan çıkmış bir Kuran yaratıyorsun. Ütopyan güzel ama çok kıvırman lazım daha.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuranı anlama yöntemi çok basit Teflon.

Kuran'ı Kuranla anlamak. Ne demek bu ?

Hadislerle yada geleneksel anlayışlarla anlamak değil.

Kuran'ın kendi sözlüğü ve bağlamından kopmayacak şekilde anlamak.

Doğadaki ayetlere bakarak Kuran'ı anlamak. 

En önemlisi çaba, sabır ve samimiyet.

Allah'ın kendisi bunu söylüyor, samimi kullarım Kuran'ı anlayabilecek. Diğer insanlara ise Kuran saçma sapan bir kitap olarak görünecek.

Kuran bu konuda kelime oyunlarıyla ve tuzaklarıyla dolu ilginç bir kitap.

Bu tuzaklara ise Allah'dan uzaklaşanlar yakalanıyor.

Bak bunlar benim yorumum değil, bizzat bunun yöntemini Allah Kuran'da veriyor.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, ANTİATEİST said:

Kuranı anlama yöntemi çok basit Teflon.

Kuran'ı Kuranla anlamak. Ne demek bu ?

Hadislerle yada geleneksel anlayışlarla anlamak değil.

Kuran'ın kendi sözlüğü ve bağlamından kopmayacak şekilde anlamak.

Doğadaki ayetlere bakarak Kuran'ı anlamak. 

En önemlisi çaba, sabır ve samimiyet.

Allah'ın kendisi bunu söylüyor, samimi kullarım Kuran'ı anlayabilecek. Diğer insanlara ise Kuran saçma sapan bir kitap olarak görünecek.

Kuran bu konuda kelime oyunlarıyla ve tuzaklarıyla dolu ilginç bir kitap.

Bu tuzaklara ise Allah'dan uzaklaşanlar yakalanıyor.

Bak bunlar benim yorumum değil, bizzat bunun yöntemini Allah Kuran'da veriyor.

 

1400 yıl önceki cahillerin palavralarında, masallarında boncuk aramak da ancak senin gibi cahil aptallara has bir davranış.

Al, sana cehaletin el kitabundan bir demet. Buyur, anla, bize de anlat.

Enfal/1. Sana ganimetler hakkında soruyorlar. De ki: “Ganimetler, Allah’a ve Resûlüne aittir. O hâlde, eğer mü’minler iseniz Allah’a karşı gelmekten sakının, aranızı düzeltin, Allah ve Rasûlüne itaat edin.”


Enfal/41.     Bilin ki, ganimet olarak aldığınız herhangi bir şeyin beşte biri mutlaka Allah’a, Peygamber’e, onun yakınlarına, yetimlere, yoksullara ve yolculara aittir. Eğer Allah’a; hak ile batılın birbirinden ayrıldığı gün, (yani) iki ordunun (Bedir’de) karşılaştığı gün kulumuza indirdiklerimize inandıysanız (bunu böyle bilin). Allah, her şeye hakkıyla gücü yetendir.


Ahzab/37. Hani sen Allah’ın kendisine nimet verdiği, senin de (azat etmek suretiyle) iyilikte bulunduğun kimseye, “Eşini nikâhında tut (onu boşama) ve Allah’tan sakın” diyordun. İçinde, Allah’ın ortaya çıkaracağı bir şeyi gizliyor ve insanlardan çekiniyordun. Oysa kendisinden çekinmene Allah daha lâyıktı. Zeyd, eşinden yana isteğini yerine getirince (eşini boşayınca), onu seninle evlendirdik ki, eşlerinden yana isteklerini yerine getirdiklerinde (onları boşadıklarında), evlatlıklarının eşleriyle evlenmeleri konusunda mü’minlere bir zorluk olmasın. Allah’ın emri mutlaka yerine getirilmiştir.


Ahzab/50.     Ey Peygamber! Biz sana mehirlerini verdiğin eşlerini, Allah’ın sana ganimet olarak verdiklerinden elinin altında bulunan kadınları; seninle beraber hicret eden, amcanın kızlarını, halalarının kızlarını, dayının kızlarını ve teyzelerinin kızlarını sana helâl kıldık. Ayrıca, diğer mü’minlere değil de, sana has olmak üzere, mehirsiz olarak kendini Peygamber’e bağışlayan, Peygamber’in de kendisini nikâhlamak istediği herhangi bir mü’min kadını da (sana helâl kıldık.) Mü’minlere eşleri ve sahip oldukları cariyeleri hakkında farz kıldığımız şeyleri elbette bilmekteyiz. Bütün bunlar, sana herhangi bir zorluk olmaması içindir. Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.


Ahzab/26-27.     Allah, kitap ehlinden olup müşriklere yardım edenleri kalelerinden indirdi ve kalplerine büyük bir korku saldı. Siz onların bir kısmını öldürüyor, bir kısmını da esir ediyordunuz. Allah, sizi onların topraklarına, yurtlarına, mallarına ve henüz ayak basmadığınız topraklara varis kıldı. Allah, her şeye hakkıyla gücü yetendir.


Tahrim/4-5.     (Ey peygamber’in eşleri!) Eğer siz ikiniz Allah’a tövbe ederseniz, ne iyi. Çünkü kalpleriniz kaydı. Eğer Peygamber’e karşı birbirinize arka çıkarsanız bilin ki Allah onun yardımcısıdır, Cebrail de, salih mü’minler de. Bunlardan sonra melekler de ona arka çıkarlar.     Eğer o sizi boşarsa, Rabbi ona, sizden daha hayırlı, müslüman, inanan, sebatla itaat eden, tövbe eden, ibadet eden, oruç tutan, dul ve bakire eşler verebilir.
 

1 hour ago, ANTİATEİST said:

Allah'ın kendisi bunu söylüyor, samimi kullarım Kuran'ı anlayabilecek. Diğer insanlara ise Kuran saçma sapan bir kitap olarak görünecek.

Be aptal herif, ne zaman ve nerede Allah adında bir tanrı gördün de sana bunları söyledi? Arapların sana telkin ettikleri zırvaları papağan gibi tekrarlamaktan başka ne işe yararsın?

"Ben cehennemi insanlarla dolduracağım." diye yemin ederek yola çıkan tanrı mı olur? Sen bile bu Allah kadar sadist, mantıksız ve aptal olamazsın.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...