Jump to content

Kuran'ın Çelişkilerine Örnekler 2


Recommended Posts

  • İleti 1,1k
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 saat önce, sağduyu yazdı:

 

Ben ""ancak öldüren kimse"  demiyorum, çevirenler öyle çevirmiş, daha farklı çeviriler de var.

 

Ayetin ne dediğinin anlaşılamaması ya da "kısas sadece hür hürü, köle köleyi, kadın kadını öldürdüğünde uygulanır" anlamı çıkması benim sorunum değil, bu kitabı yazanların sorunu. Bu kitabı yazanlar ne demek istediklerini anlatamayacak kadar salak ve cahilse ben ne yapayım?

 

Ayetin yazılma sebebi de şuymuş:

 

1- Şa'bî dedi ki: 

"Arab Kabileleri'nden iki kabile arasında bir savaş vardı. Bu iki kabi­lenin birisinin diğerine üstünlüğü vardı. Bu sebeple dedi ki: "Bizim kölemize karşılık si­zin hür olanınızı, kadınımıza karşılık da erkeğinizi kısas edeceğiz. Bu sebeple Allah Teala bu âyeti indirdi."[168]

2- Katade'den şöyle rivayet edilmiştir: 

Câhiliye devri insanlarında zu­lüm ve şeytana itaat hüküm sürüyordu. Onlardan, güçlü olan bir kabilenin kölesini başka bir kabilenin kölesi öldürdüğünde, "buna karşılık kesinlikle hür bir adamdan başkasını öldürmeyi kabul etmeyiz" derlerdi. Diğer kabile­lerden bir kadın bunlardan bir kadını öldürdüğünde de "bunun yerine bir er­kekten başkasını öldürmeyi kabul etmeyiz" derlerdi. Yüce Allah, bu haksızlığı ortadan kaldırmak için "Hüre hür, köleye köle, kadına kadın öldürü­lür" mealindeki âyeti indirdi.[169] 

3- Saîd İbni Cübeyr'den (r. a.) İbnu Ebî Hatim anlattı:

-İslamdan biraz önce, Araplardan iki kabîle câhiliyet döneminde savaştılar. Aralarında öldürme ve yaralama vardı. Ta Müslüman oluncaya kadar, köleyi ve kadınları öldürürler, bâzısı bâzısından bir şey almazdı. İki kabileden biri diğerinden mal ve adet bakımından çoktu. Onlar bizden bir köle ölünce, onlardan bir hür, bizden bir kadın ölünce, onlardan bir erkek ölmedikçe razı olmayız diye yemin ettiler.

Onlar hakkında, Bakara: 2/178 ayeti indirildi.

 

 

 

1. Lan gerizekalı mal, İslam dinine göre Tevrat da, Kuran da Allah tarafından indirilmiş kitap değil mi? İslam'a göre bir hüküm Allah tarafından indirilmişse hangi kitapta yazdığının ne önemi var? Put burada ben bu hikmü Tevrat'ta yazmıştım ama artık geçerli değil diyor mu?

 

Bu arada çoğu İslam alimine göre Bakara/178, Maide/45 tarafından nesh edilmiştir yani hükümsüz kılınmıştır.

 

2. Bakara/178:

 

el hurru bi el hurri          : hür hür ile
ve el abdu  bi el abdi     : ve köle köle ile
ve el unsâ  bi el unsâ    : ve kadın, dişi kadın ile, dişi ile

 

Maide/45. 

 

en nefse bi en nefsi        : cana can ile
ve el ayne bi el ayni        : ve göze göz ile
ve el enfe bi el enfi          : ve buruna burun ile
ve el uzune bi el uzuni    : ve kulağa kulak ile
ve es sinne bi es sinni    : ve dişe diş ile

 

Bakara/178 ile Maide/45 arasındaki ifade nasıl aynı değil, al, iki ayette de aynı kalıp kullanılmış.

 

Sorular hala geçerli:

 

Sorular:
 
1. Maide/45'e göre, göze can veya buruna göz kısas edilir mi?
 
2. Yukarda yürüttüğünüz mantığa bağlı kalarak, Bakara/178'e göre, erkeğe hür kısas edilir mi?

 

Maide 45 in başındaki ifadeye bakarsan; onlara yazdık diyor... Kur'an'da mesela onlara(yahudilere) has başka haram kılınmış şeylerde anlatılır...

.

Yahudi olanlara her tırnaklı (hayvanı) haram kıldık. Sığırlardan ve koyunlardan, sırtlarına veya bağırsaklarına yapışan veya kemiğe karışanlar dışında iç yağlarını da onlara haram kıldık. 'Azgınlık ve hakka tecavüzde bulunmaları' nedeniyle onları böyle cezalandırdık. Biz şüphesiz doğru olanlarız. [6-ENAM, 146]

.

Allah Kur'an'dan sorumlu olduğumuzu söylüyor... Yani Kur'an'a iman eden bir kişiyi, Tevrat'ın hükmü bağlamıyor...

 

Bakara 178 deki ifade ile Maide 45 arasındaki farkın nedeni;

 

Bakara 178 'de: "Öldürme durumlarında" kısas yazıldı diyor... Sonraki gelen ifade sadece "ARDIŞIK" olarak geliyor, yani "kısasın şartı" değil... Kısasın tek şartı var oda "CİNAYET" durumu...

 

Maide 45 'de ise: "Cana can, göze göz, buruna burun..." Kısas var diyor...

 

Fark "sizin gösterdiğiniz yerde" değil zaten...

 

Bu dediğim farkı dikkate alarak bir daha bakın ayete:

 

BAKARA 178:

 

 

Yâ eyyuhe-lleżîne âmenû = Ey iman edenler!

 

kutibe ‘aleykumu-lkisâsu fi-lkatl(e) = Farz kılındı size kısas "ÖLDÜRMELERDE"

 

-lhurru bilhurri vel’abdu bil’abdi velunśâ bilunśâ = O Hür o hüre, o köle o köleye, o kadın o kadına

 

 

Maide 45:

 

 

Veketebnâ ‘aleyhim fîhâ enne = Yazdık Onlara(yahudilere) Onda(tevratta) muhakkak

 

nne-nnefse bi-nnefsi vel’ayne bil’ayni vel-enfe bil-enfi velużune bilużuni ve-ssinne bi-ssinni velcurûha kisâs(un) = Cana can, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş ve yaralara Kısas

 


 

Link to post
Sitelerde Paylaş

"O hür o hüre o köle o köleye o dişi o dişiye" diye çevirmek de Kuranı kurtarmıyor ki! :D

 

O zaman "o öldürülen hüre o öldüren hür", gerisi de bu şekilde olur. Yine hüre ancak hür kısas edilebilir, köle dişi de aynı. :lol:

 

Olmadı! Gene kurtaramadınız Kuranınızı Müslümler...

 

O değil de bir tane saksı çalışan Müslüm çıkacak da "madem o zaman köle efendisini, kadın kocasını öldürür, yine kısastan kurtulur, hür kayırılmıyor ki!" diye sormayı akıl eder mi ki diyorum, nerdeee! :D

 

Saksı çalışsa! Heeey saksı hey! Allah da bi gübrelemedi şu saksıları ha!

 

Hüthüt kuşunun getirdiği habere göre Allah aslında ayeti "sadece "abdi bil abd" şeklinde postaya vermiş. Verirken de heralde bunu sadece köleye köle anlamayacaklardır, az mal gerçi müminlerim ama o kadar da bununla kulumu öldürene kısas yapın dediğimi anlarlar diye düşünmüş.   Cebrail ayeti Muhammede getirince Muhammet hemen önce Ebubekire koşmuş. "Yaaa Ebabekri müjdemi isterim ayet indi" diyecekmiş fakat o ne? Eba bekr karılarından birini dövüyor! Muhammedin birden jeton düşmüş. Ana lan şimdi bu karı ölse, koskoca Eba bekri kısas mı edecem lan be? Kafası karmakarışık olmuş. Ömer bu işi çözer diye Ömere koşmuş. Ana! O ne? Ömer de kaçan ve yakalanan bir kölesini dövüyor! Anaaa! Şimdi bu köle ölse? Koskocaman Ömer ulan! Kısas!!! Hadi beee demiş. Bu Allah da iyice şaşırdı dur lan gitme Cibriiil diye bağırmış. Cebrail "gene ne var kaç bin yıllık yol gidecem senin haberin var mı ülen" demiş. Muhammed böyleyken böyle demiş.

 

Cebrail yüzünü ekşitmiş. "Aaaa yeter ama be!" diye söylenmiş. Elli bin yıllık yolu git, ayeti yenile, geri gel, bir daha geri git! İstifa ediyom lan ben!" Bu sefer Muhammed paniklemiş. "Dur kanka ya atarlanma hemen! Hallederiz! Kafanı yorma! Benim okumam yazmam yok, çıkar bakayım kalemi!" Cebrail kızmış: "Olur mu ülen! Allah beni naapar ondan sonra?" Muhammed onu ikna etmiş. "Bişeycik demez. Yaz sen! Hüre hür yaz. Sonra abdi bil abd, o tamam, hürden sonra gelince şimdi bu abd köle olarak anlaşılacak artık nasıl olsa! Hür x Abd. Hür x Abd. Tamam. Tabi ama demi yani! Hür x kul olur mu hiç! Olmaz. Devam et, arkasına da ünsa bil unsa yaz. Yazdın mı! Tamaaam! Bu iş bu kadar."

 

Cebrail geri dönüp "senin Muhammet böyleyken böyle yaptı" deyince Allahın tepesi atmış. "Lan bu Muhammet de fazla oldu! habibimiz dedik bağrımıza bastık! Şu yediği naneye bak! Ülen bu nasıl ayetimi değiştirir be!" Cebrail atılmış: "şah damarını koparayım mı allaam!" Allah bir iki tur atıp öfkesini bastırıp "aman yaa neyse" demiş. Eee ne de olsa ya habibi! "Eni konu köleylen kadın! Ölürlerse ölsünler, hakkaten de şimdi Ebubekirlen Ömer de köleye kadına kısas edilmez yahu!" demiş.

 

"Tabi canııım!" demiş Cebrail. Onun derdi Muhammede bir daha gidip olmazmış öyle" dememekmiş tabii. Yoksa Muhammede gidip iyi bir zılgıt geçesi varmış ama... Elli bir yılllık yol!

 

Cebrail zaten daha ilk vahyi götürüp de Muhammed: "Okumam yazmam yok!" dediğinde kıl olmuşmuş Muhammede. "Laaan ben bunca yolu bu cahil adam için mi geldim yaaa!" diye öfkesinden Muhammedi canını çıkaracak kadar sıkıştırmış. Azrail cep telefonuna mesaj gelince "bize iş çıktı, biri ölmek üzere, gideyim şunun canını almaya" demiş. Gidip baksa ne görsün? Cebrail adamın birini habire sıkıştırıyor, herif mosmor, gitti gidecek!" Panikle: "Yaaa Cebrail aklını mı kaçırdın, meleksin sen olum" demiş. Cebrail burnundan soluyormuş: Ne yapalım, sen de meleksin ama habire can alıyorsun!" Azrail "lan dellenme olum, ölecek, bırak şunu? Kim bu? demiş. "Muhammed buymuş!" Azrail "Bırak olum daha onun ömrü var" demiş. "Yaaa okuma yazma bilmiyor ya! Oku diyom, bakıyo!" "Olum Allahın işine karışılmaz. Sen işine bak, ezberledin mi ayeti Muhammed?" "Abi ezberlemez olur muyum, iki saattir sıkıştırıp tekrarlıyor. Bak şimdi İkra bismi rabbike..." "Tamam tamam ezberlemiş işte, hadi gidelim sakin ol kanka." Cebrail söylene söylene Azraille birlikte uzaklaşmışmış.  

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ne ne ne? :lol: Ülen ben bu balatayı sıyırığın saçmalamalarını okumuyordum ama eğlenceyi kaçırmışım meğer!

 

Neymiş, her kötülüğün karşılığı misli miymiş? Tecavüzün cezası da bu muymuş! :D

 

Lan gülmekten yıkıldım be yahu! Ha yani şimdi tecavüz edene misliyle ceza verecek, yani ona da tecavüz edeceksiniz!

 

Eğer var ya bu Müslümler balataları sıyırmamış keçileri kaçırmamışlarsa müslümden de beter olayım! Eee kimin midesi kaldırıp tecavüz edecek bu orangutana? :lol: Ya yıkıldım, yarıldım ya gülmekten!

 

Haaa, kendisine değil belki de, karısına tecavüz edeceksiniz! Bekarsa? Kız kardeşine! Yoksa? Anasına! Öldüyse? Teyzesine! Yoksa? Halasına! Yoksa? Komşusuna!!! Lan o da yok, dağda mağarada yaşıyor herif! Eşşeğine! Yoksa? Köpeğine!!! O da yok lan, herif Tarzan bile değil, münzevi! Cop soksanız olur mu! :lol:

 

Ömrümde böyle rezil kepaze bir şey duymamıştım ha! :lol: Böyle soytarılık, ömrümde görmedim be! Bu da yakında dasadas kamooon hiyııır o yeeee demeye başlar, demedi demeyin! Hayır gülmekten telef olacağız yahu!

Link to post
Sitelerde Paylaş
12 saat önce, democrossian yazdı:

 

Bunun olmayışı, çok vahim sonuçlara yol açıyor İslam ülkelerinde. Tanımının yapılmış olmayışı, tecavüzün zina kapsamında ele alınabilmesine ya da cezasız kalmasına yol açabiliyor, duruma göre. Zina kapsamında ele alınması durumunda mağdur da aynı suçlu gibi cezalandırılıyor ki bunun ne kadar korkunç bir insanlık suçu olduğunu anlatmaya gerek bulunmuyor.

 

İslam'da tecavüz diye bir kavram yoktur.

 

Cinsel ilişkide kadının onayı yoktur ki tecavüz diye bir kavram olsun. Kadın kocanın malıdır. 

 

İslam'da cinsel ilişki için tek şart evliliktir. Evlilik olduktan sonra kadının onayının, kadının yaşının hükmü yoktur.

 

Dolayısıyla İslam'a göre evlilik içinde tecavüz uygundur. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
6 hours ago, profer said:

 

Maide 45 in başındaki ifadeye bakarsan; onlara yazdık diyor... Kur'an'da mesela onlara(yahudilere) has başka haram kılınmış şeylerde anlatılır...

.

Yahudi olanlara her tırnaklı (hayvanı) haram kıldık. Sığırlardan ve koyunlardan, sırtlarına veya bağırsaklarına yapışan veya kemiğe karışanlar dışında iç yağlarını da onlara haram kıldık. 'Azgınlık ve hakka tecavüzde bulunmaları' nedeniyle onları böyle cezalandırdık. Biz şüphesiz doğru olanlarız. [6-ENAM, 146]

.

Allah Kur'an'dan sorumlu olduğumuzu söylüyor... Yani Kur'an'a iman eden bir kişiyi, Tevrat'ın hükmü bağlamıyor...

 

Bakara 178 deki ifade ile Maide 45 arasındaki farkın nedeni;

 

Bakara 178 'de: "Öldürme durumlarında" kısas yazıldı diyor... Sonraki gelen ifade sadece "ARDIŞIK" olarak geliyor, yani "kısasın şartı" değil... Kısasın tek şartı var oda "CİNAYET" durumu...

 

Maide 45 'de ise: "Cana can, göze göz, buruna burun..." Kısas var diyor...

 

Fark "sizin gösterdiğiniz yerde" değil zaten...

 

Bu dediğim farkı dikkate alarak bir daha bakın ayete:

 

BAKARA 178:

 

 

Yâ eyyuhe-lleżîne âmenû = Ey iman edenler!

 

kutibe ‘aleykumu-lkisâsu fi-lkatl(e) = Farz kılındı size kısas "ÖLDÜRMELERDE"

 

-lhurru bilhurri vel’abdu bil’abdi velunśâ bilunśâ = O Hür o hüre, o köle o köleye, o kadın o kadına

 

 

Maide 45:

 

 

Veketebnâ ‘aleyhim fîhâ enne = Yazdık Onlara(yahudilere) Onda(tevratta) muhakkak

 

nne-nnefse bi-nnefsi vel’ayne bil’ayni vel-enfe bil-enfi velużune bilużuni ve-ssinne bi-ssinni velcurûha kisâs(un) = Cana can, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş ve yaralara Kısas

 


 

 

Yeryüzünde senin kadar salak, senin kadar bir insan nasıl olabiliyor, hayret! İnsan ne kadar çabalarsa çabalasın, yine senin kadar mal olamaz, sen eşi görülmez bir vakasın. Sen mallıkta, aptallıkta, gerizekalılıkta dünyada 1 numarasın, senin bu mallıkla Guinnes rekorlar kitabına girmen gerekir.

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
12 hours ago, teflon said:

 

O ayete yüzyıllardır tüm islam alemi takılıyor! Hanefisi farklı yorumlamış, şafiisi farklı, berikisi farklı. Ama profer ve hasan akçay vb.. Sizler ise bunu resmen; şimdiye kadar hiç kimsenin takılmadığı, tüm islam aleminin, tüm islam tarihi boyunca istisnasız ve tek bir şekilde anlamışçasına yorumluyor, bu şekilde lanse etmeye çalışıyorsunuz.

 

Hanefisi, şafisi, berikisi farkli yorumlamis mi ben bilmiyorum. Farkli yorumladiklarina dair elimde kanit ta yok. Ama siz biliyorsunuz ki söylüyorsunuz, elinizde kanit var. Lütfen getirin o kanitlari.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kaldi ki ben hiç "bir mezhebdeki islam"in müslümani degilim, "Kuran'daki islam"in müslümaniyim. Hanefî mezhebine ya da şafiî mezhebine ya da her hangi baska bir mezhebe bagli degilim. Çünkü Kuran dinde hiziblesmeyi ŞiRK sayiyor (Rum 31-32):

 

Allah'a yönelin, O'nu kâle alin ve salâti yerine getirin. ŞiRK erbabindan olmayin. Onlar dinlerini parça parça etti onlar, kendileri de bölündüler. Bi de her HIZiB kendi elindekiyle övünür -kulli HIZBiN ledeyhim ferihûn.

 

Mezhebli müsriklerin yorumu muteber... ama senin yorumun degil, benim yorumum degil. Öyle mi? 

  

Link to post
Sitelerde Paylaş
13 hours ago, teflon said:

Bir bölümü: bu ayetin lafzi anlamından böyle bir iey çıkmıyor, demiş. (Hanefi) Bir diğeri (Şafii, hanbeli ve maliki) ise köle ve hürü kıssasta eşit saymamışlar.

 

Bu saçmaliklari fasulye gibi nimetten sayip nolur bana dayatmayin. Kisas şu mezhebe göre şöyle bu mezhebe göre böyle olamaz. Çünkü KISAS suça biçilen "adil karşilik"tir, "esit ceza"dir. Kisilere bagli degildir.

 

Şu linkte Kaf Sad Sad maddesini tiklayin. Arapçanin kadîm sözlüklerinde "kisas"in tanimini göreceksiniz (El-Mufredât fî Gharîb el-Kur'ân, Lisân el-Arab, Tâc el-Arûs min Cevâhir el-Kamûs...): http://www.studyquran.co.uk/PRLonline.htm

 

2:178'in Türkçesini bir daha veriyorum:

 

Iman edenler! Öldürmelerde esit ceza ilkesi yazildi size.

Hür ile hür, köle ile köle, disi ile disi...

Öldürülenin kardesi tarafindan cezanin birazi bagislanana düsen ise örfe uyup ona güzelce ödememede bulunmaktir. Allah'tan bir hafifletme ve esirgemedir bu. Hâlâ haddi asana ise aci bir azab var

Link to post
Sitelerde Paylaş

E iyi işte biz de öyle diyoruz! Hür ile hür, köle ile köle, dişi ile dişi, eşit karşılık! Aynen! Hürü hür öldürdüyse, köleyi köle öldürdüyse dişiyi dişi öldürdüyse kısas yapacaksınız diyor geriler. Yani Hür köle öldürdü diye kısas olmaz diyor vahşiler. Eşit karşılık, hüre karşı hürü kısas. Hüre karşı kadını kısas eşit olmaz diyor cahiller. Hür köle kadın bunlar eşit değiller diyor cahil çöl yağmacıları.  

Link to post
Sitelerde Paylaş

Cahil çöl yağmacılarının ilkel vahşi hukukuna göre hüre karşı hür köleye karşı köle dişiye karşı dişi kısas edilmesi kısasın şartı. Bu şart yerine gelmeden kısas olmaz diye insanlık dışı, ilkel ve vahşi bir çöl yasası koymuş bu cahil yağmacılar da...

 

Ben ondan geçtim, şu tecavüze tecavüz olayına hâlâ gülüyorum. Lan bu Müslümlerin saçmalıklarına da gülecek miyiz ağlayacak mıyız ben de şaşırdım ha! En iyisi gülelim de neşemizi bulalım deyip gülüyorum. Yoksa bunların bu zırvalarına bir de ağlamaya kalksak üüüü, o zaman hepten bottan iş...

 

Aslında ağlanacak halimize gülüyoruz bakmayın da... Niye ağlanacak halimiz, rezalete bakın, şu kadar geri zekalı manyak tipler etrafımızda her yerdeler, düşünmesi bile insanın midesini kaldırıyor. Her yeri bunlar doldurmuş, elini sallasan ellisine değiyor! Walking Dead'in ta kendisi bu ya! Her yanın zombilerle sarılı, zombiye dönüşmeden hayatta kalayım diye savaş veriyorsun! Aynısı! Hayır şu kadar geri zekalı manyaklarla aynı ortam paylaşılır mı yahu?

 

Bunlar bu tecavüze tecavüzü uygulayabilmek için goril mi eğitecekler acaba, infaz yerlerinde? :lol: Heralde gorile cezayı infaz ettirecekler! Goril eğitimli, ne yapacağını biliyor! Mahkum getirildi mi haaa, tamam, anlıyor yapılacak işi var! :D Hayır yani bu görevi anca ya goril yerine getirir, ya orangutan! Gerçi Müslüm bunlar ya, belli olmaz. Kendileri de yapabilirler! Müslüm dedin mi beklenmeyecek bir şey yok! Onu da yapar bunlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
15 hours ago, teflon said:

Kuran apaçıksa olmalıdır a ne gerek var Hasan Be

 

Size sordum: "Hürrü bil hürri vel abdu bil abdi vel ünsâ bil ünnsâ"nin anlami nedir? Benim size sordugum bu soruya Muhammed Esed'in verdigi cevap iste o. Muhammed Esed'e göre bunun anlami "Cinayeti eger örnegin hür bir adam islerse cezayi o hür adam görmelidir" seklinde olmalidir. Neden bu olmalidir, onu da açiklamis: Çünkü o ifade iCAZ denen bir anlatim tarzidir. Kuran o anlatim tarzini seçip kullanmis. 

 

Muhammed Esed'in açiklamasini bir daha alintiliyorum:  

 

 KISAS terimi ile baglantili olarak okundugunda "hür için hür, köle için köle, disi için disi" sartinin SINIRLI, lafzî anlamiyla alinamayacagi ve bu niyeti tasimadigi açiktir.

 

Aksi halde bu, öldürme olaylarinin çogunu, örnegin bir hürün bir köle tarafindan ya da bir disinin bir erkek  tarafindan öldürülmesini ya da tersini disarda birakir.

 

O halde yukardaki sart Kuran'da çok SIK rastlanilan eksili ifade (icaz) tarzinin bir örnegi olarak alinmalidir ve onun yalnizca bir anlami olabilir ki o da "cinayeti EGER hür bir adam islerse cezayi o hür adam görmelidir, eger bir köle islerse cezayi o köle görmelidir..." seklinde olmalidir.

 

Baska bir deyisle statüsü ne olursa olsun suçu isleyen erkek ya da disi (ve yalnizca onlar) suça uygun düsen bir sekilde cezalanmalidir. 

 

Benim gördügüm o ki yalnizca Muhammed Esed degil nerdeyse HERKES o ifadenin anlami bu olmalidir diyor. Örnegin Süleyman Ates, Elmalili... Ama o ifadeyi siz kendi AKIL terazinize vurun ve ve lütfen açiklayin: "Hür ile o hür ve köle ile o köle ve disi ile o disi"nin anlami nedir?  

Link to post
Sitelerde Paylaş

M. Esed'in gerekçeleri çok saçma. Köle ve kadın kolay kolay adam öldüremezler. Bu çok istisnai bir durum. Cinayetlerin çok büyük çoğunluğunun hür adamlar tarafından işleneceği çok açık. İşte bu hür adamlar eğer başka bir hür adamı öldürürlerse sorun çıkıyor. Yoksa köleyi, kadını öldürmüşler sorun değil diyor cahil çöl yağmacıları. M. Esed'in zırvalarına filan bakılmaz. Açılır Kuran'a bakılır. Herif yoğurtçu ülen, yoğurdum ekşi mi diyecek? Herif dogmadan nema sağlıyor, çıkar sağlıyor, geçim sağlıyor, dogma bitse, adam aç aç! Sömürü hortumu kesilir herifin! Salakların kanını ememez!

 

Müslümler, bu işten çıkışınız yok. Bak ben de müslümdüm zamanında, bu işleri bilirim. Tek çıkışınız var, onu da kıyağım olsun, söyleyeyim: Emeviler Kuran'ı değiştirmişler. Tek çıkışınız bu. Haaa, inne enzelna zikra ve inna lehu le hafizun mu, onu da Emeviler yazmış. Bizden başka biri daha değişiklik yapmaya kalkmasın diye! Bak bu kıyağımı da unutmayın! Müslümlere hiç iyi tarafımdan tutmaz ama bugün nedense Müslümlere içimden tuttu. Akşam tecavüze tecavüz olayına çok güldüm, iyi kafa yaptı heralde! :D 

 

Haaa, koskoca Allah dört saltanatçı sömürücü gidiye pabuç mu bıraktı sorunu... Onu da siz halledin. Kolayı da var, hayret yaaa, bugün niye bu kadar iyiyim lan bu Müslümlere karşı? :lol: Hayret haaa, kendimi tanıyamıyorum! Bir empati, bir empati, sanırsan Müslüm oldum haaa! :D

 

Bak bu kıyaklarımı unutmayın ama! Şimdi: Allahın zaten öyle bir amacı yok. Öyle Kuran indireyim, koruyayım değişmesin filan diye. Değişirse değişsin baba, akıl vermiş fikir vermiş! Doğruyu her şartta, her şekilde bulmak zorundasınız! Tamam? Çıkış bu. Doğru çok değerli bir şey, Allah onu öyle hazır vermiyor! Tamam? Ülen Müslümlere nasıl içimden tuttu böyle anlamadım haaa!

 

Ülen var ya, Müslüm olacak adammışım haaa! Bir Müslüm olsam var ya, altından kalkamayacağım mevzu olacağını sanmıyorum. Şu mevzunun altından kalkana hangi konu vız gelmez ki? :D Ülen ben süpermenim yahu, Müslüm olsam Allah Mehdi yapar beni lan valla! Ana valla dedim, dur len neredeyse Müslüm filan olacam allah muhafaza şeytan kulağına kurşun, allaam yazdıysa bozsun evlerden ırak yarappiiiim! :D

 

Lan dur demo, saçmalama, Müslüm olup gidecen olum, ne allahı ne muhafazası, kafayı mı sıyırdım ben ya? Hep şu tecavüze tecavüz mevzusu yüzünden! Beni güldürdün, Allah da seni güldürsün hesabı! :lol:

Link to post
Sitelerde Paylaş

Olmuș 26 sayfa:

Hâlâ mâlum Tanrıdan bu kargașayı bitirecek bir açıklama yok, sanırım pek umrunda değil.:D

Bu insan ürünü! eseri herkes farklı anlayacaksa, hele ki ana dili arapça olan uzmanların tercümesi de hiç kaale alınmacaksa, hiç kimse okumasın daha iyi. Nasılsa herkes bildiğini dayatıyor. Bu Tanrı gerçekten acınanak halde.

Bu kitabın apaçık mesajı șu herhalde: Akuyacan ama anlamayacan  !

 

tarihinde kavak tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
16 hours ago, teflon said:

"O" demek istese o zamiri oraya koyardı. Bu kadar aciz mi tanrınız? ..Yeri gelmişken demek :) Bu yazdığına sen inanıyor musun? Rasyonel biri ciddiye alır mı bunu? Yer mi? Yemez.

 

"El hürrü bi el hürri"deki el  kelimesi zamir degil sifattir. Ingilizcedeki the gibi ve Türkçedeki o gibi. The kelimesi niteledigi ismi belirleyip bilinir hale getirir. Örnegin THE FREE "o hür"dür. Her hangi bir hür degil sözü edilen suçlu hür, O HÜR. "El hürrü bi el hürri"deki el de HÜR ismini niteleyip biliniri hale getirir. Yani "El hürrü bi el hürri"nin Türkçesi "O hür ile o hür"dür. Her hangi bir hür degil suçu islemis olan hür, o hür. Suçu islemis olan hür ile cezaya çarpilan hür. AYNI KiSi. 

 

Özür dilerim, ders verdigimi düsünüp bana ukala demeyin. Mecbur kaldim. Bi de... konu üzerinde kitap yazdim, bazi okullarda bir ara ders kitabi olarak  seçildi. Ukalalik yapmiyorum yani, biraz birikimim var.    

Link to post
Sitelerde Paylaş

kavak, dur elim değmişken şu Müslümlere bir iki kıyak daha geçeyim! Şimdi... Müslümler diyecek ki o zaman Emevilerin yazdığı bir züttürü ile nasıl namaz kılacaz?

 

Bakın Müslümler, ne kadar iyiyim, bu zor sorunuza bile yanıt bulacağım! Bakın şimdi: Allah namazda Kuran okuyun dedi mi kardeşim? Yobazlar diyecek ki dedi. Nerde dedi, Müzzemmil 60 da dedi ki kurandan kolayınıza geleni okuyun. Peki namazda okuyun dedi mi? Diyecekler ki eee efenim dedi. Nasıl dedi, gece namaza kalktığınızda dedi. Namaza demedi, kalktığınızda dedi! Üstelik bunu da Emevilerin yazmış olabileceği de kenarda duruyor ha, o da var!

 

Namazda mamazda, Emevilerin yazdığı bir züttürüyü niye okuyalım diyebilirsiniz. Okuyacaksınıııız, çünkü aslını Allah yazdıydı bunun. Neresini değiştirmişler anlamaya çalışacaksınız. O yüzden okuyacaksınız. Ama öyle aptesler alarak öüzüler çekerek değil! :lol:

 

Lan size fıkra bile anlatacam lan Müslümler! Lan çok fazla iyiyim yahu! Nooldu lan bana? :D

 

Hocanın torunu olmuş. Hocaya gelmişler, ya hoca, torununun adını ne koyalım diye sana sormadılar mı, çocuğun adını Oğuz koymuşlar ya, sen koysan da Kuran'da geçen bir isim koyaydın" demişler.

 

Hoca köpürmüş, "niye geçmiyomuş lan Oğuz Kuran'da" diye paylamış adamları. Adamlar şaşkın "ya nerde geçiyor hocam, biz hiç görmedik" demişler. "Geçiyo tabi de, siz Kuran okuyacağınızda oğuzu billahi mineş şeytani racim demiyor musunuz!" :lol: 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu Müslüm zırvalarına artık bakmıyorum bile de bir bakışta okumadan ne zırvaladığını anlayabiliyorum. Gözüme çarpsın yeter. Biraz hızlı okuma alışkanlığım vardır da öğünmek gibi olmasın. Ders kitabı tabi ben de yazdım. Ama öyle din gibi züttürük otturuk konuda değil, teknik konuda.

 

Gözüme çarptığı kadarıyla hâlâ aynı çürümüş sakız... Katil hür, maktül hüre kısas edilir. Köleyle dişi de aynı. Bu anlamı kaldıracak tek argüman koyamadınız Müslümler. Sizin yaptığınız tercümeler de bu anlama çıkıyor. Bu anlamı kaldıracak hiç bir argüman bulmanızın olanağı olasılığı yok! Yok yani, olmayınca olmaz! Yaptığınız tercümeler yanlış bile demiyorum, bizim dediğimizle aynı kapıya çıkıyor!

Link to post
Sitelerde Paylaş
29 dakika önce, Hasan Akçay yazdı:

 

Özür dilerim, ders verdigimi düsünüp bana ukala demeyin. Mecbur kaldim. Bi de... konu üzerinde kitap yazdim, bazi okullarda bir ara ders kitabi olarak  seçildi. Ukalalik yapmiyorum yani, biraz birikimim var.    

 

Bizim Sizinle ilgili düșündüklerimiz önemsiz, önemli olan Tanrınız ve kitabı hakkında düșündüklerimiz. Onların pek olumlu oldukları söylenemez. Bu konu üzerinde kitap yazmıșsanız, durum Tanrınız açısından, daha da vahim desenize. Garibim kendi derdini bir türlü açık ve seçik anlatamıyor. Yardımcılara ihtiyaç duruyor demek. Bundan dahi iyi bir itiraf olamaz herhalde!  

Ayrıca merak ettim:

Kitabın adı ne ?

Hangi ülkede ve hangi okullarda ders kitabı olarak seçildi ?

 

 

tarihinde kavak tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Eee bu salak allahınız "katil yeşil gözlüyse o yeşil gözlü kısas edilecek, katil kısa boyluysa o kısa boylu kısas edilecek, katil uzun siyah saçlıysa o uzun siyah saçlı kısas edilecek diyeymiş bir de?

 

Sahi siz salak mısınız yahu! Hayır embesil filan mısınız, zeka geriliği mi var? Kimsenin zekası bu kadar kıt olamaz, kısmayı nasıl başarıyor, beyninizi nasıl dumur ediyorsunuz?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...