Jump to content

Kuran'ın Çelişkilerine Örnekler 2


Recommended Posts

Diyanet çevirisi:

 

Öldürülenler hakkinda size KISAS farz kilindi (kutibe aleykumul KISÂSU fîl katlâ)

Hüre karşı hür... KISAS edilir (el hurru bil hurri...) 

 

Burada dikkati çeken sey

üstteki cümlede katlâ var ki öldürülenler anlamina geliyor, fîl katlâ: öldürülenler hakkinda.

O halde üstteki cümle yalnizca öldürülenler hakkindadir

ve inananlara farz kilinan sey esit ceza anlaminda KISAS uygulamasidir yani iDAM. Çünkü öldürülmeye esit olan ceza "idam"dir.

 

Alttaki cümlede ise katlâ yok.

O halde alttaki cümle cinayetten baska suçlari da kapsar. Örnegin para çalmak, cinsel tecavüzde bulunmak, iffetli kadinlara iftira etmek... 

 

Bakin

para çalmak, cinsel tecavüzde bulunmak, iffetli kadinlara iftira etmek vd alttaki cümlenin kapsamina alininca 

Diyanetin oraya sokusturdugu KISAS edilir iyot gibi nasil açiga çikiveriyor:

 

Hüre karsi hür... KISAS edilirmis.

 

Örnegin bir hürün parasi çalindiginda baska bir hür o parayi tazmin etmek cezasina çarpilirmis. Oysa Kuran'a göre hirsizligin cezasi hirsizin kendisine kesilir, baska birine degil (5:38).      

 

Kisacasi

"El hurru bil hurri"nin

dogru çevirisi:

 

"O hür için o hür"dür.  

 

Örnegin

para çalan hür için cezaya o hür çarpilir,

kendisi çarpilir.                                                                           

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 1,1k
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sayfa, page, Seite, página, ikhasi,ページ, 頁, vs.: 29

Arapçasını yazmadım, nasılsa onu hiç kimse doğru dürüst anlamıyor. :D

Hasılı durum müslümanların Tanrısı açısından hâlen vahim.

Bu saatten sonra buraya gelip, bu arapsaçını çözeceğini zannetmiyorum.

Hem hangi yüzle gelecek ki ?!

tarihinde kavak tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
On 25.04.2017 at 19:53, robertobaggio said:

MAİDE SURESİ 45. AYETİ NEDEN GÖRMÜYORSUNUZ ? ALLAH YAHUDİLERİN YAPTIĞI ÇARPIK KANUNLARI DÜZELTMEYE ÇALIŞIYOR VE HER TÜRLÜ SINIFI KATARAK YAPIYOR BUNU ÇÜNKÜ YAHUDİLER ZENGİN KAFİR AYRIMI YAPIYORLARDI MAİDE 45İ OKU : Onlar için onda (Tevrat'ta) cana can, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş ve yaralara da karşılıklı şekilde kısas hükmü koyduk. Kim bu hakkını bağışlarsa o kendisi için keffaret olur [7]. Kimler Allah'ın indirdikleriyle hükmetmezlerse işte onlar zalimdirler.  CANA CAN İŞTE BU KADAR BASİT YİNE TARİHSEL BAKIŞTAN YOKSUN BİR YORUM... SOSYOLOJİ İŞİN İÇİNE KATILMADAN KURANI YORUMLAYAMAZSINIZ ARKADAŞLAR BU SİZİN YAPMAYA ÇALIŞTIĞINIZ ŞUNA BENZER ROMA TARİHİ YAZIYORSUNUZ AMA GLADYATÖRLÜK FELAN BÖYLE ÇOK ACIMAZSIZCA VAHŞİCE DİYE BEN BUNDAN BAHSETMİYİM EN İYİSİ DİYORSUNUZ BU KADAR BİYONİK ROBOT OLMAYIN ARKADAŞLAR BİRAZ TARİH VE SOSYOLOJİ BİLİNCİYLE YORUM YAPMAYA ÇALIŞIN  

 

Cana can diyor ama o yahudiler için gerçerli

Müslümanlıkta olmaz

Zira müslüman Çok beyefendi çok iyi çok dürst içi dışı tertemzi bir insandır

Kölelerine ve hizmetcilerine kendisine baktığı gibi bakar

kendi ne giyerse hizmetcileride onu giydirir

ne yerse hizmetcilerinede onu yedirir aynı sofraya oturur başka sofraya oturtmaz

günde 20 liraya yemek yerse 20 liraya

günde 100 liraya yemek yerse hizmetci ve kölelerinede 100 'er liralık yemek yedirirdi 

 

hangi cins yatak yorgan kullanırsa hizmetçilerine ve kölelerine aynı yatak yorgan verir.

Nereye gezmeye giderse kölesinide oraya gezmeye götürürdü

 

Müslümanlar

daha doğrusu sadr-ı islamdaki sadık müslümanlar işte böyle çok iyi insanlardı, Allah onlara hep yardım etti

bir kere resülüllahın sözünü dinlemediler diye Alili ömerli ebubekirli  O Muazzam koca orduyu bozmuştur uhudda

hatta Allah kuran söyle der 

Anlat habibim beni anlta yalvaırırım anlat!!!

 

Siz şu zamanda şöyleydiniz ben sashabuna nasıl koşup yardım ettim

anlat onlara beni habibim anlat anlat

siz filan savaşta şöyleydiniz size nasıl yardım ettim vs..

Onlar yani sadık müslümanlar çok iyi i,nsanlardı.

ufak tefek hatta büyük bir günah işleselerde cenabı hak onları affederdi.

O yüzden cana can kısas olur demedi

anlatabiliyor muyum

 

Öldürmelerde kısasa olur dedi

Hüre hüre

abde abd

dişiy dişi ded

Bu kategorülerde kısas olur dedi

 

rikaba rikab demedi bunu ilave etmedi

zira rikab: Savaş esiri köle demektir.

Bu köleler efendilerini tanaımadklarında onları öldürmek isteyen insanlardı

 

Bedir esirleri derler ki

Biz müslümanları öldürmek için fırsat kollardık intikam intikam diye içimizde fırtınalar kopardı onları gebertmek isterken

Onlar bize bir annein oğlunu duyduğu şefkatle muamele ettiler

Günlerce hurma yediler biz en lezzetli yemekler ikram ettiler

ne taşırlarsa bize daha az taşıttılar

ne giyerlerse bizide öyle güzel giydirdiler

yataklarımız yorganlarımız aynıydı

bize kölem demediler evladım diye seslendiler

Biz bunlara bu aşk nerden geliyor dedik karşımız hazreti muhammed çıktı

bedirde öldürülen akrabalarımızın sevgisi nefrete inkılab etti,

aşk ile muhammedi olduk dediler.

anlatabiliyor muyum

sad-ı islamda bir tek köle GÖSTERİLEMEZ Kİ Aşk ile Muhammedi olmamış olsun hepsi aşkla canıyla kanıyla muhammedi olmuşlar

işte nubüvvet kuvveti!!! peygamberlik kuvveti inkar edenlere kamoon

 

İşte Cenabı hak o sadık müslümanları İnsanlara Şahit kılmıştır

O insanlar çok iyi insanlar oldukları için

cenabı hak teale mevlam cana can kısas olur demedi

Kısas

hür 

abd

ve ünsa

arasında olur dedi

Rikab katmadı

zira rikap Müşrikler esirlerdi bunlar Müslümanlara düşman insanlardı

bu esirler  İslam stajı görenede kadar fenalık yapabilirlerdi müslümanda bunların fenalıklarındna korkup onları öldürebilirdi

o yüzden sen rikab (köle) öldürdün 

cana can kısas olunur denmedi

anladın mı saygılarımı sunarım

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, Dindarr yazdı:

 

Cana can diyor ama o yahudiler için gerçerli

Müslümanlıkta olmaz

Zira müslüman Çok beyefendi çok iyi çok dürst içi dışı tertemzi bir insandır

Kölelerine ve hizmetcilerine kendisine baktığı gibi bakar

kendi ne giyerse hizmetcileride onu giydirir

ne yerse hizmetcilerinede onu yedirir aynı sofraya oturur başka sofraya oturtmaz

günde 20 liraya yemek yerse 20 liraya

günde 100 liraya yemek yerse hizmetci ve kölelerinede 100 'er liralık yemek yedirirdi 

 

hangi cins yatak yorgan kullanırsa hizmetçilerine ve kölelerine aynı yatak yorgan verir.

Nereye gezmeye giderse kölesinide oraya gezmeye götürürdü

 

Müslümanlar

daha doğrusu sadr-ı islamdaki sadık müslümanlar işte böyle çok iyi insanlardı, Allah onlara hep yardım etti

bir kere resülüllahın sözünü dinlemediler diye Alili ömerli ebubekirli  O Muazzam koca orduyu bozmuştur uhudda

hatta Allah kuran söyle der 

Anlat habibim beni anlta yalvaırırım anlat!!!

 

Siz şu zamanda şöyleydiniz ben sashabuna nasıl koşup yardım ettim

anlat onlara beni habibim anlat anlat

siz filan savaşta şöyleydiniz size nasıl yardım ettim vs..

Onlar yani sadık müslümanlar çok iyi i,nsanlardı.

ufak tefek hatta büyük bir günah işleselerde cenabı hak onları affederdi.

O yüzden cana can kısas olur demedi

anlatabiliyor muyum

 

Öldürmelerde kısasa olur dedi

Hüre hüre

abde abd

dişiy dişi ded

Bu kategorülerde kısas olur dedi

 

rikaba rikab demedi bunu ilave etmedi

zira rikab: Savaş esiri köle demektir.

Bu köleler efendilerini tanaımadklarında onları öldürmek isteyen insanlardı

 

Bedir esirleri derler ki

Biz müslümanları öldürmek için fırsat kollardık intikam intikam diye içimizde fırtınalar kopardı onları gebertmek isterken

Onlar bize bir annein oğlunu duyduğu şefkatle muamele ettiler

Günlerce hurma yediler biz en lezzetli yemekler ikram ettiler

ne taşırlarsa bize daha az taşıttılar

ne giyerlerse bizide öyle güzel giydirdiler

yataklarımız yorganlarımız aynıydı

bize kölem demediler evladım diye seslendiler

Biz bunlara bu aşk nerden geliyor dedik karşımız hazreti muhammed çıktı

bedirde öldürülen akrabalarımızın sevgisi nefrete inkılab etti,

aşk ile muhammedi olduk dediler.

anlatabiliyor muyum

sad-ı islamda bir tek köle GÖSTERİLEMEZ Kİ Aşk ile Muhammedi olmamış olsun hepsi aşkla canıyla kanıyla muhammedi olmuşlar

işte nubüvvet kuvveti!!! peygamberlik kuvveti inkar edenlere kamoon

 

İşte Cenabı hak o sadık müslümanları İnsanlara Şahit kılmıştır

O insanlar çok iyi insanlar oldukları için

cenabı hak teale mevlam cana can kısas olur demedi

Kısas

hür 

abd

ve ünsa

arasında olur dedi

Rikab katmadı

zira rikap Müşrikler esirlerdi bunlar Müslümanlara düşman insanlardı

bu esirler  İslam stajı görenede kadar fenalık yapabilirlerdi müslümanda bunların fenalıklarındna korkup onları öldürebilirdi

o yüzden sen rikab (köle) öldürdün 

cana can kısas olunur denmedi

anladın mı saygılarım sunarım

kardeşim sen nerden çıktın iyice beyaz futbola döndü bak kardeşim ben diyorum ki bir kadın(savaş esiri) bir erkeği öldürse(hür) o kadın öldürülmeyecek mi sizin dedikleriniz tam manasıyla akıl tutulması gibi geliyor bana siz burda tersten yaklaşsanız olayı anlayabilirsiniz bence senin demene göre müslümanlar keyfe göre köleyi öldürebilecek öyle mi fenalıktan kastın nedir arkadaşım burda bu çok soyut bir şey bunu kim belirleyecek o dönemde mobese felan mı vardı ? adam bir gün eve geldi diyelim kafası bozulmuş karısıyla kavga etmiş tuttu esiri öldürdü senin demene göre adama ceza verilmiyor ! bu nasıl bir mantık cana can ilkesi isra suresinde de geçiyor... bu ilahi adalete uygun değil belki o esir o adam öldürmeseydi müslüman olacaktı bu hür müslüman onu öldürerek onun bu hakkını elinden almış olmuyor mu ? biraz vicdan ve mantık lütfen

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
11 hours ago, cevizkabugu said:

 

Dinsiz Dindarrr,

Sordugum bir tane soruya irintili cevap yazmadin / yazmiyorsun isin gercegi yazamiyorsun. O seytani hasta aklinla insanlari capmaya calisiyorsun.

 

Sayın dindar ceviz :D

Valla ne sormuştun hakikaten bilmiyorum, hatırlayamyorum ve sizi de anlayamadım

o yüzden isterseniz tekrar sorunuzı yineliyim reflesh yapın bende ekran görüntüsünü çekiyim :Dapsasasa

 

özür dilerim cıvıdığım için

napıyım yazarken aklıma geliyor. düşünce mahsulu değil bu cıvıklığım 

neyse ne diyordum 

şey diyordum

siz tekrar sorunuzu refleshleyin bende sorunuzu özenle okuyup anlayıp cevap yazacağım teşekkürler iyi günler

gerçi akşamlar demem lazımdı

iyi akşamlar öptüm

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
45 minutes ago, robertobaggio said:

kardeşim sen nerden çıktın iyice beyaz futbola döndü bak kardeşim ben diyorum ki bir kadın(savaş esiri) bir erkeği öldürse(hür) o kadın öldürülmeyecek mi sizin dedikleriniz tam manasıyla akıl tutulması gibi geliyor bana siz burda tersten yaklaşsanız olayı anlayabilirsiniz bence senin demene göre müslümanlar keyfe göre köleyi öldürebilecek öyle mi fenalıktan kastın nedir arkadaşım burda bu çok soyut bir şey bunu kim belirleyecek o dönemde mobese felan mı vardı ? adam bir gün eve geldi diyelim kafası bozulmuş karısıyla kavga etmiş tuttu esiri öldürdü senin demene göre adama ceza verilmiyor ! bu nasıl bir mantık cana can ilkesi isra suresinde de geçiyor... bu ilahi adalete uygun değil belki o esir o adam öldürmeseydi müslüman olacaktı bu hür müslüman onu öldürerek onun bu hakkını elinden almış olmuyor mu ? biraz vicdan ve mantık lütfen

 

 

Sen şu noktayı kaçıyorsun 

Öldürülen köle (Rikab) denilen köledir (Abd) denilen Köle değildir 

Ve o rikab denilen kölede  

bugünkü gibi savaş meydanında, yüzünü görmeden, tanımadan sana ateş etmiş  kölede değil  canım

senin görüp hatta daha öncede çok iyi tanıyıp hali tavrını bilip

bu şekilde sana cephe alıp parçalamak isteyen bir köle

Acze düşünce aman demiş

Aman diyene kılıç vurulmıycak, Hazreti Muhammedin emri.

 

fakat müslüman bunu olurda keyfine göre öldürmüş olsa bile kısas olmaz

çünkü bu adam nihayet seni  öldürmek isteyen biriydi

Fakat buı keyfe göre öldürmesinin cezası ne ise Onu cenabı hak ahirette verir.

nitekim Halid bin velid son anında korkudan müslüman olan admaı öldürdüğünde

Peygamberimiz neden öldürdün dediğiden

korkudan kelime-i şehadet getirdi demiş

peygamberimizde kalbini yarıp baktın mı diyerek ya rabbi halin bin velidinin yaptığında ben münezzehim demiştir.

halid bin velide ise hiç bir ceza vermemiştir.

Nokta

Yanisi: Savaş esiri bir köleyi öldüren askere, dünyanın hiç bir komutanı ceza vermez veremez. öyle değil mi?

meğer ki savaş biter komutanlar alacağını alır

ondan sonra komutanlar askerine ihanet eder. o ayrı. o bir ihanettir.

 

 

 

Artı şunuda ilave edeyim

Köle öldürene kısas uygulansaydı

savaş esiri Kölelerin affersniz g.tü kalkardı bu müslümanlar aptal bizi öldüremezler yoksa bunlara kısas olunur derlerdi biz bunlar oyuna getirelim diyebilirlerdi

müslümanları aptal salak konumuna sokardı

savaş esiir köleye karşı kısas olsaydı :DAS:ASa

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
On 25.04.2017 at 17:46, Sundance said:

 

Aferim deli Dindarr, bunca mesajda "osurdum da osurdum" yazdığın halde "ateist forumda Dindarr osurtuyorlar" deyince gururuna dokunmuş. Gerçi yine ağız aynı ağız, bu sefer bize sarmışsın ama yine de sevindim. Sende zerre miktarda da olsa onur olduğunu göstermiş oldun. Biz seni tanıyamamışız.

 

Gevelemeyi bırak da, söyle bakalım günümüz TCK'da insanlar hangi sınıflara ayrılmıştır? Bak sana 2. kez soruyorum. İlkini görmemezlikten geldin, deliliğe vurdun işi. Şimdi nal kadar astım yazıya. 

 

Eğer bana günümüz TCK'sında insanların hangi sınıflara ayrıldığının anlatıldığı bir bölüm gösterirsen, burada herkesin içinde özür dileyeceğim senden. Böyle bir fırsatı kaçırmayı düşünmezsin herhalde. Hadi bekliyorum.

 

Ama günümüzde insani olarak kabul edilen insan ayrımcılığı örneği gösteremeyip de yine böyle deliliğe, cıvıklığa, yavşaklığa vuracaksan hiç cevap verme daha iyi.

 

 

Sende bana İslamda

İnsanların senin ayırdığın gibi sınıfa ayrıldığını göster bende senin elini öpücem

 

Sundance Hür lugatta: Hürdür

Bana hür birni göstersene

Özgür iraden var mı?

bana bunu ispat et

sana bit kutu cikolata alıcam

 

Sundace  Abd lugatta kul demektir

ünsa da: dişi

 

Sundace  kelime-i tevhide ne yazıyor Abdehu ve resulehu

 

Hepimiz bütün insanlar hatta peygamberimizde Abd değil midir?

 o halde Kuranda Lugaten senin ayırdığın gibi insanlar sınıfa ayrılmaz canım kamon

 

insanlar Kuranda anca 

Mümin

kafir

münkir

mürdet

Nas

İnsan

adem

diye sınıflara ayrılır..

 

Kuranda özellikle Beşer  3 kısma ayrılıar

1 Cenabı hakkın Esrarı zatiyesine agah ve sıfatı ilahisine layık olarak yaşayanlara İNSAN

2 İsimlerine bilene adem

3 bundan gayrısında Konuşan hayvan demiştir 

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, Dindarr yazdı:

 

Sen şu noktayı kaçıyorsun 

Öldürülen köle (Rikab) denilen köledir (Abd) denilen Köle değildir 

Ve o rikab denilen kölede  

bugünkü gibi savaş meydanında, yüzünü görmeden, tanımadan sana ateş etmiş  kölede değil  canım

senin görüp hatta daha öncede çok iyi tanıyıp hali tavrını bilip

bu şekilde sana cephe alıp parçalamak isteyen bir köle

Acze düşünce aman demiş

Aman diyene kılıç vurulmıycak, Hazreti Muhammedin emri.

 

fakat müslüman bunu olurda keyfine göre öldürmüş olsa bile kısas olmaz

çünkü bu adam nihayet seni  öldürmek isteyen biriydi

Fakat buı keyfe göre öldürmesinin cezası ne ise Onu cenabı hak ahirette verir.

nitekim Halid bin velid son anında korkudan müslüman olan admaı öldürdüğünde

Peygamberimiz neden öldürdün dediğiden

korkudan kelime-i şehadet getirdi demiş

peygamberimizde kalbini yarıp baktın mı diyerek ya rabbi halin bin velidinin yaptığında ben münezzehim demiştir.

halid bin velide ise hiç bir ceza vermemiştir.

Nokta

Yanisi: Savaş esiri bir köleyi öldüren askere, dünyanın hiç bir komutanı ceza vermez veremez. öyle değil mi?

meğer ki savaş biter komutanlar alacağını alır

ondan sonra komutanlar askerine ihanet eder. o ayrı. o bir ihanettir.

 

 

 

Artı şunuda ilave edeyim

Köle öldürene kısas uygulansaydı

savaş esiri Kölelerin affersniz g.tü kalkardı bu müslümanlar aptal bizi öldüremezler yoksa bunlara kısas olunur derlerdi biz bunlar oyuna getirelim diyebilirlerdi

müslümanları aptal salak konumuna sokardı

savaş esiir köleye karşı kısas olsaydı :DAS:ASa

MUHAMMED SURESİ 4. AYETE GÖRE ZATEN KÖLE ALMA İŞİ KAPANMIŞTIR SAVAŞ BİTTİĞİNDE KÖLELER SERBEST KALIR ÇOK ÖNEMLİ BİR KONU DEĞİL ZATEN...

Link to post
Sitelerde Paylaş
11 hours ago, robertobaggio said:

MUHAMMED SURESİ 4. AYETE GÖRE ZATEN KÖLE ALMA İŞİ KAPANMIŞTIR SAVAŞ BİTTİĞİNDE KÖLELER SERBEST KALIR ÇOK ÖNEMLİ BİR KONU DEĞİL ZATEN...

 

Müslüman ister bir ihsan ve minnet olarak onu serbest bırakır isterse fidye mukabilinde serbest bırakır

Bu hususda Cenabı hak müslmana ihtiyar vermiştir

Müslüman fidye isterse

O Müslümanın Tayin ettiği Fidyeyi O köle veremezse. rikab (köle) olarak kalır

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
2 hours ago, Dindarr said:

O Müslümanın Tayin ettiği Fidyeyi O köle veremezse. rikab (köle) olarak kalır

 

Yok kardesim, köle olarak kalir diye bisey yok.

 

Öncelikle o müslümanin fidye tayin etme yetkisi yok. Tutsaklar o müslümanin degil devletin tutsaklaridir. Fidyeyi yani savas tazminatini devlet tayin eder. Yoksa devlet devlet olmaktan çikar.

 

Tutsak aldiginiz askerlerin mensup oldugu devlet savas tazminati veremiyorsa devletiniz o tutsaklari karsiliksiz olarak  (mennen) saliverir, tazminat verebiliyorsa tazminat karsiliginda (fidâen) saliverir. Ama mutlaka saliverir.

 

Allah'in 47:4'teki buyrugu bu.

 

Kafirlerle karsilastiginizda  onlari dize getirene kadar boyunlari vurun. Dize getirdiginizde baglari saglam atin. Sonra ise harb agirliklarini atana kadar ya fidye ya iyilik (ile saliverin).

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
21 minutes ago, Hasan Akçay said:

 

Yok kardesim, köle olarak kalir diye bisey yok.

 

Öncelikle o müslümanin fidye tayin etme yetkisi yok. Tutsaklar o müslümanin degil devletin tutsaklaridir. Fidyeyi yani savas tazminatini devlet tayin eder. Yoksa devlet devlet olmaktan çikar.

 

Tutsak aldiginiz askerlerin mensup oldugu devlet savas tazminati veremiyorsa devletiniz o tutsaklari karsiliksiz olarak  (mennen) saliverir, tazminat verebiliyorsa tazminat karsiliginda (fidâen) saliverir. Ama mutlaka saliverir.

 

Allah'in 47:4'teki buyrugu bu.

 

Kafirlerle karsilastiginizda  onlari dize getirene kadar boyunlari vurun. Dize getirdiginizde baglari saglam atin. Sonra ise harb agirliklarini atana kadar ya fidye ya iyilik (ile saliverin).

 

Ayette "salıverin" diye bir kelime yok. Bakara/178'de "hüre hür, köleye köle, dişiye dişi kısas edilir" cümlesine orada "kısas edilir" denmiyor diye kıçını yırtarcasına itiraz edenler bu ayetteki "salıverin" kelimesinin eklenmesine itiraz etmek bir yana bir de sahipleniyorlar. İkiyüzlü, utanmazlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
30 dakika önce, Hasan Akçay yazdı:

 

Yok kardesim, köle olarak kalir diye bisey yok.

 

Öncelikle o müslümanin fidye tayin etme yetkisi yok. Tutsaklar o müslümanin degil devletin tutsaklaridir. Fidyeyi yani savas tazminatini devlet tayin eder. Yoksa devlet devlet olmaktan çikar.

 

Tutsak aldiginiz askerlerin mensup oldugu devlet savas tazminati veremiyorsa devletiniz o tutsaklari karsiliksiz olarak  (mennen) saliverir, tazminat verebiliyorsa tazminat karsiliginda (fidâen) saliverir. Ama mutlaka saliverir.

 

Allah'in 47:4'teki buyrugu bu.

 

Kafirlerle karsilastiginizda  onlari dize getirene kadar boyunlari vurun. Dize getirdiginizde baglari saglam atin. Sonra ise harb agirliklarini atana kadar ya fidye ya iyilik (ile saliverin).

boyunlarını vurun lafını çok şiddetli bulanlar var :) yahu o dönem silah yoktu roket yoktu insanları derilerini yüzerek mi öldürmek güzel  ya da yavas yavas öldürmek mi yoksa bir anda acı çektirmeden öldürmek mi güzel ayrıca allah aşırı gitmeyin diye de söyler konuyla alakası yok da yine de yazayım dedim belki bunlar burdan da saldırıya geçerler allah yardımcın olsun kardeşim iyi günler

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kölelik statü olarak bu gün varmı? YOK .O zaman Kuranın Ezeli Evrensel olduğundan hiç bahsetmeyin.Savunmalarınız geçersiz.Ayrıca Kurana hem manevidir diyorsunuz ama sonuçta Maddiyatı anlatıp onu savunmaya çalışıyorsun .Kafa  kesmek çokmu insani? Ama şunu düşün Boyun vücudun zayıf bölgelerinden biridir.Güreşte oyunların çoğu boyundan yapılır.Fikirleri yada Düşüncelerinde zayıf tarafları vardır.

tarihinde yeniçeri53 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, robertobaggio said:

boyunlarını vurun lafını çok şiddetli bulanlar var :) 

 

Boyunlari vurun (darber rikâb)  öldürün demek. Çünkü gögüs gögüse bir savastasiniz, öldürmezseniz öleceksiniz. Siz düsmani dize getirene kadar yapmaniz gereken bu.

 

Siz düsmani dize getirir getirmez yani düsman askerleri ellerini kaldirmak suretiyle teslim olmak istediklerini belirtir belirtmez onlari öldürmeyi birakip teslim alacaksiniz. "Baglari saglam atin (şuddûl vesâk)" denmesi bunu gösteriyor. Baglari saglam atacaksiniz ki kaçmayacaklar. Yoksa toparlanip yine saldirirlar.    

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, robertobaggio yazdı:

boyunlarını vurun lafını çok şiddetli bulanlar var :) yahu o dönem silah yoktu roket yoktu insanları derilerini yüzerek mi öldürmek güzel  ya da yavas yavas öldürmek mi yoksa bir anda acı çektirmeden öldürmek mi güzel ayrıca allah aşırı gitmeyin diye de söyler konuyla alakası yok da yine de yazayım dedim belki bunlar burdan da saldırıya geçerler allah yardımcın olsun kardeşim iyi günler

Kellelerini mi uçuracaksın,yüreklerine balta mı saplayacaksın,bağırsaklarını dışına mı çıkartacaksın,bunları yap,ama kutsallık maskesi altında yap.Baskın,saldırı mı düzenleyeceksin,düzenle,ama kutsallık maskesi altında düzenle.Cariye,köle elde edip,bunları kendi aranda mı bölüştüreceksin,bunları satacak mısın,kardeşine armağan mı edeceksin et,ama kutsallık maskesi altında et.Köle,cariye senin malın mı olacak,senin iznin olmadan özgürlüklerine kavuşamayacaklar mı,kavuşamasınlar,ama kutsallık maskeni tak,sonsuz bir güce dayandır bunu.

Karşıtlarının,düşünceni eleştirenlerin,düşüncene karşıtlık yapanların,düşüncenin karşıtı düşüncelerini yayanların,fitne çıkarmak,bozgunculuk yakmak,hak düzeni bozmaya çalışmak gibi nedenlerle ellerini ayaklarını mı keseceksin,acımadan öldürecek misin,asacak mısın,sürecek misin,sür,as,kes,öldür,ama kutsallık maskeni takıpta öldür,sonsuz bir güce dayandır eylemlerini.Yüreklere korku mu salacaksın,sal,ama kutsallık maskeni takıpta sal.Yayılacak mısın,birçok yeri ele mi geçireceksin,geçir,ama kutsallık maskesi altında yap,yaptıklarını sonsuz bir güce dayandır.Irkçılık mı yapacaksın,kendi kültürünü,değerlerini,kutsallarını mı dayatacaksın,başka toplumların özbenliğini yok ederek,kendine mi benzeteceksin,benzet,ama kutsallık maskesi altında benzet.Tak kutsallık maskeni,al ordularını irana git,orta asya kapılarına dayanıp,hazarlarla savaş mesela,tüm ortadoğuyu kutsallık maskesi altında tek tipleştir,kendine benzet,özbenliklerini yok et,edemediklerine de sakın üzülme,ver damardan kutsal uyuşturucuyu,senin kültürünü,değerlerini,kutsallarını,geçmişini,önderlerini benimserler.

Ne olacak ki,bizim dinimizde ırkçılık yasaktır dersin olur biter,kutsallık maskeni takıp,sonsuz bir gücü almışsın ya arkana bir kere,kutsallık maskesi altında her türlü haltı yiyebilirsin.

Gün sonunda bir bakmışsın,kutsallık maskesi altında bunları savunan,kutsallık maskesi altında ırkçılık yapan,binlerce,onbinlerce,yüzbinlerce,milyonlarca kişi olmuş.Onlar da aynı şeyi savunuyorlar,kimileri kutsallık maskesi altında sinsice arapçılık yapıyorlar,kimi kutsal uyuşturucuya bağımlı olmuş beyinler de arapçılık yapmadıklarını sanıyorlar.Bu da olabilir ne de olsa,arap ırkçılığı,arap yayılmacılığı,arap sömürgeciliği,kıyım,yıkım,kelle uçurmak,kan dökmek,el ayak çapraz kesmek,asmak,kesmek,biçmek sonsuz güce dayandırılmış, kutsallık maskesini takmış, İslam adını almış.İslam başka,o başka,o sonsuz güçteki Allahın gönderdiği son din.

Acı çektirmeden öldürmek,aşırıya gitmek dedin de usuma geldi,acı çektirmeden,boyunlarını keserek bedenlerinden ayırdığın kelleleri,sonsuza kadar cehennemde yakacak,onlara kaynar su,irin içerecek,zakkum yedirecek,derilerini yenileyip yenileyip yakacak Allahın için bugün ne yaptın.Acı çektirmeden bir kelleyi bedenine ayırıp, Allahına sundun mu,sonsuza kadar acımadan azap etsin,kaynar su,irin içirip,derilerini yenileyip yenileyip yaksın diye.

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

İslamda kölelik yok, hür-köle ayrımı yok, sınıflar yok, islam köleliği sonlandırdı .... Vs.

 

(Allah) size kendinizden bir misal verdi: Hiç size kısmet ettiğimiz şeyde elleriniz altındaki kölelerinizden ortaklarınız bulunur da onlarla siz eşit olur, aranızda birbirinizi saydığınız gibi, onları da sayar mısınız? İşte düşünecek bir toplum için ayetleri böyle ayırdediyoruz. Rum-28

 

Ulan Allaha biriniz şu islamı öğretin, bilmiyor bir de kitap yazmış!!!

Link to post
Sitelerde Paylaş
59 minutes ago, Hasan Akçay said:

 

Boyunlari vurun (darber rikâb)  öldürün demek. Çünkü gögüs gögüse bir savastasiniz, öldürmezseniz öleceksiniz. Siz düsmani dize getirene kadar yapmaniz gereken bu.

 

Siz düsmani dize getirir getirmez yani düsman askerleri ellerini kaldirmak suretiyle teslim olmak istediklerini belirtir belirtmez onlari öldürmeyi birakip teslim alacaksiniz. "Baglari saglam atin (şuddûl vesâk)" denmesi bunu gösteriyor. Baglari saglam atacaksiniz ki kaçmayacaklar. Yoksa toparlanip yine saldirirlar.    

 

Bu aşağılık, rezil, iğrenç arap dini uğruna insanlar ne kadar da iğrençeleşebiliyor, çirkinleşebiliyora güzel bir örnek.

 

1400 yıl kadar önce bir arap bedevisi iktidar hırsı ile bir şeyler yumurtlayıp bir çete kurmuş ve sağa sola saldırıp ortalığı kana bulamış, günümüzdeki gözlerini huri, memeleri yani çıkmış kız bürümüş hayal aleminde yaşayan bazı mallar bunu kutsamak için kıçını yırtıyorlar, kırk takla atıyorlar. 

 

Bu arap bedevisi önce,

 

Enfal/1. (Ey Muhammed!) Sana ganimetler hakkında soruyorlar. De ki: “Ganimetler, Allah’a ve Resûlüne aittir. O hâlde, eğer mü’minler iseniz Allah’a karşı gelmekten sakının, aranızı düzeltin, Allah ve Rasûlüne itaat edin.”

 

diyerek tüm ganimete konmak istiyor ama daha sonra

 

Enfal/41.     Bilin ki, ganimet olarak aldığınız herhangi bir şeyin beşte biri mutlaka Allah’a, Peygamber’e, onun yakınlarına, yetimlere, yoksullara ve yolculara aittir. Eğer Allah’a; hak ile batılın birbirinden ayrıldığı gün, (yani) iki ordunun (Bedir’de) karşılaştığı gün kulumuza indirdiklerimize inandıysanız (bunu böyle bilin). Allah, her şeye hakkıyla gücü yetendir.

 

tamam, beşte bir de olur, kalanı sizin olsun diyor.

 

Evlatlığının karısına göz koyuyor, hemen 

 

Ehzab/37.     Hani sen Allah’ın kendisine nimet verdiği, senin de (azat etmek suretiyle) iyilikte bulunduğun kimseye, “Eşini nikâhında tut (onu boşama) ve Allah’tan sakın” diyordun. İçinde, Allah’ın ortaya çıkaracağı bir şeyi gizliyor ve insanlardan çekiniyordun. Oysa kendisinden çekinmene Allah daha lâyıktı. Zeyd, eşinden yana isteğini yerine getirince (eşini boşayınca), onu seninle evlendirdik ki, eşlerinden yana isteklerini yerine getirdiklerinde (onları boşadıklarında), evlatlıklarının eşleriyle evlenmeleri konusunda mü’minlere bir zorluk olmasın. Allah’ın emri mutlaka yerine getirilmiştir.

 

diyerek hem etraftan gelen tepkileri önkemek istiyor hem de evlatlığının karısını haremine katıyor, evlatlığının karısı ile evlendiğinde aralarına 9 yaşında evlendiği Aişe de dahil olmak üzere 6-7 karısı var.

 

Yine bu arap bedevisi, mehir vermeden haremine kadın katmak için aşağıdaki ayeti söylüyor:

 

Ahzab/50. Ey Peygamber! Biz sana mehirlerini verdiğin eşlerini, Allah’ın sana ganimet olarak verdiklerinden elinin altında bulunan kadınları; seninle beraber hicret eden, amcanın kızlarını, halalarının kızlarını, dayının kızlarını ve teyzelerinin kızlarını sana helâl kıldık. Ayrıca, diğer mü’minlere değil de, sana has olmak üzere, mehirsiz olarak kendini Peygamber’e bağışlayan, Peygamber’in de kendisini nikâhlamak istediği herhangi bir mü’min kadını da (sana helâl kıldık.) Mü’minlere eşleri ve sahip oldukları cariyeleri hakkında farz kıldığımız şeyleri elbette bilmekteyiz. Bütün bunlar, sana herhangi bir zorluk olmaması içindir. Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

 

Bu arap bedevisi kendisine muhalefet eden herkesin öldürülmesi gerektiğini de aşağıdaki ayette dile getirmiş:

 

Ahzab/60-61. Andolsun, eğer münafıklar, kalplerinde bir hastalık bulunanlar ve Medine’de kötü haberler yayıp ortalığı karıştıranlar (tuttukları yoldan) vazgeçmezlerse, elbette seni onların üzerine saldırtırız. Onlar da (bundan sonra) orada lânete uğramış kimseler olarak seninle pek az süre komşu kalacaklardır. Nerede bulunurlarsa, yakalanırlar ve yaman bir şekilde öldürülürler.

 

Herif karıları ile arasındaki anlaşmazlıkları bile dinle çözmüş.

 

Tahrim/4-5. (Ey peygamber’in eşleri!) Eğer siz ikiniz Allah’a tövbe ederseniz, ne iyi. Çünkü kalpleriniz kaydı. Eğer Peygamber’e karşı birbirinize arka çıkarsanız bilin ki Allah onun yardımcısıdır, Cebrail de, salih mü’minler de. Bunlardan sonra melekler de ona arka çıkarlar. Eğer o sizi boşarsa, Rabbi ona, sizden daha hayırlı, müslüman, inanan, sebatla itaat eden, tövbe eden, ibadet eden, oruç tutan, dul ve bakire eşler verebilir.

 

Şu ayetlerdeki rezilliğe, saçmalığa bakın. Koskoca alemleri ve canlıları yaratan, kudreti sonsuz put işi gücü bırakmış, bir arap bedevisinin karılarını tehdit ediyor, arap bedevisine karı ayarlamakla uğraşıyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş
17 hours ago, Dindarr said:

Sen şu noktayı kaçıyorsun 

Öldürülen köle (Rikab) denilen köledir (Abd) denilen Köle değildir 

Ve o rikab denilen kölede  

bugünkü gibi savaş meydanında, yüzünü görmeden, tanımadan sana ateş etmiş  kölede değil  canım

senin görüp hatta daha öncede çok iyi tanıyıp hali tavrını bilip

bu şekilde sana cephe alıp parçalamak isteyen bir köle

..........
.........

Yanisi: Savaş esiri bir köleyi öldüren askere, dünyanın hiç bir komutanı ceza vermez veremez. öyle değil mi?

meğer ki savaş biter komutanlar alacağını alır

ondan sonra komutanlar askerine ihanet eder. o ayrı. o bir ihanettir.

 

Artı şunuda ilave edeyim

Köle öldürene kısas uygulansaydı

savaş esiri Kölelerin affersniz g.tü kalkardı bu müslümanlar aptal bizi öldüremezler yoksa bunlara kısas olunur derlerdi biz bunlar oyuna getirelim diyebilirlerdi

müslümanları aptal salak konumuna sokardı

savaş esiir köleye karşı kısas olsaydı :DAS:ASa

 

16 hours ago, Dindarr said:

Sende bana İslamda

İnsanların senin ayırdığın gibi sınıfa ayrıldığını göster bende senin elini öpücem

 

Sundance Hür lugatta: Hürdür

Bana hür birni göstersene

Özgür iraden var mı?

bana bunu ispat et

sana bit kutu cikolata alıcam

 

Sundace  Abd lugatta kul demektir

ünsa da: dişi

 

Sundace  kelime-i tevhide ne yazıyor Abdehu ve resulehu

 

Hepimiz bütün insanlar hatta peygamberimizde Abd değil midir?

 o halde Kuranda Lugaten senin ayırdığın gibi insanlar sınıfa ayrılmaz canım kamon

 

insanlar Kuranda anca 

Mümin

kafir

münkir

mürdet

Nas

İnsan

adem

diye sınıflara ayrılır..

 

Kuranda özellikle Beşer  3 kısma ayrılıar

1 Cenabı hakkın Esrarı zatiyesine agah ve sıfatı ilahisine layık olarak yaşayanlara İNSAN

2 İsimlerine bilene adem

3 bundan gayrısında Konuşan hayvan demiştir 

 

3 hours ago, Dindarr said:

Müslüman ister bir ihsan ve minnet olarak onu serbest bırakır isterse fidye mukabilinde serbest bırakır

Bu hususda Cenabı hak müslmana ihtiyar vermiştir

Müslüman fidye isterse

O Müslümanın Tayin ettiği Fidyeyi O köle veremezse. rikab (köle) olarak kalır

 

Adamsın Dindarr.

Kıvırmak vb. yok..

Adamın dibi.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 hours ago, sağduyu said:

 

Ayette "salıverin" diye bir kelime yok. Bakara/178'de "hüre hür, köleye köle, dişiye dişi kısas edilir" cümlesine orada "kısas edilir" denmiyor diye kıçını yırtarcasına itiraz edenler bu ayetteki "salıverin" kelimesinin eklenmesine itiraz etmek bir yana bir de sahipleniyorlar. İkiyüzlü, utanmazlar.

 

sağduyu yine güzel bir noktaya parmak basmışsın..anlayana tabii..

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...