Jump to content

Kuran'ın Çelişkilerine Örnekler 2


Recommended Posts

28 dakika önce, profer yazdı:

He az önceki paylaştığım ayetlerde de kendisinin bir şey bilmediğini, o yüzden bana değil, Allah'a uyun dediğini ve Kur'an'da bir çok yerde kendi hatasını millete anlatan bir "Arap" ilginç...

 

Kendisinin bir şey bilmediğini, ona bunları söyletenin allah olduğunu söyleyen, kendisini hatalı ve allahını kendisine kızarken göstererek, kandırdığı kerizlerin emirlerini sorgulamasını engelleyen arap. ne yazık ki mantığınız, daha önce de dediğim gibi, çalışmıyor.

 

Sizin gibiler için kolaylaştırayım:

arabın biri,

- bir sürü kerizi kandırıp, tüm gücün onda olduğu bir yaşam sürmek istiyor

- bir tanrıya el koyuyor ve diyor ki, bu tanrı yalnızca benim aracılığımla sizlerle konuşur

- bu tanrının ağzından emirler verip duruyor

- yediği önünde, yemediği ardında; düzdüğü tekrar sıraya dönüyor, sıradan yenisi geliyor

- insanlar arasıra soruyorlar: la bu adam bizi mi kandırıyor

- diyor ki: ben yalnızca bir elçiyim ve insanım; size söylediklerim ancak onun sözleridir çünkü bakın bir insan olarak ben de hata yapıyorum ve allah bana da kızıyor. yani allah gibi konuşup da sizi kandırmıyorum.

- kerizleri kandırmaya devam ediyor

 

tarihinde bir_akil_insan tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 1,1k
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

21 dakika önce, profer yazdı:

 

Senin anlama kıtlığın mı var?

Zariyat 47 =  وَالسَّمَٓاءَ Ve-ssemâe(gök)

Enbiya 30 = السَّمٰوَاتِ  essemâvâti(gökler)

.

Çocuğum, evladım, bilimin ilerlemesiyle şuan ki bilimle açıkladığımız bir çok konuyu belki başka tabirlerle bile açıklayacağız bilim sürekli gelişir çünkü...Ama bu sonuçta biz gözlemleyemiyoruz diye böyle birşeyin olamayacağını göstermez. Yada göremeyeceğimizi göstermez... Ama şuan göremiyoruz. Ve şuanki bilm ile gözlediğimiz bir "varlığı yıldız atılıyor" da denmiyor. Sonuç olarak biz şeytanın ne olduğunu bilmiyoruz. Ha bilseydik "arkadaş şeytan a ateş atılamaz"  derdik anladın? Kaldı ki bu ifade mecazi bir anlatımda olabilir buda mümkündür. Tek bildiğimiz şey bilimin bulgularıyla gözleyemediğimiz bir şeyden bahsediyor. Bilimin "gözlemleyemediği bir şey"?  "bilimle nasıl çelişir" senin kafan yerinde mi?

 

Ne pişkin adammışsın sen öyle ya.Zariyat 47de geçen tekil gök sözcüğüne evren anlamı veriyorsun,ama enbiya 30da geçen çoğul gökler sözcüğüne,evrenler anlamı vermek yerine,ler,lar ekini atarak,evren anlamı veriyorsun,işine gelmediği için.Sabahtan beri bunu söylüyorum,sen de müslüman değilsin,yalnızca bağımlı olduğun islamı kaybetmemek için yalanlar,palavralar uyduruyorsun,bunları pişkinlik yaparak pazarlamaya,satmaya çalışıyorsun diyorum,ama adam anlamamazlıktan geliyor,islam bağımlılığı yüzünden algı yolları tıkanmış.

Yahu şeytanların yıldızlarla taşlandığı felan yok.Şeytan diye bir varlıkta yok,Allah diye bir şeyde yok.Bakmışlar gökyüzüne dediğim gibi,parlak birşeyler kayıyor,bunlarda da olsa olsa yıldız olur demişler,sonra bunlarla şeytanlar taşlanıyor diyip,ortaya fantastik bir masal atmışlar.Olmayan şeylere,yaşanmayan olaylara,fantastik masallara bilimle çelişmiyor demek neyin kafası.Ama sorgulayan biri de sorar,lan bu evrende yer alan devasa yıldızlarla,görülmeyen şeytanlar kovalanır mı, vurulur mu diye.Bu yalnızca fantastik bir anlatımdan,masaldan fazlası değil çıkarımına ulaşır sonra.

He sen devasa yıldızlarla olmayan şeytanların kovalanması,vurulması saçmalığına,masalına,göğe oturan cinlerin bilgi çalmaya çalıştığı saçmalığına,bilgi çalan cinleri,şeytanları ateş toplarının,ışınların kovaladığı saçmalığına,masalına inanabilirsin,bunu gerçek olarakta kabul edebilirsin.Ama buraya gelip utanmadan,pişkin pişkin,bu fantastik,uyduruk masallar bilimle çelişmiyor ki diyip,bu saçmalıkları aklamaya çalışma adama gülerler.

 

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

'Doğrusu biz göğü yokladık; onu sert bekçiler ve kayan ateşlerle (ışınlarla) doldurulmuş bulduk.'Cinn 8

ojXOYm.png

Apaçık anlaşılır kitapta gök sözcüğünün kullanıldığı başka bir ayet.

Apaçık anlaşılır olduğu söylenen kitapta gök hem evren,hem bildiğimiz gök anlamında kullanılamaz,kullanılırsa apaçık olmaz.Cinler nereyi yoklamışlar da,onu sert bekçiler,kayan ateşlerle bulmuşlar,göğü mü,evreni mi?

Sert bekçiler,kayan ateşler nerdeymiş,bildiğimiz gökte mi,evrende mi?

Cinler nereye oturuyorlarmış bilgi çalmak,dinlemek için göğe mi,evrene mi?

Bir kere kitap apaçık anlaşılır değil,bu bile Kuran denilen kitabı tek başına yerle bir eder.

Olmayan cinlerin bilgi çalmak için,dinlemek için gökte bazı yerlere oturması,onların kayan ateşlerle,ışınlarla vurulması felan ayrı bir saçmalık,bunları fantastik masal olarak değil de, gerçek olarak görenlerle de ancak dalga geçilir zaten,başka bir şey yapılmaz.

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Buzul yazdı:

Ne pişkin adammışsın sen öyle ya.Zariyat 47de geçen tekil gök sözcüğüne evren anlamı veriyorsun,ama enbiya 30da geçen çoğul gökler sözcüğüne,evrenler anlamı vermek yerine,ler,lar ekini atarak,evren anlamı veriyorsun,işine gelmediği için.Sabahtan beri bunu söylüyorum,sen de müslüman değilsin,yalnızca bağımlı olduğun islamı kaybetmemek için yalanlar,palavralar uyduruyorsun,bunları pişkinlik yaparak pazarlamaya,satmaya çalışıyorsun diyorum,ama adam anlamamazlıktan geliyor,islam bağımlılığı yüzünden algı yolları tıkanmış.

Yahu şeytanların yıldızlarla taşlandığı felan yok.Şeytan diye bir varlıkta yok,Allah diye bir şeyde yok.Bakmışlar gökyüzüne dediğim gibi,parlak birşeyler kayıyor,bunlarda da olsa olsa yıldız olur demişler,sonra bunlarla şeytanlar taşlanıyor diyip,ortaya fantastik bir masal atmışlar.Olmayan şeylere,yaşanmayan olaylara,fantastik masallara bilimle çelişmiyor demek neyin kafası.Ama sorgulayan biri de sorar,lan bu evrende yer alan devasa yıldızlarla,görülmeyen şeytanlar kovalanır mı, vurulur mu diye.Bu yalnızca fantastik bir anlatımdan,masaldan fazlası değil çıkarımına ulaşır sonra.

He sen devasa yıldızlarla olmayan şeytanların kovalanması,vurulması saçmalığına,masalına,göğe oturan cinlerin bilgi çalmaya çalıştığı saçmalığına,bilgi çalan cinleri,şeytanları ateş toplarının,ışınların kovaladığı saçmalığına,masalına inanabilirsin,bunu gerçek olarakta kabul edebilirsin.Ama buraya gelip utanmadan,pişkin pişkin,bu fantastik,uyduruk masallar bilimle çelişmiyor ki diyip,bu saçmalıkları aklamaya çalışma adama gülerler.

 

 

48 dakika önce, Buzul yazdı:

'Doğrusu biz göğü yokladık; onu sert bekçiler ve kayan ateşlerle (ışınlarla) doldurulmuş bulduk.'Cinn 8

ojXOYm.png

Apaçık anlaşılır kitapta gök sözcüğünün kullanıldığı başka bir ayet.

Apaçık anlaşılır olduğu söylenen kitapta gök hem evren,hem bildiğimiz gök anlamında kullanılamaz,kullanılırsa apaçık olmaz.Cinler nereyi yoklamışlar da,onu sert bekçiler,kayan ateşlerle bulmuşlar,göğü mü,evreni mi?

Sert bekçiler,kayan ateşler nerdeymiş,bildiğimiz gökte mi,evrende mi?

Cinler nereye oturuyorlarmış bilgi çalmak,dinlemek için göğe mi,evrene mi?

Bir kere kitap apaçık anlaşılır değil,bu bile Kuran denilen kitabı tek başına yerle bir eder.

Olmayan cinlerin bilgi çalmak için,dinlemek için gökte bazı yerlere oturması,onların kayan ateşlerle,ışınlarla vurulması felan ayrı bir saçmalık,bunları fantastik masal olarak değil de, gerçek olarak görenlerle de ancak dalga geçilir zaten,başka bir şey yapılmaz.

Sen daha çelişmenin ne demek olduğunu bilmiyorsun... Elde ki 2 bulgu arasında, farklı tarif çelişme demektir... Bilimin "Şeytan olmadığına" dair bir bulgusu var mı yok? Ya da şeytanın olduğuna dair bir bulgusu var mı o da yok? Ee sen neye göre şeytan yok diyorsun güzel kardeşim? Ya da bilimin hangi bulgusuna göre yok diyorsun? En fazla olabilir ya da olmayabilir dersin... Ha bilim çok net delillerle olmadığını ispat eder o zaman alnını gere gere bak insanları aldatıyormuş dersin...

Sana sorum basit,

Bilimin "şeytan gözlemi" olmadığına göre? Bu ifade bilimin neresiyle çelişiyor?

 

Gök kelimesine gelince Arapçasında kelime çoğul (şu yazdıklarımı oku, ondan sonra cevap ver) ve bağlamından ne dendiği açık hala kıvırtmaya çalışıyorsun ya pes...

.

Sizin mantığınız nasıl çalışıyor arkadaş anlamadım gitti... Kardeşim Türkçe de kelime olarak aynı, anlam olarak birbirinden farklı bi dünya kelime var. Sen bu farkı nasıl anlıyorsun? Konunun bağlamından değil mi? E niye çıkıp mesela türkçe bir cümle için; sen bu aynı kelimeyi burada kullanamassın şunu "açık açık" anlat demiyosun? kısaca senin kafa uçmuş bence git doktora falan görün... E normal aslında kendini "mükemmel sorgulayan" biri sandığın için "berbat mantıklarını" deşifre eden çıkınca ayar bozuluyor....

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, bir_akil_insan yazdı:

 

Kendisinin bir şey bilmediğini, ona bunları söyletenin allah olduğunu söyleyen, kendisini hatalı ve allahını kendisine kızarken göstererek, kandırdığı kerizlerin emirlerini sorgulamasını engelleyen arap. ne yazık ki mantığınız, daha önce de dediğim gibi, çalışmıyor.

 

Sizin gibiler için kolaylaştırayım:

arabın biri,

- bir sürü kerizi kandırıp, tüm gücün onda olduğu bir yaşam sürmek istiyor

- bir tanrıya el koyuyor ve diyor ki, bu tanrı yalnızca benim aracılığımla sizlerle konuşur

- bu tanrının ağzından emirler verip duruyor

- yediği önünde, yemediği ardında; düzdüğü tekrar sıraya dönüyor, sıradan yenisi geliyor

- insanlar arasıra soruyorlar: la bu adam bizi mi kandırıyor

- diyor ki: ben yalnızca bir elçiyim ve insanım; size söylediklerim ancak onun sözleridir çünkü bakın bir insan olarak ben de hata yapıyorum ve allah bana da kızıyor. yani allah gibi konuşup da sizi kandırmıyorum.

- kerizleri kandırmaya devam ediyor

 

O bahsettiğiniz Arap kendisine uyulmasını istemiyor Allah'a uyulmasını istiyor... Dolayısıyla sizin mantık çöpe gidiyor...

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
27 dakika önce, profer yazdı:

 

Sen daha çelişmenin ne demek olduğunu bilmiyorsun... Elde ki 2 bulgu arasında, farklı tarif çelişme demektir... Bilimin "Şeytan olmadığına" dair bir bulgusu var mı yok? Ya da şeytanın olduğuna dair bir bulgusu var mı o da yok? Ee sen neye göre şeytan yok diyorsun güzel kardeşim? Ya da bilimin hangi bulgusuna göre yok diyorsun? En fazla olabilir ya da olmayabilir dersin... Ha bilim çok net delillerle olmadığını ispat eder o zaman alnını gere gere bak insanları aldatıyormuş dersin...

Sana sorum basit,

Bilimin "şeytan gözlemi" olmadığına göre? Bu ifade bilimin neresiyle çelişiyor?

 

Gök kelimesine gelince Arapçasında kelime çoğul (şu yazdıklarımı oku, ondan sonra cevap ver) ve bağlamından ne dendiği açık hala kıvırtmaya çalışıyorsun ya pes...

.

Sizin mantığınız nasıl çalışıyor arkadaş anlamadım gitti... Kardeşim Türkçe de kelime olarak aynı, anlam olarak birbirinden farklı bi dünya kelime var. Sen bu farkı nasıl anlıyorsun? Konunun bağlamından değil mi? E niye çıkıp mesela türkçe bir cümle için; sen bu aynı kelimeyi burada kullanamassın şunu "açık açık" anlat demiyosun? kısaca senin kafa uçmuş bence git doktora falan görün... E normal aslında kendini "mükemmel sorgulayan" biri sandığın için "berbat mantıklarını" deşifre eden çıkınca ayar bozuluyor....

 

Bu ne anlama kıtlığıdır,algı yolların tıkanmış.Koca koca yıldızlarla şeytan kovalanır,vurulur mu.Güneşte bir yıldızdır,sen güneşle şeytanların taşlandığını,kovalandığını gördün mü,gözlemledin mi,olmayan şeytanların,koca koca yıldızlarla taşlandığını,vurulduğunu kabul edip,hala bu bilimle çelişmiyor demekte neyin kafası.Görülmeyen şeytanlar,görülen yıldızlarla taşlanıyor.Yıldızlar bu evrene ait,görülebilir,gözlemlenebilir,şeytan ise düşsel,fantastik bir varlık,bu evrene ait değil.Bu evrene ait olan yıldızlarla,bu evrene ait olmayan fantastik,düşsel varlıkların,şeytanların taşlandığını,vurulduğunu söylüyorsun,sonra da utanmadan bu nasıl bilimle çelişir diyorsun,kafan mı güzel senin?Bu evrene ait olan koca koca yıldızlarla,fantastik,düşsel varlık olan şeytanların vurulması,taşlanması bilimle çelişmez de,uyuşur mu?

Ulan sağı solu ayrı oynayan,pişkin,kimin kıvırdığı ortada.Apaçığım,anlaşılırım diyen bir kitap,apaçık,anlaşılır olduğu söylenen bir kitap,gök sözcüğünü hem evren,hem bildiğimiz gök anlamında kullanamaz,kullanırsa apaçık,anlaşılır olmaz,bu da Kuranı yerle bir eder.Yağmurdan kaçarken doluya tutulduğunu söylüyoruz,sizi kendi silahınızla vuruyoruz,anlamanda,algılamanda sorun mu var?Kuranın apaçık,anlaşılır olduğunu söylemesi,sizin belinizi kırıyor,hala anlamadın mı islam bağımlısı?Sizin açınızdan nereden bakarsan,ortada çözülemeyecek büyük bir sorun,sıkıntı var.

Beni sinirlendiren,öfkelendiren de,senin pişkinliğin,utanmazlığın arabın diniyle kafayı bulan kişi.Sabahtan beri söylediklerimi oduna anlatsam,anlardı.Üstelik sen müslüman da değilsin,müslüman olmayan birinin,kendini müslüman sanıp,uydurduğu yalanları,palavraları,yalan islamını burada,aha bu gerçek islam diyerek, pazarlaması beni sinirlendiren bir diğer neden.İslamı duygusal nedenlerle savunan,islamı kaybetme korkusu yaşayan,islam bağımlısı bir beyin,dinini kaybetmemek için her türlü,yalanı,palavrayı uydurur.Gerçek islam bu değil sözü de,bu tür bir beynin ürünüdür zaten.

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
5 hours ago, profer said:

Güzel kardeşim aynı kitap dileyen "iman etsin", dileyen "inkar" etsin de diyor... Senin tercihin zaten inanıp, inanmamak. Adam sana bir iddia da bulunmuş, eğer inanmıyorsan ana mesaj seni bağlamaz zaten kafana göre takıl sen... Eğer buna din adına zorlayan bir kişi varsa Kur'an'a aykırı hareket ediyor... Bunu sadece size değil şuan sözde müslüman olanlarada anlatamıyoruz ama bir gün sizde-o sözde müslümanlarda anlayacaklar ne demek istediğimizi...

 

Kitap dileyen iman etsin dileyen inar etsin falan demiyor, Allah istediğini saptırır, istediğini doğru yola iletir diyor, inanmayanlar sonsuza kadar yakılacak diyor, inanmayanları bulduğunuz yerde öldürün, yakalayın, hapsedin diyor, yeryüzünde din Allah'ın oluncaya kadar savaşın diyor. Yahu sen daha bu dinin, bu dinin kitabının ne istediğini bile bilmiyorsun, kafana göre bir şeyler anlatıyorsun, kanıt yok, belge yok, sadece boş laf ve bol sallama var.

 

Sözde müslüman ne demek? Sana göre bir müslüman nasıl olmalı?

 

Tevbe/5. Haram aylar çıkınca bu Allah’a ortak koşanları artık bulduğunuz yerde öldürün, onları yakalayıp hapsedin ve her gözetleme yerine oturup onları gözetleyin. Eğer tövbe ederler, namazı kılıp zekâtı da verirlerse, kendilerini serbest bırakın. Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

 

Tevbe/29. Kendilerine kitap verilenlerden Allah’a ve ahiret gününe iman etmeyen, Allah’ın ve Resûlünün haram kıldığını haram saymayan ve hak din İslâm’ı din edinmeyen kimselerle, küçülerek (boyun eğerek) kendi elleriyle cizyeyi verinceye kadar savaşın.

 

Tevbe/38-39. Ey iman edenler! Ne oldunuz ki, size “Allah yolunda sefere çıkın” denilince, yere çakılıp kaldınız. Yoksa ahiretten vazgeçip dünya hayatını mı seçtiniz? Oysa ahirete göre dünya hayatının yararı, pek az bir şeydir.     Eğer Allah, yolunda sefere çıkmazsanız, sizi elem dolu bir azap ile cezalandırır ve yerinize sizden başka bir toplum getirir. Siz ise O’na hiçbir zarar veremezsiniz. Allah, her şeye hakkıyla gücü yetendir. 

 

Tevbe/111. Şüphesiz Allah, mü’minlerden canlarını ve mallarını, kendilerine vereceği cennet karşılığında satın almıştır. Artık, onlar Allah yolunda savaşırlar, öldürürler ve ölürler. Allah, bunu Tevrat’ta, İncil’de ve Kur’an’da kesin olarak va’detmiştir. Kimdir sözünü Allah’tan daha iyi yerine getiren? O hâlde, yapmış olduğunuz bu alışverişten dolayı sevinin. İşte asıl bu büyük başarıdır.

 

Enfal/39. Ve hiçbir fitne kalmayıncaya ve bütün dîn Allah için oluncaya kadar, onlarla kıtalde bulunun (savaşın). Eğer onlar (küfürden) vazgeçerlerse o taktirde muhakkak ki Allah, yaptığınız şeyleri en iyi görendir.

 

Bu ayetler neyin ne olduğunu gösteriyor zaten.

 

Ayrıca konu ana mesajın beni bağlayıp bağmayacağı değil, konu ana mesajın ne olduğu.

 

Bu kitap insanların "kime" iman etmesini istiyor? Bu iman edilmesini istediği kişiye iman edilmezse iman etmeyenlere nasıl bir yaptırım uygulanacak?

Link to post
Sitelerde Paylaş
32 minutes ago, profer said:

O bahsettiğiniz Arap kendisine uyulmasını istemiyor Allah'a uyulmasını istiyor... Dolayısıyla sizin mantık çöpe gidiyor...

 

 

 

Sen tam bir gerizekalısın. Be salak, bu arabın Allah dediği put zaten arabın taptığı putlardan birisi. Sen nerede gördün bir putun isteklerde bulunduğunu? Sadece bazı sahtekar uyanıklar çıkar, senin gibi salaklara, aptallara bu put böyle istiyor diye kendi isteklerini yaptırır.

 

tarihinde sağduyu tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, profer yazdı:

O bahsettiğiniz Arap kendisine uyulmasını istemiyor Allah'a uyulmasını istiyor... Dolayısıyla sizin mantık çöpe gidiyor...

 

 

 

Koyu renklerle belirttiğim kısmı görmezden gelmişsiniz. Masala göre o araptan başka bu allahla konuşabilen yok. Bu durumda allahla iletişim kurabilmenin tek yolu bu arapla iletişmek. Bu da, allahın ağzından çıkan her şeyin, insanlara, arabın ağzından aktarılması demek. yine konunun başına dönüyoruz sanıyorum ama, arap ne diyorsa, bu kerizler de onu yapmak zorundadır. çünkü muhammed dışında la allah sen böyle bir şey dedin mi, yoksa muhammed uyduruyor mu sorusunun yanıtını alabilecekleri bir yol yoktur.  

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 saat önce, Buzul yazdı:

Bu ne anlama kıtlığıdır,algı yolların tıkanmış.Koca koca yıldızlarla şeytan kovalanır,vurulur mu.Güneşte bir yıldızdır,sen güneşle şeytanların taşlandığını,kovalandığını gördün mü,gözlemledin mi,olmayan şeytanların,koca koca yıldızlarla taşlandığını,vurulduğunu kabul edip,hala bu bilimle çelişmiyor demekte neyin kafası.Görülmeyen şeytanlar,görülen yıldızlarla taşlanıyor.Yıldızlar bu evrene ait,görülebilir,gözlemlenebilir,şeytan ise düşsel,fantastik bir varlık,bu evrene ait değil.Bu evrene ait olan yıldızlarla,bu evrene ait olmayan fantastik,düşsel varlıkların,şeytanların taşlandığını,vurulduğunu söylüyorsun,sonra da utanmadan bu nasıl bilimle çelişir diyorsun,kafan mı güzel senin?Bu evrene ait olan koca koca yıldızlarla,fantastik,düşsel varlık olan şeytanların vurulması,taşlanması bilimle çelişmez de,uyuşur mu?

Ulan sağı solu ayrı oynayan,pişkin,kimin kıvırdığı ortada.Apaçığım,anlaşılırım diyen bir kitap,apaçık,anlaşılır olduğu söylenen bir kitap,gök sözcüğünü hem evren,hem bildiğimiz gök anlamında kullanamaz,kullanırsa apaçık,anlaşılır olmaz,bu da Kuranı yerle bir eder.Yağmurdan kaçarken doluya tutulduğunu söylüyoruz,sizi kendi silahınızla vuruyoruz,anlamanda,algılamanda sorun mu var?Kuranın apaçık,anlaşılır olduğunu söylemesi,sizin belinizi kırıyor,hala anlamadın mı islam bağımlısı?Sizin açınızdan nereden bakarsan,ortada çözülemeyecek büyük bir sorun,sıkıntı var.

Beni sinirlendiren,öfkelendiren de,senin pişkinliğin,utanmazlığın arabın diniyle kafayı bulan kişi.Sabahtan beri söylediklerimi oduna anlatsam,anlardı.Üstelik sen müslüman da değilsin,müslüman olmayan birinin,kendini müslüman sanıp,uydurduğu yalanları,palavraları,yalan islamını burada,aha bu gerçek islam diyerek, pazarlaması beni sinirlendiren bir diğer neden.İslamı duygusal nedenlerle savunan,islamı kaybetme korkusu yaşayan,islam bağımlısı bir beyin,dinini kaybetmemek için her türlü,yalanı,palavrayı uydurur.Gerçek islam bu değil sözü de,bu tür bir beynin ürünüdür zaten.

Ben sana direk olay "metafizik" diyorum. Sen ciddi ciddi çelişkinin ne demek olduğunu bilmiyorsun. Olaydaki kahraman metafizik. Yani olayda metafizik. Ayrıca yazımı okumadan yazıyorsun galiba ben ne dedim yazımda? Mecazi bir anlatımda olabilir dedim ama onu bile okumadan atlıyorsun. 2 saattir ne diyorum Bunun olup olmaması ya da gözlemleyebilmemiz falan bir şey değiştirmez. Her türlü buradaki olay gözlem dışı dır. Sen ister kabul et ister etme...

Bak yine söylüyorum ama anlamamakta ısrar ediyorsun.

.

Andolsun, Biz en yakın olan göğü (dünya göğünü) kandillerle süsleyip donattık ve bunları, şeytanlar için taşlama birimleri (rücum) kıldık. Onlar için çılgınca yanan ateşin azabını hazırladık. [67-MÜLK, 5]

.

Kandil = ışık kaynağı, lamba

.

Şeytan = metafizik

.

Buyur bana bu ayetteki kelime kelime "bilimsel" hataları göster.

 

 

 

 

 

 

tarihinde profer tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
33 dakika önce, profer yazdı:

Ben sana direk olay "metafizik" diyorum. Sen ciddi ciddi çelişkinin ne demek olduğunu bilmiyorsun. Olaydaki kahraman metafizik. Yani olayda metafizik. Ayrıca yazımı okumadan yazıyorsun galiba ben ne dedim yazımda? Mecazi bir anlatımda olabilir dedim ama onu bile okumadan atlıyorsun. 2 saattir ne diyorum Bunun olup olmaması ya da gözlemleyebilmemiz falan bir şey değiştirmez. Her türlü buradaki olay gözlem dışı dır. Sen ister kabul et ister etme...

Bak yine söylüyorum ama anlamamakta ısrar ediyorsun.

.

Andolsun, Biz en yakın olan göğü (dünya göğünü) kandillerle süsleyip donattık ve bunları, şeytanlar için taşlama birimleri (rücum) kıldık. Onlar için çılgınca yanan ateşin azabını hazırladık. [67-MÜLK, 5]

.

Kandil = ışık kaynağı, lamba

.

Şeytan = metafizik

.

Buyur bana bu ayetteki kelime kelime "bilimsel" hataları göster.

 

 

 

 

 

 

Fantastik bir anlatımdaki,bir saçmalıktaki,bir masaldaki bilimsel yanlışları göster diyor bana.Senin beyin ciddi anlamda gitmiş.Koca koca yıldızlarla,fantastik,düşsel varlık olan şeytanların taşlanması saçmalığındaki,bilimsel yanlışları gösterin diye sorarken hiç utanmıyor musun yahu .Adı üstünde saçmalık,zırva.Ben de bir saçmalık,fantastik bir masal ortaya atayım,sonra bunu bilimsel olarak yanlışlayın diyim,pişkin pişkin,var mı böyle bir şey.Bu saçmalığın kendisi başlı başına bilime aykırı,bilimle çelişkili.Yıldızlarla şeytan mı taşlanır,şeytan mı kovalanır ulan:lol:.Şeytan metafizik,yıldız metafizik değil.Bu evrene ait olan yıldızlarla,fantastik,düşsel varlıkların,şeytanların taşlanması saçmalığını bilimsel olarak yanlışlayın da ne demek.Beynini yemişsin sen. :D

 

Ayrıca mecazi bir anlatım olamaz,mecazi bir anlatım diyince,kendi ayağına sıkmış olursun,mecazi anlatım dediğin an,bu kitabın apaçık,anlaşılır olmadığını kabul etmiş olursun yine.Kendi ayağına sıka sıka bir hal oldun.

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
7 hours ago, profer said:

1- Öncelikle kandil ışık kaynağı anlamına gelir. Yakın gök (dünya gök)  tabiri ile kullanılması, hangi göğün kastedildiğini ve kandil diye nitelenmesi hangi anlamda kullanıldığını sizinde dediğiniz gibi çok "açık" gösteriyor zorlama bir yorum yapıyorsunuz.

 

2- Gün kelimesi Kur'an'da göreceli olarak değişen şekilde de ifade edilir yani ayette 2 gün, 4 gün gibi ifadelerin geçmesi yine bilimle çelişmez çünkü Kur'an'a göre zaman "izafiidir"...

Kur'an'a göre göğün, hem evren, hemde atmosfer için kullanıldığı çok nettir mesela:

 

 

3- İnkar edenler Evren (Gökler) ve yer birbirleriyle bitişik iken onları ayırdığımızı, her canlıyı sudan yarattığımızı görmüyorlar mı? Yine de onlar inanmayacaklar mı? [21-ENBİYA, 30]

Burada gökyüzü olarak kullanılmadığı çok açık, çünkü bir araya geçmiş şekilde olduğunda bahsediyor. Tıpkı bigbang in bize söylediği gibi... Burada diğer dikkat edilecek nokta "gök" denmiyor "gökler" deniyor yani 7 gökten hangisi gibi bir anlam çıkmaz (bütün gökler evrende dahil yani) boşuna kıvırtmaya çalışmayın...

 

 

4- Ve Evren’i (Göğü) kuvvetimizle kurduk, muhakkak ki onu genişletmekteyiz.  [51-ZARİYAT, 47]

Burada da evren için kullanıldığı çok "açıktır" zira sizin mantığınıza göre düşünürsek , eğer bu Kur'an yazarı göğün sadece "atmosfer" olduğunu düşünüyor ve "yıldızlarıda" oraya koyuyorsa genişleyen gökte yıldızlarda uzaklaşır mantığını kavrayamamış mı? Durduk yere, "atmosfer sandığı göğün" genişlemesinden bahsediyor???

 

5- Gökyüzünü(göğü) korunmuş bir tavan kıldık; onlar ise bunun ayetlerinden yüz çeviriyorlar. [21-ENBİYA, 32]

Buradada atmosfer kastedildiği açıktır. Burada "korunmuş" mevzusuna hemen diyeceksiniz işte şeytanlardan koruyormuş diye. Buda zorlama bir yorum olur neden? Çünkü "şeytan" metafiziktir gözlem dışıdır. Ama ayetin sonunda "ayetlerinden(delilerinden)" yüz çeviriyorlar diyerek bu yorumun önünüde güzelce tıkanmıştır...

 

6- Bide şu gece-gündüz mevzusuna gelelim. Yav arkadaş bide deney yap diyon. Hayal demi edemiyon oluşacak görüntüyü..

Buyrun bakalım sizin iddia ettiğiniz gibi mi benim iddia ettiğim gibi mi bir görüntü oluşur uzaydan bakıldığında?

 

dunya.mp4

 

 

1- Ben neyi zorluyorum? Benim sorum acik: Yakin gökte yildizlar varsa! Uzak gök/gökler neresi?

 

2- Allah „4 günde dünyayi. 2 günde gögü yarattim“ diyor ama zaman  "izafiidir" diyerek bu Allahin verdigi sayilari gecersiz kiliyorsun. Burda sayilar APACIK iken sen orda yazanin tam tersi bir cikarim yapiyorsun.Yukarda da yazdim, ne yaziki hür düsünemiyorsun, senin mantigin aldigin bilgileri Kurana uydurmaya calisiyor. Bu Kuranin ördügü duvari gecemiyorsun. 10 yasindaki cocuga burda ne yaziyor diye sorsam bana anlatabilir.

 

3- Bing Bang  bize dünya yaratilip bittiginde gögün hala „duman“(!) halinde oldugunu söylemiyor! Ama Fussilet 10 ve 11 gök "duman" halindeydi diyor!

 

4- Göğü gücümüzle biz kurduk ve onu biz genişletmekteyiz.

Evrenin genisledigi bilgisi ortaya cikmadan önce ayet nasilmis bakalim:

Biz göğü kudretimizle bina ettik. Hiç şüphesiz biz, çok genişlik ve kudret sahibiyiz.

Bunun gibi baska örnekler ;)

İnsanı bir kan pıhtısından yarattı! ---  O, insanı bir embriyodan yarattı. (Alak-2)

Her kim, zerre kadar şer işlemişse onu görecektir. --- Ve kim bir atom ağırlığı kötülükte bulunursa onu görür. (Zilzal-8)

 

5- “Gök diyerek atmosferden bahsediyor, yok evrenden bahsediyor” diye kendi kendine bir “karisiklik” cikartiyorsun. Edindigin bilgileri Kurana uydurabilmek icin! Dedigim gibi, Kuran yazarlarinin ne atmosferden, neden icinde milyarlarca yildizlar ve gezegenler bulunan evrenden haberleri vardir. Tavan = Gökkubbe!!! Bak Allah ne diyor:

O gün ki, göğü kitaplar için defter dürer gibi düreceğiz(Enbiya-104)

Oyun bittigi zaman (2 boyutlu) gökkubbe dürülecek. (Evreni, atmosferi, topu, 3 boyutlu birseyi “dürmeyiz” ama  iki günün dört günden uzun oldugu gibi fantastik bir hikaye ile durumu kurtarmaya calisiriz)  

 

6- Tam dedigim gibi. Videonun basinda günes dünyanin etrafinda dönüyor gösteriliyor ve sen “bak ne güzel göstermisler” diyorsun. Videoda kadin konusmaya basladigi anda günes dünyanin etrafinda dönerken degil de(gercekten oldugu gibi) sadece dünyanin döndügü gösterilince ne gecenin ne de gündüzün hareket etmedigi, ayni yerde durdugunu video cok güzel gösteriyor. Bir daha 10 yasindaki cocuklarin anlayabilecegi sekilde anlatiyorum: Gece gündüzü, gündüzde geceyi SARMAZ!!! Gece, dünyanin gölgede kalan tarafidir ve hep ordadir, bir yere gitmez! Gündüz de dünyanin günes isiklariyla aydinlanan tarafidir. Hava kararmaya baslayinca gece gündüzün yerine gelmez, onlar her zamanki yerindelerdir (birbirlerin sarmazlar). Dünya döndügü icin biz dünyanin aydinlanan tarafindan gölge tarafina hareket ederiz. Gece ve gündüz haraket etmez!!!

 

Olay sadece Kuranin bilime uymamasi degil.

Kurandaki “köleye köle, hüre hür, kadina kadin kissas yapin”, “kadinin sahitligi yarim sayilir” “hirsizin elini kesin” gibi ayetler tanrisalligi birak, günümüzün evrensel hukukuna ve insan haklarina bile uymuyor. Bunlar 7.yyilin ahlak kurallari- 7.yyiilin ceza kanunu! Kitapta 7.yy bilimi oldugu gibi!!!

 

Neyse... Saglicakla kal.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, profer yazdı:

 

Andolsun, Biz en yakın olan göğü (dünya göğünü) kandillerle süsleyip donattık ve bunları, şeytanlar için taşlama birimleri (rücum) kıldık. Onlar için çılgınca yanan ateşin azabını hazırladık. [67-MÜLK, 5]

.

Kandil = ışık kaynağı, lamba

.

Şeytan = metafizik

.

Buyur bana bu ayetteki kelime kelime "bilimsel" hataları göster.

 

Sayın profer,

Bu ayet inananlara ilk kez açıklandığında, anlamışlar mıdır?

Anlamışlarsa, ne anlamışlardır?

Biz ne anlamalıyız?

Saygılar

 

tarihinde Rookie Explorer tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
On 3/31/2017 at 19:40, profer yazdı:

Zaten Allah katında değişen bir şey olmuyor(onun katında her şey yaşandı ve bitti biz şuan cennette ya da cehenmendeyiz).

 

Bu yazınız birkaç sayfa önceden, biraz geç oldu maalesef fakat çok sık giremiyorum siteye.

Mesela bunu da merak etmekteyim, bu sizin fikriniz midir, yoksa Peygamber yada onun etrafındaki kişiler de bunun böyle olduğunu biliyorlar mıydı?

Saygılar,

 

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, sağduyu yazdı:

 

Kitap dileyen iman etsin dileyen inar etsin falan demiyor, Allah istediğini saptırır, istediğini doğru yola iletir diyor, inanmayanlar sonsuza kadar yakılacak diyor, inanmayanları bulduğunuz yerde öldürün, yakalayın, hapsedin diyor, yeryüzünde din Allah'ın oluncaya kadar savaşın diyor. Yahu sen daha bu dinin, bu dinin kitabının ne istediğini bile bilmiyorsun, kafana göre bir şeyler anlatıyorsun, kanıt yok, belge yok, sadece boş laf ve bol sallama var.

 

Sözde müslüman ne demek? Sana göre bir müslüman nasıl olmalı?

 

Tevbe/5. Haram aylar çıkınca bu Allah’a ortak koşanları artık bulduğunuz yerde öldürün, onları yakalayıp hapsedin ve her gözetleme yerine oturup onları gözetleyin. Eğer tövbe ederler, namazı kılıp zekâtı da verirlerse, kendilerini serbest bırakın. Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

 

Tevbe/29. Kendilerine kitap verilenlerden Allah’a ve ahiret gününe iman etmeyen, Allah’ın ve Resûlünün haram kıldığını haram saymayan ve hak din İslâm’ı din edinmeyen kimselerle, küçülerek (boyun eğerek) kendi elleriyle cizyeyi verinceye kadar savaşın.

 

Tevbe/38-39. Ey iman edenler! Ne oldunuz ki, size “Allah yolunda sefere çıkın” denilince, yere çakılıp kaldınız. Yoksa ahiretten vazgeçip dünya hayatını mı seçtiniz? Oysa ahirete göre dünya hayatının yararı, pek az bir şeydir.     Eğer Allah, yolunda sefere çıkmazsanız, sizi elem dolu bir azap ile cezalandırır ve yerinize sizden başka bir toplum getirir. Siz ise O’na hiçbir zarar veremezsiniz. Allah, her şeye hakkıyla gücü yetendir. 

 

Tevbe/111. Şüphesiz Allah, mü’minlerden canlarını ve mallarını, kendilerine vereceği cennet karşılığında satın almıştır. Artık, onlar Allah yolunda savaşırlar, öldürürler ve ölürler. Allah, bunu Tevrat’ta, İncil’de ve Kur’an’da kesin olarak va’detmiştir. Kimdir sözünü Allah’tan daha iyi yerine getiren? O hâlde, yapmış olduğunuz bu alışverişten dolayı sevinin. İşte asıl bu büyük başarıdır.

 

Enfal/39. Ve hiçbir fitne kalmayıncaya ve bütün dîn Allah için oluncaya kadar, onlarla kıtalde bulunun (savaşın). Eğer onlar (küfürden) vazgeçerlerse o taktirde muhakkak ki Allah, yaptığınız şeyleri en iyi görendir.

 

Bu ayetler neyin ne olduğunu gösteriyor zaten.

 

Ayrıca konu ana mesajın beni bağlayıp bağmayacağı değil, konu ana mesajın ne olduğu.

 

Bu kitap insanların "kime" iman etmesini istiyor? Bu iman edilmesini istediği kişiye iman edilmezse iman etmeyenlere nasıl bir yaptırım uygulanacak?

Siz sahterkar ve yalancımısınız? Ya da neyi inkar ettiğinizi bilmiyorsunuz...

Bakalım dediğiniz gibi mi?


- Dinde zorlama (ve baskı) yoktur. Şüphesiz, doğruluk (rüşd) sapıklıktan apaçık ayrılmıştır. Artık kim tağutu tanımayıp Allah'a inanırsa, o, sapasağlam bir kulpa yapışmıştır; bunun kopması yoktur. Allah, işitendir, bilendir. [2-BAKARA, 256]


-Ve de ki: 'Hak Rabbinizdendir; artık dileyen iman etsin, dileyen inkâr etsin. [18-KEHF, 29]


Bana göre değil, Kur'an'a göre; olmayan bir yasağın olduğunu iddia etmen sözde müslüman olmak için yeterlidir...

-De ki: 'Gerçekten Allah'ın bunu haram kıldığına şehadet edecek şahidlerinizi getirin.' Şayet onlar, şehadet edecek olurlarsa sen onlarla birlikte şehadet etme. Ayetlerimizi yalan sayanların ve ahirete inanmayanların heva (istek ve tutku)larına uyma; onlar (birtakım güçleri ve varlıkları) Rablerine denk tutmaktadırlar. [6-ENAM, 150]

 

Şu ayet sahtekarlığını bırakın artık ya resmen okumadığınız bir kitap hakkında oradan buradan ayet alıp, başını sonunu okumadan copy-paste yapıyorsunuz...

Anlaşma yapılan ve anlaşmasını bozan müşriklerden bahsediyor ayet ve eğer "eman" dilerlerse gidecekleri yere ulaştır diyor. Düşün anlaşmayı bozucaklar ve  saldıracaklar. Buna rağmen eğer "ben hata yaptım" derse, onu affetmekle kalmıyorsun, gideceği yere götürüyorsun...

tabii sen internetten copy-paste yaptığın için görememiş olabilirsin al paylaşıyorum dikkatlice oku...

 

TEVBE SURESİ

1-(Bu,) Müşriklerden kendileriyle antlaşma imzaladıklarınıza Allah'tan ve Resûlü'nden kesin bir uyarıdır.

2-Bundan böyle yeryüzünde (size tanınmış bir süre olarak) dört ay dolaşın. Ve bilin ki Allah'ı aciz bırakacak değilsiniz. Gerçekten Allah, inkâr edenleri hor ve aşağılık kılıcıdır.

3-Ve büyük Hacc (Hacc-ı Ekber) günü, Allah'tan ve Resûlü'nden insanlara bir duyuru: Kesin olarak Allah, müşriklerden uzaktır, O'nun Resûlü de… Eğer tevbe ederseniz bu sizin için daha hayırlıdır; yok eğer yüz çevirirseniz, bilin ki Allah'ı elbette aciz bırakacak değilsiniz. İnkâr edenleri acı bir azabla müjdele.

4-Ancak müşriklerden kendileriyle antlaşma imzaladıklarınızdan (antlaşmadan) bir şeyi eksiltmeyenler ve size karşı hiç kimseye yardım etmeyenler başka; artık antlaşmalarını, süresi bitene kadar tamamlayın. Şüphesiz, Allah muttaki olanları sever.

5-Haram aylar (süre tanınmış dört ay) sıyrılıp-bitince (çıkınca) müşrikleri bulduğunuz yerde öldürün, onları tutuklayın, kuşatın ve onların bütün geçit yerlerini kesip-tutun. Eğer tevbe edip namaz kılarlarsa ve zekatı verirlerse yollarını açıverin. Gerçekten Allah, bağışlayandır, esirgeyendir.

6-Eğer müşriklerden biri, senden 'eman isterse', ona eman ver; öyle ki Allah'ın sözünü dinlemiş olsun, sonra onu 'güvenlik içinde olacağı yere ulaştır.' Bu, onların elbette bilmeyen bir topluluk olmaları nedeniyledir.

7-Mescid-i Haram yanında kendileriyle anlaştıklarınız dışında, müşriklerin Allah katında ve Resûlünün katında nasıl bir ahdi olabilir? Şu halde o (anlaşmalı olanlar), size karşı (doğru) bir tutum takındıkça, siz de onlara karşı doğru bir tutum takının. Şüphesiz Allah, muttaki olanları sever.

.

.

.

12-Ve eğer antlaşmalardan sonra, yine yeminlerini bozarlarsa ve dininize hınç besleyip-saldırırlarsa, bu durumda küfrün önderleriyle çarpışın. Çünkü onlar, yeminleri olmayan kimselerdir; belki cayarlar.

 

Güzel kardeşim ne yaptırımından bahsediyon? Biri yaptırım yapmaya kalkarsa bu Kur'an'a aykırı... Bu yaptırımı yapan kişi istediği kadar Allah bunu emrediyor desin. 1. Allah o kişiye böyle bir yetki vermiyor. 2. Bu ayetler insanlara inmiş. 3.dileyen uyar dilemeyen uymaz... Bu ayetlerin hangi yönetim biçiminde uygulanacağı Kur'an ile alakalı değildir. Kesin olan 1-Yönetici insanlarla iletişim halinde olup dayanışma yapmalı. 2-Din adına kimseyi zorlamamalı... vb...

Şu linkten daha detaylı bakabilirsiniz: http://www.kurandakidin.com/2011/10/30-kuran-ve-yonetim-2/

 

Sen hala hikaye anlatıyon, aralardan ayetleri cımbızla çek sonra ayet bak bunu diyor de. Sahtekarmısın sen? Ha okumadıysan o ayrı...

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Buzul yazdı:

Fantastik bir anlatımdaki,bir saçmalıktaki,bir masaldaki bilimsel yanlışları göster diyor bana.Senin beyin ciddi anlamda gitmiş.Koca koca yıldızlarla,fantastik,düşsel varlık olan şeytanların taşlanması saçmalığındaki,bilimsel yanlışları gösterin diye sorarken hiç utanmıyor musun yahu .Adı üstünde saçmalık,zırva.Ben de bir saçmalık,fantastik bir masal ortaya atayım,sonra bunu bilimsel olarak yanlışlayın diyim,pişkin pişkin,var mı böyle bir şey.Bu saçmalığın kendisi başlı başına bilime aykırı,bilimle çelişkili.Yıldızlarla şeytan mı taşlanır,şeytan mı kovalanır ulan:lol:.Şeytan metafizik,yıldız metafizik değil.Bu evrene ait olan yıldızlarla,fantastik,düşsel varlıkların,şeytanların taşlanması saçmalığını bilimsel olarak yanlışlayın da ne demek.Beynini yemişsin sen. :D

 

Ayrıca mecazi bir anlatım olamaz,mecazi bir anlatım diyince,kendi ayağına sıkmış olursun,mecazi anlatım dediğin an,bu kitabın apaçık,anlaşılır olmadığını kabul etmiş olursun yine.Kendi ayağına sıka sıka bir hal oldun.

Mecazi anlatım "açık" olamaz mı? Yani sizce türkçedeki mecazi bir anlatım "Kapalı" mı? Ayrıca Kur'an kitabın temelinin "açık" olduğunu, bazı ayetlerin "muteşabih" olduğunu

söylüyor. Yani senin anlaman gereken yerler "açık" merak etme...

 

-Sana Kitabı indiren O'dur. O'ndan, Kitabın anası (temeli) olan bir kısım ayetler muhkem'dir; diğerleri ise müteşabihtir. Kalplerinde bir kayma olanlar, fitne çıkarmak ve olmadık yorumlarını yapmak için ondan müteşabih olanına uyarlar. Oysa onun tevilini Allah'tan başkası bilmez. İlimde derinleşenler ise: "Biz ona inandık, tümü Rabbimizin katındandır" derler. Temiz akıl sahiplerinden başkası öğüt alıp düşünmez. [2-BAKARA, 7]

 

Bak ayeti bir daha paylaşıyorum açıklaman gereken önemli yerleri kalın yapıyorum:

-Andolsun, Biz en yakın olan göğü (dünya göğünü) kandillerle süsleyip donattık ve bunları, şeytanlar için taşlama birimleri (rücum) kıldık. Onlar için çılgınca yanan ateşin azabını hazırladık. [67-MÜLK, 5]

 

kandil = ışık kaynağı, lamba

şeytan = metafizik

yanan ateş = tabir

taşlama birimi = tabir (ince detay; atılıyor demiyor ayet...)

"Gözlem dışı" bir şey "bilim" ile çelişemez... Çelişebilmesi için elimizde bir veri olması gerekir...

 

Ayrıca ayet çok net metafizik,

"Işıklar" ile "şeytanlar için" taşlama birimi kurulmuş. Ve böylelikle "yanan ateş" azabı hazırlanmış...

Yeterince metafizik...

 

Buradaki ifadeye saçma diyorsun...

-Mesela "ağır yıldızlar(nötron)" niye saçma değil? (1 kaşık alsan, milyonlarca ton ağırlığı olabilir)

Bir şeyin saçma gelip gelmemesi önemli değildir. Delili var mı yok mu ona bakılır. Delil yoksa o şeye inanılır demiyorum ama inkar da edilemez "oladabilir olmayadabilir" denir en fazla sizin mantık buradan hatalı...

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, profer yazdı:

Ben sana direk olay "metafizik" diyorum. Sen ciddi ciddi çelişkinin ne demek olduğunu bilmiyorsun. Olaydaki kahraman metafizik. Yani olayda metafizik. Ayrıca yazımı okumadan yazıyorsun galiba ben ne dedim yazımda? Mecazi bir anlatımda olabilir dedim ama onu bile okumadan atlıyorsun. 2 saattir ne diyorum Bunun olup olmaması ya da gözlemleyebilmemiz falan bir şey değiştirmez. Her türlü buradaki olay gözlem dışı dır. Sen ister kabul et ister etme...

Bak yine söylüyorum ama anlamamakta ısrar ediyorsun.

.

Andolsun, Biz en yakın olan göğü (dünya göğünü) kandillerle süsleyip donattık ve bunları, şeytanlar için taşlama birimleri (rücum) kıldık. Onlar için çılgınca yanan ateşin azabını hazırladık. [67-MÜLK, 5]

.

Kandil = ışık kaynağı, lamba

.

Şeytan = metafizik

.

Buyur bana bu ayetteki kelime kelime "bilimsel" hataları göster.

 

 

Yani allah orada boş konuşmuş, hiçbir şey anlatmamış mı diyorsunuz?

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, bir_akil_insan yazdı:

 

Yani allah orada boş konuşmuş, hiçbir şey anlatmamış mı diyorsunuz?

Elbet anlamı vardır.

Emir ayeti olmadığına göre ne demek istediğini bilmeme gerek yok zaten...

Cennet-cehennem nasıl metafizikse bu da o kadar metafizik. Cennet cehennem anlatımı nasıl boş değilse buda değil...

Ayrıca senin açından farkeden bir şey var mı? Sana göre hepsi "boş"...

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, profer yazdı:

Elbet anlamı vardır.

Emir ayeti olmadığına göre ne demek istediğini bilmeme gerek yok zaten...

Cennet-cehennem nasıl metafizikse bu da o kadar metafizik. Cennet cehennem anlatımı nasıl boş değilse buda değil...

Ayrıca senin açından farkeden bir şey var mı? Sana göre hepsi "boş"...

 

:D gülünçmüş. Allah bir şey diyor ama siz ilgilenmiyorsunuz. Demek ki allahınız, sizin için önem taşımayan, değersiz bir şeyler gevelemiş; boş konuşmuş

 

Demek ki kuranın önemsiz, hiçbir işe yaramayan kısımları var. Allah, bir değer taşıdığını düşünüp sizlere ayetlerini iletiyor, ama sizler için o ayetler olmasa da olur yani?

 

Bir allah ağlıyor şu an, biliyor musunuz?

 

Her zamanki gibi: biz bile müslümanlar kadar aşağılamıyoruz arabın uyduruk tanrısını :D

Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah yıldızların, güneşin ışığına kandil diyor neden? Ayet var çünkü. Allah semavat (uzaylar) ve arzın nurudur. Uzaylar aydınlatılacak, elbette o nurun karşısında güneşler yıldızlar kandil gibi kalır hahahhahaah koca kuran. büyüksün Bu günkü bilim  hahaha gülüyorum bugün bilime Aaaaaa hahahahaha haa

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...