Jump to content

Talak 4 ve Kur'an'ın Sübyancı Tarafı


Recommended Posts

  • İleti 106
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

27 dakika önce, Abdülmalik yazdı:

Kurandaki pedofilik açıklamaları bir yana bırakayım,

Bu iddet saçmalığı nedir be?

DNA testi diye birşey var,çocuğun kimden olduğunu söylüyor,

Boşadığın kadını evde hapis tutmak ne be?

 

Kurana göre kadın evcil hayvandan daha beter konumdadır. Bunun sebebi anlatılan allahın kıskanç erkek vasıflarıyla donatılmasıdır.  Aklı başında bir kadın bu kitabın hakaretlerini kaldıramaz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
5 hours ago, Hasan Akçay said:

Bir bebekle cinsel ilişkiye girmek misillu

iğrenç sapıklıklar hayal ediyorsunuz.

Aman Allah'ım, sevgili teflon, ölür o bebek

ve sizi katil olarak ölüme mahkum eder Kuran.

 

Sevgili teflon, sizin

65:4'le ilgili bir şey yazmanıza gerçekten gerek kalmadı

Niye yaptınız bunu?

 

Yahu senin inandığın Allah daha ortada insanlık yokken, hatta kendisinden başka hiç bir şey yokken bebeğe tecavüz etme sahnesini tasarlamış, bunu sahneye koymuş, oturup seyrediyor. Bir zamanlar tek başına olan bir varlık böyle aşağılık bir eylemi nasıl ve neden tasarlamış?

 

Böyle rezil, aşağılık, kepaze bir tanrı olduğuna insan hangi mantıkla inanır? 

 

5 hours ago, teflon said:

 

Hasan Bey meseleyi sürekli "bebek" tarafına çekiyorsunuz.

Neden?

 

 

Bırak çeksin, çeksin de inandığı Allah'ın ne kadar aşağılık, rezil, iğrenç bir karakter olduğunu görsün. Bu dincilerin iddiasına göre Allah her şeyi yaratan, her şeyi bilen, her şeye gücü yeten bir varlık değil mi? Bu iddialara göre bebeğe tecavüz sahnesini de yaratan bu var olduğunu iddia ettikleri Allah. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
8 saat önce, bilgivehis yazdı:

 

İşte uygar, medeni olduğunu kendiniz diyorsunuz.

Uygar, medeni bir ülkede 14-15 yaş normaldir, önce bunu idrak etmelisiniz.

Bir toplumun uygar-medeni olması için bir çok aşamalardan geçmesi gerekir.

Oysa Müslümanlar daha 1400 yıl öncesini dahi aşamamışlar, bu yüzden kendinizi uygar-medeni toplumlarla kıyaslamanız veya örnek vermeniz yanlıştır.

Onun bir öncesinde sözde uygar medeni yazıyor.Bir göz doktoruna gitsen iyi olacak.He Avrupalılar yapınca onlar sözde uygar olduğu için pedofili olmuyor biz yapınca sübyancı oluyoruz he mi ? Senin kafanda baya iyiymiş pırıl pırıl güle güle kullan.

Link to post
Sitelerde Paylaş
11 saat önce, teflon yazdı:

 

Avrupada dediğin örneklerin hepsinin tanım, koşul, kısıtlama ve cezaları var. Yani "düzenleme" var. Düz yazdığın kadar basit değil bu iş.

 

Bakın değinilmiş bu noktalara daha önce(oku ama). Gerekirse daha da detaya girilebilir.

 

https://www.ateistforum.org/index.php?/topic/64693-avrupada-cinsel-rüşt-yaşı-13-tür-birde-gelir-müslüman-ülkelerine-dil-uzatırlar/&do=findComment&comment=1358101

https://www.ateistforum.org/index.php?/topic/64693-avrupada-cinsel-rüşt-yaşı-13-tür-birde-gelir-müslüman-ülkelerine-dil-uzatırlar/&do=findComment&comment=1358126

https://www.ateistforum.org/index.php?/topic/64693-avrupada-cinsel-rüşt-yaşı-13-tür-birde-gelir-müslüman-ülkelerine-dil-uzatırlar/&do=findComment&comment=1358128

 

Meseleye ne kadar gözünüzü kulaklarınızı kapamaya çalışsanız da, mesele "bu" işte.

 

Şimdi gelelim kuran'ın detaylarına ve "ne kadar detaya" girebildiğine:

 

1- Kuranda yaş kaç? Alt sınır kaç?

2- Kuranda sübyancılığa, sübyanla ilişki ve tecavüze verilen ceza nedir, hatta normal tecavüze verilen ceza nedir? Nerede haram bunlar?

 

Yani kuranın bu konu ile ilgili "düzenlemeleri" nedir? Kişilere değil, kişilerin insiyatifine değil; devlete, tüzel kişiliğe ve kural koyucuya bağlı, normatif hukuğa dayanan düzenlemeler? Bu konu oldukça hassas ve kanayan bir yara olduğu üzere, kuran'da bu konuda "hassas" davranmış olmalı...Sonuçta babalar, dedeler dahi öz evlatlarını iğfal edebiliyor bu dünyada.

Ulan Avrupalı diyor ki cinsel ilişki yaşı 13-14 tür arada 5 yaş sınırını geçmedikten sonra isteyen 13-14 yaşındaki bir çocuğu bile istediği gibi cinsel ilişkiye girebilir diyor.Sizin mantıkla bu pedofililik değilse net iki yüzlülüktür.İslamda evlilikte alt sınır yoktur.Beşik kertmesi diye birşey duymadın mı sen hiç ? İstenirse 1 yaşındaki iki çocuk bile nikah ahdi kıyabilir.Ancak cinsel ilişki yaşı  buluğ çağıdır.Buluğ çağından önce nikah olsa bile bir çocukla ilişkiye giren kadın olsun erkek olsun tecavüz hükmü alır recm edilir.Çünkü cinsel ilişki sınırı buluğ çağıdır.Aynı şekilde ensest ilişkinin cezasıda recmdir.Tecavüzün cezasıda recmdir.Çocuğu evlendirmek anne babanın insiyatifindedir.1 yaşındaki çocuğunu beşik kertmesi hariç evlendirecek anne babada herhalde yoktur.

Link to post
Sitelerde Paylaş
9 hours ago, teflon said:

Kuran mı gerçek hayatı ıskalıyor, siz mi?

 

İlk soruma da cevap vermediniz.

Ceza olmalı mı, olmamalı mı..?

 

 

Kuran âdet gecikmesine uğramış "kadınlar"ı asla ıskalamıyor; tam aksine, kâle alıyor

ki hayatta bol sayıda var onlar,

hayatın ta öylesine gerçeğidirler.

 

Talâk 4'e göre

âdet gecikmesine uğrayan ve kendisini 

ilk âdetinden önce (örneğin 18'inde) nikahınıza alıp

ilk âdetinden önce (örneğin 25'inde) boşadığınız "kadın"ın* iddeti 3 kamerî aydır.

 

Hayatın bu gerçeğini her hangi bir nedenle ıskalayanlar

ayette dile getirilen bu gerçeği şu şekilde çarpıtanlardır:

 

Âdet görmesi sağlıklı olan ve kendisini, democrassian'ın deyimiyle, 

"kundaktaki bebek"ken nikahınıza alıp

"kudaktaki bebek"ken boşadığınız "kadın"ın (?)  iddeti 3 kamerî aydır.

 

DUMURA UĞRAMIŞ akıl işte budur,

ve hayatın gerçeğini ıskalayanlar

o durmura uğramış akılla kala kalmış olanlardır. 

 

O bebek, hiç âdet görmemiş bir bebek olduğuna göre,

6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13 yaşında imiş farketmez

çünkü cinsel teacvüze uğradıklarında bunların hepsinin ölme riski vardır, cinayete kurban giderler.

 

Kuran'da

cinayet işleyenin cezası ise

ölümdür, idam. 

 

"Ceza olmalı mı olmamalı mı?" sorusuna gelince,

elbet olmalı, hem de ölüm cezası olmalı.

 

___________________________________________________

 

*

"Nisâikum"daki nisâ

"kadın"dır;

 kız deği, bebek değil.

 

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, Hasan Akçay yazdı:

 

 

Kuran âdet gecikmesine uğramış "kadınlar"ı asla ıskalamıyor; tam aksine, kâle alıyor

ki hayatta bol sayıda var onlar,

hayatın ta öylesine gerçeğidirler.

 

Talâk 4'e göre

âdet gecikmesine uğrayan ve kendisini 

ilk âdetinden önce (örneğin 18'inde) nikahınıza alıp

ilk âdetinden önce (örneğin 25'inde) boşadığınız "kadın"ın* iddeti 3 kamerî aydır.

 

Hayatın bu gerçeğini her hangi bir nedenle ıskalayanlar

ayette dile getirilen bu gerçeği şu şekilde çarpıtanlardır:

 

Âdet görmesi sağlıklı olan ve kendisini, democrassian'ın deyimiyle, 

"kundaktaki bebek"ken nikahınıza alıp

"kudaktaki bebek"ken boşadığınız "kadın"ın (?)  iddeti 3 kamerî aydır.

 

DUMURA UĞRAMIŞ akıl işte budur,

ve hayatın gerçeğini ıskalayanlar

o durmura uğramış akılla kala kalmış olanlardır. 

 

O bebek, hiç âdet görmemiş bir bebek olduğuna göre,

6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13 yaşında imiş farketmez

çünkü cinsel teacvüze uğradıklarında bunların hepsinin ölme riski vardır, cinayete kurban giderler.

 

Kuran'da

cinayet işleyenin cezası ise

ölümdür, idam. 

 

"Ceza olmalı mı olmamalı mı?" sorusuna gelince,

elbet olmalı, hem de ölüm cezası olmalı.

 

___________________________________________________

 

*

"Nisâikum"daki nisâ

"kadın"dır;

 kız deği, bebek değil.

 

 

 

tarihinde Abdülmalik tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Daha önce izlemiştim;

bu herif te aklı dumura uğramış biri.

 

Konu Talâk 4'teki

şu ifadedir:

 

boşamakta olduğunuz hiç âdet görmemiş eşiniz...

 

Bu  ifadeden 

"bebek evlilikleri caizdir" çıkarımını uyduran herkes

aklı duumura uğramış biridir.

 

Siz de kendi aklınızı

şu soruyla

test edebilirsiniz:

 

Siz, sevgili Abdülmalik, 

bir hanımı 

13'ünden önce boşamak üzere

13'ünden önce eş alır mısınız?

Link to post
Sitelerde Paylaş
On 18.08.2018 at 04:11, Hasan Akçay yazdı:

Bir kadını (dikkat, bir kızı değil)

hiç âdet görmemişken eş alıp hiç âdet görmemişken boşamanız ancak 1 (bir) durumda mümkündür:

o kadın "âdet gecilkmesi"ne uğramış biridir.

 

Bkz delayed puberty:

http://int.search.myway.com/search/GGmain.jhtml?p2=^Y6^xdm269^S24146^tr&ptb=DCD1275D-41A6-451E-908B-2D47F6C4E47A&n=783a8b74&ind=&cn=TR&ln=tr&si=CIWvxIWKkNcCFcRAGwodLyUOIw&tpr=hpsb&trs=wtt&brwsid=e708b8ad-bf03-469e-aa0d-4e77b3ecde42&searchfor=delayed puberty&st=tab)

 

18'ine kadar ilk âdetini görmemiş olanlar

tıbben "âdet gecikmesi"ne uğramış sayılıyor

ve bunlar ağır işlerde çalışan hanımlar.

 

Örneğin

Kuran'ın indiği çağda kuyudan kovayla su çekip hurma bahçesi sulayanlar,

başının üstünde yük taşıyanlar,

sırtında odun taşıyanlar,

bu çağda balerinalar,

aletli cimnastik yapanlar...

 

Böyle bir kadını

18'inde eş alırsınız, hiç âdet görmemişken;

25'inde boşarsınız, hiç âdet görmemişken.

 

Talâk 4'te söylenen işte bu.

Ayette geçen “hiç adet görmemiş” lafı  muallak bir ifade, 8 yaşındaki çocukta hiç adet görmemiştir, 35 yaşındaki kadında hiç adet görmemiş olabilir. Ayette, gecikmiş puberteye dair hiç bir ipucu yok.

Ayrıca kadın ve kız ayırımı genel olarak şöyledir.

Kadın: Cinsel ilişki yaşamış

Kız: Cinsel ilişki yaşamamış

 

Ayette kadın ifadesinin geçmesi, o dişinin cinsel ilişki geçirdiğine işarettir, 8 yaşında bir kız cinsel ilişki yaşamışsa o kız artık kadın olur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sevgili Abdülmalik, size şunu sordum:

 

Bir hanımı 

13'ünden önce boşamak üzere

13'ünden önce eş alır mısınız?

 

Keşke cevap verseydiniz.

 

8 yaşındaki o kızı

13'ünden önce boşamak şartıyla

13'ünden önce eş alabilirsiniz.

 

Çünkü Talâk 4

"sizin kendisini boşamakta olduğunuz hiç âdet görmemiş hanımınız"dan söz ediyor -ellâî lem yahıdne...

 

8 yaşındaki o kız ilk âdetini 13'ünde görecek,

ve kendisini boşamakta olduğunuz hiç âdet görmemiş hanımınız konumundan çıkacak;

ondan sonra artık  şu bahaneniz kalmayacak:

 

Eşim

ben kendisini boşarken hiç âdet görmemiş olduğuna göre

ben kendisini eş alırken de hiç âdet görmemişti.

 

Yok bu bahane artık

çünkü eşiniz 13'ünde yani siz kendisini boşamadan önce âdet gördü.

 

Lütfen cevap verin:

 

8 yaşındaki o kızı

13'ünden önce boşamak üzere 

13'ünden önce eş alır mısınız?

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
43 dakika önce, Hasan Akçay yazdı:

Sevgili Abdülmalik, size şunu sordum:

 

Bir hanımı 

13'ünden önce boşamak üzere

13'ünden önce eş alır mısınız?

 

Keşke cevap verseydiniz.

 

8 yaşındaki o kızı

13'ünden önce boşamak şartıyla

13'ünden önce eş alabilirsiniz.

 

Çünkü Talâk 4

"sizin kendisini boşamakta olduğunuz hiç âdet görmemiş hanımınız"dan söz ediyor -ellâî lem yahıdne...

 

8 yaşındaki o kız ilk âdetini 13'ünde görecek,

ve kendisini boşamakta olduğunuz hiç âdet görmemiş hanımınız konumundan çıkacak;

ondan sonra artık  şu bahaneniz kalmayacak:

 

Eşim

ben kendisini boşarken hiç âdet görmemiş olduğuna göre

ben kendisini eş alırken de hiç âdet görmemişti.

 

Yok bu bahane artık

çünkü eşiniz 13'ünde yani siz kendisini boşamadan önce âdet gördü.

 

Lütfen cevap verin:

 

8 yaşındaki o kızı

13'ünden önce boşamak üzere 

13'ünden önce eş alır mısınız?

8 yaşında kızla evlendim,puberteye girmeden boşadım.

Bu ayette buna engel bir durum görülmüyor.

Var mı sizce?

Link to post
Sitelerde Paylaş
29 minutes ago, Hasan Akçay said:

Sevgili Abdülmalik, size şunu sordum:

 

Bir hanımı 

13'ünden önce boşamak üzere

13'ünden önce eş alır mısınız?

 

Keşke cevap verseydiniz.

 

8 yaşındaki o kızı

13'ünden önce boşamak şartıyla

13'ünden önce eş alabilirsiniz.

 

Çünkü Talâk 4

"sizin kendisini boşamakta olduğunuz hiç âdet görmemiş hanımınız"dan söz ediyor -ellâî lem yahıdne...

 

8 yaşındaki o kız ilk âdetini 13'ünde görecek,

ve kendisini boşamakta olduğunuz hiç âdet görmemiş hanımınız konumundan çıkacak;

ondan sonra artık  şu bahaneniz kalmayacak:

 

Eşim

ben kendisini boşarken hiç âdet görmemiş olduğuna göre

ben kendisini eş alırken de hiç âdet görmemişti.

 

Yok bu bahane artık

çünkü eşiniz 13'ünde yani siz kendisini boşamadan önce âdet gördü.

 

Lütfen cevap verin:

 

8 yaşındaki o kızı

13'ünden önce boşamak üzere 

13'ünden önce eş alır mısınız?

 

Bu salak sanıyor ki, bir adam adet görmemiş bir kız çocuğu ile evlendiği zaman adet görmeden boşamak zorunda yoksa adet gördükten sonra ayete göre asla boşayamaz. 

 

Herif mantıklı düşünme yetisini kaybetmiş.

 

40 minutes ago, Hasan Akçay said:

Eşim

ben kendisini boşarken hiç âdet görmemiş olduğuna göre

ben kendisini eş alırken de hiç âdet görmemişti.

 

İşte Talak 4 tam bu durumdan bahsediyor, adam tam ayetin neden bahsettiğini anlar gibi oluyor ama sonra yine sapıtıyor, saçmalamaya başlıyor. Normaldir, din insanı böyle yapar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
16 hours ago, Abdülmalik said:

Ayette geçen “hiç adet görmemiş” lafı  muallak bir ifade, 8 yaşındaki çocukta hiç adet görmemiştir, 35 yaşındaki kadında hiç adet görmemiş olabilir. 

 

 

Farkında olmadan ne güzel örneklemişsiniz ayette söyleneni: 

8 yaşındaki çocuk ta HiÇ ÂDET GÖRMEMiŞTiR -LEM YAHIDN,

35 yaşındaki kadın da.

 

Ama sizin

8 yaşındaki çocukla evlenip cinsel ilişkiye girmeniz kâtil yapar sizi... çünkü o bebek ölür.

35 yaşındaki kadınla evlenip cinsel ilişkiye girmeniz ise adam gibi adam yapar sizi.

 

Ayette söylenen işte budur

yani boşamakta olduğunuz hiç âdet görmemiş kadın -ellâî lem yahıdn-

boşanma işleminin tamamına ermesi için 3 kamerî ay bekleyecek (iddet).

 

Nikahınıza alırsınız onu hiç âdet görmemişken

ve boşarsınız hiç âdet görmemişken;

öyle "democrassian"ın yumurtladığı gibi kundaktaki benekle evlilik yok ayette, YOK. 

 

Hani, diyorsunuz ya

ayette, gecikmiş puberteye dair hiç bir ipucu yok;

var kardeşim: ip ucu 35 yaşındaki o kadındır;
âdet "
gecikmiş puberty"ye uğramıştır o kadın.

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
35 minutes ago, Hasan Akçay said:

Farkında olmadan ne güzel örneklemişsiniz ayette söyleneni: 

8 yaşındaki çocuk ta HiÇ ÂDET GÖRMEMiŞTiR -LEM YAHIDN,

35 yaşındaki kadın da.

 

Ayet işte bu ikisini de kapsıyor.

 

39 minutes ago, Hasan Akçay said:

Ama sizin

8 yaşındaki çocukla evlenip cinsel ilişkiye girmeniz kâtil yapar sizi... çünkü o bebek ölür.

35 yaşındaki kadınla evlenip cinsel ilişkiye girmeniz ise adam gibi adam yapar sizi.

 

Yani sana göre peşinden gittiğin adam katil, ben o kadar ileri gitmiyorum, adam sadece döneminde olan bir uygulamayı düzenlemiş ve uygulamış. Kabahat onda değil, kabahat dönemine göre normal davranan bu adamın  peşine takılan sen ve senin gibi cahillerin ve aptalların.

 

44 minutes ago, Hasan Akçay said:

Hani, diyorsunuz ya

ayette, gecikmiş puberteye dair hiç bir ipucu yok;

var kardeşim: ip ucu 35 yaşındaki o kadındır;
âdet "
gecikmiş puberty"ye uğramıştır o kadın.

 

Yahu adam daha önce kendi verdiği 8 yaşında hiç adet görmemiş kız çocuğu örneğini bile göremiyor.  Be salak herif, 35 yaşındaki kadın ipucu ise 8 yaşındaki kız çocuğu da ipucudur, yahu sen okulda hiç mantık dersi görmedin mi?

Link to post
Sitelerde Paylaş

BU LAY MADAMK BU KADAR NÜÜTMENİZ NE ABNURUNUZA V FAYADA SAĞLAR EADECE REİSK OLUERSUN . Akabinde ben bir ay sıtmaya tutuldum, hummanın şiddetinden saçım döküldü. Hastalıktan kurtulunca saçım gürleşti ve omuzlarıma kadar uzadı. Bir kere ben arkadaşlarımla beraber bir salıncak üzerinde oynarken annem Ummu Ruman bana doğru geldi ve beni çağırdı. Ben de annemin yanına geldim. Benden ne isteyeceğini bilmiyordum. Annem elimden tuttu sonunda beni evin kapısı önünde durdurdu. Bende yorgunluktan dolayı heh, heh diyerek kaba kaba soluyordum. Nihayet derin derin soluyuşum geçti. Sonra beni eve soktu. Evde Ensar dan birtakım kadınlarla karşılaştım. Bu kadınlar: Hayır ve bereket üzere, en hayırlı kısmete dediler. Annem beni bu kadınlara teslim etti. Onlar da başımı yıkadılar ve üstümü başımı düzelttiler. Duha vaktinde Resulullah ı habersizce görmekten başka beni hiçbir şey heyecanlandırmadı. Akabinde Ensar kadınları beni Resulullah a teslim ettiler. Aişe: Peygamber beni altı yaşında bir kız iken akid yaptı, dokuz yaşında bir kız iken de benimle evlendi demiştir.Ma mer, Zuhri den, o da Urve den, o da Aişe den haber verdi ki: Peygamber Aişe yi altı yaşında bir kız iken akid yaptı, dokuz yaşında ve oyuncakları beraber iken de evlendi ve nihayet Aişe on sekiz yaşında b

Link to post
Sitelerde Paylaş
23 saat önce, Jobar yazdı:

Avrupalılar yapınca onlar sözde uygar olduğu için pedofili olmuyor biz yapınca sübyancı oluyoruz

 

Avrupa sözde değil, uygarlığı kazanmış bir kıtadır.

Kazanmanın ne olduğuna değinmiştim, bir toplum 1400 yıl öncesinde kalmışsa o toplum henüz hiç bir şey kazanmamıştır.

Bir şeyleri kendinde hak görmen için önce onu kazanman gerekir, bu da yüzlerce yıl sürecek olan bilinç ve mücadele ile mümkündür.

Örneğin, daha yurttaşlığı kazanmamışsın, ismini kazanmamışsın, henüz ismin dahi yoktur, ülke yönetiminde müdahale gücünü kazanmamışsın, dinleri yaşam ve devlet etkisinden çıkaramamışsın, uygar toplum bilincinden vazgeçtik henüz toplum bilincine dahi adım atmamışsın, toplumun üretici güç olmasının ne demek olduğundan bi habersin.

Hal böyleyken kendini Avrupa halkıyla kıyaslaman elbette yanlıştır.

Dolayısıyla bu tür konularda yaş değil, bilinç ön plana çıkar, bir eyleme maruz kalan kişi o eylemin önce bilincinde olmalıdır, aksi halde onun adı tecavüz olur.

Avrupa'da dahi 14-15 yaşındaki çocuklar henüz bir şeylerin bilincine varırken, bir de 1400 yıl öncesini yaşayan Türkiye'deki aynı yaş grubunu düşünün, kıyaslamak dahi içler acısı.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Açıklanması gereken bir kaç konu var:

 

Birincisi, Arapçada nisa sözcüğü insan türünün dişi üyelerinin tamamını kapsar. Yeni doğmuş kız bebeği de, seksen yaşına gelmiş nineyi de... Ünsa sözcüğünden türetilmiştir ve bunun Türkçe karşılığı dişidir. Nisa sözcüğünün ise Türkçe karşılığı yoktur. Kadın nisanın karşılığı değildir, çünkü yeni doğan bebeğe kadın denmez. Türkçede bu sorun şöyle çözülmüştür: Yaşına ve durumuna göre kız ya da kadın demekte bir tercih yapmak, sözcüğü kullananın insiyatifine bırakılmıştır. Bunda bir cinsiyet ayrımı da yoktur, insan erkeğine de oğlan veya adam demek de aynı insiyatife sahiptir. Türkçe, cinsiyet ayrımı olmayan nadir dillerden biridir. Bu konuda Türkçe övgüye layıktır. Hiçbir insiyatife gerek bırakmadan kadın/erkek demek şeklinde öneri varsa da bu tutmaz. Yeni doğmuş bir bebeğe kimse kadın demez yani, tutmaz bu... En iyisi kız/oğlan, kadın/adamdır.

 

İkinci konu, modern hukuka göre rüşt yaşı ile nikahlanma yaşı arasında ancak mahkeme kararıyla özel izinle bir fark olabilir ve nikah yaşı bu özel mahkeme izniyle öne çekilebilir. Rüşt yaşı nüfusa yanlış tarih yazılması durumunda kemik testi ile öne çekilebilir ancak. Başka türlü çekilemez. Dolayısıyla modern hukuka göre ilişki yaşı onbeş ama nikah yaşı onaltı filan gibi bir şey olamaz ve yoktur.

 

Nikah yaşının öne çekilmesi mahkeme izniyle olmak şartıyla neden tanınmıştır? Yargıcın takdir edeceği bazı özel durumlar olabileceği için. Ülkeye göre değişen miktarlarda yargıçlara nikah yaş sınırını geriye çekme hakkı tanınmıştır.

 

Yasal nikah yaş sınırının altında ilişki cinsel istismar suçudur. 15 yaşında kızı nikahlamak yasak ama ilişki serbest diye bir iddia olamaz. Zaten cinsel istismar suçu, reşit olmadığı için oluşuyor. Bu kesin bir konudur, yasal rüşt yaş sınırı altında imzası da geçerli değildir. Suç işlerse çocuk mahkemesinde yargılanıp çocuk ıslahevinde kalabilir. Cezaevine konulamaz. Bunlar son derece kesin konular, yasalar belli.    

 

Ülkelere göre yargıca kaç yıl insiyatif tanınabildiği değişkenlik gösterebilir, araştırılması lazım.

 

tarihinde democrossian tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

@Hasan Akçay

 

8 yaşındaki kız çocuğuyla evlenmek kimseyi katil yapmaz ancak pedofilik sapık yapar.

Kuran’da çocuk evliliğine engel bir ifade yok, ki 1400 yıllık islam pratiğinde çocuk evliliği yapan bir sürü islami şahsiyet var.

En önemli kanıt çocuk Aisha’nın peygamberle evliliğidir,bu hadis uydurma diyemezsin.

Koskoca Allah “hiç adet görmemişleri” kategorize etmekten aciz olabilir mi? Puberte çağını geçmiş ama hala adet görmeyen ifadesini ekleyememiş mi?

Özet olarak çocuk evlilikleri Arap geleneğinin bir parçasıdır,Kuran’ı ve hadisi yazanlar bu olguyu çekinmeden yazmakta beis görmemişlerdir.

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
18 saat önce, Abdülmalik yazdı:

Koskoca Allah “hiç adet görmemişleri” kategorize etmekten aciz olabilir mi? Puberte çağını geçmiş ama hala adet görmeyen ifadesini ekleyememiş mi?

 

Yani bu işte ya! Şu kadar iki cümle ile ifade ettiğin anlamı müslime anlatacağız diye sayfalarca uğraştığımız için biz salağız heralde ya! Yani kesin salak olan biziz ki bunlar laf anlar diye anlatıyoruz!

 

Zekanın gözünü seveyim ya! Şu iki cümlelik sonuç yani, bütün anlaşılmasını istediğim bu! Yok yemek kitabından, yok hamurdan örnekler vereceğim de müslümin odun kafasına girecek diye uğraştığım için asıl salağın en önde gideni benim! Git idyot geri zekalı adam (ben oluyorum) keçiye anlat, o daha iyi anlar yahu! Müslim neyi anlamış da bunu anlayacak!

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...