Jump to content

Din ile Vicdanın Çatıştığı Alanlar Var mı?


Recommended Posts

  • İleti 169
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

 

*** herkezi affedecemmi diyor burada...1..tevbe edecek2-halini düzeltecek(adam gibi dinini yaşayacak) eeee bundan sonra affederim diyor.af şarta bağlanmış.her önüne geleni affedeceği anlamını  çıkarmak için ileri derecede geri zekalı olmak lazım...

Yavrucuğum biz de senin dediğini söylüyoruz işte..Yeter ki bana tapın,bütün yediğiniz bokları affederim diyor.Çocuğa tecavüz edin,kadınlara tecavüz,istediğiniz pisliği yapın, sonra tövbe edin ve yeter ki benden başkasına tapmayın diyor..Affederim diyor..

Bu ayetlerden başka ne anlam çıkarılacak?

 

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Yavrucuğum biz de senin dediğini söylüyoruz işte..Yeter ki bana tapın,bütün yediğiniz bokları affederim diyor.Çocuğa tecavüz edin,kadınlara tecavüz,istediğiniz pisliği yapın, sonra tövbe edin ve yeter ki benden başkasına tapmayın diyor..Affederim diyor..

Bu ayetlerden başka ne anlam çıkarılacak?

 

 

 

dilediğim kullarımı diyor.her haltı yiyeni demiyor.içki içmeyin zina yapmayın diyor...yarattıklarının zaaflarını biliyor...hata yapabileceklerini biliyor....şirk koşanı affetmeyeceğim diyor....bu ayetlerden bu anlam çıkar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

her haltı yiyeni demiyor.

Dese sorun çözülecek zaten..

Diyecek bilgisi yok mu?

Çocuk tecavüzcüleri tövbe eder,Allah'a taparsa cennete mi gidecek?Cehenneme mi gidecek?

Niye bilgi yok?

Allahın verdiği bilgilere göre gitme ihtimalleri var..Kuran'ı okuyan çocuk tecavüzcüsü bundan cesaret almaz mı?

 

tarihinde Beelzebub tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Din ile vijdanın çatıştığı noktalar olmasaydı çok kişi belki de ateist olmazdı, sorgulama genelde vijdan çatışmasından başlar daha sonra derin araştırmalara kayar...

Ancak vijdanın kendisi tartışılır bir konudur, kişiye, ortama göre değişir, örneğin müslümlerin çoğunda vijdan denen olgu sıfır düzeydedir, çünkü az bir az vijdanını dinleyen sorgulamaya başlar, sorgulama yoksa bütün içeriği kan-ölüm-egoistlik taşıyan islamdan çıkamaz...

Ne var ki, vijdanını dinleyen bazı müslümler de dine daha çok sarılır, çünkü onu hoş görü dini yanılgısıyla yaşar, bir de böyle çetrefilli bir tarafı var...

Buna en iyi örnek olarak kapitalistlerden ödül almış ama gerçek bir bilim adamı olamamış Aziz Sancar'ı gösterebiliriz.

Düşünebiliyor musunuz ödül alan birini dahi böylesine esiri yapan bir din ile karşı karşıyayız...

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Dese sorun çözülecek zaten..

Diyecek bilgisi yok mu?

Çocuk tecavüzcüleri tövbe eder,Allah'a taparsa cennete mi gidecek?Cehenneme mi gidecek?

Niye bilgi yok?

Allahın verdiği bilgilere göre gitme ihtimalleri var..Kuran'ı okuyan çocuk tecavüzcüsü bundan cesaret almaz mı?

 

bir soruda ben sorayım.hep sen soru soruyorsun...farzetki hepimiz imana geldik ateist olduk.... ateistlerin hüküm sürdüğü dünyada çocuk tecavüzcülerini nasıl cezalandıracaksınız... muhtemelki öyle cezalarınız olacak ki çocuk tecavüzcüleri cesaret edemeyecekler... 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Çocuk tecavüzcüleri tövbe eder,Allah'a taparsa cennete mi gidecek?Cehenneme mi gidecek?

Niye bilgi yok?

Allahın verdiği bilgilere göre gitme ihtimalleri var..Kuran'ı okuyan çocuk tecavüzcüsü bundan cesaret almaz mı?

ihtimal demişken 10 milyon kişi piyango bileti alsa...hepsinin büyük ikramiyeyi kazanma şansı var...ama bu 10 milyonda bir.yani bunu herkez kazanacak olarak lanse etmek çarpıtmaktır olayı. ki zina konularında islam çok katı..taşlanarak öldürmeye kadar yolu var.işin doğrusu islam kimseyi tecavüze cesaretlendirmiyor...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu soruya nasıl cevap verilebilir. bir film repliğinde dediği gibi; patates püresi ile krema karıştıktan sonra ayrılabilir mi..?

 

Dinin varlığı tamamen vicdana aykırıdır demek istiyorum..Bir Tanrı varsa elçisi vicdan olmalıdır..

 

Tanrısız dinlerden bahsediyorsak eğer; o zaman vicdan tanrıdır.. 

 

İnsan doğumundan zihni gelişene kadar muthiş bir algı bombardımanına maruz kalıyor, inşa edilen bu algılama biçimlerinden arınmak ve temiz,doğru ve kendimize has bir algı sistemi oluşturmak neredeyse imkansız..birini yıkıp yerine başkasını koyduğumuzda onun doğru, temiz ve bize has olduğunu nasıl anlayacağız?  ölçümüz ne olacak? ..değişen duygulara sahibiz ve değişen fikirlere..var mı kalıcı,mutlak,sarsılmaz bir şey?

 

 

 

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yasaları meclisler yapar. Benim kişisel düşünceme göre ateistlerin oluşturduğu meclislerde birleşimler çok tartışmalı geçecektir. Tabii ateistlerin içinde ahlaklı, dürüstler çoğunlukta olmasına rağmen nihiist ahlak tanımayan kişiler de olacaktır. Fakat tartışmalarda daima ahlaklı dürüst ateistler kazanacak ve yasalar da buna göre yapılacaktır diye düşünüyorum. Bu ahlaksız nihilistlere aman vermeyeceğiz hiç bir zaman.

 

Teizmden kurtulunursa en büyük sorun bu ahlaksız nihilistler olacaktır. Bunlarla mücadele teizmle mücadeleden daha sert geçer.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 islam kimseyi tecavüze cesaretlendirmiyor...

 

Hem de aşırı şekilde cesaretlendiriyor. Çünkü ceza uygulanmasını dört şahit getirme şartına bağlıyor. Tecavüze uğrayan dört şahit getirmeden davasını iddia ederse cezayı ona uyguluyor. Adam şahitler önünde tecavüz etmeyeceğine göre mağdurun hiç şansı kalmıyor.

 

Bu tecavüzü zina kapsamında ele alırsan böyle. Almazsan zaten tecavüz cezası diye bir şey Kuran'da yazmıyor.

 

Üstüne üstlük cinsel tacize verebileceğin hiç bir ceza da yazmıyor. Kurana bakarsan kara kara günlere kaldın, durum kötü değil, berbat.

tarihinde democrossian tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

Hem de aşırı şekilde cesaretlendiriyor. Çünkü ceza uygulanmasını dört şahit getirme şartına bağlıyor. Tecavüze uğrayan dört şahit getirmeden davasını iddia ederse cezayı ona uyguluyor. Adam şahitler önünde tecavüz etmeyeceğine göre mağdurun hiç şansı kalmıyor.

 

Bu tecavüzü zina kapsamında ele alırsan böyle. Almazsan zaten tecavüz cezası diye bir şey Kuran'da yazmıyor.

 

Üstüne üstlük cinsel tacize verebileceğin hiç bir ceza da yazmıyor. Kurana bakarsan kara kara günlere kaldın, durum kötü değil, berbat.

Zinayı ispatta dört şahit şartı aranır... Bununla birlikte burada pek önemli bir nokta vardır. Bir kişi bir zinayı görecek olursa, o bir yabancının zinası olduğu takdirde kendisine bir ar gerektirmeyeceğinden gizlemesi daha uygun olur. Fakat zevcesi olduğu takdirde ar gelir, nesebi bozulur, sabredemez, o halde başka şahit bulmak da mümkün değil gibidir. Bundan dolayı burada şöyle bir soru vardır:

Rivayet edildiğine göre kazif âyeti indirilip okunduğu zaman Ensar'dan Sa'd b. Ubâde ve Asım b. Adiy, birisi ayağa kalkıp,

"Bir adam karısı ile birisini görse ne olacak. Dava etse seksen değnek vurulacak ve şehadeti reddedilecek, fasıklığına hükmolunacak; vurup öldürürse katlolunacak; dört şahit bulup getirinceye kadar ise işini bitirecek, bir açıklık getir Allah'ım!" dedi.

Çıkar çıkmaz damadı Hilâl b. Ümeyye veya Uveymir kendini karşıladı, ne var dedi. "Şer var, karımı Şüreyk b. Semha ile buldum." dedi ki, amcası oğlu idi. "Vallahi dedi bu benim sualim, ne çabuk mübtela oldum." Bunun üzerine ikisi bir Resulullah'a vardılar, haber verdiler. Resulullah kadını getirtip sorguya çekti, kadın inkâr etti, ashab toplanmıştı. Koca, önceki âyet gereğince kazif cezasına mahkum olacaktı. "Gözlerimle gördüm, kulaklarımla dinledim, Allah biliyor ki ben doğruyum, ancak hakkı söyledim, herhâlde Allah'ın buna açıklık getireceğini ümid ederim." diyordu.

Derken Resulullah (asv)'a vahy gelmeye başladı, ashab bunu işaretlerden tanıyorlardı, hepsi sustular, beklediler, o zaman şu Liân âyetleri indirilmişti ki kazf âyetinin genelinden bir istisna niteliğinde ve özellikle kocaların kendi zevcelerine kazfi hakkındadır:

"Kendi zevcelerine zina isnat edip de kendilerinden başka şahitleri olmayanlara gelince, onların her birinin şahitliği, yani o eşlerden herhangi birinin kazif cezasından kurtulması için şer'an dikkate değer bulunacak meşru ve uygun şehadeti kendisinin doğru söyleyenlerden olduğuna dair dört defa Allah adına yemin ederek şahitlik etmesidir." (Nur, 24/6-7)

Yani şehadet ederim, billahi hiç şüphesiz ona attığım sözde kesinlikle doğruyum, diye tekrar tekrar dört kere yemin etmesidir.

"Beşincisi de, eğer yalan söyleyenlerden ise Allah'ın lanetinin kendi üzerine olmasını dilemesidir."

Yani beşinci defa da böyle şehadet edecek: Eğer o zina isnadında bulunmada ve şehadette yalan söyledi ise Allah'ın laneti muhakkak üzerine olsun, diyecek ki bu, bir yemin-i münakidedir. Bu âyette ilâhî kelâmın üslubu dikkat olunursa, kocanın yalanı takdirinde Allah tarafından lanete uğratılmasını ifade eder bir şekildedir. Nitekim Resulullah (asv) da bu beşinci "mucib, yani gerekçedir" buyurmuştur.

Koca böyle beş kere şehadetle liân yapınca kazif cezasından kurtulur, ithamı karısına yönelir. Zevceden de azabı, yani o dünyada verilecek azabı -ki sonu evliler hakkında zina cezasının neticesi olan recimdir- o zevcenin kendisinin şöyle şehadet etmesi üzerinden kaldırır:

Kocasının yalan söyleyenlerden olduğuna dair dört defa Allah adına yemin ile şahitlik etmesi, beşincisi de eğer (kocası) doğru söyleyenlerden ise Allah'ın gazabının kendi üzerine olmasını dilemesi, yani koca, sözünde doğru ise Allah'ın gazabını zevce kendi üzerine alacak; erkek tarafında lanet, kadın tarafında gazab üzerine on yemin verilmesi kadınlar üzerine gazabın lanetten daha tesirli olmasındandır. Böylece zevce de bu beş yemin ile şehadet ederse, zina cezasını kendi üzerinden kaldırmış olur ve artık karı koca arasında Boşanma meydana gelir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Zinayı ispatta dört şahit şartı aranır... Bununla birlikte burada pek önemli bir nokta vardır. Bir kişi bir zinayı görecek olursa, o bir yabancının zinası olduğu takdirde kendisine bir ar gerektirmeyeceğinden gizlemesi daha uygun olur. Fakat zevcesi olduğu takdirde ar gelir, nesebi bozulur, sabredemez, o halde başka şahit bulmak da mümkün değil gibidir. Bundan dolayı burada şöyle bir soru vardır:

Rivayet edildiğine göre kazif âyeti indirilip okunduğu zaman Ensar'dan Sa'd b. Ubâde ve Asım b. Adiy, birisi ayağa kalkıp,

"Bir adam karısı ile birisini görse ne olacak. Dava etse seksen değnek vurulacak ve şehadeti reddedilecek, fasıklığına hükmolunacak; vurup öldürürse katlolunacak; dört şahit bulup getirinceye kadar ise işini bitirecek, bir açıklık getir Allah'ım!" dedi.

Çıkar çıkmaz damadı Hilâl b. Ümeyye veya Uveymir kendini karşıladı, ne var dedi. "Şer var, karımı Şüreyk b. Semha ile buldum." dedi ki, amcası oğlu idi. "Vallahi dedi bu benim sualim, ne çabuk mübtela oldum." Bunun üzerine ikisi bir Resulullah'a vardılar, haber verdiler. Resulullah kadını getirtip sorguya çekti, kadın inkâr etti, ashab toplanmıştı. Koca, önceki âyet gereğince kazif cezasına mahkum olacaktı. "Gözlerimle gördüm, kulaklarımla dinledim, Allah biliyor ki ben doğruyum, ancak hakkı söyledim, herhâlde Allah'ın buna açıklık getireceğini ümid ederim." diyordu.

Derken Resulullah (asv)'a vahy gelmeye başladı, ashab bunu işaretlerden tanıyorlardı, hepsi sustular, beklediler, o zaman şu Liân âyetleri indirilmişti ki kazf âyetinin genelinden bir istisna niteliğinde ve özellikle kocaların kendi zevcelerine kazfi hakkındadır:

"Kendi zevcelerine zina isnat edip de kendilerinden başka şahitleri olmayanlara gelince, onların her birinin şahitliği, yani o eşlerden herhangi birinin kazif cezasından kurtulması için şer'an dikkate değer bulunacak meşru ve uygun şehadeti kendisinin doğru söyleyenlerden olduğuna dair dört defa Allah adına yemin ederek şahitlik etmesidir." (Nur, 24/6-7)

Yani şehadet ederim, billahi hiç şüphesiz ona attığım sözde kesinlikle doğruyum, diye tekrar tekrar dört kere yemin etmesidir.

"Beşincisi de, eğer yalan söyleyenlerden ise Allah'ın lanetinin kendi üzerine olmasını dilemesidir."

Yani beşinci defa da böyle şehadet edecek: Eğer o zina isnadında bulunmada ve şehadette yalan söyledi ise Allah'ın laneti muhakkak üzerine olsun, diyecek ki bu, bir yemin-i münakidedir. Bu âyette ilâhî kelâmın üslubu dikkat olunursa, kocanın yalanı takdirinde Allah tarafından lanete uğratılmasını ifade eder bir şekildedir. Nitekim Resulullah (asv) da bu beşinci "mucib, yani gerekçedir" buyurmuştur.

Koca böyle beş kere şehadetle liân yapınca kazif cezasından kurtulur, ithamı karısına yönelir. Zevceden de azabı, yani o dünyada verilecek azabı -ki sonu evliler hakkında zina cezasının neticesi olan recimdir- o zevcenin kendisinin şöyle şehadet etmesi üzerinden kaldırır:

Kocasının yalan söyleyenlerden olduğuna dair dört defa Allah adına yemin ile şahitlik etmesi, beşincisi de eğer (kocası) doğru söyleyenlerden ise Allah'ın gazabının kendi üzerine olmasını dilemesi, yani koca, sözünde doğru ise Allah'ın gazabını zevce kendi üzerine alacak; erkek tarafında lanet, kadın tarafında gazab üzerine on yemin verilmesi kadınlar üzerine gazabın lanetten daha tesirli olmasındandır. Böylece zevce de bu beş yemin ile şehadet ederse, zina cezasını kendi üzerinden kaldırmış olur ve artık karı koca arasında Boşanma meydana gelir.

 

 

bu anlattıklarınızın çocukça, gülünç saçmalıklar olduğunun farkında mısınız? bir yalancı, neden üstüste yemin etmesin? kuranı yazan araplar, boş yere koydukları saçma sapan kuralı, yine saçma sapan başka bir kuralla geçersiz kılmışlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

 

bu anlattıklarınızın çocukça, gülünç saçmalıklar olduğunun farkında mısınız? bir yalancı, neden üstüste yemin etmesin? kuranı yazan araplar, boş yere koydukları saçma sapan kuralı, yine saçma sapan başka bir kuralla geçersiz kılmışlar.

ateiste göre saçmalık...ateist olmayana göre adaletin taaaaa kendisi...neden yalan yere yemin etmeyecekmiş...1....yeminden sonra dünyada yaratıcının lanetine muhatap olacak 2..yine yaratıcının sonsuz hayatında azabına muhatap olacak...3- dünyalık olarak boşanma gerçekleşmiş olacak...buradaki yeminin anlamı şuçlunun cezalandırılmasının yanında masumun korunmasıda var.adam eşiyle severek hatta kaçarak evlenmiş daha 3 ay geçmeden 4. kattan atıp öldürüyor...yani öldürmek istediği karısını zina isnat ederek kılıfına uydurup öldürebilirdi...bu tip masumların komploya uğramalarını haksız yere öldürülmelerinin önüne geçilmiş oluyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

ihtimal demişken 10 milyon kişi piyango bileti alsa...hepsinin büyük ikramiyeyi kazanma şansı var...ama bu 10 milyonda bir.yani bunu herkez kazanacak olarak lanse etmek çarpıtmaktır olayı. ki zina konularında islam çok katı..taşlanarak öldürmeye kadar yolu var.işin doğrusu islam kimseyi tecavüze cesaretlendirmiyor...

 

Zinayla tecavüzün ne alakası var? Zina dediğin nikahsız seks. İki bekarın ilişkisi de evli olup başkasıyla beraber olanların ilişkisi de size göre zina ve evet, taşlanarak öldürmeye kadar yolu var. Korkunç bir şey.

 

Ama tabii tecavüz İslam'da adeta bir kültür olduğu için onu da zina statüsüne sokup hem kadını suçlama şansı elde ediyor hem de böylelikle tecavüzü normalleştiriyor, sıradanlaştırıyor.

 

Ondan sonra vicdan başlıklarında utanmadan yazıyorsunuz böyle. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

ateiste göre saçmalık...ateist olmayana göre adaletin taaaaa kendisi...neden yalan yere yemin etmeyecekmiş...1....yeminden sonra dünyada yaratıcının lanetine muhatap olacak 2..yine yaratıcının sonsuz hayatında azabına muhatap olacak...3- dünyalık olarak boşanma gerçekleşmiş olacak...buradaki yeminin anlamı şuçlunun cezalandırılmasının yanında masumun korunmasıda var.adam eşiyle severek hatta kaçarak evlenmiş daha 3 ay geçmeden 4. kattan atıp öldürüyor...yani öldürmek istediği karısını zina isnat ederek kılıfına uydurup öldürebilirdi...bu tip masumların komploya uğramalarını haksız yere öldürülmelerinin önüne geçilmiş oluyor.

 

gringer 12 yaşında, arkadaşları ona çok tatlısın diyor.

 

örneğimizdeki kişi, müslüman olduğu için aynı zamanda zekası kıt, kendi kıçından uydurduğu şeylere inanmaya meyilli, kıskanç dallamanın tekidir. bu kişi, evine dönerken, apartmanın kapısından genç, yağız bir delikanlının çıktığını görür. bu kişi hemen kendi çürümüş beyninde şunu kurgular: aha kesin bizim evden çıkıyor, kesin benim karıyı tuz döküp yaladı bu, diye eve koşturur. karısına kimdi lan o diye saldırır. karısını zaten önceden de hareketlerinden huylanıp, nisa 34te emredildiği üzere  defalarca dövmüştür. komşular araya girer, imama giderler. der ki bu karı beni aldatıyor. üstüne 4 kere yemin eder, 5yi de şapka diye oturtur.

 

örnekteki kişi yalan mı söylüyordur? hayır. örnekteki kişi inandığı şeyi söylüyordur. aa inanması yetmez, görmesi lazım diyorsanız, size de allahınızı gördünüz mü ki var diyorsunuz diye sormak gerekir.

 

yukardaki olamaz sanıyorsanız, gerçekten en iyi olasılıkla 12 yaşındasınız demektir. yukardaki olayın imama kadar olan kısmı binlerce evde her gün yaşanmaktadır. sizin peygamber dediğiniz şarlatan bile karısına inanmamış da 1 ay ayrı yatmış gözüyle görmediği halde.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

İslamda tecavüzcünün cezası yok gibidir.

Şöyle ki..

 

"Tecavüz edenin edenin evli veya bekar olmasına göre cezanın şekli/oranı değişir.

Bekar ise 100 sopa, evli ise recim/Taşlanarak öldürülme cezası gerekir. Ancak bu cezanın verilmesi için ya dört kişinin gördük diye şahidlik etmesi ya da zina eden kimsenin dört defa ayrı ayrı zina ettiğini , kendisine ceza verilmesini itiraf etmesi gerekir. Bekârlar için yalnız değnek (celde), evli (muhsan) olanlar için sünnetle recm cezası belirlenmiştir (Ebû Bekr Şemsu’l-eimme Muhammed b. Ebî Sehl Ahmed es-Serahsî, el-Mebsût, 3. baskı, Beyrût 1398/1978, IX, 36 vd)."

 

-Tecavüzcü bekarsa ceza düşüyor,adalete bak..!

-Tecavüzcünün 4 kere suçunu itiraf etmesi veya mağdurun 4 şahit (bununda şartları var,herkes şahit olamıyor..birazdan değineceğim) bulması gerekiyor.

-Tecavüzü ispat tamamen kadının sorumluluğunda..Şahit bulamazsa ki şimdiye kadar hangi tecavüze 4 şahit bulunmuştur?yandı gülüm keten helva..geçmiş olsun..

 

Gelelim zina meselesine..

İslam da zinaya ceza değil teşvik vardır.İstismara da açıktır.

 

YNrrMl.jpg

 

Öncelikle 4 şahit bulunacak ,Bu şahitler erkek,müslüman ve hür olacak.Köle,cariye,kadın,gayrimüslim olmayacak.Şartları sağlayan şahitler cinsel birleşmeyi görecekler ve tanıklık edecek..

Yahu böyle komedi olur mu?

Bu şartları sağlayan bir tane bile zina saptanabilir mi?..Milyonda bir olasılık,belki de imkansız..

İstismara da açık,4 yalancı şahitle istediğiniz iki kişinin hayatını karatma imkanınız da var..

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

gringer 12 yaşında, arkadaşları ona çok tatlısın diyor.

 

örneğimizdeki kişi, müslüman olduğu için aynı zamanda zekası kıt, kendi kıçından uydurduğu şeylere inanmaya meyilli, kıskanç dallamanın tekidir. bu kişi, evine dönerken, apartmanın kapısından genç, yağız bir delikanlının çıktığını görür. bu kişi hemen kendi çürümüş beyninde şunu kurgular: aha kesin bizim evden çıkıyor, kesin benim karıyı tuz döküp yaladı bu, diye eve koşturur. karısına kimdi lan o diye saldırır. karısını zaten önceden de hareketlerinden huylanıp, nisa 34te emredildiği üzere  defalarca dövmüştür. komşular araya girer, imama giderler. der ki bu karı beni aldatıyor. üstüne 4 kere yemin eder, 5yi de şapka diye oturtur.

 

örnekteki kişi yalan mı söylüyordur? hayır. örnekteki kişi inandığı şeyi söylüyordur. aa inanması yetmez, görmesi lazım diyorsanız, size de allahınızı gördünüz mü ki var diyorsunuz diye sormak gerekir.

 

yukardaki olamaz sanıyorsanız, gerçekten en iyi olasılıkla 12 yaşındasınız demektir. yukardaki olayın imama kadar olan kısmı binlerce evde her gün yaşanmaktadır. sizin peygamber dediğiniz şarlatan bile karısına inanmamış da 1 ay ayrı yatmış gözüyle görmediği halde.

 

bir_akil_insan 6 yaşında(zeka yaşı 0-6 yaş aralığı) örneğimizdeki zeki kişi ateist... aynı zamanda ileriderecede geri zekalı...kendi kıçından uydurduğu sebeplerden dolayı hakkı inkar etmeye meyilli..kıskanç dallamanın teki.bu kişi evine dönerken apartman kapısından genç,yağız bir delikanlı çıkıyor.bu kişi hemen kendi çürümüş beyninde şunu kurgular: aha kesin bizim evden çıkıyor, kesin benim karıyı tuz döküp yaladı bu, diye eve koşturur. karısına kimdi lan o diye saldırır.zinayı suç görmediği için...karısına karıcığım iyi eğlendinmider.karısıda yok pek eğlenmedim der.veee film kopar bizim eleman nasıl bu insani biyolojik işten nasıl zevk almazsın der ve karısını tebrik eder..örnekteki kişi yalan mı söylüyordur? hayır. örnekteki kişi inandığı şeyi söylüyordur. ama inanması yetmez, heryeri araması lazım lazım diyorsanız, size de Allahınızı heryerde arayıp sonra bulamadınızmı ki yok diyorsunuz diye sormak gerekir.

yukardaki olamaz sanıyorsanız, gerçekten en iyi olasılıkla 0-6 yaşındasınız demektir. yukardaki olayın imama kadar olan kısmı binlerce evde her gün yaşanmaktadır.desem ne hani görmediğinize inanmazdınız...şimdide müneccimliğe mi başladınız der.

Not:BU YAZILANLAR TAMAMEN MEŞRU MÜDAFA HAKKI ÇERÇEVESİNDE YAZILMIŞ..3. ŞAHISLARI VEYA İDEOLOJİLERİ KAPSAMAMAKTADIR....

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

İslamda tecavüzcünün cezası yok gibidir.

Şöyle ki..

 

"Tecavüz edenin edenin evli veya bekar olmasına göre cezanın şekli/oranı değişir.

Bekar ise 100 sopa, evli ise recim/Taşlanarak öldürülme cezası gerekir. Ancak bu cezanın verilmesi için ya dört kişinin gördük diye şahidlik etmesi ya da zina eden kimsenin dört defa ayrı ayrı zina ettiğini , kendisine ceza verilmesini itiraf etmesi gerekir. Bekârlar için yalnız değnek (celde), evli (muhsan) olanlar için sünnetle recm cezası belirlenmiştir (Ebû Bekr Şemsu’l-eimme Muhammed b. Ebî Sehl Ahmed es-Serahsî, el-Mebsût, 3. baskı, Beyrût 1398/1978, IX, 36 vd)."

 

-Tecavüzcü bekarsa ceza düşüyor,adalete bak..!

-Tecavüzcünün 4 kere suçunu itiraf etmesi veya mağdurun 4 şahit (bununda şartları var,herkes şahit olamıyor..birazdan değineceğim) bulması gerekiyor.

-Tecavüzü ispat tamamen kadının sorumluluğunda..Şahit bulamazsa ki şimdiye kadar hangi tecavüze 4 şahit bulunmuştur?yandı gülüm keten helva..geçmiş olsun..

 

Gelelim zina meselesine..

İslam da zinaya ceza değil teşvik vardır.İstismara da açıktır.

 

YNrrMl.jpg

 

Öncelikle 4 şahit bulunacak ,Bu şahitler erkek,müslüman ve hür olacak.Köle,cariye,kadın,gayrimüslim olmayacak.Şartları sağlayan şahitler cinsel birleşmeyi görecekler ve tanıklık edecek..

Yahu böyle komedi olur mu?

Bu şartları sağlayan bir tane bile zina saptanabilir mi?..Milyonda bir olasılık,belki de imkansız..

İstismara da açık,4 yalancı şahitle istediğiniz iki kişinin hayatını karatma imkanınız da var..

 

TECAVÜZÜ ISPAT KADININ SORUMLULUĞUNDA...........KARGALARIDA GÜLDÜRDÜN...kör bir adam ben zinayı gördüm diye nasıl söyleyecek??????* tam komedisin. şahitler erkek olmalı...yapma yaaaa ozaman bülentersoy şahitlik yapamayacak ozaman.şahitler adil olmamalı yalancı olmalı....şahitlerin olayı aynı yerde görmelerine gerekyok biri mersinde diğeri antlyada olabilir. .diğerlerini çarpıtmış.5. maddeyide sen uydurmuşsun

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

bir_akil_insan 6 yaşında(zeka yaşı 0-6 yaş aralığı) örneğimizdeki zeki kişi ateist... aynı zamanda ileriderecede geri zekalı...kendi kıçından uydurduğu sebeplerden dolayı hakkı inkar etmeye meyilli..kıskanç dallamanın teki.bu kişi evine dönerken apartman kapısından genç,yağız bir delikanlı çıkıyor.bu kişi hemen kendi çürümüş beyninde şunu kurgular: aha kesin bizim evden çıkıyor, kesin benim karıyı tuz döküp yaladı bu, diye eve koşturur. karısına kimdi lan o diye saldırır.zinayı suç görmediği için...karısına karıcığım iyi eğlendinmider.karısıda yok pek eğlenmedim der.veee film kopar bizim eleman nasıl bu insani biyolojik işten nasıl zevk almazsın der ve karısını tebrik eder..örnekteki kişi yalan mı söylüyordur? hayır. örnekteki kişi inandığı şeyi söylüyordur. ama inanması yetmez, heryeri araması lazım lazım diyorsanız, size de Allahınızı heryerde arayıp sonra bulamadınızmı ki yok diyorsunuz diye sormak gerekir.

yukardaki olamaz sanıyorsanız, gerçekten en iyi olasılıkla 0-6 yaşındasınız demektir. yukardaki olayın imama kadar olan kısmı binlerce evde her gün yaşanmaktadır.desem ne hani görmediğinize inanmazdınız...şimdide müneccimliğe mi başladınız der.

Not:BU YAZILANLAR TAMAMEN MEŞRU MÜDAFA HAKKI ÇERÇEVESİNDE YAZILMIŞ..3. ŞAHISLARI VEYA İDEOLOJİLERİ KAPSAMAMAKTADIR....

 

 

 

:D hayatın gerçeklerinden kopuk yaşıyorsunuz. kafanızda kurduğunuz bir din var, o da islam değil.

 

uyduruk kitabınızı okuyun ve neyi savunduğunuzu görün ki, bu saçmalıkları gösterenlere çocukça saldırmak zorunda kalmayın.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...