Buzul 0 Oluşturuldu: Nisan 6, 2017 Raporla Share Oluşturuldu: Nisan 6, 2017 Mülk 5te geçen gök sözcüğü ve yazımı Enbiya 32de geçen gök sözcüğü ve yazımı Zariyat 47de geçen göz sözcüğü ve yazımı Hepsinin yazımı da aynı gördüğünüz gibi. Bilimsel bilgi veriyorsan,aynı sözcüğü kullanamazsın. Gök hem evren,hem bildiğimiz gök anlamına geliyor diyemezsin. Hele hele apaçık,anlaşılır dediğin bir kitapta,gök hem evren,hem bildiğimiz gök anlamında kullanılıyor hiç diyemezsin. Göğü kurduk.Göğü oluşturduk.Hangi göğü oluşturdun,hangi göğü kurdun diye sorarlar adama. Yani anlayacağınız gök hem evren,hem bildiğimiz gök anlamında kullanıldı derseniz,kuranın apaçık,anlaşılır olmadığını da kabul etmiş olursunuz. Bunu kabul ettiğin anda da,doğal olarak şunları da kabul etmiş olursun.Kuranı bir Tanrı göndermemiştir,Kuran insan yazımıdır.Bu da senin İslamdan çıkmana neden olur. Ya o günün arapçasında evren anlamında bir sözcük yoktu,o günün arapçasında bu anlamda bir sözcük yoksa,kuran apaçık,anlaşılır olamaz.Bu Kuranın apaçık,anlaşılır savını yerle bir eder. O günün arapçasında evren anlamında bir sözcük varsa,bu kullanılmamışsa,o da sıkıntı,bu yine bize Kuranın neden Tanrı katından olmayacağını gösterir. Şimdi evren anlamında bir kainat sözcüğü var arapçada.Ama bu sözcük arapça sözcük dağarcığında kaç yıldan beri var,bunu bilmiyorum. Dediğim gibi Kurandan önce vardıysa bu sözcük,kullanılmadıysa sıkıntı,Kurandan sonra ortaya çıktıysa yine sıkıntı. Link to post Sitelerde Paylaş
Beelzebub 0 Nisan 6, 2017 gönderildi Raporla Share Nisan 6, 2017 gönderildi Kuran apaçık bir masal kitabıdır. Masal kitabı olduğunu kanııtlamak içinde aynı masalı 5-6 kere tekrarlar,gözümüzün içine sokar. Link to post Sitelerde Paylaş
Tumagü 0 Nisan 6, 2017 gönderildi Raporla Share Nisan 6, 2017 gönderildi Muhammed sema sözcüğünü, keşfedilmiş yeryüzü-arz bölgelerinin kapsam dışı olan bölgelerini tarif etmek için kullanmış olabilir. Sema, isim kökünden geliyor. Dolayısıyla sema diyerek isimlenmemiş, tanımlanmamış ama göze çarpan, teorik fikirlerin gündem tuttuğu dünya bölgelerini kastetmişler bana göre. Aksi takdirde müslümanlar, sema'nın evren olduğunu iddia ettikerinde, Allah'ın önce dünyayı 2 günde yaratıp, sonra duman halindeki sema'ya yönelerek, evren anlamındaki semayı yarattığını iddia eder durumuna düşerler ki hiç hoş olmaz. Allahın önce dünyayı yaratıp sonra duman halindeki semayı yarattığına bu çağda kimseyi inandıramazlar çünkü 15 yaşındaki genç çocuk bile ilköğretim 8.sınıftan mezun olduktan sonra, "evren yokken evrenin içindeki dünya nasıl var olmuştu" diye sorabiliyor. Yahya mucizecileri belgesellerinde fussilet 12'nin yorumunda sema sözcüğüne, tabaka tabaka üst üste dizilmiş olarak 7 sema tarifi yapmışlardı ama unutuldu gitti o salak belgeseller. Öylesine saçmaydı ki o "korunmuş tavan, dünya'yı kuşatan atmosferin 7 katı", belgesellerine müslümanlar bile inanmamışlardı. Bizzat kendi gözlemimdir bu. TV'lerde gösterilirken zaplıyorlardı tanık olduğum müslümanlar. Bilimsel verilere göre dünyanın yaşı 4,5 milyar yıl ve güneşin 5 milyar yıl. Atmosferin katmanları mucizesi doğruysa eğer güneşin varlığı, dünyadan 500 milyon yıl sonra mı oluştu? Güneş yokken dünya nasıl var olabildi diye soruyor genç 15 yaşındaki çocuk. Link to post Sitelerde Paylaş
Hankah 0 Nisan 6, 2017 gönderildi Raporla Share Nisan 6, 2017 gönderildi 11 saat önce, Buzul yazdı: Mülk 5te geçen gök sözcüğü ve yazımı Enbiya 32de geçen gök sözcüğü ve yazımı Zariyat 47de geçen göz sözcüğü ve yazımı Hepsinin yazımı da aynı gördüğünüz gibi. Bilimsel bilgi veriyorsan,aynı sözcüğü kullanamazsın. Gök hem evren,hem bildiğimiz gök anlamına geliyor diyemezsin. Hele hele apaçık,anlaşılır dediğin bir kitapta,gök hem evren,hem bildiğimiz gök anlamında kullanılıyor hiç diyemezsin. Göğü kurduk.Göğü oluşturduk.Hangi göğü oluşturdun,hangi göğü kurdun diye sorarlar adama. Yani anlayacağınız gök hem evren,hem bildiğimiz gök anlamında kullanıldı derseniz,kuranın apaçık,anlaşılır olmadığını da kabul etmiş olursunuz. Bunu kabul ettiğin anda da,doğal olarak şunları da kabul etmiş olursun.Kuranı bir Tanrı göndermemiştir,Kuran insan yazımıdır.Bu da senin İslamdan çıkmana neden olur. Ya o günün arapçasında evren anlamında bir sözcük yoktu,o günün arapçasında bu anlamda bir sözcük yoksa,kuran apaçık,anlaşılır olamaz.Bu Kuranın apaçık,anlaşılır savını yerle bir eder. O günün arapçasında evren anlamında bir sözcük varsa,bu kullanılmamışsa,o da sıkıntı,bu yine bize Kuranın neden Tanrı katından olmayacağını gösterir. Şimdi evren anlamında bir kainat sözcüğü var arapçada.Ama bu sözcük arapça sözcük dağarcığında kaç yıldan beri var,bunu bilmiyorum. Dediğim gibi Kurandan önce vardıysa bu sözcük,kullanılmadıysa sıkıntı,Kurandan sonra ortaya çıktıysa yine sıkıntı. Gök demek açıkca şimdiki anlamıyla açıkaca evren veya Atmosfer anlamına demektir. Halen bu konuda ateistlerin neden meelediğini anlamak çok zor. Hani açtığın başlıkta saçma ! kayda değer bir anlamıda hiç mi ! hiç yok Zaten gök iki anlamada gelmektedir.burdada açıkca gözüküyor Link to post Sitelerde Paylaş
Buzul 0 Nisan 6, 2017 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 6, 2017 gönderildi (düzenlendi) 17 dakika önce, Hankah yazdı: Gök demek açıkca şimdiki anlamıyla açıkaca evren veya Atmosfer anlamına demektir. Halen bu konuda ateistlerin neden meelediğini anlamak çok zor. Hani açtığın başlıkta saçma ! kayda değer bir anlamıda hiç mi ! hiç yok Zaten gök iki anlamada gelmektedir.burdada açıkca gözüküyor Kuranın apaçık,anlaşılır olmadığını kabul etmiş olursun,gök sözcüğünün evren anlamında da kullanıldığı kabul edersen.Bu da senin dinden çıktığın anlamına gelir. Yani aşağı tükürsen sakal,yukarı tükürsen bıyık. Sizin açınızdan ortada büyük bir sorun var. Ayrıca anlatılanı,yazılanı anla,sonra yorum yap,arabın diniyle kafayı bulan,algı yolları tıkanmış,beyni kullanım dışı kalmış pişkin kutsal uyuşturucu bağımlısı. Nisan 6, 2017 tarihinde Buzul tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Engse Aesir 0 Nisan 8, 2017 gönderildi Raporla Share Nisan 8, 2017 gönderildi Sema, evren. Sema, gökyüzü. Sema, atmosfer katmanları. Evrensel bilgileri keşfetmek, müslümanlara niçin nasip olmuyor ve olmayacak, kısa bir özeti işte. Kainat evren demek ama o da kane - olmak fiilinden olanların hepsini kapsayıcı bir ifadedir. Dolaysız olarak evren'in tam adı değildir. Araplar bu yüzden universe\evren demek için Fezai kane فضاء كوني derler, yani uzayda olanlar. Link to post Sitelerde Paylaş
Tumagü 0 Mayıs 13, 2017 gönderildi Raporla Share Mayıs 13, 2017 gönderildi Şöylede olabilir. muaccele evren; sema. müeccele evren; feza. Link to post Sitelerde Paylaş
Boyla Kutlug 0 Mayıs 13, 2017 gönderildi Raporla Share Mayıs 13, 2017 gönderildi Farsçada gök, sema anlamında Asman vardır. Asman gök tanrısıdır ve şeriat islamıyla yönetilmesine rağmen İranlılar asman kelimesiyle barışıktır. İranlıların Türkiye'ye de uçuşları bulunan Aseman Airline adında havayolu şirketleri vardır. İranlılar islami konuların bazı uygulamalarında Türkiye'den daha serbest, daha özgür diyebiliriz. Anadoluda en önemli uygarlıklarımızdan, Hitit, Frig, Urartu uygarlıklarına ait, Hititlerin gök tanrısı Tarhu, Hurrilerin Teşup, Urartuların Teişeba dedikleri tanrıları biz havayolu şirketlerine koyabiliyor muyuz? Anadolu tanrılarının adlarını uçak şirketlerine koysak, %51'lik islamcılar hemen boykot kampanyasına başlarlar. Link to post Sitelerde Paylaş
Cercis Hz Circis 0 Mayıs 29, 2017 gönderildi Raporla Share Mayıs 29, 2017 gönderildi İranlılar asman kelimesiyle barışıksa, ahura kelimesiyle neden barışık değildir? Farslar Arapların yanaşmanı, Araplar Farsların bezirganıdır. İbraniler ise arap ve farsların üstadlarıdır. İbrani geleneğindeki gök katlarında 2.gök katı, günahkarların bulunduğu göktür. Gökte olan allahın başınıza taş göndermesinden emin mi oldunuz?- Mülk 17 ayeti. İbrani geleneğindeki gök katları islam dininde mucize olarak ücretsiz sergilenmeleri ne ilginç değil mi? Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts