Jump to content

Kuran'ın Çelişkilerine Örnekler 2


Recommended Posts

1 hour ago, malta erigi said:

Evet hurru yaziyor ama bu anlam degisikligi saglamiyor ki. Hurru maktul, karsiliginda hur kissas olarak oldurulecek.

 

Simdi oldu. Ne anladiginizin yalnizca birazini sizi zorlamak suretiyle de olsa agzinizdan aldik

ama hâlâ eksik, ne dediginiz ne yazik ki anlasilmiyor. 

 

Hurru "maktul"dur diyorsunuz, tamam.

ama o zaman anlam şöyle oluyor: 

 

Maktul hürün karsiliginda "r"ü idam edin. 

 

Iyi ama hur kim?

Kim idam edilecek?

 

Lütfen bunu da açiklayin,

ondan sonra ben sizin cümleyi dogru anlayip anlamadiginiz açiklayacagim.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 1,1k
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Hasan Akçay said:

 

Simdi oldu. Ne anladiginizin yalnizca birazini sizi zorlamak suretiyle de olsa agzinizdan aldik

ama hâlâ eksik, ne dediginiz ne yazik ki anlasilmiyor. 

 

Hurru "maktul"dur diyorsunuz, tamam.

ama o zaman anlam şöyle oluyor: 

 

Maktul hürün karsiliginda "r"ü idam edin. 

 

Iyi ama hur kim?

Kim idam edilecek?

 

Lütfen bunu da açiklayin,

ondan sonra ben sizin cümleyi dogru anlayip anlamadiginiz açiklayacagim.

Hur ahmet, hur mehmeti haksiz yere oldurdu = hur ahmet idam edilir.

Hur ahmet, hur mehmetin kolesi bilali oldurdu = hur ahmet, hur mehmet'e; kendi kolesini verir. Burada hur mehmet kompanse ediliyor. Koleyi oldurmesi gerekir mi? Ayet acik degil. Acik olan hur mehmet'in kompanse edilmesi gerektigi. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, teflon said:

İlk hür öldürülen. Bu çok açık. Öldüren kimse kim. Kim olduğunun belli olması lazım değil mi zaten?

 

Sevgili teflon,

öldüren kimse kim dendigi anda söz bitmis,

AKIL DISILIK baslamistir.

 

Güzel kardesim, öldürenin kim oldugunu bilmek elbet lazim. Ama ilk hür öldürülen (malta erigi'nin deyimiyle, maktul) oldugunda öldürenin kim oldugu bilinmez hale geliyor.

 

Öldürenin kim oldugunu

hem bilmek sart diyecegiz hem de bilinmez hale getirecegiz.

Hani AKLIN GEREGi olan tutarlilik?

 

Öldürülen hüre karsilik bir hürü idam edin...

 

Peki, öldüren kim? 

hür kim?

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, malta erigi said:

Hur ahmet, hur mehmetin kolesi bilali oldurdu = hur ahmet, hur mehmet'e; kendi kolesini verir. Burada hur mehmet kompanse ediliyor. Koleyi oldurmesi gerekir mi? Ayet acik degil. Acik olan hur mehmet'in kompanse edilmesi gerektigi. 

 

2:178'deki hangi kelimeye ya da kelimelere dayanarak verdiniz bu kompanse hükmünü?

Link to post
Sitelerde Paylaş
18 minutes ago, Hasan Akçay said:

 

Sevgili teflon, öldüren kimse kim dendigi anda söz bitmis, AKIL DISILIK baslamistir. Güzel kardesim, öldürenin kim oldugunu bilmek elbet lazim. Ama ilk hür öldürülen (malta erigi'nin deyimiyle, maktul) oldugunda öldürenin kim oldugu bilinmez hale geliyor. Öldürenin kim oldugunu hem bilmek sart diyecegiz hem bilinmez hale getirecegiz. Hani AKLIN GEREGi olan tutarlilik?

 

Öldürülen hüre karsilik bir hürü idam edin...

 

Peki, öldüren kim? 

hür kim?

 

Neden bilinmez hale geliyor Hasan Bey, neden?!.. İkinci hür de öldüren ya işte? Kimse kim; kısas zaten buradan sonra başlayacak..(Bu ayeti bir müslümanla yüz yüze konuşmak lazım. Ben bunu hissediyorum şu an.)

 

Eğer kısas olarak öldürüleceklerde sınıf esas ise, öldüren neredeyse ikinci planda kalıyor. Çünkü ayetin bu yorumuna göre öldürülecek olan esas. Yok eğer, bizzat katil hür, köle, dişi yani "o" öldürülecekse, ki iki adet "el" olduğuna göre muhtemel. O zaman öldüren ikinci hür işte..

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
45 minutes ago, Hasan Akçay said:

Lütfen bunu da açiklayin,

ondan sonra ben sizin cümleyi dogru anlayip anlamadiginiz açiklayacagim.

 

Neden "seni" referans almamız gerektiğini de açıklayıver Hasan Bey bir zahmet.

Malum, en uzmanı bile yanılabiliyor ya..?

Seni referans alıp da 1400 yıllık islam tarihini ve kendi aranızdaki dahi bunca farklı yorumu elimizin tersiyle itmekten bahsediyorsun?

Tekrar tekrar vurguluyorum: ne söylediğiniz kadar, bunu birlikte söyleyip söyleyemediğiniz de önemli. Birlik ve bütünlük olmayınca, söylediklerinizin kişisel bir yorum olmaktan öte bir şansı yok. Ayrıca onları kabul ettiğimiz anda, kuranın 1400 yıldır yanlış anlaşıldığı çıkarımına ulaşıyoruz ki, bu zaten kuranın ilahi olamayacağına dair daha da büyük bir gösterge.

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Yahu Yaratıcı bir güç varsa şayet İnsanlara peygamber aracılığı ile kitap yollamasına ne hacet İnsan beyninden daha mükemmel kitapmı var?

İlahi dediğimiz kitap ve tamamlayıcıları İnsanlar tarafından mecazen yazılmışlardır.İnsan Bilinciyle alakalıdırlar.Hırsızlıkmı? Senin senden çaldığındır.Elmi? Bilincindeki elin yani Kavrayışındır.Zekatmı? Bilincinin zengin ve kuvvetli tarafının yoksul tarafına verdiğidir.Yoksa tek taraflı bir insan olursun .Ve O zengin kısmın hiç bir işe yaramaz.Kölemi? Oda bilincinle alakalıdır.Hafızan Zekana hizmet eder .Yani Onun kölesidir.

 

 

 

 

 

 

tarihinde yeniçeri53 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Hasan Bey, bir şey daha sorayım aklıma gelmişken: Hani siz ilki de ikincisi de "aynı kişi" buyuruyorsunuz ya..Pekala; bunu ilki ölen, ikincisi ise öldürülecek olan şeklinde yazmak istese nasıl yazardı?

 

Hüre hür ya da o hüre karşılık o hür..Farketmez. Burada ilkinden "öldürülen", ikincisinin ise "öldürülecek olan" şeklinde anlam çıkarılabilmesi için orijinalinin nasıl olması gerekiyor?

 

O hür ile o hürden her ikisinin aynı kişi olduğunu anlamak ile, farklı kişiler yani maktul ve katil anlamını anlamanın farkı nedir? Gramer olarak..

 

"o"ları geçtiğimiz vakit, kime gönderme yaptıkları problemi hasıl oluyor bu sefer..

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
17 minutes ago, Hasan Akçay said:

 

2:178'deki hangi kelimeye ya da kelimelere dayanarak verdiniz bu kompanse hükmünü?

Ey iman edenler! Öldürülen kimselerin hakkını almak için size kısas farz kılındı. Hür hür ile, köle köle ile, dişi dişi ile kısas olunur. Ama kim, maktûlün velisi tarafından affedilirse kısas düşer. Bundan sonra, diyeti ona güzel bir şekilde ve tam olarak ödemek gerekir.

 

basi da, takip eden sozler de acikca gorteriyor bence. Farkli bir anlam cikarmakmicin sag kulaginizi sol elinizle arkadan dolastirip tutmaya calissaniz da olmuyor iste.

Link to post
Sitelerde Paylaş
18 hours ago, Dindarr said:

 

Cenevre sözleşmesinde esirden bahsetmiyor ki mülteciden bahsediyor :D

 

Savaş esirlerinin öldürülmesi serbest midir diye bir soru dünyanın en saçma sorusudur

 

 

Okudun mu Cenevre sözleşmesini?

 

Yahu onu da bir kenara bırak, tüm argümanının tüm omurgası savaş esirlerinin keyfe keder öldürülebileceği ve bunun normal olduğu kabulü üzerine kurulu. Üzgünüm, insanlık bunları geride bırakalı çok oldu.

 

Senin argüman en baştan çöpe gidiyor Dindarr. Senin argümanı kabul etmek için insanlığı bir kenara koymak gerekiyor. Savunmasız bir insanı öldürebilen, herkesi öldürebilir.

Yazdığın şey barbarlık, ilkellik resmen.

Geçiniz.

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
29 minutes ago, teflon said:

 

Okudun mu Cenevre sözleşmesini?

 

Yahu onu da bir kenara bırak, tüm argümanının tüm omurgası savaş esirlerinin keyfe keder öldürülebileceği ve bunun normal olduğu kabulü üzerine kurulu. Üzgünüm, insanlık bunları geride bırakalı çok oldu.

 

Senin argüman en baştan çöpe gidiyor Dindarr. Senin argümanı kabul etmek için insanlığı bir kenara koymak gerekiyor. Savunmasız bir insanı öldürebilen, herkesi öldürebilir.

Yazdığın şey barbarlık, ilkellik resmen.

Geçiniz.

 

16 hours ago, democrossian said:

Cenevre sözleşmesine göre silahını atan ve ellerini kaldıran düşman askerine ateş etmek yasaktır.

 

 

Bak demakrasyonla beraber sabahtan beri :D osuruyorsunuz cevap vermiyorum

 

Şimdi cevap vericem

Bak kardeşim

"Savaş bittikten, tehlike geçtikten sonra, savaşın galipleri tarafından yazılan (göye insanlık dersi veriyorlar) Cenevre sözleşmesi deki O  maddeyi

 

İslam savaş meydanında, tehlikeyle burun buruna iken yazmıştır sen ne diyorsun

 

Koca islam

 "Aman diyene ateş edilmiycek kılıç çekilmiycek yasaktır" hazreti Muhammedin emri

işte insanlık budur.

modern çağ bu insanlığa yaklaşmamıştır bile

 

fakaaaat bu yasağa uymayanlara verilecek bir ceza yoktur ve olamaz

 

Zira hiç bir komutan, askeri; akrablarını kardeşlerini öldüren sonrada acz düşüp teslim olan esiri öldürdü diye ona ceza vermez veremez, hele hele kısas hiç yapamaz

He çok önemli biriyse neden öldürdün ondan bilgi alıcaktık yoksa sen bizden değil misin kuyumuzu mu kazmaya çalıştın diyerek askere ceza verebilir o ayrı

 

Bak canım !

İslam savaş esirlerini esir kamplarında anasını ağlatmaz

mümin evlerde bakar

yedir içirir doyurur kampla arasında çok azim fark vardır

ve bir günah işlerse, kölesini azad etmedikçe affedilmez.

onun için esirler birer bahanelerle azad olunur

azad olunana kadar.

mümin evlerde sıcak yataklarda en güzel yemeklerle bakıldıktan insanlık dersi aldıktan sonra azad edilir

Onun için sadrı islamda bir tek köle gösterilemez ki müslüman olmamış olsun

 

He Olurda müslüman haksız yere savaş esirini öldürürse, Ona hiç devlet hükümet ceza veremez

Fakat bu yasaktır denebilir Onun cezasını ancak ve ancak İndi ilahide verilir dünyada verilemez

 

Çünkü esir yapacağını yapmış,

öldüreceğini öldürmüş ve acz düşünce teslim olmuştur. artık boynu onu esir alanın emrindendir nokta

 

 

Esire 

islam dini evladı gibi bakar

hıristiyan köle gibi çalıştırır

aradaki fark budur

 

 

 

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
57 minutes ago, Dindarr said:

fakaaaat bu yasağa uymayanlara verilecek bir ceza yoktur ve olamaz

 

Zira hiç bir komutan, askeri; akrablarını kardeşlerini öldüren sonrada acz düşüp teslim olan esiri öldürdü diye ona ceza vermez veremez, hele hele kısas hiç yapamaz

He çok önemli biriyse neden öldürdün ondan bilgi alıcaktık yoksa sen bizden değil misin kuyumuzu mu kazmaya çalıştın diyerek askere ceza verebilir o ayrı

 

Ajitasyon yapıyorsun ama nafile..senin argümanın omurgası temel olarak barbarlık. Önce barbarlığı kabul etmemiz gerekiyor ki, senin ayetle ilgili o yorumunu dikkate alalım..islam şöyledir böyledirle ayak yapma. Barbarlığın nasıl normalize edildiğini, sizin zihinlerinizde nasıl da normal birşey haline geldiğini açıkça gözler önüne serdin. Gerisi kalsın.

 

Çapraz kesen, gördüğü yerde öldüren, din allahın oluncaya kadar estiren kitaptan ne beklenirse o herhalde. Yağız atın yanında duran da, bu kitabı okuyan da ya huyundan ya suyundan..

 

Quote

Çünkü esir yapacağını yapmış,

öldüreceğini öldürmüş ve acz düşünce teslim olmuştur. artık boynu onu esir alanın emrindendir nokta

 

Esirin ne olduğunu, ne yaptğını biliyor musun sanki? Belki karşı tarafın aşcısı ya da medic falandır :) Ya da belki henüz kimseyi öldürmemişti? Sadece savaş esiri. Orda bıraksana.. Belki de sen ona saldırdın? Hani din allahın olsun diye? Veyahut sana göre(!) bozgunculuk yaptığı için falan? Müşrik olduğu için?

 

Her savaş esiri öcü müdür? Olsa dahi tartışılır bu barbarlık. Ha pardon sizinkisi esirden de öte; savaş kölesi, ganimet, mal....

 

Bak nasıl da harlıyor ödürmüştür kesmiştir biçmiştir hısım akraba diye..Gaza getircek güya.

.........

Boynu emrindedir demek..

İşte islam bu.

Bu yüzden adamımsın.

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Hırsızın elini kesin!

 

Birisini öldürenin kafasını kesin/boynunu vurun!

 

Bak isteyince nasıl oluyormuş.

Kimden çaldığı, kimi öldürdüğü hiç önemli değilmiş!

Hür, köle, kadın işine girmek hiç gerek değilmiş.

Ama Kuran yazarlarının istekleri bu değil.

Hür bir kişi öldürülürse buna karşıda hür kişi öldürülecek. Benim kölemi öldürürsen, ben de senin köleni öldüreceğim. Karılarımdan birini öldürürsen ben de senin karılarından birini öldüreceğim.

Yoksa " Katilin kafası kesilir" diye basitce yazardı.

 

 

 

Kul mu, köle mi?

Sizden bekâr olanları, kölelerinizden ve cariyelerinizden durumu uygun olanları evlendirin.

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 hours ago, teflon said:

Neden bilinmez hale geliyor Hasan Bey, neden?!.. İkinci hür de öldüren ya işte? 

 

Tamam, simdi oldu. Cevap için tesekkürler.

 

Birinci hür öldürülen olduguna göre ve ikinci HÜR de öldüren olduguna göre

"El hürrü bil HÜRri"nin Türkçesi şudur: Öldürülen hüre karsilik kâtil HÜR cezaya çarpilir.

 

Buna benim itirazim olamaz

çünkü ayetin apaçik anlami budur

ve adalet ancak böyle yerine gelir. 

 

"Öldürülen hüre karsilik kâtil HÜR cezaya çarpilir" kuralina SiZiN itiraziniz var mi?

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 hours ago, teflon said:

Pekala; bunu ilki ölen, ikincisi ise öldürülecek olan şeklinde yazmak istese nasıl yazardı?

 

"El hurru bil hurri" seklinde yazardi.

 

Sevgili teflon, "O r ile o HÜR" ne ise "(Öldürülen kisi hür biri oldugunda) katil hür ile kâtil hür islem görür" odur. Tek fark sizin getirdiginiz (öldürülen kisi hür biri oldugunda) seklindeki ek bilgidir.

 

O ek bilgiyle birlikte

cümlemiz şudur:

 

(Öldürülen kisi hür biri oldugunda) kâtil hür ile kâtil HÜR islem görür.

 

Dikkat ederseniz kâtil hür ve kâtil HÜR  yani o hür ile o hür AYNI kisidir. Siz 2:178'deki bu cümleye (öldürülen kisi hür biri oldugunda) seklinde ek bir bilgi getirdiniz.

 

Fazla bilginin zarari olmaz. Ben öper basima korum. Yeter ki ASIL cümlenin anlami bozulmasin, ki burda bozulmuyor. Tesekkıür ederim.  

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, Hasan Akçay said:

 

Tamam, simdi oldu. Cevap için tesekkürler.

 

Birinci hür öldürülen olduguna göre ve ikinci HÜR de öldüren olduguna göre

"El hürrü bil HÜRri"nin Türkçesi şudur: Öldürülen hüre karsilik kâtil HÜR cezaya çarpilir.

 

Buna benim itirazim olamaz

çünkü ayetin apaçik anlami budur

ve adalet ancak böyle yerine gelir. 

 

"Öldürülen hüre karsilik kâtil HÜR cezaya çarpilir" kuralina SiZiN itiraziniz var mi?

 

E aniden ilk cümleyle ikincisinin ilintili ve bir bütün olduğunu kabul etmiş mi oluyorsunuz bu durumda?

O zaman sizin yorumunuzla aynı olması mümkün değil..

O hür ve o hür'ün aynı kişiyi kasttetiği iddianızdan vaz mı geçiyorsunuz?

Bir ayetin bir anlamı, bir doğrusu, bir grameri olur... Hangisi?

 

Poiuz'un dem vurduğu diğer yorumu şimdilik bir kenara bırakacak olursak;

Ve bunu sadece "ceza" olarak alacak olursak;

Modern hukuktaki bir çok detayı kenara bırakacak olursak;

Cezayı suçlunun çekmesi gerekir evet. Ona ne şüphe.

 

Hür köleyi öldürünce de cezayı o çekiyorsa evet..

Her nedense sınıflara özellikle vurgu yapılan ve her nedense her birini kendi içinde eşleyen bir ayette sınıflar arası bir fark gözetilmiyorsa, evet..

Ha, bir de; 1400 senelik kargaşanın nedenini alırsak değeri olur bunun.

 

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
10 minutes ago, Hasan Akçay said:

 

Tamam, simdi oldu. Cevap için tesekkürler.

 

Birinci hür öldürülen olduguna göre ve ikinci HÜR de öldüren olduguna göre

"El hürrü bil HÜRri"nin Türkçesi şudur: Öldürülen hüre karsilik kâtil HÜR cezaya çarpilir.

 

Buna benim itirazim olamaz

çünkü ayetin apaçik anlami budur

ve adalet ancak böyle yerine gelir. 

 

"Öldürülen hüre karsilik kâtil HÜR cezaya çarpilir" kuralina SiZiN itiraziniz var mi?

 

Ayetin neresinde "Öldürülen hüre karsilik kâtil HÜR cezaya çarpilir" yazıyor yalancı herif? Utanmaza bak, başka zaman olsa orada o kelime yok, burada bu kelime yok diye kıçını yırtan herif şimdi bırak kelimeyi cümle sokuştuyor araya.

 

Bu gerizekalı Allah "Öldürülen hüre karşılık öldüren hür cezaya çarptırılır." demesini bilmiyor mu? Bu kadar mı salak bu Allah?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Defalarca açıklanmış konuları, açıklanmamış ve hatta kendisi tersini savunmamış gibi ısıtıp tekrar sormak, "botumdan boncuk çıktı" yaygarası tabii ve alışverişte gibi görünme kaygısı. Müslümlerin ortaya zayıf da olsa hiç bir argüman koyamayacakları anlaşıldı, hem de çoktan.

 

O yüzden ben Müslümlere iyilik üstüne iyilik yapıyorum. O kadar acınası haldeler çünkü. Ölmüşü tekmelemenin bir anlamı yok. Bunların saksılarını Allahları azıcık gübrelemiş olsa şunu sorarlardı:

 

"Peki tamam, hüre dişi kısas edilmez yazıyor diyorsunuz. Peki o zaman hür adamın biri başka hür adamın birinin karısını, ya da kızını öldürürse de mi kısas olmayacak? Adam "aman ya yenisini nikahlarım" ya da "aman ya karılardan biri bir kız daha doğurur" deyip karısının ya da kızının katili ile hiç bir şey olmamış gibi muhabbete devam mı edecek?

 

Hayır azıcık saksıyı allah gübrelese, bunları sorarlardı. Yok birinci hür kim, yok ikinci hür kim... Bunlar zaten kabak gibi meydanda olan konular. Böyle saçma sapan soruları sormanın iki nedeni olabilir: Ya aşırı geri zekalı olmak, ya çaresizlikten geri zekalı ayağına yatmak... Başka olmaz.

 

Ateistlerin açık vermesini ummak gibi zayıf bir umut var tabii bu geri zekalı ayağına yatmanın arkasında. Ateistin biri hüre karşı herhangi bir hürün, maksat katilin mensubu olduğu kabile olsun, bu yeterli, kısas edileceğini söylemesi beklentisi içinde. Ateistlerin böyle anlaşılabilecek iletilerine o yüzden uyarma yapıyorum. Müslümlerin tüm umudu böyle bir savunuya girip bunda inat edecek bir ateistin çıkması. O zaman konuyu sabote edip boğuntuya getirebilecekler.

 

Bakın ne kadar iyiyim, ikinci şıkkı tercih ediyorum. Müslümlerin aşırı geri zekalı oldukları şıkkını tercih etmiyorum. Çok aciz kaldı Müslümler yaaaa, o yüzden içimden tutuyor! :D Gerçi zeki de değiller, çünkü sormaları gereken soruları bile akıl edemiyorlar ve yürütebildikleri akıl sadece şu kadar zayıf: "Ülen bu cevabını vereceğinden emin olmasa bu soruları bize hiç öğretir mi? Baş olmaz bununla! İyisi mi bulaşmayalım! Belki herhangi hiç cinayetle alakası olmayan birinin kısas edileceğini iddia eden biri çıkar ona yükleniriz!" :lol:

 

Ki bunu iddia eden çok Müslüm gördüm! Öyle zırvalayan var ki, karısı öldürüldüyse katilin karısı kısas edilecek ki, karısı öldürülmek neymiş anlasın!" diye artık zırvalamanın dibini arayan Müslüm gördüm ben! Müslümlerden beklenmeyecek zırva yoktur, bunlar Ay yarıldı diye inanabilecek kadar aşırı geri zekalı olabilen embesiller. Ama ateistlerden bu kadarı herhalde çıkmayacaktır.

 

Tabii Ay'ın yarıldığına her Müslüm inanmıyor, deyim olduğunun farkında olan bir azınlık Müslüm var. Ama anket yap, a. k. partisinin aldığı oydan daha fazla oranda Müslüm Ay yarıldı der yani!!! :lol: Hem de çok çok daha fazla oranda!!! :D

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ne kadar iyimserim şu günler bu Müslümler hakkında yahu! Hayır, ne oy oranı yahu, katlar, ezer geçer. Yüz tane rasgele müslüme sor, Muhammet Ay'ı yardı mı diye... Bir tane hayır yarmadı o bir deyimdir diyecek Müslüm çıksın, öp başına koy o müslümü! Bin tanesine sor, yine çıkacağından çok çok şüpheliyim. Bir milyonuna sor, eh... Çıkar artık heralde! :D Ülke genelinde anket yap, her müslüme tek tek sor, bir elin parmağı kadar illa çıkar ama iki elin parmağı kadar çıkarsa çok çok şaşırırım. Bu Ay'ın yarılmasından daha büyük mucize olur!

 

Bir Müslüm çıkacak, "yok Ay filan yarılmadı, deyim o deyim" diyecek! Onun Müslüm olduğundan ciddi şüphe etmek lazım! :lol:

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...